DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

992 Pages « < 846 847 848 849 850 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI

tunderbird
post 8 Apr 2013, 17:29
Post #25411


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(maho @ 8 Apr 2013, 17:17)
A mea e exemplul cel mai bun in sensul asta.
*



Si nu ai incercat sa explici aceasta si in plen la " prima intrunire a posesorilor de Dacia 1300/Renault 12, din acest an, tot la Brasov"? rolleyes.gif


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 8 Apr 2013, 20:35
Post #25412


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




@deceneu32: una aici (desi nu-i locul ei, nefiind "frantuzoaica") edificatoare in privinta asta, si am mai pus in trecut, pe la "daciile noastre"...
IMG10281.jpg ( Size: 308.83k ) Number of downloads: 1294


@tunderbird: nu sunt expert in Dacii, ca sa explic altora (evident mult mai in tema ca mine); ma multumesc cu faptul ca are caroserie de 1300, elemente de 1310 (din fabrica), iar in acte e trecuta 1310. Alte discutii (in contradictoriu) nu-si au rostul. In plus, a fost o intalnire DE PLACERE, la care toata lumea s-a simtit excelent, si nu una "tehnica".


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gavrisan lucian
post 8 Apr 2013, 21:31
Post #25413


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 9 May 11




Da, acest model de 1310,la cumparat in 1980 bunicul meu,era bleo 61,cum la cumparat nu mai conteaza,dar a aparut in 1980!!!


--------------------
dacia si ranault dacia 1100, 1300, renault 16, 10 major, gordini 1971... - CJ 71 UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 9 Apr 2013, 00:25
Post #25414


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




QUOTE(maho @ 8 Apr 2013, 20:35)
@deceneu32: una aici (desi nu-i locul ei, nefiind "frantuzoaica") edificatoare in privinta asta, si am mai pus in trecut, pe la "daciile noastre"...
IMG10281.jpg ( Size: 308.83k ) Number of downloads: 1294


Multumesc!
Si daca nu e frantuzoaica,eziti sa pui imagini cu ea?


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 9 Apr 2013, 01:05
Post #25415


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(maho @ 8 Apr 2013, 20:35)
... @tunderbird: nu sunt expert in Dacii, ca sa explic altora (evident mult mai in tema ca mine)...


Din pacate, nimeni dintre noi nu poate ridica aceasta pretentie.
Eu cred ca adevaratii experti in acest subiect sunt cativa dintre contemporanii acelei perioade, persoane direct implicate in activitatea de la Colibasi. Din pacate, mare parte dintre ei nu mai sunt printre noi, iar ceilalti ori s-au autoizolat complet, ori nu au fost descoperiti inca. Pana una alta, nu ne ramane decat sa incercam sa ne documentam temeinic din presa vremii (in speta revista "Autoturism"), din ce a mai ramas din arhiva de la Colibasi si din amintirile de atunci.


QUOTE
ma multumesc cu faptul ca are caroserie de 1300, elemente de 1310 (din fabrica), iar in acte e trecuta 1310. Alte discutii (in contradictoriu) nu-si au rostul.

Sa intelegem ca esti de acord ca masina ta este o Dacia 1300 cu elemente de Dacia 1310? Chiar daca in acte este trecuta 1310?


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 9 Apr 2013, 08:48
Post #25416


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




@Maho: daca in acte scrie 1310, pe ea scrie 1310, este absolut evident ca este 1310. Daca vrei poti spune ca este prima serie de 1310 care s-a fabricat (din 80) pana in 85 (la aparitia stresinii drepte).


QUOTE(danut 69-71 @ 7 Apr 2013, 21:20)
Tocmai a avut loc prima intrunire a posesorilor de Dacia 1300/Renault 12, din acest an si tot la Brasov. sofer5.gif
*



si 1310 icon_mrgreen.gif

Ba chiar as spune ca a fost mai mult intalnirea R12, apoi 1300 si 1310 tongue.gif

Nu era mai simplu sa spui ca a fost o intalnire intre prieteni atrasi de "platforma" R12?

This post has been edited by Ov: 9 Apr 2013, 10:17


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 9 Apr 2013, 09:22
Post #25417


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Evident. smile.gif In orice discutie uzuala, eu am 1310; daca se prelungeste discutia si se intra in detalii cu_cunoscatorii, nu ma deranjaza (nici nu ma "coafeaza" cu ceva) sa constat ca e caroserie de 1300.
@ deceneu32:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=3722710
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=3331589
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=3372082
Si-or mai fi; intre-timp (ieri) a mai aparut o oglinda misto pe dreapta.
@tunderbird: in mod sigur am fost suficient de clar, pt. cei cu vederi mai largi.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 9 Apr 2013, 10:20
Post #25418


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




@Maho: fusta fata si fusta spate cum sunt? Ca daca e caroserie de 1300 ar trebui sa aiba toate elementele specifice nu numai o amarata de streasina.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 9 Apr 2013, 10:45
Post #25419


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(Ov @ 9 Apr 2013, 11:20)
fusta fata si fusta spate cum sunt?
*


Cam ruginite (superficial), dar cu timpul, se rezolva.
cu ochiul.gif


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian.
post 9 Apr 2013, 11:31
Post #25420


Slowhand


Group: Members
Posts: 170
Joined: 9 March 08
From: Bucuresti




@Deceneu smile.gif

1. Dacia 1310 1981

2. Dacia 1300 1982 - cu elemente de 1310

Valabil la amandoua

img1120av.jpg

Uploaded with ImageShack.us

1310

img1115sq.jpg

Uploaded with ImageShack.us

1300

img1116xn.jpg

Uploaded with ImageShack.us

1310

img1118q.jpg

Uploaded with ImageShack.us

1300

img1117i.jpg

Uploaded with ImageShack.us



--------------------
Renault Laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 9 Apr 2013, 14:29
Post #25421


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(Ov @ 9 Apr 2013, 10:20)
@Maho: fusta fata si fusta spate cum sunt? Ca daca e caroserie de 1300 ar trebui sa aiba toate elementele specifice nu numai o amarata de streasina.
*



Eu, cu vederile mele mai inguste, inteleg ca fusta fata si spate ar trebui sa faca parte din categoria "elemente de 1310". blush.gif


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 9 Apr 2013, 14:37
Post #25422


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.467
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Nu neaparat. Fusta asta fata e de "elemente de 1310". In '81.


Eu in continuare sustin ca pe acolo s-o pus ce le-o picat la mana, asa ca orice incercare de a delimita productia unei versiuni de la seria X pana la Y mi se pare inutila.

This post has been edited by bucatzel: 9 Apr 2013, 14:38


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 9 Apr 2013, 14:48
Post #25423


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(bucatzel @ 9 Apr 2013, 14:37)
Nu neaparat. Fusta asta fata e de "elemente de 1310". In '81.


Aceea este fusta de 1300, pentru ca masina nu are streasina dreapta. blush.gif Si implicit este si de "elemente de 1310"... pentru ca la baza este o caroserie de 1300, nu? Si daca este de "ëlemente de 1310" ar trebui sa mearga si la 1310, nu?wacko.gif Cea din urma nu, pentru ca are decupajele lampilor fata. biggrin.gif

Acum lasand gluma deoparte, situatia din 1981 eu imi aduc aminte cam asa:
- existau trei modele hibrid (asa le denumeau cei de la IDMS cand a luat taica-miu masina):
- primul model care arata exact ca si Dacia 1300, cu exceptia farurilor si a grilei radiatorului care erau de 1310;
- al doilea model cu patru faruri, lampi mari pe spate, (deci fusta spate de 1310) dar bare de DACIA 1300
- al treilea model cu exterior exact ca la Dacia 1310, adica avea si fustele si barele de Dacia 1310;
- pe toate modele "hibrid" scria clar DACIA 1300
- modelul DACIA 1310, avea scris pe ea DACIA 1310, avea bordul si interiorul de 1310 si celelalte modificari prezentate mai sus de colegi.

Si imi aduc bine aminte cum a fost, pentru ca imi doream nespus de mult ca taicamiu sa ia 1310 si aveam si un cunoscut la IDMS care ne-a pus la dispozitie toate detaliile. Dar taica-miu nu era dispus sa dea 20.000 lei in plus pentru 1310, totusi reusisem sa-l conving pentru modelul al treilea (exterior integral identic 1310). Pe de alta parte mai vine un istet de unchi al meu cu ideea ca mai bine arata modelul al doilea (faruri + stopuri de 1310 dar cu bare de 1300), ca in final la IDMS in Cascadelor, sa gaseasca doar primul model de hibrid. Dacia 1310 erau foarte multe disponibile, dar din cauza pretului destul de mare, nu prea se gaseau interesati la acea vreme.
Si ceea ce este de retinut, ca erau mai scumpe cu 20.000lei, ca in factura si pe masina scria "Dacia 1310"... si cu toate acestea, streasina si grila de aerisire erau identice cu cele de Dacia 1300.

This post has been edited by tunderbird: 9 Apr 2013, 16:17


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 9 Apr 2013, 15:14
Post #25424


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.467
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Ma refer la pliurile alea-n plus de la fusta fata. Ca is deja facute sa suporte montarea de bari de 1310.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 9 Apr 2013, 15:57
Post #25425


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Sa inteleg ca defapt ultimele 1300 aveau caroserie de 1310 si nu primele 1310 aveau caroserie de 1300? Si ca defapt ultimele 1300 sunt defapt 1310 cu embleme de 1300?


This post has been edited by Ov: 9 Apr 2013, 16:00


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 9 Apr 2013, 16:11
Post #25426


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Da! De ce nu? Daca stam stramb si judecam drept, la un moment vom ajunge si la concluzia asta.

Asa ca, tot frantuzoaica ramane DACIA 1300 veritabila.

Acum ca am lamurit problema, propun sa supunem dezbaterii modelul DACIA 1410! cool.gif

This post has been edited by tunderbird: 9 Apr 2013, 16:24


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 9 Apr 2013, 16:41
Post #25427


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.467
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




@Ov. Exact. Doar ca din cand in cand e viceversa.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 9 Apr 2013, 17:30
Post #25428


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Complicat. Cred ca ma reprofilez pe ARO radmasa.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 9 Apr 2013, 17:57
Post #25429


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(tunderbird @ 9 Apr 2013, 15:29)
Eu, cu vederile mele mai inguste, inteleg ca fusta fata si spate ar trebui sa faca parte din categoria "elemente de 1310".  blush.gif
*


Am spus exact ce-am vrut sa zic, si nu la modul peiorativ (referitor la "vederi"); referitor la "caroserie", pt. mine nu e un tot unitar, ci o suma de elemente componente. Ca unele-s de 1300 si altele de 1310, nu stau sa numar care-s majoritare, ca nu ma intereseaza.

QUOTE(tunderbird @ 9 Apr 2013, 15:48)
Si imi aduc  bine aminte cum a fost, ...
... erau mai scumpe cu 20.000lei, ca in factura si pe masina scria "Dacia 1310"... si cu toate acestea, streasina si grila de aerisire erau identice cu cele de Dacia 1300.
*


Am factura de la IDMS, pe ea scrie valoarea: 78.657. Din ce mi-aduc aminte, o dacie 1300 clasica era 70.000 (nu stiu +/- dotari extrataxate...).
Case closed (pt. mine rolleyes.gif ).


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 9 Apr 2013, 18:14
Post #25430


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(maho @ 9 Apr 2013, 17:57)
o suma de elemente componente. Ca unele-s de 1300 si altele de 1310
*



daca aripa spate cu streasina in jos si aerisire verticala ar fi element de 1300 atunci ar trebui ca in partea din spate a aceleasi aripi sa ai decupatura pentru stop mic de 1300. Te rog cand mai treci pe la masina sa tragi nitel de garnitura stopului si sa verifici daca ambutisarea este pentru stop de 1300 (mic) sau 1310 (mare) tongue.gif

Sau poate aripa o fi facuta din 2 bucati unsure.gif si bucata de sus e definitorie pt intreaga masina rolleyes.gif

This post has been edited by Ov: 9 Apr 2013, 18:15


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 9 Apr 2013, 18:19
Post #25431


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




nono.gif la masina mea nu trag de garnituri.
myDacia16.JPG ( Size: 49.34k ) Number of downloads: 765


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 9 Apr 2013, 19:39
Post #25432


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Nu-i nevoie sa tragi de garnitura.

Baga capu-n portbagaj si vezi interiorul aripii!
Placuta cu scrisul DACIA 1310 este cea originala?

Ala-i pret de hibrid... cam tot pe la suma aia a costat si masina alor mei.
Sigur scrie pe factura, Dacia 1310?

This post has been edited by tunderbird: 9 Apr 2013, 19:47


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roby_1300_rap
post 9 Apr 2013, 20:13
Post #25433


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 11 February 11




am nevoie de un sfat , doresc sa vopsesc blocul motor , si nu stiu ce vopsea sa folosesc ( stiu ca trebuie sa fie mata) obligatoriu trebuie vopsea termorezistenta sau se poate folosi si normala ??? smile.gif


--------------------
dacia 1300 1970 - HD 70 UAP/1-HD 4533
dacia #1 in romania :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 9 Apr 2013, 20:24
Post #25434


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(tunderbird @ 9 Apr 2013, 20:39)
Placuta cu scrisul DACIA 1310 este cea originala?

Sigur scrie pe factura, Dacia 1310?
*


Da.
Da.

QUOTE(roby_1300_rap @ 9 Apr 2013, 21:13)
obligatoriu trebuie vopsea termorezistenta sau se poate folosi si normala ??? smile.gif
*


Mai intrebi ?
Sigur, poti experimenta si normala, pt. vreo 10-15 minute de functionare, pana incepe sa fumege.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 9 Apr 2013, 20:53
Post #25435


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(roby_1300_rap @ 9 Apr 2013, 20:13)
trebuie vopsea termorezistenta sau se poate folosi si normala ??? smile.gif
*



Merge si vopsea normala. Si pe bloc si pe capacul de la culbutori.
Pe galeria de evacuare poti da si vopsea termorezistenta ca tot n-o sa tina wink.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gavrisan lucian
post 9 Apr 2013, 21:04
Post #25436


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 9 May 11




Aripile spate au locas pt stop de 1300,dar fusta are o buza care e prinsa de aripa si la modelele cu aerisirea noua nu o are,e doar aripa si fusta,inclusiv stopurile au o alta latime,un stop de 1310 cu aerisirea noua nu incape pe o fusta spate care e ansamblata pe o aipa cu aerisirea de tip vechi tocmai din cauza acelei buze ce o are fusta de 1310 primul model,poate pune cineva doua poze dinstincte cu stopurile demontate una de primul model de 1300 sau 1310 cu stopuri duble si un 1310 de dupa 1987!


--------------------
dacia si ranault dacia 1100, 1300, renault 16, 10 major, gordini 1971... - CJ 71 UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horace1971
post 9 Apr 2013, 21:24
Post #25437


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 January 11
From: Brasov




QUOTE(gavrisan lucian @ 9 Apr 2013, 21:04)
Aripile spate au locas pt stop de 1300,dar fusta are o buza care e prinsa de aripa si la modelele cu aerisirea noua nu o are,e doar aripa si fusta,inclusiv stopurile au o alta latime,un stop de 1310 cu aerisirea noua nu incape pe o fusta spate care e ansamblata pe o aipa cu aerisirea de tip vechi tocmai din cauza acelei buze ce o are fusta de 1310 primul model,poate pune cineva doua poze dinstincte cu stopurile demontate una de primul model de 1300 sau 1310 cu stopuri duble si un 1310 de dupa 1987!
*


Asa este sunt doua lampi spate diferite ,diferenta este la ,,lungimea ochiului de pisica ,,

This post has been edited by horace1971: 9 Apr 2013, 21:25


--------------------
Dacia/Renault /1300 /12 TL/12TS/30TS/17TS 1971/1970/1975 - BV99UAP,70REN,75REN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 9 Apr 2013, 21:54
Post #25438


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(gavrisan lucian @ 9 Apr 2013, 23:04)
Aripile spate au locas pt stop de 1300,dar fusta are o buza care e prinsa de aripa si la modelele cu aerisirea noua nu o are,e doar aripa si fusta,inclusiv stopurile au o alta latime,un stop de 1310 cu aerisirea noua nu incape pe o fusta spate care e ansamblata pe o aipa cu aerisirea de tip vechi tocmai din cauza acelei buze ce o are fusta de 1310 primul model,poate pune cineva doua poze dinstincte cu stopurile demontate una de primul model de 1300 sau 1310 cu stopuri duble si un 1310 de dupa 1987!
*




QUOTE(horace1971 @ 9 Apr 2013, 23:24)
Asa este sunt doua lampi spate diferite ,diferenta este la ,,lungimea ochiului de pisica ,,
*


Subscriu la cele afiramate de Lucian si Horatiu ... in sfarsit 2 persoane care au postat pe topic si care stiu sa faca diferenta intre o dacia 1300 cu elemente uzinale de 1310 si un 1310 veritabil.

@Ov
Ai ridicat-o la fileu cu decupatura de pe fusta spate care este identica cu 1300. wink.gif
Sunt multe puncte de identificare, veti avea un subiect de discutie si comparatie la Brasov, vor fi mai toate modelele.

This post has been edited by danut 69-71: 9 Apr 2013, 21:57


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harby ;))
post 9 Apr 2013, 22:31
Post #25439


Membru


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 3 July 12
From: Pitesti




Daca dau cu lovitura de ciocan pe galerie tine ?


--------------------
Renault 12 Gordini Pontiac Firebird 1972, 1980
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 9 Apr 2013, 22:41
Post #25440


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(danut 69-71 @ 9 Apr 2013, 21:54)
... in sfarsit 2 persoane care au postat pe topic si care stiu sa faca diferenta intre o dacia 1300 cu elemente uzinale de 1310 si un 1310 veritabil.


Intr-adevar, doua persoane care cunosc diferente in plus intre primul model de 1310(jgheab ca la 1300) si al doilea model de 1310 (jgheab drept).

Oare ce o fi insemnand "elemente uzinale"? La ce fel de referinta trebuie sa se raporteze un misterios "1310 veritabil"?
Nu putem fi lasati chiar asa, in obscuritate... intrebare.gif


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi!

Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa

Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj.


--------------------
Go to the top of the page
992 Pages « < 846 847 848 849 850 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 08:04
Forum Renault