Instalatie GPL
![]() ![]() ![]() |
Instalatie GPL
krapcarasu |
![]()
Post
#871
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#872
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Deci arcu vine intre ciuperca si piesa 2 da?si piesa 2 vine cu partea dreapta catre ciuperca sau catre arc?
24 Feb 2012, 01:12: Kyrali:fii mai explicit te rog?cum vine prima data 2 pe urma 1 ca nu inteleg,membrana 1 vine jos prima pe urma 2 dar nu stiu cum exact(partea dreapta in jos sau in sus )pe urma vine arcu cred peste care ciuperca ,membrana su capacu de sus zic eu 24 Feb 2012, 12:24: bun ,hai ca am rezolvat-o,deci vine asa:de jos im sus :garnitura ,peste vine prima flansa cu partea dreapta inspre garnitura ,arcu cu partea mica insprea flansa,ciuperca peste arc cu stutu in arc care la strangere vine prin gaura primei flanse si apasa pe prima garnitura ,peste ciuperca vine a 2-a garnitura si ultima de sus vine iarasi flansa ,tot ansamblu asta se strange/fixeaza in 4 surubele,flansele au la unu din farvuri o gaura care trebuie sa comunice si gu garniturile ,care nu ati inteles si aveti nevoie vbim pe PM sau aici This post has been edited by ghitza: 24 Feb 2012, 11:24 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#873
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
eu am desfacut de foarte mullte ori dar tot nu inteleg:)) daca are cineva membranele alea 2 sunt eu interesat de ele
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
ghitza |
![]()
Post
#874
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Pai ce anume nu intelegi,membranele nu cred ca le gasesti asa la cineva numa daca are un plaman sh pe aks
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
caphonne |
![]()
Post
#875
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
Salutare am si eu o intrebare la voi.Am o masina 4x4 cu instalatie gpl care mai mult ca sigur nu este ok si anume dupa ce mut pe gaz masina consuma in continuare benzina iar a doua problema ar fi ca simt miros de gaz in habitaclu.Pana sa ajung cu ea la un service gpl aveti idee ce ar putea fi.Nu cunosc marca instalatiei masina este din Olanda are motor 1.6 16v injectie.
Va multumesc. This post has been edited by caphonne: 5 Mar 2012, 12:45 |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#876
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
s-au lipit contactele de la releul care intrerupe benzina
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
caphonne |
![]()
Post
#877
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
Releu sau electrovalva sau sunt sinonime?Banuiesc ca se poate schimba la orice service gpl.Si cu mirosul de gaz din habitaclu?
|
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#878
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
releul care intrerupe curentul la injectie, finca intra in continuare benzina o parte din gaz e posibil sa iasa pe la filtru, sau poate fi defecta unitatea electronica
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
caphonne |
![]()
Post
#879
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
Mersi mult o sa caut saracia de releu sau fac o plimbare la un service.
|
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
libarca |
![]()
Post
#880
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Am reusit si eu sa imi reglez gazul cu filtrul neobturat.Ca sa intaresc parghia de la supapa de sarcina am folosit de aceasta data 2 arcuri de pix,pentru ca altele mai mari in diametru nu intra la mine (reductor Bigas).Ca rezultat,mersul motorului la relanti nu mai este influentat de surubul de sarcina,reglajul am reusit sa-l fac doar de la surubul de relanti!Acum sta superb,si tine si la 750 de ture la fel de superb,dar toate astea se intampla doar cand motorul este cald.L-am lasat la 1000,in speranta ca imi sta si mie cand pornesc cat de cat...nu vrea domne de loc!Inainte tineam tras socul si pe masura ce se incalzea il impingeam inapoi.Acum nu mai merge nici sa-l ating,cum am tras,cum a murit!
Deci cand este cald motorul se comporta perfect,atat la relanti,cat si in sarcina(trage de nu-mi vine sa cred).In schimb la rece merge balbait rau,si nu sta rotund nici daca o tin din acceleratie la 1000.Ce are,ca iar imi veniră dracii si ma răstii la ea! |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#881
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
mai desfa din surubul de sarcina..
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#882
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
la rece e f normal sa mearga mai rau, acum va trebui sa reglezi socul , sa deschida intai acceleratia , apoi clapeta de soc, scoate si arculetul de la soc
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#883
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
arculetul trebuie scos..dar si la rece daca tine din acceleratie la 1000de ture trebuie sa mearga rotund. Deci mai dai debit de gaz
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
libarca |
![]()
Post
#884
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Sigur ca e normal sa mearga mai rau,gazul nu este vaporizat cum trebuie,dar totusi ar trebui sa se chinuie macar un pic,pe cand el chiar si dupa ceva timp de accelerari pe loc,cand iau piciorul de pe acceleratie se opreste de parca l-as opri eu din contact!Asta cu socul ar fi o solutie,chiar am vazut ca actioneaza destul de tarziu clapeta de acceleratie,acea parghie bagata pe axul clapetei in care este prinsa tija are un joc destul de mare pe ax,o sa incerc sa-l reduc cat mai mult!
Mai fac o intrebare ca sa ma lamuresc: daca am reusit sa reglez perfect relantiul pe benzina cu clapeta complet inchisa,atunci gazul de la relanti pe unde mai este absorbit?Prin jiclorul de aer,si trece sub clapeta prin surubul de amestec?Multi zic ca nu se mai umbla la carburator dupa reglaj,dar fara sa deschid un pic clapeta nu merge! |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
ronny |
![]()
Post
#885
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
salutare ... ar mai fi o chestie , atentie la neatentie ca si eu am auzit de altii dar nu am fost atent ,
eu am gpl pe o dacie de 2 ani , nu am patit niciodata ca acum dar : am facut plinul ochi la gpl ...(cea mai proasta idee din viata mea , am mai auzit de la alti gazosi dar nu am retinut si din graba sa fac cati mai multi km cu o alimentare am facut plinul , dimineata uneori mai porneam pe gaz , pentru ca pe benzina pornea mai prost si nu statea la rel , dar pe gaz mergea (pana la plinul asta ) , bai nene si am plecat de acasa si dupa 30 sec s-a oprit motorul si atunci mi-am dat seama ce am facut , am ridicat capota si am vazut carburatorul si toate anexele congelate , erau beton .... apoi a doua zi la fel si nu i-am mai dat de cap la gaz .... pana la urma am schimbat instalatia de gaz , delcoul si carbul , saptamana viitoare sper sa o pot porni ... instalatia veche mai am doar butelia filtrul cu conductele si plamanul care necesita reconditionare totala - dar mai sigur plamanul electro-ventilul de benzina le arunc pt ca au fost cam aproape de un incendiu la motor provocat tot de neatentia mea ![]() |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
tynn |
![]()
Post
#886
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Nu vad ce legatura are cu faptul ca ai facut plinul "ochi"... eu de ani de zile procedez asa si nu am avut niciodata probleme.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
ronny |
![]()
Post
#887
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
.... atunci inseamna ca intradevar ceva s-a intamplat la plaman si a bagat gaz lichid in admisie .... e posibil ca doar am mers la -20 de gr anul trecut si nu au fost probleme , desi cred ca am accelerat uzurile plamanului mergand pe gaz numai .... dar daca mergea mai bine
![]() |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#888
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
E o prostie asta cu plinul..si eu de 2ani tot plinul fac. Si iarna asta a fost destul de frig la -17pornea la prima cheie pe gaz dimineata. Tu ai avut probleme cu incalzirea plamanului nicidecum nu era de vina butelia plina
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
ronny |
![]()
Post
#889
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
... da acu realiez ce prostie am zis , asa este si logic , de ce ar fi inghetat decat daca nu era bine la schimbul de cladura , am conceput incalzirea suplimentara si instalat un webasto cu incalzire pe circuitul de apa dar nu m-a dus capul sa incalzesc masina din timp ca plec mereu pe fuga
![]() si cred ca din anumite motive schimbul de caldura intre motor si plaman nu s-a facut This post has been edited by ronny: 14 Mar 2012, 12:04 |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#890
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
mie cind mi s-a intimplat asta am schimbat garnitura de chiulasa , eventual fa o aerisire a sistemului de racire si daca se mai intimpla e clara treaba
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ronny |
![]() ![]()
Post
#891
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
Da BYGY asa a fost ,
dar: in urma cretinitatii mele , am schimbat jumate de masina , ca am avut incendiu la compartimentul motor , si am schimbat faruri dr eapta , masca fata , furtune (toate ) instalatie electrica , galerie admisie si evacuare , webasto (s-a dus dracu ... nu il mai pun ) , carberitor , plamanul de gaz , si toate anexele din compart motor ..... inclusiv claxon .... ar mai trebui sa schimb si capota .... dar la cat am frecat curatat si vopsit mi s-a luat de masina , o pornesc si o vand ... din cauza frigului .... mi-am luat alta masina mai noua ...dar la montaj asa o sa fac alimentez plamanul inainte de calorifer sa fie tot timpul fierbinte si sa simt la bord cand este cald sa pot da " aragazu " mai tare ![]() ![]() ![]() This post has been edited by ronny: 15 Mar 2012, 12:11 |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
libarca |
![]()
Post
#892
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Am mai investigat putin pe la motor si am descoperit urmatoarele: la cald,cu 2 arcuri la supapa de sarcina,relantiul sta foarte bine din surubul de relanti,insa cu un singur arc,chiar si comprimat la maxim,surubul de relanti iese din joc,si-l pot inchide la maxim ca motorul isi ia gazul pe la membrana mare.
Cum pe mine ma intereseaza mai mult relantiul la rece,am lasat cele 2 arcuri sa fiu sigur ca supapa ramane inchisa,si am incercat sa-l fac sa stea cat de cat.Singurul lucru care are efect e sa mai strang de surubul de pe furtun,cel de debit(pe masura ce strang se tureaza),dar ca sa tina relatiul trebuie strans pana ce nu se mai poate tura!Fac pe una si stric alta!In schimb,daca acopar filtrul de aer in proportie de 80%,motorul isi reia vlaga!Ma mai duc si astazi pe la ea s-o mai bibilesc,poate poate... |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
ronny |
![]() ![]()
Post
#893
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
QUOTE(libarca @ 15 Mar 2012, 13:57) Am mai investigat putin pe la motor .... Singurul lucru care are efect e sa mai strang de surubul de pe furtun,cel de debit(pe masura ce strang se tureaza),dar ca sa tina relatiul trebuie strans pana ce nu se mai poate tura!Fac pe una si stric alta!In schimb,daca acopar filtrul de aer in proportie de 80%,motorul isi reia vlaga!Ma mai duc si astazi pe la ea s-o mai bibilesc,poate poate... FIX asta pateam si eu la fosta jumate de dacie , eu trageam shock ul cam 3 mm cat sa incline clapeta 30 grade , eu am vazut la gpl urie de afara pe net o diuza care se pune pe racordul filetat care il bagi in carburator care avea aspect de palnie intoarsa in jos spre clapeta de accel .... ma gandeam sa concep si eu un astfel de difuzor .... si sa-l testez .... prin simpla prezenta a acestui capacel in corpul carb. obtureaza debitul de aer cam 1 cm patrat .... basca ( a se citi bashka pentru reincarnatii lui Pruteanu ... ca n-am diacritice pe ici colo de unde mai scriu si eu ) ...deci cum ziceam basca acolo unde obtureaza favorizeaza depresiunea si deci si membrana de la plaman va misca mai usor .... e doar o speculatie a faptului dar vreau sa incerc , sa pot regla si eu fara sa mai accelerez cu shock-ul a mai incercat careva ? |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
mstaniloiu |
![]()
Post
#894
|
Membru entuziast :) Group: Members Posts: 448 Joined: 17 February 05 From: DN1 ![]() |
Salutare ... deci unde gasesc si eu o metoda de reglaj (am instalatie Marini pe Dacia 1310) --- din pacate caut de peste o ora si nu gasesc ...
Multumesc frumos , |
--------------------
Dacia
(SupeR)Nova, 1310
- SN 2001
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#895
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu cred c-ai cautat ce trebuie, ca numai eu am descris de vre-o 4-5 ori. As ocupa inutil spatiul si aici. Nu stiu locul, dar poti cauta posturile mele, legate de reglajul GPL.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
libarca |
![]()
Post
#896
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Intrebare despre relantiu:atunci cand carburatorul este reglat corect cu clapeta complet inchisa,gazul pentru relanti pe unde este absorbit?Am mai intrebat in postul 884,e mai detaliat acolo...acum imi sta un pic turata la relanti,si de asta vreau sa aflu ca sa stiu de unde e mai bine sa umblu ca sa mai reduc din ture la cald!
|
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#897
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
vezi sa nu ai saiba pe j de ralanti, pt ca atunci trebuie strans f mult surubul de amestec si nu vine bine gaz pe el daca tu vrei ca sa vina pe el, eu mentin putin deschisa clapeta pt ca merg aproape numai pe gaz. daca vrei sa reduci ralantiul redu diametrul gaurii din diuza, astfei ai mai putin aer sub clapeta , deci trebuie mai putin gaz(si asa s-ar putea sa reusesti pe gaz cu clapeta inchisa, dar atunci se schimba iar pt benzina), bine e sa poti regla si aerul prin diuza, fa incercari.
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
libarca |
![]()
Post
#898
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Sta peste o mie cand se incinge bine motorul.Aici intra in joc supraincalzirea gazului care se rarefiaza desi am diuza pe furtunul de apa.Se incinge mult prea tare,si problema este mai deranjanta la accelerare pentru ca-si pierde din vlaga!La temperatura optima,cand inca mai poti tine mana pe el fara probleme,trage ca pe benzina,ralantiul sta frumos,dar pe masura ce se incinge tot,isi pierde din putere si ralantiul sta sus rau!Mai jos daca-l dau ma chinui cu el la rece!Ma gandesc serios la o modalitate de a controla temperatura vaporizatorului,stiu ca s-a mai discutat intens despre asta.O sa vad maine,daca este timp...
|
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#899
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
deocamdata eu nu gasesc solutie ieftina pt mentinerea constanta la^60 grade, daca ai termostat de iarna la 89 grade pune de 82 sau macar 86
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#900
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
fara vreo intentie de a face reclama... am gasit in cautarile mele asa ceva:
http://nagaz24.pl/en.html magazin on line de componente instalatii GPL... pentru Romania nu stiu daca livreaza... dar cred ca ne este util tuturor GPL-istilor cel putin pentru o comparatie de preturi. |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 21:49 |