DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

21 Pages « < 11 12 13 14 15 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> pompa frana dublu circuit si 4 tevi .. garnituri sau corp?

Paulorossi
post 27 Sep 2010, 08:37
Post #361


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Inteleg ca daca e uzat corpul pompei ai frane proaste de la inceput.Ale mele au fost bune 1 sapt,masina are doar 75000 km,ma indoiesc sa se fi uzat corpul pompei.
fullhouse,tu ce garnituri ai folosit,poate si la tine asta e problema?
krapcarasu,garniturile ar trebui sa etanseze acolo nu cota de la pistonase.
Merge adaptata o pompa de frana de pe un renault 11?

This post has been edited by Paulorossi: 27 Sep 2010, 08:39


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 27 Sep 2010, 09:20
Post #362


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Mai, da' reglajul la saboti il face careva? Daca tamburul are o buza, il strunjeste careva? Nu de alta dara acea buza face ca tamburul sa nu intre decit cu sabotii mai departati de el pe partea utila, ca atare ai cursa lunga.
Paulorossi, aeriseste spatele si spune care cilindru are aer. De acolo se trage de regula.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 27 Sep 2010, 09:43
Post #363


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Expun mai pe larg cazul meu. Cand au inceput sa ma lase franele pedala devenea din ce in ce mai moale, aproape de podea. Am inceput cu o aerisire completa care a avut efect foarte bun. A tinut vreo 2 saptamani. Am zis ca trage aer pe undeva, am schimbat toate garniturile posibile+cele de la pompa, din nou frana foarte buna. Asta m-a tinut vreo luna cred, fenomenul repetandu-se. Sabotii din spate sunt reglati la o frecare usoara, nu au nici o urma de uzura, sunt uzati uniform. Am zis sa schimb si pistonasele, desi cele vechi nu erau foarte uzate. Din momentul cand am pus cele noi n-am mai avut presiune pe spate, arcurile alea erau aiurea. Am decis sa pun arcurile vechi, a revenit presiunea pe spate dar pedala s-a incapatanat sa ramana moale si moale e pana in momentul de fata. Am incercat o groaza de combinatii, plus cateva pompe de la dezmembrari si tot nu am frane calumea. Exclus sa scape pe undeva lichid, garniturile le-am schimbat cu simt de raspundere, nu o fac in nici un caz prima oara, lichid am pus DOT 3. Vad ca solutia ar fi cumpararea unei pompe noi, dar am emotii mari in ceea ce priveste functionalitatea ei, momentan circul cu ea asa.


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIVE
post 27 Sep 2010, 09:52
Post #364


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 6 December 07
From: Bucuresti




Am patit-o si eu, am cumparat pompa noua dublucircuit de autonova (asta a fost si pe masina din fabrica) si in fiecare zi se lasa pedala cate putin pana nu mai aveam frane. Instalatia nu pierdea deloc lichid. Am schimbat setul de garnituri ale pompei si nu am mai avut probleme. Culmea, garniturile cumparate erau facute de un srl nu mai stiu care.


--------------------
Logan 1.2 16v E5 2011 sedan Logan SL Plus 0.9TCe E6 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 27 Sep 2010, 11:10
Post #365


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(diaconuliviu @ 27 Sep 2010, 09:20)
Paulorossi, aeriseste spatele si spune care cilindru are aer. De acolo se trage de regula.
*


Este necesar sa aerisesti chiar daca nu-ti face presiune nici la a doua,a treia pedala...,etc?


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 27 Sep 2010, 14:14
Post #366


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




In cazu' asta se pare ca e pompa. Posibil tot supapele sau..nu face presiune pe un circuit. Garniturile le-ai pus bine?

<span class='edit'>27 Sep 2010, 14:17:</span>
QUOTE(fullhouse @ 27 Sep 2010, 09:43)
[...] Din momentul cand am pus cele noi n-am mai avut presiune pe spate, arcurile alea erau aiurea. Am decis sa pun arcurile vechi, a revenit presiunea pe spate dar pedala s-a incapatanat sa ramana moale si moale e pana in momentul de fata. [...]

Cind desfaci conductele din pompa curge lichid prin toate stuturile (mai putin cel de la bypass)?
Apoi, conducta bypass e aerisita?

This post has been edited by diaconuliviu: 27 Sep 2010, 14:18


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 27 Sep 2010, 14:44
Post #367


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




garniturile erau montate deja pe pistonasele din kit.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 27 Sep 2010, 15:08
Post #368


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Vezi ce-i spuneam si colegului
Un circuit fara descarcare la supapele alea mici sau..uneori pompa atacata deja (desi la pompa atacata se cam blocheaza fata)


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 27 Sep 2010, 19:00
Post #369


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




diaconuliviu,nu inteleg ce vrei sa spui...
Cand desfac conductele din pompa curge lichid prin toate stuturile mai putin cel de la bypass.


This post has been edited by Paulorossi: 27 Sep 2010, 19:01


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 27 Sep 2010, 19:23
Post #370


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




eu iti spun din ce am patit eu:dupa o sapt. de la schimbarea setului de pistonase nu mai aveam frane, schimb garniturile si vad ca umbla prea usor in cilindru, acuma nu stiu daca era corpul uzat sau pistonasele prea mici din fabrica


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 28 Sep 2010, 07:04
Post #371


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




si remedierea problemei in ce a constat?


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 28 Sep 2010, 09:10
Post #372


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




am pus pompa noua, cica din spania, care a tinut o luna , acum am una sh fara icp


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 28 Sep 2010, 15:25
Post #373


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Paulorossi @ 27 Sep 2010, 19:00)
diaconuliviu,nu inteleg ce vrei sa spui...
Cand desfac conductele din pompa curge lichid prin toate stuturile mai putin cel de la bypass.

In cazul asta circuitele par ok. Daca si scapa supapele sau garniturile... numai cu un manometru poti ghici.

Si mai dau un pont: reglajul jocului dintre servo si pedata si intre servo si pistonasele pompei. Am scris pe undeva, mai demult.

This post has been edited by diaconuliviu: 29 Sep 2010, 12:03


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xrt3xrt3
post 2 Oct 2010, 11:41
Post #374


o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro


Group: Members
Posts: 117
Joined: 10 February 10
From: Ploiesti-Bucuresti




si de unde cumparam si noi un manometru dasta ca tare ar fi bun...?

nu s-ar putea adapte unul din comert de pe la instalatii sanitre gen de la hidrofor, centrale termice...


--------------------
Dacia 1310 pe GPL 1998 - DB 05 MBI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 4 Oct 2010, 13:07
Post #375


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Salutare la toata lumea!
Postez si eu aici in legatura cu problema pe care o am la pompa de frana,este dublucircuit cu 3 conducte. acum 2 sapt.am ramas fara frane,imi sarise supapa de la un pistonas,am desfacut pompa,am luat alt set de pistonase,le-am montat in ordinea care trebuie,sigurantele acelea le-am pus cu fanta spre servo dar nu reusesc sa o amorsez.....nu imi baga lichid pe conductele de pe fata,nu inteleg de ce? am facut ieri la pedale de ma luat naiba....pe conducta pt.spate baga lichid dar pe cele 2 pt.fata nu.
astept un raspuns,o parere ceva ca nu prea as vrea sa iau o pompa noua si sa nu mearga sau sa am probleme cu ea.


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 5 Oct 2010, 17:57
Post #376


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Chiar nu are nimeni nici o parere.....? Sincer nu stiu ce sa-i mai fac...cred ca pana la urma iau una noua cu simplu circuit ca din cate vad pe aici este mai indicata fata de cea dubla dar tot nu-mi pot da seama de ce nu imi da lichid pe conductele de fata???


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 5 Oct 2010, 20:17
Post #377


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




cauta cu dublu cu 3 conducte,noua cu simplu nu cred sa gasesti


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 5 Oct 2010, 21:56
Post #378


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Ba da am gasit,chiar la mai multe magazine si la unul arata chiar bine pompa....acum nu stiu,vad maine ce rezolv cu asta daca nu una noua.


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 6 Oct 2010, 07:42
Post #379


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(schumi_86 @ 4 Oct 2010, 13:07)
Salutare la toata lumea!
Postez si eu aici in legatura cu problema pe care o am la pompa de frana,este dublucircuit cu 3 conducte. acum 2 sapt.am ramas fara frane,imi sarise supapa de la un pistonas,am desfacut pompa,am luat alt set de pistonase,le-am montat in ordinea care trebuie,sigurantele acelea le-am pus cu fanta spre servo dar nu reusesc sa o amorsez.....nu imi baga lichid pe conductele de pe fata,nu inteleg de ce? am facut ieri la pedale de ma luat naiba....pe conducta pt.spate baga lichid dar pe cele 2 pt.fata nu.
astept un raspuns,o parere ceva ca nu prea as vrea sa iau o pompa noua si sa nu mearga sau sa am probleme cu ea.
*


Daca citeai topicul vedea ca aceeasi problema am avut-o si eu recent.Din pacate noul kit are arcurile dezastruoase,deci monteaza arcurile vechi pe pistonasele noi daca vrei sa poti amorsa conductele.De la ce producator ai luat kitul?Chiar nu mai exista un producator bun de kit sau macar de garnituri?Dar daca cumperi pompa de la care producator o cumperi si mai ales cat te tine?


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 6 Oct 2010, 10:13
Post #380


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Mersi de raspuns,nu citisem fiecare post in parte sau poate ca l-am citit dar nu am fost atent din cauza nervilor pe care mi i-am facut....
am vazut treaba cu arcurile acum dimineata cand am citit pe aici,am sa merg la masina sa incerc asa,sa pun arcurile vechi si revin cu ce am rezolvat.


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 7 Oct 2010, 17:52
Post #381


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Am "rezolvat" de tot pompa de frana,am incercat sa scot pistonasele ca sa schimb arcurile si i-am rupt o ureche de fixare. Cand am scos pistonasul secundar prima garnitura era ciupita in 2 locuri,cum de s-a ciupit nu-mi explic fiind noi da ma rog.... dry.gif
Acum o sa iau alta pompa dar una simplu circuit si intre timp o sa caut una cu dublu-circuit buna si cand o fii sa-i vina vremea de I.T.P o sa o schimb.


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 14 Oct 2010, 19:57
Post #382


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




In sfarsit am rezolvat problema cu franele,am luat pompa noua simpla dar tot nu baga presiune cum trebuie..... mad.gif A trebuit desfacuta si schimbate garniturile din ea,se pare ca a stat mai mult timp pe raft si de aceea s-au dus garniturile,ea fiind noua sigilata. Acum pot spune ca am frane putin mai bune fata de cum erau cu pompa dubla,mai ales ca am lichid de frana DOT 5 in ea luat de la un prieten care lucreaza la o reprezentanta auto tongue.gif
Rezultatul: frane mai bune si raspuns mult mai prompt la apasarea pedalei....


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davidut5
post 20 Nov 2010, 17:46
Post #383


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




Stie cineva daca la contactul de langa aerisitor la pompa de frana trebuie sa fie presiune de lichid. Ca la o apasare puternica a franei a inceput sa curga lichid chiar pe langa papucul acelui contact


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rodi
post 20 Nov 2010, 17:57
Post #384


Membru autentic


Group: Members
Posts: 648
Joined: 2 November 10




QUOTE(schumi_86 @ 14 Oct 2010, 19:57)
In sfarsit am rezolvat problema cu franele,am luat pompa noua simpla dar tot nu baga presiune cum trebuie..... mad.gif  A trebuit desfacuta si schimbate garniturile din ea,se pare ca a stat mai mult timp pe raft si de aceea s-au dus garniturile,ea fiind noua sigilata. Acum pot spune ca am frane putin mai bune fata de cum erau cu pompa dubla,mai ales ca am lichid de frana DOT 5 in ea luat de la un prieten care lucreaza la o reprezentanta auto tongue.gif 
Rezultatul: frane mai bune si raspuns mult mai prompt la apasarea pedalei....
*


Schimba pompa de la simplu circuit la dublu (asa cum a fost dotata Dacia: Schimba si lichidul de la DOT 5 la DOT 3. Sa nu folosesti in afara de 3 ! ) Ai servo ? Curge -ai prezenta de lichid - in servo ?

QUOTE(davidut5 @ 20 Nov 2010, 17:46)
Stie cineva daca la contactul de langa aerisitor la pompa de frana trebuie sa fie presiune de lichid. Ca la o apasare puternica a franei a inceput sa curga lichid chiar pe langa papucul acelui contact
*


Stropeste pompa -la exterior cu apa; lasa sa se usuce, sa fie uscata; daca ai servo, porneste si motorul... Pune frane: Iese lichid pe la stutul acela / Daca da... Ma opresc aici.

This post has been edited by rodi: 20 Nov 2010, 18:00


--------------------
--- --- --- - ---
E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davidut5
post 20 Nov 2010, 18:02
Post #385


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




Nu se umezeste nu pica ci turuie siroi cand calc frana.

Cand am apasat odata tare pe frana a scapat pedaua dintr-odata, apoi a inceput sa curga pe acolo la apasarea pedalei. Se poate sa fie de la contact? Sau e ceva in neregula cu pistonasele mici?
Cand am desfacut pompa prima oara inauntru unde se baga contactul era vaselina, nici urma de lichid.


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 20 Nov 2010, 18:05
Post #386


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai nu trebuie sa curga lichid pe la acel manocontact chiar si cu el luat jos .Inseamna ca sunt ciupite sau duse garniturile de la circuitul ICP (oringurile de cauciuc)schimba le si nu ar mai trebui sa curga .bafta la schimbat


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rodi
post 20 Nov 2010, 18:06
Post #387


Membru autentic


Group: Members
Posts: 648
Joined: 2 November 10




Daca nu curge pe la racordul olandez, schimba corp pompa...


--------------------
--- --- --- - ---
E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 20 Nov 2010, 18:12
Post #388


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




da jos pompa spalo frumos cu alcool tehnic sau ce ai pe acasa chiar si diluant ,verifici si pistonasele cu garniturile


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davidut5
post 20 Nov 2010, 18:12
Post #389


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




pai nu trebuie sa curga lichid pe la acel manocontact chiar si cu el luat jos .Inseamna ca sunt ciupite sau duse garniturile de la circuitul ICP (oringurile de cauciuc)schimba le si nu ar mai trebui sa curga .bafta la schimbat


Eu am cumparat garnituri noi, dar nu le-am schimbat decat pe cele mari.
Cand am vazut oringurile noi cum erau.... Aveau pe margine rest de cauciuc, si ce sa le fac sa le pun asa? Deaia le-am lasat pe cele vechi.



Daca nu curge pe la racordul olandez, schimba corp pompa...


Nu stiu ce inseamna racord olandez

This post has been edited by davidut5: 20 Nov 2010, 18:13


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 20 Nov 2010, 18:16
Post #390


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




cauta garnituri bune ca nu ai ce face trebuie schimbate,dar innainte de asta spala bien acolo sa nu fie vaselina si sa ia grija la ordinea lor sa tii minte cum le-ai scos,si dupa schimbare nu ar trebui sa curga


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
21 Pages « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 02:20
Forum Renault