DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

21 Pages « < 12 13 14 15 16 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> pompa frana dublu circuit si 4 tevi .. garnituri sau corp?

davidut5
post 20 Nov 2010, 18:21
Post #391


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




De luni sa schimb oringurile si sper sa se rezolve. Trebuie cumva sa schimb si contactul?

Pompa am dat-o jos am spalat tot cu apa, am sters am lasat sa se usuce.

Inca ceva cele doua arcuri de la ICP sunt identice?

Se pare ca nu am tinut minte ordinea. Din ce vad eu in manual ordinea ar trebui sa fie asa dop filetat-arc-pistonas-pistonas-arc eu nu le-am pus asa.
Eu am pus dop filetat-pistonas-arc-pistonas-arc deci o mare eroare ohmy.gif

Se vede ca pistonasele sunt cap in cap, si eu am pus arc intre ele!

This post has been edited by davidut5: 20 Nov 2010, 18:35


Attached thumbnail(s)
untitled.JPG ( Size: 23.95k ) Number of downloads: 1139


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rodi
post 20 Nov 2010, 18:27
Post #392


Membru autentic


Group: Members
Posts: 648
Joined: 2 November 10




hollander, un fitting*. Cu apa , ok. La exterior apa oxideaza pompa gata si complet montata; Sa ramana asa si sa vei vedea mai bine orice prelingere, cat de mica.

* daca sunt curgeri pe la filete pe la rebord.

This post has been edited by rodi: 20 Nov 2010, 18:32


--------------------
--- --- --- - ---
E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 20 Nov 2010, 19:20
Post #393


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




deci asa e:arc- pistonas mic -arc-pistonas mare
> < > > -ordine garniturilor pe pistonase

This post has been edited by ghitza: 20 Nov 2010, 19:24


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davidut5
post 20 Nov 2010, 19:35
Post #394


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




Este vorba de ICP, pistonasele mici de bronz sau ce-o fi.


Attached thumbnail(s)
untitled1.JPG ( Size: 13.13k ) Number of downloads: 1298


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 20 Nov 2010, 19:41
Post #395


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




e bine asa cum e in poza


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davidut5
post 10 Dec 2010, 21:06
Post #396


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




Am rezolvat atunci cu pompa, am pus pistonasele corect + o aerisire la toate rotile. Nici nu a fost nevoie sa schimb oringurile. Pompa a fost schimbata si nefolosita.
Chiar azi am facut revizia si tin franele foarte bine.
Mai mult mi-a dat de cap un ncilindru pe spate. Curgea si tragea si aer, aeriseam eu si degeaba, lua aer din nou pe acolo. Era cilindrul ruginit si mancase garnitura.

Sa va spun cum l-am finisat oglinda. Se infasoara pe un burghiu niste carpa, apoi la sfarsit smirghel uzat de 120, se baga sa intre putin fortat pe cilindru, si se invarte cu bormasina. Apoi se inlocuie smirghelul de 120 cu unul de 600. La sfarsit optional pe carpa se pune putina pasta polish si se freaca cilindrul. Oglinda iese, numai sa nu fie prea atacat cilindrul


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mstrungar
post 8 Jan 2011, 01:06
Post #397


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 12 April 07




Salut domnilor, am o intrebare pentru cei mai cunoscatori: Acum vre-o doua saptamani, in trafic, am ramas fara frana (pedala in podea), totul s-a intamplat la calcarea pedalei putin mai tare, s-a auzit un sunet metalic si pedala sa dus in podea. Dupa ce am ajuns teafar acasa (frana de motor si frana de mana la viteze specifice melcului) am mers la un magazin auto si am cumparat: doua seturi garnituri frana, 2 aerisitoare, 2 seturi garnituri etrier, lichid de frana si arcul de la pedala de frana. In ziua urmatoare m-am apucat de lucru, am gasit roata pe unde s-a scurs lichidul, am schimbat garniturile, noroc ca am cumparat si aerisitorul deoarece pe cel vechi pana l-am dat jos nu ma avea hexagon - deci am schimbat si aerisitorul, am pus arcul la pedala de frana, lichid de frana, aerisit si totul parea OK, insa in trafic de atunci si pana acum, cand iau piciorul de pe pedala de frana aceasta revine la pozitia initiala (sus) in 2 - 3 sec. timp in care masina franeaza tot mai putin pana pedala ajunge sus. Frana este OK, arcul (am verificat) este pus bine, intre timp am cumparat altul (ambalat frumos) in ideea ca primul era prea slab dar degeaba. Acum m-am obisnuit cu situatia si ridic piciorul putin mai repede piciorul de pe frana dar sunt curios care este problema. Nu am desfacut niciodata un burduf de servofrana si nu stiu ce este in el, e posibil sa existe un arc de revenire inauntru care sa se fi rupt? la altceva nu stiu sa ma gandesc... fenomenul este ca si cum vacuumul este prea mare si arcul nu reuseste sa recupereze pedala repede. Ah, intre timp am desfacut si pompa de frana de pe servo si nu am vazut nimic suspect. Va multumesc pentru eventualele raspunsuri.


--------------------
Dacia berlina 2000, 1,4, injectie - BN 03 FDJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 8 Jan 2011, 12:58
Post #398


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




daca zici ca frana este OK atunci este din servo zic eu care merge reparata dar e chinuiala lu dracu si daca nu ai mai facut mai bine strangi bani iei alta de noua sau de pe la bursa gasesti de papuc


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mstrungar
post 8 Jan 2011, 19:36
Post #399


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 12 April 07




Dupa teoria de aici, de pe acest forum, am luat lucrurile de la inceput: Am cautat chit de reparatie pompa centrala de frana dar nu am gasit la nici un magazin de specialitate din Bistrita, raspunsul vanzatoriilor a fost ca nu mai renteaza sa aduca piese care se vand foarte rar, in Bistrita dacile (cu exceptia Logan...etc.) sunt o raritate. Asa ca am luat un set de garnituri si o sticla de lichid de frana DOT 3 Lifrom. Am desfacut pompa de frana si am schimbat garnituriile si oringurile de la ICP; am verificat supapele din pistonase, am reglat tija de la servo la simt pana nu a mai atacat pompa; am montat pompa si conductele; am implut pompa si rezervorul cu lichid de frana; am aerisit prin cadere toate rotiile in urmatoarea ordine: spate stanga, spate dreapta, fata dreapta, fata stanga completand tot timpul lichidul din rezervor; am incercat sa aerisesc circuitul secundar de la aerisitorul din pompa tragand printr-un furtun transparent dar m-am saturat sa tot strang aerisitorul, sa golesc furtunul, iar sa trag, iar sa golesc... deoarece iesea cu bule de aer in continuu, asa ca am pus un furtun intr-o sticla si cu un dispozitiv am suflat in rezervor, pana la urma a iesit doar lichid; la sfarsit am montat si senzorul ICP (am stat si m-am gandit ulterior ca tot acest proces de aerisire a fost facut fara ca pompa sa intre in avarie - deci se putea instala senzorul ICP inainte) si totul a fost OK. Insa problema mea (revenirea pedalei de frana) nu a fost rezolvata... intradevar acum pedala ajunge mai repede sus dar asta doar din cauza ca acum cursa pedalei este mai mica si senzatia de franare a masinii in secunda de dupa luarea piciorului de pe pedala de frana este mai redusa dar nu a disparut complet... Cam asta e, mai ramane doar servo, asta am schimbat-o de vre-un an si jumatate deoarece cealalta avea membrana fisurata. Oricum este un pas in fata, acum functioneaza mai bine, cu servo o sa vad eu mai incolo. Multumiri tuturor celor care au postat pe acest forum, in special celor care au raspuns dar si celor care au pus intrebarile potrivite. Am iutat sa mentionez ca pompa se afla in avarie, becul functionar dar firul taiat si conectat celalat, inainte de a desface pompa am incercat sa o scot din avarie demontand senzorul si actionand pedala de frana de cateva ori dar nu a iesit, probabil pistonasele de la ICP erau blocate in pozitia circuit secundar deschis.


--------------------
Dacia berlina 2000, 1,4, injectie - BN 03 FDJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davidut5
post 8 Jan 2011, 22:37
Post #400


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




In legatura cu icp, intre cele 2 pistonase nu trebuie sa fie nici un arc.

In legatura cu revenirea, ai verificat si cele 2 supape de la pistonasele mari? Sa nu fie blocate. Ai verificat servo sa vezi daca merge tija usor cand apesi fara pompa?


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mstrungar
post 8 Jan 2011, 23:03
Post #401


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 12 April 07




Daca intelegi cat de cat principiul de functionare (explicat destul de bine pe acest forum) iti dai seama ca nu are ce cauta nici un arc intre pistonasele de la ICP, le-am montat bine. In legatura cu "supapele" de la pistoanele din pompa am scris in post ca le-am verificat, ele sunt normal inchise (afara din pompa) iar la montaj devin normal deschise in pozitia de repaus a pompei deoarece sunt actionate de arcurile din pompa care imping pistoanele in bolturile elastice. Servo am actionat-o fara pompa si functioneza bine, din pacate nu am pornit si motorul (probabil asa ar fi fost mai elocvent). Eu cred ca la servo este problema, nu stiu cum se manifesta un defect la supapa de intrare a aerului in servo dar cred ca ar trebui sa se diminueze "ajutorul" vacuumului nu sa creasca...


--------------------
Dacia berlina 2000, 1,4, injectie - BN 03 FDJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaby1989
post 9 Jan 2011, 21:19
Post #402


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 2 February 09




Sal prieteni , cu acceasi problema ma consult si eu si nu stiu ce sa mai fac , am schimbat 2 pompe de frana pana acum , una m-a tinut 3 luni si cv , si una o luna , e pompa cu 4 conducte , tot la fel am pedala tare o perioada si deodata se slabeste si tine la fund de tot , care ar putea fi cauza , din ce cauza se poate defecta pompa ? Am folosit pana acum numai lichid de frana DOT 3


--------------------
Dacia Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 10 Jan 2011, 08:37
Post #403


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Exact la fel a patit subsemnatul.Am schimbat pistonasele cu tot cu garnituri,a tinut frana exact o sapamana.Dupa aia aerisesc roata stanga fata(de la sofer) si iar mai merge o saptamana si am frana mai ferma.Culmea ironiei e ca rotiile din spate cand franez se blocheaza iar la cele din fata nu vad nici o urma de frana.Deci aerisesc roata din fata si franeaza rotile din spate mai ferm.Mentionez ca nu curge nimic si nici lichidul nu dispare.Am incercat sa schimb furtunasele de frana din fata dar am abandonat datorita faptului ca erau blocate filetele,probabil le voi schimba cu conducta cu tot.
Tot lichid DOT 3 am pus,de la atatea aerisiri e nou in tot circuitul.
Nu mai gasesti un mecanic bun din pacate...
Unul mi-a spus ca asa e dacia si ca sa am frana trebuie sa schimb tot:pompa,conducte,pistonase,etc de mi-a venit sa-l cotonogesc.Chiar daca le-ai schimba din pacate nu mai gasesti piese ca odinioara de calitate.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davidut5
post 10 Jan 2011, 11:23
Post #404


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




Asa face cand trage aer pe undeva. Vezi daca nu cumva pierde lichid pe spate. Pe fata in locul tau as schimba garniturile, sa vezi daca se rezolva.

Acum cu gerurile astea sa inmuiat si la mine frana, garniturile proaste la frig isi pierd proprietatile.


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andras
post 10 Jan 2011, 21:24
Post #405


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 11 September 07




QUOTE(Paulorossi @ 10 Jan 2011, 09:37)
Exact la fel a patit subsemnatul.Am schimbat pistonasele cu tot cu garnituri,a tinut frana exact o sapamana.Dupa aia aerisesc roata stanga fata(de la sofer) si iar mai merge o saptamana si am frana mai ferma.Culmea ironiei e ca rotiile din spate cand franez se blocheaza iar la cele din fata nu vad nici o urma de frana.Deci aerisesc roata din fata si franeaza rotile din spate mai ferm.Mentionez ca nu curge nimic si nici lichidul nu dispare.Am incercat sa schimb furtunasele de frana din fata dar am abandonat datorita faptului ca erau blocate filetele,probabil le voi schimba cu conducta cu tot.
Tot lichid DOT 3 am pus,de la atatea aerisiri e nou in tot circuitul.
Nu mai gasesti un mecanic bun din pacate...
Unul mi-a spus ca asa e dacia si ca sa am frana trebuie sa schimb tot:pompa,conducte,pistonase,etc de mi-a venit sa-l cotonogesc.Chiar daca le-ai schimba din pacate nu mai gasesti piese ca odinioara de calitate.
*


Paulorossi.Verifica daca capacul de la rezervorul de lichid de frina are gaura de aerisire.


--------------------
dacia 1310 Li 2004 - cv ** jza
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 11 Jan 2011, 08:23
Post #406


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




N-are,cel putin nu am sesizat lucrul acesta.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaby1989
post 11 Jan 2011, 11:14
Post #407


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 2 February 09




nici la mine nu pierde lichid , la mine e invers , tine fata mai bn , spatele nu prea lucreaza , cum am spus , merge bn dak schimb pompa in jur de o luna si dupaia aceeasi problema . Chiar daca as schimba tot sistemul nu cred ca as rezolva ceva pentru ca piesele din ziua de azi , chiar si de uzina , sunt de proasta calitate . Daca as depista cauza poate as putea sa rezolv ceva . Stie cineva Rolul la supapa aia mica de vacuum ? ce rol are ? daca ar trage aer pe acolo se poate intampla sa nu mai am frana ?


--------------------
Dacia Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davidut5
post 11 Jan 2011, 19:58
Post #408


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




Daca nu merge servofrana, sau daca trage aer nu se inmoaie pedala, ci se intareste, adica se apasa mai greu.

Ai inspectat vizual cilindrii de frana pe spate?


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andras
post 11 Jan 2011, 21:24
Post #409


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 11 September 07




QUOTE(Paulorossi @ 11 Jan 2011, 09:23)
N-are,cel putin nu am sesizat lucrul acesta.
*


Normal trebuie sa aiba.Daca nu are fa o gaura de 1-3mm,si sa faci o aerisere.Ar trebui sa revina frina.


--------------------
dacia 1310 Li 2004 - cv ** jza
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 11 Jan 2011, 21:45
Post #410


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




fii mai explicit cu aceasta gaura de aerisire la bdonas.unde trebuie data sau dac are unde sa ma uit


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davidut5
post 11 Jan 2011, 23:50
Post #411


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




Daca ai capac fara plutitor, in mijloc are o gaurica, daca nu are, se face.
http://fl1.shopmania.org/files/poze-imagin...t~t_9584971.jpg
Daca ai cu plutitor nu-i trebuie ca rasufla destul.
http://www.4tuning.ro/images/capac-rezervo...rana-Oltcit.jpg

This post has been edited by davidut5: 11 Jan 2011, 23:55


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 12 Jan 2011, 11:00
Post #412


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Care-i explicatia tehnica?


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 12 Jan 2011, 11:18
Post #413


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




Explicatia tehnica e ca ,tu tot franezi si pompa cere lichid ,daca nu are pe unde sa patrunda aerul in pahar la pompa se creaza vid si ea nu mai poate lua lichid


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 12 Jan 2011, 18:04
Post #414


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Merci vladut88 si davidut5.Nu am sesizat lucrul acesta,o sa ma uit mai atent dupa gaura cu surprize.E posibil sa fie si sa fie infundata sau chiar inexistenta.O sa-i fac maine o inspectie.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaby1989
post 12 Jan 2011, 18:04
Post #415


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 2 February 09




Vizual , cilindri pe spate nu prezinta fisuri , garniturile sunt bune , nu pierde lichid ,


--------------------
Dacia Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davidut5
post 12 Jan 2011, 21:18
Post #416


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




Verifica si repartitorul. Sa lucreze, sa nu curga.


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaby1989
post 14 Jan 2011, 17:35
Post #417


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 2 February 09




la ce repartitor te referi ? la cel de pe punte din spate ?


--------------------
Dacia Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davidut5
post 17 Jan 2011, 01:07
Post #418


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 9 July 09
From: Alexandria




Da la el ma refer. Dai si burduful ala jos, sa fie uscat acolo, fara rugina. Inainte sa-l pui la loc baga si niste vaselina.


--------------------
Volkswagen Jetta 1991 wolfburg, 19e - TR-01-LOW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 17 Jan 2011, 18:44
Post #419


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Am dat gaura in capacul rezervorului de lichid frana si nu s-a simtit nici o imbunatatire a franei.Ar trebui sa aerisesc mai intai?


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andras
post 17 Jan 2011, 22:01
Post #420


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 11 September 07




QUOTE(Paulorossi @ 17 Jan 2011, 19:44)
Am dat gaura in capacul rezervorului de lichid frana si nu s-a simtit nici o imbunatatire a franei.Ar trebui sa aerisesc mai intai?
*


Da.Trebuie aerisit.


--------------------
dacia 1310 Li 2004 - cv ** jza
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
21 Pages « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2024 - 15:17
Forum Renault