DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
![]() ![]() ![]() |
DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI
tunderbird |
![]()
Post
#25411
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
maho |
![]()
Post
#25412
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
@deceneu32: una aici (desi nu-i locul ei, nefiind "frantuzoaica") edificatoare in privinta asta, si am mai pus in trecut, pe la "daciile noastre"...
IMG10281.jpg ( Size: 308.83k ) Number of downloads: 1294 @tunderbird: nu sunt expert in Dacii, ca sa explic altora (evident mult mai in tema ca mine); ma multumesc cu faptul ca are caroserie de 1300, elemente de 1310 (din fabrica), iar in acte e trecuta 1310. Alte discutii (in contradictoriu) nu-si au rostul. In plus, a fost o intalnire DE PLACERE, la care toata lumea s-a simtit excelent, si nu una "tehnica". |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
gavrisan lucian |
![]()
Post
#25413
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 9 May 11 ![]() |
Da, acest model de 1310,la cumparat in 1980 bunicul meu,era bleo 61,cum la cumparat nu mai conteaza,dar a aparut in 1980!!!
|
--------------------
dacia si ranault
dacia 1100, 1300, renault 16, 10 major, gordini
1971...
- CJ 71 UAP
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#25414
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
QUOTE(maho @ 8 Apr 2013, 20:35) @deceneu32: una aici (desi nu-i locul ei, nefiind "frantuzoaica") edificatoare in privinta asta, si am mai pus in trecut, pe la "daciile noastre"... IMG10281.jpg ( Size: 308.83k ) Number of downloads: 1294 Multumesc! Si daca nu e frantuzoaica,eziti sa pui imagini cu ea? |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#25415
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(maho @ 8 Apr 2013, 20:35) ... @tunderbird: nu sunt expert in Dacii, ca sa explic altora (evident mult mai in tema ca mine)... Din pacate, nimeni dintre noi nu poate ridica aceasta pretentie. Eu cred ca adevaratii experti in acest subiect sunt cativa dintre contemporanii acelei perioade, persoane direct implicate in activitatea de la Colibasi. Din pacate, mare parte dintre ei nu mai sunt printre noi, iar ceilalti ori s-au autoizolat complet, ori nu au fost descoperiti inca. Pana una alta, nu ne ramane decat sa incercam sa ne documentam temeinic din presa vremii (in speta revista "Autoturism"), din ce a mai ramas din arhiva de la Colibasi si din amintirile de atunci. QUOTE ma multumesc cu faptul ca are caroserie de 1300, elemente de 1310 (din fabrica), iar in acte e trecuta 1310. Alte discutii (in contradictoriu) nu-si au rostul. Sa intelegem ca esti de acord ca masina ta este o Dacia 1300 cu elemente de Dacia 1310? Chiar daca in acte este trecuta 1310? |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
Ov |
![]()
Post
#25416
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
@Maho: daca in acte scrie 1310, pe ea scrie 1310, este absolut evident ca este 1310. Daca vrei poti spune ca este prima serie de 1310 care s-a fabricat (din 80) pana in 85 (la aparitia stresinii drepte).
QUOTE(danut 69-71 @ 7 Apr 2013, 21:20) Tocmai a avut loc prima intrunire a posesorilor de Dacia 1300/Renault 12, din acest an si tot la Brasov. ![]() si 1310 ![]() Ba chiar as spune ca a fost mai mult intalnirea R12, apoi 1300 si 1310 ![]() Nu era mai simplu sa spui ca a fost o intalnire intre prieteni atrasi de "platforma" R12? This post has been edited by Ov: 9 Apr 2013, 10:17 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
maho |
![]()
Post
#25417
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Evident.
![]() @ deceneu32: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=3722710 http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=3331589 http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=3372082 Si-or mai fi; intre-timp (ieri) a mai aparut o oglinda misto pe dreapta. @tunderbird: in mod sigur am fost suficient de clar, pt. cei cu vederi mai largi. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Ov |
![]()
Post
#25418
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
@Maho: fusta fata si fusta spate cum sunt? Ca daca e caroserie de 1300 ar trebui sa aiba toate elementele specifice nu numai o amarata de streasina.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
maho |
![]()
Post
#25419
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Adrian. |
![]()
Post
#25420
|
![]() Slowhand Group: Members Posts: 170 Joined: 9 March 08 From: Bucuresti ![]() |
@Deceneu
![]() 1. Dacia 1310 1981 2. Dacia 1300 1982 - cu elemente de 1310 Valabil la amandoua img1120av.jpg Uploaded with ImageShack.us 1310 img1115sq.jpg Uploaded with ImageShack.us 1300 img1116xn.jpg Uploaded with ImageShack.us 1310 img1118q.jpg Uploaded with ImageShack.us 1300 img1117i.jpg Uploaded with ImageShack.us |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#25421
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
bucatzel |
![]()
Post
#25422
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.467 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Nu neaparat. Fusta asta fata e de "elemente de 1310". In '81.
Eu in continuare sustin ca pe acolo s-o pus ce le-o picat la mana, asa ca orice incercare de a delimita productia unei versiuni de la seria X pana la Y mi se pare inutila. This post has been edited by bucatzel: 9 Apr 2013, 14:38 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#25423
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 9 Apr 2013, 14:37) Nu neaparat. Fusta asta fata e de "elemente de 1310". In '81. Aceea este fusta de 1300, pentru ca masina nu are streasina dreapta. ![]() ![]() ![]() Acum lasand gluma deoparte, situatia din 1981 eu imi aduc aminte cam asa: - existau trei modele hibrid (asa le denumeau cei de la IDMS cand a luat taica-miu masina): - primul model care arata exact ca si Dacia 1300, cu exceptia farurilor si a grilei radiatorului care erau de 1310; - al doilea model cu patru faruri, lampi mari pe spate, (deci fusta spate de 1310) dar bare de DACIA 1300 - al treilea model cu exterior exact ca la Dacia 1310, adica avea si fustele si barele de Dacia 1310; - pe toate modele "hibrid" scria clar DACIA 1300 - modelul DACIA 1310, avea scris pe ea DACIA 1310, avea bordul si interiorul de 1310 si celelalte modificari prezentate mai sus de colegi. Si imi aduc bine aminte cum a fost, pentru ca imi doream nespus de mult ca taicamiu sa ia 1310 si aveam si un cunoscut la IDMS care ne-a pus la dispozitie toate detaliile. Dar taica-miu nu era dispus sa dea 20.000 lei in plus pentru 1310, totusi reusisem sa-l conving pentru modelul al treilea (exterior integral identic 1310). Pe de alta parte mai vine un istet de unchi al meu cu ideea ca mai bine arata modelul al doilea (faruri + stopuri de 1310 dar cu bare de 1300), ca in final la IDMS in Cascadelor, sa gaseasca doar primul model de hibrid. Dacia 1310 erau foarte multe disponibile, dar din cauza pretului destul de mare, nu prea se gaseau interesati la acea vreme. Si ceea ce este de retinut, ca erau mai scumpe cu 20.000lei, ca in factura si pe masina scria "Dacia 1310"... si cu toate acestea, streasina si grila de aerisire erau identice cu cele de Dacia 1300. This post has been edited by tunderbird: 9 Apr 2013, 16:17 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
bucatzel |
![]()
Post
#25424
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.467 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Ma refer la pliurile alea-n plus de la fusta fata. Ca is deja facute sa suporte montarea de bari de 1310.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Ov |
![]()
Post
#25425
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Sa inteleg ca defapt ultimele 1300 aveau caroserie de 1310 si nu primele 1310 aveau caroserie de 1300? Si ca defapt ultimele 1300 sunt defapt 1310 cu embleme de 1300?
This post has been edited by Ov: 9 Apr 2013, 16:00 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#25426
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Da! De ce nu? Daca stam stramb si judecam drept, la un moment vom ajunge si la concluzia asta.
Asa ca, tot frantuzoaica ramane DACIA 1300 veritabila. Acum ca am lamurit problema, propun sa supunem dezbaterii modelul DACIA 1410! ![]() This post has been edited by tunderbird: 9 Apr 2013, 16:24 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
bucatzel |
![]()
Post
#25427
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.467 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
@Ov. Exact. Doar ca din cand in cand e viceversa.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Ov |
![]()
Post
#25428
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Complicat. Cred ca ma reprofilez pe ARO
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
maho |
![]()
Post
#25429
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(tunderbird @ 9 Apr 2013, 15:29) Eu, cu vederile mele mai inguste, inteleg ca fusta fata si spate ar trebui sa faca parte din categoria "elemente de 1310". ![]() Am spus exact ce-am vrut sa zic, si nu la modul peiorativ (referitor la "vederi"); referitor la "caroserie", pt. mine nu e un tot unitar, ci o suma de elemente componente. Ca unele-s de 1300 si altele de 1310, nu stau sa numar care-s majoritare, ca nu ma intereseaza. QUOTE(tunderbird @ 9 Apr 2013, 15:48) Si imi aduc bine aminte cum a fost, ... ... erau mai scumpe cu 20.000lei, ca in factura si pe masina scria "Dacia 1310"... si cu toate acestea, streasina si grila de aerisire erau identice cu cele de Dacia 1300. Am factura de la IDMS, pe ea scrie valoarea: 78.657. Din ce mi-aduc aminte, o dacie 1300 clasica era 70.000 (nu stiu +/- dotari extrataxate...). Case closed (pt. mine ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Ov |
![]()
Post
#25430
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(maho @ 9 Apr 2013, 17:57) daca aripa spate cu streasina in jos si aerisire verticala ar fi element de 1300 atunci ar trebui ca in partea din spate a aceleasi aripi sa ai decupatura pentru stop mic de 1300. Te rog cand mai treci pe la masina sa tragi nitel de garnitura stopului si sa verifici daca ambutisarea este pentru stop de 1300 (mic) sau 1310 (mare) ![]() Sau poate aripa o fi facuta din 2 bucati ![]() ![]() This post has been edited by Ov: 9 Apr 2013, 18:15 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
maho |
![]()
Post
#25431
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
tunderbird |
![]()
Post
#25432
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu-i nevoie sa tragi de garnitura.
Baga capu-n portbagaj si vezi interiorul aripii! Placuta cu scrisul DACIA 1310 este cea originala? Ala-i pret de hibrid... cam tot pe la suma aia a costat si masina alor mei. Sigur scrie pe factura, Dacia 1310? This post has been edited by tunderbird: 9 Apr 2013, 19:47 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
roby_1300_rap |
![]()
Post
#25433
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.097 Joined: 11 February 11 ![]() |
am nevoie de un sfat , doresc sa vopsesc blocul motor , si nu stiu ce vopsea sa folosesc ( stiu ca trebuie sa fie mata) obligatoriu trebuie vopsea termorezistenta sau se poate folosi si normala ???
![]() |
--------------------
dacia
1300
1970
- HD 70 UAP/1-HD 4533 dacia #1 in romania :D
|
|
maho |
![]()
Post
#25434
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(tunderbird @ 9 Apr 2013, 20:39) Da. Da. QUOTE(roby_1300_rap @ 9 Apr 2013, 21:13) Mai intrebi ? Sigur, poti experimenta si normala, pt. vreo 10-15 minute de functionare, pana incepe sa fumege. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Ov |
![]()
Post
#25435
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
gavrisan lucian |
![]()
Post
#25436
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 9 May 11 ![]() |
Aripile spate au locas pt stop de 1300,dar fusta are o buza care e prinsa de aripa si la modelele cu aerisirea noua nu o are,e doar aripa si fusta,inclusiv stopurile au o alta latime,un stop de 1310 cu aerisirea noua nu incape pe o fusta spate care e ansamblata pe o aipa cu aerisirea de tip vechi tocmai din cauza acelei buze ce o are fusta de 1310 primul model,poate pune cineva doua poze dinstincte cu stopurile demontate una de primul model de 1300 sau 1310 cu stopuri duble si un 1310 de dupa 1987!
|
--------------------
dacia si ranault
dacia 1100, 1300, renault 16, 10 major, gordini
1971...
- CJ 71 UAP
|
|
horace1971 |
![]()
Post
#25437
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 January 11 From: Brasov ![]() |
QUOTE(gavrisan lucian @ 9 Apr 2013, 21:04) Aripile spate au locas pt stop de 1300,dar fusta are o buza care e prinsa de aripa si la modelele cu aerisirea noua nu o are,e doar aripa si fusta,inclusiv stopurile au o alta latime,un stop de 1310 cu aerisirea noua nu incape pe o fusta spate care e ansamblata pe o aipa cu aerisirea de tip vechi tocmai din cauza acelei buze ce o are fusta de 1310 primul model,poate pune cineva doua poze dinstincte cu stopurile demontate una de primul model de 1300 sau 1310 cu stopuri duble si un 1310 de dupa 1987! Asa este sunt doua lampi spate diferite ,diferenta este la ,,lungimea ochiului de pisica ,, This post has been edited by horace1971: 9 Apr 2013, 21:25 |
--------------------
Dacia/Renault
/1300 /12 TL/12TS/30TS/17TS
1971/1970/1975
- BV99UAP,70REN,75REN
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#25438
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(gavrisan lucian @ 9 Apr 2013, 23:04) Aripile spate au locas pt stop de 1300,dar fusta are o buza care e prinsa de aripa si la modelele cu aerisirea noua nu o are,e doar aripa si fusta,inclusiv stopurile au o alta latime,un stop de 1310 cu aerisirea noua nu incape pe o fusta spate care e ansamblata pe o aipa cu aerisirea de tip vechi tocmai din cauza acelei buze ce o are fusta de 1310 primul model,poate pune cineva doua poze dinstincte cu stopurile demontate una de primul model de 1300 sau 1310 cu stopuri duble si un 1310 de dupa 1987! QUOTE(horace1971 @ 9 Apr 2013, 23:24) Subscriu la cele afiramate de Lucian si Horatiu ... in sfarsit 2 persoane care au postat pe topic si care stiu sa faca diferenta intre o dacia 1300 cu elemente uzinale de 1310 si un 1310 veritabil. @Ov Ai ridicat-o la fileu cu decupatura de pe fusta spate care este identica cu 1300. ![]() Sunt multe puncte de identificare, veti avea un subiect de discutie si comparatie la Brasov, vor fi mai toate modelele. This post has been edited by danut 69-71: 9 Apr 2013, 21:57 |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
harby ;)) |
![]()
Post
#25439
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.369 Joined: 3 July 12 From: Pitesti ![]() |
Daca dau cu lovitura de ciocan pe galerie tine ?
|
--------------------
Renault 12 Gordini
Pontiac Firebird
1972, 1980
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#25440
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 9 Apr 2013, 21:54) ... in sfarsit 2 persoane care au postat pe topic si care stiu sa faca diferenta intre o dacia 1300 cu elemente uzinale de 1310 si un 1310 veritabil. Intr-adevar, doua persoane care cunosc diferente in plus intre primul model de 1310(jgheab ca la 1300) si al doilea model de 1310 (jgheab drept). Oare ce o fi insemnand "elemente uzinale"? La ce fel de referinta trebuie sa se raporteze un misterios "1310 veritabil"? Nu putem fi lasati chiar asa, in obscuritate... ![]() |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi! Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th May 2025 - 08:04 |