Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii
![]() ![]() ![]() |
Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii
Andyno |
![]()
Post
#1171
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|||
Florin_d_1300 |
![]()
Post
#1172
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 31 January 07 ![]() |
Am redresor Redac 625. Baterie Varta C14 de 55Ah. La baterie vad ca nu ii pot scoate capacele, e sigilata (asa cum scrie pe redresor pentru incarcare) si am pus-o la incarcat asa. Credeti ca e vreo problema?
|
--------------------
Dacia
1300
1979
|
|
pcostica |
![]()
Post
#1173
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
QUOTE(Siconi @ 17 Jul 2009, 20:24) Si acuma, fa-i si traducerea cifrelor de la diversele electrice din masina, daca tot ai avut amabilitatea sa-i oferi omului o schema. Sunt unele lucruri pe care probabil ca nu le va putea identifica. Sau poate ca nu-i sunt necesare... ![]() stai ca nu-i asa de simplu! Poate omu' vrea varianta cu turometru. ![]() |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1174
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cred ca asta e modelul 7_556400.jpg ( Size: 35.52k )
Number of downloads: 2018
se vede in lateral acea lipire , (pe unde e inceruit sint dopurile ) eu nu inteleg de ce le lipesc , cred ca sa se duca mai repede si sa iei alta , dopuri care nu se pot desface , nu se poate completa cu apa , uzura prematura (asta e parerea mea) deci ca sa revenim la subiect , daca este bateria descarcata sa nu se depaseasca 4-5A la incarcare , si tensiunea sa nu depaseasca 15 V la incarcare spre sfirsitul ciclului (pentru a nu se produce degajare puternica ) de obicei daca e noua nu prea se degaja gaze multe In concluzie pune-o linistit dar nu depasi 4-5A si 15V |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Florin_d_1300 |
![]()
Post
#1175
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 31 January 07 ![]() |
Dupa vreo 2 ore de incarcare, am schimbat redresorul pentru ca acul acela tot la 0 a ramas(acul care indica incarcarea). Apoi cu redresorul nou (Redac 625M - Visiniu) am lasat alte 3 ore la incarcat, dar acelasi lucru - acul nu se misca deloc. Am pus bateria pe masina, are destul curent cat sa faca contact, dar de pornit nici vorba. Sa o mai las la incarcat? sau am stricat-o schimband redresoarele?
|
--------------------
Dacia
1300
1979
|
|
BZN |
![]()
Post
#1176
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
E moarta!
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
Siconi |
![]()
Post
#1177
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Eu imi las bateria peste noapte la incarcat intotdeauna intr-un mediu pasiv (nu am la ce sa dau fac, nimic nu arde, nimic nu se topeste). Dupa numai 2-3 ore nu poti spune ca bateria a fost complet regenerata/incarcata. Cine oare poate sti cat timp a stat pe rafturi si dupa cata vreme a ajuns la tine?! Incearca sa o lasi mai mult timp. FARA TEAMA.
Daca nu si nu.... schimb-o. Ai spus ca are garantie. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Florin_d_1300 |
![]()
Post
#1178
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 31 January 07 ![]() |
O sa ma duc maine cu ea la un electrician sa vad ce zice si el, sper sa mai fie buna si sa o pot folosi din nou.
|
--------------------
Dacia
1300
1979
|
|
G_Bv |
![]()
Post
#1179
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 25 July 09 From: Brasov ![]() |
Salutare
Am si eu o problema ![]() ![]() Un "mecanic" a zis ca imi incarca prea multi amperi,cica, eu nu cunuaste . Are cineva o schema numai pt faruri , ca as vrea sa refac parte aia, si cum se pun releurile alea ca am vazut ca acolo sunt bagate la fire taiate si legate cu altele de nu intelegi nimic ![]() help me please ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1410
1995 Break
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1180
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
iei aparatul de masura si masori direct pe baterie daca ai intre 13,8 si 14,4 e ok (in orice regim de turatie si consumatori) acolo unde se incinge ai mari probleme , un contact inperfect refa legaturile , curata stringe bine , mai masoara intre + baterie si + releu de incarcare sau bobina de inductie posibil cadere mare de tenziune , nu trebuie sa depaseasca 0,1-0,3V
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
G_Bv |
![]()
Post
#1181
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 25 July 09 From: Brasov ![]() |
O mica problema bygy007 care este bobina de inductie si releul de incarcare cam pe unde sunt si cum arata ,nu ma prea pricep la partea asta a masini
![]() De masurat ma ocup dimineta Multam ![]() <span class='edit'>5 Aug 2009, 14:33:</span> Rezultatele: Pe baterie: relanti 15.2 2000 Rpm 17.5 relanti borna + releu: mufa B+ 0.4 mufa DF 14.7 relanti + consumatori: borna + releu 0.8 pe mufa B+ 1.8 pe mufa DF 2000 Rpm relanti borna + releu 0.11 pe mufa B+ 1.21 pe mufa DF Deci e cam nashpa nu? ![]() releul e din ala fara reglaj (cred) cu doi papuci B+ si DF Ce sugerati?...Un kg de benzina si o bricheta sau...ce alceva ca e criza la mine in portofel...nu este $$$ ![]() <span class='edit'>5 Aug 2009, 14:54:</span> Ceva poze cu releul si improvizatia care o consider eu suspecta... ![]() cop03.jpg ( Size: 20.66k ) Number of downloads: 2057 CO0CF.jpg ( Size: 24.6k ) Number of downloads: 1978 COPYO.jpg ( Size: 25.14k ) Number of downloads: 2694 Dgdf.jpg ( Size: 43.96k ) Number of downloads: 424 This post has been edited by G_Bv: 5 Aug 2009, 13:56 |
--------------------
Dacia
1410
1995 Break
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1182
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
sfatul meu este sa cureti foarte bine suruburile care prinde releul , apoi tresa aia de masa mi se pare si ea incinsa , eu zic inlocuita , surubul de pe aripa care vine strinsa , in zona aia curatat fiarte bine de rugina , etc , cu smirghel firele prinse in felul urmator , saiba plata tresa ai aia groasa , saiba plata grover piulita strinsa bine apoi plata restul maselor iar plata grover piulita si iar strinsa bine
masoara tensiunea asa ca in poza spune valorile Picture_00811.jpg ( Size: 200.45k ) Number of downloads: 582 schema de legare a farurilor FARURI.JPG ( Size: 69.23k ) Number of downloads: 580 This post has been edited by bygy007: 5 Aug 2009, 14:27 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
G_Bv |
![]()
Post
#1183
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 25 July 09 From: Brasov ![]() |
Am schimbat releul si nu mai incarca pe rosu+ sta pe zona hasurata aprope de mijloc si incarca 12.8-iar la turatie 13.5 si urca max 14.8 la turatie mai mare
Am masurat cum ai spus relantiRelanti.jpg ( Size: 33.5k ) Number of downloads: 406 + consumatori Consumatori.jpg ( Size: 31.3k ) Number of downloads: 224 |
--------------------
Dacia
1410
1995 Break
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#1184
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Este in parametri normali .
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1185
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
mare rau caderea aia de tensiune de aia ai probleme cu bateria cauta problema , pe traseul + baterie , bloc de lumini (surub) contact (intrare -iesire) panou sigurante bobina de inductie releu incarcare
citeste cu atentie posturile mele am avut si eu probleme de genul asta acum mult timp |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#1186
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Si periile (carbunii )de la alternator dau aceeasi simptoma .
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1187
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ai vazut ce s-a masurat? acel 0,9V se traduce prin cresterea tensiunii de icarcare cu cei exact 0,9 adica de la 14,3-14,4 la 15,2-15,3V
daca erau periile scade incarcarea spre 12V sau nu incarca deloc o solutie rezonabila inlocuirea releului existent cu unul de fir de referinta This post has been edited by bygy007: 5 Aug 2009, 22:33 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#1188
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Corect .
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
G_Bv |
![]()
Post
#1189
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 25 July 09 From: Brasov ![]() |
Problema este ca nu am rezolvat inca cu farurile
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1410
1995 Break
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1190
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
farurile ar trebui sa fie pe ultimile 4 sigurante de jos acum nu stiu ce modificari a facut respectivu , ideea e sa gasesti firele care se duce la faruri pe fiecare faza si in fiecare parte apoi totul e usor
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#1191
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Sa-ti fie mai usor sa identifici care sunt sigurantele ,aprinde farurile , scoate cite o siguranta si vei stii care sunt in momentul in care se stinge farul .
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
G_Bv |
![]()
Post
#1192
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 25 July 09 From: Brasov ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1410
1995 Break
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#1193
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Nu are nimic , releele sunt pentru protectie .
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
G_Bv |
![]()
Post
#1194
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 25 July 09 From: Brasov ![]() |
Banuiesc ca daca nu a fost prevazuta cu asa ceva si becurile sunt normale (55W) nu are de ce sa imi fie teama
|
--------------------
Dacia
1410
1995 Break
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#1195
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(G_Bv @ 6 Aug 2009, 17:26) Banuiesc ca daca nu a fost prevazuta cu asa ceva si becurile sunt normale (55W) nu are de ce sa imi fie teama Nu , normal . Maine ajung la Brasov , daca vrei ne putem vedea . ![]() Ai numarul meu de telefon in bara la tipuri si an . This post has been edited by danut 69-71: 6 Aug 2009, 15:32 |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
G_Bv |
![]()
Post
#1196
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 25 July 09 From: Brasov ![]() |
Maine nu este tocmai potrivit pt. mine ca de maine am mult de umblat
![]() |
--------------------
Dacia
1410
1995 Break
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#1197
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Ok , eu stau pina Duminica .
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
maica |
![]()
Post
#1198
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 31 July 09 ![]() |
Buna ziua!
Am incercat sa citesc cam jumatate din topicul acesta pana acum incercand sa rezolv problema cu incarcarea. Cd-player-ul se restarteaza la aprinderea farurilor sau trecerea de la faza lunga sau scurta. Am masurat urmatoarele valori: -cu motorul oprit pe baterie 12,8 V; -motorul pornit cu farurile pornite 2000 rot/min, 12,8 V; +baterie +releu 0,7 V; Am incercat sa reglez din releul mecanic dar tot nu am reusit sa o aduc in parametri normali, am schimbat si am intins cureaua fara nici o imbunatarire asupra incarcarii, asa ca am desfacut alternatorul. Alternatorul este de 36 A E/P, cu stator in stea. Aici am masurat urmatoarele valori: -stator (oricare doua din cele 3 fire) : 6,7 ohmi; -rotor (inele colectoare) 16,5 ohmi; -diodele (sunt de genul pastile) toate conduc curentul doar intrun sens si rezistenta este intre 220-230 ohmi; Va rog sa-mi dati sfaturi despre aceste valori daca sunt in regula sau nu. |
--------------------
dacia
1310 tlx
89
- SJ-20-GMV
|
|
Siconi |
![]()
Post
#1199
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Pacat ca nu ai citit pana la capat ca gaseai solutia la problema ta. S-a discutat deja treaba asta; si altii au patit la fel. Sfatul meu e sa citesti si cealalta jumatate ca sa nu mai umplemm aici cu informatii repetitive (redundante).
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#1200
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(maica @ 16 Aug 2009, 20:07) Buna ziua! Am incercat sa citesc cam jumatate din topicul acesta pana acum incercand sa rezolv problema cu incarcarea. Cd-player-ul se restarteaza la aprinderea farurilor sau trecerea de la faza lunga sau scurta. Am masurat urmatoarele valori: -cu motorul oprit pe baterie 12,8 V; -motorul pornit cu farurile pornite 2000 rot/min, 12,8 V; +baterie +releu 0,7 V; Am incercat sa reglez din releul mecanic dar tot nu am reusit sa o aduc in parametri normali, am schimbat si am intins cureaua fara nici o imbunatarire asupra incarcarii, asa ca am desfacut alternatorul. Alternatorul este de 36 A E/P, cu stator in stea. Aici am masurat urmatoarele valori: -stator (oricare doua din cele 3 fire) : 6,7 ohmi; -rotor (inele colectoare) 16,5 ohmi; -diodele (sunt de genul pastile) toate conduc curentul doar intrun sens si rezistenta este intre 220-230 ohmi; Va rog sa-mi dati sfaturi despre aceste valori daca sunt in regula sau nu. Cred ca ceva e in neregula cu a ta masina sau mai degraba cu al tau instrument: 1. Schimba releul cu unul electronic cu fir. 2. Caderea aia de 0,7 V e mare (pt ea te pun sa schimbi releul). Poti schimba si partea electrica a contactului cu cheie dar, caderea va reveni in timp. 3. stator=6,7 ohm? nu e OK, as spune 0,7 ohm mai degraba. 4. rotor = 16,5 ohm? La fel (prin el ar trebui sa treaca 3-4 A La tine trec 12,8/16,5=0,78A. Ia spune cit indica ohmetrul ala cu sondele puse in scurt? Fa diferenta intre valoarea aia si ce masori si apoi vorbim. 5. Diodele le-ai masurat individual (adica cu firele stator demontate?). Sigur toate sint OK? |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:35 |