pompa frana dublu circuit si 4 tevi .. garnituri sau corp?
![]() ![]() ![]() |
pompa frana dublu circuit si 4 tevi .. garnituri sau corp?
ghitza |
![]()
Post
#481
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|||
Minel |
![]()
Post
#482
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Iti scapa presiune pe langa garniturile din pompa ......cel mai probabil
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ghitza |
![]()
Post
#483
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
e posibil,mss ,maine poate o desfac,va tin la curent
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
lewap |
![]()
Post
#484
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 24 March 08 ![]() |
Aceleasi probleme cu pompa ASAM Am schimbat garniturile si nu mai am pedala decat jos.In pompa sunt 2 ,,saibe,, metalice sub paharul cu lichid de frana.E obligatorie prezenta lor?Nu cumva imi obtureaza intrarea lichidului in pompa? teoretic stiu care este rolul lor,dar intreb si eu.Poate cineva nu le a mai pus si are pedala.
|
--------------------
dacia
1310 Li injectie
2002 berlina
- cj 01 xbw
|
|
ghitza |
![]()
Post
#485
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
NormalL ca sunt obligatorii altfel nu se puneau nu? (sunt ca niste talere),nu obtureaza nimic alea acolo(asta daca nu astupa gaurile pentru lichid de la ompa) stai fara griji,la mine nu curge nimic dar am frana doar jos si nu urca pedala nici sa o f***i.,astazi merg sa iau kit de pistonase pentru pompa
19 Jul 2011, 10:59: Iti vine lichid la roti?daca vine nu iti obtureaza nimic saibele alea This post has been edited by ghitza: 19 Jul 2011, 09:59 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#486
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
ghitza ai aerisit toata instalatia?? ai inceput cu spatele si ai terminat cu aerisitoru de la pompa??
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ghitza |
![]()
Post
#487
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Exact,uite id meu sa stam de vba:crisan_claudiu2009
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
G I M |
![]()
Post
#488
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Ai grija ce kit de reparatie iei pentru pompa. La firma ma refer.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
ghitza |
![]()
Post
#489
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai de care este in magazin ,stii vre-o firma si la astea mai buna?astazi unde am intrebat nu se gaseste doar pentru cea cu 3 conducte si diametru de 19,si cum imi trebuie mie pentru 4 conducte si ICP cu diametru de 20,6 nu am gasit ,maine merg la un magazin la care am sunat si are la 35 roni kitu acuma nush c firma e,daca stiti firme va rog sa imi spuneti care e buna pentru ca sigur kitu asta la 35 roni ii facut de ARMCOMP
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
cristyz |
![]()
Post
#490
|
![]() Doar 0%... Group: Members Posts: 114 Joined: 3 December 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am schimbat si eu pistoanele din pompa si am pus armcomp, dar ramaneau rotile infranate. Pana la urma am schimbat pompa si am pus de autonova.
|
--------------------
Nu
am
1900
|
|
lewap |
![]()
Post
#491
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 24 March 08 ![]() |
pompa autonova 95 lei,lichid dot 4,14 lei.Respectati instructiunile de aerisire din ambalaj==>pompa excelenta.Seturile de garnituri sunt de tot c.....de 2 lei,munca suficienta,satisfactie zero.Ar trebui interzise seturile de reparatie facute pe vapor ,pe genunchi sau in garaj.Sa aveti o vara fierbinte cu frane BETON!!!
|
--------------------
dacia
1310 Li injectie
2002 berlina
- cj 01 xbw
|
|
davidut5 |
![]()
Post
#492
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 9 July 09 From: Alexandria ![]() |
|
--------------------
Volkswagen
Jetta
1991 wolfburg, 19e
- TR-01-LOW
|
|
ghitza |
![]()
Post
#493
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Nu,tot asa se manifesta adica pedala moale si frana pe sfarsitu cursei
<span class='edit'>21 Jul 2011, 00:23:</span> QUOTE(lewap @ 20 Jul 2011, 19:23) pompa autonova 95 lei,lichid dot 4,14 lei.Respectati instructiunile de aerisire din ambalaj==>pompa excelenta.Seturile de garnituri sunt de tot c.....de 2 lei,munca suficienta,satisfactie zero.Ar trebui interzise seturile de reparatie facute pe vapor ,pe genunchi sau in garaj.Sa aveti o vara fierbinte cu frane BETON!!! Unde ai gasit tu pompa de AUTONOVA la 95 roni?? ![]() ![]() This post has been edited by ghitza: 20 Jul 2011, 23:23 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
cristyz |
![]()
Post
#494
|
![]() Doar 0%... Group: Members Posts: 114 Joined: 3 December 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Si eu cand am schimbat-o tot in jur de 90 lei o fost.
|
--------------------
Nu
am
1900
|
|
lewap |
![]()
Post
#495
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 24 March 08 ![]() |
Aotonova la 95 lei la CLUJ
|
--------------------
dacia
1310 Li injectie
2002 berlina
- cj 01 xbw
|
|
ghitza |
![]()
Post
#496
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Astazi m-am p[us din nou la aerisit prin cadere ,aer nu a iesit deloc la nici o roata desi aveam frane dezastru am crezut ca iasa aer la greu.Dupa ce am terminat aerisirea am tras 3 pedala calumea si am repus manocontactu ,cand am dat cele 3 pedale tepene surpiza ,pedala mai sus si teapana ,am mai tras si frana de mana 3 dintyi si pedala sus de tot cum trebuie .Am suspendata spatele si am strans frana de mana sa tin a la 5 dinti si am frane acum din nou,inca nu am iesit cu ea dar in curte am incercat asa in fata si in spate si e alta treaba,va tin la curent cand ies pe drum cu ea
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Minel |
![]()
Post
#497
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Cred ca , cursa lunga a pedalei este din cauza sistemului nemaipomenit de auto-reglaj ..... care functioneaza NU ...
Recomand ... demonteaza roata si dinte cu dinte refa reglajul manual si probezi apoi cu tamburul sa intre un pic mai greu, sa "frece" un pic tamburul pe sabot .... sa vezi ce cursa o sa ai atunci ! ( vorbeste Stan patitu' ...eu tot asa am facut ... ![]() Bafta !!! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ghitza |
![]()
Post
#498
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Am facut si treaba asta MINEL,am dat jos tot spalat si pus innapoi +schimbat cilindri si cablu de frana de mana de la roti,autoreglaju functioneaza fiindca daca las cu un dinte innapoi decat ar trebui sa aude cum sare singur la apasarea franei,am mers pana la un magazin aici si am frane acuma nu mai ma ppot plange
![]() MERSI!!!! |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
margarit2001 |
![]()
Post
#499
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 10 July 04 ![]() |
imi da si mie cineva o idee de "aerisire"?
am icp-ul blocat, nu-l pot scoate sub nici o forma schimbat racordul flexibil pe fata franeaza ok insa mai mult cu spatele la frana violenta mi se blocheaza rotile spate |
-------------------- 1.4 8V, 1.6 8V, 1.8 20VT, 2.8 for fun; 1.5 for city
|
|
ghitza |
![]()
Post
#500
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
metoda de aerisire iti recomand prin cadere ,un furtunas de stropgel int-ro sticla de 500ml cu dop gaurit prin care treci furtunasu,si celalalt ca[at [us [e aerisitor ,incepi cu spatele stanga pe urma dreapta dupa care fata dreapta si termini cu fata stanga dupa care aerisesti By pasuu prin aerisitoru de la pompa dai 3 pedale energice sa scoti pompa din avarie si montezi manocontactu.
Acuma daca nu poti scoate manocontactu de pe pompe e aiurea treaba ,si dupa cum zici ai pompa in avarie,ori iei pompa jos si desfaci manocontactu ori defaci aerisitoru si pui o inelara pe manocontact si desfaci,dupa care te pui si aerisesti instalatia |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
margarit2001 |
![]()
Post
#501
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 10 July 04 ![]() |
@ghitza
aerisirea am facut cum ai zis tu, a iesit ok monocontactu e blocat aerisitorul de langa e blocat ma gandeam sa scot aerisitorul sa bag o inelara pe monocontact...dar nu merge, nu se clinteste deloc - daca il fortez sigur il rup |
-------------------- 1.4 8V, 1.6 8V, 1.8 20VT, 2.8 for fun; 1.5 for city
|
|
ghitza |
![]()
Post
#502
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Cum naiba de s-au blocat asa in halu ala nu inteleg,nu ai ce face deact sa o dai jos si sa incerci sa desfaci altfel alta pompa desi ar trebui sa mearga ,invcerci si daca se rupe sa rupt macar ai incercat,pacat si BAFTA
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#503
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Am si eu o problema cu franele,de la un timp sunt tot mai slabe,pana au ajuns ca acuma la prima pedala sa nam frana deloc.Am aerisit toata instalatia si tot asa face,la prima pedala deloc,la a 2-a nu ajunge la jumate si se infraneaza toate 4.Posibil sa fie din pompa?
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Minel |
![]()
Post
#504
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Daca nu ai nici o "scurgere" ,, pompa de frana "scapa presiune" pe langa garnituri !
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#505
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Deci e clar trebuie sa ma apuc sa desfac pompa,da poate sa piarda presiunea desii nu pierd lichid ?K ma cam bate problema cu pompa asta,mi se pare cam ciudata.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
ghitza |
![]()
Post
#506
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
PIerde in pompa pe langa garnituri presiunea ,vezi face bule in borcan ? trage farna de mana 3 dinti si pasa frana si vezi daca la prima pedala e sus atunci ai probleme pe spate asta innainte sa te apuci de desfacut pompa
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
mstaniloiu |
![]()
Post
#507
|
Membru entuziast :) Group: Members Posts: 448 Joined: 17 February 05 From: DN1 ![]() |
salutare ghitza,
in metoda ta de aerisire , nu e mai bine sa incepi cu dreapta spate ? 9 Aug 2011, 14:47: salutare ghitza, in metoda ta de aerisire , nu e mai bine sa incepi cu dreapta spate ? This post has been edited by mstaniloiu: 9 Aug 2011, 14:47 |
--------------------
Dacia
(SupeR)Nova, 1310
- SN 2001
|
|
tynn |
![]()
Post
#508
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Iata recomandarile date de mannualul de reparatii de uzina pt. purjarea circuitului de franare:
NOTĂ: Înainte de începerea operației de purjare se va demonta de la pompă, traductorul ICP. El va fi remontat la terminarea operației. VARIANTA SISTEMULUI ÎN PARALEL Este important a se respecta ordinea următoare a punctelor de purjare: 1,6. Pompă centrală frână cu I.C.P. încorporat 2. Cilindru receptor frână, roată spate stânga 3. Cilindru receptor frână, roată spate dreapta 4. Etrier roată, dreapta față 5. Etrier roată, stânga față CONDIțII DE LUCRU Automobilul se află pe roți. Dacă rezervorul de benzină este gol, pe locurile din spate va sta o persoană sau două pentru a da posibilitatea deschiderii circuitului (trecerea unui debit de lichid mai mare prin limitatorul de frână). Deci aerisirea incepe si se termina cu pompa centrala de frana. This post has been edited by tynn: 9 Aug 2011, 15:50 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
Mircea27D |
![]()
Post
#509
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 10 September 10 From: Brasov ![]() |
Salutare. Am si eu o intrebare. A pus careva pompa de frana de pe un papuc pe o dacie normala break? Care e diferenta? Se potrivesc?
|
--------------------
Dacia
Break
2001 injectie
|
|
ghitza |
![]()
Post
#510
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
S-a mai explicat de nush cate ori ca merge fara probleme ,sa fie treaba de nota 10 pune ansamblu servofrana +pompa de frana de papuc pe berlina/breack
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 05:01 |