DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> UE da in judecata statul roman, Jos taxele :)

router
post 12 Jan 2007, 23:04
Post #181


Recalcitrant


Group: Members
Posts: 790
Joined: 13 January 06




oricum interesele pe care le protejeaza aceasta taxa sunt ale importatorului si al producatorului intern Dacia

Daca o iei logic cei ce vor sa-si cumpere masina din afara isi vor lua una la un pret maxim de 10.000-15.000 de euro.
Iar acestia care dau pana in 10.000-15.000 de euro pe o masina din afara sunt clientii Dacia si a majoritatii modelelor de masini importate la noi.
La noi 90% din masinile cumparate nou costa maxim 15.000 euro si nu se vrea sa se piarda aceasta clientele de catre Dacia si importatori.


--------------------
Fost Supernovist Actualmente fan Gillette Mach 3 2007 - B-81-XXX
Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 12 Jan 2007, 23:34
Post #182


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




QUOTE(andu911 @ 12 Jan 2007, 20:40)
Un singur lucru vreau sa mai zic....
Dupa ce ca suntem cei mai saraci din UE, un lucru pe care noi il producem, tot la noi e mai scump.
*


Eu dupa cum stiti sunt ultranationalist.
Daca as fi prim ministru as da o hotarare de guvern prin care doar pentru cetatenii ROMANI as face urmatoarele concesii:Cumpararea loganului sa se faca direct de la poarta fabricii la pret de productie+marja de profit(stabilita de mine si de comun acord cu partea franceza)fara TVA si fara taxa pentru prima inmatriculare.
Oare cat ar costa asa un logan prestige care in mod normal costa circa 10000coco???Am dat acest exemplu pentru ca este masina cu pretul cel mai rotund.


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 13 Jan 2007, 10:53
Post #183


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




in cazul in care se va scoate taxa primei inmatriculari total sau s-ar reduce foarte mult s-ar putea sa vedem loganul de 5000 de euro.... sau pe aproape. Oricum parerea mea ca in momentul de fata marja de profit este considerabila avand in vedere preturile la care se comercializeaza loganul in strainatate.


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypher4laguna
post 13 Jan 2007, 11:25
Post #184


Honda Driver


Group: Members
Posts: 931
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




@bulan Si daca ai fi prim ministru si in acelasi timp si importatorul Citroen in Romania, interesele cui le-ai avea in vedere. Apropos.... chestia aia de reducere a pretului de care ziceai tu e masura de subventionare a pretului, subventionare care e ilegala in UE tongue.gif

In plus ce dealer Dacia ar fi de acord cu treaba asta? Iar s-ar face cozi la uzina sa ia romanu masina mai ieftin. Chestia asta a cam disparut odata cu Ceasca rolleyes.gif

This post has been edited by Cypher4laguna: 13 Jan 2007, 11:26


--------------------
Honda Civic & Jazz ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coco_3033
post 13 Jan 2007, 12:26
Post #185


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 12 June 04
From: Bucuresti




Salutare la toata lumea.

Ce nu inteleg eu este de ce guvernul a pus taxa pe masinile euro 4 sh, aduse de afara cand dacia produce si ea tot cu euro 4, daca se producea cu euro 5 mai intelegeam.
Si aici gresesc toti ca Romania va fi invadata de rable, deoarece eu stiu ca euro 4 a aprut acuma mai bine de 3 ani in UE, si la masini de clasa mare cu mult mai sigure.
Aceste masini zic eu ca vor avea pondere mare la 'import' daca taxa nu ar mai fi.
Eu mi-as schimba si eu 'bunicutza' dar nu cu o masina de 5 ani deoarece in majoritatea cazurilor sunt cu probleme tehnice (pompe de benzina, distributie, amortizoare ) si cu o masina de 3 ani maxim deoarece sunt cu motoare mult mai economice si de generatie noua.
Loganul are si el tot un motor care 'a apaut' acum 3 ani, sau gresesc eu?

Ce sa mai zicem ca japonezele sunt foarte fiabile si o honda sau toyota de 3 ani ar fi ideale.

Va salut si sa sper ca taxa se va modifica macar sa nu platim la cele care au euro 4.

This post has been edited by coco_3033: 13 Jan 2007, 12:27


--------------------
Dacia 1300 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 13 Jan 2007, 12:34
Post #186


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




QUOTE(coco_3033 @ 13 Jan 2007, 12:26)
Ce nu inteleg eu este de ce guvernul a pus taxa pe masinile euro 4 sh, aduse de afara cand dacia produce si ea tot cu euro 4, daca se producea cu euro 5 mai intelegeam.
Va salut si sa sper ca taxa se va modifica macar sa nu platim la cele care au euro 4.
*


Pai daca nu facea asta, patea exact ce au patit Ungaria si Polonia. O luau instantaneu la bouche. Asa nu poti spune ca fac discriminare, e taxat tot, inclusiv intern, e. Singurul lucru de care se mai poate agata UE, si asta foarte subtire, e cuantumul taxei wink.gif
Dar cum fiecare stat are dreptul sa-si stabileasca valoarea taxelor, asa cum TVA e diferit peste tot wink.gif, s-ar putea ca nici asta sa nu tina.
Asa ca sa ne vedem cu bine!


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coco_3033
post 13 Jan 2007, 12:50
Post #187


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 12 June 04
From: Bucuresti




Intrebare :

Daca primul ministru nu ar fi fost 'importator' de masini noi credeti ca ar mai fi aparut aceasta taxa?

Numai bine.


--------------------
Dacia 1300 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzk
post 13 Jan 2007, 13:30
Post #188


membru cu megane


Group: Members
Posts: 208
Joined: 20 December 05




QUOTE(bulan @ 12 Jan 2007, 23:34)
Cumpararea loganului sa se faca direct de la poarta fabricii la pret de productie+marja de profit(stabilita de mine si de comun acord cu partea franceza)fara TVA
*



pai si spitalele si invatzamintu si armata si militia din ce mai le platim??????? ai trai ca in congo, dar ai avea doua logane in loc de unu!!!

This post has been edited by tzk: 13 Jan 2007, 13:31


--------------------
Renault Megane II Sedan Expression 1,5dCi 80 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 13 Jan 2007, 15:24
Post #189


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




QUOTE(ct03nut @ 12 Jan 2007, 20:01)
nu, e ok cum este acum, da` nici sa bagi aproape 2 euro pentru fiecare cm3 al motorului ! pai eu poate vreau sa`mi iau un dodge viper ! cat are...5 L motorul ?
*


pai bine ca vrei.. cine zice ca statul trebuie sa fie de acord cu tine? vrei lux, vrei supersportivitate (sa nu-mi zici ca nu poti ajunge la servici daca nu ai viper) plateste nene..

QUOTE(andu911 @ 12 Jan 2007, 20:40)
Un singur lucru vreau sa mai zic....toti ne plangem ca suntem mult mai amarati decat Germania, lucru real, stiut de oricine. Iata cum statul roman isi bate joc de noi, in Germania un Logan e mai ieftin decat in Romania,  desi e fabricat aici.
Deci, practic suntem considerati papagalii si vitele Europei, nu de catre ceilalati ci de catre Guvernul Romaniei.
Dupa ce ca suntem cei mai saraci din UE, un lucru pe care noi il producem, tot la noi e mai scump.

Asta e....astept anticipatele, sa-i taxez. biggrin.gif
*




din ce stiu eu masinile din germania sunt mai ieftine (chiar.. link ceva spre discutie) si datorita diferentelor de echipare


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadoshel
post 13 Jan 2007, 16:14
Post #190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.016
Joined: 11 January 05
From: cluj-napoca




stie cineva totusi daca poate ramane inmatriculata masina in germania(daca de acolo o iau),si cam ce ar presupune acest lucru?


--------------------
Renault/Dacia Arkana/1310 Zen 2022/TLX 1989 - CJ37CUC/CJ10YET
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
afh
post 13 Jan 2007, 17:00
Post #191


!!!!


Group: Members
Posts: 142
Joined: 11 November 04




QUOTE(paulp @ 13 Jan 2007, 12:34)
Dar cum fiecare stat are dreptul sa-si stabileasca valoarea taxelor, asa cum TVA e diferit peste tot wink.gif, s-ar putea ca nici asta sa nu tina.
Asa ca sa ne vedem cu bine!
*



din câte știu eu tva-ul este impozit, și nu taxă. taxa presupune un contraserviciu din partea statului, în cazul de față ar fi faptul că îți eliberează certificatul de înmatriculare.

într-adevăr, singurul lucru de care se poate lua UE îl constituie mărirea arbitrară și exagerată a taxelor (apropo, nu știu dacă este vorba despre o nouă taxă sau de mărirea celei existente și dacă mărirea a fost foarte mare, poate mă lămurește cineva). dacă statul român introducea taxe mari la înmatriculare de mai multă vreme acum nu se mai supăra nimeni, pentru că această taxă n-ar fi influențat în niciun fel importul. practic taxa vamală a fost introdusă în această taxă de înmatriculare...


--------------------
toyota corolla sedan 2010
nu face niciodată ceva pentru prima oară!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 13 Jan 2007, 23:06
Post #192


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




Pe cine crede Vladescu&Sulfuroasa ca prostesc cu aburelile lor?
Daca ar fi asa de interesati de mediu, statul roman ar inlesni de exemplu montarea de instalatii GPL. GPL-ul chiar pe o masina cu carburator bine reglat e mai curat chiar decat un motor pe Benzina Euro4. Ca sa nu mai vorbim de diesel.
Iata, in Italia statul deconteaza pentru cine isi trece masina pe Gaz astfel:
necatalizata - GPL 300Euro
catalizata -GPL 650Euro

necatalizata - metan 500Euro
catalizata - metan 800Euro







--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 13 Jan 2007, 23:26
Post #193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




Pe "stimabilii nostri politicieni" nu-i intereseaza catusi de putin mediul.
Diferentele de noxe de poluare intre Euro2 si Euro3 sunt mici, aproape neglijabile.
Taxarea Euro2 este uriasa fata de Euro3, motivul este ca in occident masini Euro 2 gasesti in stare f bune pe la 1000 de Euro.
Mai mult, taxarea Euro2 este aceeasi ca si taxarea pt Euro1 sau non Euro.De ce? ca sa nu-si aduca masini romanii masini ieftine si bune, majoritatea Euro2. Pe ei(politicieni) nu-i intereeaza poluarea, rablele actuale inscrise in circulatie polueaza oricum mai mult decat o masina Euro2.

Si inca o chestie, soselele din romania sunt inr-o stare deplorabila asa ca si o masina noua in vreo 2 ani o faci praf pe partea ce tine de rulare. Eu de exemplu as fi client pentru urmatoarele tipuri masini: masini euro2 la vreo 1000de Euro in Germania sa o controlez bine, sa o aduc, sa o tin 2-3 ani pana-i slabesc articulatiile. Atunci sa o dau la fier vechi,si sa ma duc sa iau alta tot la vreo 1000Euro.Astfel ar avea si comerciantii de fier vechi de lucru, ca tot e la moda.
Asa m-am gandit eu sa procedez cu masinile. Dar nu pot de Vladescu&Co, f..ui gura ma-sii de excroc penal.

Nu merita masina noua, drumurile sunt atat de proaste ca o faci praf rapid.









--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 14 Jan 2007, 00:01
Post #194


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




QUOTE(gdm @ 13 Jan 2007, 23:06)
Daca ar fi asa de interesati de mediu, statul roman ar
*


In mod sigur ei nu sunt interesati de mediu.Ei sunt interesati de afacerile personale cele multe si marunte dar nu neaparat mici.Iar pentru a nu intra in vizorul prostimii trebuie sa gaseasca mici subiecte care sa umple agenda zilnica de discutii a cetateanului.Ca de exemplu taxa pentru prima inmatriculare.Aceasta taxa cred ca va avea un viitor asemanator cu taxa primarului din Giurgiu.Cand Moliceanu va da o hotarare de guvern prin care va abroga taxa pentru prima inmatriculare noi ne vom bucura de victoria UE insa ei vor mai gasi o alta chichita cu care sa ne umple ziarele si ecranele tv iar noi vom posta la greu pe www.daciaclub.ro.


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 14 Jan 2007, 00:01
Post #195


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(gdm @ 13 Jan 2007, 23:26)
motivul este ca in occident masini Euro 2 gasesti in stare f bune pe la 1000 de Euro.

Arata-mi si mie 5 exemplare din astea.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 14 Jan 2007, 01:09
Post #196


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




uite cateva masini de 1000 euro acolo.. corsa .. sau asta .. sau asta .. sau .. sau .. sau .. sau .. un diesel? biggrin.gif ..


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marss41
post 14 Jan 2007, 05:46
Post #197


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 20 November 06
From: Oradea




Stiti ce este foarte suspect cu brusca grija a hotilor din guvern cu taxa asta de ecologizare?Faptul ca din 98 pana acum nu ia interesat de nici o culoare pe guvernantii nostri de ecologizare,iar acum asa dintrodata dupa 18 ani ii apuca ecologizarea.Da ia sa spuna Sulfanica si Tartariceanu ce s-a facut de catre guvern(e) pana acum in acest sens?Si apoi se stie ca pretul la poarta rafinariilor la carburant este cam 50% din pretul de vanzare,restul fiind iarasi taxe.Ia calculati ce sume fabuloase aduna statul numai de aici.Ia sa zica nesimtitii din guvern ,pe ce au cheltuit banii astia sa zicem numai in 2006?Cred ca suntem singura tara din UE care n-are inca o autostrada si nici nu va avea in curand.
Cei care trag inca de o DACIE mai veche de 15 ani (si sunt multi astia) nu vor avea cu toata bunavointa lor posibilitatea de a o schimba fie si pe un logan nou ,asta este clar.Deci vom ramane tot cu mostenirea parcului vechi de masini poluante.Astia de la guvern chiar nu judeca deloc ,parca s-au timpit de tot pe masura ce trece timpul.Vor sa treaca romanul de la jafuri de 300 euro la masini ne minim 7000 euro (parca cam atat e acum cel mai ieftin logan).Ia sa apara marele finantist Vladescu si sa ne spuna si cum se va realiza chestia asta financiara ca nu tot romanul este menbru in comisii de privatizari ratate pentru care sa primeasca zeci de mii de euro prime la sfarsit de an.


--------------------
RENAULT LAGUNA II 2002 ,1,9 DCI 120 CP - BH11...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 14 Jan 2007, 09:48
Post #198


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Pretul la poarta rafinariilor este cam 30% din pretul de vanzare, oricum e mare diferenta.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 14 Jan 2007, 13:26
Post #199


Membru


Group: Members
Posts: 4.468
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Am vazut azi la o emisiune Tv ca se plateste TVA in Ro daca se cumpara masina Sh din afara de la o persona fizica, de catre o persona fizica.

Se recupereaza TVA-ul platit in tara de unde am cuparat masina?


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costynn
post 14 Jan 2007, 16:41
Post #200


N/A


Group: Members
Posts: 22
Joined: 5 October 03
From: Bucuresti




Oare unde se va ajunge cu traficul in Bucuresti (de exemplu) daca va pica aceasta taxa , si tot omul isi va aduce masini ieftine de afara ? Si asa este un haos in continua crestere , locurile de parcare aproape nu se mai gasesc (sunt sigur ca sunt multi dintre voi care veniti acasa , si gasiti locul de parcare ocupat cateodata), la semafoare stai din ce in ce mai mult ..... etc . Unde o sa se ajunga ?


--------------------
Pieton - - - -/-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinel_p
post 14 Jan 2007, 16:45
Post #201


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 12 May 06
From: Pitesti




Si eu personal sunt impotriva acestei taxe. Intr-adevar, nu de protectia mediului le pasa guvernantilor nostri, ci de propriile lor afaceri si drept urmare inventeaza tot felul de taxe si impozite, care mai de care mai abracadabrante.
Cu aceasta lege se urmareste clar ingradirea optiunilor cumparatorului de rand (nu vorbesc de bogatanii cu conturi grase) si protejarea intereselor DACIA-RENAULT si a importatorilor de vehicule noi.
Eu sunt convins ca, fara aceasta taxa, multi romani posesori de Dacia 1300 (fabricatie '70-'80) ar renunta la ce au acum si ar achizitiona de afara o masina SH in jur de 2000-2500E, o suma usor de obtinut, si ar contribui astfel si la reducerea poluarii mediului.
E clar ca guvernantii le "da cu flit" multor romani care traiesc exclusiv din salariu si care vor totusi un autoturism (doar in zilele noastre, automobilul e clar o necesitate - nu mai constituie un lux) si nu-si permit unul nou de 7-8000E minim.

This post has been edited by costinel_p: 14 Jan 2007, 16:47


--------------------
Daewoo, Chevrolet Matiz, Aveo 2008, 2008 - AG-xx-ETA, AG-xx-NCX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 14 Jan 2007, 17:08
Post #202


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




@Costynn
scuza-ma dar poate nu inteleg eu ideea, dar asta nu e treaba mea, e a primariei. sa se dea o lege atunci ca fiecare familie sa aiba decat o masina. sau sa circule ca pe vremea lui nea nicu, in zile cu sot si fara sot smile.gif


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v Alize/1999 - B-xx-xxx
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 14 Jan 2007, 17:41
Post #203


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




@Costynn

Asa si ? biggrin.gif

Mai sunt orase, in afara de Bucuresti. Nu mai bine s-ar dezvolta si alea ? Ca numarul locuitorilor din Bucuresti creste zilnic, exact din cauza asta. Hai sa fie miscare si prin alte parti....nu sa se inghesuie toata tara in Bucuresti.

Vezi ca e o diferenta foooaaaaarte mare in tara asta. La ce ma refer...adica in satul x din nu stiu ce judet, aia n-au nici curent, iar in Bucuresti vezi pe Magheru parcate Maybachu si Bentley'ul lui jiji si diaconescu. Parca am fi lumi diferite in Romania.

N-am nimic nici cu jiji si nici cu diaconescu, ca se plimba cu maybachu, dar nea fasole din cucuietii din deal se plimba cu tohanu.
Sa facem si noi ca in Europa, si in sate sa aiba lumea masini , nu carute ca la noi.

Deci nu e o initiativa buna sa pui restrictii, asta e o alternativa tipic romaneasco-comunista. Ideea e sa oferi solutii, sa impaci si capra si varza, nu sa limitezi drepturile omului.

In alta ordine de idei, Bucuresti nici macar centura nu are. E o simpla strada, pe care astepti la fiecare intersectie cate 30 min.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 15 Jan 2007, 10:10
Post #204


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




Uite aici sau aici sau aici, una mai scumpa

Sa zicem ca un Logan face un accident frontal cu asta. In care din ele ai vrea sa fii?

This post has been edited by gdm: 15 Jan 2007, 10:15


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 15 Jan 2007, 13:04
Post #205


Membru


Group: Members
Posts: 4.468
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Sincer eu mi-as dori loganul.

De siguranta nu are rost sa comparam o masina din '93 cu una din 2004.


Apropo asta nu e cam ieftina?

This post has been edited by St: 15 Jan 2007, 13:08


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 15 Jan 2007, 13:17
Post #206


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Taxa de inmatriculare se micsoreaza

13 Ian 2007
Taxa de inmatriculare se micsoreaza Ministrul Finantelor Sebastian Vladescu a declarat ieri ca este posibila o reducere a taxei de prima inmatriculare a autovehiculelor. El a spus ca este dispus sa negocieze cu reprezentantii Comisiei Europene acest aspect, nu insa si anularea taxei.

Conform lui Vladescu, taxa va fi aplicata la actualele cote pana cand Guvernul va aproba o ordonanta de urgenta pentru modificarea cuantumului, dar a precizat ca pentru masinile noi nu vor exista modificari, intrucat sumele platite la inmatriculare nu sunt foarte ridicate. El a aratat ca taxa de inmatriculare a fost gandita exlusiv pe considerente de protectie a mediului, fara vreun scop fiscal.

O AU SI ALTII

Ministerul Finantelor a pus la dispozitia ziaristilor prezenti o lista cu mai multe tari europene care aplica taxa de inmatriculare. In cazul Germaniei, taxa este de 25,6 euro, iar nivelul din Spania este de 66,6 euro. Sume mult mai mari sunt aplicate la inmatriculare de catre Belgia, intre 61 de euro si 5.000 de euro, Ungaria - intre 940 de euro si 18.100 de euro. In alte state, taxa este calculata ca procent din valoarea masinii, in functie de gradul de poluare. In Grecia, nivelul este de 35% pana la 385% din valoare in functie de gradul de poluare, in Danemarca peste 105% din valoare, iar in Finlanda 28%.

REACTIE

Comisarul european Leonard Orban a declarat, ca, din informatiile pe care le are, "saptamana viitoare sau cealalta" Comisia Europeana ar putea incepe procedurile initiale impotriva Romaniei in cazul taxei auto pentru prima inmatriculare. El a mentionat ca procedurile in astfel de cazuri, in care Comisia constata incalcari ale prevederilor comunitare de catre tari membre UE, sunt rapide insa presupun mai multe etape, statul respectiv fiind mai intai avertizat de Executivul comunitar.

APARATA DE SULFINA

Ministrul Mediului Sulfina Barbu a declarat ieri ca eliminarea taxei de prima inmatriculare ar duce la anularea rezultatelor programului de innoire a parcului auto, derulat de Guvern in ultimii doi ani. "Vom fi invadati de masini vechi, poluante", a precizat ea.

Sursa: acasa.ro


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 15 Jan 2007, 13:21
Post #207


Membru


Group: Members
Posts: 4.468
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(paulp @ 15 Jan 2007, 12:17)


dar a precizat ca pentru masinile noi nu vor exista modificari, intrucat sumele platite la inmatriculare nu sunt foarte ridicate.



*





Asta e innebunit??

Pai banii pe care ii dau statului fac casco pe 1 an.


...asa incurajeaza cumpararea de masini Sh.

Decat o masina noua de 13000E, la care mai platesc taxa 5-600E,
mai bine una Sh cu maxim 70000km si 1-2 ani.


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 15 Jan 2007, 13:26
Post #208


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(paulp @ 15 Jan 2007, 13:17)
Ministerul Finantelor a pus la dispozitia ziaristilor prezenti o lista cu mai multe tari europene care aplica taxa de inmatriculare. In cazul Germaniei, taxa este de 25,6 euro, iar nivelul din Spania este de 66,6 euro. Sume mult mai mari sunt aplicate la inmatriculare de catre Belgia, intre 61 de euro si 5.000 de euro, Ungaria - intre 940 de euro si 18.100 de euro. In alte state, taxa este calculata ca procent din valoarea masinii, in functie de gradul de poluare. In Grecia, nivelul este de 35% pana la 385% din valoare in functie de gradul de poluare, in Danemarca peste 105% din valoare, iar in Finlanda 28%.

Si acum sa vedem ce s-a intamplat cu anumite tari:

QUOTE(Curentul)
Reacții europene

Finalanda, Danemarca, Ungaria, Luxemburg, Austria și Polonia au fost acționate în judecată la Curtea Europeană de Justiție de către Comisia Europeană, în privința acestor taxe.

Deci nenea vladescu ne-a dat niste exmple de tari care deja sunt actionate in judecata pentru aceasta taxa.
Cred ca alte comentarii sunt de prisos.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 15 Jan 2007, 13:34
Post #209


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Si celelalte de ce nu au fost actionate in judecata? wink.gif
Poate tocmai ca au pus taxele nediscriminatoriu, si atunci UE nu are de unde le apuca smile.gif.
Tare mi-e teama ca tocmai faptul ca taxa a fost pusa pentru TOATE masinile, sa fie cuiul lui Pepelea si UE sa se stearga la gura in amintirea... (copy Parazitii).


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 15 Jan 2007, 13:53
Post #210


Membru


Group: Members
Posts: 4.468
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Eu nu ma pricep foarte bine la legislatie, dar statul roman poate pune taxe oricat de mari vrea el atat timp cat nu sunt discriminatorii?

This post has been edited by St: 15 Jan 2007, 16:30


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 01:34
Forum Renault