pompa frana dublu circuit si 4 tevi .. garnituri sau corp?
![]() ![]() ![]() |
pompa frana dublu circuit si 4 tevi .. garnituri sau corp?
wheelman2011 |
![]()
Post
#421
|
||
traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul Group: Members Posts: 172 Joined: 20 January 11 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 CLIMA 1.4 MPI Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#422
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
eu am pe berlina de aproape 2 ani de ASAM si pot decat sa o laud ,ca nu a facut nici o figura absolut nimic .acuma vezi tu pe care mergi si sper sa o nimeresti la fel de buna cum am nimerit-o eu asata daca mergi pe aceeasi firma(asam)
This post has been edited by ghitza: 24 Jan 2011, 20:04 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
wheelman2011 |
![]()
Post
#423
|
traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul Group: Members Posts: 172 Joined: 20 January 11 From: Bucuresti ![]() |
da pai cred ca pana la urma o sa merg si eu pe ASAM ca am mai auzit de la cineva ca a pus si a fost buna dar mai stau putin ca nu prea am chef pe zapezile astea sa stau sa o repar, oricum dupa ce o fac o sa va spun daca a mers sau nu si merci de informatie.
![]() This post has been edited by wheelman2011: 25 Jan 2011, 21:45 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 CLIMA 1.4 MPI Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
|
|
davidut5 |
![]()
Post
#424
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 9 July 09 From: Alexandria ![]() |
Tot de asam am si eu de 2 ani. In prima luna dupa ce am montat-o a inceput sa se umezeasca servo in partea de jos. Curge pe la pistonase.
Asa o las, pana acum alte probleme nu am avut, inafara ca nu prea am frane. This post has been edited by davidut5: 25 Jan 2011, 23:00 |
--------------------
Volkswagen
Jetta
1991 wolfburg, 19e
- TR-01-LOW
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#425
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
Daca vrei ,ia de uzina sau autonova ,e aceeasi ,dar mai eftina deh ambalaju etc
mie nu imi mai trebe asam ,sa schimb pompa la 2 saptamani ca tot curge sau chiar scapa ,am schimbat 3 pompe intro luna ,acuma am pus de autonova de 1 an si merge super nu am avut treaba ,la solenza cea originala se prezinta super bine |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
wheelman2011 |
![]()
Post
#426
|
traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul Group: Members Posts: 172 Joined: 20 January 11 From: Bucuresti ![]() |
ok am inteles, e cam loterie cu ASAM-ul si sunt toate sansele sa muncesc degeaba sa o montez ca sa vad dupa aia ca nu merge, asa ca pana la urma s-ar putea sa merg pe una originala ca am gasit la 180 lei sau sa mai caut poate gasesc de AUTONOVA ca macar sa fie buna si sa mearga bine.
This post has been edited by wheelman2011: 26 Jan 2011, 13:46 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 CLIMA 1.4 MPI Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
|
|
florinel_lva |
![]()
Post
#427
|
![]() membru interesat Group: Members Posts: 295 Joined: 28 March 06 From: Piatra Neamt ![]() |
care din conducte este pentru frana spate la pompa ICP
imi tot fac probleme frainile si nu stiu ce poate fi. am supendat cilindrii spate si apoi pedala se intarise am zis gata aia trebuie schimbati. acum pedala iar se duce pana la fund vreau sa suspend spatele din pompa sa nu mai ajunga nici la limitator, pe care il suspectez daca suspend spatele si pedala nu se mai slabeste inseamna ca limitatorul trebuie schimbat This post has been edited by florinel_lva: 27 Jan 2011, 12:16 |
--------------------
RENAULT
Koleos
2018
- nt05***
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#428
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Salut prieteni.
Daca repartitorul e prost reglat este posibil sa imi franeze mai intai rotile din spate si apoi cele din fata?La mine asta se intampla,cum am pus frana cum ma trage spatele.O sa o urc pe rampa sa ma asigur ca se infraneaza si rotile din fata la apasarea franei.Un lucru e cert,cand pui frana se vede amprenta de la rotile din spate iar la cele din fata nu se vad,probabil ca franeaza si ele dar dupa ce in prealabil au franat cele din spate. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
fullhouse |
![]()
Post
#429
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
QUOTE(florinel_lva @ 27 Jan 2011, 12:14) care din conducte este pentru frana spate la pompa ICP imi tot fac probleme frainile si nu stiu ce poate fi. am supendat cilindrii spate si apoi pedala se intarise am zis gata aia trebuie schimbati. acum pedala iar se duce pana la fund vreau sa suspend spatele din pompa sa nu mai ajunga nici la limitator, pe care il suspectez daca suspend spatele si pedala nu se mai slabeste inseamna ca limitatorul trebuie schimbat Privind pompa de la varf inspre servo frana ordinea ar fi urmatoarea: circuit spate; circuit bypass; circuit fata; circuit fata 27 Jan 2011, 12:56: QUOTE(Paulorossi @ 27 Jan 2011, 12:31) Salut prieteni. Daca repartitorul e prost reglat este posibil sa imi franeze mai intai rotile din spate si apoi cele din fata?La mine asta se intampla,cum am pus frana cum ma trage spatele.O sa o urc pe rampa sa ma asigur ca se infraneaza si rotile din fata la apasarea franei.Un lucru e cert,cand pui frana se vede amprenta de la rotile din spate iar la cele din fata nu se vad,probabil ca franeaza si ele dar dupa ce in prealabil au franat cele din spate. Eu zic ca da. Daca e reglat prost nu cred ca poate inchide circuitul spate nici macar la o descarcare puternica a puntii spate, o spun din experienta, m-am jucat mult cu repartitorul ala buclucas azi vara, am incercat zeci de pozitii. Cand strangeam si eu mult de tija aia la fel pateam si eu, in cele din urma am gasit o pozitie intermediara, dupa zeci de fandari si strecurari sub masina. Te-as sfatui sa nu te joci cu el chiar acum pe zapada asta, ai mare grija, regleaza-l corect, bafta multa This post has been edited by fullhouse: 27 Jan 2011, 12:56 |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#430
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Presupun ca nu are o cota dupa care sa-l reglezi ci numai vizual,il reglezi faci testul de frana si tot asa.
PS:multumesc pt informatie |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Costy2000 |
![]()
Post
#431
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
QUOTE(Paulorossi @ 27 Jan 2011, 12:31) Salut prieteni. Daca repartitorul e prost reglat este posibil sa imi franeze mai intai rotile din spate si apoi cele din fata?La mine asta se intampla,cum am pus frana cum ma trage spatele.O sa o urc pe rampa sa ma asigur ca se infraneaza si rotile din fata la apasarea franei.Un lucru e cert,cand pui frana se vede amprenta de la rotile din spate iar la cele din fata nu se vad,probabil ca franeaza si ele dar dupa ce in prealabil au franat cele din spate. Asa este si la mine franeza spatele prima data si dupa aia fata dar mai putin eu cred ca nu este bine si sunt sigur de asta ca nu e bine eu cred ca fata trebuie sa franeze prima data si dupa aia spatele . Ce ar pute sa fie de vina pompa de frana sau ce altceva ? This post has been edited by Costy2000: 27 Jan 2011, 18:26 |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
davidut5 |
![]()
Post
#432
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 9 July 09 From: Alexandria ![]() |
Oricum ar fi este un sistem cam prost facut. Nu stiu cum este la alte masini.
Daca mergi pe asfalt curat, ai aderenta si nu patineaza, daca mergi pe nisip, ai mai putin si patineaza umpic, iarna pe zapada e si mai rau. Eu zic sa-l reglati ca atunci cand masina este goala doar cu sofer, sa nu atinga tija, adica sa nu franeze deloc(ea tot franeaza dar f putin), iar cand ai 3 pasageri nu mai patineaza asa usor si tine si frana. Oricum l-ai regla este o situatie cu compromis, ori ai frana mereu si patineaza, ori ai frana doar cand ai greutate. Cand am fost la revizie baiatul mi-a legat cu o sarma repartitorul, bineinteles ca am dat-o jos, doar nu era sa ma invart in drum din cauza lui! |
--------------------
Volkswagen
Jetta
1991 wolfburg, 19e
- TR-01-LOW
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#433
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
eu am reglat limitatorul sa fie atacat de tija de la punte doar putin nici un mm nu cred ca e atacat si tot asa franeaza spate mai tare si fata mai putin m-am cam saturat ca am facut niste driftur fara sa vreau pe gheata,cum apas pe pedala de fara trebuie sa ma astept sa vad in ce directie o iau ca sa vad cu poat sa evit sa nu fac o belea
De la ce poate fi limitator pompa de frana ![]() This post has been edited by Costy2000: 27 Jan 2011, 20:17 |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
george 07 |
![]()
Post
#434
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
QUOTE(Costy2000 @ 27 Jan 2011, 20:11) eu am reglat limitatorul sa fie atacat de tija de la punte doar putin nici un mm nu cred ca e atacat si tot asa franeaza spate mai tare si fata mai putin m-am cam saturat ca am facut niste driftur fara sa vreau pe gheata,cum apas pe pedala de fara trebuie sa ma astept sa vad in ce directie o iau ca sa vad cu poat sa evit sa nu fac o belea De la ce poate fi limitator pompa de frana ![]() Salut! La tine si la 'Paulorossi" daca nu aveti limitatorul blocat (gripat) atunci cel mai sigur este din pompa centrala de franare ( la cel mai mic desechilibru de presiune intre circuitul primar si cel secundar circuitul I.C.P. actioneaza , in sensul ca trimite catre spate presiunea formata de cele doua circuite , dar sa nu scriu un pomelnic va rog cititi cu atentie documentatia My Webpage This post has been edited by george 07: 27 Jan 2011, 22:27 |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
alexxbossu |
![]()
Post
#435
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 6 October 10 ![]() |
salutare tuturor
postez si eu aici problema mea sper sa nu deranjez pe cineva. mi sa stricat filetu de pe pompa de frana de la acel aerisitor ce asi putea face si eu ca sa nu schimb pompa? |
--------------------
dacia
papuc 1307
1999
- dj-08-fag
|
|
davidut5 |
![]()
Post
#436
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 9 July 09 From: Alexandria ![]() |
Eu la pompa care o aveam inainte am pus un surub de la cremaliera de pe caroserie. Are acelasi filet si e conic in varf.
|
--------------------
Volkswagen
Jetta
1991 wolfburg, 19e
- TR-01-LOW
|
|
alexxbossu |
![]()
Post
#437
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 6 October 10 ![]() |
multumesc pentru sfat...
si mai am o problema nu mi se mai desfac aerisitoarele de la rotile din fata |
--------------------
dacia
papuc 1307
1999
- dj-08-fag
|
|
davidut5 |
![]()
Post
#438
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 9 July 09 From: Alexandria ![]() |
Bati usor cu ciocanul in capul lor inainte sa le desfaci. Ca sa le desfaci neaparat folosesti tubulara sau inelara cu 6 colturi.
Ca sa se desfaca la sigur, dai etrierul jos si il incingi cu ceva, apoi se desface usor. |
--------------------
Volkswagen
Jetta
1991 wolfburg, 19e
- TR-01-LOW
|
|
alexxbossu |
![]()
Post
#439
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 6 October 10 ![]() |
multumesc pentru sfaturi
|
--------------------
dacia
papuc 1307
1999
- dj-08-fag
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#440
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
atentie lichidul de frana e inflamabil....
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
tatic de dacie |
![]()
Post
#441
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 15 February 11 ![]() |
am si eu o dacie din 98 si am probleme cu frana se blocheaza rotile din spate dupa un nr de km pompa e cu 4 conducte si cu ICP
Am aschimbat limitatorul de frana garniturile din pompa nu stiu c sa mai fac Dati un sfat o parere This post has been edited by tatic de dacie: 15 Feb 2011, 10:39 |
--------------------
Dacia
1410 Berlina
1998
- BZ-02-YVY
|
|
ghitza |
![]()
Post
#442
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
vezi cilindri in ce stare sunt sa nu se blocheze
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
cik83 |
![]()
Post
#443
|
![]() Member Group: Members Posts: 98 Joined: 5 May 05 ![]() |
Va salut!
Am gasit o pompa dublu circuit cu 4 conducte, inclusiv repartitor, a patra conducta. Pe Dacia mea, am pompa dublu circuit cu 3 conducte. Se merita sa fac acest schimb la masina. E vreo diferenta, sau e mai bine asa? Va multumesc! |
--------------------
Dacia
Berlina 1310 MLS
1986
- No information
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#444
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
eu te-as sfatui sa nu te chinui cu modificarea ,la ITP sa nu ai probleme,si apoi o data ce nu ai noua nici pompa nici balonul de servo nici capital sa faci o reparatie capitala la frane si sa dai din una in 10 mai bine stai bine in banca ta,cine face s desface are ce face.
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
cik83 |
![]()
Post
#445
|
![]() Member Group: Members Posts: 98 Joined: 5 May 05 ![]() |
Ideea e ca tot sistemul de frana il iau de pe o Dacie(care se va duce la RABLA) la care s-a facut revizie totala sistem franare acum cateva luni. Servo e nou, pompa noua, cilindrii pe spate noi, saboti, repartitor noi. Ideea era daca e mai eficace pompa cu ICP. Stiu ca s-a chinuit ceva pana a facut frana pe masina aia. Stiu ca se aeriseste un pic altfel fata de cea cu 3 conducte dublu circuit. La ITP, sigur, nu cred ca voi avea probleme doarece eu tot cu dublu circuit+servo am, dar cu 3 conducte.
Multumesc pentru raspuns! ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina 1310 MLS
1986
- No information
|
|
evilbrain |
![]()
Post
#446
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 13 December 10 From: Bucuresti ![]() |
Salut. Caut un mecanic in bucuresti care sa stie sa aeriseasca franele ca la carte ( am pompa cu icp). Am tot fost la fel de fel de "priceputi" si tot nu mi-au aerisit-o cum trebuie deoarece o bagau in regim de avarie. Daca as avea timp si spatiu i-as face aerisiea eu. Multumesc.
|
--------------------
Renault
Laguna
1998 2.2 dt
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#447
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Salut prieteni.
Revin cu o mica nelamurire. Dupa cca 2 saptamani de functionare a masinii trebuie sa aerisesc,de regula doar rotile din fata pt o frana eficienta.Am constatat ca dupa aerisire pedala prinde mai sus deci exclud posibilitatea pompei de a fi defecta sau depasirea unor tolerante a unor cote din pompa deoarece in acest caz pompa nu ar mai face presiune suficienta.Dupa aerisire am facut un test constand in urmatoarele: -daca merg in fata cu masina si franez brus,rotile din spate se blocheaza(se vede vizual amprenta) iar rotile din fata franeaza dar nu se blocheaza(inca se invart),nu se vede nici o amprenta.Acest lucru l-am constatat personal in timp ce altcineva conducea masina. -daca merg in marsalier si franaez se blocheaza ambele,parca cele din fata se blocheaza mai repede. Nelamurirea mea este daca functioneaza bine sau nu?Un mecanic mi-a spun ca in mod normal la mersul in fata ar trebui sa franaeze(blocheze) si rotile din fata chiar daca o fac ulterior dupa rotile din spate.Pt blocarea rotilor din fata la mers inapoi mi-a spus ca e posibil sa se fi blocat din cauza porilor placutelor de frana care au prins mai bine deoarece s-a rulat invers si a fost o oarecare eficienta marita a placutelor. Mecanicul mi-a sugerat sa o testez pe o rampa. Personal consider ca problema ar fi din repartitorul prost/dereglat.Repartitorul e ASAM montat acum cca 1 an,pompa e cu 4 conducte si ICP Astept orice opinii/sugestii referitor la aceasta problema. Multumesc anticipat. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
bundaionut |
![]()
Post
#448
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 23 January 09 From: BUZAU ![]() |
problema cu pedala care se lasa dupa aproximativ doua saptamani dupa ce i-am facut aerisirea o am si eu. La fel am si eu pompa cu dublu circuit, 4 conducte si ICP (daca scoti mufa de la ICP nu ar trebui sa se aprinda in bord martorul de "alte pericole"?). Ce poate avea?
|
--------------------
Dacia
1310 L GPL
1999
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#449
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Mai mult ca sigur va intra aer in instalatie pe undeva, e de ajuns foarte putin sa intre, pe la oricare garnitura, ca eficacitatea franarii e compromisa. La mine problema a fost pe spate, initial am schimbat doar garniturile de la cilindrii receptori, tot asa facea. Apoi am schimbat cilindrii complet, tot asa facea. Intr-un final am pus si limitator nou, o perioada a mers bine, apoi iar a apucat-o damblaua. Concluzie: piese de schimb sub orice critica, nici n-am cuvinte. Momentan am luat limitatorul vechi, l-am blocat pe deschis, si vad ca merge bine deocamdata. Din pacate cu dacia vom avea vesnic probleme cu franele
![]() |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#450
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Eu am facut verificarea eficientei franarii imediat dupa aerisire si am simptomele descrise mai sus,deci exclud ca ar fi aer in sistem care compromite franarea.
Incertitudinea e ca e functioneaza corect sau nu instalatia de frana? |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 08:20 |