Circuitul de racire al daciei berline sub presiune
![]() ![]() ![]() |
Circuitul de racire al daciei berline sub presiune
stiefani |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 20 January 10 From: Ploiesti,Bucuresti, Mizil City ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Break
1397
2000 Li PH 50 TAX Silver Diamant cu Bi-Xenon
- PH 50 TAX
|
|||
Danut 88 |
![]()
Post
#62
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Umple radiatorul cu lichid de racire, si apoi pune in vasul de expansiune lichid, desfa aerisitoarele sa iasa aerul din instalatie si apoi pornesti motorul. In functie de aerisire se completeaza cu lichid de racire in vas. Cam asta ar fi.
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#63
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(stiefani @ 18 Apr 2011, 18:43) Bah....bag de seama ca am vorbit degaba ![]() Deci scoti busonu. Incalzesti motoru pana deshide termostatu sau porneste ELV. Cand a pornit ELV o tii turata pana ies toti bulburucii. Dupa care Strangi busonu. Nu il lasi liber, nici semistrans, ci strans tare. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
MECCA |
![]()
Post
#64
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
...am si eu o problema la masina mea ! acul care indica temperatura din bord oscileaza constant la drum mai lung intre 80-95 grd.In momentul in care ajuge la 95 nu baga caldura deloc, cum coboare la 80 se resimte caldura.Am inocuit pana acum termostatul, am facut aerisirea de doua ori.Multi mi-au spus ca ar fii garnitura de chiulasa.A mai patit cineva asa ceva ??
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
apuca-te de chei linistit,aia e garnitura dusa 99%,asa facea si la mine doar ca-mi urca peste 95 apa. Vezi ca probabil borboloseste si-n borcan plus ca s-ar putea sa fi bagat apa in ulei,verifica daca n-ai spuma galbuie pe joja.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
MECCA |
![]()
Post
#66
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
...intr-adevar garnitura a fost de vina, acum totul e OK, maine ii bag antigel si am rezolvat problema ! scuze ca am postat la inbunatatiri dar la probleme se pare ca nu mi-a raspuns nimeni !
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
Minel |
![]()
Post
#67
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Am o nedumerire la sistemul asta sub presiune ... il am de vreo 8 luni pe masina si functioneaza ceas ....... dar parca ceva nu este in regula ...
- cand nu dau drumul la caldura tot ii bun si frumos , nivelul daca creste cu max. 10mm in vas ii mult , totul functioneaza beton ( fie motor la ralanti fie turat ) - cand dau drumul la caldura ...creste nivelul in vas ( doar cu motorul turat ) pana aproape de capac .. si asta sincer , cred ca acum am observat ... ![]() 31032011666.jpg ( Size: 734.48k ) Number of downloads: 2264 This post has been edited by Minel: 25 Nov 2011, 21:31 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#68
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Cand ai facut instalatia si ai aerisit-o ai dat drumul la caldura sau fara? Ma gandesc ca poate are prea mult lichid de racire in sistem. Incalzeste-o bine de tot stand pe loc, si apoi m-ai scoate lichid din vas pana semnul de maxim si vezi cum se comporta. Fa lucrul asta cu robinetul de caldura deschis la maxim.
This post has been edited by Danut 88: 25 Nov 2011, 22:19 |
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
Minel |
![]()
Post
#69
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Bineinteles ca , cu robinetul de caldura la maxim deschis ....am facut .. .. la ralanti totul bine si frumos , cand accelerez .. urca apa in vas ... cu robinetul complet deschis
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
si eu am pus vas de expansiune cu doua stuturi si tot cam asa face, probabil cand deschidem caloriferul se creeaza o mica presiune pe retur si impinge putin apa in sus pe la t-ul unde am legat fundul vasului
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
nu stiu daca nu cumva are legatura faptul ca sistemele de racire pe care se folosesc aceste vase de expansiune sub presiune au circuitul prin calorifer deschis prin constructie tot timpul
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#72
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
In momentul cand inchizi caldura ramane un locas prin care trece apa prinfurtune(adica apa pe furtune inca circula chiar daca prin calorifer nu trece) De aici si problema voastra cu cresterea apei in vas
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
sebymesteru |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Fgm,din cate stiu eu,Dacia noastra are 2 circuite la racire: unul mic care merge prin pompa-chiuloasa-talpa carbelitor si optional prin caloriferul de incalzire care-i practic un radiator si unul mare -cel prin radiator. Acuma cel mare este deschis de termostat,care practic e tot un robinet la fel ca cel de la caloriferul de sus. Daca ceea ce zici tu e corect,asta ar insemna ca atunci cand termostatul se deschide,nivelul apei in vasul de expansiune ar trebui sa creasca/scada,nu? Dar...care-i logica?Circuitul e etans,sub presiune de 0,8bari si presupunem ca nu exista aer in el. Daca ai doua circuite derivate din unul principal si inchizi robinetul unuia,in celalalt presiunea trebuie sa ramana constanta sau cel putin asa mi se pare logic
![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#74
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Ce am scris eu acolo ma refeream la un radiator de incalzire de masina straine(nu dacie).
Si termostatu sa nu uitam ca nu inchide ermetic....el are o gaurica mica daca ai obs tocmai pentru a nu inchide ermetic. |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
sebymesteru |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
pai..n-are ca stiu ca unii useri de pe aici i-au dat o gaurica cu un ac ca sa se aeriseasca,sa nu mai faca dop de aer sub el... Si un radiator de incalzire de masina straina ce-are mai special decat asta de dacie? C-am vazut si de-alea destule si singura chestie diferita la el e ca nu e impartit in 2 ca la noi,e un singur circuit prin tot radiatorul.Iar ce zici tu ca e conectat tot timpul in sistem...nu prea cred,daca nu are actionare mecanica,tot trebuie sa aibe o electrovalva,ceva care sa inchida-deschida apa calda,altfel la alea cu AC,cand dai pe rece,cum iti sufla?
![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
dan_g |
![]()
Post
#76
|
Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 23 December 10 From: Iasi ![]() |
QUOTE(sebymesteru @ 30 Nov 2011, 13:01) Iar ce zici tu ca e conectat tot timpul in sistem...nu prea cred,daca nu are actionare mecanica,tot trebuie sa aibe o electrovalva,ceva care sa inchida-deschida apa calda,altfel la alea cu AC,cand dai pe rece,cum iti sufla? ![]() Dar daca aerul nu mai trece prin radiator (calorifer), ci pe langa, nu o sa fie rece? |
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110
- -
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#77
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
ba normal ca o sa fie rece
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
sebymesteru |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
atunci mea culpa in legatura cu strainezele astea,am vorbit baloane
![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Minel |
![]()
Post
#79
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Minel @ 25 Nov 2011, 21:29) Am o nedumerire la sistemul asta sub presiune ... il am de vreo 8 luni pe masina si functioneaza ceas ....... dar parca ceva nu este in regula ... - cand nu dau drumul la caldura tot ii bun si frumos , nivelul daca creste cu max. 10mm in vas ii mult , totul functioneaza beton ( fie motor la ralanti fie turat ) - cand dau drumul la caldura ...creste nivelul in vas ( doar cu motorul turat ) pana aproape de capac .. si asta sincer , cred ca acum am observat ... ![]() 31032011666.jpg ( Size: 734.48k ) Number of downloads: 2264 Haideti ca am elucidat misterul .... ![]() Din ce cauza se manifesta asa ...tocmai pt ca , configuratia era ca mai sus si nu cum trebuie ... las pozele sa vorbeasca ....... a se face abstractie .... de flansa "tabla " de la aerul cald pt carburator ... urmeaza a se sabla si cosmetiza .... ![]() 140120121053.jpg ( Size: 573.44k ) Number of downloads: 1559 270120121101.jpg ( Size: 807.92k ) Number of downloads: 1677 270120121102.jpg ( Size: 775.14k ) Number of downloads: 1594 This post has been edited by Minel: 27 Jan 2012, 19:56 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
SiloS |
![]()
Post
#80
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.291 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Cum observ in ultimele poze am avut eu si functiona fara probleme. Adio aerisire!
![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Cioby92 |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru fara semnalmente Group: Members Posts: 402 Joined: 22 December 09 From: Brasov ![]() |
Minel, cum se aeriseste sistemul? iti vine lichid de racire, in continuu, pe furtunul de sus ce vine din radiator? Nu iti ramane aer pe furtunul de retur ce vine din bord?
|
--------------------
Dacia
1300/1976
cu elemente de 1310
- BV 01 EMP Dacia Logan 1.4 MPI Laureate GPL 2008 B 12 ZVK
I'll Make You an Offer You Can't Refuse |
|
SiloS |
![]()
Post
#82
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.291 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Sistemul se aeriseste permanent, in timpul functionarii motorului.
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
viktorvkm |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 16 June 12 From: gorj ![]() |
vreau sa stiu si eu ce si cum vin legate furtunele de la circuitul de racire la vasul de expansiune, cate-va poze daca mi-ati pune m-ar ajuta, daca sunteti binevoitori cu incepatorii
![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1995
- GJ-35-JAN [B]calc-o[/B][COLOR=blue]
|
|
maho |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.220 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Spor la citit !
QUOTE(bucatzel @ 10 Aug 2011, 14:14) Sistem racire motor Probleme cu instalatia de racire, motorul nu se incalzeste mai mult de 50 de grade am o mare problema ce ma depaseste, temperatura mare apa temperatura ridicata la motor, racire insuficienta curatare radiator dacia 1310 Pompa de apa pompa de apa, pierde apa pe la pompa |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
viktorvkm |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 16 June 12 From: gorj ![]() |
multumesc pentru linkuri dar nu am probleme cu racirea, doar vreau sa modific circuitul sa il fac sub presiune cum este prezentat mai sus...
|
--------------------
Dacia
1310 L
1995
- GJ-35-JAN [B]calc-o[/B][COLOR=blue]
|
|
IONEL87 |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 21 April 13 From: Arad ![]() |
Cum merge legat un asemenea dispozitiv de aerisire a sistemului de racire pe dacie ???.
Radiator Breather Tank asa ii denumirea lui. Radiator_Breather_Tank.jpg ( Size: 120.91k ) Number of downloads: 402 |
--------------------
Dacia
1310Break
2003 CLI
|
|
Danezu33 |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 24 October 12 ![]() |
Este foarte simplu citeste instructiunile este foarte simplu explica foarte clar
![]() Eu nu inteleg o chestie ca pe schema aia arata ca baga si in radiator dar si in circuitul de dupa radiator (adica la iesirea din radiator) o fi cumva si racitor in acelasi timp?Nu prea inteleg de ce te complici atata cand iei un vas de orice masina si cateva stuturi cu 3 cai si s-au rezolvat toate problemele... ce tot atatea gadgeturi made in china,japan,etc.... Ori mi se pare ori chestia aia este un fel de racitoseparator si raceste dar si separa aerul de lichid...Nu prea inteleg cum functioneaza... |
--------------------
Dacia
1310 SPORT
2000
- B-90-NMM
|
|
alinworm |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 844 Joined: 27 December 09 From: Bucuresti/Buzau ![]() |
pot lega vasul de expansiune pe turul instalatiei si nu pe retur? imi vine mai usor sa intercalez un T-eu la vaporizatorul GPL.
|
--------------------
Dacia/Skoda
1300/Octavia
1977/2004
- BZ77UAP DACIOARA 1310
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st May 2025 - 06:55 |