DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

46 Pages « < 40 41 42 43 44 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Instalatie GPL

Minel
post 2 Mar 2013, 11:21
Post #1231


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Se pare ca , astazi , motor cald ....am zis sa incerc metoda de reglaj a lui BOA .... zis si facut ....


2013_02_28_14.55.16.jpg ( Size: 1.55mb ) Number of downloads: 657
in poza atasata surubul de ralanti cu cap ascutit este pe lateral , cel al membranei , in mijloc

Bun .. incetisor o iau pas cu pas , ( motor cald ... vreo 85 grade )
-mai deschid o tura jumate surubul de debit
-constat ca , surubul de ralanti este inchis total ... ( el din cate se vede, este rotund cu locas pt surubelnita dreapta si se unsurubeaza in partea hexagonala de Bz ... care este fixa pe corpul vaporizatorului .....
-incetisor incep sa strang surubul membranei .. pana aveam vreo 500-600 rpm ...
-acu ii baiu' mare , pe masura ce desurubam surubul de ralanti , nu se intampla NIMIC , dar NIMIC ... l-am scos de tot afara .. nimic ... nu crestere de turatie , NIMIC ... sad.gif

O trebuit sa fac inapoi ralantiul din cel de la membrana si ( si cel de debit ) gata ... am lasat-o ca atunci cand o fost reglata de meseriasi ......... (precizez ca surubul de debit , l-am mai destrans 2 ture si apoi am procedat la tentativa de mai sus ..


Se pare ca la mine surubul acela ascutit n-are efect deloc .... sad.gif


Bun , se pare ca am gasit vinovatul ......

Vaporizatorul a ramas din turnare cu gaura nefinisata .. de fapt era un strat subtire de material care l-am dat jos cu un ac ... acu ii ok ...2013_03_02_11.46.13.jpg ( Size: 1.45mb ) Number of downloads: 739


Si poza cu surubul de reglaj ralanti ...
2013_03_02_11.45.22.jpg ( Size: 1.02mb ) Number of downloads: 683



Am incercat deja sa reglez , in ralanti mere bine .....dar cand incerc sa accelerez are o ezitare si mai ca moare motorul ...... .. am tot incercat sa reglez ralantiul fara sa o balbaie cand accelerez usor dar n-am reusit deloc .... sad.gif

O fi arcul de la membrana prea tare ......incat sa nu reactioneze imediat ... ?


This post has been edited by Minel: 2 Mar 2013, 13:47


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 2 Mar 2013, 17:22
Post #1232


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Desfa surubul care regleaza membrana vaporizatorului incet pana nu mai da in nas la accelerare. Dupa aia daca e cazul mai strangi din cel de debit de pe furtun ca sa nu manance cat un tanc.


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 2 Mar 2013, 18:16
Post #1233


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Tocmai asta am tot facut vreo doua ceasuri si nu i-am dat de cap ..... atata am jonglat cu suruburile cele doua ... daca deschid prea tare cel din membrana , scade turatia si trebe sa-l inchid pe cel de ralanti ........ am gasit combinatia dar nu-i dau de cap de ce o balbaie la accelerare usoara cat si la revenire .....

Daca o accelerez un pic mai tare pare a fi ok ......dar cand accelerez usor .. se tureaza .. si cand revine .. scade mult turatia , mai ca se opreste si apoi revine la loc .....deci , raman fara idei .... mama masii doar 2 suruburi , ma rog fara cel de debit ...... sad.gif


Ce poa' sa aiba de o balbaie asa cand revine .. si de ce nu pot sa accelerez usor cand plec de pe loc ... sad.gif ........?

This post has been edited by Minel: 2 Mar 2013, 18:18


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 2 Mar 2013, 18:35
Post #1234


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




cand se balbaie deschide cel de pe furtun sa vezi mai face?sa nu fie gatuita si tu poti sa tot reglezi,incepi cu cel de relanti si faci unde ai cel mai frumos relanti adica fara intreruperi,pe urma mergi la cel de sarcina si infiletezi pana vezi ca ezita la accelerare cand ezita dai innapoi sa nu mai ezite(in tot acest timp cel de pe furtun sa fie mai destrans decat de obicei)ultima data treci la cel pe furtun care il strangi cu motoru la 3000rpm pana vezi ca da sa nu se mai accelereze ,din acel punct dai innapoi maxim o tura si gata,trebuie sa mearga si daca nu si se tot balbaie e posibil ca arcu de la membrana sa fia slab


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinworm
post 2 Mar 2013, 18:57
Post #1235


Membru autentic


Group: Members
Posts: 844
Joined: 27 December 09
From: Bucuresti/Buzau




Bai Minel ai zapacit de tot instalatia! Trebuia sa o lasi asa cum ti au reglat o aia acolo! Pana acum eu am umblat doar la surubul de aer de pe vaporizator, in rest nimic si merg f bine de 35.000 km. La consum 10-12 in oras si afara am calculat mereu cu 8% si am iesit mereu f bine. In concediu am facut 3200 km si am iesit , de la plin la plic cu un consum fix de 8.2 % in conditiile in care au fost 4 pasageri si bagaje cat cuprinde!


--------------------
Dacia/Skoda 1300/Octavia 1977/2004 - BZ77UAP
DACIOARA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 2 Mar 2013, 19:05
Post #1236


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Parerea mea e ca nu ai vacumul stabil. Fa o poza si cu stutul ala care e in gatul de lebada. Desi o sa fiu criticat, cea mai buna varianta, din punctul meu, este cea cu gaura in carburator.


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 2 Mar 2013, 19:18
Post #1237


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




esti multumit ca nu stii cum merge cu stut si reglaj tip boa, mie cum naiba imi iia 7 afara si 9 in oras? am si 1600 si carb dublucorp, merge si tare , nu simti diferenta aceea intre benzina si gpl ca la reglajul 'specialistilor';

in special cu mixer e greu de reglat din 3 suruburi pt ca simte vacuumul cu o mica intarziere si apare ezitarea , atunci ei regleaza din membrana si gatuie surubul de pe furtun , altfel ar consuma f mult ca membrana pe la 1500 ture deja e deschisa la maxim.



--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 2 Mar 2013, 20:27
Post #1238


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Deci , acu chiar ca ii de oaie , de tot mi-o iau sa mi-o iau original .... sleep.gif ....am plecat asa cu ea prin oras ,ba chair am fost la plimbare afara din oras .......bun , zic hai sa vad cu mere pe benzina , tot asa .......... merg ceva si pe benzina ,pe benzina mere ceas elvetian ..... bun , dau inapoi pe gaz .... mere bine in sarcina ce sa zic , ok ... cand calc ambreiaju ... m...e ... moare motoru ...

Bun , dau sa pornesc ... nimic ... da' nimic .. nici semn ca ar lua-o pe gaz ( incerc de cateva ori , nimic ) ...... injur , ma calmez .. dau pe benzina , mere ca pe injectie .. injur din nou si ......." a mai trecut o zi " .. maine o ieu de la capat ... sad.gif

This post has been edited by Minel: 2 Mar 2013, 20:28


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b 45 bwy
post 2 Mar 2013, 20:34
Post #1239


Van driver


Group: Members
Posts: 1.135
Joined: 27 November 10
From: Bucuresti




asa e cand ai dacie! si azi ma intrebau vecini> IAR MUNCESTI? CEI MAI FACI?

This post has been edited by b 45 bwy: 2 Mar 2013, 20:35


--------------------
Renault Laguna 2003 - Florin&bwy
Nova GT 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 2 Mar 2013, 20:40
Post #1240


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Mi-o trebuit GPL ..... asa ii la inceputuri ... fac peri albi ... pana prind smecheriile ... ce mai imi place ... ph34r.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b 45 bwy
post 2 Mar 2013, 20:45
Post #1241


Van driver


Group: Members
Posts: 1.135
Joined: 27 November 10
From: Bucuresti




Decat sa no misti k n ai bani de benzina,mai bn mesteresti(iti ocupi timpul)


--------------------
Renault Laguna 2003 - Florin&bwy
Nova GT 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 3 Mar 2013, 00:45
Post #1242


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Subscriu la ce zice krapcarasu mai sus...Da-i o gaura in carburator si pune-i un stut si ii poti face reglajul cum trebuie. Mie mixerul ala mi se pare o inventie de scos banii,ce sa se mixeze? e gaz in pana mea,se amesteca cu aerul si fara ala,nu-i benzina sa trebuiasca sa treaca din lichid in vapori....


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 3 Mar 2013, 07:52
Post #1243


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Maine am posibilitatea sa fac stutul respeectiv .....dar are careva dintr voi va rog o schita o schema ceva ..... cu acel stut , diametre , gaura interioara , filet ...... unsure.gif

Multumesc anticipat !


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2xGI
post 3 Mar 2013, 17:52
Post #1244


Membru autentic


Group: Members
Posts: 993
Joined: 24 October 08
From: Bucuresti




am rezolvat treaba doar pe jumatate, a mai ramas de schimbat butelia ( nu mai inchide bine robinetul de la mufa ( su buson, ce o fi ) zilele astea, nu mai consuma mult iar pierderi aproape deloc ( vezi robinetul ).
am reglat din surubul de pe plaman ( ala de bronz ) pana a atins turatia cea mai mare, apoi reglat din surubul de pe furtun sa nu aiba prea mult sau prea putin gaz, sa se accelereze bine dar nici sa moara.




Attached thumbnail(s)
IMG_20130303_164451.jpg ( Size: 243.66k ) Number of downloads: 567
IMG_20130303_164500.jpg ( Size: 246.67k ) Number of downloads: 549
IMG_20130303_164653.jpg ( Size: 187.99k ) Number of downloads: 167
IMG_20130303_164659.jpg ( Size: 194.3k ) Number of downloads: 148


--------------------
ex. Dacia 1300 1978 - momentan Treanta 2
niciodata sa nu spui niciodata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 3 Mar 2013, 19:20
Post #1245


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




@ GIGI: pulmonul zavoli este montat taman pe dos. Surubul ala de plastic negru are rol de a goli pulmonul de mizerie ( antigel, etc. ).
Intoarcel invers!!!



--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 4 Mar 2013, 03:08
Post #1246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




am avut si eu zavoli. Reglajul pt mana de bronz de pe plaman e sigur membrana; mersul in gol se regleaza dintr-un surub cu cap pt surubelnita dreapta care e apropiat acolo, in zona electrovalvei


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 4 Mar 2013, 18:51
Post #1247


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Bun , se pare ca problema la mine era de la electrovalva de la butelie , au incurcat baietii firele la instalatie , si cand inchidea , cand deschidea .... ca atare , ba mergea, ba nu mergea , este ok acum

Acum masina ii reglata doar si surubul de pe membrana , trage bine , .. ralanti beeton ... nooxe bune ... 1.3-1,7 in ralanti iar in turatie .. 0,3 .... la 3500 rpm .... smile.gif , cu mixeru lor instalat in carb ,etc

Bun , pe mine ma bate gandu sa montez stut , deja am dat comanda sa se faca ... si sa montez in carburator ... cred ca daca o sa reglez dupa metoda BOA .. o sa am consum cat si noxe mai bune ... tinand cont ca baietii au reglat doar dintr-un singur surub si cel de debit ...

Si inca o chestie , cei cu instalatii Marini , ceasul indicator de pe butelie cu este legat , ( el are doua fire albastre ,) unul vine la masa si unul ..........?

La mine era legat la firul maro care pleaca in fata impreuna cu cel albastru de la butelie , se pare ca firul maro era legat aiurea si acu ii legat la masa, ii ok .... bun ... ca atare , cu un fir de la indicator de pe butelie am ramas in aer ... ... wacko.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2xGI
post 4 Mar 2013, 20:22
Post #1248


Membru autentic


Group: Members
Posts: 993
Joined: 24 October 08
From: Bucuresti




QUOTE(autom @ 3 Mar 2013, 19:20)
@ GIGI: pulmonul zavoli este montat taman pe dos. Surubul ala de plastic negru are rol de a goli pulmonul de mizerie ( antigel, etc. ).
Intoarcel invers!!!
*




QUOTE(krapcarasu @ 4 Mar 2013, 03:08)
am avut si eu  zavoli. Reglajul pt mana de bronz de pe plaman e sigur membrana; mersul in gol se regleaza dintr-un surub cu cap pt surubelnita dreapta care e apropiat acolo, in zona electrovalvei
*



va multumesc mult de atentionari smile.gif ..nu am fost atent la montare ( eram si putin grabit ), am sa duc masina direct la cineva care se ocupa de asa ceva pt. remediere, remufari si totodata si reglaje.


--------------------
ex. Dacia 1300 1978 - momentan Treanta 2
niciodata sa nu spui niciodata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 4 Mar 2013, 22:40
Post #1249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




QUOTE(Minel @ 2 Mar 2013, 21:27)
... dau sa pornesc ... nimic ...
*


si pana la urma porneste pe gaz?
Bafta!
P.S. daca ai timp fa un desen la mixerul de gaz si pune-l aci. Multumesc.


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 5 Mar 2013, 15:35
Post #1250


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Mere bine pe gaz , nu-i bai .. acu ii ceas si porneste bine .. dar .. am pregatit deja o imbunatatire ... rolleyes.gif

Stutu-i gata ....2013_03_05_15.27.25.jpg ( Size: 954.72k ) Number of downloads: 176


Nelamurirea mea ar fi , stutul , trebuie sa fie infiletat in carb pana la mijlocul camerei ( sa fie pe centru ) .... ? unsure.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 5 Mar 2013, 17:58
Post #1251


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Stutul se taie un pic oblic, ca un cozoroc. Se infileteaza pana in concentrator. MAre atentie ca filet ca este zamac. Ideal este sa pui o psta de etansare gen loctite. Vezi sa nu fie furtunul de gaz tensionioant ca sa nu smulga stutul. Consolideaza-l cu ceva ca sa stea ferm ( la furtun ma refer).


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 5 Mar 2013, 20:17
Post #1252


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Sa il tai undeva la 45 grade , nu-i o problema ... si cu partea "taiata" sa fie in jos ....? unsure.gif

Ceva de genu' .....2013_03_05_15.27.25.jpg ( Size: 568.32k ) Number of downloads: 178


P.S. oricum , filetul va fi etansat cu Loctite 423 ( demontabil ) si piulita pe exterior .... !




Iar furtunul , din cate am inteles , cu cat mai scurt , cu atat mai bine ? unsure.gif

This post has been edited by Minel: 5 Mar 2013, 20:52


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 5 Mar 2013, 20:26
Post #1253


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Da,cu partea taiata in jos. Ai grija cu pusul spre centrator. Eu am gaurit centratorul dupa cum spunea cineva pe aici,pe forum si am pus stutul cu gura fix in gaura data in centrator. Nu mi s-a parut ca se imbunatatise ceva sesizabil in mersul motorului,singura chestie era ca nu imi mai pornea la cald decat foarte foarte greu. Mi-am spart creierii sa-i dau de cap,pana la urma am mutat stutul unde fusese(cam la jumatatea distantei dintre centrator si peretele carbului) si si-a revenit.


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu_ionescu
post 5 Mar 2013, 21:00
Post #1254


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 4 February 08
From: Ploiesti




eu zic sa-l lasi asa cilindric cum este si sa-l asiguri cu o piulita pe rin interirul carburatorului si nu o sa mai ai probleme. daca este stut original sau facut dupa original are filetul M10 cu 1 si gasesti piulite de pe la aparatura electrica gen fasunguri sau pe la lustre... asta asa ca fapt divers, daca nu ii faci o piulita ingusta pe interior si gata..


--------------------
DACIA 1410TLX 1987 - PH-10-TEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 6 Mar 2013, 06:05
Post #1255


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Mere foarte bine si cu mixer ...o pornit azi dimineata la -6 grade la sfert de cheie fara acceleratie , fara nimic .. tinea ralanti dupa2 secunde ....


Parerile referitor la stut , vad ca sunt impartite , unu zice sa il tai , altu nu ..... huh.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
val2011
post 6 Mar 2013, 11:47
Post #1256


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




eu il am taiat si merge bine


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
libarca
post 6 Mar 2013, 19:29
Post #1257


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 14 December 09




Il tai sau nu-l tai, dar de ce esti asa hotarat sa-l pui? Te asigur ca asa cum au montat baietii cu mixer, cu un reglaj bun vei avea si porniri usoare (ma refer la temperaturi pe minus, vara nici nu se pune problema) si consum bun, in functie de stilul de condus.Poate chiar le era mai usor sa ti-l monteze ei din prima dar n-au facut-o, posibil pentru ca asa vine kitul instalatiei, fiecare piesa cu rolul ei.
Nu-i rau nici cu stut, de ce sa zic, dar trebuie sa te gandesti, odata ce l-ai gaurit pe carburator, gaurit ramane!


--------------------
DACIA 1310 1998,berlina - OT 98 MMM
Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 6 Mar 2013, 19:41
Post #1258


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




QUOTE(libarca @ 6 Mar 2013, 19:29)
Te asigur ca asa cum au montat baietii cu mixer, ..........pentru ca asa vine kitul instalatiei, fiecare piesa cu rolul ei.

*




radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif Nu imi pot retine un zambet........marii meseriasi care monteaza instalatii gpl.............mixerul din kit pentru dacia cu carburator..........


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
libarca
post 6 Mar 2013, 19:52
Post #1259


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 14 December 09




Io zic ca o venii cu instalatia ca doar nu-l dau cadou! Ma gandesc ca o fii mai scump un mixer decat un stut filetat, pe langa faptul ca oricum exista un stut care face legatura intre furtun si mixer.
Sa inteleg ca explicatia ar fi caritatea montatorilor...sau or avea prea multe.


--------------------
DACIA 1310 1998,berlina - OT 98 MMM
Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 6 Mar 2013, 20:34
Post #1260


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Bun , montat stut 2013_03_06_17.04.15.jpg ( Size: 1.07mb ) Number of downloads: 178


, reglat dupa metoda BOA .... foooarte buna ... rolleyes.gif , motoru' functioneza traznet ....... cred ca totul se vede din poze .. numai are rost nnici o descriere .. ....acum urmaresc sa vad cum stau cu consumu' ......

2013_03_06_18.13.47.jpg ( Size: 1.39mb ) Number of downloads: 215


Iar cei ce lauda mixerul .. poza cu el .. din cate se observa , parerea mea ,ca gatuie motorul ,tot ce micsoreaza diametrul admisiei de aer al carburatorului , marerea mea ....

2013_03_06_20.22.10.jpg ( Size: 1mb ) Number of downloads: 213


Timp sa am pt bibileli , carcasa filtru aer ....curatenie pe acolo ...etc .... wub.gif

This post has been edited by Minel: 6 Mar 2013, 20:35


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
46 Pages « < 40 41 42 43 44 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th June 2025 - 05:58
Forum Renault