Instalatie GPL
![]() ![]() ![]() |
Instalatie GPL
Kiraly |
![]()
Post
#931
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|||
ronny |
![]()
Post
#932
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
am revenit ! .... cu detalii !
uite filmuletul este facut pe drumul Tintea - Liliesti din orasul Baicoi unde locuiesc si lucrez de unde incepe filmuletul este o panta inclinata cam 20 % este destul de abrupta si de regula urcam cu socul tras cam 10% pe gaz sau benzina , altfel as fi fost vedeta si ar fi serpuit contaranii mei in spatele meu , azi nu a fost asa !!! filmuletul este in treapta a 3a si finala 4 ale daciei din 86 ![]() poze cu reteta totul in afara de stutz care este facut asa : am taiat la polizor filetul pe 8 mm din capat pana am uniformizat suprafata (pentru infiletare usoara) apoi am taiat la 45 de grade teava rezultata in capat , apoi m-am mai dus cu piatra de polizor cam cate un triunghi , dandu-i un aspect de unghie in capat (trebuie dat jos pentru a fi mai clar dar pun un paint sa fie ma simplu , stutz_gpl_modificat.gif ( Size: 36.88k ) Number of downloads: 666 poze executie : Fotografie_0066.jpg ( Size: 628.8k ) Number of downloads: 757 Fotografie_0075.jpg ( Size: 735.39k ) Number of downloads: 760 aici daca esti foarte atent poti vedea gaura facuta in fluture ( nu am facut consumul pe benz dar pare mersul la fel ) Fotografie_0068.jpg ( Size: 811.78k ) Number of downloads: 745 fluturele si cozorocul in montaj aproape se pupa ![]() Fotografie_0064.jpg ( Size: 613.85k ) Number of downloads: 715 Fotografie_0061.jpg ( Size: 703.28k ) Number of downloads: 221 Fotografie_0056.jpg ( Size: 899.61k ) Number of downloads: 212 its alive !!! ![]() ![]() ![]() zgomotul de fiara este din partea motorului .... nu imi dau seama dar cred ca si din cauza ca am scapat-o intr-un sant si am dat cu saxofonul de pamant , dar se aude in cabina tare nu si afara ![]() poate fac unu mai bun maine sa vedeti si panta care am abordat-o ca si cum ar fi fost pe benzina cu motorul cald ![]() ![]() daca vin la program distrug ceea ce am cladit in 3 ani de suferinta , mustrari si aproposuri aiurea facute de sefi catre mine ![]() daca are cineva pofta sa incerce sau sa vada si e prin zona , dau rabla la test drive ![]() This post has been edited by ronny: 3 Apr 2012, 21:04 |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#933
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
deci din poze se vede ca stutul nu intra in fluturas, este o distanta de cateva mm intre ei. sunt sigur si eu ca ar fi mai bine cu un astfel de metoda...
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
ronny |
![]()
Post
#934
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
asa e !
.... dar caderea se face in unghi in functie de aspiratie .... si trece si prin centru , dar trage bine si am observat si un consum un picut mai mare ( asta pentru ca i-am dat si span ) si daca stau sa ma gandesc bine pe span imi lua 9 oricum .... dar acum e super simplu , nici nu mai stiu cand am facut depasiri pe gpl .... This post has been edited by ronny: 4 Apr 2012, 17:50 |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#935
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
da inteleg...si inainte unde ai avut stutul montat?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
ronny |
![]()
Post
#936
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
inainte sa schimb carb era la cam 2,5 cm deasupra imediat sub axul de clapeta soc ,
cam tot in acelasi unghi .... montaj clasic de service . |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#937
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
si n-ar fi mai bine sa intre fix in fluturas si gazul sa fie absorbit doar pe acolo?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
ronny |
![]()
Post
#938
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
posibil , nu am incercat sa fiu prea invaziv din prima , la cum trage .... e foarte bine asa intra in fluture si se coteste in aer , cu cot pe furtun e mai greu fluxul .... asa ar fi normal
|
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#939
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
eu m-am gandit la simplu lucru sa tai varful stutului la 45de grade...dar ma bate si pe mine gandul asta in fluturas . eu am stutul sub fluturas fix peste clapeta de accelratie
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
blacknoni |
![]()
Post
#940
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 5 April 12 ![]() |
salutare am o D1310 din 2002 si am probleme cu instalatia de GPL. pe benzina merge uns si consuma putin iar pe GAZ nu merge rotund se ineaca cand acelerez si as vrea sa stiu ce pot sa ii fac si care e problema
|
--------------------
dacia
1310
2002
- il 01 zhn
|
|
ghitza |
![]()
Post
#941
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Regleaza din plaman gazu
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
r3d |
![]()
Post
#942
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
vad ca deja sa discutat legat de temperatura plamanului.din posturile vad ca deja sau gasit unele soluti.una ar fi cea cu o electrova valva care sa poata regla temperatura(gen termostat).bun ar merge varianta asta dar unde gasim sau ce sa cumpara???.cum faza cu electrovalva nu prea imi e acesibila,acum vin si io cu o copletare la ideea domnului nelu(sper ca nu se supara).in loc de acea duza care obtureaza trecerea apei nu ar merge pus un robinet ca cel de la caldura(model cn ca ala are intra si iesire)si cu ajutoru unui termometruu sa gasim debitul prin care sa obtinem temperatura dorita.
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
ronny |
![]()
Post
#943
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
Mie unuia imi plac automatismele , sunt mult mai destepte si atente decat noi ,
daca ar trebui sa abordezi un drum de oras , apoi un drum lung pe autobanda apoi un drum de munte si unul de padure la sfarsitul acestuia celebrul ventil de calorifer va incepe sa curga pe la imbinari (cu totii stim cat de mult poti folosi ventilul de dacie ) termostatul reglabil il poti gasi in aparate vechi gen boiler sau instant electric , sau noi in magazin iar electrovalva in cel mai rau caz o cumperi noua din magazine sau net ( e cam scumpa pentru puterea noastra , dar avand in vedere ca in plaman sectiunea la coturi este de cam 7 mm si debitul pe filtru de gaz il poti avea la 5 mm nu e o problema prea mare termostatul va deschide si va inchide cand se va ajunge la temperatura maxima dorita , eu unu nu am incredere in mine si vreau sa spun ca daca te incarci cu prea multe detalii iti cam tai craca de sub picioare , daca nu te concentrezi maxim la condus ca ai grija de diverse actionari . fara sa crezi ca vreu sa te critic nu e rea ideea ta , DAR :temperatura de incalzire a motorului in functie de anotimp si ora zilei , debitul in functie de regimul de turatie dat de exploatarea care difera in functie de cat de greu si de aglomerat e drumul , calitatea gazului , supraincalzirea sau nu a motorului .... eu zic ca sunt prea multe variabile , eu si temperatura motorului o controlam tot automat la 95 de grade ( cu cat e mai mare cu atat e mic consumul de benzina /gaz fiindca uleiul e mai subtire ) din motive de remat am dat jos instalatia de control a racirii totusi decat deloc , solutia ta cu ventilul este cea mai ieftina desi te vei da jos de 3 ori pe zi sa ajustezi pana vei gasi un debit care sa fie valabil pe o perioada mai lunga ideea nu e rea si sunt de acord cu ea deci nu te critic , sunt si solutii mai bune , ideea de fapt e aceeasi , si rezultatul aproape la fel o zi buna si la multi ani Florilor!!! ![]() ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
r3d |
![]()
Post
#944
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
pai normal ca nu voi sta toata ziua sa fac reglaje.apa la mine nu trece mai mult de 80.deci daca micsorez debitul de apa plamanul se va incalzi mult mai greu si asfel va avea o temperatura mai mica fata de apa din motor.am sa experimentez ideea mea daca va avea un rezultat bun am scapat de niste bani in plus.a si ventilu ala (robinet cum il stiu io)nu are dece sa strice odata ce opreste caldura din interioru masini asa poate si opri si caldura din plaman.normal ar fi indiferent cum mergi cu masina apa sa aive aceeasi temperatura.
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#945
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Decat robinetul, care necesita stuturi la un cap filetate si la celalalt pentru prindere cu coliere pe furtun, inca doua imbinari cu coliere, plus robinetul care totul inseamna si bani, pe langa celelelte, diuza e simpla si face acelasi lucru, doar ca nu e reglabila.
Legat de termostat, acesta trebuie pus sa citeasca temperatura vaporizatorului, nu a apei. Daca e pus pe apa, cum va patrunde apa fierbinte la el, imediat va inchide, si va fi o rapaiala de inchideri si deschideri, mai ceva ca la semnalizare. In loc de termostat din alte constructii, se poate folosi un montaj electronic simplu, cu un termistor care sa se monteze pe corpun vaporizatorului, ferit de curenti de aer. Cu doi tranzistori se face foarte simplu, in final nu trebuie releu, comandand direct bobina valvei. Cine vrea si o schema, poate sa-mi ceara. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
b44dvl |
![]()
Post
#946
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o intrebare, stiu ca e stupida, am tot citit de faptu ce vreti sa reduceti temperatura apei din vaporizator, de ce? El are o temperatura la care merge cel mai bine? De ce nu au facut asta constructorul instalatiei GPL, se presupune ca sistemul a fost testat sub mai multe circumstante....
Mi-am montat si eu zilele trecute o instalatie GPL Milano, a fost instalata la servisul lor autorizat, pana acum a mers ok... e cam greu cu pornitu la cald direct pe GPL, dar asta se datoreaza faptului ca mixeru este aproape de filtru(unu conic) si gazu se duce in ambele directii, urmeaza sa iau o tubulatura flexibila sa indepartez filtru de mixer(nu am dat gauri in carburator) Daca reusesc sa fac poze o sa postez |
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
libarca |
![]()
Post
#947
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Io fac pariu ca nu a stat nimeni sa calculeze cantitatea de apa ce trece prin reductor ,si asta pentru ca nici nu avea cum sa o controleze,deoarece sunt prea multe variabile(turatie,temperatura,presiune,reglaj...).Interesul lor a fost sa existe indeajunsa caldura pentru a fi cedata gazului in procesul de vaporizare,solutia optima fiind racordarea la sistemul de racire al masinii!Deci pe scurt,variabilele sunt eliminate printr-un debit mai mult decat de ajuns care face fata indiferent de conditiile de exploatare si temperatura de afara!
Dar noooi,soferiii,am constatat din practica,nu pe hartie,ca scade randamentul masinii atunci cand gazul este supraincalzit!Este rarefiat,si explodeaza anemic cilindru!Si noi bagam mai tare piciorul in ea ca sa ajungem la aceeasi turatie,si dup-aia ia in noi ca ne rupe la consum! De aceea ne zbatem sa gasim o metoda ieftina pentru controlul temperaturii,care se pare a fi in jurul a 60 de grade. Ca nu porneste la cald,aia e din reglaj sau alte probleme,gazul,chiar si la depresiunea creata la ralanti luand-o impreuna cu aerul spre colectorul de admisie,indiferent de filtrul de aer!Ca sa vezi daca vine prea mult,cand e motorul incins si nu mai vrea sa porneasca repede,intrerupe gazul de la buton inainte sa-i dai cheie!Daca o ia repede,ori o lasi asa si comuti pe gaz imediat inainte sa se opreasca,ori se mai umbla la reglaje |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
b44dvl |
![]()
Post
#948
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Probabil daia au si bagat textul ca pe gaz creste consumul cu 1% ca sa elimine variabila temperaturi. mersi de ecplicatie
Dar totusi cum sa ajuns la aceasta temperatura a apei, 60 de grade, a studiat cineva mai amanuntit sistemul? In mintea mea, daca pui un fel de termostat sau electro valva aia si opresti apa prea calda spre plaman, de unde aduci apa la temperatura de 60 sau mai mica? Cand sistemul are constant peste 80 de grade? Eu aia nu reusesc sa inteleg... Plamanu nu cred ca o sa se raceasca singur, cel putin nu vara, da vine gazu si-l raceste, dar este deajuns? |
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#949
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
http://www.conexelectronic.ro/produs.php?id=12048 , elementul asta e f ieftin, se poate comanda cu el o electrovalva, s-a mai discutat la imbunatatiri http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=225766&st=30 , dar eu nu vreau sa comand din bucuresti un produs de 15 lei si sa dau 27 la transport, mai caut .
Se observa ca trage mai bine la o temperatura a motorului in jur de 60 grade |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#950
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
am mai vazut la altcineva aici stutul ca la Ronny.. Pana la urma am facut si eu asa la un alt carburator si chiar se observa diferenta.trage mai bine pana la 120km/h se accelereaza destul de bine.are demaraj mai bun, recomand tuturor. impreuna cu sistemul de controlare a temperaturii apei chiar e uimitor cum trage
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
libarca |
![]()
Post
#951
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
@b44dvl Pe noi nu ne intereseaza temperatura apei,ci a reductorului!Punand o electrovalva pe circuit,aceasta inchide complet atunci cand este intrerupt curentul de catre termostatul atasat pe reductor.Cand temperatura reductorului scade sub pragul la care este setat termostatul,electrovalva este alimentata,si deschide!Acuma...de cate ori inchide si deschide raportat la o unitate de timp,depinde de regimul de mers si alti factori,dar ar trebui sa-si faca treaba indiferent de situatie!
Plamanu ala,daca nu are sursa de incalzire,poa' sa fie si 50 de grade la umbra,daca te dai la ea,ingheata bocna,de se pune stratul de gheata pe el mai ceva ca in congelator! |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
ronny |
![]()
Post
#952
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
... in completare domnului ... Viper , ca mi-e jena sa zic "libarca" as adauga ca noi , mai suntem interesati de proprietatile gazului la un vaporizator care are cam 40-70 de grade datorita faptului ca gazu este mai dens la absorbtie si deci mult mai vanjos , apropie sau chiar depaseste benzina , depinde de amestec si reglaj temperatura
![]() numa bine |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
r3d |
![]()
Post
#953
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
bun deci ca sa incep sa strang piesele necesare,o supapa exact ca aceea care opreste benzina(la cei cu gaz ma refer).ar fi buna pa post de opritor?.ma mai gandeam sa pun si o sonda cu un ceas in masina ca sa monitorizez temperatura apei si asfel daca as face rost si de un temostat reglabil as putea regla o temperatura optima.ce ziceti de ideea asta?
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
ronny |
![]()
Post
#954
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
iti zicem ca ai multa treaba
idee : un buton cu 2 pozitii ( eventual integrabil in designul daciei , la bord ma refer ) si sonda in plaman , faci comutarea intre 2 sonde din plaman si bloc doar pe ceasul de apa din bord , te-ar scuti de cateva gauri si ceva munca si ar fi mult mai sofisticat .... zic si eu ![]() inspirat de un oltcit cu gpl din ploiesti de al unui prieten bun de al meu ![]() This post has been edited by ronny: 10 Apr 2012, 00:08 |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
r3d |
![]()
Post
#955
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
sa stii ca si asta cu butonu e o idee buna am sa folosesc un buton de ventilator din acela cu 3 pozitii.chiar nu stiam unde sa mai pun un ceas in interioru masini.acum ar fi o mica problema ca sa dau gaura in plaman e cam complicat si plus de asta nu am sculele necesaree.si cum noi cautam sa facem acesta modificare cu cat mai putini bani.sonda aceea de apa ar veni foarte bine pusa intru teu.pusa pa tur sau retur???unde ar indica mai bine?.dar totusi pa fac rost de un teu nu as putea sa sa iau temperatura dupa exterioru plamanului?,adica sa pun sonda de apa pa carcasa plamanului.
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
b44dvl |
![]()
Post
#956
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Cam asa arata si instalatia mea, pana acum sunt multumit de ea, a fost montata joi, nu am simtit o mare diferenta intre benzina si gaz... dar astept caldurile alea oribile din vara sa vedem daca se adeveresc cele spuse mai sus de colegi, cum ca o sa consume mai mult si nu o sa mai traga din cauza temperaturi mari la vaporizator
Am o intrebare pentru cei cu gaz, e normal ca pe langa vaporizator, filtru si electrovalva sa miroasa a gaz? Nu mult, doar asa cat sa-l observi.... In masina nu mai intreb.... am avut momente cand mirosea si in masina, dar am rezolvato cu un odorizant nou... Attached thumbnail(s) IMG_8391.jpg ( Size: 925.82k ) Number of downloads: 175 IMG_8392.jpg ( Size: 941.76k ) Number of downloads: 167 IMG_8394.jpg ( Size: 896.66k ) Number of downloads: 165 IMG_8402.jpg ( Size: 537.21k ) Number of downloads: 141 IMG_8398.jpg ( Size: 892.25k ) Number of downloads: 140 |
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#957
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cu cat e mai mare consumul? Poate cu 1l % ai vrut sa zici. Daca gazul e mai rece si el expandeaza acolo unde trebuie, nu mai esti nevoit sa apesi tare pe acceleratie, deci se va reduce consumul, pentru acelasi stil de mers. Numai sa nu te ispiteasca, si sa-i dai mai tare, cand vezi ca poate. Nu-i nimic, e pe banii tai! In ideea si experienta mea, nu e nici corecta si nici adevarata aprecierea cu consumul marit cu 1l %. Asta o spun neglijentii ce le instaleaza, pentru ca multi n-au habar cum functioneaza, le rgleaza dupa cum ii taie capul, si te trezesti ca si la relanti consuma, tot atat cat ar lua la 80-90/h, pentru ca supapa de debit sta deschisa la maxim, eliberand gaz cat poate, iar puterea motorului e reglata din debitul de aer. Numai faptul ca la reglare (acolo la montare), strange la maxim surubul cu cui, care de fapt asigura relantiul (ca si la carburator) denota cat de paralel e, cu ale motoarelor. Daca el asigura relantiul din membrana, una ca e instabil, membrana osciland, si alta ,la primii mm de apasare pe pedala de acceleratie, membrana deschide total, deci debit maxim, dar n-are aer sa "zboare" .
Pana la urma, tot o diuza e mai simpla si usor de adaugat pe furtunul de apa, asta daca nu vreti sa aveti mai multa satisfactie din ceea ce realizati, dar si cheltuiti. De ce simplu, cand se poate complicat? Nu critic, dar necesita timp, migala sa gauresti bordul pentru ceas, plosca pentru sonda si termostat. Daca femeia nu tipa la fereastara, sa intrebe cu cine te-ai insurat, cu ea sau masina, dati-i inainte. Sonda pentru temperetura , ar fi bine sa fie pusa la iesire din plosca, ca sa masoare temperatura dupa ce se face schimbul cu peretii ei de aluminiu. Aici ar avea temperatura mai apropiata de cea a vaporizatorului. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
libarca |
![]()
Post
#958
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Pai daca te apleci si-l mirosi ca pe floare,parca mai zici ca miroase a gaz,gazul intra,gazul iese,O-ringuri si alte garnituri,dar sa miroasa in masina nici vorba!Mie din 8 ani de gpl,timp in care a mers si reglata si dereglata,nu mi-a mirosit o data inauntru.Nu stiu cat de tare miroase la tine in masina,dar odorizantul nicidecum nu e o solutie!
![]() Dar inteleg ca acum nu mai miroase... This post has been edited by libarca: 10 Apr 2012, 22:22 |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
b44dvl |
![]()
Post
#959
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
In primele zile mirosea putin in masina... acum nu mai miroase spre fericirea mea, poate era si frica mea de gaz si aveam impresia ca tot miroase a gaz... acum m-am mai linistit, la mine e problema cu filtru ala de aer, trebuie sa-l indepartez de mixer, la pornire vine si pe el gaz si de acolo cred ca miroase in masina... oricum la montaj nu mi-au silicona mixeru si supura pe acolo, mai supura si pe la gatu carburatorului si probabil aceasta acumulari intrau in habitaclu si daia mirosea... oricum cu timpu cred ca piese or sa se "aseze" si nu o sa mai miroasa
Da filtru si conductele le-am mirosit ca pe "flori" si emanau un miros de gaz... dar poate sunt eu paranoic... Si odorizantul momentan este o solutie ![]() |
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#960
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Mirosul vine de la faptul ca ai gaz acum. Pana te-oi obisnui cu el, o sa treaca mult timp. Daca dai cu spuma si nu vezi rasufland, n-ai grija. Faptul ca se duce gazul in filtru, e un fix altau. N-are cum, daca la oprire, valvele inchid corect. Se intampla ca , dupa oprirea motorului, ultima valva sa nu mai tina, si atunci gazul sub presiune, se elibereaza in mai mult de juma' de minut in continuare, si atunci se imbacseste filtrul cu gaz, facand sa porneasca greu la urmatoarea pornire. La tine e noua, nu se pune problema, decat sa nu fie defecta de noua. Dar se aude bine daca scapa, deasupra carburatorului.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 20:18 |