bujie Dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
bujie Dacia 1300
BLK |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
- B-52-VYK Dacia Alpine 54CP - OARE?
|
|||
ViperRS |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
pentru motor cod 810-99 1289 cm3 bujii NGK B5HS
|
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
argon |
![]()
Post
#153
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(BLK @ 21 Apr 2006, 21:36) Ar putea cineva sa spuna unde gasim NGK in bucuresti? Ca tare as incerca si eu... de mult le tot laudati ![]() Nu incerca, la mine nu au mers calumea, adica la cald si la turatii au mers perfect, dar la rece, se cam bajbaie motorul, ajung greu la temperatura de autocuratare, poate vara o fi bune... |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#154
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Sa inteleg ca sunt mai reci decat prevede legea? Daca schimbati bujiile cu alta marca 2 lucruri trebuie sa corespunda: lungimea filetului (si diametrul , evident) si valoarea termica.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
andutzu |
![]()
Post
#155
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
Am luat un set de bujii "FALKE" made in germany.Astea le avea la magazin si mai avea si sinterom iar eu aveam nevoie neaparat de bujii.Sunt fff multumit pe ele, desi am dat 12ron pe tot setul, pana si sinteromul era mai scump. Am vreo 3k km cu ele si merg super... nu am umblat deloc la ele sa le curat.Am desfacut una de curiozitate si arata perfect.Izolatorul ceramic din centru arata ca nou, adica tot alb iar electrodul era roscat.
This post has been edited by andutzu: 23 Apr 2006, 20:50 |
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
BLK |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
FALKE se gasesc si la Cora, nu prea mi-au inspirat incredere... o sa incerc.
QUOTE(argon @ 22 Apr 2006, 10:37) Nu incerca, la mine nu au mers calumea, adica la cald si la turatii au mers perfect, dar la rece, se cam bajbaie motorul, ajung greu la temperatura de autocuratare, poate vara o fi bune... ce cod ai avut tu? |
--------------------
Dacia
1310
- B-52-VYK Dacia Alpine 54CP - OARE?
|
|
argon |
![]()
Post
#157
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
@BLK
BP6HS Si alta problema acum, eu am Brisk, pentru Dacie, am zis si mai sus, problema e ca la cald mai tuseste in toba din cand in cand la relanti, de tras trage perfect. Cu NGK tusea la rece, la cald mergea perfect. Prin urmare nici Brisk nici NGK nu-mi prea plac...am pus inapoi vechile sinterom, si merge perfect, si la cald si la rece, nu mai tuseste. Concluzia, nu dati banii pe prostii, ca Sinteroamele sunt cele mai bune pentru Dacie(daca nu sunt contrafacute) Problema e ca nu se gasesc pentru 1400 cc, dar merg perfect si cele de 1300. This post has been edited by argon: 24 Apr 2006, 17:25 Attached thumbnail(s) IMG_2579.JPG ( Size: 409.85k ) Number of downloads: 1434 IMG_2580.JPG ( Size: 397.28k ) Number of downloads: 1430 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ViperRS |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
argon parerea mea este sa nu generalizezi. Eu folosesc acuma cred ca am vreo 2 mii de km cu bujii NGK BP6HS pe motor 102-13* si merg perfect. Adevarul este ca motorul este nou (21000km) iar masina este intretinuta. Bujiile sunt made in Japan
Argon poate faptul ca ai dat 150 de mii setul iar eu am dat 70 de mii bucata, spune diferenta. Si pe site in strainatate ngk.com o sa vezi ca o bujie este 2.24$ deci eu zic ca asta spune totul. Ale tale sunt contrafacute, parerea mea. Eu tot ce pot sa iti spun este ca mi le-a adus un prieten pe comanda care lucra la un magazin de piese numai pentru masini straine. Poate la tine argon era mai indicat BP5HS cu care nu cred ca o sa mai ai problemele pe care le zici fiind mai calde. Ambele sunt trecute in lista de compatibilitati This post has been edited by ViperRS: 24 Apr 2006, 18:09 |
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
argon |
![]()
Post
#159
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(ViperRS @ 24 Apr 2006, 19:00) argon parerea mea este sa nu generalizezi. Eu folosesc acuma cred ca am vreo 2 mii de km cu bujii NGK BP6HS pe motor 102-13* si merg perfect. Adevarul este ca motorul este nou (21000km) iar masina este intretinuta. Bujiile sunt made in Japan. Pai si ale mele sunt tot made in Japan,daca sunt contrafacute nu am de unde sa stiu, problema e ca la rece , iarna,nu-mi place cum merge motorul, in rest, merg super, acum ca s-a incalzit o sa le pun, macar nu tuseste la cald ![]() This post has been edited by argon: 24 Apr 2006, 18:11 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
BLK |
![]()
Post
#160
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
faptul ca cu sinterom de 1300 merge bine motorul, inseamna ca ar trebui sa mearga bine cu bp5, s-ar putea sa fie prea reci bujiile pentru motorul tau.
nici la mine nu merge prea bine cu brisk, nu tuseste nu nimic, dar se cam afuma, de unde trag concluzia ca sunt un pic prea reci. argon tu de unde le-ai luat? unde as mai putea gasi in bucuresti bp5hs? sau poate un champion, denso? unde gasesc? This post has been edited by BLK: 24 Apr 2006, 20:22 |
--------------------
Dacia
1310
- B-52-VYK Dacia Alpine 54CP - OARE?
|
|
argon |
![]()
Post
#161
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu-s din bucuresti, dar Denso gasesti la orice magazin Meteor, de Dacie sunt cam 85 000 Rol bucate, si cred ca sunt originale, Meteor-ul e unicul reprezentant Denso in Romania.
Eu raman pe Sinterom ![]() ![]() Uite o chestie foarte interesanta despre Denso... http://www.globaldenso.com/PLUG/feature_ar...2005/09_2a.html Recomand lui DiaconuLiviu care de curand si-a luat Denso, sa studieze link-ul de mai sus. This post has been edited by argon: 24 Apr 2006, 20:43 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
BLK |
![]()
Post
#162
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
De la denso sa caut W20FP-U sau W16FP-U?
M-am uitat aici: http://www.globaldenso.com/PLUG/spec/index.html si am vazut ca 5 (cifra termica) de la NGK ar fi echivalenta cu 16 la DENSO. Desi ei aici: http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/...=maker20car.csv pentru toate motoarele de dacia recomanda 20. Am vazut ca meteor e pe Calea Crangasi, o sa trag poate maine o fuga. Oare gasesc in stoc? EDIT: Am gasit asa ceva: http://www.globaldenso.com/PLUG/power/images/lineup_iwf.jpg ![]() Am gasit in schimb W16FPR-U (adica cu rezistenta interna). Care e treaba cu rezistenta interna? E mai bine sau mai rau? Adica merg pe motorul de 1289? Care sunt avantajele/dezavantajele? This post has been edited by BLK: 24 Apr 2006, 22:55 |
--------------------
Dacia
1310
- B-52-VYK Dacia Alpine 54CP - OARE?
|
|
argon |
![]()
Post
#163
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
cu electrod subtire sunt de Dacie?
SIngurele pentru Dacie sunt W20FP-U, au electrod in U. Rezistenta interna e pentru deparazitare, exact ca si fisele, sau luleaua la unele masini straine. Daca rezistenta pe traseul lulea-fise-electrod e 0 pot aparea paraziti in casetofon/radio, asta e singurul dezavantaj, dar daca ai fise cu rezistenta, nu mai e nevoie si la bujii. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
BLK |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca au dimensiuni corecte de ce sa nu fie si pentru dacie cele cu electrod subtire? N-am gasit in catalogul online decat foarte reci la dimensiunea care trebuie pentru dacie si cica sunt de motocicleta... slabe sanse sa aduca un set de 4 pentru mine
![]() La mine ar fi mai bune niste W16 dar nu gasesc decat FPR-U cu rezistenta interna (astea sunt mai calde, mai bune pentru motorul meu obosit). ce dezavantaje am daca le pun pe astea cu rezistenta interna? fisele au cativa kohmi (pana in 10, le-am masurat). daca pun si bujiile cu rezistenta interna pierd din puterea scanteii? W20FP-U sunt recomandate de ei, dar daca ne luam dupa mondiru, la motorul de 1289 ar trebui W8 de la Bosch, iar din tabelul de corespondenta de mai sus rezulta ca de la Denso ar trebui W16, iar de la NGK sunt bune BP5. La mine cu motorul obosit poate ar fi mai bune unele mai calde decat W16, dar apoi sa n-am probleme cu autoaprinderea. Atat vreau sa stiu, pierd din puterea scanteii daca pun bujii cu rezistenta interna? Ca W20FP-U nu cred ca iau pana nu fac motorul macar. O sa caut BP5 de la NGK, dar nu stiu cine distribuie in Bucuresti NGK, sa nu le iau la pret dublu. This post has been edited by BLK: 25 Apr 2006, 15:13 |
--------------------
Dacia
1310
- B-52-VYK Dacia Alpine 54CP - OARE?
|
|
argon |
![]()
Post
#165
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Am gasit in sfarsit Sinterom 14np21, pentru 1400 cc, ultimul set la un magazin, l-am luat, l-am montat, am probat, si motorul nu a mers asa bine nici cand era nou.
Prin urmare donez un set de NGK si unul de Brisk, pe care am dat banii de pomana ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Zaheiu |
![]()
Post
#166
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
QUOTE(argon @ 25 Apr 2006, 18:36) Am gasit in sfarsit Sinterom 14np21, pentru 1400 cc, ultimul set la un magazin, l-am luat, l-am montat, am probat, si motorul nu a mers asa bine nici cand era nou. Prin urmare donez un set de NGK si unul de Brisk, pe care am dat banii de pomana ![]() Unde? Nici nu credeam ca mai exista! |
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
argon |
![]()
Post
#167
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Un magazin din Deva..in fine..aveau si 14np24
![]() PE 14np21 am dat 175 000 ![]() nu m-am uitat la bani, mai ales ca era si ultimul... A fost o faza aiurea la magazin..eu am cerut bujii Sinterom pentru 1400, am specificat 14np21, si mi-a oferit dealalalte, 14np18...din care avea mormane intregi..eu zic stati putin, ca astea sunt de 1300..s-a uitat cucoana la mine ca la felul 3, si din spate vine un nene, care se pare ca stia vag despre ce e vorba..si-mi zice ca parca mai aveau un set de 1400..se duce, cauta si vine cu el , cu precizarea ca mai ceruse cineva acum cateva luni asa ceva, si si-a adus aminte...ma rog eu nu inteleg de ce toate magazinele ofera la vanzare 14np18 ca universale, si daca ceri de nova GT, si de 1300, tot dealea iti ofera...ma depaseste... This post has been edited by argon: 25 Apr 2006, 20:46 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
driverx |
![]()
Post
#168
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Argonel,
merg de almost 2 luni cu brisk. Masina pornea la -15 grade fara sprituri si prostii, la 95 de grade cu apa sta la relantiu foarte constant fara sa atenteze la sanatatea tobei, etc. So..nu mai generaliza. Cu sinteroamele totusi nu am scos asa amanunte, dar asta nu le face proaste. Si dupa ce ceri bujii, casca ochiu pe spatele cutiei ca trebuie sa scrie lista motoarelor suportate. This post has been edited by driverx: 25 Apr 2006, 21:17 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
argon |
![]()
Post
#169
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Pai numai un fel sunt pentru Dacie, N15YC, eu am motor de 1400, tu presupun ca 1300 frantuzesc..de aici diferenta...
De ales nu prea am ce alege la brisk, oferta nu e prea bogata, sunt 2 feluri, cele sus mentionate si inca ul fel pentu GPL, sylver parca, dar nu e cazul. This post has been edited by argon: 25 Apr 2006, 21:24 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
BLK |
![]()
Post
#170
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
ar fi trebuit sa mearga bine cele de motor de 1300 la motor de 1400, daca gandim logic, cele de 1300 sunt mai calde, deci singura problema pe care ar putea sa o faca la motorul de 1400 e autoaprinderea amestecului din cauza caldurii prea mari a bujiei, nu cred ca e chiar asa mare diferenta de temperatura intre bujiile de 1300 si cele de 1400, asa ca nu pot decat sa cred ca ori ai nimerit un lot mai prost, ori nu stiu ce sa zic. cu ngk la fel, toata lumea le lauda, sunt bujii adevarate, pe care ce scrie aia e. tare ciudata masina ta, ca de altfel toate daciile. cred ca e singura masina cu personalitate asa puternica
![]() |
--------------------
Dacia
1310
- B-52-VYK Dacia Alpine 54CP - OARE?
|
|
argon |
![]()
Post
#171
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
AM masurat rezistenta pe fiecare bujie(brisk), 3 aveau 0(Ohm), deci ok, si una avea 4-5 , varia aparatul...ma gandesc ca asta e o posibila cauza...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
AC |
![]()
Post
#172
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(argon @ 25 Apr 2006, 18:36) Am gasit in sfarsit Sinterom 14np21, pentru 1400 cc, ultimul set la un magazin, l-am luat, l-am montat, am probat, si motorul nu a mers asa bine nici cand era nou. Prin urmare donez un set de NGK si unul de Brisk, pe care am dat banii de pomana ![]() Straniu. Cum sa nu mearga NGK-ul? Am gasit in sfarsit bujii NGK BP6HS si vreau sa spun ca merg extra! Pret: 65.000 bucata la autocenter. Poate cele care le-ai cumparat tu erau mai ieftine? (ma gandesc ca n-ar fi mare lucru sa fie si astea a tale contrafacute). |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
argon |
![]()
Post
#173
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
A mele au fost 35 000 bucata
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
BLK |
![]()
Post
#174
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
cu ngk e clar, contrafacute 100%. iar la brisk e posibil ca rezistenta aia masurata la rece sa creasca foarte mult la tensiunea de producere a scanteii. eu merg cu brisk de 8000 de km si merge un pic mai prost decat cu sinterom, dar motorul meu e de 1300 si e si dus, la tine trebuia sa mearga brici.
ngk n-am gasit decat la autonet, 95.000 bucata bp5hs. unde mai gasesc in bucuresti? are cineva idee? This post has been edited by BLK: 26 Apr 2006, 10:50 |
--------------------
Dacia
1310
- B-52-VYK Dacia Alpine 54CP - OARE?
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#175
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
De 7500 km am MasterSport de care cineva aici spunea ca l-au tinut 500km. Au electrozii intregi, distanta intacta.
Am folosit citiva ani Brisk, putin Sinterom. Nu mi-au "murit" inainte de 5000 km. E posibil sa fi nimerit numai loturi bune? Sau exista la unii probleme ascunse de aprindere? |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
argon |
![]()
Post
#176
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
asa ma gandeam si eu, ca rezistenta aia la o bujie intarzie scanteia...celelalte 3 sunt bune...o sa ajung sa ma duc la magazin cu multimetru
![]() La rece merge bine dar e posibil ca sa creasca acea rezistenta odata cu temperatura bujiei... This post has been edited by argon: 26 Apr 2006, 11:19 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
BLK |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
nu de intarziat, dar se pierde putere, scanteie slaba, poate chiar inexistenta uneori.
diaconu, e posibil sa fi avut noroc ![]() |
--------------------
Dacia
1310
- B-52-VYK Dacia Alpine 54CP - OARE?
|
|
argon |
![]()
Post
#178
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Dacia vinde bujii de origine, in cutii albastre cu holograma.
Ce parere aveti? Sunt Equyem, nu mai retin tipul, si par de calitate foarte buna, si au o finisare super. Inca o problema, am vazut ieri pentru prima data bujii Sinterom pentru Dacie, 14np18, cu electrod centarl din cupru, sunt mai nou aparute..pareri? |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Zaheiu |
![]()
Post
#179
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
Argon, va spuneam de bujiile Equiem vandute de Dacia acum vreo 3 luni, cand erau la oferta, 3 lei una. Cred ca sunt bune. Nu le-am scos de atunci, asa ca nu stiu cum arata, dar nici rateuri n-am vazut.
|
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
argon |
![]()
Post
#180
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Am aflat amanunte, sunt EYQUEM RC42S.
30 k bucata zici? Eyquem scrie pe mine ! |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:32 |