DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

46 Pages « < 24 25 26 27 28 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Instalatie GPL

kaput
post 9 Nov 2009, 08:18
Post #751


membru tuns scurt


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 April 07
From: CONSTANTA




Treaba e nasoala. Am montat bobina de sf gheorghe impreuna cu un prieten si mi-a pus aprinderea, adica piciorul ei la borna 15 si firul rosu la borna 1. Am dat de cateva ori la automat fara sa porneasca, dupa ce am postat, a doua zi am vazut ca era montata aiurea. Acum se poate sa se fii ars ceva? Bobina, aprindere, senzor etc?


--------------------
Dacia DACIA 1310/1999 GPL - CT 56 DSD
Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 9 Nov 2009, 10:01
Post #752


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




aprinderea e arsa 99%(cutiuta)

9 Nov 2009, 11:03:
totusi verifica daca bobina e montata corect, 15 la + , 1 spre delcou

This post has been edited by krapcarasu: 9 Nov 2009, 10:03


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ANTIdacie
post 23 Nov 2009, 18:56
Post #753


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 13 December 05




Am un var care are o dacie pe gpl!Ma indrumati si pe mine catre un service care se ocupa de reglajul instalatiilor gpl(de preferat in sectoruul 6)!Va multumesc


--------------------
Harb de dacie 1310 - DMITHEONE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tr04www
post 23 Nov 2009, 21:42
Post #754


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.122
Joined: 13 October 09
From: Bucuresti




e un service pe prelungirea ghencea.nu stiu exact cum ii zice.


--------------------
Renault Talisman Intense 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
revoOO
post 27 Nov 2009, 00:11
Post #755


Membru cu Ambreiaj


Group: Members
Posts: 106
Joined: 12 June 09
From: Constanta




Salut! Aveti idee cat costa un reglaj pe GPL la un service autorizat, de exemplu daca sunteti din Constanta la cel de la Piata Rosu ? Ca am probleme cu instalatia cu motorul cald, numai porneste deloc la cald.... la rece porneste pe gpl... dar la cald nu vrea.


--------------------
Dacia 1310 '83 TLX - CT-03-W L L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaput
post 28 Nov 2009, 09:51
Post #756


membru tuns scurt


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 April 07
From: CONSTANTA




La piata rosu am fost eu pentru o revizie. Asta a insemnat schimb filtru gpl schimb membrane si curatat. M-a costat 185 ron.
Deci japca!


--------------------
Dacia DACIA 1310/1999 GPL - CT 56 DSD
Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
revoOO
post 28 Nov 2009, 12:46
Post #757


Membru cu Ambreiaj


Group: Members
Posts: 106
Joined: 12 June 09
From: Constanta




@ kaput ms ff mult!
Intre timp, noutate pentru Constanta! am gasit un mecanic GPL, care lucreaza destul de bine .... ptr mai multe detalii, PM si va dau numarul de telefon al domnului mecanic.

This post has been edited by revoOO: 28 Nov 2009, 12:50


--------------------
Dacia 1310 '83 TLX - CT-03-W L L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaput
post 4 Dec 2009, 20:26
Post #758


membru tuns scurt


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 April 07
From: CONSTANTA




Stie sa faca reglaje pe gpl?
Ca daca stie ca aia de la piata rosu.......Acu nu mai trage deloc si miroase si a gaz in spate mad.gif


--------------------
Dacia DACIA 1310/1999 GPL - CT 56 DSD
Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 5 Dec 2009, 00:42
Post #759


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




daca nu trage verifica partea electrica...adica aprinderea vreau sa zic..si la mine facea asa.. era facuta praf platina am schimbat catragea greu si consuma mult..sper sa nu mai consume acu e in teste.....asta desi am aprindere.electronica..merge masina mai bine nimic de zis dar nu cu mult....sau poate m-am obisnuit..in fine vreau sa zic ca dupa ce am schimbat platina e totul bine...merge struna ..problema e ca se uzeaza partea din material plastic al platinei mobile...si faci pe urma reglajele degeaba....
o fi si delcoul vai de mama lui.............o sa incerc cu o aprindere mai noua de la gotronic.. am auzit ca face banii .. si asta chiar de la cineva care nu credea in aprindere electronica...in rest numai de bine..


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cty
post 12 Dec 2009, 15:28
Post #760


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 17 October 09




salut ieri am intampinat si eu o problema, cu motorul cald pornesc si se opreste imediat ,dar daca o tin accelerata in podea,porneste da sa se opreasca iar se tureaza si face asa de doua trei ori si isi revine in 8000 de ture ,sa fie de la filtru gpl?


--------------------
dacia 1310 1994berlina - GR 85 CTY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 13 Dec 2009, 11:56
Post #761


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




cty vezi pe la partea electrica pateam si eu des din astea... si am constatat ca problemele se rezolvau odata cu schimbarea/curatirea si reglarea platinei..era distanta prea mica..
in sfarsit mai nou bolidul meu a inceput sa consume exagerat. vreo 20 L /100 km in oras inafara ceva mai lejer..am verificat platina e ok..bujiile sunt noi relativ..am avut eyquiem C42S vreo 25000 km si nu am gasit sa cumpar din nou noi si am pus bosch w7bc cam de atunci am inceput cu consumul.. ma rog e inca in teste...dar suspectez bujiile pentru ca inainte pe teava de esapament nu aveam negru de fum .. acum cam este

mai ramane doar sa incerc sa refac reglajele pe chiuloasa (culbutori) in rest nu stiu ce sa ii mai fac..


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cty
post 14 Dec 2009, 15:02
Post #762


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 17 October 09




este exclusa platina ca pe benzina merge bine,am facut plinul la gpl ieri si nu a mai facut asa decat dupa 200 de km parcursi totusi cred ca este filtrul


--------------------
dacia 1310 1994berlina - GR 85 CTY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 14 Dec 2009, 17:54
Post #763


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




poate fi si filtrul sau un contact oxidat la - bobina, poate sa dereglat


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stc_ctln
post 12 Jan 2010, 18:51
Post #764


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 27 December 08
From: Bucuresti




Salut Salut,

Cu atatea probleme cu gpl ,m-am hotarat. imi pun si eu.
Spuneti-mi si mie o instalatie de gpl pt injectie monopunct,(si nu imi spuneti ca merge si aia de pe carburator) si un service care monteaza instalati.
Si pot sa imi aleg eu capacitatea rezervorului,sau cam care sunt capacitatie disponibile?

Multumesc mult anticipat


--------------------
Dacia 1310 LI 2000 - B-21-AIR
Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 12 Jan 2010, 20:04
Post #765


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




merge si aia de carburatie dar partea electrica trebuie putin modificata;
Nu iti recomand second hand pentru ca ca cel ce o vinde nu o vinde degeaba;
Ca firme iti recomand BRC AT90E;are un consum bun si e fiabila;e printre singurele care au precizie la indicatorul de nivel GPL;asa ca nu o sa ramai fara gaz wink.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stc_ctln
post 12 Jan 2010, 21:36
Post #766


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 27 December 08
From: Bucuresti




pret stie cineva?


--------------------
Dacia 1310 LI 2000 - B-21-AIR
Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 12 Jan 2010, 21:44
Post #767


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




eu am instalatie bigas inca din 2002. 125.000 k m fara probleme. indicatorul de nivel indica si el foarte bine smile.gif nu asta e cel mai important.
ca pret te ajunge undeva pe la 8-9 milioane.

bafta!


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alpyne
post 12 Jan 2010, 23:53
Post #768


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 18 September 09
From: Valcea




pt unikat45...nau nici o treaba bujiile cu consumul tau de 20%...eu am din alea w7bc de la bosch si aveam consum 6,5 pe benzina si 8-9 pe gaz.deci exclus.poate sa-ti consume daca ai zeci de mii cu ele dar in nici un caz 20%...toata treaba e din reglaj de la gaz si un pic din bobina...se cunoaste faza ca daca nu ai instalatia electrica stas,pe gaz iti da de furca.si aici ma refer in special la tot ceea ce tine de aprindere si cu totul special la "bobina de inductie"care daca nu e buna poti sa ai mari probleme...ca semne de oboseala si vb aici din experienta,o bobina va incepe sa te sacaie la cald sa nu mai porneasca pe Gpl...o sa banuiesti platina,capacu delco si altele cand de fapt e bobina.apoi o sa inceapa sa nu mai porneasca la cald si pe benzina...daca continui asa si nu o schimbi multumindu-te sa ti motorul pornit sau sa astepti pana se raceste,vor incepe binecunoscutele sacade la relanti pe gaz intre 1100 rpm si 400 rpm...daca nici atunci nu o schimbi dabi vei mai putea tine relantiul pe gaz si vei avea niste troncanituri la motor pe relantii groaznice.vei incepe sa umblii la surubu de la relantii ba pe benzina ba cel dupa racordul de gaz pana cand nici tu nu vei mai intelege nimic...bobina e vinovata si atunci cand simti ca nu mai trage desii te inseala din mai multe motive...unii stiu despre ce e vb. sad.gif

13 Jan 2010, 01:14:
daca ai motoru in stare buna bujii sub 15000 km,bobina impecabila ce se afla in valorile acelea la primar secundar...(au fost scrise valorile pe forum de niste baieti de treaba) platina de recomandat frantuzeasca si cam tot ce tine de fire de masa si partea electrica atent puse la punct iar apoi daca ai mai dai drumul din robinetul de la gaz de pe racordul spre carburator sa nu ai un reglaj gatuit...o sa te surprinda cat de bine merge la relanti si mai si fuge...am mers cu 168 km/h punandu-l pe un prieten care are un mini radar sa masoare ca mie nu mi-a mers niciodata kilometraju...si ca aici am vrut sa ajung.consum in nici un caz 20%.imi ia intre 14-15% pe gaz cu reglajul asta de fuga.acum logic ca daca al reglez pe economic sa ia 8-10% mai mult de 120 km/h nu ia nici cu rugaminti.e totul la indemana noatra dupa cum ai facem reglajul...sa auzim de bine wink.gif

13 Jan 2010, 01:29:
pt cty.daca e instalatia relativ noua de cateva luni nu e filtru.vezi bobina ea e raspunzatoare de 80% din problemele pe gpl.schimbo sau imprumuto de la un amic la care sti ca-i merge.si ea poate da sacade la relantii si accelerari.daca a fost lovita,scapata jos sau pur si simplu lovita cu vr-o cheie de mana din greseala.sau vre-un fir de masa dar inclin sa cred ca e bobina.am patit cu 3 bobine si le-am schimbat pe toate.una am tinut-o in portbagaj intr-un colt si nu am pus nimic peste ea si de la trepidatii s-a dus naibii,pe gaz nu-i mai pot controla relantiul cu bobina asta.pe benzina merge stas.incearca si revii cu detalii smile.gif

13 Jan 2010, 01:36:
pt rev00 mai trebuie sa zic BOBINA? blush.gif cred ca ai inteles laugh.gif

13 Jan 2010, 02:05:
Baranga te laudai mai de mult ca o pornesti la rece pe gaz si ca ai pe dacie o bobina de audi...despre ce e vb.are un vecin mai multe de audi 80 si 100 bunaciuni din alea vechi,nu raspangalite cum se fac acum...o merge una?as fi pus de tico ca am auzit ca sunt bune dar pe astea nu dau nimic...deci tu de care ai mai exact si zi-mi ce adaptari i-ai mai facut in sensul asta...multumesc anticipat smile.gif

This post has been edited by alpyne: 13 Jan 2010, 01:05


--------------------
dacia 1410 98 - VL 04 KRJ
e simpla,e modesta,e ieftina,nu te ninge,nu te ploua,nu te bate vantu.doar curentu pe la chedere-l simti.e a noastra....e dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lunaticul
post 17 Mar 2010, 09:55
Post #769


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 27 December 07
From: Iasi




Salutare! Ma chinui sa-i pun la punct unui prieten instalatia GPL. Masina merge bine, insa acum vreo 2 saptamani a inceput sa faca probleme comutatorul benzina-GPL (Bedini), in sensul ca la ralanti minireleul ce comanda electrovalvele de GPL tacanea si se vedeau scantei in interior. Daca acceleram la vreo 2500 rpm efectul disparea, dar revenea cand o lasam la ralanti. Uneori incepeau sa tacane si electrovalvele, iar motorul se oprea dupa 5-6 secunde.
Am scos releul din comutator si m-am dus la magazinele cu produse electronice sa cumpar unul nou. Nu am gasit exact ca acela, dar am luat ceva echivalent. Releul nou e mai mare (ca dimensiuni) si nu mai incaput in carcasa butonului, asa ca am tras fire din comutator si am montat releul in afara carcasei. A mers brici pana ieri si iar a inceput sa tacane din cand in cand si sa opreasca motorul. La fel ca data trecuta, numai la ralanti. Pe masura ce accelerez intensitatea lor scade. De mentionat e faptul ca releul se incalzeste destul de tare (e de 10 A).
Ma gandesc sa schimb comutatorul cu unul nou, dar ma tem sa nu se distruga si releul acestuia. Crede-ti ca defectul e in comutator sau comutatorul se duce din alta cauza?
Stie cineva cu aproximatie ce rezistenta trebuie sa aiba bobinele de la electrovalve ?
Multumesc anticipat!


--------------------
Dacia 1310 L 1996
In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 17 Mar 2010, 10:23
Post #770


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




incarcarea ai verificat? refa masa instalatiei gpl, masoara ce tensiune ajunge pe electrovalve, caderea de tensiune intre comutator si+ ,comutator si masa,contactele mufei


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 17 Mar 2010, 13:02
Post #771


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




Instalatia GPL adica comutatorul benzina gaz are in interior un montaj electronic , acel montaj ia un semnal dupa fisa centrala sau de la minusul bobinei de inductie care tine supapele alimentate , in momentul in care nu mai primeste impulsuri (motor oprit) opreste gazul

la tine se pare ca acel montaj electronic este problema , sau semnalul de la bobina nu este corect

daca ai posibilitatea incearca sa schimbi comutatorul cu totul


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 17 Mar 2010, 22:05
Post #772


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Si acel semnal, vine pe firul maro. Rosu e plus prin contact, albastru e comanda la valvele de gaz. Daca scoti cupla de la comutator si dai plus de la baterie pe firul albastru, se vor deschide toate valvele de gaz si daca in acelasi timp dai si la cheie, ar trebui sa porneasca. Nu lasa conectat firul, ca nu se va opri gazul decat la deconectare. Daca pui fir de la plus bobina de inductie la albastrul de pe una din valvele de gaz, odata cu punerea contactului se va deschide si gazul, dar daca nu porneste in 3-4 secunde, nu insista, ca se acumuleaza gaz mult daca nu e reglat bine. Asta numai sa faci proba daca e defect comutatorul, sau sa vi acasa cand se arde pe drum montajul de la comutator, daca n-ai benzina. Chiar sambata trecuta, fi-miu a ramas in drum la vre-o 10 km de casa, a oxidat siguranta de la plus alimentare gaz. Prin telefon i-am spus unde sa lege fir, si a ajuns acasa cu brio. Desi are Ford Focus, prefera DACIA.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lunaticul
post 17 Mar 2010, 23:22
Post #773


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 27 December 07
From: Iasi




Va multumesc! Voi face maine masuratorile si verificarile indicate. Va tin la curent.


--------------------
Dacia 1310 L 1996
In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freeman30
post 18 Mar 2010, 10:22
Post #774


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




Salut

Am o instalatie de Gpl , o marca mai ciudata nu prea am auzit de ea Intergas. nu stiu cum se regleaza ca nu are cele 2 surubele clasice de reglaj ci decat unul cel din centru asa cum se vede si in poze ,si cel de pe furtunul care duce spre carburator.Am atasat mai multe poze ca sa se vada despre ce e vorba.Momentan nu pot face nici o proba deoarece masina e cu motorul in RK complet si nu am mai mers cu ea inainte(de abia am cumparat masina)

Attached thumbnail(s)
Imag002.jpg ( Size: 309.57k ) Number of downloads: 1143
Imag006.jpg ( Size: 338.69k ) Number of downloads: 1235
Imag007.jpg ( Size: 366.95k ) Number of downloads: 1183


--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 18 Mar 2010, 11:55
Post #775


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




dar in a doua poza mai vad un reglaj jos in dreptul supapei


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freeman30
post 18 Mar 2010, 13:09
Post #776


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




Asa este mi sa parut si mie ca acela ar fi un reglaj,de asta am si facut poza dar nu eram sigur,ca nu prea seamana,desi are ceva urme pe el de la un patent ceva....el fiind rotund.


--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 18 Mar 2010, 14:42
Post #777


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




freeman30:exact tipul de instalatie ce il am si eu il ai.cel din centru este de reglaj si cel de pe furtun.cel din centru este reglaj aer si cel de pe furtun pt debit.Dimineata asta la ora 9 am avut programare la electrician pt.a reface instalatiia electrica la ea caci de 2 ani a stat in pod si mam hotarat sa o pun sus desi la partea electrica avea doar butonul si cablajul lui in rest nimic.M-am dus frumos si in juma de ora a facut legaturile ca si pe modul "clasic"adica fara lambda control si alte chichite si merge frumos doar ac mai trebuioe sa schimb acel filtru din electrovalva mica de la compartimentul motor.Acum intrebarea mea este:e normal sa mearga pe gaz si in acelasi timp sa mearga si pompa in rezervor?meseriasul a zis ca asa se leaga astea

18 Mar 2010, 15:43:
uite id de mess daca vrei sa mai vb.crisan_claudiu2009

18 Mar 2010, 18:56:
va rog sa ma ajutati cu ce anume face fiecare fir de la butonul de GPL-BENZINA.pun mai jos culorile:
ALB
ALBASTRU
GALBEN

ROSU
NEGRU
MARO
Si pe buton scrie asa?STAG2-W.AUTOGAZ.(AC) astept cu nerabdare raspunsul vostru caci mi-a facut lucrare de tot rahatul meseriasul asta.cand ma duc pe gaz imi baga si benzina,si a luat cu 2 fire ceva impuls cred de la mufa injectorului si pompa din rezervor merge incontinuu si daca e pe gaz comutata.luarar naiba

This post has been edited by ghitza: 18 Mar 2010, 17:56


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freeman30
post 18 Mar 2010, 18:00
Post #778


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




Daca ai masina pe carburatie e normal,ca pompa de benzina e mecanica,la cea pe injectie nu stiu cum e sistemul.Eu am mai avut instalatie de gaz inainte dar asta e putin alfel.


Deja am vazut e pe injectie.

This post has been edited by freeman30: 18 Mar 2010, 18:02


--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 18 Mar 2010, 18:33
Post #779


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




1zhelp00.gif 1zhelp00.gif 1zhelp00.gif

<span class='edit'>18 Mar 2010, 19:39:</span>
SI CEVA POZE.

This post has been edited by ghitza: 18 Mar 2010, 18:41

Attached thumbnail(s)
SDC11013.JPG ( Size: 484.19k ) Number of downloads: 1092
SDC11014.JPG ( Size: 446.52k ) Number of downloads: 1043
SDC11015.JPG ( Size: 450.49k ) Number of downloads: 305
SDC11016.JPG ( Size: 458.95k ) Number of downloads: 289
SDC11015.JPG ( Size: 450.49k ) Number of downloads: 279


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 18 Mar 2010, 20:26
Post #780


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




ce aer vorbesti? tie ti-a pus instalatie pt carburatie pe injectie blink.gif , unde duce la tine furtunul? Reglajul cel de jos e ralantiul, din mijloc sensibilitatea membranei, pe furtun debitul; pompa de benzina nu ar trebui sa mearga.
Atasez poza cum am legat la mine dupa indicatiile primite de la ph-06-boa

Attached thumbnail(s)
SANY3028.JPG ( Size: 1.45mb ) Number of downloads: 342


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
46 Pages « < 24 25 26 27 28 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 01:20
Forum Renault