DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> reglare frane

Mae
post 22 Apr 2004, 15:42
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 19 February 04
From: pierdut prin bucuresti




DADU221:AM SCHIMBAT TOATE GARNITURILE PE FATA CA ERAU MANCATE. LICHID NU PIERDE,. ar ptea sa fie cumva repartitorul de pe spate. ca la breakul meu sare tot timpul parghia si nu prea se mai actioneaza frana spate. dar pana acum punea destul de bine frana chiar si cu problema asta. ai zis ceva de servo. ce ar putea fi? :?:


--------------------
dacia break 2001 injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 23 Apr 2004, 11:11
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




nu am nici cea mai mica idee cu servourile .. io de cand mi-am luat masinutza am citit ceva carticele si am inteles cate ceva sau nica, am mai holbat ochii la oricine am vazut ca meshtreluieste ceva la o masina si cum e u de curand mi-am facut franele am avut ocazia sa intreb mai tot ce mi-a trecut prin minte ca sa poate intreba. io nu am masina cu servo sad.gif asa ca va trebui sa raspunda altcineva. nu shtiu exact care e principul de functionare la asa ceva sad.gif( Sunt si eu la fel de curios ca tine smile.gif. pe spate ai facut totusi reglajul cum trebuie sau iti stau sabotii prea departati ?? (daca zici ca e pe spate)


--------------------
DSN rapsodie - - ph-22-unu 2002
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bunicutzu
post 23 Apr 2004, 11:17
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 30 January 04
From: Bucuresti




In timpul verii daca circuli prin oras singura modalitate de a vedea daca ai franele blocate este ca la un moment dat in mers sa debreiezi, sa scoti din viteza. Daca masina incetineste imediat sau foarte repede, e clar ca ai pe undeva pe o roata franele blocate sau partial blocate(sau niste rulmenti fara vaselina, dar aici ar trebui sa auzi un scartait de frcventa inalta).


--------------------
...poza reprezinta masina ideala pentru Bucuresti/Romania
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 23 Apr 2004, 11:26
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




m facut asta, dupa cum am mai zis si nu s-a vazut infranare, merge bine mai ales ca abia am schimbat rulmentii smile.gif


--------------------
DSN rapsodie - - ph-22-unu 2002
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geo76com
post 23 Apr 2004, 12:11
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 9 April 04




Dar daca auzi un clinchet la roata stg fata a carui freventa este direct proportionala cu viteza masini si care se accentueaza cind iau putin volan dreapta si tinde sa dispara cind virez stinga de unde este? sad.gif


--------------------
DACIA 1310L 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mae
post 24 Apr 2004, 04:41
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 19 February 04
From: pierdut prin bucuresti




dadu221:servo functioneaza cam asa. vacumul care se face dupa carburator datorita aspiratie cilindrilor este folosit sa te ajute la franare. printr-o teava care pleaca imediat dupa carburator se creaza o zona de vacum si in "butelia" de la servofrana. aceasta functioneaza ca si cum ar mai fi cineva care apasa pe frana in acelasi timp cu mine. practic face ca yo sa apasa mai incet pe frana si sa se opreasca "bine". (teoretic, asa cred)
Poate e cineva care stie mai multe si ma informeaza si pe mine. :shock:


--------------------
dacia break 2001 injectie
burn baby... burn... burn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 24 Apr 2004, 09:53
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




Eu am ramas fara frane pe o strada, am calcat pedala de frana pana la fund si s-a dus....apoi am tras frana de mana bineinteles degeaba(era cablu rupt). frana de motor nu aveam cum ca era in a 2-a avea 50km, in dreapta era un gard de fier in stanga masini parcate pe marginea drumului, noroc ca am gasit un spatiu in care nu era nici o masina parcata si am intrat in bordura aia , am sarit peste ea si m-am inpotmolit intr-o gradina....e foarte nasola senzatia cand nu ai frane si mai sunt si masini in fata ta oprite la semafor...
De atunci am schimbat: 2 pompe frana(una era defecta, deabea o cumparasem), o servofrana, ferodouri, garnituri , placute, cablu frana de mana..si am aerisit-o de vreao 5 -6 ori...pt ca tot incepeau sa ma lase.. acum vad ca nu am probleme tin perfect toate rotile, sa speram. :roll:


--------------------
Dacia 1300 /1310 - B 1983
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 24 Apr 2004, 09:56
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




Servofrana trebuie reglata bine, la mine de exemplu dupa ce am pus servo noua, am reglat-o sa tina pedala sus, dar din cauza asta ramanea un pistonas blocat 022.gif . Acum am lasat-o mai jos si nu mai am probleme icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia 1300 /1310 - B 1983
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mae
post 25 Apr 2004, 05:25
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 19 February 04
From: pierdut prin bucuresti




am o intrebare?
servofrana ai reglat-o de la tija aceea care ieswe din ea si apasa mai departe pe frana? sau alte reglaje mai speciale?


--------------------
dacia break 2001 injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mae
post 25 Apr 2004, 05:32
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 19 February 04
From: pierdut prin bucuresti




Mai Dadule cred ca tu esti paranoic. daca nu se simte la mers, nu se incing rotile, atuci masina nu este infranata. ziceai ca abia ai schimbat rulmentii? poate i-ai strans prea tare. :?: :idea:
Poate ai tu impresia ca merge infranata.


--------------------
dacia break 2001 injectie
burn baby... burn... burn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_nt
post 25 Apr 2004, 08:59
Post #41


fac slalom printre cretini zi de zi


Group: Members
Posts: 70
Joined: 23 January 04
From: Bucuresti->Auchan->Tiganie




am si eu o intrebare:: anul acesta au inceput sa apara niste faze ciudate la franare..frana in sine tine destul de bin nu-s probleme dar inaltimea de la care tine pedala cam difra in functie de temperatura de afara..adika la rece tin pedala mai jos iar la cald tine mai sus ..si parca si la o incarcare mai mare tine mai jos...faza care am facut-o e ca am umblat la repartitorul ala de pe spate si am schimbat tija aia care il apasa in functie de cat se lasa masina cand e incarcata...nu am servofrana pe masina iar lichid nu pierde absolut deloc....ce ar putea sa fie?sa am aer in instalatie sau sa nu fie reglat bine chestia aia care apasa pe repartitor?


--------------------
Dacia 1300 - NT01SJU 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viulian
post 25 Apr 2004, 09:09
Post #42


Que ?


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 March 04
From: Bucuresti




QUOTE
Dar daca auzi un clinchet la roata stg fata a carui freventa este direct proportionala cu viteza masini si  care se accentueaza cind iau putin volan dreapta si tinde sa dispara cind virez stinga de unde este?  :(


Asa ceva am patit si eu - e o tablie in spatele discului de frana care e curbata in interior (spre motor) si aia atinge roata in viraje. La mine nu se auzea cand mergeam in linie dreapta, dar cand luam dreapta se auzea. Am fost la mecanic si tras putin de ea si nu se mai aude.


--------------------
Dacia 1310S - CT-26-VID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 25 Apr 2004, 10:42
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




Servofrana se regleaza din tija aia care tine pedala


--------------------
Dacia 1300 /1310 - B 1983
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 25 Apr 2004, 10:45
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




danny_nt, eu cred ca cel mai bine ar fi sa iti mai faci aerisirea inca o data.


--------------------
Dacia 1300 /1310 - B 1983
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mae
post 25 Apr 2004, 21:28
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 19 February 04
From: pierdut prin bucuresti




am umblat la tija aia care iese din servo si in timpul mersului se infrana din ce in ce mai mult. se crea o presiune care creste, nu stiu exact proportional cu ce, poate cu nr de apasari pe frana sau cu temperatura motorului? oricum am ajuns ca dupa vreo 30 min de mers sa fie infranata a.i. sa ma chinui sa o misc din loc.norocul meu a fost ca eram langa casa. smile.gif
ce am facut mai departe ? am schimbat niste pistonase prin pompa si restul l-am scris in mesajele anterioare, de la inceputul topicului.


--------------------
dacia break 2001 injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu
post 26 Apr 2004, 08:13
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




danny_nt
La faza cu temperatura nu stiu ce sa-ti spun, dar faptul ca atunci cand masina este este incarcata, frana tine atunci cand pedala este mai apasata mi se pare normal deoarece repartitorul deschide mai mult circuitul de frana pe spate->mai mult lichid in cilindri respectivi.


--------------------
Dacia Break CLI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 26 Apr 2004, 08:36
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




danny_nt daca nu are leggatura cu incarcarea masinii ... rezulta lichid prost de farna , sau aer pe tzava daca se intareste dupa mai mult de o apasare.

radduu- io mergeam la opc si scoteam bani buni daca ash fi gasit pompa defecta la cumparare si ash fi montat-o in service .
mae- mersi de iexplicatii smile.gif daca rez ceva sa ma anunti si pe mine ca m-ai facut curios


--------------------
DSN rapsodie - - ph-22-unu 2002
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EvilOne
post 26 Apr 2004, 10:51
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti/Alexandria




QUOTE

si care ar fi cauza infranarii? De exemplu la mine trage putin dreapta, iar la curbe imi scartiie roata din dreapta...sa fie tot din cauza placutelor (nu se departeaza sufucient) ?


Daca in curbele la dreapta iti scirtiie roata din dreapta atunci nu ai problema cu frinlele. Ai unghiurile dereglate. Cred ca ai si cauciucul drept mincat pe interior.

QUOTE

anul acesta au inceput sa apara niste faze ciudate la franare..frana in sine tine destul de bin nu-s probleme dar inaltimea de la care tine pedala cam difra in functie de temperatura de afara..adika la rece tin pedala mai jos iar la cald tine mai sus  


Schimba lichidul cu ceva mai bun.


--------------------
Reno Megan Sedan (coaja) 1.6 2008
156
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 26 Apr 2004, 11:03
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




QUOTE

Daca in curbele la dreapta iti scirtiie roata din dreapta atunci nu ai problema cu frinlele. Ai unghiurile dereglate. Cred ca ai si cauciucul drept mincat pe interior.  

Pardon, la curbele la stanga imi scartiie ..si numai Sambata am schimbat garnituri...tot ce e din cauciuc pe la frane si tot scartie..acum a inceput sa scartie si pe linie dreapta cateodata, dar am observat un joc la rulmenti..asa ca cred ca asta era problema... smile.gif sad.gif altii la rand


--------------------
Audi - B4 - MS 03 CNP - 1994 1.9 TDI Z1 90CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 26 Apr 2004, 11:51
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




110 mii bucata rulment fatza 65 cu 62 aia de spate-preturi de Bv. Te-ai uitat cumva la cilindrii de la etrier, la chestiile alea din spatele discurilor de frana ??? daca nu cumva ai placutele de frana putin prea pe discuri ?? daca nu is super tocite etc. rulmentii de obicei uruie. Ma indoiesc ca o sa azuci scartzaituri de la ei - parerea mea!


--------------------
DSN rapsodie - - ph-22-unu 2002
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 26 Apr 2004, 12:00
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




pai m-am uitat .... si i-am curatat, deci partea de frana e ok si placutele sunt inca bune....dar ma gandesc ca de la jocul rulmentilor ... roata tinde sa faca un 8 ca sa zic asa si atunci discul de frana atinge placuta sau placutele...inca nu imi sau seama si de aici sa provina si scartiitul acela ... ce ziceti? si rulmentii huruie asta cu sigurantza


--------------------
Audi - B4 - MS 03 CNP - 1994 1.9 TDI Z1 90CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 26 Apr 2004, 12:20
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




votez pentru! totusi nu ti-i frica sa mergi asa? poate se gripeaza si ori iti distruge axu` ori n-o mai misti sau alte alea. ai eu mi-am schimbat rulmentii darnu am ajuns s aimi faca roata 8-letze . alea is bune in alte situatii wink.gif


--------------------
DSN rapsodie - - ph-22-unu 2002
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 26 Apr 2004, 12:25
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




pai pe saptamana viitoare vine salaru si atunci schimb toti rulmentii pe fatza ...sper ca pana atunci nu ma lasa in drum...oricum jocul la rulmenti nu e mare sau cel putin asa imi place sa cred. icon_mrgreen.gif


--------------------
Audi - B4 - MS 03 CNP - 1994 1.9 TDI Z1 90CP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 26 Apr 2004, 20:24
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




bah...care aveti un chibrit ca io am benzina
o ung toata cu benzina si ii dau foc 022.gif
m-au lasat franele...... sambata le-am reparat, iar nu merg ... imi face peri albi
ieri mergeu franele ok si azi prinde pedala la fund.
nu scapa pe nicaieri... ce naiba sa-i mai fac :? sad.gif 022.gif


--------------------
Audi - B4 - MS 03 CNP - 1994 1.9 TDI Z1 90CP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xXx
post 26 Apr 2004, 23:28
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 18 February 04




Mai oameni buni! Am si eu o problema si pana acu nimeni nu i-a dat de cap sau mi s-a spus ca mi se pare mie.
Am o berlina din 96 (servofrana). Cand fac aerisirea franelor, pedala se apasa doar jumatate de cursa (cu motorul pornit). Toate bune si frumoase doar ca dupa 1-2 saptamani se apasa 3 sferturi de cursa. Am schimbat tot sistemul de franare (mai putin conductele) si tot degeaba. Am zis ca poate pierd lichid pe undeva dar nu pierdpe nicaieri. Am crezut ca trage aer, dar si cu sistemul vechi si cu asta nou nout instalat in service de mecanic cu pise de origine (ca am zis ca alea neoriginale poate au mai multe defecte) tot asa face. Bine ca macar tin franele si asa cum sunt.
AJUTOR!!!! :cry:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 26 Apr 2004, 23:31
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




e aerisita in ordinea care trebuie?
ai schimbat si servoul si pompa?
ferodourile sunt ok?
frana de mana tine bine?


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xXx
post 26 Apr 2004, 23:59
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 18 February 04




e aerisita cum trebuie. am cumparat saboti noi complet echipati. am schimbat doar pompa ca servo-ul lucreaza bine. oricum am si un servo nou.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xXx
post 27 Apr 2004, 00:01
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 18 February 04




frana de mana se slabeste si aia. cand am iesit cu masina din service tinea la 7 dinti. acu, dupa aprox o lune tine la 9 - 10 dinti.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 27 Apr 2004, 06:55
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




wDevils, atunci nu poate sa fie decat de la pompa ta de franaaaaaa. am citit aseara ceva legat de asta dar nu ma pune sa ma sparg in termeni de specialitate. Daca in pompa nivelul de lichid a ramas la fel atunci de la ea trebuie sa fie !!! -- parerea me`
whitesorcerer12, care e ordinea de aerisire ca eu nu am auzit pana acum de asa ceva sad.gif


--------------------
DSN rapsodie - - ph-22-unu 2002
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 27 Apr 2004, 08:41
Post #60


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE
care e ordinea de aerisire ca eu nu am auzit pana acum de asa ceva sad.gif


Se aeriseste incepand cu cea mai indepartata roata de pompa (stanga spate > dreapta spate > stanga fata > dreapta fata).

P.S. Io n-am facut niciodata asa :wink:


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 08:59
Forum Renault