DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

46 Pages « < 22 23 24 25 26 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Instalatie GPL

kaput
post 12 Jun 2009, 12:12
Post #691


membru tuns scurt


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 April 07
From: CONSTANTA




Gatuirea filtrului de aer stiu ca se procedeaza la instalatiile de putere mai mica decat puterea masinii. Asa ca, daca va merge mai bine gatuita, inseamna ca aveti instalatii de tico biggrin.gif
Mie dupa ultimul reglaj, imi ia 7.5 afara si 9.5 in oras, in conditiile in care afara merg constant 110/120 si in oras, deh dupa lege.


--------------------
Dacia DACIA 1310/1999 GPL - CT 56 DSD
Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 12 Jun 2009, 12:29
Post #692


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




f bn 9.5 in oras.....cat de mult ai lasat desfacut robinetul de pe furtunul dela carburator?


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Jun 2009, 12:52
Post #693


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Asadar la Dacie parerile sunt impartite cum ca GPL-ul ar ataca chiulasa, dar la Daewoo(1,5 16V) merge? Pe cielo de exemplu, cu acest motor s-a pus gaz din fabrica, am inteles ca, unele elemente ale chiulaselor acestor motoare contin ceva aliaj gen stelit care le face imune la gaz...dar din barfe...chiulasa de daewoo pe GPL desfacuta nu am vazut..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 12 Jun 2009, 12:58
Post #694


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




QUOTE(NICK82 @ 12 Jun 2009, 07:51)
rokos,pana la urma vad ca ai renuntat la "imbunatatirea" cu gatuirea filtrului.
biggrin.gif
*


da, am renuntat din primavara de cand s-a incalzit. pe vreme rece am sa astup doar o "gura", am sa las sa traga doar dinspre motor aer cald.


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaput
post 12 Jun 2009, 15:06
Post #695


membru tuns scurt


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 April 07
From: CONSTANTA




Eu am mers si iarna cu aerul dat pe "rece" adica direct din fata.
NICK82. - Reglajul l-am facut jumate ca al lui PH-06-BOA, jumate cum m-a dus capul pe mine si cum am vazut ca trage mai bine.
Am desfacut o tura completa surubul de supralimentare si surubul de la membrana l-am strans pana a mers rotund. Si la surubul de pe furtun regula 2500 rpm si il strangi pana incepe sa scada turatia.
Mentionez ca acum nu mai miroase a gaz la manevre, sau la relanti cum imi mirosea inainte(cu surubul de supralimentare inchis de tot)
Inainte cu gaz de la butan gas scoteam consum 10/100 in afara, dar poate era si reglajul. Acum merg pe gaz de la petrom.
Oricum vreau sa-mi pun sonda lambda, TPS, si stag +L cu motoras pas cu pas.


--------------------
Dacia DACIA 1310/1999 GPL - CT 56 DSD
Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 12 Jun 2009, 16:04
Post #696


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




QUOTE(kaput @ 12 Jun 2009, 13:12)
Gatuirea filtrului de aer stiu ca se procedeaza la instalatiile de putere mai mica decat puterea masinii. Asa ca, daca va merge mai bine gatuita, inseamna ca aveti instalatii de tico biggrin.gif
Mie dupa ultimul reglaj, imi ia 7.5 afara si 9.5 in oras, in conditiile in care afara merg constant 110/120 si in oras, deh dupa lege.
*


asa ca veni vorba de tico biggrin.gif pentru el am intrebat la cat o ajunge o instalatie pe gaz pentru tico euro 2 smile.gif ,poate fi mai scumpa de 6 bulioane ?


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaput
post 12 Jun 2009, 16:17
Post #697


membru tuns scurt


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 April 07
From: CONSTANTA




Si-a pun un prieten, instalatie pe tico euro 2, Marini, rez de 28 litri toroidal, 14 milioane, si cica scoate in oras 6.5l/100km. El merge cam 30-40000 pe an.


--------------------
Dacia DACIA 1310/1999 GPL - CT 56 DSD
Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Jun 2009, 19:28
Post #698


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nu comparati motorul si carburatorul de Tico cu cel de Dacie, sunt cu un secol mai destepte.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 12 Jun 2009, 19:48
Post #699


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.334
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




QUOTE(argon @ 12 Jun 2009, 13:52)
chiulasa de daewoo pe GPL desfacuta nu am vazut..
*


Eu am vazut. Si era varza. Si ea si supapele.
Era prima oara cand fusese demontata de pe bloc si supapele erau 3 mm intrate in chiulasa. A trebuit cumparata o chiulasa echipata.
Motorul era trecut de 100.000.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebe96
post 12 Jun 2009, 19:51
Post #700


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 14 November 07
From: bucuresti




deci eu am dacie pe carburatie,dar din ce ati scris voi aici nu prea am inteles.se merge cu clapeta aia deschisa sau nu?


--------------------
dacia 1310 1998-berlina - b-16-ciw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Jun 2009, 19:56
Post #701


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(cristio_79 @ 12 Jun 2009, 19:48)
Eu am vazut. Si era varza. Si ea si supapele.
Era prima oara cand fusese demontata de pe bloc si supapele erau 3 mm intrate in chiulasa. A trebuit cumparata o chiulasa echipata.
Motorul era trecut de 100.000.
*




nustiu ce sa zic...o las pe benzina doar, desi 12 in oras... huh.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaput
post 12 Jun 2009, 20:48
Post #702


membru tuns scurt


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 April 07
From: CONSTANTA




Dacia mea este pe gaz de 90000km si inca nu am dat jos chiulasa pentru ca nu am avut de ce.
Ulei nu imi papa decat 1l la 6000km (castrol magnatec 10w40)
Fum nu scoate, si o chiulasa la 100000km nu cred ca este o problema.
De costuri de rulaj nu mai vorbesc. Benzina 3.8 lei, GPL 1.7lei.
Argon tu decizi.


--------------------
Dacia DACIA 1310/1999 GPL - CT 56 DSD
Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 12 Jun 2009, 20:59
Post #703


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.334
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




12% este destul, dar ce sa zic... . Aveam o cunostinta inginer auto care lucra la reprezentanta Daewoo si vara in oras cu AC zicea ca l-a dus si la 16.
Eu nu am fost adeptul GPL-ului niciodata. Economisesti pe o parte si bagi banii in altele. Trebuie sa faci ceva kilometri ca sa-ti amortizezi cel putin instalatia. Si mai ales cand aud cum dau rateuri Daewoo-urile mai ales cand este rece, imi piere cheful. Am vazut foarte multe care nici nu mai merg cu filtrul de aer, deoarece carcasa a fost sparta de rateuri.
O chiulasa cu 16 valve de Daewoo nu este tot una cu o chiulasa de Dacie.
Trebuie sa-ti faci niste calcule foarte pragmatice si sa vezi daca merita montajul.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 12 Jun 2009, 21:05
Post #704


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




QUOTE(bebe96 @ 12 Jun 2009, 19:51)
deci eu am dacie pe carburatie,dar din ce ati scris voi aici nu prea am inteles.se merge cu clapeta aia deschisa sau nu?
*


in principiu se merge cu clapa deschisa sa traga aer.
poti face diverse reglaje, cu filtrul obturat 90%, 50%, sau total deschis.
faci consumul, vezi cum trage, si apoi vezi cum iti convine. depinde de la o masina la alta. conditia e sa ai pusa la punct aprinderea, si reglajele facute corect.
bafta!


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Jun 2009, 21:06
Post #705


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu am inteles totusi, tipul instalatiei de Daewoo e ca si cea de Dacie? adica nu e secventiala, cu injectoare, desi masina are injectie multipunct...poate de aia e cu rateuri si consum mare...pretul de instalatiei pentru Cielo/Espero fara sonda lambda ar fi 1400 ron, una secventiala e 2200..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 12 Jun 2009, 21:34
Post #706


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.334
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Nu prea ma pricep la instalatii GPL, dar am vazut ambele tipuri montate. Acum nu stiu care dau rateuri si care nu, stiu doar ca unele se pornesc tot pe benzina si trebuie sa o turezi undeva la 2000 de ture ca sa treaca pe gaz, iar altele pornesc direct pe gaz.
Eu am condus ceva timp un Kalos 1.4 16V si pornea pe benzina, iar cand o calcam sa treaca pe gaz mai tragea cate un rateu de se speria lumea.
Legat de GPL auzisem tot felul de chestii de la cunoscuti. Ba ca te fura mult mai usor bagand aer comprimat (asta am vazut-o si cu ochii mei la un prieten, ajunsese pompa la vreo 70 de litri, el avand 15-20 in butelie), ba ca trebuie curatata butelia ca gasesti o gramada de nisip care distruge "plamanul" si multe altele.
Dar, repet, nu am fost si nu sunt adeptul GPL-ului si nu prea m-a interesat subiectul.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 12 Jun 2009, 22:33
Post #707


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




Gpl-ul e foarte bun pentru cei care stiu sa-l foloseasca. Daca nu stii sa alimentezi de la o staie decenta, cu o anume presiune si la o anumita temperatura, sau sa faci niste reglaje ori s acureti un filtru de gaz sau pulmonul, probabil ca nu renteaza.


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 13 Jun 2009, 15:47
Post #708


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




eu am ceva timp de cind merg pe gaz (am avut 1310 acu logan) la 1300 de cind am bagat gaz am facut de 3 ori mai multi Km decit as fi facut pe benzina , iar la banii economisiti puteam sa fac de multe ori motorul , banii dati pe instalatie i-am scos intr-un an din diferenta gaz benzina , instalatia fiind montata in luna 03 an 2003 si mergind ireprosabil pina in 03 2009 la un pret de 1150 roni (pretul de atunci de pe factura)
sincer cind am desfacut motorul la vecheia dacie (am avut ceva probleme cu chiulasa ca nu fusese planata cind am facut motorul) chiar m-am minunat cit de curat poate fi
nu am avut probleme cu motorul rateuri nici atit (doar la inceput pina am pus la punct aprinderea , pe gaz se vede foarte bine cit de bine este pusa la punct) apoi nu am avut probleme
M-am orientat tot spre o masina pe gaz (logan) am 1600Km , acum pot sa controlez mult mai bine consumul avind butelie mai mica , conum mediu in oras itre 10 si 12% (9,5-11,4 CB) gaz la 1,5 roni litrul iar in afara estimez un 7,5l max (6,4 CB) la o viteza de maxim 100 medie 54
mai vedem cind voi face mai multi KM pe gaz sa va spun impresiile

dar in general avund in vedere ca pretul gazului este mai bine de jumatate din pretul benzinei pina acum eu personal la un pret sub 20 lei pe 100KM in oras si sub 15 lei in afara

si inca ceva , conteaza foarte mult de unde bagi gazul daca e mai prost consuma mai mult din cauza aia am avut asa mare diferenta la consum in oras
unde era prost aveam si 12,5% avind acelasi traseu o perioada buna de timp (servici) pe o distanta de 30Km pe zi

This post has been edited by bygy007: 13 Jun 2009, 15:53


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebe96
post 13 Jun 2009, 20:57
Post #709


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 14 November 07
From: bucuresti




salut,de unde bagi gaz?


--------------------
dacia 1310 1998-berlina - b-16-ciw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 14 Jun 2009, 19:28
Post #710


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




de aici

Attached thumbnail(s)
we1.JPG ( Size: 188.63k ) Number of downloads: 834
we.JPG ( Size: 174.62k ) Number of downloads: 880


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut L.
post 22 Jun 2009, 08:31
Post #711


Membru autentic


Group: Members
Posts: 884
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




salutare, a patit cineva sa-i intre gaz in instalatia de racire? pt ca nu stiu ce sa-i mai fac sa nu mai scoata bule in borcan, am schimbat chiulasa, am crzut ca-i fisurata, garnitura nu era ciupita. Mai ramane plamanul de gaz sa aibe vro fisura si sa scape gaz in instalatia de racire, oare se poate intampla asa ceva?


--------------------
Renault Megane 3_1.5 dci 110_2012 ***Clio IV 0.9_ 2019
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lunaticul
post 22 Jun 2009, 09:24
Post #712


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 27 December 07
From: Iasi




Eu am vaporizator Lovatto. La acest tip de vaporizator se poate. Are o membrana (de fapt e garnitura in toata regula) care intra in contact cu antigelul. Ceva de genul are si Landi Renzo.


--------------------
Dacia 1310 L 1996
In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut L.
post 22 Jun 2009, 10:31
Post #713


Membru autentic


Group: Members
Posts: 884
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




eu am stefaneli si am vazut cand am facut mai demult revizia ca are o membrana mare care cred ca vine in contact si la mine cu antigelul, dar bulele care le scoate in apa nu miros a GPl


--------------------
Renault Megane 3_1.5 dci 110_2012 ***Clio IV 0.9_ 2019
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 22 Jun 2009, 11:29
Post #714


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




la BIGAS partea de incalzire (pe unde circula lichidul de racire este complet separat ) nu are treaba cu gazul in partea de sus este reductia de mare presiune (de la conducta de alimentare) iar in partea de jos (dedesupt ) are o membrana mare care se duce la carburator intre ele circula amtigelul separat , stiu asta ca l-am desfacut nu are treaba una cu alta , daca intra gaz in antigel ar trebui sa fie si invers cind e oprit motorul nu? deci nu prea e plauzibil , poate pe la chiulasa , e singurul loc de unde poate face bule

This post has been edited by bygy007: 22 Jun 2009, 11:30


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut L.
post 22 Jun 2009, 11:35
Post #715


Membru autentic


Group: Members
Posts: 884
Joined: 7 February 05
From: Pitesti




chiulasa am schimbat-o sambata si face exact ca cea veche, deci nu este chiulasa e alta buba...


--------------------
Renault Megane 3_1.5 dci 110_2012 ***Clio IV 0.9_ 2019
"Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 22 Jun 2009, 11:50
Post #716


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




un por pe undeva chiar si pe la radiator , poate fi asa de mic ca poate cind se incalzeste incepe sa iasa pe acolo , intii aeriseste foarte bine instalatia , nu stiu cum este plaminul tau (ca si constructie)
daca nu ai probleme de gen incalzire accentuata (fierbere) eu zic ca nu sint probleme , am patit si eu probleme cu vechia berlina din cauza garniturii imi disparea apa din borcan in 5 km de mers si plaminul era un bloc de gheata

This post has been edited by bygy007: 22 Jun 2009, 11:51


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tixti
post 23 Jun 2009, 13:17
Post #717


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 September 07




mie imi papa fix 10% urban (fara aer conditionat biggrin.gif )
Total extraurban imi ia 8%. Amestecate undeva tot spre 10, poate 9,5. E un consum foarte buna, avand in vedere ca o Dacie merge cu geamuri deschise (care se stie, mai inrautatesc un pic consumul). Si avand in vedere pretul combustibilului, benzenul s-a dus iar la 4 lei, iar gazul sta pe la 2 lei. Si mai ales tinand cont ca de juma de an merg cu supapa de la vaporizator rupta pe margine vreo 5 cm.
Normal sa toarca mai frumos motorul, se comporta aproape ca o masina pe injectie (si euro 2 pe deasupra).
Apropo de asta, sa va zic ceva. Am o scapare de gaze pe undeva pe sub capota. Cand merg pe benzina, in habitaclu imi miroase a gaz de esapament de ma enerveaza. Cand e pe gaz, nu miroase a nimic in cabina, de unde rezulta ca pe gaz e mai putin poluant. Stiam asta, dar acuma am dovada smile.gif)


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003, 1,4 MPI, alb Boreal - BR 06 BOG
am masina mica neamuleeee...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdanpfa
post 24 Jun 2009, 09:23
Post #718


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 23 June 09




QUOTE(rokos @ 12 Jun 2009, 22:33)
Gpl-ul e foarte bun pentru cei care stiu sa-l foloseasca. Daca nu stii sa alimentezi de la o staie decenta, cu o anume presiune si la o anumita temperatura, sau sa faci niste reglaje ori s acureti un filtru de gaz sau pulmonul, probabil ca nu renteaza.
*



Salut!

Tu de unde alimentezi?

Eu am o instalație de gaz Milano, mi-a monatat-o pe masina o firmă din Iași.
Masina e Dacia 1310 LI si-mi consuma in oras 14,6 %. mad.gif
Am fost la o gramada de "mesteri" sa ma ajute sa reduc consumul da' ... degeaba.
Un sfat, o idee?

Multumesc! rolleyes.gif


--------------------
Dacia 1310 2003 - IS-XX-BOG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 24 Jun 2009, 10:38
Post #719


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




am reusit performanta de a face cu 11 litri 105 km in oras.
cred ca este cel mai bun consum al meu in oras.
Asa cum povesteam in alt topic,firele de "+" si "-" care veneau la bornele electrovalvei de benzina erau inversate.De cand le-am pus "+" la borna de "+" si "-" la borna de "-". am refacut reglajul,ptr ca nu mai statea la relanti,adik am mai strans vreo 2 ture surubul de pe vaporizator.Am alimentat din nou de la aceeasi statie,ramane de vazut daca se va mentine acest consum urban...sau a fost o intamplare.


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 24 Jun 2009, 16:49
Post #720


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(ionut L. @ 22 Jun 2009, 11:35)
chiulasa am schimbat-o sambata si face exact ca cea veche, deci nu este chiulasa e alta buba...
*



Sa te uiti la blocul motor sa nu fie ceva cu el, bule in borcan care miroase a gaz cel mai probabil poate fi de la plaman sad.gif s-a fisurat pe dinauntru pe canalul de incalzire ca el se incalzeste cu apa motorului, sau ceva de genu.. incearca sa imprumuti un plaman de la cineva, mergi cu el si vezi daca face la fel si daca situatia se indreapta inseamna ca el e.. si asta presupunand ca garnitura de chiulasa e cea de 1.4 si se potriveste pe gauri si totul e ok la chiulasa..

QUOTE(tixti @ 23 Jun 2009, 13:17)
(..)Am o scapare de gaze pe undeva pe sub capota. Cand merg pe benzina, in habitaclu imi miroase a gaz de esapament de ma enerveaza. Cand e pe gaz, nu miroase a nimic in cabina, de unde rezulta ca pe gaz e mai putin poluant. Stiam asta, dar acuma am dovada smile.gif)
*



Mirosul acela de benzina nearsa pe esapament(cand mergi pe benzina)vine de la faptul ca e mai poluanta(normal)si de la faptul ca ai carburatorul reglat pe amestec prea bogat(mai multa benzina decat aer), deci pe gpl cum e reglat acum merge bine dar pe benzina are ardere inabusita.. asta e.. n-ai ce sa ii faci smile.gif oricum benzina o folosesti la pornire si daca vei regla sa mearga ok pe benzina nu va mai merge ok pe gaz iar pe tine pe gaz te intereseaza deci reglajele se fac pe combustibilul cu care se merge fregvent.. Si mare grija la tevi si coliere sa nu scape pe nicaieri nici gpl nici benzina.. dar oricum nu cred ca de asta.

QUOTE(NICK82 @ 24 Jun 2009, 10:38)
(..)am reusit performanta de a face cu 11 litri 105 km in oras.

*



E bine daca iti ia atat in oras dar se poate si mai bine.. eu cand nu am grija de consum imi ia cam 10.5 si mers mai sportiv. Cel mai putin am scos 8.5 in oras (motor pe injectie) si 6.2 L in afara pe gpl.. motorul are 100kkm neumblat la el, iar uleiul il scot curat dupa 10.000 km. Cand aveam inainte dacia cealalta pe care nu aveam instalatia de gaz si mergeam doar pe benzina uleiul era negru dupa 8.000 km. Consumurile de mai sus le-am scos cu acceleratii progresive si in conditiile in care motorul e pus bine la punct, supape reglate calumea, filtru de aer schimbat la timp 10.000km iar motorul nu se chinuie prea mult sa traga aer. In mers pentru un consum mic trebui apasat oarecum putin pe acceleratie(deci nici prea putin sa nu se inteleaga ca se prinde 40 la ora in 2 mintute) cat sa se miste masina si asteptat sa se tureze iar cand se tureaza mai apasat inca un pic pana la 2500 de ture schimbat FIECARE TREAPTA la aceias turatie .. deci treptat nu deodata brusc si schimbat la 2000 de ture cum fac multi si apoi se vaita de consum. schimbatul treptelor trebue sa fie jur de 2500 rot de fiecare data si cred ca asa e cel mai optim la dacie, eu asa am scos consumuri record pentru mine, si oricum simti ca trage si mai bine masina, exceptand viteza a 5-a care se schimba cel mai bine pe la 2800 rot

This post has been edited by panter1: 24 Jun 2009, 18:08


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
46 Pages « < 22 23 24 25 26 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th May 2024 - 20:58
Forum Renault