Instalatie GPL
![]() ![]() ![]() |
Instalatie GPL
ghitza |
![]()
Post
#781
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Attached thumbnail(s) SDC11017.JPG ( Size: 460.9k ) Number of downloads: 1345 SDC11022.JPG ( Size: 483.29k ) Number of downloads: 1385 SDC11023.JPG ( Size: 479.67k ) Number of downloads: 1374 |
||
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|||
$$ilvviu |
![]()
Post
#782
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Pentu cei care au instalatie BRC, ma poate ajuta cineva cu o explicatie in ceea ce priveste rolul suruburilor de reglaj de pe vaporizator?
Eu am unul mare in partea de jos (l-am desfacut si nu are nimic sub el, ma asteptam sa fie un arc ceva) si mai e unul pe laterala (probabil ralanti-ul) strans la maxim pe care deca il desfiletez se inneaca. This post has been edited by $$ilvviu: 26 Apr 2010, 14:27 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
M_Sgarca |
![]()
Post
#783
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 10 August 08 ![]() |
va rog un mic sfat. am o istalatie marinni cu butelie cilindrica de 55l . Am gasit la cineva o butelie toroidala de 55l si as vrea sa o schimb pe a mea. Nu conteaza de ce. Butelia toroidala are supapa buna indicator de cantitate gaz functional dar nu stiu ce marca este.De la indicatorul de volum ies doua fire , probabil pt indicatorul de la comutator. La butelia mea ies trei fire spre comutator. Am vreo sansa sa imi mearga ledurile de la comutator ca si inainte? Unde leg al treilea fir? Daca stie cineva va rog sa-mi spuneti caci saptamana viitoare vreau sa o schimb.
|
--------------------
dacia 1400
break
1999 + GPL
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#784
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Am descoperit!
Pentru ralanti e un surub lateral cu cap imbus. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
george 07 |
![]()
Post
#785
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
QUOTE($$ilvviu @ 26 Apr 2010, 21:35) la instalatiile "BRC" ca si la toate instalatiile surubul pentru reglaj relanti sunt conice in cap, deci desurubeaza-l pe cel care spui cu "cap imbus" si sa vezi ca nu este conic (virf de ac) cel de relanti este langa cel cu cap imbus si are terminatia randalinata (striata , cel putin asa e la mine) This post has been edited by george 07: 5 Jun 2010, 18:01 |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
george 07 |
![]()
Post
#786
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
|
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
catalin-g3 |
![]()
Post
#787
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 26 August 04 From: BaileGovora ; BUCURESTI ![]() |
1 este pentru relanti. Ce fac 2 si 3???
Intreb deoarece am si eu o problema cu instalatia GPL BRC. Este montata pe Ascona 1.8, carb Varajet 2 cu mixer si un Y cu 2 robinete de debit . Problema e ca a trebuit obturata admisia de aer in camera a doua pentru a merge relativ ok. Cei care au montat-o ziceau ca mai bine dau gaura in corpul carburatorului, dar la varajet nu prea ai unde sa infigi un stut in camera 1. Am incercat sa renunt la obturarea camerei 2 (deoarece cand o comut pe benzina sta relatiul la 600rpm si tremura foarte aiurea), dar nu am gasit nici un reglaj care sa o faca sa mearga calumea. Mai nasol este ca nu mai gasesc nici reglajul optim pe care il facusera cei care au montat-o. Stie cineva cam cum s-ar face un reglaj la instalatia asta (daca nu pot renunta la obturarea camerei 2macar sa o fac sa mearga asa)? (momentan nu vreau sa ajung iar la baietii aia). Sau macar cum reglez debitul din cele 2 suruburi de pe Y? This post has been edited by catalin-g3: 5 Jul 2010, 17:43 |
--------------------
AsconaC/AstraF
BERLINA
85/96 "Esti prost si vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceată!" - MAERSK |
|
george 07 |
![]()
Post
#788
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
'2" este pentru reglarea relanti-ului '1" este tensiunea arcului asupra membranei (daca desfaci surubul '2" ai sa opservi ca este conic la fel ca surubul de debit de la carburator din el reglezi debitul necesar pt. relanti fara a fi deschisa pirghia actionata de membrana .)
|
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#789
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Sa recapitulam.....
1 - tensionarea arcului membranei 2 - ralanti 3 - ? Attached thumbnail(s) BRC.jpg ( Size: 60.7k ) Number of downloads: 1183 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
georgecny |
![]()
Post
#790
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 25 May 10 ![]() |
salut.cine ma poate lamuri in privinta unei instalatii gpl MG MOTORGAS?inca nu am montat-o pe masina deoarece am unele nelamuriri;Imi poate spyne cineva daca la mijlocul capacului plamanului trebuie sa am vreun surub de reglare?Spun asta deoarece aici am un orificiu cu filet ,de aceea cred ca trebuie sa fie un surum care trebuie sa preseze sau sa slabeasca membrana.Si inca ceva;La butelie sunt doua stuturi cu filet,unul pe unde intra gazul cand alimentez iar celalalt unde se monteaza conducta care duce la plaman.Deasuprea stutului de iesire este un surub de reglare.care la mine acum este inchis.Daca il descchid imi iese gaze pe langa el.Este normal sa fie asa?Mentionez ca butelia nu este montata pe masina.daca reusesc voi atasa cateva poze ptr a intelege despre ce surub vb la plaman.
|
--------------------
dacia1310 berlina
berlina
1996
- bz.o5.any
|
|
catalin-g3 |
![]()
Post
#791
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 26 August 04 From: BaileGovora ; BUCURESTI ![]() |
Am fost si am reglat instalatia la o firma care monteaza gpl. Au folosit si analizorul de gaze. Problema e ca nu vrea sa sara de 70-80km/h - "da in nas" Am curatat plamanul (AT90E de la BRC) si filtrul din electrovalva de gaz (desfacut, curatat, suflat cu aer si montat rotit cu 90 de grade). Tot nu merge
![]() Are cineva idee de la ce ar putea fi? |
--------------------
AsconaC/AstraF
BERLINA
85/96 "Esti prost si vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceată!" - MAERSK |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#792
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
avansul mic si /sau reglaj prost. Analizor.... multi din membri de aici cu gpl isi regleaza singuri si merge f bine
8 Jul 2010, 10:44: dar roti infranate? This post has been edited by krapcarasu: 8 Jul 2010, 09:44 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
DJ_AndutzuBT |
![]()
Post
#793
|
As vrea sa fiu multumit de Dacie! Group: Members Posts: 73 Joined: 18 September 08 ![]() |
corect! poate ai vreo roata infranata...dupa un drum lung vezi care roata e mai fierbinte.
Totusi daca spui ca da in nas, la ce turatie iti face aceasta problema , pana la 2000 ture sau dupa? Sfat: nu mai merge la service-uri, eu is lamurit ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1994
- BT-02-DZI Vreau sa fiu multumit de Dacie!
|
|
catalin-g3 |
![]()
Post
#794
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 26 August 04 From: BaileGovora ; BUCURESTI ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri,
Am rezolvat astazi (nu era nici o roata infranata). ![]() ![]() Mergea bine (nu conta turatia- chiar pana la 5000rpm) pana la 70-80km/h ok. In momentul cand ajungea la viteza asta se plafona. |
--------------------
AsconaC/AstraF
BERLINA
85/96 "Esti prost si vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceată!" - MAERSK |
|
george 07 |
![]()
Post
#795
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
QUOTE($$ilvviu @ 7 Jul 2010, 19:40) salut! poza am copiat-o din postarile anterioare care cineva intreba la fel (rolul surubului cap imbus "3"care este un dop cel mai probabil pt. purjare la primul compartiment din plaman zis "reductor"la fel cum este surubul gros care este pe fata plamanului in partea de jos cu rolul de purjare al compartimentului "vaporizator") surubul "3" fiind strans continu (desfileteaza-l si verifica-l pt. a te convinge ). This post has been edited by george 07: 9 Jul 2010, 12:20 |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#796
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Am desfacut si curatat astazi vaporizatoru.
3 este, intradevar, pentru purjare. Cu ocazia asta am mai tensionat arcul surubului 1. This post has been edited by $$ilvviu: 9 Jul 2010, 22:02 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
ROMI-K |
![]()
Post
#797
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 12 July 10 From: FIENI DB ![]() |
MULTUMESC GHITZA
This post has been edited by ROMI-K: 12 Jul 2010, 19:24 |
--------------------
dacia 1310
break
1997
|
|
ghitza |
![]()
Post
#798
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai te costa in jur de 200 de roni ,daca nu o ai in talon si te prinde aghiuta o pui cam rau si reviziile ar trebui sa fie gratis
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
ROMI-K |
![]()
Post
#799
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 12 July 10 From: FIENI DB ![]() |
MULTUMESC GHITZA
|
--------------------
dacia 1310
break
1997
|
|
ghitza |
![]()
Post
#800
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
npc,nu le da motive sa te opreasca
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
psanyiro |
![]()
Post
#801
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 16 July 10 ![]() |
am si eu o problema la Dacia mea,in ultima vreme mi se pare ca merge infundat zici ca nu primeste gaz,intrebarea este daca am ceva filtru in instalatie care se poate curata
|
--------------------
Dacia
1310 LI
2003
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#802
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
da ai un filtru
Attached thumbnail(s) electrovalvamarini.jpg ( Size: 6.22k ) Number of downloads: 1099 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
psanyiro |
![]()
Post
#803
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 16 July 10 ![]() |
am supapa dar arata cu totul altfel,nu stii fiecare supapa are filtru?
|
--------------------
Dacia
1310 LI
2003
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#804
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
orice instalatie trebuie sa aibe un filtru este situat inainte de vaporizator , trebuie sa fie in compartimentul motor
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ronny |
![]()
Post
#805
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
salut ! cum imi reglez si eu gpl ul
e marca marini , il am montat de 6 luni l-am luat second hand , am desfacut filtrul era ok am mers cu el vreo 5000 km si acum a inceput sa faca figuri , consuma mult si merge intrerupt , de abia prin 60 km , si daca e vb de panta s-a zis cu mine .... plamanul ala l-am reglat cu mari batai de cap . nici acum nu stiu cum se regleaza . am doua reglaje unu perpendicular pe electrovalva si unul central pe plaman , si al 3 lea e cel clasic de pe furtun pe benzina merge perfect dar pe gaz de la 9% acum bat inspre 20% si asta dupa prima noapte de frig s-a intamplat .... cine poate sa ma ajute cu un sfat as aprecia |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
bylexus |
![]()
Post
#806
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
OFF-TOPIC: Fratilor dati-mi mie careva un raspuns pe topicul asta, daca va rog frumos
![]() http://www.daciaclub.ro/Acte-omologare-ins...ml#entry2608624 ca tare ma tem ca n-au facut treaba buna RAR-u pana la capat... ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2012 Start 1.2 16v
- BH 90 DBA
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#807
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
<span class='edit'>6 Sep 2010, 20:58:</span>
QUOTE(ronny @ 6 Sep 2010, 16:32) fa cum scrie la postul 67 http://www.daciaclub.ro/regulator-gpl-t175...ml#entry2608923 This post has been edited by krapcarasu: 6 Sep 2010, 19:59 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
ronny |
![]()
Post
#808
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
merci mult , raman dator , am mai pus o intrebare tipului ca vad ce este profesor
![]() |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#809
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
iuser |
![]()
Post
#810
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 11 October 09 From: Bucuresti ![]() |
As vrea sa imi montez o instalatie gpl noua pe dacia mea 1310- injectie, cea mai ieftina instalatie am gasit-o la 1200 lei , stiti ceva mai ieftin ?
Pentru gpl trebuie un ulei special , sau merge clasicul 15w40 ? PS: Service-ul sa fie in Bucuresti This post has been edited by iuser: 16 Nov 2011, 18:27 |
--------------------
dacia
1310 Li
2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 21:36 |