DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

21 Pages « < 13 14 15 16 17 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> pompa frana dublu circuit si 4 tevi .. garnituri sau corp?

wheelman2011
post 23 Jan 2011, 21:05
Post #421


traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul


Group: Members
Posts: 172
Joined: 20 January 11
From: Bucuresti




am probleme cu frana la o solenza si am pompa cu dublucircuit cu ICP si trebuie sa o schimb ca e dusa de tot nu mai face presiune deloc si decat sa ma chinui sa ii schimb garniturile si sa vad dupa aia ca tot nu merge mai bine iau una noua si intrebarea mea e de care pompa sa iau ca am gasit de 2 feluri :
- ASAM - 90 de lei
- AUTOSPEED - 90 de lei
Am gasit si originala chipurile dar era mult mai scumpa. Ambele au un an garantie dar asta prea putin conteaza ca stim cu totii cum e cu garantiiile pe meleagurile noastre, asa ca as vrea sa stiu care credeti ca ar fi cea mai buna dintre cele 2. Astept parerile voastre. Merci.


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 CLIMA 1.4 MPI
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 24 Jan 2011, 20:03
Post #422


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




eu am pe berlina de aproape 2 ani de ASAM si pot decat sa o laud ,ca nu a facut nici o figura absolut nimic .acuma vezi tu pe care mergi si sper sa o nimeresti la fel de buna cum am nimerit-o eu asata daca mergi pe aceeasi firma(asam)

This post has been edited by ghitza: 24 Jan 2011, 20:04


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wheelman2011
post 25 Jan 2011, 21:43
Post #423


traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul


Group: Members
Posts: 172
Joined: 20 January 11
From: Bucuresti




da pai cred ca pana la urma o sa merg si eu pe ASAM ca am mai auzit de la cineva ca a pus si a fost buna dar mai stau putin ca nu prea am chef pe zapezile astea sa stau sa o repar, oricum dupa ce o fac o sa va spun daca a mers sau nu si merci de informatie. cheers.gif

This post has been edited by wheelman2011: 25 Jan 2011, 21:45


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 CLIMA 1.4 MPI
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davidut5
post 25 Jan 2011, 22:57
Post #424


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




Tot de asam am si eu de 2 ani. In prima luna dupa ce am montat-o a inceput sa se umezeasca servo in partea de jos. Curge pe la pistonase.

Asa o las, pana acum alte probleme nu am avut, inafara ca nu prea am frane.

This post has been edited by davidut5: 25 Jan 2011, 23:00


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 25 Jan 2011, 23:10
Post #425


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




Daca vrei ,ia de uzina sau autonova ,e aceeasi ,dar mai eftina deh ambalaju etc
mie nu imi mai trebe asam ,sa schimb pompa la 2 saptamani ca tot curge sau chiar scapa ,am schimbat 3 pompe intro luna ,acuma am pus de autonova de 1 an si merge super nu am avut treaba ,la solenza cea originala se prezinta super bine


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wheelman2011
post 26 Jan 2011, 13:43
Post #426


traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul


Group: Members
Posts: 172
Joined: 20 January 11
From: Bucuresti




ok am inteles, e cam loterie cu ASAM-ul si sunt toate sansele sa muncesc degeaba sa o montez ca sa vad dupa aia ca nu merge, asa ca pana la urma s-ar putea sa merg pe una originala ca am gasit la 180 lei sau sa mai caut poate gasesc de AUTONOVA ca macar sa fie buna si sa mearga bine.

This post has been edited by wheelman2011: 26 Jan 2011, 13:46


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 CLIMA 1.4 MPI
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinel_lva
post 27 Jan 2011, 12:14
Post #427


membru interesat


Group: Members
Posts: 295
Joined: 28 March 06
From: Piatra Neamt




care din conducte este pentru frana spate la pompa ICP
imi tot fac probleme frainile si nu stiu ce poate fi. am supendat cilindrii spate si apoi pedala se intarise am zis gata aia trebuie schimbati. acum pedala iar se duce pana la fund
vreau sa suspend spatele din pompa sa nu mai ajunga nici la limitator, pe care il suspectez
daca suspend spatele si pedala nu se mai slabeste inseamna ca limitatorul trebuie schimbat

This post has been edited by florinel_lva: 27 Jan 2011, 12:16


--------------------
RENAULT Koleos 2018 - nt05***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 27 Jan 2011, 12:31
Post #428


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Salut prieteni.
Daca repartitorul e prost reglat este posibil sa imi franeze mai intai rotile din spate si apoi cele din fata?La mine asta se intampla,cum am pus frana cum ma trage spatele.O sa o urc pe rampa sa ma asigur ca se infraneaza si rotile din fata la apasarea franei.Un lucru e cert,cand pui frana se vede amprenta de la rotile din spate iar la cele din fata nu se vad,probabil ca franeaza si ele dar dupa ce in prealabil au franat cele din spate.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 27 Jan 2011, 12:47
Post #429


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




QUOTE(florinel_lva @ 27 Jan 2011, 12:14)
care din conducte este pentru frana spate la pompa ICP
imi tot fac probleme frainile si nu stiu ce poate fi. am supendat cilindrii spate si apoi pedala se intarise am zis gata aia trebuie schimbati. acum pedala iar se duce pana la fund
vreau sa suspend spatele din pompa sa nu mai ajunga nici la limitator, pe care il suspectez
daca suspend spatele si pedala nu se mai slabeste inseamna ca limitatorul trebuie schimbat
*


Privind pompa de la varf inspre servo frana ordinea ar fi urmatoarea: circuit spate; circuit bypass; circuit fata; circuit fata

27 Jan 2011, 12:56:
QUOTE(Paulorossi @ 27 Jan 2011, 12:31)
Salut prieteni.
Daca repartitorul e prost reglat este posibil sa imi franeze mai intai rotile din spate si apoi cele din fata?La mine asta se intampla,cum am pus frana cum ma trage spatele.O sa o urc pe rampa sa ma asigur ca se infraneaza si rotile din fata la apasarea franei.Un lucru e cert,cand pui frana se vede amprenta de la rotile din spate iar la cele din fata nu se vad,probabil ca franeaza si ele dar dupa ce in prealabil au franat cele din spate.
*


Eu zic ca da. Daca e reglat prost nu cred ca poate inchide circuitul spate nici macar la o descarcare puternica a puntii spate, o spun din experienta, m-am jucat mult cu repartitorul ala buclucas azi vara, am incercat zeci de pozitii. Cand strangeam si eu mult de tija aia la fel pateam si eu, in cele din urma am gasit o pozitie intermediara, dupa zeci de fandari si strecurari sub masina. Te-as sfatui sa nu te joci cu el chiar acum pe zapada asta, ai mare grija, regleaza-l corect, bafta multa

This post has been edited by fullhouse: 27 Jan 2011, 12:56


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 27 Jan 2011, 17:36
Post #430


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Presupun ca nu are o cota dupa care sa-l reglezi ci numai vizual,il reglezi faci testul de frana si tot asa.
PS:multumesc pt informatie


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costy2000
post 27 Jan 2011, 18:24
Post #431


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 18 April 10




QUOTE(Paulorossi @ 27 Jan 2011, 12:31)
Salut prieteni.
Daca repartitorul e prost reglat este posibil sa imi franeze mai intai rotile din spate si apoi cele din fata?La mine asta se intampla,cum am pus frana cum ma trage spatele.O sa o urc pe rampa sa ma asigur ca se infraneaza si rotile din fata la apasarea franei.Un lucru e cert,cand pui frana se vede amprenta de la rotile din spate iar la cele din fata nu se vad,probabil ca franeaza si ele dar dupa ce in prealabil au franat cele din spate.
*


Asa este si la mine franeza spatele prima data si dupa aia fata dar mai putin eu cred ca nu este bine si sunt sigur de asta ca nu e bine eu cred ca fata trebuie sa franeze prima data si dupa aia spatele .
Ce ar pute sa fie de vina pompa de frana sau ce altceva ?

This post has been edited by Costy2000: 27 Jan 2011, 18:26


--------------------
Dacia 1310 1996 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davidut5
post 27 Jan 2011, 20:00
Post #432


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




Oricum ar fi este un sistem cam prost facut. Nu stiu cum este la alte masini.
Daca mergi pe asfalt curat, ai aderenta si nu patineaza, daca mergi pe nisip, ai mai putin si patineaza umpic, iarna pe zapada e si mai rau. Eu zic sa-l reglati ca atunci cand masina este goala doar cu sofer, sa nu atinga tija, adica sa nu franeze deloc(ea tot franeaza dar f putin), iar cand ai 3 pasageri nu mai patineaza asa usor si tine si frana.

Oricum l-ai regla este o situatie cu compromis, ori ai frana mereu si patineaza, ori ai frana doar cand ai greutate.

Cand am fost la revizie baiatul mi-a legat cu o sarma repartitorul, bineinteles ca am dat-o jos, doar nu era sa ma invart in drum din cauza lui!


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costy2000
post 27 Jan 2011, 20:11
Post #433


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 18 April 10




eu am reglat limitatorul sa fie atacat de tija de la punte doar putin nici un mm nu cred ca e atacat si tot asa franeaza spate mai tare si fata mai putin m-am cam saturat ca am facut niste driftur fara sa vreau pe gheata,cum apas pe pedala de fara trebuie sa ma astept sa vad in ce directie o iau ca sa vad cu poat sa evit sa nu fac o belea

De la ce poate fi limitator pompa de frana sad.gif

This post has been edited by Costy2000: 27 Jan 2011, 20:17


--------------------
Dacia 1310 1996 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 27 Jan 2011, 22:24
Post #434


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




QUOTE(Costy2000 @ 27 Jan 2011, 20:11)
eu am reglat limitatorul sa fie atacat de tija de la punte doar putin nici un mm nu cred ca e atacat si tot asa franeaza spate mai tare si  fata mai putin m-am cam saturat ca am facut niste driftur fara sa vreau pe gheata,cum apas pe pedala de fara trebuie sa ma astept sa vad in ce directie o iau ca sa vad cu poat sa evit sa nu fac o belea

  De la ce poate fi limitator pompa de frana  sad.gif
*


Salut! La tine si la 'Paulorossi" daca nu aveti limitatorul blocat (gripat) atunci cel mai sigur este din pompa centrala de franare ( la cel mai mic desechilibru de presiune intre circuitul primar si cel secundar circuitul I.C.P. actioneaza , in sensul ca trimite catre spate presiunea formata de cele doua circuite , dar sa nu scriu un pomelnic va rog cititi cu atentie documentatia My Webpage

This post has been edited by george 07: 27 Jan 2011, 22:27


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxbossu
post 31 Jan 2011, 17:59
Post #435


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 6 October 10




salutare tuturor

postez si eu aici problema mea sper sa nu deranjez pe cineva.

mi sa stricat filetu de pe pompa de frana de la acel aerisitor ce asi putea face si eu ca sa nu schimb pompa?



--------------------
dacia papuc 1307 1999 - dj-08-fag
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davidut5
post 31 Jan 2011, 18:22
Post #436


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




Eu la pompa care o aveam inainte am pus un surub de la cremaliera de pe caroserie. Are acelasi filet si e conic in varf.


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxbossu
post 31 Jan 2011, 20:10
Post #437


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 6 October 10




multumesc pentru sfat...

si mai am o problema nu mi se mai desfac aerisitoarele de la rotile din fata


--------------------
dacia papuc 1307 1999 - dj-08-fag
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davidut5
post 1 Feb 2011, 00:13
Post #438


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




Bati usor cu ciocanul in capul lor inainte sa le desfaci. Ca sa le desfaci neaparat folosesti tubulara sau inelara cu 6 colturi.
Ca sa se desfaca la sigur, dai etrierul jos si il incingi cu ceva, apoi se desface usor.


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxbossu
post 1 Feb 2011, 02:36
Post #439


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 6 October 10




multumesc pentru sfaturi


--------------------
dacia papuc 1307 1999 - dj-08-fag
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 1 Feb 2011, 09:22
Post #440


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




atentie lichidul de frana e inflamabil....


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatic de dacie
post 15 Feb 2011, 10:37
Post #441


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 15 February 11




am si eu o dacie din 98 si am probleme cu frana se blocheaza rotile din spate dupa un nr de km pompa e cu 4 conducte si cu ICP
Am aschimbat limitatorul de frana garniturile din pompa nu stiu c sa mai fac
Dati un sfat o parere

This post has been edited by tatic de dacie: 15 Feb 2011, 10:39


--------------------
Dacia 1410 Berlina 1998 - BZ-02-YVY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 15 Feb 2011, 11:01
Post #442


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




vezi cilindri in ce stare sunt sa nu se blocheze


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cik83
post 15 Feb 2011, 13:38
Post #443


Member


Group: Members
Posts: 98
Joined: 5 May 05




Va salut!

Am gasit o pompa dublu circuit cu 4 conducte, inclusiv repartitor, a patra conducta. Pe Dacia mea, am pompa dublu circuit cu 3 conducte.
Se merita sa fac acest schimb la masina. E vreo diferenta, sau e mai bine asa?

Va multumesc!


--------------------
Dacia Berlina 1310 MLS 1986 - No information
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 15 Feb 2011, 21:17
Post #444


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




eu te-as sfatui sa nu te chinui cu modificarea ,la ITP sa nu ai probleme,si apoi o data ce nu ai noua nici pompa nici balonul de servo nici capital sa faci o reparatie capitala la frane si sa dai din una in 10 mai bine stai bine in banca ta,cine face s desface are ce face.


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cik83
post 16 Feb 2011, 09:48
Post #445


Member


Group: Members
Posts: 98
Joined: 5 May 05




Ideea e ca tot sistemul de frana il iau de pe o Dacie(care se va duce la RABLA) la care s-a facut revizie totala sistem franare acum cateva luni. Servo e nou, pompa noua, cilindrii pe spate noi, saboti, repartitor noi. Ideea era daca e mai eficace pompa cu ICP. Stiu ca s-a chinuit ceva pana a facut frana pe masina aia. Stiu ca se aeriseste un pic altfel fata de cea cu 3 conducte dublu circuit. La ITP, sigur, nu cred ca voi avea probleme doarece eu tot cu dublu circuit+servo am, dar cu 3 conducte.
Multumesc pentru raspuns! smile.gif


--------------------
Dacia Berlina 1310 MLS 1986 - No information
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evilbrain
post 17 Mar 2011, 12:37
Post #446


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 13 December 10
From: Bucuresti




Salut. Caut un mecanic in bucuresti care sa stie sa aeriseasca franele ca la carte ( am pompa cu icp). Am tot fost la fel de fel de "priceputi" si tot nu mi-au aerisit-o cum trebuie deoarece o bagau in regim de avarie. Daca as avea timp si spatiu i-as face aerisiea eu. Multumesc.


--------------------
Renault Laguna 1998 2.2 dt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 17 May 2011, 07:07
Post #447


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Salut prieteni.
Revin cu o mica nelamurire.
Dupa cca 2 saptamani de functionare a masinii trebuie sa aerisesc,de regula doar rotile din fata pt o frana eficienta.Am constatat ca dupa aerisire pedala prinde mai sus deci exclud posibilitatea pompei de a fi defecta sau depasirea unor tolerante a unor cote din pompa deoarece in acest caz pompa nu ar mai face presiune suficienta.Dupa aerisire am facut un test constand in urmatoarele:
-daca merg in fata cu masina si franez brus,rotile din spate se blocheaza(se vede vizual amprenta) iar rotile din fata franeaza dar nu se blocheaza(inca se invart),nu se vede nici o amprenta.Acest lucru l-am constatat personal in timp ce altcineva conducea masina.
-daca merg in marsalier si franaez se blocheaza ambele,parca cele din fata se blocheaza mai repede.
Nelamurirea mea este daca functioneaza bine sau nu?Un mecanic mi-a spun ca in mod normal la mersul in fata ar trebui sa franaeze(blocheze) si rotile din fata chiar daca o fac ulterior dupa rotile din spate.Pt blocarea rotilor din fata la mers inapoi mi-a spus ca e posibil sa se fi blocat din cauza porilor placutelor de frana care au prins mai bine deoarece s-a rulat invers si a fost o oarecare eficienta marita a placutelor.
Mecanicul mi-a sugerat sa o testez pe o rampa.
Personal consider ca problema ar fi din repartitorul prost/dereglat.Repartitorul e ASAM montat acum cca 1 an,pompa e cu 4 conducte si ICP
Astept orice opinii/sugestii referitor la aceasta problema.
Multumesc anticipat.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundaionut
post 17 May 2011, 08:39
Post #448


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 23 January 09
From: BUZAU




problema cu pedala care se lasa dupa aproximativ doua saptamani dupa ce i-am facut aerisirea o am si eu. La fel am si eu pompa cu dublu circuit, 4 conducte si ICP (daca scoti mufa de la ICP nu ar trebui sa se aprinda in bord martorul de "alte pericole"?). Ce poate avea?


--------------------
Dacia 1310 L GPL 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 17 May 2011, 10:11
Post #449


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Mai mult ca sigur va intra aer in instalatie pe undeva, e de ajuns foarte putin sa intre, pe la oricare garnitura, ca eficacitatea franarii e compromisa. La mine problema a fost pe spate, initial am schimbat doar garniturile de la cilindrii receptori, tot asa facea. Apoi am schimbat cilindrii complet, tot asa facea. Intr-un final am pus si limitator nou, o perioada a mers bine, apoi iar a apucat-o damblaua. Concluzie: piese de schimb sub orice critica, nici n-am cuvinte. Momentan am luat limitatorul vechi, l-am blocat pe deschis, si vad ca merge bine deocamdata. Din pacate cu dacia vom avea vesnic probleme cu franele sad.gif


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 17 May 2011, 10:51
Post #450


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Eu am facut verificarea eficientei franarii imediat dupa aerisire si am simptomele descrise mai sus,deci exclud ca ar fi aer in sistem care compromite franarea.
Incertitudinea e ca e functioneaza corect sau nu instalatia de frana?


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
21 Pages « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 08:20
Forum Renault