DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

46 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Instalatie GPL

haiducro
post 18 Oct 2005, 11:56
Post #121


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 21 May 04
From: TM




QUOTE(ionutctn @ 18 Oct 2005, 09:52)
O sa incerc sa iti raspund la cat mai multe probleme:
1. prima dintre ele nu stiu ce sa spun du-te la aia care ti-au montat-o eu nu m-am confruntat cu asa ceva.
2. La problema cu muritul motorului: urmeaza reglajul explicat de mine; pornesti motorul, il incalzesti, tii accelerat constant pe la 2000 rot/min si deschizi mai mult din robinetul de pe furtunul dintre plaman si carburator pana obtii o turatie mai mare si constanta. Pe urma lasi la ralanti si rotesti de surubul de pe plaman (ala cu arc) pana obtii o turatie cat mai mare la ralanti. Iti recomand ca inainte sa incepi reglajul acesta sa ai filtrul de aer schimbat sau sa fie destul de curat. Reglajul se face dupa ce ai inchis aerul de la filtru. Asa se si merge pe gaz.
Cat despre pornit direct pe gaz acest lucru se face daca ai gaura data in carburator (intre clapeta de soc si cea de acceleratie). Pornirea pe gaz direct se face atunci cand sunt peste +15 grade afara astfel: pui contact, tragi socul si astepti sa vina gazul (se aud niste zgomote clant clant); dupa ce se termina astea inseamna ca a venit gazul (nu da sprituri in nici un caz si asa le dai degeaba). Pe urma dai cheie si trebuie sa ia la sfert.
*



In legatura cu reglajul, eu am instalatie Marini, cu doua suruburi pe plaman, unul de ralanti si unul de amestec, plus cel de pe furtun. Imi poate spune cineva cum sa-mi reglez instalatia, ca m-am saturat de 14% consum in oras.
Afara imi consuma 9%.


--------------------
Renault Scenic II 1.9 dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sddragos
post 18 Oct 2005, 12:24
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 532
Joined: 18 October 05




Problema cu consumul ma arde si pe mine. Stie cineva cat trebuie sa consume o instalatie BRC montata pe berlina '97 cu carburator, atunci cand e reglata "ca la carte"? Sa stiu ce sa le cer mesterilor care mi-au montat-o, ca doar e in garantie.


--------------------
Dacia 1310 L 1997, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 18 Oct 2005, 12:30
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(sddragos @ 18 Oct 2005, 14:24)
Problema cu consumul ma arde si pe mine. Stie cineva cat trebuie sa consume o instalatie BRC montata pe berlina '97 cu carburator, atunci cand e reglata "ca la carte"? Sa stiu ce sa le cer mesterilor care mi-au montat-o, ca doar e in garantie.
*



Eu am BRC .Sunt foarte multumit .Afara consuma 7-8 % in oras 10-11 % . Mi-a reglat-o foarte bine cu noxe la minim .Am pris si 120 cu ea asa reglata .Am D1300 din 80'.


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SJ-03-WEN
post 18 Oct 2005, 14:27
Post #124


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 13 December 04
From: Cluj-Napoca




QUOTE(ionutctn @ 18 Oct 2005, 09:52)
Cat despre pornit direct pe gaz acest lucru se face daca ai gaura data in carburator (intre clapeta de soc si cea de acceleratie). Pornirea pe gaz direct se face atunci cand sunt peste +15 grade afara astfel: pui contact, tragi socul si astepti sa vina gazul (se aud niste zgomote clant clant); dupa ce se termina astea inseamna ca a venit gazul (nu da sprituri in nici un caz si asa le dai degeaba). Pe urma dai cheie si trebuie sa ia la sfert.
*



Nu e data gaura in carb, e pus un mixer dintr-ala sus la intrare in carb....sa inteleg ca eu nu pot sa pornesc direct pe gaz(cand e cald motorul) daca am mixer si nu gaura in carb?.....mersi oricum pt raspunsuri.....si eventual daca poti sa-mi spui ceva despre ultima problema....si anume faptul ca nu se opreste la 80 % din capacitatea totala si ca nu mi se aprinde decat un led verde din 4 cate sunt, cu 50 de litri de gaz in butelie......si reamintesc ca toate componentele sunt noi (de 2 saptamani)....


--------------------
Dacia 1410 Break 5 usi 1998 - SJ-03-WEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 18 Oct 2005, 14:30
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(SJ-03-WEN @ 18 Oct 2005, 16:27)
Nu e data gaura in carb, e pus un mixer dintr-ala sus la intrare in carb....sa inteleg ca eu nu pot sa pornesc direct pe gaz(cand e cald motorul) daca am mixer si nu gaura in carb?.....mersi oricum pt raspunsuri.....si eventual daca poti sa-mi spui ceva despre ultima problema....si anume faptul ca nu se opreste la 80 % din capacitatea totala si ca nu mi se aprinde decat un led verde din 4 cate sunt, cu 50 de litri de gaz in butelie......si reamintesc ca toate componentele sunt noi (de 2 saptamani)....
*



Componentele sunt defecte .Manometrul de pe butelie indica gresit .Eu l-am schimbat de 2 ori .Era goala butelia si arata ca are gaz cand au montat-o . Du-te peste ei .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 18 Oct 2005, 15:15
Post #126


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(haiducro @ 18 Oct 2005, 11:56)
In legatura cu reglajul, eu am instalatie Marini, cu doua suruburi pe plaman, unul de ralanti si unul de amestec, plus cel de pe furtun. Imi poate spune cineva cum sa-mi reglez instalatia, ca m-am saturat de 14% consum in oras.
Afara imi consuma 9%.
*



Si eu am tot 2 suruburi pe plaman: cel cu arc pe el este de ralanti (regleaza presiunea gazului) iar celalalt regleaza vacumul (cica la ala nu se umbla) iar cel de pe furtun regleaza debitul gazului. Plamanul nu are reglaj de amestec aer/gaz ci doar de debit si presiune a gazului atata tot..... din aceasta cauza multa lume si vara obtureza la maxim gura de la filtrul de aer. Procedeaza cum am scris mai sus cu mentiunea ca in cazul tau dupa ce mergi o perioada cu ea si obervi un consum mare mai inchide din robinetul de pe furtun.


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daccia
post 6 Dec 2005, 14:01
Post #127


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 9 December 04




Domnilor, am si eu o problema, si ca sa nu mai deschid alt topic o postez aici unde pare cat de cat in context (fiind vorba de GPL biggrin.gif ).
Ieri, mergand pe drumurile patriei am observat ca daca trec de 110-120 km/h incepe sa "dea in nas", cu sughituri si scuturaturi, si numai dupa ce o lasam sub 90 isi revenea. Altfel, pana la 100-110 merge frumos si rotund, e ok. wub.gif
Zic, poate jivreaza carburatoru'. Pun carton in dreptul lui, ii dau inainte, si tot asa patesc.
Acuma intrebarea e, care sa fie cauza? Suspectez distanta la platine, insa nu am apucat sa verific inca. Alte sugestii?
Poate sa fie si presiunea in butelie? Ma cam indoiesc, ca de-abia ii facusem plinul cu gaz... imi pare rau ca nu am incercat si pe benzina, sa vad daca face la fel..

Mentionez ca am aprindere de-aia rosie de Tg. Mures. Mai mentionez si ca porneste usor pe gaz chiar si la -5 grade Celsius.


--------------------
Dacia 1310 Berlina - B-10-CMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 6 Dec 2005, 14:08
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Salut ,

Posibil gazul prost .Asa am patit si eu dar la viteze mai mici .60-80km/h. Cum o lasam mai jos cum isi revenea .Era ploaie. Am bagat gaz de la CRIMBO Pitesti la iesire spre Valcea.Nu am crezut dar pana nu am mai pus de la alta statie (cred mai bun) nu i-am dat de cap .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daccia
post 6 Dec 2005, 14:56
Post #129


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 9 December 04




E adevarat ca am luat de la Grozavesti, pentru prima oara (de obicei iau de pe Virtutii da' n-aveau), insa de ce ar merge bine pana la 120km/h si apoi prost? Care ar fi explicatia? Exista una sau intra la categoria "asa face ele"?


--------------------
Dacia 1310 Berlina - B-10-CMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 6 Dec 2005, 15:19
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




E o problema tehnica. Este posibil ca , concentratia gazului sa nu permita mersul la vitezele respective si da rateuri.Verifica pe benzina daca merge ok. Gazul ori e prost , ori plamanul e prea mic si nu face fata consumului la vitezele respectine .Cand se monteaza instalatia ,se pune in functie de capacitatea motorului .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vacarosie200
post 5 Feb 2006, 16:36
Post #131


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 5 February 06




in primul rand salut pe toti care folosesc gpl.
a citit topic asta si am vazut tot felul de probleme la instalatii si tot felul de pareri.
daca nu va e cu suparare o sa va impartasesc din expereienta mea de 2 ani de GPL.
Am o NOVA din 97 pe care am cumparato in primavara 2004, dupa vreo 1000Km am constata ca ma falimentat benzina. consuma nu gluma carburatorul asta dublu corp, e drept ca e si destul de vanoasa.
Miam montat istalatie de gaz, se fie mai economic. Intradevar, e economic, dar mai mult de 110 la vale nu prinde decat daca te dai jos si o impingi, la deal obligatoriu treapta a 2 evantual a 3a la dealuri mai mici. Miam zis ca asa ceva nu se poate si am pus aprindere electronica, buna afacere sa stiti, am castigat o treapta de viteza la dealuri, iar la vale ajunge si la 140 la ora, da intre timp a venit iarna, si cum eram obisnuit sa pornesc numai gaz, ingetam afara dand la cama sa alimentez carburatorul cu benzina, dar ce credeti ca pornea, dupa 25.000 km de mers numai pe gaz, carburatorul era imbacsit de ceva ce nu stiu cum sa descriu dar unsuros. Stiti cum am rezolvat problema asta?. Am cumparat buji bosch cu 4 catozi (sau cum sor numi).la -25' mie imi porneste pe gaz.
Si inca un sfat, incercati sa folositi ulei 15W obligatoriu cu tratament de ulei, iar o sticluta de duralube sau de slick50 la 60 70.000 de km. va garantez io ca isi merita din plin banii.
performantele motorului meu :
consum gaz iarna la 15' drum de 450 km-----> 7% viteza medie orara 90 Km/h asta inseamna ca am avut portiuni de mers cu 130Km/h
consum de gaz vara in oras in jur de 8-9%
viteza maxima 140Km/h iar cu masina incarcata cu 5 pasageri 120km/h.


--------------------
Dacia Nova 1997 1600cc - SV 03 TKL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aicidincolo
post 5 Feb 2006, 22:45
Post #132


in timp ce tu citesti eu ma plimb cu masina !


Group: Members
Posts: 161
Joined: 13 March 05
From: Valcea&Bucuresti




QUOTE(make_bd @ 10 Aug 2005, 13:29)
O rugaminte.
Vreu sa-mi pun si eu zilele astea instalatie GPL pe Dacie si am 2 variante:
- instalatie Maroni (sau Moroni) - italiana
- si BRC - italiana (cu vreo 1.700.000 ROL diferenta in plus)

Care credeti ca merita?
Multumesc
*




BRC e buna ( sunt instalatii de 10 ani care merg bine) Amandoua sunt italienesti si sunt facute bine dar acum te gandest sa dai 1.700.000 in plus doar ca sa platesti firma? la service dacia pun instalatii marini cu 9.500.000 montaj inclus, ai de ales !


--------------------
DACIA LOGAN 2006 - VLxxXXX
chestii de tabla vopsita cu 4 roti care ar trebui sa se invarta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LYM
post 6 Feb 2006, 19:19
Post #133


Membru


Group: Banned
Posts: 194
Joined: 18 January 06
From: Bucuresti




Am si eu o intrebare: cum trebuie reglat avansul pt. o functionare pe GPL ?
Eu de cand am montat instalatia nu am umblat deloc la tachetzi; am inteles ca mai trebuie slabiti un pic ?ce influenta are daca nu umblu la ei ?


--------------------
Dacia 1310 - GJ-15-LYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vacarosie200
post 8 Feb 2006, 11:05
Post #134


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 5 February 06




QUOTE(LYM @ 6 Feb 2006, 19:19)
Am si eu o intrebare: cum trebuie reglat avansul pt. o functionare pe GPL ?
Eu de cand am montat instalatia nu am umblat deloc la tachetzi; am inteles ca mai trebuie slabiti un pic ?ce influenta are daca nu umblu la ei ?
*



nu trebuie reglat nimic, cum merge pe benzina asa merge si pe gaz


--------------------
Dacia Nova 1997 1600cc - SV 03 TKL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_ubs
post 10 Feb 2006, 19:01
Post #135


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 17 January 06




GPLu mami masii!!!
Am si eu o problema!Instalatie MARINI.Cupla care intra in comutatorul de GPL tip VIP1 nu a facut contanct asa cum trebuie ,a flamuit acolo si in timp am observat ca cupla s-a spart.Am cositorit eu firele asa cum trebuie pe fiecare piciorus.Trebuie mentionat faptul ca pe comutator sunt 7 picioruse iar in filonul care vine la el sunt numai 6fire.Dupa cum spuneam am refacut eu legaturile alea acolo,si acum merge ok comutatorul,adica imi functioneaza trecerea GPL---->benzina si invers.
DAR,problema este ca pe GPL nu imi mai indica nici macar un led verde(din 4cate sunt in total)Imi sta aprins numai ala care indica ca e pe gaz si ala rosu de rezerva,indiferent ca am 2 litri sau ca am plinul facut.
De asemenea mai tre sa zic ca niciodata al 4lea led nu a stat aprins.

PROBLEMA este urmatoarea:CE MAMA EI ARE DE NU MAI INDICA.sTIE CINEVA?A MAI AVUT CINEVA CEVA ASEMANATOR?
Astept raspuns urgent,va rog.CRISTI_UBS@YAHOO.COM ID de Ym.


--------------------
RENAULT SYMBOL 2007 / 13.02.2007 - B 60 FTW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LYM
post 14 Feb 2006, 19:57
Post #136


Membru


Group: Banned
Posts: 194
Joined: 18 January 06
From: Bucuresti




O nelamurire in legatura cu instalatia de GPL: iarna, am costatat ca pulmonul acela este mult mai rece fata de cum sta vara ( pot sa tin linistit mana pe el, e doar cald, pe cand vara ma frigea cand il atingeam - asta dupa ce am mers destul cu masina, deci nu era rece motorul ).

Este normal? E doar din cauza frigului, sau e posibil sa fie infundat furtunul ala care duce apa calda la pulmon?adevarul e ca imi si consuma cam multicel, si nici nu merge cum trebuie. Sa pun un carton,ceva in fata lui?

Nivelul lichidului de racire este ok.

PS: am citit tot pe-aici pe forum ca pulmonul nu trebuie sa fie situat deasupra vasului cu lichid. La mine e pus deasupra. Ce urmari poate sa aibe lucrul acesta ?

This post has been edited by LYM: 14 Feb 2006, 19:57


--------------------
Dacia 1310 - GJ-15-LYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vacarosie200
post 20 Feb 2006, 15:57
Post #137


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 5 February 06




QUOTE(LYM @ 14 Feb 2006, 19:57)
O nelamurire in legatura cu instalatia de GPL: iarna, am costatat ca pulmonul acela este mult mai rece fata de cum sta vara ( pot sa tin linistit mana pe el, e doar cald, pe cand vara ma frigea cand il atingeam - asta dupa ce am mers destul cu masina, deci nu era rece motorul ).

Este normal? E doar din cauza frigului, sau e posibil sa fie infundat furtunul ala care duce apa calda la pulmon?adevarul e ca imi si consuma cam multicel, si nici nu merge cum trebuie. Sa pun un carton,ceva in fata lui?

Nivelul lichidului de racire este ok.

PS: am citit tot pe-aici pe forum ca pulmonul nu trebuie sa fie situat deasupra vasului cu lichid. La mine e pus deasupra. Ce urmari poate sa aibe lucrul acesta ?
*



si la mine e pus deasupra vasului de expansiune, dar aste e o problema de aerisire doar, e posibli la tine sa nu fie aerisit bine vaporizatorul (pulmonul), aerisirea se face asa:
pornesti motorul, scoti furtunul de retur din vaporizator si il ti acolo astfel incat sa curga apa din vaporizator in furtun (binenteles ca o sa curga si pe langa) iar daca apa are jet bun il pui la loc si strangi colierul, daca nu era nevoie de aerisire, acelasi furtun il scoti din partea cealalta ( io nu stiu undee ti la conectat) si vezi daca curge apa pe acolo ( ca sa iti dai seama daca nu e infundat), daca totul e ok, schimba-ti termostatul, o sa se rezolve si cu consumul
bafta multa


--------------------
Dacia Nova 1997 1600cc - SV 03 TKL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LYM
post 20 Feb 2006, 20:04
Post #138


Membru


Group: Banned
Posts: 194
Joined: 18 January 06
From: Bucuresti




Termostatul l-am schimbat; consumul a revenit la normal de indata ce s-a incalzit afara.


--------------------
Dacia 1310 - GJ-15-LYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valt3r
post 3 Mar 2006, 20:51
Post #139


valt3r


Group: Members
Posts: 15
Joined: 5 August 05
From: Constanta




QUOTE(LYM @ 20 Feb 2006, 20:04)
Termostatul l-am schimbat; consumul a revenit la normal de indata ce s-a incalzit afara.
*




La mine cum este apa asa este si plaminul ,adica frige (indiferent de cit de frig este afara).
Sa nu fie infundat sau neaerisit.
In tinerete ma chinuiam tare cu aerisirea dar am ajuns la concluzia ca se aeriseste singura.
Verifica termostatul sa fie pus bine si mai sufla pe furtune sa nu fie infundate.
Am mai zis cum reglez eu gazul.
Reglezi din plamin in asa fel sa ai cursa mare pe surubul de pe furtun si stringi surubul pina da sa se opreasca dupa care desfaci pina in momentul in care daca turezi mai tare motorul este vesel (nu da in nas).


--------------------
DACIA 1310 DACIA 1310 1980 - ct 05 rtj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sddragos
post 4 Apr 2006, 10:29
Post #140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 532
Joined: 18 October 05




O intrebare: a doua revizie la instalatia de gaz se face la 6 luni sau 15.000 km? 6 luni au cam trecut, dar nu am mai mult de 3000 km. In plus, vreau sa-mi refaca si reglajul la consum ca a inceput sa pape cam mult. A crescut si turatia la ralenti de cand s-a incalzit afara. Am mai strans eu (vreo doua ture) surubul de debit de pe furtunul care intra in carburator, s-a redus turatia la ralenti, dar a inceput "sa dea in nas" cand demarez.


--------------------
Dacia 1310 L 1997, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LYM
post 4 Apr 2006, 10:55
Post #141


Membru


Group: Banned
Posts: 194
Joined: 18 January 06
From: Bucuresti




Probabil l-ai strans prea mult si nu-i mai vine destul gaz. Mai desfa-l 1 tura, apoi umbla la surubul de pe plaman - ala este pt. relanti.

La mine reziziile se fac la 5,10,15.000 km (mai departe nu mai stiu).

This post has been edited by LYM: 4 Apr 2006, 10:56


--------------------
Dacia 1310 - GJ-15-LYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 4 Apr 2006, 11:29
Post #142


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(sddragos @ 4 Apr 2006, 10:29)
O intrebare: a doua revizie la instalatia de gaz se face la 6 luni sau 15.000 km? 6 luni au cam trecut, dar nu am mai mult de 3000 km. In plus, vreau sa-mi refaca si reglajul la consum ca a inceput sa pape cam mult. A crescut si turatia la ralenti de cand s-a incalzit afara. Am mai strans eu (vreo doua ture) surubul de debit de pe furtunul care intra in carburator, s-a redus turatia la ralenti, dar a inceput "sa dea in nas" cand demarez.
*



Robinetul ala de pe furtun regleaza debitul gazului si nu are legatura cu ralantiul. Poate l-ai strans prea mult si nu mai are debit. Surubul de pe plaman regleaza presiunea gazului (ralantiul) si ala se regleaza cu motorul mergand la ralanti. Robinetul de pe furtun (adica debitul) se regleaza tinand accelerat constant pe la 2000 de ture si il mai invarti pana creste turatia motorului accelerata fiind. In mod normal trebuie sa stea turata constant. Dupa ce faci asta reglezi ralantiul invartind de surubul ala de pe plaman pana ce obtii turatia maxima de ralanti posibila. Trebuie sa invarti intr-o parte si cealalta de el. Daca da sa moara invarti in directia opusa si tot asa.



--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georvany
post 8 Apr 2006, 18:52
Post #143


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 8 April 06




Este cineva care a folosit reglajele pt consumul de gaz descriese aici si este multumit de rezultatul obtinut ??? excl.gif

This post has been edited by Georvany: 8 Apr 2006, 18:55


--------------------
Dacia 1310 - ct01qwe
1.5 DCI E4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SJ-03-WEN
post 9 Apr 2006, 18:46
Post #144


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 13 December 04
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Georvany @ 8 Apr 2006, 18:52)
Este cineva care a folosit reglajele pt consumul de gaz descriese aici si este multumit de rezultatul obtinut ??? excl.gif
*



Da. Foarte multumit. @ionutctn stie ce zice...poti incerca regaljul descris de el.

This post has been edited by SJ-03-WEN: 9 Apr 2006, 18:48


--------------------
Dacia 1410 Break 5 usi 1998 - SJ-03-WEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
don_quijote78
post 10 Apr 2006, 13:31
Post #145


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 8 September 05




subscriu, cu reglajele facute asa asta vara dacia mea din 96 mi-a consumat 11 in oras si 8 in afara. acum consuma 9-10 in oras si 7-8 i9n afara. in a 5-a ajunge usor la 120km/h, greu dupa aia pana la 130. mai sus nu poate, dar mici nu trebuie


--------------------
Dacia 1310 L - TM 11 RUT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany_lock
post 10 Apr 2006, 16:42
Post #146


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 18 January 06




Am instalatie GPL Landirenzo de 2 ani reglata dupa metoda descrisa de Ionutctn.Consumul este de pana la 8% in afara orasului.Problema e ca in acesti doi ani de cand am instalatia am segmentat motorul de doua ori(o data la 20.000 de km).Am folosit segmenti Goetze dar degeaba,incepe sa consume ulei mult mai devreme decat ar fi trebuit.Acum dupa 7 luni de la ultima segmentare si 15.000 de km facuti consuma iar 1l de ulei la 200 de km.Uzura se pare ca a inceput la pistoanele 1 si 4 pentru ca acolo gaseam bujiile ude de ulei.Sa fie de vina faptul ca motorul merge pe GPL???Multi zic ca motorul s-ar uza mai repede pe GPL decat pe benzina.


--------------------
Dacia Berlina 1984 - SV06TWK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valt3r
post 10 Apr 2006, 18:00
Post #147


valt3r


Group: Members
Posts: 15
Joined: 5 August 05
From: Constanta




QUOTE(dany_lock @ 10 Apr 2006, 16:42)
Am instalatie GPL Landirenzo de 2 ani reglata dupa metoda descrisa de Ionutctn.Consumul este de pana la 8% in afara orasului.Problema e ca in acesti doi ani de cand am instalatia am segmentat motorul de doua ori(o data la 20.000 de km).Am folosit segmenti Goetze dar degeaba,incepe sa consume ulei mult mai devreme decat ar fi trebuit.Acum dupa 7 luni de la ultima segmentare si 15.000 de km facuti consuma iar 1l de ulei la 200 de km.Uzura se pare ca a inceput la pistoanele 1 si 4 pentru ca acolo gaseam bujiile ude de ulei.Sa fie de vina faptul ca motorul merge pe GPL???Multi zic ca motorul s-ar uza mai repede pe GPL decat pe benzina.
*


Dupa 15000 de km motorul ar fi trebuit sa "isi deadrumul" ,dar la tine deja se uzeaza .Cred ca sunt uzati si cilindrii si segmentezi degeaba.
Merg pe gaz de un an jumate (20000 km pe an) .Dupa un an jumate am avut probleme cu vibrochenul si daca am desfacut motorul i-am facut si segmentare.
Segmentii erau putin uzati dar nu stiu in ce stare am cumparat eu masina ca este din 1993 saraca.
Fii atent cum pui segmentii aia de ungere .Eu i-am pus pe toti la 180 de grade.
Nu mai pune botu la ce zic astia care isi permit benzina.
Acum vreo 25 de ani erau autobuze de transport persoane si au functionat f bine si nu se ardeau sau topeau supapele si nu a explodat nici unu sau ce mai zic mecanicii astia de 2 lei.Auzi bomba in portbagaj.Nu am auzit de vreun accident auto in care sa se pomeneasca de gaz butelie explodata sau altceva.In schimb am vazut cu ochii mei motor arzind. M-am enervat .....Bafta sad.gif


--------------------
DACIA 1310 DACIA 1310 1980 - ct 05 rtj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucius
post 13 Apr 2006, 09:40
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 216
Joined: 13 April 05
From: Bucuresti




Unde se gasesc electrovalvele de gas si pe la ce preturi ?


--------------------
Dacia Nova GTT 1999 - GTG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 17 Apr 2006, 12:20
Post #149


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




Am si eu urmatoarea problema: da suturi adica da in nas de m-a disperat la demaraje. Roti infrante nu am (tocmai ce am facut franele) iar aprinderea electromagnetica nu e de vina pentru ca pe benzina merge foarte bine masina. Numai pe gaz da in nas si merge in suturi cand ii dau demaraje, la turatie constanta nu face. Sa fie vreo membrana fisurata? A mai patit cineva? Faza e ca nu am apucat sa vorbesc cu baiatul care mi-a montat instalatia ca imi spunea la ce sa umblu si o rezolvam repede. Nu cred ca are legatura cu reglajul ca o reglez merge bine la reglaj si cand te sui in ea si mergi iar o apuca damblalele dar orice sugestie si idee e binevenita.


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SJ-03-WEN
post 17 Apr 2006, 14:39
Post #150


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 13 December 04
From: Cluj-Napoca




QUOTE(ionutctn @ 17 Apr 2006, 13:20)
Am si eu urmatoarea problema: da suturi adica da in nas de m-a disperat la demaraje. Roti infrante nu am (tocmai ce am facut franele) iar aprinderea electromagnetica nu e de vina pentru ca pe benzina merge foarte bine masina. Numai pe gaz da in nas si merge in suturi cand ii dau demaraje, la turatie constanta nu face. Sa fie vreo membrana fisurata? A mai patit cineva? Faza e ca nu am apucat sa vorbesc cu baiatul care mi-a montat instalatia ca imi spunea la ce sa umblu si o rezolvam repede. Nu cred ca are legatura cu reglajul ca o reglez merge bine la reglaj si cand te sui in ea si mergi iar o apuca damblalele dar orice sugestie si idee e binevenita.
*


Acceasi problema am avut-o si eu azi iarna. Cu o zi inainte o pornisem direct pe gaz la vreo -15 grade, si a doua zi a inceput sa faca cam ca si la tine. De teama unor membrane fisurate m-am dus la service si mi-au desfacut p-acolo ce era de descfacut, si au zis ca membranele sunt ok. Apoi mi-au reglat-o (inainte era reglata de mie pe criteriul "consum minim") pe aparat. Am facut o tura si tot nu a mers bine. Am mers inapoi, mi-au mai umblat pe la electrovalve p-acolo, iar au reglat-o pe aparat, mi-au marit un pic avansu, si iar am dat o tura, si surpriza a mers f bine. Parca trecuse de la sine.
Eu zic ca prima data sa incerci un reglaj pe aparat si apoi mai vezi tu.
Numa bine...


--------------------
Dacia 1410 Break 5 usi 1998 - SJ-03-WEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
46 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st September 2024 - 17:58
Forum Renault