pompa frana dublu circuit si 4 tevi .. garnituri sau corp?
![]() ![]() ![]() |
pompa frana dublu circuit si 4 tevi .. garnituri sau corp?
Paulorossi |
![]()
Post
#361
|
||
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#362
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Mai, da' reglajul la saboti il face careva? Daca tamburul are o buza, il strunjeste careva? Nu de alta dara acea buza face ca tamburul sa nu intre decit cu sabotii mai departati de el pe partea utila, ca atare ai cursa lunga.
Paulorossi, aeriseste spatele si spune care cilindru are aer. De acolo se trage de regula. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
fullhouse |
![]()
Post
#363
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Expun mai pe larg cazul meu. Cand au inceput sa ma lase franele pedala devenea din ce in ce mai moale, aproape de podea. Am inceput cu o aerisire completa care a avut efect foarte bun. A tinut vreo 2 saptamani. Am zis ca trage aer pe undeva, am schimbat toate garniturile posibile+cele de la pompa, din nou frana foarte buna. Asta m-a tinut vreo luna cred, fenomenul repetandu-se. Sabotii din spate sunt reglati la o frecare usoara, nu au nici o urma de uzura, sunt uzati uniform. Am zis sa schimb si pistonasele, desi cele vechi nu erau foarte uzate. Din momentul cand am pus cele noi n-am mai avut presiune pe spate, arcurile alea erau aiurea. Am decis sa pun arcurile vechi, a revenit presiunea pe spate dar pedala s-a incapatanat sa ramana moale si moale e pana in momentul de fata. Am incercat o groaza de combinatii, plus cateva pompe de la dezmembrari si tot nu am frane calumea. Exclus sa scape pe undeva lichid, garniturile le-am schimbat cu simt de raspundere, nu o fac in nici un caz prima oara, lichid am pus DOT 3. Vad ca solutia ar fi cumpararea unei pompe noi, dar am emotii mari in ceea ce priveste functionalitatea ei, momentan circul cu ea asa.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
RIVE |
![]()
Post
#364
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 6 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Am patit-o si eu, am cumparat pompa noua dublucircuit de autonova (asta a fost si pe masina din fabrica) si in fiecare zi se lasa pedala cate putin pana nu mai aveam frane. Instalatia nu pierdea deloc lichid. Am schimbat setul de garnituri ale pompei si nu am mai avut probleme. Culmea, garniturile cumparate erau facute de un srl nu mai stiu care.
|
--------------------
Logan
1.2 16v E5 2011 sedan
Logan SL Plus 0.9TCe E6 2018
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#365
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#366
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
In cazu' asta se pare ca e pompa. Posibil tot supapele sau..nu face presiune pe un circuit. Garniturile le-ai pus bine?
<span class='edit'>27 Sep 2010, 14:17:</span> QUOTE(fullhouse @ 27 Sep 2010, 09:43) [...] Din momentul cand am pus cele noi n-am mai avut presiune pe spate, arcurile alea erau aiurea. Am decis sa pun arcurile vechi, a revenit presiunea pe spate dar pedala s-a incapatanat sa ramana moale si moale e pana in momentul de fata. [...] Cind desfaci conductele din pompa curge lichid prin toate stuturile (mai putin cel de la bypass)? Apoi, conducta bypass e aerisita? This post has been edited by diaconuliviu: 27 Sep 2010, 14:18 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#367
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
garniturile erau montate deja pe pistonasele din kit.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#368
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Vezi ce-i spuneam si colegului
Un circuit fara descarcare la supapele alea mici sau..uneori pompa atacata deja (desi la pompa atacata se cam blocheaza fata) |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#369
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
diaconuliviu,nu inteleg ce vrei sa spui...
Cand desfac conductele din pompa curge lichid prin toate stuturile mai putin cel de la bypass. This post has been edited by Paulorossi: 27 Sep 2010, 19:01 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#370
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
eu iti spun din ce am patit eu:dupa o sapt. de la schimbarea setului de pistonase nu mai aveam frane, schimb garniturile si vad ca umbla prea usor in cilindru, acuma nu stiu daca era corpul uzat sau pistonasele prea mici din fabrica
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#371
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
si remedierea problemei in ce a constat?
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#372
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
am pus pompa noua, cica din spania, care a tinut o luna , acum am una sh fara icp
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#373
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Paulorossi @ 27 Sep 2010, 19:00) diaconuliviu,nu inteleg ce vrei sa spui... Cand desfac conductele din pompa curge lichid prin toate stuturile mai putin cel de la bypass. In cazul asta circuitele par ok. Daca si scapa supapele sau garniturile... numai cu un manometru poti ghici. Si mai dau un pont: reglajul jocului dintre servo si pedata si intre servo si pistonasele pompei. Am scris pe undeva, mai demult. This post has been edited by diaconuliviu: 29 Sep 2010, 12:03 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
xrt3xrt3 |
![]()
Post
#374
|
![]() o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro Group: Members Posts: 117 Joined: 10 February 10 From: Ploiesti-Bucuresti ![]() |
si de unde cumparam si noi un manometru dasta ca tare ar fi bun...?
nu s-ar putea adapte unul din comert de pe la instalatii sanitre gen de la hidrofor, centrale termice... |
--------------------
Dacia
1310 pe GPL
1998
- DB 05 MBI
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#375
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Salutare la toata lumea!
Postez si eu aici in legatura cu problema pe care o am la pompa de frana,este dublucircuit cu 3 conducte. acum 2 sapt.am ramas fara frane,imi sarise supapa de la un pistonas,am desfacut pompa,am luat alt set de pistonase,le-am montat in ordinea care trebuie,sigurantele acelea le-am pus cu fanta spre servo dar nu reusesc sa o amorsez.....nu imi baga lichid pe conductele de pe fata,nu inteleg de ce? am facut ieri la pedale de ma luat naiba....pe conducta pt.spate baga lichid dar pe cele 2 pt.fata nu. astept un raspuns,o parere ceva ca nu prea as vrea sa iau o pompa noua si sa nu mearga sau sa am probleme cu ea. |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#376
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Chiar nu are nimeni nici o parere.....? Sincer nu stiu ce sa-i mai fac...cred ca pana la urma iau una noua cu simplu circuit ca din cate vad pe aici este mai indicata fata de cea dubla dar tot nu-mi pot da seama de ce nu imi da lichid pe conductele de fata???
|
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#377
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
cauta cu dublu cu 3 conducte,noua cu simplu nu cred sa gasesti
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#378
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Ba da am gasit,chiar la mai multe magazine si la unul arata chiar bine pompa....acum nu stiu,vad maine ce rezolv cu asta daca nu una noua.
|
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#379
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(schumi_86 @ 4 Oct 2010, 13:07) Salutare la toata lumea! Postez si eu aici in legatura cu problema pe care o am la pompa de frana,este dublucircuit cu 3 conducte. acum 2 sapt.am ramas fara frane,imi sarise supapa de la un pistonas,am desfacut pompa,am luat alt set de pistonase,le-am montat in ordinea care trebuie,sigurantele acelea le-am pus cu fanta spre servo dar nu reusesc sa o amorsez.....nu imi baga lichid pe conductele de pe fata,nu inteleg de ce? am facut ieri la pedale de ma luat naiba....pe conducta pt.spate baga lichid dar pe cele 2 pt.fata nu. astept un raspuns,o parere ceva ca nu prea as vrea sa iau o pompa noua si sa nu mearga sau sa am probleme cu ea. Daca citeai topicul vedea ca aceeasi problema am avut-o si eu recent.Din pacate noul kit are arcurile dezastruoase,deci monteaza arcurile vechi pe pistonasele noi daca vrei sa poti amorsa conductele.De la ce producator ai luat kitul?Chiar nu mai exista un producator bun de kit sau macar de garnituri?Dar daca cumperi pompa de la care producator o cumperi si mai ales cat te tine? |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
schumi_86 |
![]()
Post
#380
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Mersi de raspuns,nu citisem fiecare post in parte sau poate ca l-am citit dar nu am fost atent din cauza nervilor pe care mi i-am facut....
am vazut treaba cu arcurile acum dimineata cand am citit pe aici,am sa merg la masina sa incerc asa,sa pun arcurile vechi si revin cu ce am rezolvat. |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#381
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Am "rezolvat" de tot pompa de frana,am incercat sa scot pistonasele ca sa schimb arcurile si i-am rupt o ureche de fixare. Cand am scos pistonasul secundar prima garnitura era ciupita in 2 locuri,cum de s-a ciupit nu-mi explic fiind noi da ma rog....
![]() Acum o sa iau alta pompa dar una simplu circuit si intre timp o sa caut una cu dublu-circuit buna si cand o fii sa-i vina vremea de I.T.P o sa o schimb. |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#382
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
In sfarsit am rezolvat problema cu franele,am luat pompa noua simpla dar tot nu baga presiune cum trebuie.....
![]() ![]() Rezultatul: frane mai bune si raspuns mult mai prompt la apasarea pedalei.... |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
davidut5 |
![]()
Post
#383
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 9 July 09 From: Alexandria ![]() |
Stie cineva daca la contactul de langa aerisitor la pompa de frana trebuie sa fie presiune de lichid. Ca la o apasare puternica a franei a inceput sa curga lichid chiar pe langa papucul acelui contact
|
--------------------
Volkswagen
Jetta
1991 wolfburg, 19e
- TR-01-LOW
|
|
rodi |
![]()
Post
#384
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
QUOTE(schumi_86 @ 14 Oct 2010, 19:57) In sfarsit am rezolvat problema cu franele,am luat pompa noua simpla dar tot nu baga presiune cum trebuie..... ![]() ![]() Rezultatul: frane mai bune si raspuns mult mai prompt la apasarea pedalei.... Schimba pompa de la simplu circuit la dublu (asa cum a fost dotata Dacia: Schimba si lichidul de la DOT 5 la DOT 3. Sa nu folosesti in afara de 3 ! ) Ai servo ? Curge -ai prezenta de lichid - in servo ? QUOTE(davidut5 @ 20 Nov 2010, 17:46) Stie cineva daca la contactul de langa aerisitor la pompa de frana trebuie sa fie presiune de lichid. Ca la o apasare puternica a franei a inceput sa curga lichid chiar pe langa papucul acelui contact Stropeste pompa -la exterior cu apa; lasa sa se usuce, sa fie uscata; daca ai servo, porneste si motorul... Pune frane: Iese lichid pe la stutul acela / Daca da... Ma opresc aici. This post has been edited by rodi: 20 Nov 2010, 18:00 |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
davidut5 |
![]()
Post
#385
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 9 July 09 From: Alexandria ![]() |
Nu se umezeste nu pica ci turuie siroi cand calc frana.
Cand am apasat odata tare pe frana a scapat pedaua dintr-odata, apoi a inceput sa curga pe acolo la apasarea pedalei. Se poate sa fie de la contact? Sau e ceva in neregula cu pistonasele mici? Cand am desfacut pompa prima oara inauntru unde se baga contactul era vaselina, nici urma de lichid. |
--------------------
Volkswagen
Jetta
1991 wolfburg, 19e
- TR-01-LOW
|
|
ghitza |
![]()
Post
#386
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai nu trebuie sa curga lichid pe la acel manocontact chiar si cu el luat jos .Inseamna ca sunt ciupite sau duse garniturile de la circuitul ICP (oringurile de cauciuc)schimba le si nu ar mai trebui sa curga .bafta la schimbat
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
rodi |
![]()
Post
#387
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
Daca nu curge pe la racordul olandez, schimba corp pompa...
|
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
ghitza |
![]()
Post
#388
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
da jos pompa spalo frumos cu alcool tehnic sau ce ai pe acasa chiar si diluant ,verifici si pistonasele cu garniturile
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
davidut5 |
![]()
Post
#389
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 9 July 09 From: Alexandria ![]() |
pai nu trebuie sa curga lichid pe la acel manocontact chiar si cu el luat jos .Inseamna ca sunt ciupite sau duse garniturile de la circuitul ICP (oringurile de cauciuc)schimba le si nu ar mai trebui sa curga .bafta la schimbat
Eu am cumparat garnituri noi, dar nu le-am schimbat decat pe cele mari. Cand am vazut oringurile noi cum erau.... Aveau pe margine rest de cauciuc, si ce sa le fac sa le pun asa? Deaia le-am lasat pe cele vechi. Daca nu curge pe la racordul olandez, schimba corp pompa... Nu stiu ce inseamna racord olandez This post has been edited by davidut5: 20 Nov 2010, 18:13 |
--------------------
Volkswagen
Jetta
1991 wolfburg, 19e
- TR-01-LOW
|
|
ghitza |
![]()
Post
#390
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
cauta garnituri bune ca nu ai ce face trebuie schimbate,dar innainte de asta spala bien acolo sa nu fie vaselina si sa ia grija la ordinea lor sa tii minte cum le-ai scos,si dupa schimbare nu ar trebui sa curga
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 02:20 |