DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

46 Pages « < 31 32 33 34 35 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Instalatie GPL

b44dvl
post 11 Apr 2012, 13:47
Post #961


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




Sar putea sa fie placebo laugh.gif e si normal cand ai un lucru nou si nu esti obisnuit cu el :-P vorba ta, cu timpul nu "o sa mai miroasa"


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 11 Apr 2012, 14:49
Post #962


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




sa stii ca e si din cauza filtrului , mirosul de gaz se impregneaza si persista mult in tapiserie , in bureteii de la etansarile de la circuitul de aerisire in bord , in pasla etc ,

asta cu mirosul cred eu ca este explicatia logica , am un passat din care nu a iesit mirosul desi masina era diesel .... am folosit o lampa cu butan de sudura sa cositoresc o chestie si a tinut mirosul o gramada , cel putin 4 zile din cate imi amintesc , si nu a fost decat un pik pana am pornit flacara .

deci daca dai un fas se tine de tine mult .... bine ca noi nu avem substante din alea care semnaleaza prezenta gazelor ..... decat cand e prea tarziu ..... icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif




--------------------
DACIA 1300 1976 - PH 60 SOR
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi1300
post 13 Apr 2012, 20:18
Post #963


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 12 April 12




Buna, am si eu o problema cu indicatorul de gpl de pe butelie, am umblat la el si nu mai indica nivelul de gpl, are cineva idee cum se monteaza? sau poate l-am stricat sad.gif


--------------------
Dacia 1300 1972/1300 - AR01XKE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinel_lva
post 18 Apr 2012, 08:36
Post #964


membru interesat


Group: Members
Posts: 295
Joined: 28 March 06
From: Piatra Neamt




eu reglez gazul dupa metoda lui BOA. totul este bine motorul merge frumos o perioada, dar apoi incepe sa tremure si sa scada ralatiul si iar trebuie sa il ajustez din surubul ala care spun altii ca trebuie strans la maxim. dupa ce ajustez merge o perioada, iar scade si tremura la ralanti, iar il ajustez miscand de surub stanga dreapta pana se stabiliyeaza si tot asa... de ce oare sunt fluctuatiile astea?
o fi din cauza calitatii gazului?


si cam cate ture ar tb sa fie desfacut surubul cu ac de la marini? cel care il vad de sus


This post has been edited by florinel_lva: 18 Apr 2012, 08:43


--------------------
RENAULT Koleos 2018 - nt05***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 18 Apr 2012, 12:38
Post #965


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




QUOTE(cristi1300 @ 13 Apr 2012, 20:18)
Buna, am si eu o problema cu indicatorul de gpl de pe butelie, am umblat la el si nu mai indica nivelul de gpl, are cineva idee cum se monteaza? sau poate l-am stricat sad.gif
*


Pune o poza cu el sa vedem ce tip este si ce i-ai facut !


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 18 Apr 2012, 13:52
Post #966


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




Asa am patit si eu dar i-am dat de cap. Desfa vaporizatorul complet si curata partea regulatoare. Eu aveam putina mizerie acolo tot trebuia sa fac reglajele.curata si filtrul.bafta

18 Apr 2012, 13:57:
Asa am patit si eu dar i-am dat de cap. Trebuie desfacut vaporizatorul si bine curatat. In partea regulatoare am avut putina mizerie si tot mi s-a dereglat in functie de cat aveam in butelie. Curata si filtrul

This post has been edited by Kiraly: 18 Apr 2012, 13:57


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinel_lva
post 18 Apr 2012, 14:38
Post #967


membru interesat


Group: Members
Posts: 295
Joined: 28 March 06
From: Piatra Neamt




e complicat de desfacut regulatorul la MARINI ?
adica nu sar toate arculetele
poate ma poate indruma cineva cum sa il desfac si sa il curat
eu filtru de la gpl nu l-am curatat deloc si am 50.000 facuti?
trebuie curatat oare?
unde se afla acel filtru la marini?
mersi


--------------------
RENAULT Koleos 2018 - nt05***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 18 Apr 2012, 18:46
Post #968


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




nu e mare branza numai sa ai cateva scule,timp si rabdare daca nu ai facut inca asa ceva...da, curata si filtrul neaparat. se afla sub prima electrovalva sub capota, are o carcasa de cupru.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 18 Apr 2012, 21:07
Post #969


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Dupa cum spui tu, trebuie sa ai numai calamina pe scaunele electrovalvelor, inclusic cea care o deschide membrana, fiind si cea care afecteaza stabilitatea relantiului. E normal ca, megand cu masina dupa reglajul facut, sa mai zboare sau sa se depuna alte particule de calamina pe scaunele ultimelor valve, sa se schimbe mersul, fiind necesar alt reglaj. Curata scaunele si pastilele de cauciuc la ultimele 3 valve, si va merge mult timp.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 18 Apr 2012, 21:35
Post #970


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




la 3 lei cat e filtrul merita schimbat, sapt asta desfac plamanul sa il curat, am sa mai fac poze


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 18 Apr 2012, 22:49
Post #971


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




Am avut si eu niste "mici" probleme zilele astea cat a plouat... la relanti daca o lasai prea mult incepea sa dea mici rateuri, ca si cum o bujie ba mergea ba nu... si parca vroia sa se opreasca si incepuse sa faca si pe la semafoare, daca o acceleram putin isi revenea si am zis sa verific aprinderea comutand pe benzina, culmea pe benzina merge ceas, dupa ce am mutat inapoi pe gaz nu a mai facut dar am invartit putin de surubu de relanti dupa plaman si parca sa stabilizat, sper sa nu mai faca, de ieri seara nu am mai fost plecat cu masina, maine seara o sa vad daca mai face.... Culmea instalatia este noua deci nu are ce sa fie murdar... sunt sanse sa fie de la calitatea proasta a gazului? Am bagat atat de la Lukoil cat si de la pompe particulare si de la Rompetrol


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 19 Apr 2012, 09:20
Post #972


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




e posibil sa fie un cumul de chestii , motorul pe gaz se incinge un pic mai tare , reglajul trebuie ajustat si in functie de asta , iar regulatorul este influentat de presiunea atmosferica , si dupa cum se stie atunci cand ploua ... conteaza si asta ,
asta iti trebuie daca nu ai debitmetru smile.gif) , stai linistit ii vei da de cap , apropos , ai mutat injectorul de gaz mai departe de flitru si mai aproape de carburator , crede-ma ajuta mult .

19 Apr 2012, 10:23:
ps : plus ca relantiul ti-am mai zis e diferit mult pe cald / rece
daca il reglezi pe rece la 900 rpm la cald ajunge si la 1500

plus ca la tine a intervenit si supraincalzirea plamanului la semafor biggrin.gif


This post has been edited by ronny: 19 Apr 2012, 09:23


--------------------
DACIA 1300 1976 - PH 60 SOR
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cibi25
post 19 Apr 2012, 21:50
Post #973


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 16 December 08
From: Botosani





Salut am o instalatie gpl BRC AT90E am reglato dupa metoda lui BOA si am cam dat-o
peste cap cred ca nu am inteles bine pasi care trebuie facuti.Plamanul e cel din poze

This post has been edited by cibi25: 19 Apr 2012, 21:53

Attached thumbnail(s)
AT90E_front.JPG ( Size: 14.97k ) Number of downloads: 639
AT90E_lateral.jpg ( Size: 60.7k ) Number of downloads: 712


--------------------
Dacia Berlina 1999 - BT 27 AIC
A fi sofer nu inseamna doar sa stii sa bagi cheia in contact
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 20 Apr 2012, 10:23
Post #974


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




intai identifica bine care e rolul suruburilor de reglaj, in general nu au cum sa fie 4, doar doua


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 20 Apr 2012, 10:42
Post #975


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




care imi dai si mie o flansa de cielo sau espero sa fac si eu o proba ?
poate facem vreo combinezatie smile.gif)
icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif


--------------------
DACIA 1300 1976 - PH 60 SOR
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 29 Apr 2012, 21:41
Post #976


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




Am si eu o mica problema, poate cineva imi poate da o solutie... La rece porneste direct pe GPL la sfert toate bune si frumoase, daca merg mai mult cu ea in regim de oras cand o repornesc pleaca foarte foarte greu, trebuie sa dau de 3 4 ori la automat pana intr-un final reuseste sa porneasca... Tin sa mentionez ca instalatia este Milano si o am pe masina cam de o luna, partea mai proasta e ca pana acum 1 max 2 saptamani nu-mi facea asa la cald, pornea si atunci la sfert sau poate putin intarziat...

Sa fie de la valul asta de caldura? Daca da ce este de facut? Omor bateria pe tot parcursuu verii?


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 29 Apr 2012, 21:46
Post #977


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




verifica de ce nu porneste....ori nu inchide bine ultima electrovalva si se ineaca dupa ce opresti motorul, ori nu are gaz...opreste motorul, scoti gatul filtrului de aer de pe carburator si vezi daca mai scapa gaz.. refa si reglajele. bafta


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 29 Apr 2012, 21:51
Post #978


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




QUOTE(Kiraly @ 29 Apr 2012, 21:46)
verifica de ce nu porneste....ori nu inchide bine ultima electrovalva si se ineaca dupa ce opresti motorul, ori nu are gaz...opreste motorul, scoti gatul filtrului de aer de pe carburator si vezi daca mai scapa gaz.. refa si reglajele. bafta
*


Nu prea stiu ce reglaje, ca la relanti sta, in ture merge bine, nu am ce sai reprosez la partea de functionare in sarcina, pornitu asta ma oboseste....

Eu am admisia cam asa... ce pot sa fac in cazu asta? Unde sa ma uit? La ce electro valva te referi? Cea cu filtru de gaz?

Tin sa mentionez ca pe benzina porneste fara nici o ezitare, nu trebuie ajutat cu o pedala sau ceva de genu, deci ceva de la GPL nu e cum trebuie...

Astept un sfat

Attached thumbnail(s)
IMG_8394.jpg ( Size: 896.66k ) Number of downloads: 647
IMG_8402.jpg ( Size: 537.21k ) Number of downloads: 592
IMG_8396.jpg ( Size: 696.13k ) Number of downloads: 563


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 29 Apr 2012, 21:58
Post #979


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




b44dvl ai auzit de cuvantu <<garantie>>?ai dat ceva bani pe instalatie asa ca dute la ei


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 29 Apr 2012, 22:07
Post #980


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




Da am auzit de garantie si imi place enorm sa profit de ea... dar mi-au zis la montaj ca filtru de aer este prea aproape de dozator si ca se duc gazele in ambele directii in mod egal si daia ar avea pornirea asta asa greoaie... Dar intro perioada chiar pornea super bine si era super multumit de instalatie


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 29 Apr 2012, 22:13
Post #981


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




EE...vezi ca tiai dat singur raspuns la intrebarea ta referitoare la pornirea greoaie
chestia aia pe unde intra gazu in galerie trebuie sa fie cat mai aproape de carburator


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 29 Apr 2012, 22:23
Post #982


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




Da stiu ca acum mi-am dat raspuns... dar cum se face ca timp de 2 saptamani a mers fara rasuflare si ultima saptamana imi face peri albi.. ceva undeva sa schimbat... aia ma deranjeaza ca o perioada a mers frumos si acum imi face figuri....

Am inteles ca, caldura de afara + temperatura din motor cam rarefiaza gazu si isi pierde din putere... oare sa fie cazu?

This post has been edited by b44dvl: 29 Apr 2012, 22:24


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 29 Apr 2012, 22:41
Post #983


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




temperatura de afara si cea de la motor este una din cauze,dar mai poate fi si gazu din butelie
oricum eu nu folosesc gaz pe masina si nici nu prea-mi bat capu cu instalatiile de GPL,chiar daca sunt mai,,economice,,doar la bani nu si la consum


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 29 Apr 2012, 22:52
Post #984


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




Intradevar consumu este aproape acelasi dar macar cumperi un combustibil mai ieftin :-P ceea ce te ajuta destul de mult
Legat de ce ai zis, ca depinde ce ai in butelie, daca te referi la calitate, perioada cand mergea bine era gaz numai de la LukOil, si dupaia am inceput sa bag si de la alte gazarii, gen dastia ambulanti si de 2 orid e la Rom Petrol... o sa continui sa bag de la LukOil sa vedem ce se intampla, chit ca multi zic ca gazu de acolo este foarte prost

This post has been edited by b44dvl: 29 Apr 2012, 22:53


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
libarca
post 29 Apr 2012, 22:57
Post #985


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 14 December 09




Hai sa fim seriosi cu filtru ala de aer!Ce sa zica si aia ?Ca doar ei au proiectat instalatia in spatele service-ului...
Atata timp cat exista o depresiune intr-o parte,chiar si la turatiile de pornire,tot ce e de la filtru de aer pana in carburator este absorbit,ca doar asta e si principiul de functionare,motorul are nevoie de aer ca sa porneasca,si il aspira prin filtru!Pai ce facem?Aerul este absorbit in mod normal ca la orice motor fie ca e pe benzina sau mai stiu io ce,si gazul iese pe filtru pe partea opusa depresiunii?Plus ca mai e si mixerul ala smecher ce amesteca treaba aproape la perfectie...
Ce conteaza cat de aproape e filtrul de aer?Daca-ar fi la un metru de carburator,ce ar fi impiedicat gazul sa iasa intocmai cum credeti ca se intampla in cazul filtrului sport?
E destul de normal sa existe o diferenta de pornire in functie de temperatura motorului si implicit a gazului.Si la mine se manifesta la fel,dar porneste intotdeauna la o cheie mai lunga cel mult,daca nu sfert!
Instalatia,mai ales ca e noua,n-are voie sa fie defecta,deci mai trebuie umblat putin,amestecul la pornire e foarte pretentios.Vezi gazul la ralanti sa vina pe traseul lui,si nu pe la membrana de sarcina.Cand ii dai cheie ,dai direct!Pierderi e putin probabil,dar poti verifica,gazul cand e incalzit se destinde foarte repede,si fuge!Mai e si treaba cu gazul care nu e gaz,alimenteaza numai dintr-un loc,dupa cum ai spus!


--------------------
DACIA 1310 1998,berlina - OT 98 MMM
Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 29 Apr 2012, 23:21
Post #986


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




QUOTE(libarca @ 29 Apr 2012, 22:57)
Vezi gazul la ralanti sa vina pe traseul lui,si nu pe la membrana de sarcina.Cand ii dai cheie ,dai direct!Pierderi e putin probabil,dar poti verifica,gazul cand e incalzit se destinde foarte repede,si fuge!Mai e si treaba cu gazul care nu e gaz,alimenteaza numai dintr-un loc,dupa cum ai spus!
*


Ok partea cu filtru am zis si eu ca e cam o aberatie... dar i-am lasat in pace ca doar e domeniul lor si am zis ca nu e frumos sa ma bag, iti dau dreptate in ceea ce priveste filtru de aer, totusi am sa-l mut pt putin mai departe sa vedem daca are vreo legatura....

Adoua parte nu am inteles-o, ce este membrana de sarcina? Daca cumva este in interiorul plamanului, acolo nu sa umblat, el a venit sigilat si nu apar urme de desfacere. La pornire nu o lalai ca dupa 4 5 secunde se inchid automat electro valvele :-P am invatat sa-i dau mai repede ca la benzina(am pompa electrica de benzina), dar de acum o sa incerc sa o pornesc imediat sa nu stau prea mult pe ganduri

Pierderi nu vad pe unde sa aibe, ca eu am etansat tot traseul, singurele 2 locuri unde nu am etansare 100% sunt filtru de aer ca na, trebuie sa respire pe undeva si locul unde gatu de lebada se intalneste cu carburatoru, acolo nu am acel guler de caiuciuc ca la batranu Carfil... si cu silicon auto nu am vrut sa dau ca faceam o mare tiganie...

M-am gandit si la calitatea gazului, asa ca de acum am sa bag la LukOil, chit ca multi or sa zica ca e o mizerie, dar aparent pe instalatia mea a mers bine:-P

Este normal ca cele 2 electro valve sa se incalzeasca destul de tare dupa folosirea masinii? Cea de la motor inteleg sa fie calda ca e mediu cald dar cea de la butelie, e normal sa fie asa?

p.s. Ce e de facut fizic in cazu meu? In afara de sa ma duc la servis sa le dau in cap, ce pot eu sa fac ca sa porneasca cum trebuie... Idei?

This post has been edited by b44dvl: 29 Apr 2012, 23:26


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
libarca
post 30 Apr 2012, 00:11
Post #987


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 14 December 09




Chiar tu zici ca 2 saptamani n-ai avut probleme,deci n-are cum sa fie de la filtru.In timpul asta trebuie vazut ce s-a schimbat,fie ca e pe sub capota sau locatiile de unde ai bagat gaz.
Membrana de sarcina este cea mare din reductor care comanda o supapa in functie de depresiunea creata de motor.Principiul e acelasi,indiferent de reductor!Ea se regleaza dintr-unul dintre suruburile de pe reductor,cred ca e cel de plastic albastru,dar nu garantez,nu am modelul asta.Impreuna cu cel de ralanti care practic regleaza cantitatea de gaz ce ocoleste membrana si ajunge direct in motor,cu clapeta de acceleratie inchisa,si cu cel de pe furtun,se regleaza instalatia in functie de dorinte.Cel de pe furtun si cel care regleaza membrana se influenteaza reciproc!Il strangi pe cel de pe furtun,trebuie slabit celalalt,si invers.Toate suruburile au o metoda de reglaj,descrisa in nenumarate randuri de domnul Nelu,PH-06-BOA.Cauta-le,poti face reglajul singur cu incredere,stiu ca esti meserias,am vazut prin ce-a trecut masina ta.Unde e neclar,mai faci o intrebare si se raspunde.M-as apuca eu acuma da' e tarziu.Gandeste-te ca sunt mecanici care nici nu stiu ca exista un circuit separat al gazului pentru ralanti,ce sa mai regleze ei?gazul la lampa?


--------------------
DACIA 1310 1998,berlina - OT 98 MMM
Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 30 Apr 2012, 07:53
Post #988


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




O sa dau azi o fuga pana la servisu unde sa facut instalarea sa vedem ei ce au de zis :-P la mine surubu albastru de plastic este cel de relanti, cel dupa furtun mi-sa explicat ca este cel de sarcina, "daca vrei sa fuga il mai deschizi" fix cuvintele lor si al treilea surub de reglaj de care zici este cel de bronz pozitionat deasupra plamanului, se vede si in poza care am puso, la ala de bronz nu am umblat nici odata, dar la celelalte 2 am umblat


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 30 Apr 2012, 09:08
Post #989


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Ala de bronz este de relanti,cel de plastic albastru ii de sarcina care actioneaza asupra membranei de sarcina din plaman,si cel de pe furtun este de DEBIT,daca este asa cum zic eu(rog sa fiu corectat daca gresesc,eu am MARINI).Pornesti motoru si desfaci cel de pe furtun putin sa poti regla la plaman ,apoi din cel de bronz destrangi/strangi pana obtii cel mai ridicat relantiu si sa fie stabil fara balbaieli alte minuni,pe urma incepi la cel albastru d ela membrana si il destrangi pana la accelereaza lin fara sa de-a in nas,normal ar fi daca umbli la cel de la membrana sa nu infuenteze relantiu motorului ,adica sa vezi ca oricat strangi/destrangi cel albastru nu afeceteaza relantiu care l-ai stabilit din cel de bronz,asa esti sigur ca la relanti supapa de la membrana este inchisa(cum e si normal)membrana este doar de sarcina ,in sarcina sau la plecarea de pe loc sa nu de-a in nas,cand ai terminat la plaman te duci la surubu de pa furtun,aici accelelrezi masina la 3000 de ture si o mentii asa si strangi de surubu pana vezi ca incepe sa nu se mai accelereaza ,in acest punct ai debit minim de gaz,din acest punct desfaci 1 tura si faci o tura ,daca cfrezi ca nu merge cum trebuie mai desfaci o juma de tura,sper ca ai inteles si eu am descris cum trebuie,daca am omis ceva sa fiu corectat ,bafta


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 30 Apr 2012, 09:42
Post #990


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




eu nici nu mai am rabdare sa citesc metoda sigur ai scris bine:D
b44dvl daca ai garantia du-te inapoi la servis si vezi ce spun baietii... dar suntem multi patiti cu reglajele alea din servis...asa ca mai documenteaza-te putin si apuca te la reglaje...metoda explicata de Ghitza e cea mai buna si simpla


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
46 Pages « < 31 32 33 34 35 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th June 2024 - 03:43
Forum Renault