Instalatie GPL
![]() ![]() ![]() |
Instalatie GPL
tynn |
![]()
Post
#1021
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|||
libarca |
![]()
Post
#1022
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
N-are ce sa fie in vaporizator.Daca prin absurd trece apa in camera de gaz,apasa pe membrana si iti tine supapa inchisa.Cum o calci,cum s-a oprit motorul.De fapt nici n-ar mai porni ca ti-ar veni apa pe furtun.Deci cel mai probabil garnitura de chiulasa este vinovata.In functie de unde se ciupeste, iti scapa compresia in lichidul de racire sau iti trece apa in ulei(si invers,bineinteles).Tu te confrunti cu prima varianta doar.
Fum nu scoate deloc?Fa-i un semn la nivelul apei din vas,ca sa vezi daca scade. This post has been edited by libarca: 14 May 2012, 15:04 |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
tynn |
![]()
Post
#1023
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Antigel pierde binisor pe la pompa de apa, deci nu pot sa-mi dau seama daca papa si motorul. Insa treaba e clara, daca nu are cum sa fie din vaporizator, e sigur garnitura de chiulasa. Se pare ca e o defectiune des intalnita la motoarele de 1.4 pe injectie.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
b44dvl |
![]()
Post
#1024
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Dupa montarea diuzei de 3mm nu am observat o diferenta in mers dar se poate observa cum plamanu este "mai rece" , acum pot sa pun mana pe el fara sa ma frig instant...
Nu am prins inca o caldura insuportabila sa vad daca diuza isi face treaba cum trebuie... oricum e buna ideea ![]() |
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
tynn |
![]()
Post
#1025
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Ma bate gandul sa montez si eu aceasta duza, insa cred ca iarna la temp. scazute, cand pornesti direct pe gaz ai toate sansele sa se givreze vaporizatorul. Cred ca doar vara isi are rostul acea diuza.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#1026
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Hai lasa! Cat de fierbinte e apa ta din motor, la prima pornire? In cate microsecunde ti se incalzeste tie apa din motor, de e atat de deranjat sau dezavantajat, vaporizatorul?
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
r3d |
![]()
Post
#1027
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
salut inaite avem un consum maxim de 7 in oras si dupa ce am schimbat simeringurile la diferential m-am trezit cu un consum de 9%,iar colegi mi-au zis ca am deranjat grupu mai exact ca lam strans iar acum am cutia cam intepenita si nu mai imi fuge cum imi fugea.dupa indicatiile userului boa sper sa rezolv problema.consumu mare ar mai putea fi si din filtru de la gaz care banuiesc ca lam cam infundat???
si inca o problema dupa ce opresc motoru in carburator pentru cateva secunde tot mai imi vine gaz.e normal??? tin sa precizez ca daca opresc motoru din comutatoru de la gpl motoru sa opreste imediat. plamanul e reglat dupa indrumarea userului boa si va pot spune ca pornirea e la sfert atat la rece cat si la cald. am instalatie marini. |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#1028
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
demontarea
si montarea membranelor mici la vaporizator marini This post has been edited by krapcarasu: 22 May 2012, 00:49 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
ghitza |
![]()
Post
#1029
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Felicitari pentru filmulete,pe multi o sa ajute
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
b44dvl |
![]()
Post
#1030
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Interesante clipurile
Ce mel este in al doilea clip? ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#1031
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
somewhere i belong e melodia din clip-ul 2
pt cine spune ca ii vine gaz dupa oprire sa incerce curatarea pastilei de cauciuc de la electrovalva de pe plaman |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#1032
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
Nu are cineva un mixer pentru dublucorp? sau asa cum are si B44DVL ? sunt interesat de el
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
libarca |
![]()
Post
#1033
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Poti intreba pe la firmele ce monteaza instalatii,poate poate nu o sa-ti ia si haina de pe tine cum o fac de obicei!In functie de pret,mai astepti putin,poate apare cineva,desi modelul asta nu cred sa fie asa de raspandit.mai ales ca toti vor gaura in carburator,desi eu nu vad o diferenta care sa conteze,totul e din reglaje!
|
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#1034
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
in final am dat si eu gaura in amandoua corpuri. a iesit super bine am facut 2 stuturi din bronz si am dat fix in fluturas..sa vedem sapt. viitoare cum se comporta
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
andreymatel |
![]()
Post
#1035
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 29 May 12 ![]() |
buna ziua am o dacie 1310 din 98 pe gpl si consuma cam mult ma puteti ajuta sa o reglez instalatia e bigas pun si vreo doua poze ms ajutatima va rog
This post has been edited by andreymatel: 29 May 2012, 14:52 Attached thumbnail(s) 29052012.jpg ( Size: 353.25k ) Number of downloads: 466 29052012_008_.jpg ( Size: 441.45k ) Number of downloads: 518 |
--------------------
dacia
1310
1998
|
|
libarca |
![]()
Post
#1036
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Nu prea iti place cautatul,nu-i asa?Totusi:
Aici ai datele despre plamanul tau : http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=175229&st=180 ,postul #182 Iar aici,cum se regleaza o instalatie : http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=175229&st=60 , postul #67 Daca le iei ca pe niste instructiuni nu o sa faci treaba buna,trebuie sa intelegi in primul rand principiul,dupa care o poti regla dupa preferinte.De aceea nu strica sa citesti tot topicul,si sa-ti faci o idee! |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
andreymatel |
![]()
Post
#1037
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 29 May 12 ![]() |
Moderator edit: Ai vazut poza a doua? Surubul de la relantii e mai desfacut ca ala de debit, sau cum s-o numi. 1. Mai cu grija la limba romana, ca alta n-ai. 2. Tocmai ti s-a sugerat sa citesti doua link-uri, dar tu insisti sa primesti sfaturi cu dedicatie, in loc sa citesti prima oara ce s-o discutat deja. This post has been edited by bucatzel: 29 May 2012, 16:05 |
--------------------
dacia
1310
1998
|
|
libarca |
![]()
Post
#1038
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Ce legatura are una cu alta? Fiecare cu treaba lui,curse independente.
Desfa surubul de sarcina si vezi daca ai arc sub el.Scoate-l cu un carlig facut dintr-o sarmulita si vezi in ce stare e. This post has been edited by libarca: 29 May 2012, 16:26 |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1039
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(andreymatel @ 29 May 2012, 15:19) buna ziua am o dacie 1310 din 98 pe gpl si consuma cam mult ma puteti ajuta sa o reglez instalatia e bigas pun si vreo doua poze ms ajutatima va rog cit consuma ? ca idee si in ce conditii ? ai 2 reglaje , ala de relanti cu mina si ala de sub electrovalva se regleaza cu motorul cald , surubul ala de sub electrovalva in asa fel incit relantiul sa ai la jumatatea cursei surubului de relanti turatia maxima , eu asa am reglat-o , si ala de debit de pe furtun sa nu fie gituit |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
andreymatel |
![]()
Post
#1040
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 29 May 12 ![]() |
multumesc pentru sfaturi
|
--------------------
dacia
1310
1998
|
|
b44dvl |
![]()
Post
#1041
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu daca am voie sa postez articolul aici(chit ca nu fac in vrun fel reclama la forum, decat la site si nici reclama nu fac...)
Sa vedeti si voi cum este perceput GPL-ul de unii... si ce intrebari de oameni impertinenti... daca mai este rentabil GPL-ul la 3 lei... in comparatie cu 1,90 acum 3 ani... cand benzina este 6 lei si in crestere http://www.4tuning.ro/vanzari-economie/gpl...este-14050.html |
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1042
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pina la urma tot la jumate este fata de benzina
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#1043
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
Fratilor asta-i o bestie...cand deschide a 2-a clapeta are un demaraj de rupe pamantul. M-am indragostit de ea.. :X :X :X
This post has been edited by Kiraly: 2 Jun 2012, 09:27 Attached thumbnail(s) K_p146.jpg ( Size: 124.52k ) Number of downloads: 392 K_p147.jpg ( Size: 121.34k ) Number of downloads: 384 K_p148.jpg ( Size: 122.2k ) Number of downloads: 376 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#1044
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Kiraly,de la ce masina ai subtilizat dublu-corp-ul ala? si btw cum stai la comsum cu el?
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#1045
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
asta-i un weber vertical a fost pe o skoda tunata candva. n-am avut timp sa ma ocup cu consumul. peste 3000 parca as avea inca un motor si pe spate..sau cum ar porni turbo-ul..e senzational ce stie carburatorul asta.. nici nu m-am gandit la asa ceva
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#1046
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
pff...ce mi-ar place si mie unul,motorasul meu are si-asa destula putere,dar ca un carb ca lumea...ce talpa i-as da...
![]() ![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#1047
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
in primul rand iti trebuie o galerie din 2 parti separat pentru admisie din aluminiu si evacuarea din fonta...sa stii ca e buna si de Lada dublucorp pentru ca are si el capsula vacuumatica pentru a 2-a clapeta.. si daca umbli pe gpl nici nu trebuie sa te ocupi cu jigloarele..e incredibil cum s-a modificat mersul..despre sunetul la filtrul de aer nici nu mai vorbesc
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
b44dvl |
![]()
Post
#1048
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o mica dilema, vineri am fost si eu sa alimentez ca tot omu si in drum am avut un lukoil, a bagat domnu pistolu la "stiut" si surpriza, nu vroia sa alimenteze... a mai incercat de 2 ori si m-am lasat pagubas am plecat mai departe... urmatoarea gazarie tot lukoil.... fix aceeasi treaba... nu vroia sa se alimenteze.. deja credeam ca am ceva stricat la instalatie.. am plecat si am dat intrun final de un rompetrol de unde am alimantat fara probleme...
Acum care sa fie problema? Cei de la lukoil baga cu presiune prea mare? Si instalatia nu permite asa ceva? Sa aibe ceva instalatia, chit ca e noua.... Astept parerile voastre |
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#1049
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
prea mare nu,din contra,poate prea mica. In stutul de alimentare din cate stiu e o supapa cu bila,cum e la bricheta dealtfel. Daca pompa nu are destula presiune nu deschide supapa aia. Apropo,de ce alimentezi de la lukoil? Gazul de la rompetrol si cel de petrom e mult mai bun(cel putin pe aici)
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1050
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
puteai sa apesi pe bila cu atentie cu o surubelnita si goleai teava de la supapa de alimentare la butelie
poate mergea asa |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 13:09 |