pompa frana dublu circuit si 4 tevi .. garnituri sau corp?
![]() ![]() ![]() |
pompa frana dublu circuit si 4 tevi .. garnituri sau corp?
tonicelli |
![]()
Post
#511
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 374 Joined: 26 March 06 From: Valea Jiului ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
Laureate plus
- HD-XX-XXX România ... frumoasă țară ... păcat că e locuită
|
|||
tynn |
![]()
Post
#512
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Aerul unde il gasesti, la roti sau la pompa? Vezi sa nu fie de vina aerisitorul de la pompa vinovat, sa nu inchida bine. Am avut o problema similara cu a ta, practic la cateva zile trebuia sa-i fac aerisire la pompa si se intarea pedala bine. Dupa cateva zile se inmuia, pana la urma am schimbat aerisitorul pompei si am scapat de problema. Si nu pierdea lichid deloc nici la mine.
Mai verifica si sa fie stranse corespunzator toate conductele la care ai umblat. |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
tonicelli |
![]()
Post
#513
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 374 Joined: 26 March 06 From: Valea Jiului ![]() |
Am uitat sa specific ca masina este a unui prieten.
Acum mi-a spus ca la ultima aerisire aerul era la rotile din spate si la pompa. Conductele sunt ok si o sa ii spun sa ia 3 aerisitoare sa le schimbe. |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate plus
- HD-XX-XXX România ... frumoasă țară ... păcat că e locuită
|
|
ghitza |
![]()
Post
#514
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Primeste aer pe la cilindri spate,spunei sa verifice garniturile de la cilindri de frana de pe spate si sa nu musteasca pe langa garnitura,daca musteste nu e neaparat sa si curga
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tynn |
![]()
Post
#515
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Salutare! A venit si randul meu sa a probleme cu pompa de frana: in weekend m-am apucat sa schimb furtunele de la etrieri ca erau crapate. Nu va mai spun ce mi-au dat de furca sa le slabesc din conducte, ca idiotii de la uzina Dacia au dat cu vopsea pe filetul de la holenderul conductei care intrs in racordul furtunului de etrier si va dati seama ce intepenite erau... Bineinteles ca in prima faza am stricat hexagonul holenderului (cheia incepand sa scape), insa am reusit in final sa le desfac cu un mops de instalator de aproape jumatate de metru.
Dar sa trec la subiect: am schimbat intai pe partea dreapta, am facut aerisirea dupa ce am schimbat conducta , s-a intarit imediat pedala si am trecut pe partea stg. Am schimbat si aici conducta, insa cand sa fac aerisirea am constatat ca pompa nu mai face presiune si pedala s-a inmuiat de tot, nemaintarindu-se deloc. Am facut aerisire si la pompa, a dat sa-si mai revina, dar din nou a murit. Dupa mai multe incercari m-am lasat pagubas, concluzionand ca-i dusa pompa. Eu alta explicatie nu vad, practic nu mai am frane deloc, pedala se duce la fund complet. Ce parere aveti? L.E. Mentionez ca nu am pierderi pe nicaieri pe unde a umblat, mai precis la infiletarile furtunelor in etrieri si in conductele metalice. This post has been edited by tynn: 26 Sep 2011, 09:20 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#516
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Din ce am citit eu ,aerisirea se face profund adica sa curga lichid de frina ca lumea ,nu un pic si gata, deci insista pe aerisire intii pina curge tot aerul dar si lichid de frina substantial.
Apoi incerci altele ,vezi sa nu fi uitat un dop pe undeva, daca nu mai ai pedala deloc poate ca una din garnituri a cedat. Sau poate daca ai umblat la cilindrii din spate nu mai inchid bine garniturile, mai misca un pic pe acolo prin tamburi. Sau daca zici ca ai schimat tu garniturile ,sa nu le fi pus bine sau sa fi sarit? Sau s-au ciupit? Verifica insistent, trebuie sa-i dai de cap. Furtunul cel vechi se putea desface taindu-l ,si apoi bagai pe el inelara care prinde bine si nu scapa. This post has been edited by stabil777: 26 Sep 2011, 09:27 |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
tynn |
![]()
Post
#517
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Nu am umblat pe spate la cilindrii, nu am inlocuit nicio garnitura, am schimbat doar furtunele de la etriere. Aerisire am facut la greu, am scos vreo jumatate de litru de lichid de frana (l-am completat tot timpul, nu a scazut sub minim in vas).
Cu furtunele degeaba le taiam, ca problema nu am avut-o la hexagonul de 17 al furtunului (unde am putut pune o cheie sanatoasa), ci la cel al holenderului de la conducta unde se foloseste o cheie de 10 si e cam inghesuiala... Cred ca in prima faza o sa incerc sa schimb garniturile pompei, asta daca oglinda ciilindrului se va prezenta bine, ca daca e ruginita, nu-mi mai bat capul - alta pompa. |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
ghitza |
![]()
Post
#518
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Innainte de schimbare ai avut frane?daca da nu e pompa ca nu cade asa daca schimbi furtunele ,aeriseste prin cadere si ai sa vezi cat aer iasa da te sperii
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tynn |
![]()
Post
#519
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Aveam frane bune inainte de schimbarea furtunelor. E ciudat intr-adevar sa pice asa din senin... Insa chiar daca ar mai fi ramas ceva aer zic eu ca ar fi trebuit sa tina macar dupa cateva pedale.
O sa incerc totusi si o aerisire prin cadere, poate cine stie... This post has been edited by tynn: 26 Sep 2011, 13:40 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
adi_g09 |
![]()
Post
#520
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 27 June 09 ![]() |
Salutare tuturor! Fiindca m-am saturat de pompele de frana cu 4 tevi si ICP romanesti, vreau sa va intreb daca ati auzit sau vazut pompa de frana marca Samko. Am gasit ceva pe forum dar nu la obiect. Multumesc anticipat.
|
--------------------
dacia
break
1995
- db02els
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#521
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu "poate cine stie" , ci sigur faci treaba. Dar de ce nu folosesti metoda din cartea aia , a ta ? Stanga spate si apoi dreapta, e justificata ordinea. Dar pe fata, care-i ideea? Tevile sunt independente. Ce te-ar deranja s-o alegi pe oricare? Si apoi, metoda e total proasta, ca la prima apasare pe peda, fara lichid in instalatie, pistoanele din pompa vor ramane blocate la fund, in special cel de pe traseul de spate, cum e cazul tau. Ai apasat pe peda, ai dus pistonul la fund, iar nefiind lichid in instalatie, ca arcurile de la saboti sa impinga inapoi (pentru ca pistonul merge greu in pompa si arcul nu-l poate intoarce singur, ca-s garniturile umflate), pistonul nu revine, supapa din el e inchisa si nu trece lichid catre roti. Bate cu un ciocanel in pompa, in ideea ca vibratiile sa faca pistonul sa revina, sa se deschida supapa lui, pentru a trece lichid catre rotile din spate. Desfaci aerisitorul la o roata din spate (indiferent care, ca are ramificatie, si iar e absurda cartea ta), si astepti ca lichidul sa vina. Va veni intai ceva bule de ae, lichid care, da impresia ca e gata, dar trebuie sa astepti sa vina si golurile din fata, si numai atunci e gata. La cealalta roata, numai daca e nevoie, pentru ca inainte era buna, n-a avut cum sa prinda aer, si chiar daca are, e putin, deci nu mai astepti sa vina golul din fata. Daca nu curge liber, repartitorul e inchis (ceea ce e prost si pentru franare), sau supapa de la pistonul de la pompa nu mai ajunge la splint sa fie deschisa, ori nu s-a intors dupa apasarea anterioara (bati in pompa). La fata, aceeasi poveste. Daca faci pedale ca iepurele in calduri, spumezi lichidul, facand o clabuceala ca la curul iepei, si cand acesta se va linisti (lichidul), se va separa si, ce ramane?
O proba de convingere ca e deschisa supapa de la piston, deschizi aerisitorul de la roata de spate si sufli cu forta in vasul cu lichid, il umfli. Eu am facut un dispozitiv, la pompa de umflat roti, un tampon de cauciuc, de la amortizor, cu teava in el, si presez pe gura vasului. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
cristicipaian |
![]()
Post
#522
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 304 Joined: 9 January 09 From: Tg. Mures ![]() |
Intrebare: poate prinde aer pe la garniturile vasului de expansiune, in conditiile in care mi-e umed acolo, dar nu curge?.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- MS 04 NWC
|
|
ghitza |
![]()
Post
#523
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Tu ai lichid de frana in vasu de expansiune?daca te refereai la rezervoru de lichid al pompei de frana poate ff bine sa traga aer fals mai ales daca zici ca e si umed
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Minel |
![]()
Post
#524
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Poate sa lacrimeze pe acolo .... ca nu trage aer fals pe acolo....garnitura este mai "sus" decat gaura tehnologica a stiftului pe unde trece lichidul de frana , iar aceea ....este tot timpul in lichid de frana ....sper sa nu ma insel !
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
cristicipaian |
![]()
Post
#525
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 304 Joined: 9 January 09 From: Tg. Mures ![]() |
scuze ghitza, oboseala e de vina.Da, la rezervorul popei de frana a refeream. Nu prea am timp sa ma ocup de masina, dar stiu sigur, ca si in timpul aerisirii, aerul nu se mai termina niciodata. Cred eu ca la fiecare apasare a pedalei, trage aer, care apoi e impins in instalatie. Ar fi plauzibila teoria? Din lipsa de timp, vreau sa ma apuc de lucru doar cand stiu aproape sigur unde e problema. Frana nu am decat pe fata, iar garnitura care se umezeste e cea de catre varful pompei.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- MS 04 NWC
|
|
kiki90 |
![]()
Post
#526
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 26 March 10 ![]() |
am si e u o prb la cilindru de la etrieru din dreapta imi curge lichid de frana ...am schimbat garnituri si degeaba ...sa schimb cilindru?
|
--------------------
dacia
1310
1994
|
|
maho |
![]()
Post
#527
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Poate-s garniturile slabe calitativ, sau s-a ciupit vreuna la montaj. Oricum trebuie sa desfaci iar, si vezi atunci
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
fullhouse |
![]()
Post
#528
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Verifica si pistonasul. Daca e ruginit bine, si la o slefuire fina cu un smirghel cu granulatie fina nu se duce toata mizeria, adica daca nu ramane oglinda trebuie inlocuit pistonasul.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#529
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
QUOTE(cristicipaian @ 25 Oct 2011, 22:37) scuze ghitza, oboseala e de vina.Da, la rezervorul popei de frana a refeream. Nu prea am timp sa ma ocup de masina, dar stiu sigur, ca si in timpul aerisirii, aerul nu se mai termina niciodata. Cred eu ca la fiecare apasare a pedalei, trage aer, care apoi e impins in instalatie. Ar fi plauzibila teoria? Din lipsa de timp, vreau sa ma apuc de lucru doar cand stiu aproape sigur unde e problema. Frana nu am decat pe fata, iar garnitura care se umezeste e cea de catre varful pompei. Unde e umed trage si aer ,daca zici ca inspre varful pompei acolo sunt si conductele de spate si ICp daca zici ca spatele nu are nici o treaba cu frana ,eu zic sa te apuci ca e spre binele tau sa ia frane QUOTE(kiki90 @ 26 Oct 2011, 00:44) am si e u o prb la cilindru de la etrieru din dreapta imi curge lichid de frana ...am schimbat garnituri si degeaba ...sa schimb cilindru? Incearca sa il scozti afara si sa faci cum zic si colegi sa il cureti desi nu e scump unu nou,ia si g alte garnituri si atentia la montarea lor,mai ales la cea de etansare care are o pozitie de montare nu oricum si pistonu cand il montezi nu dai cu ciocanu in el il bagi putin si bati cu etrieru intr-un bututc de lemn si intra singur |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#530
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Am si eu o intrebare referitoare la o pompa de frana cu dublu circuit si ICP. Este vreo ordine anume in cazul celor 2 circute fata, adica sunt stanga dreapa sau e indiferent fiecare conducta unde intra in pompa? Am schimbat conducta de cupru stanga fata, si nu mai stiu exact in care gaura a pompei era, pompa fiind si ea demontata de pe masina. Mersi mult
5 Nov 2011, 08:39: Nu stie nimeni sa-mi raspunda? This post has been edited by fullhouse: 5 Nov 2011, 08:39 |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
autom |
![]()
Post
#531
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Indiferent. Circuitul fata nu are un ,,t,, unde sa se ramifice, bifurcatia fiind in pompa.
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#532
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Deci e indiferent, mersi de raspuns.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
marianx |
![]()
Post
#533
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 9 November 11 ![]() |
Problema mea este urmatoarea. am o dacie 1310 din 1997. de vreo saptamana am ramas fara frana. Adica, ma trezesc ca se duce pedala la fund si nu tine frana decat daca fac doua , trei pedale. Acest lucru nu se intampla mereu. Ba merge, ba nu merge. Am pompa cu trei conducte laterale si una in capat. am fost la un mecanic si mi-a aerisit pe spate zicand ca a rezolvat. Dupa cateva sute de metri iar s-a dus pedala la podea. Azi am fost la un service si mecanicul respectiv mi-a aerisit la pompa, si spatele. Mentionez ca pe spate am schimbat tamburii si garniturile in vara asta iar pe fata in primavara. Mi-a zis ca daca in doua , trei zile raman iar fara frana inseamna ca e pompa defecta. Pana sa ajung cu masina acasa iar am ramas fara frana. Ce poate avea? Sunt nevoit sa fac pedale din timp ca sa tina frana.
|
--------------------
dacia
1310L
1997
|
|
ghitza |
![]()
Post
#534
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Schimba tot in pompa
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
daredan |
![]()
Post
#535
|
Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 9 March 10 ![]() |
Simt ca o iau razna!!! Acum o luna am schimbat furtunele de la etrieri pentru ca erau crapate superficial. Daca tot am ajuns sa dau jos etrierii am vazut ca pistonasele erau jumatate ruginite si le-am schimbat cu piese de origine Dacia. Toate bune! Am aerisit dar a aparut problema ca blocheaza spatele. Dacia Papuc benzina cu pompa frana cu ICP. Am crezut ca este din limitator. Mecanicul (desteptul) a zis ca-i pompa. Luat pompa de frana cu ICP fabricatie germania (100ron). Am pus pompa dar la fel, bloca spatele. Am schimbat si limitatorul, am zis ca daca este din 1996 o fi ruginit prin el. Dar ramane aceeasi problema cu frane puternice pe spate. Si oricum ar fi, papucul este usor pe spate si tot fuge spatele la frana daramite cand blocheaza rotile.... Este criminal sa te trezesti aproape perpendicular pe strada si toti te injura ca aproape i-ai atins. In fine: am dat peste topicul asta si am zis ca este din cauza aerisirii franelor. Am facut aerisirea prin cadere libere cu manocontactul scos (am suflat in rezervorul de lichid sa grabesc procedura). Am frane destul de tari la pedala insa tot spatele blocheaza. Am scos arcul si tija de la limitator si la frana puternica blocheaza si fata. Insa doar la frana brusca. Ce sa-i mai fac? Ce nu am facut bine?
|
--------------------
dacia
1304
1996 pick-up
- b-43-mla
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#536
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
QUOTE(daredan @ 4 Dec 2011, 23:36) Simt ca o iau razna!!! Acum o luna am schimbat furtunele de la etrieri pentru ca erau crapate superficial. Daca tot am ajuns sa dau jos etrierii am vazut ca pistonasele erau jumatate ruginite si le-am schimbat cu piese de origine Dacia. Toate bune! Am aerisit dar a aparut problema ca blocheaza spatele. Dacia Papuc benzina cu pompa frana cu ICP. Am crezut ca este din limitator. Mecanicul (desteptul) a zis ca-i pompa. Luat pompa de frana cu ICP fabricatie germania (100ron). Am pus pompa dar la fel, bloca spatele. Am schimbat si limitatorul, am zis ca daca este din 1996 o fi ruginit prin el. Dar ramane aceeasi problema cu frane puternice pe spate. Si oricum ar fi, papucul este usor pe spate si tot fuge spatele la frana daramite cand blocheaza rotile.... Este criminal sa te trezesti aproape perpendicular pe strada si toti te injura ca aproape i-ai atins. In fine: am dat peste topicul asta si am zis ca este din cauza aerisirii franelor. Am facut aerisirea prin cadere libere cu manocontactul scos (am suflat in rezervorul de lichid sa grabesc procedura). Am frane destul de tari la pedala insa tot spatele blocheaza. Am scos arcul si tija de la limitator si la frana puternica blocheaza si fata. Insa doar la frana brusca. Ce sa-i mai fac? Ce nu am facut bine? asa este si la mine se blocheaza rotile spate inaintea rotilor fata, frane am acuma am pedala tare si dupa un moment este moale eu cred ca am aer pe instalatie de la ce poate fi nu stiu de pierdut imi pierde pe la garniturile de sub bidonasul de lichid si am remediat problema cu banda de teflon am dat pe piciorusile de la bidonas am bandajat si acuma nu mai curge, dar acuma cred ca trebuie sa o aerisesc ![]() P.S eu cred ca la mine s-ar putea fi de la furtune ca sunt vechi si conducte care cu timpul cred ca sau mai depus pe ele nu stiu zic asta nu cred ca e valabila la tine poate doar la conducte inainte ai avut frane bune ?sau mai poate fii de la etrieri valabil si la mine parerea mea......... This post has been edited by Costy2000: 5 Dec 2011, 00:13 |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
daredan |
![]()
Post
#537
|
Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 9 March 10 ![]() |
Cand am schimbat pistonasele de la etrieri am pus setul de garnituri care au vent cu pistonasele (de fabrica). Au intrat foarte greu pistoanele in etrieri (fortat cu coada ciocanului) insa le-am instalat asa. Dar cand am vazut ca am probleme ca nu franeaza fata cum trebuie am dat pistonasele jos si am schimbat iarasi o-ringurile de cauciuc cu altele de la alt set. Acum au intrat foarte frumos, la mana. Le-am facut proba cu compresorul in apa si nu au lacrimat pe la garnituri, deci totul in regula. Ca la carte. Deci nu este de la etrieri, lucreaza cum trebuie (cel putin asa ar trebui). O sa-mi fac un sistem sa aerisesc sub presiune instalatia. O sa iau un bidon de 1l cu doua futune: unul sa-i bag presiune de la compresor si celalat sa-l cuplez la capacelul de la vasul cu lichid de frana de pe pompa. Insa mi-e teama ca am omis-facut un pas gresit in aerisirea circuitelor. Cum am facut: scos manocontactul si inceput sa aerisesc roata spate stanga, apoi dreapta spate, apoi am trecut la etrierul dreapta fata si la urma stanga fata. Am aerisit si pe la aerisitorul de la pompa, am dat cateva pedale la pompa si am pus manocontactul. Pedala beton dar blocheaza spatele. Deci? Pareri?
|
--------------------
dacia
1304
1996 pick-up
- b-43-mla
|
|
ghitza |
![]()
Post
#538
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Eu cred ca ai pompa in avarie,cu limitatoru inchis tot blocheaa spatele?adica sa nu stea tija pe pistonasu lui,ridica o roata de fata si vezi cand blocheza spatele rotile fata sunt infranate sau libere
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
daredan |
![]() ![]()
Post
#539
|
Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 9 March 10 ![]() |
In legatura cu limitatorul am observat ca atunci cand este deschis complet (fara sarcina) blocheaza si fata. Adica am desfacut tija de la limitator si am dat jos si arcul care tine parghia pe limitator.
Senzorul nu-mi arata nici o avarie, firul este cuplat iar becul se stinge imediat ce porneste motorul. Ma gandesc sa mai fie aer in etrieri?!? Cand am montat pistonasele, am umplut mai intai cu lichid etrierul pana a dat pe afara si apoi am prins furtunasul in el. Ar fi exclus sa fi gresit ceva la aerisire?! This post has been edited by daredan: 5 Dec 2011, 20:50 |
--------------------
dacia
1304
1996 pick-up
- b-43-mla
|
|
adi_g09 |
![]()
Post
#540
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 27 June 09 ![]() |
Sa va spun si eu problema mea. Am schimbat pompa de frana cu una de autonova, am aerisit tot, dar dupa ce montez icp-ul la a 3-a, a 4-a pedala se aprinde martorul (!) in bord.Pedala tine sus de tot. Si pe drum drept o misc cam greu pe liber(toate garniturile de la etrieri si la cilindri sunt schimbate, la fel si racordurile flexibile; pe la repartitor nu curge). Am incercat toate metodele de pe forum. Ce ma sfatuiti sa mai incerc?
|
--------------------
dacia
break
1995
- db02els
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 05:02 |