DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Coborare garda sol pentru berlina

Siconi
post 23 Dec 2007, 10:32
Post #211


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Sunt valori direct proportionale, dar nu egale ca valoare. Daca pui un T mai mare cu 1 cm, masina se ridica cu 2 cm, fiindca si arcurile au o constanta de elasticitate care nu e liniara pe toata cursa lor de comprimare/expandare. Eu asa stiu. Nu ma loviti pentru asta.

In rest, sa aveti parte de momente frumoase alaturi de cei dragi cu ocazia nasterii Mantuitorului. NU va urez sarbatori fericite (ca sarbatorile sunt oricum fericite), ci VOI sa fiti fericiti de sarbatori!


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cobra_00711
post 23 Dec 2007, 12:11
Post #212


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 17 September 07




dragi copii, fizic, un cauciuc 165/70/13 este cat unul 155/13 doar ca e putin mai lat. 165 = latimea caii de rulare; 70 = 70% din inaltimea flancului balonului; 13 = (stie toata lumea) diametrul jantei. in cazul in care folositi cauciucuri 165/70/13 viteza masini este aceeasi ca si pt cauciucuri 155/13, iar vitezometrul indica viteza reala. ceea ce am spus pot demonstra pentru am "pierdut" mult timp printe masini, cauciucuri si mai tot ce tine de domeniul asta. si eu am fost nelamurit si am avut multe semne de intrebare. dar am intrebat, am testat si m-am convins. se modifica putin si tinuta de drum a masinii, iar in viraje, se stie ca toate masinile cu tractiune fata sunt subviratotare (fuge fata). deci atentie cu franarea in viraje si mai ales nu bruscati volanul, indiferent de cat de late sunt cauciucurile. nu vreau sa ma laud ca stiu, am fost invatat, iar la randul meu, ma simt dator sa-i invat si pe altii. sincer. dacia este o masina din care se poate scoate mult si care se piloteaza relativ simplu si usor, atunci cand stii niste mici trucuri, ca sa zic asa. am sa fac cateva schite privind pilotajul daciei si am sa incerc sa le postez.


--------------------
Dacia 1310 1990 - B-25-BHZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fiderzen
post 23 Dec 2007, 13:20
Post #213


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 5 March 04
From: bucuresti-militari




......da,o dacie pregatite cu amortizoare,arcuri,bucsi,roti potrivite....


--------------------
BMW e36 320i sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 23 Dec 2007, 14:00
Post #214


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




nu mai sunt la moda 165/70 si 155 mai nou 165/55 165/50 sau 170/ 55 sau 170/50 icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fiderzen
post 23 Dec 2007, 14:45
Post #215


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 5 March 04
From: bucuresti-militari




cred ca zici de 175/55 tongue.gif biggrin.gif


--------------------
BMW e36 320i sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 23 Dec 2007, 17:24
Post #216


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




si alea


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 24 Dec 2007, 15:04
Post #217


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




T mai inalt cu 10 mm, masina se ridica tot cam 10 mm. Ceea ce au scris unii mai sus, este ridicol.

This post has been edited by B-34-SGM: 24 Dec 2007, 16:25


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 24 Dec 2007, 15:43
Post #218


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(B-34-SGM @ 24 Dec 2007, 15:04)
T mai inalt cu 10 mm, masina se ridica 10 mm. Ceea ce au scris unii mai sus, este ridicol, si au scris fara sa gandeasca.
*


Preaslavite, fii antena la baiatu'.
Daca faci o schema simplificata a suspensiei fata, in care sa figurezi bratele, amortizorul, T-ul si oala amortizorului te alegi cu triunghiuri asemenea.
Triunghiuri asemenea din care ai invatat intr-a 7-a la geometrie. Si acolo era o teorema, Thales daca-mi amintesc eu bine n-avea treaba si-o emis-o, care spune ca eu am dreptate si tu nu. happy.gif


Attached thumbnail(s)
teu.JPG ( Size: 37.16k ) Number of downloads: 589


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 24 Dec 2007, 16:08
Post #219


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Nu zici rau ce zici tu acolo , TEORETIC.

Practic, amortizorul se infileteaza mai mult in T-ul de papuc decat in cel de berlina. Distanta tot pe acolo iese, cam cat este T-ul. Plus minus cativa milimetrii.

Nu distante triple cum au zis unii mai sus.



This post has been edited by B-34-SGM: 24 Dec 2007, 16:22


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caphonne
post 24 Dec 2007, 16:17
Post #220


Membru autentic


Group: Members
Posts: 968
Joined: 22 August 06
From: Buc. Drumul taberei si Berceni




vecinu sgm e inginer frate nu va puneti cu el smile.gif)


--------------------
Dacia Supernova 2003 Rapsodie rosu imperial
Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 24 Dec 2007, 16:28
Post #221


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Un inginer adevevarat se gandeste si la situatii neprevazute, care pot aparea la executie. Nu e asa muttley? Acolo e adevarata inginerie!

In T-urile care l-am pus eu, de papuc, puteam sa infiletez la maxim amortizorul, mai mult de 10 mm!

This post has been edited by B-34-SGM: 24 Dec 2007, 16:29


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 24 Dec 2007, 17:48
Post #222


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Da, dar fiindca T-ul era mai lung decat cel initial punctul lui de sprijin la baza (in cazul asta axul orizontal) e mai departat de amortizor decat in cazul celui standard, oricat ai infileta de mult amortizorul. Aici intervine diferenta de care zicea Muttley. Crezi ca infiletarea amortizorului la maxim ar compensa pe atat cat e T-ul mai inaltat? Ar fi o chestie, dar ma tem ca nu e suficient, dupa cum am masurat eu. Posibil sa ma si insel.

Intr-adevar, sa fii inginer inseamna sa vezi ceea ce altii nu vad si sa si stii sa rezolvi problema. La tine nu s-a inaltat pentru ca tu nu mai ai de mult timp amortizoare standard si nici arcuri stock (precizeaza si asta te rog), ca atare, inaltime T-ului e compensata de cursa mai mica si de lungimea mai mica a suspensiei per ansamblu.

Te rog sa ma corectezi daca gresesc. Vreau sa invatam care sunt urmarile modificarilor pe care le visam.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 24 Dec 2007, 18:44
Post #223


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




T-urile de papuc care le-am avut eu, nu aveau nici un punct de sprijin, se infileta amortizorul in ele pana ajungeam la capatul filetului. Or fi fost facute pe genunchi smile.gif


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 7 Jan 2008, 21:33
Post #224


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Intre timp m-am mai gandit si mi-am raspuns singur la fel cum a spus si Muttley. Nu m-am gandit in schimb ca amortizorul se infileteaza mai mult in T-ul de papuc decat in cel de berlina.


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 7 Jan 2008, 23:16
Post #225


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




OK, OK, am inteles. Tocmai asta incercam sa inteleg fara sa am piesa in fata. Gata, am reusit. biggrin.gif Mersi.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 8 Jan 2008, 08:50
Post #226


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(SiloS @ 7 Jan 2008, 21:33)
Nu m-am gandit in schimb ca amortizorul se infileteaza mai mult in T-ul de papuc decat in cel de berlina.
*


Nu te opreste nimeni si nimic sa-l infiletezi exact la fel ca-n T-ul de berlina. Ai contrapiulita care asigura defiletarea.
Da' nah... sleep.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 8 Jan 2008, 15:02
Post #227


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Imi imaginez ca imi ofera rezistenta mai buna daca infiletez mai mult...

Daca o sa fie nevoie imi fac o piesa pe strung care imi inalta masina .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 8 Jan 2008, 16:45
Post #228


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Ai solicitare doar pe verticala. Intindere/compresiune. Daca a fost suficient un numar de spire la T-ul normal fii sigur ca aceeasi chestie e valabila si pt T-ul mai inalt.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 8 Jan 2008, 17:26
Post #229


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Acel numar de spire este suficient pentru un ansamblu arc-amortizor de fabrica . wink.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 11 Jan 2008, 08:01
Post #230


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Am sters din ilegalitati si aberatii.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 12 Jan 2008, 10:33
Post #231


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




vezi ca in T amotizorul trebuie infiletat pana la capat, sa se sprijine jos. Altfel tot efortul va fi preluat de filet, ceea ce nu e recomandat.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannavaro
post 6 Feb 2008, 19:31
Post #232


.


Group: Members
Posts: 812
Joined: 15 July 05
From: Ploiesti




Maine ma apuc si eu de suspensie / arcuri / stabilitate. Imi cumpar inca o bara stabilizatoare pe spate, bara de papuc pe fatsa.
Pe spate nu vreau sa cobor masina mai deloc ptr ca e destul de joasa.
Pe fata nu stiu ce sa fac:
-sa iau arcuri de papuc si sa tai 2 spire,
-sau sa iau arcuri de berlina si sa le tai iar pe astea de pe masina sa le pastrez ptr itp.
-sau sa iau arcuri nova fata sau spate.

Vreau sa cobor masina cam cu 4 - 5 cm.

Ce idei imi dati? Deocamdata nu vreau sa intaresc amortizoarele din lipsa de $ dar urmeaza si asta.


--------------------
Dacia 1300 TSP - PH-89-XXX
Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 6 Feb 2008, 19:41
Post #233


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




O sa fac maine o poza la masina mea cu gume 155/80 sa iti faci o idee despre garda la sol cu arcuri nova spate pe fata + gume cu talon mare .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 6 Feb 2008, 19:42
Post #234


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




ph34r.gif le stiu lasat-as fara ele wub.gif

This post has been edited by Adrianno: 6 Feb 2008, 19:45


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
talentosu'
post 10 Feb 2008, 04:46
Post #235


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 1 February 08




am amortizoare si arcuri stock fatza spate iar pe spate inaltzatoare. jantele sunt de aro pe 14" gume de 185/60. arata bomba dar atinge si nu vreau nici sa o cobor nici sa o las... vreau sa ii pastrez garda asta si nu stiu de unde sa iau amortizoarele si/sau arcurile necesare... de la ce magazine pot sa iau si eu amortizoare care sa pastreze aceasta garda fara sa atinga? intreb de la ce magazin pentru ca vreau sa dau banii si sa le montez sa nu mai am probleme facand teste cu piese de la dezmembrari... sper sa nu para sfidare la munca voastra sau la acest topic.


--------------------
dacia 1310 2000 injectie - IF 87 TMY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_bojin
post 10 Feb 2008, 06:32
Post #236


the


Group: Members
Posts: 340
Joined: 24 February 06
From: Bucuresti




QUOTE(cannavaro @ 6 Feb 2008, 19:31)
Maine ma apuc si eu de suspensie / arcuri / stabilitate. Imi cumpar inca o bara stabilizatoare pe spate, bara de papuc pe fatsa.
Pe spate nu vreau sa cobor masina mai deloc ptr ca e destul de joasa.
Pe fata nu stiu ce sa fac:
-sa iau arcuri de papuc si sa tai 2 spire,
-sau sa iau arcuri de berlina si sa le tai iar pe astea de pe masina sa le pastrez ptr itp.
-sau sa iau arcuri nova fata sau spate.

Vreau sa cobor masina cam cu 4 - 5 cm.

Ce idei imi dati? Deocamdata nu vreau sa intaresc amortizoarele din lipsa de $ dar urmeaza si asta.
*


Ia-ti arcuri de nova.

This post has been edited by cosmin_bojin: 10 Feb 2008, 06:36


--------------------
Dacia 1300 1979-Berlina - B-29-XLJ
RACING WILL NEVER DIE!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannavaro
post 10 Feb 2008, 11:48
Post #237


.


Group: Members
Posts: 812
Joined: 15 July 05
From: Ploiesti




de fata / de spate?


--------------------
Dacia 1300 TSP - PH-89-XXX
Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 10 Feb 2008, 13:58
Post #238


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Hai ca am reusit sa pun poza in galerie !

Am arcuri de nova spate pe fata .

Ca o completare, adaug ca diferenta de inaltime data de diferenta dintre cauciucuri este foarte importanta... cu gumele de 1300 pot sa cobor de pe un DN, pot sa parchez masina langa borduri, chiar pot sa urc masina pe borduri mai mici, pot sa merg fara nici un stres prin oras .

ps : mi s'a intamplat o data pe E85 sa intalnesc o caramida . Cel din fata a incalecat'o si eu am vazut'o prea tarziu asa ca am trecut si eu peste. Am atins cu evacuarea. Asa ca ai grija cat de jos vrei sa fie sa nu regreti pe urma !

DSC00129.JPG

This post has been edited by SiloS: 10 Feb 2008, 14:02


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 10 Feb 2008, 19:01
Post #239


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Pe fata zici ca ai arcuri de Nova-spate. Dar pe spate ce ai pus? Tot Nova spate sau ai taiat din cele de Berlina? Ai facut ceva si cu amortizoarele? Sau pentru configuratia ta sunt acceptabile ca si cursa cele stock?


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 11 Feb 2008, 00:28
Post #240


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




QUOTE
Pe fata zici ca ai arcuri de Nova-spate. Dar pe spate ce ai pus? Tot Nova spate sau ai taiat din cele de Berlina?

FATA : nova spate
SPATE : berlina fata taiate

QUOTE
Sau pentru configuratia ta sunt acceptabile ca si cursa cele stock?


Sunt OK ! Nu am probleme !

QUOTE
Ai facut ceva si cu amortizoarele?


Am pe balcon o suspensie completa ce trebuie montata ( alte arcuri mai tari + amortizoare ) .

This post has been edited by SiloS: 11 Feb 2008, 00:30


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
17 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 10:23
Forum Renault