Coborare garda sol pentru berlina
![]() ![]() ![]() |
Coborare garda sol pentru berlina
Siconi |
![]()
Post
#211
|
||
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
|
||
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|||
cobra_00711 |
![]()
Post
#212
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 17 September 07 ![]() |
dragi copii, fizic, un cauciuc 165/70/13 este cat unul 155/13 doar ca e putin mai lat. 165 = latimea caii de rulare; 70 = 70% din inaltimea flancului balonului; 13 = (stie toata lumea) diametrul jantei. in cazul in care folositi cauciucuri 165/70/13 viteza masini este aceeasi ca si pt cauciucuri 155/13, iar vitezometrul indica viteza reala. ceea ce am spus pot demonstra pentru am "pierdut" mult timp printe masini, cauciucuri si mai tot ce tine de domeniul asta. si eu am fost nelamurit si am avut multe semne de intrebare. dar am intrebat, am testat si m-am convins. se modifica putin si tinuta de drum a masinii, iar in viraje, se stie ca toate masinile cu tractiune fata sunt subviratotare (fuge fata). deci atentie cu franarea in viraje si mai ales nu bruscati volanul, indiferent de cat de late sunt cauciucurile. nu vreau sa ma laud ca stiu, am fost invatat, iar la randul meu, ma simt dator sa-i invat si pe altii. sincer. dacia este o masina din care se poate scoate mult si care se piloteaza relativ simplu si usor, atunci cand stii niste mici trucuri, ca sa zic asa. am sa fac cateva schite privind pilotajul daciei si am sa incerc sa le postez.
|
--------------------
Dacia
1310
1990
- B-25-BHZ
|
|
fiderzen |
![]()
Post
#213
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.063 Joined: 5 March 04 From: bucuresti-militari ![]() |
......da,o dacie pregatite cu amortizoare,arcuri,bucsi,roti potrivite....
|
--------------------
BMW
e36
320i sedan
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#214
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
nu mai sunt la moda 165/70 si 155 mai nou 165/55 165/50 sau 170/ 55 sau 170/50
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
fiderzen |
![]()
Post
#215
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.063 Joined: 5 March 04 From: bucuresti-militari ![]() |
cred ca zici de 175/55
![]() ![]() |
--------------------
BMW
e36
320i sedan
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#216
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
si alea
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#217
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
T mai inalt cu 10 mm, masina se ridica tot cam 10 mm. Ceea ce au scris unii mai sus, este ridicol.
This post has been edited by B-34-SGM: 24 Dec 2007, 16:25 |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
Muttley |
![]()
Post
#218
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(B-34-SGM @ 24 Dec 2007, 15:04) T mai inalt cu 10 mm, masina se ridica 10 mm. Ceea ce au scris unii mai sus, este ridicol, si au scris fara sa gandeasca. Preaslavite, fii antena la baiatu'. Daca faci o schema simplificata a suspensiei fata, in care sa figurezi bratele, amortizorul, T-ul si oala amortizorului te alegi cu triunghiuri asemenea. Triunghiuri asemenea din care ai invatat intr-a 7-a la geometrie. Si acolo era o teorema, Thales daca-mi amintesc eu bine n-avea treaba si-o emis-o, care spune ca eu am dreptate si tu nu. ![]() Attached thumbnail(s) teu.JPG ( Size: 37.16k ) Number of downloads: 589 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#219
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Nu zici rau ce zici tu acolo , TEORETIC.
Practic, amortizorul se infileteaza mai mult in T-ul de papuc decat in cel de berlina. Distanta tot pe acolo iese, cam cat este T-ul. Plus minus cativa milimetrii. Nu distante triple cum au zis unii mai sus. This post has been edited by B-34-SGM: 24 Dec 2007, 16:22 |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
caphonne |
![]()
Post
#220
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
vecinu sgm e inginer frate nu va puneti cu el
![]() |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#221
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Un inginer adevevarat se gandeste si la situatii neprevazute, care pot aparea la executie. Nu e asa muttley? Acolo e adevarata inginerie!
In T-urile care l-am pus eu, de papuc, puteam sa infiletez la maxim amortizorul, mai mult de 10 mm! This post has been edited by B-34-SGM: 24 Dec 2007, 16:29 |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
Siconi |
![]()
Post
#222
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Da, dar fiindca T-ul era mai lung decat cel initial punctul lui de sprijin la baza (in cazul asta axul orizontal) e mai departat de amortizor decat in cazul celui standard, oricat ai infileta de mult amortizorul. Aici intervine diferenta de care zicea Muttley. Crezi ca infiletarea amortizorului la maxim ar compensa pe atat cat e T-ul mai inaltat? Ar fi o chestie, dar ma tem ca nu e suficient, dupa cum am masurat eu. Posibil sa ma si insel.
Intr-adevar, sa fii inginer inseamna sa vezi ceea ce altii nu vad si sa si stii sa rezolvi problema. La tine nu s-a inaltat pentru ca tu nu mai ai de mult timp amortizoare standard si nici arcuri stock (precizeaza si asta te rog), ca atare, inaltime T-ului e compensata de cursa mai mica si de lungimea mai mica a suspensiei per ansamblu. Te rog sa ma corectezi daca gresesc. Vreau sa invatam care sunt urmarile modificarilor pe care le visam. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#223
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
T-urile de papuc care le-am avut eu, nu aveau nici un punct de sprijin, se infileta amortizorul in ele pana ajungeam la capatul filetului. Or fi fost facute pe genunchi
![]() |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
SiloS |
![]()
Post
#224
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Intre timp m-am mai gandit si mi-am raspuns singur la fel cum a spus si Muttley. Nu m-am gandit in schimb ca amortizorul se infileteaza mai mult in T-ul de papuc decat in cel de berlina.
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Siconi |
![]()
Post
#225
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
OK, OK, am inteles. Tocmai asta incercam sa inteleg fara sa am piesa in fata. Gata, am reusit.
![]() |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Muttley |
![]()
Post
#226
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
SiloS |
![]()
Post
#227
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Imi imaginez ca imi ofera rezistenta mai buna daca infiletez mai mult...
Daca o sa fie nevoie imi fac o piesa pe strung care imi inalta masina . |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Muttley |
![]()
Post
#228
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ai solicitare doar pe verticala. Intindere/compresiune. Daca a fost suficient un numar de spire la T-ul normal fii sigur ca aceeasi chestie e valabila si pt T-ul mai inalt.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
SiloS |
![]()
Post
#229
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Acel numar de spire este suficient pentru un ansamblu arc-amortizor de fabrica .
![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#230
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Am sters din ilegalitati si aberatii.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#231
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
vezi ca in T amotizorul trebuie infiletat pana la capat, sa se sprijine jos. Altfel tot efortul va fi preluat de filet, ceea ce nu e recomandat.
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
cannavaro |
![]()
Post
#232
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
Maine ma apuc si eu de suspensie / arcuri / stabilitate. Imi cumpar inca o bara stabilizatoare pe spate, bara de papuc pe fatsa.
Pe spate nu vreau sa cobor masina mai deloc ptr ca e destul de joasa. Pe fata nu stiu ce sa fac: -sa iau arcuri de papuc si sa tai 2 spire, -sau sa iau arcuri de berlina si sa le tai iar pe astea de pe masina sa le pastrez ptr itp. -sau sa iau arcuri nova fata sau spate. Vreau sa cobor masina cam cu 4 - 5 cm. Ce idei imi dati? Deocamdata nu vreau sa intaresc amortizoarele din lipsa de $ dar urmeaza si asta. |
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
SiloS |
![]()
Post
#233
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
O sa fac maine o poza la masina mea cu gume 155/80 sa iti faci o idee despre garda la sol cu arcuri nova spate pe fata + gume cu talon mare .
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#234
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() This post has been edited by Adrianno: 6 Feb 2008, 19:45 |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
talentosu' |
![]()
Post
#235
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 1 February 08 ![]() |
am amortizoare si arcuri stock fatza spate iar pe spate inaltzatoare. jantele sunt de aro pe 14" gume de 185/60. arata bomba dar atinge si nu vreau nici sa o cobor nici sa o las... vreau sa ii pastrez garda asta si nu stiu de unde sa iau amortizoarele si/sau arcurile necesare... de la ce magazine pot sa iau si eu amortizoare care sa pastreze aceasta garda fara sa atinga? intreb de la ce magazin pentru ca vreau sa dau banii si sa le montez sa nu mai am probleme facand teste cu piese de la dezmembrari... sper sa nu para sfidare la munca voastra sau la acest topic.
|
--------------------
dacia
1310
2000 injectie
- IF 87 TMY
|
|
cosmin_bojin |
![]()
Post
#236
|
![]() the Group: Members Posts: 340 Joined: 24 February 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cannavaro @ 6 Feb 2008, 19:31) Maine ma apuc si eu de suspensie / arcuri / stabilitate. Imi cumpar inca o bara stabilizatoare pe spate, bara de papuc pe fatsa. Pe spate nu vreau sa cobor masina mai deloc ptr ca e destul de joasa. Pe fata nu stiu ce sa fac: -sa iau arcuri de papuc si sa tai 2 spire, -sau sa iau arcuri de berlina si sa le tai iar pe astea de pe masina sa le pastrez ptr itp. -sau sa iau arcuri nova fata sau spate. Vreau sa cobor masina cam cu 4 - 5 cm. Ce idei imi dati? Deocamdata nu vreau sa intaresc amortizoarele din lipsa de $ dar urmeaza si asta. Ia-ti arcuri de nova. This post has been edited by cosmin_bojin: 10 Feb 2008, 06:36 |
--------------------
Dacia
1300
1979-Berlina
- B-29-XLJ RACING WILL NEVER DIE!!!
|
|
cannavaro |
![]()
Post
#237
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
de fata / de spate?
|
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
SiloS |
![]()
Post
#238
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Hai ca am reusit sa pun poza in galerie !
Am arcuri de nova spate pe fata . Ca o completare, adaug ca diferenta de inaltime data de diferenta dintre cauciucuri este foarte importanta... cu gumele de 1300 pot sa cobor de pe un DN, pot sa parchez masina langa borduri, chiar pot sa urc masina pe borduri mai mici, pot sa merg fara nici un stres prin oras . ps : mi s'a intamplat o data pe E85 sa intalnesc o caramida . Cel din fata a incalecat'o si eu am vazut'o prea tarziu asa ca am trecut si eu peste. Am atins cu evacuarea. Asa ca ai grija cat de jos vrei sa fie sa nu regreti pe urma ! DSC00129.JPG This post has been edited by SiloS: 10 Feb 2008, 14:02 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Siconi |
![]()
Post
#239
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Pe fata zici ca ai arcuri de Nova-spate. Dar pe spate ce ai pus? Tot Nova spate sau ai taiat din cele de Berlina? Ai facut ceva si cu amortizoarele? Sau pentru configuratia ta sunt acceptabile ca si cursa cele stock?
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
SiloS |
![]()
Post
#240
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
QUOTE Pe fata zici ca ai arcuri de Nova-spate. Dar pe spate ce ai pus? Tot Nova spate sau ai taiat din cele de Berlina? FATA : nova spate SPATE : berlina fata taiate QUOTE Sau pentru configuratia ta sunt acceptabile ca si cursa cele stock? Sunt OK ! Nu am probleme ! QUOTE Ai facut ceva si cu amortizoarele? Am pe balcon o suspensie completa ce trebuie montata ( alte arcuri mai tari + amortizoare ) . This post has been edited by SiloS: 11 Feb 2008, 00:30 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 10:23 |