reglare frane
![]() ![]() ![]() |
reglare frane
Dyda |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
|
||
-------------------- Kox
|
|||
SoFastSoFurious |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 27 April 04 From: Constanta ![]() |
Eh la mie nu e asa. Frana fata ingheata iar cea din spate daca nu am greutate nu franeaza decat foarte putin, iar daca am greutate e urata treaba, imi face varza cauciucurile
|
-------------------- |
|
Dyda |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Tot la limitator este buba ( la Nova este compensator) , este dereglat si iti propun sa mergi la un bun cunoscator (chiar specialist) pentru reglaj altfel vei ramine fara ele
|
-------------------- Kox
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
totusi cel mai corect reglajul franelor se face pe banc..si al limitatorului..
se duc sabotii de nu te vezi daca tine asa pe spate! |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
Bass-ty |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 4 May 04 From: Arad ![]() |
Salut, cine stie sa-mi spuna cum se face aerisirea la frane corect?.....trebuie aerisite simultan franele pe fata cu pistonasul franelor de pe spate?...adica e nevoie de 4 oameni...pt a obtine ceva calumea.....
eu m-am gandit ca daca aerisesti pe rand cele 3 frane (scuze de exprimare -nush cum se numeste) aerul de pe conducta se va plimba de la una la alta!...poate spun o prostie.......nu radeti! mersi mult! |
-------------------- |
|
alezz |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 17 April 04 From: Bucuresti ![]() |
fiecare roata are conducta ei asa ca nu are cum sa se plimbe aerul de la o roata la alta. mie mecanicu' mi le-a aerisit separat si merge f bine
![]() |
-------------------- customization freak
|
|
Devils |
![]()
Post
#97
|
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures ![]() |
fiti pe faza, am schimbat supapa la servofrana, am aerisit, a tinut frana o zi. Iar e la fund. Am verificat nu curge pe nicaieri. Nu mai stiu ce sa-i fac. Are cineva sa imi dea niste sugestii?
|
--------------------
Audi
- B4
- MS 03 CNP
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|
sod |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 20 December 03 From: Iasi ![]() |
QUOTE Din fericire probabil ca nici Arnold nu ar reusi sa bage cutia in marsarier atunci cand masina se deplaseaza inainte. Pur si simplu sare, nu intra. in afara de berlina mea, la care intra in marsarier din mers, la orice viteza:). Comportamentul ciudat nu se opreste aici. Pt a baga in marsarier e suficient sa dau in stanga spre mine. Nu trebuie sa aps deloc in jos. Si tot asa. Intr-a 5-a nu intra decat peste 90 la ora. Orice incercare de a "da" a 5-a la viteze inferioare s-a soldat cu reperea schimbatorului. La 90-100 merge ca uns. Asa fac ele. ![]() |
--------------------
Renault Megane
Estate Privilege dCI
- B-xx-GNU
|
|
Mae |
![]()
Post
#99
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 19 February 04 From: pierdut prin bucuresti ![]() |
pentru marsarier normal tija care pleaca de la schimbator sa sara peste un opritor (o placuta de metal) daca este rupta/ lipseste/ este super uzata atunci intra in marsarier ca in orice viteza
|
--------------------
dacia
break
2001 injectie
|
|
Mae |
![]()
Post
#100
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 19 February 04 From: pierdut prin bucuresti ![]() |
chestia ca intra in a V-a doar la peste 90 nu prea am auzito pana acum :?:
|
--------------------
dacia
break
2001 injectie burn baby... burn... burn
|
|
alezz |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 17 April 04 From: Bucuresti ![]() |
OFF TOPIC: o fi sincronu de a V-a varza si nu-si mai face treaba...
vezi daca intra in a V-a de pe loc |
-------------------- customization freak
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
Devils, io nu am servo dar imi face aceeasi buba .. ori garnituri ori din corpul pompei
![]() |
--------------------
DSN rapsodie
-
- ph-22-unu
2002 Ie doar o amarata de dacie
|
|
Dyda |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Flacai mosului, luati aminte si bagati la cap- Aerisirea frinei (aveti o singura frina si mai multi consumatori ): Daca aveti pompa cu dublu circuit si ICP incorporat adica Indicator Cadere Presiune , un manocontact situat pe corpul pompei undeva pe la mijloc si in partea de jos. Desurubati acest ICP (altminteri avariati pompa si mariti cursa la pedala),faceti 3-4 pedale, dupa care aerisiti pompa pe la acel motoflender din capatul ei-purja de aerisire- lasati sa curga 1-2 min lichid la liber.Stringeti purja si faceti aerisirea la ceilalti consumatori pe rind, incepind cu circuitul cel mai lung adica Stg spate tot la liber 3-4 min, urmeaza Dr spate -idem.
Treceti la circuit fata incepeti cu Stg fata - idem, apoi DR - idem. In tot acest timp verificati nivelul lichid din vas- competati. La final insurubati ICP-ul fara sa-l stringeti prea tare nu-i nevoie nu curge lichid. Hai nococ si frina tare |
-------------------- Kox
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#104
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Cand am fost in service , mecanicul m'a pus sa apas animalic pe frana mea ca sa se aeriseasca. Faza asta se intampla pe rampa, eu fiind la 2 metrii sus in masina. Normal ca repartitorul era inchis, iar manocontactul pus. Peste cateva zile cand m'am urcat in masina frana s'a blegit rau de tot pedala.Probabil ca s'a avariat in procesul de aerisire.....Bai ce l'as mai bate pe individ... Acum .....imi pare rau... shi nu mai vreau sa stric masina in service...m'am saturat de masochismul asta...
|
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
Dyda |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Devils si Klaus OK
|
-------------------- Kox
|
|
Bass-ty |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 4 May 04 From: Arad ![]() |
cu oamenii din service sper sa nu aibe nimeni treaba....problema e ca din cauza asigurarii tot la un service autorizat ajungi.....eu am un prieten care lucreaza din pasiunea....mi-am reglat la masina tot ce se putea regla (motor, frane, ambreaj etc), schimbat ulei toate numai pe sticle de 2 L de Cola......si sunt foarte multumit.
Tin minte ca ultima data cand am iesit cu berlina mea din service imi bateau toate aripile....suruburi nu erau de gasit pe sub masina.......galeria nu era prinsa......parca era o caruta! asa ca...feritiva cat puteti de service....! ![]() |
-------------------- |
|
Mae |
![]()
Post
#107
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 19 February 04 From: pierdut prin bucuresti ![]() |
chestia cu suruburi lipsa apare cand o lasi acolo si pleci. ca o masionat de masina ta trebuia sa stai si tu pe langa masina in service.
Altfel de cele mai multe ori cand desfaci ceva si repari raman piese in plus. (de ex suruburi, piulite, etc). |
--------------------
dacia
break
2001 injectie
|
|
Mae |
![]()
Post
#108
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 19 February 04 From: pierdut prin bucuresti ![]() |
as putea sa spun ca mie mi s-a intamplat ceva de genul asta la casetofonul auto, cand l-am reparat la un " cunoscator". cand l-am luat la prima groapa a inceput sa se auda in rate. la urmatoarea groapa nu a mai mers. l-am scos si surpriza
![]() |
--------------------
dacia
break
2001 injectie burn baby... burn... burn
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
nu e nevoie decat de doi, unul la volan, altul sub masina!
doamne fereste 4! citeste mai pe sus sa vezi ordinea si asta e tot! ala de la volan face presiune, cel de dedesubt slabeste, iese aer/lichid, se strange surubul, se da abia!acum drumul la pedala, se reaia operatia de cateva ori la fiecare roata! |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
EvilOne |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
Am incercat sa schimb placutele la o Dacie si m-am lovit de incapatinarea pistonasului care nu vrea sa mai intre la loc. Ceva idei? Am incercat cu un patent, pirghii, ciocane. Am dat cu WD si cu ulei, garniturile arata cam urit da nu asta e problema. Am desfacut si capacul la borcanas si "surupul" de la aerisire? E vreo scula speciala cu care se face asta?
|
--------------------
Reno
Megan Sedan (coaja) 1.6
2008 156
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
exista presa..
pana atunci, baga acolo o placutza de frana, si incearca cu 2 leviere in X, sau cu 2 inelare mai mari.. tre sa mearga,,, daca nu, scoate afara pistonasul, curata totul, baga garnituri noi, si o sa mearga uns:)) |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
stere |
![]()
Post
#112
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 21 June 04 From: Targu Mures ![]() |
Am o problema ciudata cu Dacia Nova. Am schimbat discurile de frana de 4 ori, de cand masina era noua. Ultima data am schimbat inclusiv butucii rotilor, dar simptomul e acelasi: dupa 3-400 de km incepe sa trepideze masina tare la franare, mai ales la viteze de peste 60-70 de km/h. Concluzie: se deformeaza discurile. Motiv? Dracu stie!. Am discuri ventilate, ala de la service a zis ca is de Super Nova, ca practic nu e nici o diferenta.
A mai auzit careva de asa ceva? Vreo posibila solutie? |
--------------------
Dacia
Logan
- provizoriu
|
|
EvilOne |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
Multumesc de sfaturi. Din pacate eram in criza mare de chei si alt scule. Rezolvarea: se scoate etrierul de tot si se da cu el de ceva tare (un canal in cazul asta) asa cum dai cu un topor infipt in lemn cind tai lemne.
|
--------------------
Reno
Megan Sedan (coaja) 1.6
2008 156
|
|
Dyda |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Pentru a introduce pistonul in cilindru de regula se pun in X coada de ciocan si o cheie mai sanatoasa apasindu_se in cilindru. Daca se pune in unghii desfa purja de aerisire si sigur se va deplasa dupa care stringi purja
Daca etrierul este demontat nu bate cu el in ceva tare ( metal ciment etc ) pentru a scoate pistonul, ci obligatori pe o bucata de lemn altminteri deformezi sau fisurezi corpul etrier |
-------------------- Kox
|
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#115
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Iti poti confectiona tu singur o scula cu care vei economisi si forta si timp: iei o bucata de platbanda ceva mai groasa si destul de lata care sa depaseasca in lungime "ghearele" etrierului. La mijlocul ei dai o gaura si sudezi o piulita in care se poate infileta un surub pt cheie de 14 sau 17. Montind platbanda sub gheare si infiletind surubul, vei introduce foarte usor pistonul in cilindrul etrierului. Inainte de introducere, unge cu lichid de frina garnitura si pistonul. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
oricum, nu da cu etrierul de nimik!!!! :idea:
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
tyka |
![]()
Post
#117
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
la sistemul vechi fara servo placutele se retrag total dar la cel cu servo placutele stau lipite de disc mereu.discul nu are voie sa fie deformat deloc.altfel franarea se face defectuos.recomand sase foloseasca placute cu racire ventilata de fabbricatie straina.sunt foarte bune nu mai transmite toata caldura la discuri are niste aripioare care le raceste [atat placutele cat si discul]se stie ca daca se incinge discurile scade franarea destul de mult.
|
-------------------- |
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
de care placutze vorbesti?da si tu niste detalii..
in afara de placutze cu 1 santz pe mijloc nu am vazut in viata mea altele!!! unde se gasesc?cum arata/ de la ce marca de masina?? |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#119
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Servo-frina nu are nici o legatura cu retragerea placutelor de pe disc. Servo a fost introdusa pt diminuarea efortului, prin intermediul depresiunii create in galeria de admisie a amestecului carburant, in pedala atunci cind se actioneaza frina. Servo-frina nu "suge" placutele de pe discuri. Toate discurile de frina au un mic fulaj de indepartare a placutelor din contactul cu discul. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
gigibrici |
![]()
Post
#120
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 22 June 04 From: Pitesti ![]() |
Pistonasul se poate introduce in etrier usor si cu ajutorul unei chei franceze. Se desurubeaza aerisitorul de pe etrier (pentru a iesi aerul din spatele pistonasului) si se introduce pistonasul. El trebuie sa intre usor (nu prin bataie), dupa care se poate simula presa cu ajutorul cheii franceze. Aceasta trebuie mutata la 180 de grade deoarece apasa doar pe o parte. Strangerea se face la mana. Daca intra prea greu, nu e de mirare ca odata iesit, nu mai intra in mers si rotile se incind. Trebuie curatat etrierul. O sa vedeti ce mizerie se strange.
Furtunasul se prapadeste in timp din cauza lichidului de frana de proasta calitate. Se descompune pur si simplu. Apar niste guguloaie care blocheaza traseul. Asa ca, atentie ce si de unde cumparati. Nu mai am incredere nici in magazinele autorizate Dacia (si in Pitesti sunt o multime). |
-------------------- Ai masina, ai necazuri! N-ai masina, ti-e necaz!!!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th July 2025 - 14:51 |