DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

46 Pages « < 23 24 25 26 27 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Instalatie GPL

rokos
post 24 Jun 2009, 16:59
Post #721


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




QUOTE(Bogdanpfa @ 24 Jun 2009, 09:23)
Salut!

Tu de unde alimentezi?

Eu am o instalație de gaz Milano, mi-a monatat-o pe masina o firmă din Iași.
Masina e Dacia 1310 LI si-mi consuma in oras 14,6 %.  mad.gif
Am fost la o gramada de "mesteri" sa ma ajute sa reduc consumul da' ... degeaba.
Un sfat, o idee?

Multumesc!  rolleyes.gif
*



eu alimentez de la Butan Gas, statia este langa E.ON Tatarasi ( zona 2 baieti ).
Tu de unde pui de-ti iese consumul asta?
relantiul la cat e? motorul trage bine? filtrul de aer cum e?


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
contabilosu
post 24 Jun 2009, 21:04
Post #722


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 24 December 08




Am si eu o problema . Dimineata cand pornesc pe gaz porneste la prima cheie dar parca ar porni in 2 pistoane , adica relantiu la 400 si daca incerc sa o accelerez da sa se opreasca . Dupa 3 min asi revine dar nus ce are ca aprinderea e schimbata toata . La cald face la fel porneste da parca nu ar mere in 4 si cand accelerez da sa se opreasca . Ce sa fie ?

24 Jun 2009, 21:09:
Si miroase a gaz la greu

This post has been edited by contabilosu: 24 Jun 2009, 21:09


--------------------
Dacia Nova GT Dacia Nova GT 1998 - ot-69-kam
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 24 Jun 2009, 21:28
Post #723


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




Cand tragi socul(daca ai) si daca il tragi la maxim sau mai spre maxim e normal sa faca asa, trage-l mai putin. Mirosul de gaz daca iese de la esapament asta ar putea inseamna ca are debitul prea mare de gaz si nu apuca sa arda, ar putea fi si de la reglajul instalatiei, in restul timpului masina trage bine?

Si spune cum pornesti dimineata, direct pe gaz cu motor rece ? Daca da atunci afla ca nu se face asa ceva sad.gif 1. strici plamanul(poate ingheta chiar), 2 s-ar putea sa se intample exact ce se intampla la tine

This post has been edited by panter1: 24 Jun 2009, 21:38


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 26 Jun 2009, 20:42
Post #724


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




Detin Dacia din semnatura,[carburator] si m-am gandit sa trec de la benzina pe gpl.
De ce?
-Cauze economice, evident.

Sunt student.. si lunar investesc in benzina ~300 RON pentru doar ~900km.Ma duc 90% in oras, 10% afara... iar consumul vara in oras, Oradea, este de ~10l/100km.
Asadar, nu ma prea deranjeaza ca pierd din putere, doar sa scap de atatia bani aruncati in combustibil.

Masina intentionez sa o mai pastrez 4 ani, cel putin.

Conform calculelor mele fac in jur de 12.000 - 13.000 km pe an... ceea ce inseamna ~4000 RON doar pe benzina in doar 12 luni.

Ce parere aveti? Ce tip de instalatie sa pun? Marca? Cat ma costa sa pun o instalatie omologata + toata manopera inclusa si nu in ultimul rand, daca este vreunul din Oradea, sa-mi spuna unde pot sa fac asta.

Multumesc.

27 Jun 2009, 10:54:
Un mic ajutor cineva?Daca nu mai e iarna vad ca nu se prea mai intra pe forumul asta.. si chiar daca se intra nu e motivata lumea sa ajute cand le mere treaba...

This post has been edited by bylexus: 27 Jun 2009, 09:54


--------------------
Renault Symbol 2012 Start 1.2 16v - BH 90 DBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sity_boy84
post 27 Jun 2009, 10:19
Post #725


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 18 October 05
From: Buzau




Salut baieti,
Am si eu o intrebare. Eu am dacie pe carburator si i-am facut consumul in oras cu GPL. Mi-a rezultat un consum de 13.5l/100 km. Ce consumabile sunt pe la instalatia gpl? Instalatia este de 2 ani,a avut garantie pana acu dar nu a fost nimic modificat la ea.


--------------------
Dacia/Hyundai 1300/Accent 1979/2008 - BZ 79 UAP/BZ 82 TSC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 27 Jun 2009, 15:30
Post #726


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




fltrul de gaz este cu o supapa pe teava care vine din spate de la butelie

@ bylexus , ia ce instalatie gasesti pe piata , eu am avut BIGAS (de fapt doar vaporizatorul , ca restul pieselor sint la fel)si am fost foarte multumit , pornea pe gaz si iarna consum bun (zic eu un 11-12) in oras , omologarea a fost acum 2-3 ani 90 lei fa o lista cu ce gasesti si compara cu problemele aparute din acest topic si vei gasi raspunsul

This post has been edited by bygy007: 27 Jun 2009, 15:38


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sity_boy84
post 28 Jun 2009, 20:01
Post #727


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 18 October 05
From: Buzau




care este reglajul la tacheti pt motor cu carburator pe gpl?


--------------------
Dacia/Hyundai 1300/Accent 1979/2008 - BZ 79 UAP/BZ 82 TSC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 29 Jun 2009, 18:47
Post #728


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




eu am pus 0,2o admisie/ 0,25 evauare; jocul culbutorilor (tacheti sunt in capatul celalalt al tijelor)


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 1 Jul 2009, 12:35
Post #729


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




si eu tot asa am 02cu 025 si de anu trecut de prin iunie( vro 20000km) nu am mai umblat la ei pt ca nu tzacane dar si pt ca nu sint modificari majoare de consum am in continoare 8 extra urban si 10 urban

This post has been edited by mitu2002: 1 Jul 2009, 12:36


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaput
post 2 Jul 2009, 07:23
Post #730


membru tuns scurt


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 April 07
From: CONSTANTA




Ultimul consum de gaz 7.3l/100km exterior cu 3 pers in masina + bagaje, cu reglajul care l-am descris mai sus.


--------------------
Dacia DACIA 1310/1999 GPL - CT 56 DSD
Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut L.
post 2 Jul 2009, 10:41
Post #731


Membru autentic


Group: Members
Posts: 884
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




a mea consuma cam 7.9-8.3 consum mixt


--------------------
Renault Megane 3_1.5 dci 110_2012 ***Clio IV 0.9_ 2019
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gingasu
post 7 Aug 2009, 13:21
Post #732


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 6 August 09




Sincer sa fiu eu nu mi-as pune dacia pe gaz .... de ce sa-mi creez alte probleme? ba ca nu porneste , ba ca nu tine relantiu .... o grija in plus sa o trec seara pe benzina ca dimineata sa o pot porni .... Mai bine Lipsa ! merg cu BENZINA si-mi porneste dimineata pe timp de vara la prima cheie


--------------------
Dacia 1310 1984 cu motor de 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 7 Aug 2009, 22:29
Post #733


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Esti puturos, si nu vrei nici sa inveti , sau sa sti macar, ce-i mai bun.
O dacie (nu c-ar fi a mea) , consuma 7% afara si intre 8 si 10 in oras. Ce depaseste , se datoreaza prostului reglaj, fie din invidie si prostie(la service), fie din nestiinta si incapatanare. Daca mai adaugati si diuza care v-am sugeret-o mai de demult, mai radeti si cativa mm di chiulasa, creste mult putere, si implicit economia. Am testat cu si fara diuza si, fara, mi-a consumat cu mai mult de 1 l % in plus, dar e mai vioaie ( o luna am mers fara, nu o suta ,doua de Km). De doi ani n-am mai pus benzina in rezervor (nici nu stiu dac-o mai fi acolo, de nu s-o fi dizolvat). Unde e uzura de care v-ati speriat unii ? Daca la cineva crapa, nu e de la gaz. Gazul e cel mai curat si indicat combustibil, din cate ne permitem noi. Nu arde supape decat din vina cui le regleaza , nu face calamina, porneste si la -15 grade daca e reglat bine (daca e prea mult sau prea putin,nu porneste nici la cald), nu produce detonatii (nu bate avansul sau autoaprindere), se regleaza consumul in limite mai largi ca la benzina. In afara de inghet (in situatii extreme), ce se strica la regulator? Un set de garnituri (care ar fi trebuit sa-l dea rezerva la montaj), e aproape de 100 lei, si-i dai la 7-8 ani. Daca crapa bobina la vreo electrovalva, se bobineaza foarte usor. Scaunele electrovalvelor se slefuiesc usor, ca si supapele de cauciuc, macar odata pe an, inclusiv cel de la vaporizator(reductor). Ar fi multe, dar gafuie femeia , ma duc sa vad cine-o fi.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 7 Aug 2009, 23:52
Post #734


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




vorba aia "vulpea cind nu ajunge la struguri zice ca sint acri" smile.gif
asa si cu gazu, , cind aveam berlina mai puneam benzina (cite 3-5L) ca sa faca ala noxele , in schimb iarna sticluta si seringa pentru pornire cind temperatura era sub -2-3 grade

asa am mers mult timp, cum e sa faci in oras 100Km cu 16-20 lei si cum e cu 38-40 lei
iti spun eu ca daca ai instalatia (de gaz) reglata bine si aprinderea o ia la sfert si la -20 grade (vorbeam de gaz)

This post has been edited by bygy007: 7 Aug 2009, 23:53


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cris67
post 9 Aug 2009, 07:05
Post #735


HODOROG


Group: Members
Posts: 10
Joined: 14 May 08
From: BUCURESTI




QUOTE(panter1 @ 24 Jun 2009, 22:28)
Cand tragi socul(daca ai) si daca il tragi la maxim sau mai spre maxim e normal sa faca asa, trage-l mai putin. Mirosul de gaz daca iese de la esapament asta ar putea inseamna ca are debitul prea mare de gaz si nu apuca sa arda, ar putea fi si de la reglajul instalatiei, in restul timpului masina trage bine?

Si spune cum pornesti dimineata, direct pe gaz cu motor rece ? Daca da atunci afla ca nu se face asa ceva sad.gif 1. strici plamanul(poate ingheta chiar), 2 s-ar putea sa se intample exact ce se intampla la tine
*


LA PORNIREA PE GAZ NU SE TRAGE NICIODATA SOCUL!!! CONSUMUL MARE SI PORNIREA GREOAIE VIN DE LA UN REGLAJ DEFECTUOS AL INSTALATIEI.


--------------------
dacia logan 2005/preference
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 9 Aug 2009, 10:06
Post #736


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Corect, dar daca dai parghia de la clapeta de soc jos, si o blochezi cu ceva in pozitia deschis, vei putea actiona socul, numai pentru a tine motorul putin turat, pana se incalzeste,sa poata sta la relanti, cazul in care nu se poate obtine relanti din gaz, si la rece (se poate).Deci se va actiona numai clapeta de acceleratie, nu si cea de soc, care e blocata pe deschis. Asta cand margi numai pe gaz. La ce mai e buna benzina? Un pet de 1/2 ajunge toata iarna.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bashtalu
post 9 Sep 2009, 21:51
Post #737


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.051
Joined: 9 September 06
From: Bucuresti




salut,

unde pot face o verificare la instalatia de gpl?
plus ca nu imi mai indica corect nivelul de gaz si mai mereu raman fara


--------------------
Audi A4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 9 Sep 2009, 23:27
Post #738


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




la cei care au service-uri sau care se ocupa cu montat GPL

This post has been edited by bygy007: 9 Sep 2009, 23:29


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 25 Sep 2009, 19:43
Post #739


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ





Am o nelamurire cu pornirea la dacia mea pe injectie si GPL :
-daca merg numai pe benzina motorul porneste la sfert indiferent ca-i cald sau rece motorul (binenteles ca iarna cand e ger nu o ia chiar la sfert la prima pornire)
-cand merg pe GPL porneste mai greu
Intrebare : la voi porneste la fel caci doar si pe GPL porneste intai pe benzina , nu ar trebui sa porneasca la fel de bine ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 25 Sep 2009, 23:00
Post #740


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




QUOTE(PH-06-BOA @ 9 Aug 2009, 10:06)
Corect, dar daca dai parghia de la clapeta de soc jos, si o blochezi cu ceva in pozitia deschis, vei putea actiona socul, numai pentru a tine motorul putin turat, pana se incalzeste,sa poata sta la relanti, cazul in care nu se poate obtine relanti din gaz, si la rece (se poate).Deci se va actiona numai clapeta de acceleratie, nu si cea de soc, care e blocata pe deschis. Asta cand margi numai pe gaz. La ce mai e buna benzina? Un pet de 1/2 ajunge toata iarna.
*



sau se poate indrepta tija aia care face legatura intre clapeta de soc si parghia de acceleratie, astfel nu e nevoie sa demontezi nimic, doar ca tija fiind dreapta clapeta de alimentare se va deschide mult mai repede ca cea de soc.
spor la treaba!!


This post has been edited by ionut_09_RWX: 25 Sep 2009, 23:05


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 27 Sep 2009, 14:18
Post #741


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Corect, dar daca greseste si trage mai mult, il sufoca si-i creaza impresia ca nu e bine, nu se poate. Deja multi nu stiu ce-i aia, d-apoi sa o mai si regleze.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 27 Sep 2009, 22:01
Post #742


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ehe la mine era dreapta ca la felul in care era cind trageam de soc nu se accelera suficient si dupa 2 min de mers se oprea, asa iarna era de ajutor nu mai facea figuri motorul , cind era rece , o tineam din soc pina de incalzea (1000 ture) si impingeam socul treptat cum se incalzea (crestea turatia)


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin1984
post 27 Sep 2009, 22:24
Post #743


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 6 August 09
From: Bucuresti




asa pateam si eu cu dacia mea, trageam socul dar nu prea mult ca se ineca imediat dupa pornire, incearca sa ii gasesti pozitia unde porneste perfect, dupa care la vreo 10 secunde dai mai mult gaz. Apoi impingel treptat pana la relantiu cand s-a incalzit complet


--------------------
Toyota Auris Hibrid - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bashtalu
post 1 Oct 2009, 08:50
Post #744


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.051
Joined: 9 September 06
From: Bucuresti




cine are instalatie de gaz landi? la mine nu mai funcyioneaza ceva la partea electrica, nu mai indica nivelul de gaz si la service au zis ca nu au piese, ceva de genul ca nu se mai gasesc


--------------------
Audi A4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bac.
post 10 Oct 2009, 09:01
Post #745


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 9 October 09




Salutare, sunt nou pe forum dar si in ale mecanica daciilor, am luat de curand o dacioara care consuma atunci peste 20%, am mai strans eu de suruburile alea, am citit pe acest forum si am ajuns la un consum de 13% gaz (12%benzina), e cam mult, ieri neavand ce face am obturat gura filtrului de aer pana la turatia maxima pa care am obtinut-o, 1100rpm fata de 800 cat era.
Instalatia de gaz este intergas cu 1 surub pe vaporizator si logic 1 pe furtun, am stans la vaporizator la max apoi am deschis dar nu avut nici un efect la turatie sau accelerare( pe loc), doar din cel de pe furtun stans la max se micsora putin turatia, asa ca am desfacut 1 tura la vaporizator si 25' la furtun asa mergand optim, doar clapeta de accelerare am inchis-o putin, acum am relanti de 1000rpm, zic ca nu e mare ca masina nu sta prea mult la relanti, ramane de vazut si cat imi consuma tinand cont ca e inchis cam de tot gazul...
Pe benzina doar pornesc dimineata, si merg la servici 12 km fara oprire deci nu cred ca se pune la calcul consum urban.

Revin cand ii fac consumul.


--------------------
Dacia Berlina 1997 L - nr de DJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Poky
post 11 Oct 2009, 12:32
Post #746


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 8 January 08
From: Iasi




Cunoaste cineva vreun magazin in IASI care comercializeaza piese pentru instalatii gpl? Am motive sa cred ca s-a infundat/rupt membrana vaporizatorului si prefer sa schimb garniturile si membrana decat sa incerc sa repar.
Producatorul instalatiei este Bedini.
Tnx.

This post has been edited by Poky: 11 Oct 2009, 12:34


--------------------
dacia solenza 2003 scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bac.
post 14 Oct 2009, 08:52
Post #747


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 9 October 09




nu merge treaba cu metoda descrisa mai sus, abia ajungi la 90/h si te chinui la pornire...


--------------------
Dacia Berlina 1997 L - nr de DJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 14 Oct 2009, 20:00
Post #748


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Fixeaza acceleratia la vreo 3500 de ture in gol, cu o surubelnita gagata intre surubul ei de reglaj si opritor, pe langa cablul de soc, in ideea de a tine cat mai constanta turatia. Cu alta surubelnita (T-eul sa fie desfacut spre jumatate), strangi la regulator(vaporizator), pana incepe sa scada turatia, si dai juma' de tura inapoi. La aceeasi turatie strangi T-ul pana incepe sa scada iar turatia. Aici ar trebui sa fie minimul, pentru deschiderea care ai avut-o la acceleratie. Acum, daca vei strange mai mult din T-eu, si vei slabi din plosca, vei obtine acelasi lucru, dar trebuie sa stabilesti pozitia surubului de la regulator, acolo unde tine relantiul. Pentru asta, sigur va trebui sa mai slabesti din el. Stabilesti pozitia la ralanti, dupa care bagi iar surubelnita (mai groasa), sa tii constanta turatia, strangi din T-eu pana incepe sa scada turatia, si dai poate si o tura, inapoi. Cu clapeta inchisa, asa cum tine relanti-ul, tragi usor de acceleratie, sa vezi daca are ezitari pe prima partre a cursei (sa nu dea in nas). Daca are (si e mai putin posibil, avand doar un surub de reglaj, si ma cam mira asta), este din puterea de absorbtie a membranei, la turatie mica , si ramane de discutat. T-ul de pe furtun, face ca , puterea de absorbtie a pistoanelor in faza de aspiratie sa fie strangulata, care e totuna cu a arcului din plosca, care se opune membranei sa fie atrasa, pentru a deschide o supapa. Strangi unul si slabesti pe celalalt, practic, ai stat pe loc, ai facut acelasi lucru, numai ca , daca strangi T-ul prea mult, diuza creeata, va face ca membrana sa deschida numai pana la un anumit nivel, si nu depasesti aia 90.
In final, stabileste relantiul din plosca, si limiteaza din T-eu la 3-4000 de ture, fara ezitari la relanti.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaput
post 7 Nov 2009, 17:33
Post #749


membru tuns scurt


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 April 07
From: CONSTANTA




Am schimbat bobina de inductie cu una de sf gheorghe.
Acum problema este ca nu mai stiu la care borna sa pun papucul ala cu cablul rasucit ca un arc, care mie imi intra intr-o siguranta si dupa aia pleaca intr-un snop mare de cabluri izolate toate.
Nu stiu daca e plus sau minus. Borna 15 stiu ca e pe plus si 1 minus.
Si dupa ce i-am schimbat bobina nu mai vrea deloc sa mearga pe gaz.
A venit un prieten si mi-a dereglat toate reglajele, a invartit de toate suruburile.
E vreo metoda sa pot incepe reglajul din nou, adica cu toate suruburile stranse?


--------------------
Dacia DACIA 1310/1999 GPL - CT 56 DSD
Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 8 Nov 2009, 02:11
Post #750


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




deci pe bobina ai un + si un - la borna plus pui firul de plus din instalatie (desfaci toate firele de la bobina si masori sa vezi care vine plus cind pui contactul )
pe borna minus vine platina si turometrul , si eventual semnalul pentru deschidere supapelor de gaz (daca nu ai citeva spire bobinate pe fisa centrala) este posibil ca pe borna plus sa vina si firul de alimentare a instalatiei GPL , pe fir trebuie sa fie o siguranta


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
46 Pages « < 23 24 25 26 27 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 01:33
Forum Renault