DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

49 Pages « < 37 38 39 40 41 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)

mk2
post 3 Dec 2011, 16:51
Post #1141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 5 August 06
From: Bucuresti




N-are nimic, ce sa aiba.

Sistemul cu pavele este idiot. Dupa ce ca e imprecis, dobitocii de francezi l-au mai si programat aiurea (0-2-4 pavele in loc de 0-1-2-3-4). Daca ar fi pus in loc un ac analogic, n-ar m-ai fi existat ditamai topicul asta.

O rezolvare ar fi modificarea bordului astfel incat sa arate 4 pavele de la 80 de grade. Acum ceva vreme, cineva postase un program care modifica comportamentul "pavelelor".


L.E. Te-ai uitat la contactele de la bord? Daca s-au oxidat un pic, este posibil ca sonda sa trimita informatia corect, dar bordul sa o citeasca gresit.

This post has been edited by mk2: 3 Dec 2011, 16:55


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006 Laureate - BxxXXX
Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandu
post 3 Dec 2011, 23:31
Post #1142


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 4 September 05




Desigur, era logic sa apelez la service, DAR, am pierdut in memorie aceasta eperienta. De 6 ani , nu cunosc mecanici. Poate eu aici laud aceasta masina, dar, acesta este adevarul.Habar nu am unde sunt contactele din bord, din motor, dracu mai stie ce. Nu ma intelegeti gresit, Dacia 1310 pe care am avut-o de la tatal meu, am desfacut fiecare surub al ei de cel putin 3 ori....in fata blocului...deci ceva mecanica , parte electricva mai cunosc. Acum ..... ce sa spun..nu mai am nici timp nici varsta de sta pe sub masina.
Am gandit ca acel termostat a crapat....gresit... apoi sonda am banuit ca a crapat...gresit....
Ideea e ca noua mergea cu 4 pavele. Oricum, oricand, oriunde.
Acum merge cu 2.
Si la fel.


--------------------
dacia logan laureate 1,4 - vn-50 -alx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 4 Dec 2011, 13:37
Post #1143


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




QUOTE(bleumineral @ 3 Dec 2011, 08:41)
Data viitoare când trebuie să schimbi termostatul decupează un pet de 3 l si pune-l sub termostat, ai să recuperezi aproape tot antigelul.
*



Nu m-am complicat pt. ca oricum la 2 ani chipurile trebuie inlocuit antigelul.

PS.
Antigelul pierudut cand am dat jos termostatul sau cand am facut aerisirea sau cand am pus in rezervor si nu l-am nimerit din prima, poate sa "influenteze" in vrun fel ambreiajul?
A doua zi, cand plecam de pe loc (in treapta 1) atunci cand cupla avea un fel de soc, care a doua zi a disparut total.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Dec 2011, 19:03
Post #1144


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Nu are nimic, a curs pe langa burduful de la furca.

4 Dec 2011, 19:07:
QUOTE(dandu @ 3 Dec 2011, 10:52)
la 88 grade s-au aprin și celelalte 2 pavele [...]Am schimbat sonda de temperatura, chiar dacă mecanicul mi-a spus că nu are rost. Și avea dreptate. Nu s-a schimbat nimic.
*
Pai si tie ti se pare normal sa se aprinda 4 pavele la 88, in loc de 80? Si mecanicul pe urma ce a zis? Vezi ce destept sunt, am avut dreptate. Dar sa identifice unde este de fapt problema ...


This post has been edited by IRONICK: 4 Dec 2011, 19:07


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandu
post 5 Dec 2011, 08:31
Post #1145


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 4 September 05




Nu mi-a spus nimic. I-am cerut să schimbe sonda, și a schimbat-o. Nu mi se pare normal să se aprindă și celelalte 2 pavele la 88 grade...... când ele ar fi trebuit să se aprindă la 80. Dar am mai spus ....eu nu văd unde este problema, mecanicii la fel.Probabil intră în ciclul "așa face toate" ...tipic românesc.

This post has been edited by dandu: 5 Dec 2011, 08:32


--------------------
dacia logan laureate 1,4 - vn-50 -alx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu87
post 5 Dec 2011, 18:49
Post #1146


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 18 March 08
From: Resita




baieti , imi spune ti si mie va rog ce piesa aveti montata intre furtunele radiatorului?Banuiesc ca este o termocupla...Stie cineva cam ce pret ar avea?Va intreb deoarece eu am solenza si mi am cumparat un radiator cred ca e de logan. Se potriveste la fix pe lacasuri , si GMV ul , doar ca are o gaura filetata intre stuturile pentru furtunele ce intra in radiator.
Mie nu imi foloseste la nimic termocupla , am nevoie de un dop ceva sa i pun acolo. Aveti vreo idee ce as putea pune ?sau eventual ce pret are termocupla sa o pun pe post de dop dar nu o folosesc, neavand instalatia prevazuta asa.

This post has been edited by ovidiu87: 5 Dec 2011, 18:54

Attached thumbnail(s)
auto_radiato.jpg ( Size: 77.1k ) Number of downloads: 911


--------------------
Dacia Solenza Rapsodie 2003 - Numar de Caras
"In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 6 Dec 2011, 13:46
Post #1147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




ia o termocupla cea mai ordinara de dacie 1310 10 15 lei si ai dop


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marso
post 6 Dec 2011, 19:49
Post #1148


***Membru***


Group: Members
Posts: 547
Joined: 1 September 06
From: Bu***esti




QUOTE(Marso @ 2 Dec 2011, 01:01)
Am aceeasi problema...oscileaza liniutele de temperatura in bord.... Am schimbat termostatul, am luat duminica din targ modelul din poza pusa de Ironick mai sus ( http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...e=post&id=55577 ) ... l'am montat si tot la fel face. Singura diferenta este ca nu mai oscileaza asa des. Coboara doar o singura data de la 4 la 2 liniute si apoi in scurt timp urca iar la 4 linii si nu mai coboara.

Eu am si GPL pe masina si ma deranjeaza faptul ca atunci cand coboara de la 4 la 2 linii sare de pe gpl pe benzina si apoi trece destul timp pana intra iar pe gpl (chiar daca in bord apar 4 linii, mai dureaza ceva pana intra pe gpl)....

Ce sa mai verific? S'o fi bulit sonda de temperatura? Cei care aveti GPL pe masina ati mai patit asa?

Multumesc anticipat pentru un eventual raspuns.
*




Am schimbat si sonda.... Am gasit de originine (magneti marelli), probleme au disparut. Cred ca era defecta de mult si nu am bagat de seama. In dimineata aceasta a trecut pe gaz mai repede ca niciodata (in maxim 500 m)... Nici vara nu'mi trecea pe gaz "aproape instant".


--------------------
Logan Laureate 1.6 MPI 2006 Gri Perla + GPL
Renault Megane Privilege 1.6 16V Bleu
MCV Laureate 1.5 DCI 2007 Gri Platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandu
post 7 Dec 2011, 13:25
Post #1149


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 4 September 05




Cred că te înșeli. O să stea aprinse cele 4 pavele atât timp cât mai ai aer în instalație. În timp instalația se aerisește automat iar răcirea va fi mai eficientă, ceea ce va duce implicit la stingerea a două pavele superioare.
Cel puțin așa s-a întâmplat la mine.

This post has been edited by dandu: 7 Dec 2011, 13:26


--------------------
dacia logan laureate 1,4 - vn-50 -alx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 7 Dec 2011, 14:08
Post #1150


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Se aeriseste foarte repede, dupa ce deschide de cateva ori termostatul.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marso
post 7 Dec 2011, 16:41
Post #1151


***Membru***


Group: Members
Posts: 547
Joined: 1 September 06
From: Bu***esti




Nu a luat aer asa mult la montarea sondei... Mai mult a durat aerisirea dupa montarea termostatului, unde nu am avut rabdare si am grabit eu procesul de aerisire... am asteptat sa porneasca GMV ul de cateva ori si apoi am desfacut capacelul de aerisire de pe furtunul de la calorifer.

Acum totul functioneaza normal... Dimineata pornesc, apar 2 linii la temeratura (moment in care trece pe gaz , uneori trece pe gaz cu putin inainte sa apara cele 2 liniute), apoi 4 linii...si atat. Nu mai oscileaza 2-4 ...4-2... cred ca problema la mine a fost doar din sonda, nu cred ca era necesara schimbarea termostatului...dar asta e... la cat costa nu'mi pare rau,oricum trebuia schimbat smile.gif !


--------------------
Logan Laureate 1.6 MPI 2006 Gri Perla + GPL
Renault Megane Privilege 1.6 16V Bleu
MCV Laureate 1.5 DCI 2007 Gri Platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 7 Dec 2011, 16:45
Post #1152


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Capacelul ala nu se desface, aerisirea se face automat cand se deschide termostatul si se plimba aerul prin circuit ajungand in vas.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marso
post 7 Dec 2011, 17:14
Post #1153


***Membru***


Group: Members
Posts: 547
Joined: 1 September 06
From: Bu***esti




Am tot asteptat sa se aeriseasca singura si se auzea in masina precum apa din caloriferele de la bloc... Am desfacut capacelul cu pricina, a fasait umpic si apoi am asteptat cateva secunde sa curga putin antigel. Acum totul e ok, nu se mai aude niciun zgomot pe instalatie.


--------------------
Logan Laureate 1.6 MPI 2006 Gri Perla + GPL
Renault Megane Privilege 1.6 16V Bleu
MCV Laureate 1.5 DCI 2007 Gri Platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 7 Dec 2011, 17:56
Post #1154


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Intradevar, asta este ultimul lucru de care scapi, bolboroseala din radiatorul aerotermei.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandu
post 8 Dec 2011, 09:22
Post #1155


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 4 September 05




Am mai citit pe aici că unii au decuplat bornele bateriei , au lăsat un consumator deschis( plafonieră , poziții) timp de câteva minute.... recuplarea bateriei ...și cică totul e ok. Toate astea pt resetarea panoului de bord , după care cele 4 pavele stau aprinse normal .E adevărat???


--------------------
dacia logan laureate 1,4 - vn-50 -alx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabylzr
post 8 Dec 2011, 13:16
Post #1156


membru autentic


Group: Members
Posts: 598
Joined: 7 October 06
From: MANGALIA




Nu .


--------------------
Skoda Octavia 2, ex logan laureate 1,5 dci/2006 1,6/2005 - CT------
Forza Steaua
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bibi79
post 8 Dec 2011, 16:02
Post #1157


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 7 January 08




salutare
aceasi problema cu liniutele si la mine, dar, pe langa faptul ca de cand a dat frigul nu mai crestea la 4 liniute, nici masina nu tragea cum trebuie, si nici caldura in habitaclu nu mai era ce a fost o data (nu inghetam, dar nici nu transpiram).
s-a rezolvat cu schimbatul termostatului....fara sa umblu la sonda. Evident competare de antigel, care...habar nu aveam ce fel de antigel aveam in motor, asa ca am pus ce am gasit, sper ca amestecul de diferite culori a antigelului sa ni fie...daunator...



--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL 2007 Laureate - TM77CCC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
voicamic
post 9 Dec 2011, 20:19
Post #1158


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 28 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(cristio_79 @ 23 Nov 2011, 21:31)
La diesel este diferit termostatul. Uite aici.
*




Uite o chestie ciudata la ofertele de termostate pentru diesel de pe site-ul asta: Daca tot cazuram de acord in topicu' asta ca motorului ii merge bine la 89-90 de grade temperatura (si termostatele pentru benzinare sunt calibrate ca atare), din 6 producatori de termostate diesel, 4 declara senin temperatura de deschidere la 83 grade!


--------------------
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCI 68 CP 2007 - B-**-***
Fugi D'acia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali2
post 9 Dec 2011, 22:19
Post #1159


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 1 March 06
From: Iasi




la diesel teoretic nu se poate schimba numai termostatul ci toata cutia de apa care costa ceva...
am vrut si eu schimbarea dar cutie termostat euro 4, 2litri antigel, apa si manopera=350 lei...mi-a trecut sad.gif
din acest pret doar piesa costa 209 lei wacko.gif
s-ar putea refolosi carcasa si sa se schimbe doar temostatul ?


--------------------
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 140 cp - Tekna+P2-magnetic red 2019
"Exista o lume mai buna........ dar este foarte scumpa."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 9 Dec 2011, 22:23
Post #1160


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




QUOTE(bibi79 @ 8 Dec 2011, 16:02)
habar nu aveam ce fel de antigel aveam in motor, asa ca am pus ce am gasit, sper ca amestecul de diferite culori a antigelului sa ni fie...daunator...
*


Poti avea probleme daca amesteci antigel de tipuri-nu producator-dierite.


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 10 Dec 2011, 17:47
Post #1161


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(vali2 @ 9 Dec 2011, 22:19)
s-ar putea refolosi carcasa si sa se schimbe doar temostatul ?
*


da, dar cu munca (se taie carcasa de plastic, se inlocuieste termostatul si se pun cele 2 bucati taiate la loc, prinse cu orice fel de solutie de strangere si "siliconizate"intre ele sa nu curga antigelul)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreicli
post 13 Dec 2011, 16:50
Post #1162


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 13 December 11




QUOTE(popiTM @ 23 Nov 2011, 17:00)
despre posibile cauze ale latentei afisajului ?
Merci
*



QUOTE(adrianuss @ 1 Dec 2011, 04:44)
popiTM am aceasi problema ca si tine doar ca mie mi-au spus ca totul e OK, bineinteles  testul facut in service la caldurica. Eu cred ca totusi am si eu sonda defecta. Util postul tau. Merci


Cam aproximativ aceleasi probleme am si eu, dar la mine e si mai ciudat. apa imi sta aproape tot timpul la 2 liniute, urca al 4 doar foarte rar. Pusa pe tester doar pe la 94 de grade s-au aprins cele 4 liniute si apoi a m lasat sa scada temperatura si s-au stins in jur de 84 de grade. Deci nu se sting si se aprind la aceeasi valoare.
Mai mentionez ca am softul in bord schimbat deoarece am un preference la care i-am pus ulterior computer de bord. Cel care l-a montat a zis ca e identic cu originaul, deci nu cred sa fie de la asta.
Astept cu placere sugestii despre posibilele cauze care credeti voi ca ar putea fi. Daca e adevarat ca sonda una citeste pe tester si alta in computerul de bord atunci poate aia. Dar nu stiu.....


--------------------
Dacia logan 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 16 Dec 2011, 14:45
Post #1163


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




vad ca e la moda topicul asta...azi am facut-o pe dexter prin bucatarie...
iar sta pe 2 si la mine....azi pun termostat original sh...asta deschidea de pe la 94...totusi cred ca problema e de la bord...is la a doua sonda de apa originala sh....plm...vedem ce o iesi azi...

This post has been edited by sobolan: 16 Dec 2011, 14:47

Attached thumbnail(s)
SANY2356.JPG ( Size: 332.98k ) Number of downloads: 1048
SANY2357.JPG ( Size: 332.42k ) Number of downloads: 1087


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Dec 2011, 15:03
Post #1164


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pune eps .... radmasa.gif


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 16 Dec 2011, 17:21
Post #1165


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Nu ma fa, ca scot si eu niste poze asemanatoare. Difera urmatoarele:
-aragazul e emailat
-ibricul e teflonat
-termometrul e din sticla, cu mercur.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Dec 2011, 17:22
Post #1166


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Fara ceapa rosie atarnata de aragaz ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 16 Dec 2011, 17:36
Post #1167


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




da-l la naiba de aragaz radmasa.gif ....si cu asta m-a scos la 2 o singura data...a stat mai mult in 4 cu thompson-ul...eu zic ca e mai frig acum,se deschide termostatul,ia aer rece la bot si poate ca ar fi normal,acum vad ca lacrimeaza antigel pe la surubul de jos de la termostat...plm...daca nu e ok nici acum sigur dau vina pe TdB si pe magnificul display cu quartz...era mai bun la symbol pe ace,cu bobinaj,old school biggrin.gif
ps aia nu e ceapa ma...


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Dec 2011, 17:53
Post #1168


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Morcovi?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 16 Dec 2011, 18:37
Post #1169


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.241
Joined: 30 April 08
From: Pădure




Nu, decat cartofi.


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psihoursu
post 16 Dec 2011, 19:20
Post #1170


posesor de Bugatti 1310


Group: Members
Posts: 139
Joined: 15 August 07




Salut am un logan cu motor de 1.6 cu 3500 Km. La drum intins nu creste temperatura mai mult de 2 liniute, in oras prin aglomeratie sare la 4. Credeti ca are vre-o problema?


--------------------
dacia 1310/ 1997 - B 04 MOC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
49 Pages « < 37 38 39 40 41 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 11:57
Forum Renault