DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

46 Pages « < 25 26 27 28 29 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Instalatie GPL

ghitza
post 18 Mar 2010, 22:30
Post #781


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




e uite ca la mine merge si pompa asta ma roade si am zis la dobitocu ca nu are caci?el zice ca asa trebe la astea.asta era normal calcul pt gaz (zic eu) dar nu avea nimic care sa plece din el vreo mufa ceav nimic.era colo prins intr-un surub deasta o pun pe clasic.adica cand comut pe gaz se opreste alimentarea cu benaina din pompa si merge gazul si invers.sambata ma ajuta un prieten in care am incredere caci a mai facut si am mai facut multe impreuna

cine stie oare ce fire vin acolo?

This post has been edited by ghitza: 18 Mar 2010, 22:38


Attached thumbnail(s)
SDC11017.JPG ( Size: 460.9k ) Number of downloads: 1345
SDC11022.JPG ( Size: 483.29k ) Number of downloads: 1385
SDC11023.JPG ( Size: 479.67k ) Number of downloads: 1374


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 26 Apr 2010, 09:40
Post #782


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Pentu cei care au instalatie BRC, ma poate ajuta cineva cu o explicatie in ceea ce priveste rolul suruburilor de reglaj de pe vaporizator?
Eu am unul mare in partea de jos (l-am desfacut si nu are nimic sub el, ma asteptam sa fie un arc ceva) si mai e unul pe laterala (probabil ralanti-ul) strans la maxim pe care deca il desfiletez se inneaca.

This post has been edited by $$ilvviu: 26 Apr 2010, 14:27


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M_Sgarca
post 26 Apr 2010, 14:54
Post #783


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 10 August 08




va rog un mic sfat. am o istalatie marinni cu butelie cilindrica de 55l . Am gasit la cineva o butelie toroidala de 55l si as vrea sa o schimb pe a mea. Nu conteaza de ce. Butelia toroidala are supapa buna indicator de cantitate gaz functional dar nu stiu ce marca este.De la indicatorul de volum ies doua fire , probabil pt indicatorul de la comutator. La butelia mea ies trei fire spre comutator. Am vreo sansa sa imi mearga ledurile de la comutator ca si inainte? Unde leg al treilea fir? Daca stie cineva va rog sa-mi spuneti caci saptamana viitoare vreau sa o schimb.


--------------------
dacia 1400 break 1999 + GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 26 Apr 2010, 21:35
Post #784


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Am descoperit!
Pentru ralanti e un surub lateral cu cap imbus.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 5 Jun 2010, 16:27
Post #785


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




QUOTE($$ilvviu @ 26 Apr 2010, 21:35)
Am descoperit!
Pentru ralanti e un surub lateral cu cap imbus.
*


la instalatiile "BRC" ca si la toate instalatiile surubul pentru reglaj relanti sunt conice in cap, deci desurubeaza-l pe cel care spui cu "cap imbus" si sa vezi ca nu este conic (virf de ac) cel de relanti este langa cel cu cap imbus si are terminatia randalinata (striata , cel putin asa e la mine)

This post has been edited by george 07: 5 Jun 2010, 18:01


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 6 Jun 2010, 21:32
Post #786


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10






--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin-g3
post 5 Jul 2010, 11:46
Post #787


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 26 August 04
From: BaileGovora ; BUCURESTI




1 este pentru relanti. Ce fac 2 si 3???


Intreb deoarece am si eu o problema cu instalatia GPL BRC. Este montata pe Ascona 1.8, carb Varajet 2 cu mixer si un Y cu 2 robinete de debit . Problema e ca a trebuit obturata admisia de aer in camera a doua pentru a merge relativ ok. Cei care au montat-o ziceau ca mai bine dau gaura in corpul carburatorului, dar la varajet nu prea ai unde sa infigi un stut in camera 1.
Am incercat sa renunt la obturarea camerei 2 (deoarece cand o comut pe benzina sta relatiul la 600rpm si tremura foarte aiurea), dar nu am gasit nici un reglaj care sa o faca sa mearga calumea. Mai nasol este ca nu mai gasesc nici reglajul optim pe care il facusera cei care au montat-o.

Stie cineva cam cum s-ar face un reglaj la instalatia asta (daca nu pot renunta la obturarea camerei 2macar sa o fac sa mearga asa)? (momentan nu vreau sa ajung iar la baietii aia). Sau macar cum reglez debitul din cele 2 suruburi de pe Y?

This post has been edited by catalin-g3: 5 Jul 2010, 17:43


--------------------
AsconaC/AstraF BERLINA 85/96
"Esti prost si vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceată!" - MAERSK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 7 Jul 2010, 19:24
Post #788


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




'2" este pentru reglarea relanti-ului '1" este tensiunea arcului asupra membranei (daca desfaci surubul '2" ai sa opservi ca este conic la fel ca surubul de debit de la carburator din el reglezi debitul necesar pt. relanti fara a fi deschisa pirghia actionata de membrana .)


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 7 Jul 2010, 19:40
Post #789


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Sa recapitulam.....
1 - tensionarea arcului membranei
2 - ralanti
3 - ?

Attached thumbnail(s)
BRC.jpg ( Size: 60.7k ) Number of downloads: 1183


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgecny
post 8 Jul 2010, 07:23
Post #790


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 25 May 10




salut.cine ma poate lamuri in privinta unei instalatii gpl MG MOTORGAS?inca nu am montat-o pe masina deoarece am unele nelamuriri;Imi poate spyne cineva daca la mijlocul capacului plamanului trebuie sa am vreun surub de reglare?Spun asta deoarece aici am un orificiu cu filet ,de aceea cred ca trebuie sa fie un surum care trebuie sa preseze sau sa slabeasca membrana.Si inca ceva;La butelie sunt doua stuturi cu filet,unul pe unde intra gazul cand alimentez iar celalalt unde se monteaza conducta care duce la plaman.Deasuprea stutului de iesire este un surub de reglare.care la mine acum este inchis.Daca il descchid imi iese gaze pe langa el.Este normal sa fie asa?Mentionez ca butelia nu este montata pe masina.daca reusesc voi atasa cateva poze ptr a intelege despre ce surub vb la plaman.


--------------------
dacia1310 berlina berlina 1996 - bz.o5.any
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin-g3
post 8 Jul 2010, 07:58
Post #791


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 26 August 04
From: BaileGovora ; BUCURESTI




Am fost si am reglat instalatia la o firma care monteaza gpl. Au folosit si analizorul de gaze. Problema e ca nu vrea sa sara de 70-80km/h - "da in nas" Am curatat plamanul (AT90E de la BRC) si filtrul din electrovalva de gaz (desfacut, curatat, suflat cu aer si montat rotit cu 90 de grade). Tot nu merge sad.gif.
Are cineva idee de la ce ar putea fi?


--------------------
AsconaC/AstraF BERLINA 85/96
"Esti prost si vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceată!" - MAERSK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 8 Jul 2010, 09:43
Post #792


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




avansul mic si /sau reglaj prost. Analizor.... multi din membri de aici cu gpl isi regleaza singuri si merge f bine

8 Jul 2010, 10:44:
dar roti infranate?

This post has been edited by krapcarasu: 8 Jul 2010, 09:44


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ_AndutzuBT
post 8 Jul 2010, 11:16
Post #793


As vrea sa fiu multumit de Dacie!


Group: Members
Posts: 73
Joined: 18 September 08




corect! poate ai vreo roata infranata...dupa un drum lung vezi care roata e mai fierbinte.
Totusi daca spui ca da in nas, la ce turatie iti face aceasta problema , pana la 2000 ture sau dupa?
Sfat: nu mai merge la service-uri, eu is lamurit biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 1994 - BT-02-DZI
Vreau sa fiu multumit de Dacie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin-g3
post 8 Jul 2010, 13:48
Post #794


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 26 August 04
From: BaileGovora ; BUCURESTI




Multumesc pentru raspunsuri,
Am rezolvat astazi (nu era nici o roata infranata). smile.gif Era robinetul de la butelie doar putin slabit, l-am deschis mai mult si acum merge fara probleme smile.gif.

Mergea bine (nu conta turatia- chiar pana la 5000rpm) pana la 70-80km/h ok. In momentul cand ajungea la viteza asta se plafona.


--------------------
AsconaC/AstraF BERLINA 85/96
"Esti prost si vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceată!" - MAERSK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 8 Jul 2010, 18:27
Post #795


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




QUOTE($$ilvviu @ 7 Jul 2010, 19:40)
Sa recapitulam.....
1 - tensionarea arcului membranei
2 - ralanti
3 - ?
*


salut! poza am copiat-o din postarile anterioare care cineva intreba la fel (rolul surubului cap imbus "3"care este un dop cel mai probabil pt. purjare la primul compartiment din plaman zis "reductor"la fel cum este surubul gros care este pe fata plamanului in partea de jos cu rolul de purjare al compartimentului "vaporizator") surubul "3" fiind strans continu (desfileteaza-l si verifica-l pt. a te convinge ).

This post has been edited by george 07: 9 Jul 2010, 12:20


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 9 Jul 2010, 21:54
Post #796


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Am desfacut si curatat astazi vaporizatoru.
3 este, intradevar, pentru purjare.
Cu ocazia asta am mai tensionat arcul surubului 1.

This post has been edited by $$ilvviu: 9 Jul 2010, 22:02


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROMI-K
post 12 Jul 2010, 18:58
Post #797


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 12 July 10
From: FIENI DB




MULTUMESC GHITZA

This post has been edited by ROMI-K: 12 Jul 2010, 19:24


--------------------
dacia 1310 break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 12 Jul 2010, 19:04
Post #798


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai te costa in jur de 200 de roni ,daca nu o ai in talon si te prinde aghiuta o pui cam rau si reviziile ar trebui sa fie gratis


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROMI-K
post 12 Jul 2010, 19:25
Post #799


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 12 July 10
From: FIENI DB




MULTUMESC GHITZA


--------------------
dacia 1310 break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 12 Jul 2010, 20:24
Post #800


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




npc,nu le da motive sa te opreasca wink.gif


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psanyiro
post 16 Jul 2010, 22:00
Post #801


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 16 July 10




am si eu o problema la Dacia mea,in ultima vreme mi se pare ca merge infundat zici ca nu primeste gaz,intrebarea este daca am ceva filtru in instalatie care se poate curata


--------------------
Dacia 1310 LI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 16 Jul 2010, 23:28
Post #802


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




da ai un filtru

Attached thumbnail(s)
electrovalvamarini.jpg ( Size: 6.22k ) Number of downloads: 1099


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psanyiro
post 17 Jul 2010, 10:39
Post #803


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 16 July 10




am supapa dar arata cu totul altfel,nu stii fiecare supapa are filtru?


--------------------
Dacia 1310 LI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 17 Jul 2010, 11:49
Post #804


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




orice instalatie trebuie sa aibe un filtru este situat inainte de vaporizator , trebuie sa fie in compartimentul motor


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 6 Sep 2010, 15:32
Post #805


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




salut ! cum imi reglez si eu gpl ul
e marca marini , il am montat de 6 luni
l-am luat second hand , am desfacut filtrul era ok
am mers cu el vreo 5000 km si acum a inceput sa faca figuri ,
consuma mult si merge intrerupt , de abia prin 60 km , si daca e vb de panta s-a zis cu mine .... plamanul ala l-am reglat cu mari batai de cap . nici acum nu stiu cum se regleaza .
am doua reglaje unu perpendicular pe electrovalva si unul central pe plaman ,
si al 3 lea e cel clasic de pe furtun
pe benzina merge perfect
dar pe gaz de la 9% acum bat inspre 20% si asta dupa prima noapte de frig s-a intamplat ....
cine poate sa ma ajute cu un sfat as aprecia


--------------------
DACIA 1300 1976 - PH 60 SOR
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 6 Sep 2010, 17:47
Post #806


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




OFF-TOPIC: Fratilor dati-mi mie careva un raspuns pe topicul asta, daca va rog frumos sad.gif
http://www.daciaclub.ro/Acte-omologare-ins...ml#entry2608624 ca tare ma tem ca n-au facut treaba buna RAR-u pana la capat... sad.gif


--------------------
Renault Symbol 2012 Start 1.2 16v - BH 90 DBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 6 Sep 2010, 19:58
Post #807


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




<span class='edit'>6 Sep 2010, 20:58:</span>
QUOTE(ronny @ 6 Sep 2010, 16:32)
salut ! cum imi reglez si eu gpl ul
...
*


fa cum scrie la postul 67
http://www.daciaclub.ro/regulator-gpl-t175...ml#entry2608923

This post has been edited by krapcarasu: 6 Sep 2010, 19:59


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 7 Sep 2010, 09:56
Post #808


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




merci mult , raman dator , am mai pus o intrebare tipului ca vad ce este profesor smile.gif


--------------------
DACIA 1300 1976 - PH 60 SOR
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 15 Nov 2011, 13:54
Post #809


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




QUOTE(3rr0R @ 19 Apr 2006, 16:05)
eu am o nova gt si acum 3 zile i-am pus gaz.eu am mixer instalat in filtrul de aer.
*



Cum mai vine si mixeru asta pus in filtru de aer?

Gazu trebuie sa bata cit mai aproape de galeria de admisie ,altfel se mai risipeste si si raceste.


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuser
post 16 Nov 2011, 18:24
Post #810


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 11 October 09
From: Bucuresti




As vrea sa imi montez o instalatie gpl noua pe dacia mea 1310- injectie, cea mai ieftina instalatie am gasit-o la 1200 lei , stiti ceva mai ieftin ?
Pentru gpl trebuie un ulei special , sau merge clasicul 15w40 ?
PS: Service-ul sa fie in Bucuresti

This post has been edited by iuser: 16 Nov 2011, 18:27


--------------------
dacia 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
46 Pages « < 25 26 27 28 29 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 21:36
Forum Renault