Instalatie GPL
![]() ![]() ![]() |
Instalatie GPL
kaput |
![]()
Post
#751
|
||
![]() membru tuns scurt Group: Members Posts: 113 Joined: 19 April 07 From: CONSTANTA ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
DACIA
1310/1999 GPL
- CT 56 DSD Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
|
|||
krapcarasu |
![]()
Post
#752
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
aprinderea e arsa 99%(cutiuta)
9 Nov 2009, 11:03: totusi verifica daca bobina e montata corect, 15 la + , 1 spre delcou This post has been edited by krapcarasu: 9 Nov 2009, 10:03 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
ANTIdacie |
![]()
Post
#753
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 13 December 05 ![]() |
Am un var care are o dacie pe gpl!Ma indrumati si pe mine catre un service care se ocupa de reglajul instalatiilor gpl(de preferat in sectoruul 6)!Va multumesc
|
--------------------
Harb de dacie
1310
- DMITHEONE
|
|
tr04www |
![]()
Post
#754
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.122 Joined: 13 October 09 From: Bucuresti ![]() |
e un service pe prelungirea ghencea.nu stiu exact cum ii zice.
|
--------------------
Renault
Talisman
Intense 2016
|
|
revoOO |
![]()
Post
#755
|
![]() Membru cu Ambreiaj Group: Members Posts: 106 Joined: 12 June 09 From: Constanta ![]() |
Salut! Aveti idee cat costa un reglaj pe GPL la un service autorizat, de exemplu daca sunteti din Constanta la cel de la Piata Rosu ? Ca am probleme cu instalatia cu motorul cald, numai porneste deloc la cald.... la rece porneste pe gpl... dar la cald nu vrea.
|
--------------------
Dacia
1310
'83 TLX
- CT-03-W L L
|
|
kaput |
![]()
Post
#756
|
![]() membru tuns scurt Group: Members Posts: 113 Joined: 19 April 07 From: CONSTANTA ![]() |
La piata rosu am fost eu pentru o revizie. Asta a insemnat schimb filtru gpl schimb membrane si curatat. M-a costat 185 ron.
Deci japca! |
--------------------
Dacia
DACIA
1310/1999 GPL
- CT 56 DSD Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
|
|
revoOO |
![]()
Post
#757
|
![]() Membru cu Ambreiaj Group: Members Posts: 106 Joined: 12 June 09 From: Constanta ![]() |
@ kaput ms ff mult!
Intre timp, noutate pentru Constanta! am gasit un mecanic GPL, care lucreaza destul de bine .... ptr mai multe detalii, PM si va dau numarul de telefon al domnului mecanic. This post has been edited by revoOO: 28 Nov 2009, 12:50 |
--------------------
Dacia
1310
'83 TLX
- CT-03-W L L
|
|
kaput |
![]()
Post
#758
|
![]() membru tuns scurt Group: Members Posts: 113 Joined: 19 April 07 From: CONSTANTA ![]() |
Stie sa faca reglaje pe gpl?
Ca daca stie ca aia de la piata rosu.......Acu nu mai trage deloc si miroase si a gaz in spate ![]() |
--------------------
Dacia
DACIA
1310/1999 GPL
- CT 56 DSD Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#759
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
daca nu trage verifica partea electrica...adica aprinderea vreau sa zic..si la mine facea asa.. era facuta praf platina am schimbat catragea greu si consuma mult..sper sa nu mai consume acu e in teste.....asta desi am aprindere.electronica..merge masina mai bine nimic de zis dar nu cu mult....sau poate m-am obisnuit..in fine vreau sa zic ca dupa ce am schimbat platina e totul bine...merge struna ..problema e ca se uzeaza partea din material plastic al platinei mobile...si faci pe urma reglajele degeaba....
o fi si delcoul vai de mama lui.............o sa incerc cu o aprindere mai noua de la gotronic.. am auzit ca face banii .. si asta chiar de la cineva care nu credea in aprindere electronica...in rest numai de bine.. |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
cty |
![]()
Post
#760
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 17 October 09 ![]() |
salut ieri am intampinat si eu o problema, cu motorul cald pornesc si se opreste imediat ,dar daca o tin accelerata in podea,porneste da sa se opreasca iar se tureaza si face asa de doua trei ori si isi revine in 8000 de ture ,sa fie de la filtru gpl?
|
--------------------
dacia
1310
1994berlina
- GR 85 CTY
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#761
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
cty vezi pe la partea electrica pateam si eu des din astea... si am constatat ca problemele se rezolvau odata cu schimbarea/curatirea si reglarea platinei..era distanta prea mica..
in sfarsit mai nou bolidul meu a inceput sa consume exagerat. vreo 20 L /100 km in oras inafara ceva mai lejer..am verificat platina e ok..bujiile sunt noi relativ..am avut eyquiem C42S vreo 25000 km si nu am gasit sa cumpar din nou noi si am pus bosch w7bc cam de atunci am inceput cu consumul.. ma rog e inca in teste...dar suspectez bujiile pentru ca inainte pe teava de esapament nu aveam negru de fum .. acum cam este mai ramane doar sa incerc sa refac reglajele pe chiuloasa (culbutori) in rest nu stiu ce sa ii mai fac.. |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
cty |
![]()
Post
#762
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 17 October 09 ![]() |
este exclusa platina ca pe benzina merge bine,am facut plinul la gpl ieri si nu a mai facut asa decat dupa 200 de km parcursi totusi cred ca este filtrul
|
--------------------
dacia
1310
1994berlina
- GR 85 CTY
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#763
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
poate fi si filtrul sau un contact oxidat la - bobina, poate sa dereglat
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
stc_ctln |
![]()
Post
#764
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 27 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut Salut,
Cu atatea probleme cu gpl ,m-am hotarat. imi pun si eu. Spuneti-mi si mie o instalatie de gpl pt injectie monopunct,(si nu imi spuneti ca merge si aia de pe carburator) si un service care monteaza instalati. Si pot sa imi aleg eu capacitatea rezervorului,sau cam care sunt capacitatie disponibile? Multumesc mult anticipat |
--------------------
Dacia
1310 LI
2000
- B-21-AIR Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D |
|
baranga |
![]()
Post
#765
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
merge si aia de carburatie dar partea electrica trebuie putin modificata;
Nu iti recomand second hand pentru ca ca cel ce o vinde nu o vinde degeaba; Ca firme iti recomand BRC AT90E;are un consum bun si e fiabila;e printre singurele care au precizie la indicatorul de nivel GPL;asa ca nu o sa ramai fara gaz ![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
stc_ctln |
![]()
Post
#766
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 27 December 08 From: Bucuresti ![]() |
pret stie cineva?
|
--------------------
Dacia
1310 LI
2000
- B-21-AIR Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D |
|
rokos |
![]()
Post
#767
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
eu am instalatie bigas inca din 2002. 125.000 k m fara probleme. indicatorul de nivel indica si el foarte bine
![]() ca pret te ajunge undeva pe la 8-9 milioane. bafta! |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
alpyne |
![]()
Post
#768
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 18 September 09 From: Valcea ![]() |
pt unikat45...nau nici o treaba bujiile cu consumul tau de 20%...eu am din alea w7bc de la bosch si aveam consum 6,5 pe benzina si 8-9 pe gaz.deci exclus.poate sa-ti consume daca ai zeci de mii cu ele dar in nici un caz 20%...toata treaba e din reglaj de la gaz si un pic din bobina...se cunoaste faza ca daca nu ai instalatia electrica stas,pe gaz iti da de furca.si aici ma refer in special la tot ceea ce tine de aprindere si cu totul special la "bobina de inductie"care daca nu e buna poti sa ai mari probleme...ca semne de oboseala si vb aici din experienta,o bobina va incepe sa te sacaie la cald sa nu mai porneasca pe Gpl...o sa banuiesti platina,capacu delco si altele cand de fapt e bobina.apoi o sa inceapa sa nu mai porneasca la cald si pe benzina...daca continui asa si nu o schimbi multumindu-te sa ti motorul pornit sau sa astepti pana se raceste,vor incepe binecunoscutele sacade la relanti pe gaz intre 1100 rpm si 400 rpm...daca nici atunci nu o schimbi dabi vei mai putea tine relantiul pe gaz si vei avea niste troncanituri la motor pe relantii groaznice.vei incepe sa umblii la surubu de la relantii ba pe benzina ba cel dupa racordul de gaz pana cand nici tu nu vei mai intelege nimic...bobina e vinovata si atunci cand simti ca nu mai trage desii te inseala din mai multe motive...unii stiu despre ce e vb.
![]() 13 Jan 2010, 01:14: daca ai motoru in stare buna bujii sub 15000 km,bobina impecabila ce se afla in valorile acelea la primar secundar...(au fost scrise valorile pe forum de niste baieti de treaba) platina de recomandat frantuzeasca si cam tot ce tine de fire de masa si partea electrica atent puse la punct iar apoi daca ai mai dai drumul din robinetul de la gaz de pe racordul spre carburator sa nu ai un reglaj gatuit...o sa te surprinda cat de bine merge la relanti si mai si fuge...am mers cu 168 km/h punandu-l pe un prieten care are un mini radar sa masoare ca mie nu mi-a mers niciodata kilometraju...si ca aici am vrut sa ajung.consum in nici un caz 20%.imi ia intre 14-15% pe gaz cu reglajul asta de fuga.acum logic ca daca al reglez pe economic sa ia 8-10% mai mult de 120 km/h nu ia nici cu rugaminti.e totul la indemana noatra dupa cum ai facem reglajul...sa auzim de bine ![]() 13 Jan 2010, 01:29: pt cty.daca e instalatia relativ noua de cateva luni nu e filtru.vezi bobina ea e raspunzatoare de 80% din problemele pe gpl.schimbo sau imprumuto de la un amic la care sti ca-i merge.si ea poate da sacade la relantii si accelerari.daca a fost lovita,scapata jos sau pur si simplu lovita cu vr-o cheie de mana din greseala.sau vre-un fir de masa dar inclin sa cred ca e bobina.am patit cu 3 bobine si le-am schimbat pe toate.una am tinut-o in portbagaj intr-un colt si nu am pus nimic peste ea si de la trepidatii s-a dus naibii,pe gaz nu-i mai pot controla relantiul cu bobina asta.pe benzina merge stas.incearca si revii cu detalii ![]() 13 Jan 2010, 01:36: pt rev00 mai trebuie sa zic BOBINA? ![]() ![]() 13 Jan 2010, 02:05: Baranga te laudai mai de mult ca o pornesti la rece pe gaz si ca ai pe dacie o bobina de audi...despre ce e vb.are un vecin mai multe de audi 80 si 100 bunaciuni din alea vechi,nu raspangalite cum se fac acum...o merge una?as fi pus de tico ca am auzit ca sunt bune dar pe astea nu dau nimic...deci tu de care ai mai exact si zi-mi ce adaptari i-ai mai facut in sensul asta...multumesc anticipat ![]() This post has been edited by alpyne: 13 Jan 2010, 01:05 |
--------------------
dacia
1410
98
- VL 04 KRJ e simpla,e modesta,e ieftina,nu te ninge,nu te ploua,nu te bate vantu.doar curentu pe la chedere-l simti.e a noastra....e dacia!
|
|
Lunaticul |
![]()
Post
#769
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi ![]() |
Salutare! Ma chinui sa-i pun la punct unui prieten instalatia GPL. Masina merge bine, insa acum vreo 2 saptamani a inceput sa faca probleme comutatorul benzina-GPL (Bedini), in sensul ca la ralanti minireleul ce comanda electrovalvele de GPL tacanea si se vedeau scantei in interior. Daca acceleram la vreo 2500 rpm efectul disparea, dar revenea cand o lasam la ralanti. Uneori incepeau sa tacane si electrovalvele, iar motorul se oprea dupa 5-6 secunde.
Am scos releul din comutator si m-am dus la magazinele cu produse electronice sa cumpar unul nou. Nu am gasit exact ca acela, dar am luat ceva echivalent. Releul nou e mai mare (ca dimensiuni) si nu mai incaput in carcasa butonului, asa ca am tras fire din comutator si am montat releul in afara carcasei. A mers brici pana ieri si iar a inceput sa tacane din cand in cand si sa opreasca motorul. La fel ca data trecuta, numai la ralanti. Pe masura ce accelerez intensitatea lor scade. De mentionat e faptul ca releul se incalzeste destul de tare (e de 10 A). Ma gandesc sa schimb comutatorul cu unul nou, dar ma tem sa nu se distruga si releul acestuia. Crede-ti ca defectul e in comutator sau comutatorul se duce din alta cauza? Stie cineva cu aproximatie ce rezistenta trebuie sa aiba bobinele de la electrovalve ? Multumesc anticipat! |
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#770
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
incarcarea ai verificat? refa masa instalatiei gpl, masoara ce tensiune ajunge pe electrovalve, caderea de tensiune intre comutator si+ ,comutator si masa,contactele mufei
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#771
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
Instalatia GPL adica comutatorul benzina gaz are in interior un montaj electronic , acel montaj ia un semnal dupa fisa centrala sau de la minusul bobinei de inductie care tine supapele alimentate , in momentul in care nu mai primeste impulsuri (motor oprit) opreste gazul
la tine se pare ca acel montaj electronic este problema , sau semnalul de la bobina nu este corect daca ai posibilitatea incearca sa schimbi comutatorul cu totul |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#772
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Si acel semnal, vine pe firul maro. Rosu e plus prin contact, albastru e comanda la valvele de gaz. Daca scoti cupla de la comutator si dai plus de la baterie pe firul albastru, se vor deschide toate valvele de gaz si daca in acelasi timp dai si la cheie, ar trebui sa porneasca. Nu lasa conectat firul, ca nu se va opri gazul decat la deconectare. Daca pui fir de la plus bobina de inductie la albastrul de pe una din valvele de gaz, odata cu punerea contactului se va deschide si gazul, dar daca nu porneste in 3-4 secunde, nu insista, ca se acumuleaza gaz mult daca nu e reglat bine. Asta numai sa faci proba daca e defect comutatorul, sau sa vi acasa cand se arde pe drum montajul de la comutator, daca n-ai benzina. Chiar sambata trecuta, fi-miu a ramas in drum la vre-o 10 km de casa, a oxidat siguranta de la plus alimentare gaz. Prin telefon i-am spus unde sa lege fir, si a ajuns acasa cu brio. Desi are Ford Focus, prefera DACIA.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Lunaticul |
![]()
Post
#773
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi ![]() |
Va multumesc! Voi face maine masuratorile si verificarile indicate. Va tin la curent.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
freeman30 |
![]()
Post
#774
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Salut
Am o instalatie de Gpl , o marca mai ciudata nu prea am auzit de ea Intergas. nu stiu cum se regleaza ca nu are cele 2 surubele clasice de reglaj ci decat unul cel din centru asa cum se vede si in poze ,si cel de pe furtunul care duce spre carburator.Am atasat mai multe poze ca sa se vada despre ce e vorba.Momentan nu pot face nici o proba deoarece masina e cu motorul in RK complet si nu am mai mers cu ea inainte(de abia am cumparat masina) Attached thumbnail(s) Imag002.jpg ( Size: 309.57k ) Number of downloads: 1143 Imag006.jpg ( Size: 338.69k ) Number of downloads: 1235 Imag007.jpg ( Size: 366.95k ) Number of downloads: 1183 |
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#775
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
dar in a doua poza mai vad un reglaj jos in dreptul supapei
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
freeman30 |
![]()
Post
#776
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Asa este mi sa parut si mie ca acela ar fi un reglaj,de asta am si facut poza dar nu eram sigur,ca nu prea seamana,desi are ceva urme pe el de la un patent ceva....el fiind rotund.
|
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#777
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
freeman30:exact tipul de instalatie ce il am si eu il ai.cel din centru este de reglaj si cel de pe furtun.cel din centru este reglaj aer si cel de pe furtun pt debit.Dimineata asta la ora 9 am avut programare la electrician pt.a reface instalatiia electrica la ea caci de 2 ani a stat in pod si mam hotarat sa o pun sus desi la partea electrica avea doar butonul si cablajul lui in rest nimic.M-am dus frumos si in juma de ora a facut legaturile ca si pe modul "clasic"adica fara lambda control si alte chichite si merge frumos doar ac mai trebuioe sa schimb acel filtru din electrovalva mica de la compartimentul motor.Acum intrebarea mea este:e normal sa mearga pe gaz si in acelasi timp sa mearga si pompa in rezervor?meseriasul a zis ca asa se leaga astea
18 Mar 2010, 15:43: uite id de mess daca vrei sa mai vb.crisan_claudiu2009 18 Mar 2010, 18:56: va rog sa ma ajutati cu ce anume face fiecare fir de la butonul de GPL-BENZINA.pun mai jos culorile: ALB ALBASTRU GALBEN ROSU NEGRU MARO Si pe buton scrie asa?STAG2-W.AUTOGAZ.(AC) astept cu nerabdare raspunsul vostru caci mi-a facut lucrare de tot rahatul meseriasul asta.cand ma duc pe gaz imi baga si benzina,si a luat cu 2 fire ceva impuls cred de la mufa injectorului si pompa din rezervor merge incontinuu si daca e pe gaz comutata.luarar naiba This post has been edited by ghitza: 18 Mar 2010, 17:56 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
freeman30 |
![]()
Post
#778
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca ai masina pe carburatie e normal,ca pompa de benzina e mecanica,la cea pe injectie nu stiu cum e sistemul.Eu am mai avut instalatie de gaz inainte dar asta e putin alfel.
Deja am vazut e pe injectie. This post has been edited by freeman30: 18 Mar 2010, 18:02 |
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#779
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
![]() ![]() ![]() <span class='edit'>18 Mar 2010, 19:39:</span> SI CEVA POZE. This post has been edited by ghitza: 18 Mar 2010, 18:41 Attached thumbnail(s) SDC11013.JPG ( Size: 484.19k ) Number of downloads: 1092 SDC11014.JPG ( Size: 446.52k ) Number of downloads: 1043 SDC11015.JPG ( Size: 450.49k ) Number of downloads: 305 SDC11016.JPG ( Size: 458.95k ) Number of downloads: 289 SDC11015.JPG ( Size: 450.49k ) Number of downloads: 279 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#780
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ce aer vorbesti? tie ti-a pus instalatie pt carburatie pe injectie
![]() Atasez poza cum am legat la mine dupa indicatiile primite de la ph-06-boa Attached thumbnail(s) SANY3028.JPG ( Size: 1.45mb ) Number of downloads: 342 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 01:20 |