Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto
Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto
diaconuliviu |
14 Jan 2009, 08:03
Post
#871
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
|
||
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|||
Siconi |
14 Jan 2009, 15:31
Post
#872
|
Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX |
Exact.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Mr_Devil83 |
15 Jan 2009, 06:46
Post
#873
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 |
QUOTE(Mr_Devil83 @ 8 Jan 2009, 20:45) man da un add pe messengeru ala ca nu esti in lista mea de nici o culoare Nu am at01 sau at011, am una mai periculoasa Oricum turometrul asta de dacie are o eroare destul de mare dar da bine bordul cu noile ceasuri asa ca trebuie sa il fac sa indice cat de cat ok. Edit... NU vad de ce ar strica forma de unda, la intrare are un divizor rezistiv cu 2 rezistente, una de 82k si una de 1,2k parca. daca facem un calcul, curentul absorbit de turometru este de genul 0,1ma si sunt comvins ca si senzorul lui gotronic foloseste cel putin 50ma. Dupa vreo 3 ore in care mi-am batut capul incercand sa calibrez rahatul de turometru imi venea sa dau cu aparatu de masura pistolu de lipit si tot ce aveam la indemana in el. Degeaba, nu iasa domne cu rahatul asta de turometru nimic mai serios, e "orientativ" si daca impulsurile au 5v o sa indice ceva iar daca au 10v o sa indice ceva + x%, aleator x-ul este intre 20 si 80%. Solutia mea a fost simpla: am facut chiar pe cablajul turometrului un turometru simplu cu lm2917. Si din clipa aia viata mea a capatat un sens . Pentru lm2917 vad ca nu conteaza ca ii bag impulsuri de 2v sau de 50, tot la fel indica. Ce mi se pare foarte mijto este faptul ca turometrul merge perfect liniar cu indicatorul facut de electroprecizie. Adica la 50hz am 1500 pe ceas, la 100 am 3000, la 150 am 4500 la 200 am 6000, la 250 am 7500 iar la 25hz acul sta putin de jos de liniuta aia de la 10. Deci e perfect si cel mai important ieftin si mult mai usor de calibrat decat ragalia aia de turometru cu 2 tranzistori. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
alin_xyk |
17 Jan 2009, 12:17
Post
#874
|
membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 |
Ne arati si noua, prin poze? Si la dispozitiv o schema, poze, ceva.. Multumesc.
|
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|
Siconi |
17 Jan 2009, 13:13
Post
#875
|
Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX |
Pai ia pune si tu o schema sa vada si ochiul nostru mandrete de montaj... o poza cu el gata facut iar ar inspira pe multi...
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
bygy007 |
17 Jan 2009, 14:00
Post
#876
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
daca il intrebi pe GOGU iar PDF-ul sint aplicatiile de catalog
Attached File(s) DS007942.pdf ( 330.94k ) Number of downloads: 459 |
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
vierme_ha |
18 Jan 2009, 23:53
Post
#877
|
Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti |
Cum adaptez un releu de temporizare stergatoare parbriz de nova pe o instalatie de berlina?Am montat maneta de stergatoare de solenzasi vreau sa fac functionala si prima treapta a ei.Atasez si o poza cu imaginea din spate a releelor(cum ma uit la pini) Dispunerea pinilor difera
This post has been edited by vierme_ha: 18 Jan 2009, 23:53 Attached thumbnail(s) relee.JPG ( Size: 8.92k ) Number of downloads: 1906 |
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
1990
- IL-02-XFP Semnat: eu
|
|
soulraven |
18 Jan 2009, 23:58
Post
#878
|
Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel |
sper sa te ajute
Attached thumbnail(s) schema_cu_temporizator.jpg ( Size: 23.37k ) Number of downloads: 2085 schema_fara_temporizator.jpg ( Size: 17.53k ) Number of downloads: 2037 |
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
vierme_ha |
19 Jan 2009, 00:03
Post
#879
|
Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti |
nu prea... sunt cam afon...
|
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
1990
- IL-02-XFP Semnat: eu
|
|
soulraven |
19 Jan 2009, 00:04
Post
#880
|
Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel |
daca respecti prima schema si te legi la fel in butonul de stergator, trebe sa iti mearga sigur
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
Mr_Devil83 |
19 Jan 2009, 01:41
Post
#881
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 |
Siconi daca imi aminteam sa iau aparatul foto la mine puneam o gramada de poze cu mai multe chestii, nu doar cu mandretea de montaj. Oricum schema e cea din datasheet, parca zice acolo pt motor in 8 cilindri sau 4 si se calibreaza din rezistenta aia de 100kohmi in paralel cu acea capacitate de 0,1uf. In plus, am montat un 78l09, ca sa am tensiunea stabilizata la turometru.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
vierme_ha |
19 Jan 2009, 07:57
Post
#882
|
Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti |
cu plusu si minusu o rezolvam eu, dar ce fac cu pinii care nu au nume sau cu R si C? si cu ala mai mic? ar fi de folos o schema a releului de nova, sau a modului de conectare
|
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
1990
- IL-02-XFP Semnat: eu
|
|
nelu |
19 Jan 2009, 13:57
Post
#883
|
Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
Daca este facut de Electromagnetica, uite foaia de catalog.
19 Jan 2009, 14:00: Si cel fara pin mic This post has been edited by nelu: 19 Jan 2009, 14:00 Attached File(s) Windscreen_washer_wiper.pdf ( 239.46k ) Number of downloads: 311 Wiper_timer_relay_.pdf ( 167.8k ) Number of downloads: 228 |
--------------------
Dacia
Break CLI 2003
|
|
vierme_ha |
19 Jan 2009, 19:40
Post
#884
|
Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti |
gata!...am rezolvat cu aparatul de masura si cu putin chin...cutia in care se afla releul de nova este o cutie de releu de semnalizare si are scris langa pini exact literele corespunzatoare semnalizarii,deci R, C si ce am vazut eu degeaba sunt puse acolo....fac mai mult rau...in fine...am facut un jpg pentru cineva care ar vrea sa faca repozitionarea papucilor in mufa(mufa este exact ca una de releu de faruri si mai are un papuc mic, ala este pentru + prima treapta a manetei stergatorului)
poza este cum te uiti la releu asa....acum are cineva idee daca se poate folosi ceasul din interior de la dacie(ala verde) pe post de termometru? si cele 2 butoane(ore si minute) unul pentru interior si altul pentru exterior(temperatura) This post has been edited by vierme_ha: 19 Jan 2009, 19:42 Attached thumbnail(s) mufa_releu_nova.JPG ( Size: 10.37k ) Number of downloads: 1833 |
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
1990
- IL-02-XFP Semnat: eu
|
|
fenyx |
2 Feb 2009, 03:49
Post
#885
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 21 June 06 |
buna ideea cu temperatura ,am vazut la adelaida un termometru cu 2 temperaturi
|
--------------------
dacia 1310
berlina
1988 mls
- ot 22 doy
|
|
Siconi |
2 Feb 2009, 21:44
Post
#886
|
Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX |
Eu zic ca te complici inutil. Ceasul ala a fost facut cu un singur scop si numai unul: sa indice ora si data. Nu ai cum sa faci din el termometru fiindca in el e un circuit integrat specializat pentru timp, deci nu ai cum sa il faci sa masoare altceva decat ce ii dicteaza oscilatorul intern: TIMP.
Daca era voltmetru, era o alta treaba, ca ii dadeai tensiunea analogica de la senzorul de temperatura (in cele mai multe cazuri o dioda 1N4148, ciar daca nu scrie pe ea) si cu un divizor pe intrare ii aplicai corectiile de rigoare ca sa indice prin cifre (care alta data aratau volti) ceea ce tu vei numi grade Celsius. Practic ii faci o alta etalonare in functie de semnalul introdus se la senzor. Cum respectivul obiect numit ceas nu e prevazut pentru asa ceva, nu vei putea obtine din el asa ceva, doar daca ii pastrezi displayul si tastele si bagi in carcasa un alt montaj. Asta nu se cheama ca ceasul va arata grade. Cel mai intelept, iti iei un termometru de masina si are tot ce ai nevoie. Nu e nici scump. Succes! |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Rama2009 |
6 Feb 2009, 03:11
Post
#887
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 6 February 09 |
siconi vreau si eu id tau de mess daca se poate
|
--------------------
Dacia
1300
1977
|
|
Siconi |
6 Feb 2009, 19:26
Post
#888
|
Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX |
Cauta la profilul meu si il gasesti.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
vierme_ha |
10 Feb 2009, 23:02
Post
#889
|
Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti |
ar trebui sa reformulez: are cineva idee daca se poate folosi displayul ceasului din interior de la dacie(ala verde) pe post de termometru? si cele 2 butoane(ore si minute) unul pentru interior si altul pentru exterior(temperatura)
nu ma intereseaza functia de ceas |
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
1990
- IL-02-XFP Semnat: eu
|
|
bygy007 |
10 Feb 2009, 23:13
Post
#890
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
displayul da ( cifrele da, dar iti mai trebuie si partea electronica ) mai bine iesi daca cumperi un termometru
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
vierme_ha |
11 Feb 2009, 22:20
Post
#891
|
Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti |
nu cred ca mai gasesc eu termometru cu display cu digiti...pe piata am vazut numai cu cristale lichide...o schema ar fi mai de folos
|
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
1990
- IL-02-XFP Semnat: eu
|
|
bygy007 |
12 Feb 2009, 00:24
Post
#892
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
prima schema a doua a treia schema si multe alte scheme , il intrebi pe gogu
This post has been edited by bygy007: 12 Feb 2009, 00:51 Attached File(s) www.referat.ro_Termometru_digital325d03.doc ( 829.5k ) Number of downloads: 280 |
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Mr_Devil83 |
14 Feb 2009, 09:28
Post
#893
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 |
schema 1 mi se pare inutila pt ca in locul intregului montaj se poate folosi un lm135 sau lm335 care scot 10mv/grad kelvin si sunt mult mai precise decat tot montajul ala cu amplificatoare opertionale. In cazul in care insa doriti sa folositi o sonda cu termocuplu devine interesanta. Asta pentru temperaturi peste 150 de grade. Pana la 150 mi se pare mai ok lm-ul.
schema 3 postata de bygy007 e cea mai buna. Doar ca inlocuiti termistoarele alea de acolo cu lm335. Are deriva termica de fix 10mv/grad kelvin, deci la 0 grade veti avea 2,73v pe el si cred ca e simplu de calculat divizorul rezistiv daca va spun ca icl7107 re imedanta de intrare de 1mohm/v si by default afiseaza tensiuni in gama -199,9mv + 199,9mv. Daca va decideti sa il construiti o sa observati ca 4049-le ala care face -5v o sa scoata de fapt in jur de -3v, e ceva normal, insa icl7107 va functiona corect. Pe ramura aia are nevoie de minim -2v ca sa fie ok. This post has been edited by Mr_Devil83: 14 Feb 2009, 09:30 |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Siconi |
14 Feb 2009, 11:56
Post
#894
|
Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX |
Si despre ala cu PIC ce ai putea spune? Pe mine ala ma tenteaza
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
soulraven |
14 Feb 2009, 12:00
Post
#895
|
Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel |
se poate face, eu chiar in perioada asta lucrez la ceva mult mai complex, unu minicomputer de bord.
4 Temperaturi, Releu pentru ELV, turometru, voltmetru, Litri din rezervor, Dimmer de plafoniera, comanda prin infrarosu (fara butoane) si mai am in plan si consum si Kmh. Nu-i foarte complicat deloc |
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
Gaby1989 |
14 Feb 2009, 18:18
Post
#896
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 2 February 09 |
Poate cineva sa ma ajute cu o denumire a unui program cu care sa aflu valoarea rezistoarelor cu codul culorilor ... ?
|
--------------------
Dacia
Berlina
1998
|
|
soulraven |
14 Feb 2009, 18:23
Post
#897
|
Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel |
cata pe google. calculator resistor code
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
Gaby1989 |
14 Feb 2009, 18:36
Post
#898
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 2 February 09 |
ms mult soulraven ... am gast cv .. .
|
--------------------
Dacia
Berlina
1998
|
|
bygy007 |
15 Feb 2009, 02:06
Post
#899
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
ceva on line pentru calculul rezistentelor
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Gaby1989 |
15 Feb 2009, 19:26
Post
#900
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 2 February 09 |
cine poate sa imi spuna ce transformator sa folosesc pentru un redresor auto .... tensiune .. putere ... amperaj .. etc ?
|
--------------------
Dacia
Berlina
1998
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th June 2024 - 06:42 |