Instalatie GPL
![]() ![]() ![]() |
Instalatie GPL
Minel |
![]()
Post
#1231
|
||
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|||
sebymesteru |
![]()
Post
#1232
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Desfa surubul care regleaza membrana vaporizatorului incet pana nu mai da in nas la accelerare. Dupa aia daca e cazul mai strangi din cel de debit de pe furtun ca sa nu manance cat un tanc.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Minel |
![]()
Post
#1233
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Tocmai asta am tot facut vreo doua ceasuri si nu i-am dat de cap ..... atata am jonglat cu suruburile cele doua ... daca deschid prea tare cel din membrana , scade turatia si trebe sa-l inchid pe cel de ralanti ........ am gasit combinatia dar nu-i dau de cap de ce o balbaie la accelerare usoara cat si la revenire .....
Daca o accelerez un pic mai tare pare a fi ok ......dar cand accelerez usor .. se tureaza .. si cand revine .. scade mult turatia , mai ca se opreste si apoi revine la loc .....deci , raman fara idei .... mama masii doar 2 suruburi , ma rog fara cel de debit ...... ![]() Ce poa' sa aiba de o balbaie asa cand revine .. si de ce nu pot sa accelerez usor cand plec de pe loc ... ![]() This post has been edited by Minel: 2 Mar 2013, 18:18 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ghitza |
![]()
Post
#1234
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
cand se balbaie deschide cel de pe furtun sa vezi mai face?sa nu fie gatuita si tu poti sa tot reglezi,incepi cu cel de relanti si faci unde ai cel mai frumos relanti adica fara intreruperi,pe urma mergi la cel de sarcina si infiletezi pana vezi ca ezita la accelerare cand ezita dai innapoi sa nu mai ezite(in tot acest timp cel de pe furtun sa fie mai destrans decat de obicei)ultima data treci la cel pe furtun care il strangi cu motoru la 3000rpm pana vezi ca da sa nu se mai accelereze ,din acel punct dai innapoi maxim o tura si gata,trebuie sa mearga si daca nu si se tot balbaie e posibil ca arcu de la membrana sa fia slab
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
alinworm |
![]()
Post
#1235
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 844 Joined: 27 December 09 From: Bucuresti/Buzau ![]() |
Bai Minel ai zapacit de tot instalatia! Trebuia sa o lasi asa cum ti au reglat o aia acolo! Pana acum eu am umblat doar la surubul de aer de pe vaporizator, in rest nimic si merg f bine de 35.000 km. La consum 10-12 in oras si afara am calculat mereu cu 8% si am iesit mereu f bine. In concediu am facut 3200 km si am iesit , de la plin la plic cu un consum fix de 8.2 % in conditiile in care au fost 4 pasageri si bagaje cat cuprinde!
|
--------------------
Dacia/Skoda
1300/Octavia
1977/2004
- BZ77UAP DACIOARA 1310
|
|
autom |
![]()
Post
#1236
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Parerea mea e ca nu ai vacumul stabil. Fa o poza si cu stutul ala care e in gatul de lebada. Desi o sa fiu criticat, cea mai buna varianta, din punctul meu, este cea cu gaura in carburator.
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#1237
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
esti multumit ca nu stii cum merge cu stut si reglaj tip boa, mie cum naiba imi iia 7 afara si 9 in oras? am si 1600 si carb dublucorp, merge si tare , nu simti diferenta aceea intre benzina si gpl ca la reglajul 'specialistilor';
in special cu mixer e greu de reglat din 3 suruburi pt ca simte vacuumul cu o mica intarziere si apare ezitarea , atunci ei regleaza din membrana si gatuie surubul de pe furtun , altfel ar consuma f mult ca membrana pe la 1500 ture deja e deschisa la maxim. |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Minel |
![]()
Post
#1238
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Deci , acu chiar ca ii de oaie , de tot mi-o iau sa mi-o iau original ....
![]() Bun , dau sa pornesc ... nimic ... da' nimic .. nici semn ca ar lua-o pe gaz ( incerc de cateva ori , nimic ) ...... injur , ma calmez .. dau pe benzina , mere ca pe injectie .. injur din nou si ......." a mai trecut o zi " .. maine o ieu de la capat ... ![]() This post has been edited by Minel: 2 Mar 2013, 20:28 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
b 45 bwy |
![]()
Post
#1239
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
asa e cand ai dacie! si azi ma intrebau vecini> IAR MUNCESTI? CEI MAI FACI?
This post has been edited by b 45 bwy: 2 Mar 2013, 20:35 |
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
Minel |
![]()
Post
#1240
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Mi-o trebuit GPL ..... asa ii la inceputuri ... fac peri albi ... pana prind smecheriile ... ce mai imi place ...
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
b 45 bwy |
![]()
Post
#1241
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Decat sa no misti k n ai bani de benzina,mai bn mesteresti(iti ocupi timpul)
|
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#1242
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Subscriu la ce zice krapcarasu mai sus...Da-i o gaura in carburator si pune-i un stut si ii poti face reglajul cum trebuie. Mie mixerul ala mi se pare o inventie de scos banii,ce sa se mixeze? e gaz in pana mea,se amesteca cu aerul si fara ala,nu-i benzina sa trebuiasca sa treaca din lichid in vapori....
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Minel |
![]()
Post
#1243
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Maine am posibilitatea sa fac stutul respeectiv .....dar are careva dintr voi va rog o schita o schema ceva ..... cu acel stut , diametre , gaura interioara , filet ......
![]() Multumesc anticipat ! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
2xGI |
![]()
Post
#1244
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 993 Joined: 24 October 08 From: Bucuresti ![]() |
am rezolvat treaba doar pe jumatate, a mai ramas de schimbat butelia ( nu mai inchide bine robinetul de la mufa ( su buson, ce o fi ) zilele astea, nu mai consuma mult iar pierderi aproape deloc ( vezi robinetul ).
am reglat din surubul de pe plaman ( ala de bronz ) pana a atins turatia cea mai mare, apoi reglat din surubul de pe furtun sa nu aiba prea mult sau prea putin gaz, sa se accelereze bine dar nici sa moara. Attached thumbnail(s) IMG_20130303_164451.jpg ( Size: 243.66k ) Number of downloads: 567 IMG_20130303_164500.jpg ( Size: 246.67k ) Number of downloads: 549 IMG_20130303_164653.jpg ( Size: 187.99k ) Number of downloads: 167 IMG_20130303_164659.jpg ( Size: 194.3k ) Number of downloads: 148 |
--------------------
ex. Dacia
1300
1978
- momentan Treanta 2 niciodata sa nu spui niciodata
|
|
autom |
![]()
Post
#1245
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
@ GIGI: pulmonul zavoli este montat taman pe dos. Surubul ala de plastic negru are rol de a goli pulmonul de mizerie ( antigel, etc. ).
Intoarcel invers!!! |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#1246
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
am avut si eu zavoli. Reglajul pt mana de bronz de pe plaman e sigur membrana; mersul in gol se regleaza dintr-un surub cu cap pt surubelnita dreapta care e apropiat acolo, in zona electrovalvei
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Minel |
![]()
Post
#1247
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Bun , se pare ca problema la mine era de la electrovalva de la butelie , au incurcat baietii firele la instalatie , si cand inchidea , cand deschidea .... ca atare , ba mergea, ba nu mergea , este ok acum
Acum masina ii reglata doar si surubul de pe membrana , trage bine , .. ralanti beeton ... nooxe bune ... 1.3-1,7 in ralanti iar in turatie .. 0,3 .... la 3500 rpm .... ![]() Bun , pe mine ma bate gandu sa montez stut , deja am dat comanda sa se faca ... si sa montez in carburator ... cred ca daca o sa reglez dupa metoda BOA .. o sa am consum cat si noxe mai bune ... tinand cont ca baietii au reglat doar dintr-un singur surub si cel de debit ... Si inca o chestie , cei cu instalatii Marini , ceasul indicator de pe butelie cu este legat , ( el are doua fire albastre ,) unul vine la masa si unul ..........? La mine era legat la firul maro care pleaca in fata impreuna cu cel albastru de la butelie , se pare ca firul maro era legat aiurea si acu ii legat la masa, ii ok .... bun ... ca atare , cu un fir de la indicator de pe butelie am ramas in aer ... ... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
2xGI |
![]()
Post
#1248
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 993 Joined: 24 October 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(autom @ 3 Mar 2013, 19:20) @ GIGI: pulmonul zavoli este montat taman pe dos. Surubul ala de plastic negru are rol de a goli pulmonul de mizerie ( antigel, etc. ). Intoarcel invers!!! QUOTE(krapcarasu @ 4 Mar 2013, 03:08) am avut si eu zavoli. Reglajul pt mana de bronz de pe plaman e sigur membrana; mersul in gol se regleaza dintr-un surub cu cap pt surubelnita dreapta care e apropiat acolo, in zona electrovalvei va multumesc mult de atentionari ![]() |
--------------------
ex. Dacia
1300
1978
- momentan Treanta 2 niciodata sa nu spui niciodata
|
|
pcostica |
![]()
Post
#1249
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
|
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Minel |
![]()
Post
#1250
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Mere bine pe gaz , nu-i bai .. acu ii ceas si porneste bine .. dar .. am pregatit deja o imbunatatire ...
![]() Stutu-i gata ....2013_03_05_15.27.25.jpg ( Size: 954.72k ) Number of downloads: 176 Nelamurirea mea ar fi , stutul , trebuie sa fie infiletat in carb pana la mijlocul camerei ( sa fie pe centru ) .... ? ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
autom |
![]()
Post
#1251
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Stutul se taie un pic oblic, ca un cozoroc. Se infileteaza pana in concentrator. MAre atentie ca filet ca este zamac. Ideal este sa pui o psta de etansare gen loctite. Vezi sa nu fie furtunul de gaz tensionioant ca sa nu smulga stutul. Consolideaza-l cu ceva ca sa stea ferm ( la furtun ma refer).
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
Minel |
![]()
Post
#1252
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Sa il tai undeva la 45 grade , nu-i o problema ... si cu partea "taiata" sa fie in jos ....?
![]() Ceva de genu' .....2013_03_05_15.27.25.jpg ( Size: 568.32k ) Number of downloads: 178 P.S. oricum , filetul va fi etansat cu Loctite 423 ( demontabil ) si piulita pe exterior .... ! Iar furtunul , din cate am inteles , cu cat mai scurt , cu atat mai bine ? ![]() This post has been edited by Minel: 5 Mar 2013, 20:52 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#1253
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Da,cu partea taiata in jos. Ai grija cu pusul spre centrator. Eu am gaurit centratorul dupa cum spunea cineva pe aici,pe forum si am pus stutul cu gura fix in gaura data in centrator. Nu mi s-a parut ca se imbunatatise ceva sesizabil in mersul motorului,singura chestie era ca nu imi mai pornea la cald decat foarte foarte greu. Mi-am spart creierii sa-i dau de cap,pana la urma am mutat stutul unde fusese(cam la jumatatea distantei dintre centrator si peretele carbului) si si-a revenit.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
radu_ionescu |
![]()
Post
#1254
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 4 February 08 From: Ploiesti ![]() |
eu zic sa-l lasi asa cilindric cum este si sa-l asiguri cu o piulita pe rin interirul carburatorului si nu o sa mai ai probleme. daca este stut original sau facut dupa original are filetul M10 cu 1 si gasesti piulite de pe la aparatura electrica gen fasunguri sau pe la lustre... asta asa ca fapt divers, daca nu ii faci o piulita ingusta pe interior si gata..
|
--------------------
DACIA
1410TLX
1987
- PH-10-TEU
|
|
Minel |
![]()
Post
#1255
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Mere foarte bine si cu mixer ...o pornit azi dimineata la -6 grade la sfert de cheie fara acceleratie , fara nimic .. tinea ralanti dupa2 secunde ....
Parerile referitor la stut , vad ca sunt impartite , unu zice sa il tai , altu nu ..... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
val2011 |
![]()
Post
#1256
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
eu il am taiat si merge bine
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
libarca |
![]()
Post
#1257
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Il tai sau nu-l tai, dar de ce esti asa hotarat sa-l pui? Te asigur ca asa cum au montat baietii cu mixer, cu un reglaj bun vei avea si porniri usoare (ma refer la temperaturi pe minus, vara nici nu se pune problema) si consum bun, in functie de stilul de condus.Poate chiar le era mai usor sa ti-l monteze ei din prima dar n-au facut-o, posibil pentru ca asa vine kitul instalatiei, fiecare piesa cu rolul ei.
Nu-i rau nici cu stut, de ce sa zic, dar trebuie sa te gandesti, odata ce l-ai gaurit pe carburator, gaurit ramane! |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
autom |
![]()
Post
#1258
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
QUOTE(libarca @ 6 Mar 2013, 19:29) Te asigur ca asa cum au montat baietii cu mixer, ..........pentru ca asa vine kitul instalatiei, fiecare piesa cu rolul ei. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
libarca |
![]()
Post
#1259
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Io zic ca o venii cu instalatia ca doar nu-l dau cadou! Ma gandesc ca o fii mai scump un mixer decat un stut filetat, pe langa faptul ca oricum exista un stut care face legatura intre furtun si mixer.
Sa inteleg ca explicatia ar fi caritatea montatorilor...sau or avea prea multe. |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
Minel |
![]()
Post
#1260
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Bun , montat stut 2013_03_06_17.04.15.jpg ( Size: 1.07mb )
Number of downloads: 178
, reglat dupa metoda BOA .... foooarte buna ... ![]() 2013_03_06_18.13.47.jpg ( Size: 1.39mb ) Number of downloads: 215 Iar cei ce lauda mixerul .. poza cu el .. din cate se observa , parerea mea ,ca gatuie motorul ,tot ce micsoreaza diametrul admisiei de aer al carburatorului , marerea mea .... 2013_03_06_20.22.10.jpg ( Size: 1mb ) Number of downloads: 213 Timp sa am pt bibileli , carcasa filtru aer ....curatenie pe acolo ...etc .... ![]() This post has been edited by Minel: 6 Mar 2013, 20:35 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th June 2025 - 05:58 |