Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii
![]() ![]() ![]() |
Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii
diaconuliviu |
![]()
Post
#1141
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|||
ct-03-tvy |
![]() ![]()
Post
#1142
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
ce vb ma?, nare cum? lasa tu o baterie pa un redresor cu 14 V la iesire, mai potent,..sa vezi cum face poc bateria,...
![]() legile fizici hauzi,.. ![]() |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 8 Jul 2009, 07:48) Nu scrie.. [/b] Adica: daca bateria a ajuns la 16V pentru ca redresorul a avut la iesire 16, degeaba scazi tensiunea acestuia, in cazul asta bateria va furniza curent in redresor. Daca tu sugerezi ca de la un redresor de 14V ajunge in baterie sa fie 16, iar nu are cum. Nu ne lasa legile fizicii. explicatia e simpla bateria se comporta ca un condesator de valoare mare la un redresor care scoate 14V masurat cu un aparat calibrat , daca pui un condesator nu vei avea 14V in mod sigur |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Siconi |
![]()
Post
#1144
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Exact asa se si intampla cu un acumulator auto, de aceea scade curentul de incarcare pe masura ce acumulatorul e incarcat.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#1145
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
QUOTE(ct-03-tvy @ 9 Jul 2009, 19:26) ce vb ma?, nare cum? lasa tu o baterie pa un redresor cu 14 V la iesire, mai potent,..sa vezi cum face poc bateria,... ![]() legile fizici hauzi,.. ![]() redresor mai potent este alternatorul masinii care debiteaza putin peste 14v in baterie. si nu face poc. De obicei daca bateria este chiar moarta fac poc diodele redresoare ale alternatorului de dacie, ra220 sau ra120, subdimensionate pentru asemenea situatii. bygy007 daca tensinuea care o aplici pe condensator este continua si nu in impulsuri nu ai sa ai nici o crestere sau scadere de tensiune pe el. Andyno sigur nu ai baterie moarta sau mai rau mp3 player defect? Eu am lasat masina neatinsa o saptamana cu cd playerul pus direct pe baterie, am mai si ascultat apoi vreo juma de ora la el muzica si masina a pornit la sfert de cheie. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Siconi |
![]()
Post
#1146
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Stii ce e curios?! Ca daca dupa redresare ai 12V la un alimentator, dupa condensatorul de filtrare obtii in jur de 14V in gol, depinde de valoarea condensatorului.
Deci, putem obtine o ridicare a tensiunii. Si expunerea in practica: am un redresor care are atat ampermetru cat si voltmetru, etalonate la metrologie (cand mai mergea uzina din oras aveam acces la atelierul metrologic). Sunt aparate standard, verificate si apoi date in folosinta. Bun! Am priza de 14.5V pe redresor... fix! Cand pun bateria la incarcat, tensiunea creste in jurul valorii de 15.8-16V. Dupa ce se mai incarca, scade la 14.5V si acolo incremenete. Nu am nici un fel de control electronic pe incarcare; pot astfel sa vizualizez si curentul de incarcare precum si fluctuatiile lui. Pe langa indicatoarele verificate metrologic, am si doua multimetre digitale, nu tocmai ieftine, care indica exact la fel. Acuma, unde e greseala?! |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Andyno |
![]()
Post
#1147
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
am luat o baterie care a stat la cineva un an neatinsa.
avea in ea 12 v: am lasat-o la incarcat 3 zile. a bagat curent in ea pana cand a ajuns la 13.5 v...cateodata scadea, urca, scadea. bateria masinii pe care o am acuma cumparat din feb. pusa pe redresor 3 ore se duce pana la 17 v. intr-adevar, bateria mea este moarta, terminata, etc si din pacate nu pot sa o schimb pe garantie ptr ca este luata dupa alta masina etc..firma. masina porneste si la trei zile, dar trebuie sa tin contactul mult pana cand incepe sa invarta electromotorul. am sa pun bateria dupa hilux, are 90 ah..merge pe dacie ![]() This post has been edited by Andyno: 10 Jul 2009, 14:15 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(Mr_Devil83 @ 10 Jul 2009, 14:24) bygy007 daca tensinuea care o aplici pe condensator este continua si nu in impulsuri nu ai sa ai nici o crestere sau scadere de tensiune pe el. intrebare : cite redresoare auto sint prevazute cu condesator de filtraj de minim 2000 micro farazi. eu pina acum nu am vazut niciunul in principiu redresarea arata asa iar dupa filtrare arata asa This post has been edited by bygy007: 10 Jul 2009, 16:03 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mihaibmw7 |
![]()
Post
#1149
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 30 April 09 ![]() |
salut...am si eu o problema cu partea electrica a masinii.de unde pot face si eu rost de o macheta a partii electrice?
va rog.... |
--------------------
dacia
1310
1997 L / 1400
- ph-09-web
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#1150
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
tati,...alternatoru masini,..e inteligent,...
![]() ![]() redresoru ..baga pana face poc... am vazut cum a bubuit o baterie,..live,..deci nu aduce mie bulsheturile astea de argumente.. ![]() ![]() din cauza reactiei,.care sa produce.in baterie,.intre placi si electrolit,...se ridica tensiunea,..la 15-16-17- si la 18 bubuie.. inca ceva..nam vazut baterie de 90A..in comert,/ ori 88,..ori 100.... daca e alternatoru bun,..merge..si de 100.. This post has been edited by ct-03-tvy: 10 Jul 2009, 18:54 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#1151
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
domnule ct-03-tvy sunt convins de faptul ca am mult mai multe cunostinte in domeniul electronicii si al fizicii decat dumneavoastra. Totusi nu imi permit sa folosesc formule de adresare de genul "tati" sau alte moduri de comunicare primitive in dialogul realizat pe forum. Este o chestie de respect fata de ceilalti forumisti.
Imi permit sa iti repet: alternatorul masinii este un generator de tensiune constanta. Nu decupleaza el nimic, pur si simplu alimenteaza excitatia cu tensiunea necesara pana cand masoara pe alternator undeva la 14,4V. In schimb variaza foarte mult curentul., in functie de nivelul de incarcare al bateriei si de consumatorii din sistem. Daca ati fi studiat macar putin fizica aia elementara de clasa a 7-a sau a 8-a, nu mai stiu exact, ati fi stiut faptul ca acel curent, de se noteaza A variaza in functie de consumatori si nu tensiunea, cum reiese din posturile domniei voastre. Deci pe autoturism avem incarcare la tensiune constanta iar curentul variaza in functie de gradul de incarcare al acumulatorului. Pe redresor, avem incarcare la curent constant. Pe scurt, pe un redresor tensiunea nu va fi la fel. Daca bateria este moarta, probabil ca vom avea o tensiune de pornire de circa 10,5 - 11V. Spre sfarsitul incarcarii, tensiunea intr-adevar va fi de aproximativ 16 - 16,5V iar acumulatorul nu va absorbi mai nimic din redresor. PRactic se va comporta ca un condensator de o capacitate mare. Siconi, daca folosesti o punte redresoare ca sa obtii din tensiune alternativa tensiune continua vei avea tensiunea continua = cu cea alternativa - pierderile pe puntea redresoare. Adica - aproximativ 0,9 - 1V, in functie de diodele din punte. Daca vei monta un condensator pentru a filtra tensiunea continua, aceasta va creste cu U *1,4148...(radical din doi) - pierderile pe puntea redresoare si pierderile din condensatorul de filtraj. Deci in gol vei avea o tensiune mai mare cu aproape jumatate. In loc de 12V vei avea circa 17V. Incearca insa sa redresezi tensiunea doar cu o dioda si sa montezi in partea de continuu un condensator de filtraj. Ai sa observi ca de data aceasta tensiunea nu mai creste. In principiu teoria din linkul lui bigy007 este corect dar desenele sunt facute tot de un afon. Ar fi putut sa deseneze barem o punte redresoare acolo daca tot e desen tehnic si nu rezistente. Si e valabil doar in cazul tensiunii alternative sinusoidale, adica ce avem in reteaua electrica. Si nu, nici unul din multimetrele tale siconi nu greseste. Masoara foarte corect. Pur si simplu bateria se comporta ca un condensator si de aceea masori vreo 16 17v pe ea cand este incarcata. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1152
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(ct-03-tvy @ 10 Jul 2009, 19:40) redresoru ..baga pana face poc... am vazut cum a bubuit o baterie,..live,..deci nu aduce mie bulsheturile astea de argumente.. ![]() ![]() din cauza reactiei,.care sa produce.in baterie,.intre placi si electrolit,...se ridica tensiunea,..la 15-16-17- si la 18 bubuie.. inca ceva..nam vazut baterie de 90A..in comert,/ ori 88,..ori 100.... daca e alternatoru bun,..merge..si de 100.. daca nu stiai la acumulatorul cu PB incarcarea se face prin limitarea tensiunii si nu a curentului cum se face la cele NI-CD sau NI-MH bateria aia care a facut "poc" sigur nu a fost incarcata la tensiunea care trebuie (mult mai mare de 14V) si din cauza aia s-a intimplat ce s-a intimplat in alta ordine de idei daca nici acum nu stii cum functionraza un releu de incarcare auto iti reamintesc eu vad ca in general(cu exceptia citorva care nu au chiulit de la orele de fizica ![]() in alta ordine de idei am vazut odata o baterie explodata dar a fost montata invers intr-un grup de 9 baterii (nu a mai ramas nimic din ea, era imprastiata ) din pacate din asta e meseria de baza , dar la un nivel mult mai avansat decit 80% din electricienii pe care ii cunosti sau care ai avut traba cu ei This post has been edited by bygy007: 11 Jul 2009, 00:03 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#1153
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
La partea cu bateria ca fiind C de 10000-20000 uF si ca tensiunea generata de un simplu redresor de 14V poate creste atunci la 16 (cind ai scris 14V luasem de bun exact 14V constant, adica filtrat stabilizat), la partea cu limitarea tensiunii iti dau dreptate numai in privinta alternatorului.
La un redresor simplu, atit curentul cit si tensiunea vor fi variabile si dependente de gradul de incarcare al bateriei cu Pb. La unul adevarat (o sa caut shema si o s-o scanez) vei avea variatia curentului functie de tensiunea prezenta pe baterie. Adica: la o baterie descarcata complet, ea va tinde sa fie un scurtcircuit, adica va absorbi curent imens, cam cit ii poate furniza statia de alimentare. Asta va face sa zboare pasta. Ca atare pina pe la 12,8 V parca se limiteaza curentul la MAI PUTIN decit Imax... parca la C/5?(acei Ah/5). Dupa asta se mentine curent constant de C/10 pina pe la 14,4 V dupa care scade pe la C/20 de unde scade liniar pina la 16V. Acolo se considera baterie incarcata, dar dupa deconectarea statiei nu va sta acolo, va scadea functie de uzura, etc la 13,8 V-14V. Uneori si mai putin. Aveam o statie din asta in proiect dar.. e pe dreapta. Am zis ca voi cauta schema care asta facea, limita curentii functie de incarcare. Daca se recurge la un redresor simplu, traf+punte, trebuie urmarite in permanenta curentul, tensiunea si temperatura bateriei. In plus ar trebui ca acel transformator sa fie dimensionat asa incit cu o punte si un C=470-1000 uF in gol sa scoata MAX 16V. Un reostat ar fi tare util, de asemenea. Statiile de incarcare din comert, acele REDAC de pe vremea dinainte de '89 nu scoteau mai mult de 16V FILTRAT si de 3-4A. Asta era norocul ca multe baterii puteau fi uitate pe el... Bateriile care explodeaza de regula is baterii relativ uzate, cu pasta sarita de pe placi, asa incit dupa eliberarea unei parti din SO4(-2) din placi si aparitia H2SO4, avind locuri libere de pasta apare o degajare electrolitica a H2 si O2 din apa ramasa (fierbere puternica, acumulare de gaze, eventual si o scinteie intre doua placi adiacente). Efectul ...reactie inre H2 si O2 rapida si exploziva. Sau, cum spui, montata invers, spalare pasta de pe placi...etc.. This post has been edited by diaconuliviu: 11 Jul 2009, 11:25 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Andyno |
![]()
Post
#1154
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
Hai ca o dati in SF naibii.
|
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#1155
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Pentru cei care doresc sa isi contruiasca un redresor recomand
http://www.aaroncake.net/circuits/charger1.asp |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
BILIXON |
![]()
Post
#1156
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 22 March 09 ![]() |
Multumesc pentru raspuns, dar nu prea inteleg schema.Asa mai,,babeste" se poate explica?Ma gandesc ca alternatorul meu cam face figuri adica incarca inconstant.La masuratori iese bine,dar numai cand este rece.In mers acul indicatorului din bord sta mai mereu in zona hasurata,fara consumatori.Va rog ceva sugestii!!!Un alternator nou costa peste 370 lei iar la Remat sunt numai de 36 A.
![]() This post has been edited by BILIXON: 12 Jul 2009, 09:26 |
--------------------
Dacia
Sandero Prestige
2009
- TL 02 LPO
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1157
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cam greu ai 2 posibilitari 1 schimbi alternatorul cu unul model releu incorporat sau 2 il modifici pe cel existent conform schemei
This post has been edited by bygy007: 11 Jul 2009, 23:04 Attached thumbnail(s) schema_alternator_as.JPG ( Size: 48.61k ) Number of downloads: 885 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
BILIXON |
![]()
Post
#1158
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 22 March 09 ![]() |
Am facut o tura prin oras iar acum pe ploaia asta cu farurile aprinse, la semafor statea pe zona rosie.Sa fie din releul de incarcare?Am schimbat doua si cu fir si fara fir, la fel.Nu-i dau de cap!Bateria este relativ noua are doi ani si nu vreau sa o pierd.
P.S.La relanti scade lumina farurilor in intensitate! |
--------------------
Dacia
Sandero Prestige
2009
- TL 02 LPO
|
|
Siconi |
![]()
Post
#1159
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
QUOTE(Andyno @ 10 Jul 2009, 14:14) [...] este luata dupa alta masina etc..firma. [...] am sa pun bateria dupa hilux, are 90 ah..merge pe dacie ![]() In caz ca nu stiai: DUPA se refera la locul din SPATELE. Cred ca intentia ta a fost sa scrii DE PE si nu DUPA. E total gresit. Exprimarea asta nu face parte din limba romana. Corecteaza-te si vorbeste sa te inteleaga toti. No offence, man! <span class='edit'>12 Jul 2009, 13:22:</span> QUOTE(Mr_Devil83 @ 10 Jul 2009, 22:55) [...] Si nu, nici unul din multimetrele tale siconi nu greseste. Masoara foarte corect. Pur si simplu bateria se comporta ca un condensator si de aceea masori vreo 16 17v pe ea cand este incarcata. Pai tu ai afirmat ceea ce eu am incercat sa explic, dar cu alte cuvinte. Sunt perfect de acord ca acumulatorul auto (de aici si numele de acumulator) se comporta ca un condensator care ACUMULEAZA. Chestiile privitoare la incarcare pe alternator si pe redresor sunt perfect adevarate. Cine nu face deosebirea intre curent (notat cu A) si tensiune (notata cu V) nu cred ca mai are nici un cuvant de spus la acest capitol. Asadar, va rog sa va abtineti respectivii si sa notati lucrurile precizate de cei "un pic" mai versati in acest domeniu. Spor la lectura si la intrebari. @diaconuliviu: "La o baterie descarcata complet, ea va tinde sa fie un scurtcircuit, adica va absorbi curent imens, cam cit ii poate furniza statia de alimentare. Asta va face sa zboare pasta. Ca atare pina pe la 12,8 V parca se limiteaza curentul la MAI PUTIN decit Imax... parca la C/5?(acei Ah/5). Dupa asta se mentine curent constant de C/10 pina pe la 14,4 V dupa care scade pe la C/20 de unde scade liniar pina la 16V. Acolo se considera baterie incarcata, dar dupa deconectarea statiei nu va sta acolo, va scadea functie de uzura, etc la 13,8 V-14V. Uneori si mai putin." Ai perfecta dreptate. 12 Jul 2009, 13:29: QUOTE(BILIXON @ 12 Jul 2009, 11:20) Am facut o tura prin oras iar acum pe ploaia asta cu farurile aprinse, la semafor statea pe zona rosie.Sa fie din releul de incarcare?Am schimbat doua si cu fir si fara fir, la fel.Nu-i dau de cap!Bateria este relativ noua are doi ani si nu vreau sa o pierd. P.S.La relanti scade lumina farurilor in intensitate! Vezi puntea de diode din alternator, daca zici ca ai schimabt releul de incarcare cu mai multe variante si face la fel. Singurul motiv ar mai fi alternatorul si conexiunile lui. This post has been edited by Siconi: 12 Jul 2009, 13:29 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
payty |
![]()
Post
#1160
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
am si eu un releu de incarcare care fata de cel pe care il aveam inainte are un fir cu papuc rosu. Unde se leaga acest fir? La manunchiul acela izolat de fire care vin pe alternator cu un surub? Sau la masa?
This post has been edited by payty: 16 Jul 2009, 18:54 Attached thumbnail(s) releu.JPG ( Size: 31.09k ) Number of downloads: 972 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#1161
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
pune poze cu releu
|
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
payty |
![]()
Post
#1162
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
am postat. e cel de mai sus. inainte aveam unul asemanator doar ca nu avea firul rosu
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#1163
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
firu rosu..il conectezi..la borna B+ a alternatorului,..direct la alternator,..sau undeva in vecinatatea lui,..
ideea e ca..releu isi ia referinta prin acel fir.. cel fara fir,..isi lua referinta,..din U de alimentare..care ii venea de la contact ![]() This post has been edited by ct-03-tvy: 16 Jul 2009, 19:07 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
ovidiual3x |
![]()
Post
#1164
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 21 June 09 From: pe langa Petroșani... ![]() |
Va salut cu respect ,am nevoie de sfaturi ,pareri din partea voastra pentru ca am schimbat releul cu probleme si am dat de alta in schimb . Am luat unul mecanic de la dezmembrari si l-am montat ,a fost reglat parca pe la 14v.Problema mare e ca acum nu mai imi porneste masina decat impinsa
![]() E posibil sa imi fi terminat cel electronic bateria si de aici sa fie cauza ? Alaltaieri am pus bateria noua a unui prieten sa vad daca porneste si a pornit , cred ca voi incerca sa pun si bateria mea pe o alta dacie sa vedem daca porneste . Nu stiu ce as mai putea sa incerc pentru a gasi cauza ,deci daca aveti pareri le astept cu mare interes .Va doresc o zi buna This post has been edited by ovidiual3x: 17 Jul 2009, 15:05 |
--------------------
dacia
1310tx
1986
|
|
pcostica |
![]()
Post
#1165
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
QUOTE(mihaibmw7 @ 10 Jul 2009, 19:04) salut...am si eu o problema cu partea electrica a masinii.de unde pot face si eu rost de o macheta a partii electrice? va rog.... adica tu vrei o schema? Daca da vezi:dacia13.jpg ( Size: 675.79k ) Number of downloads: 842 |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Siconi |
![]()
Post
#1166
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Si acuma, fa-i si traducerea cifrelor de la diversele electrice din masina, daca tot ai avut amabilitatea sa-i oferi omului o schema. Sunt unele lucruri pe care probabil ca nu le va putea identifica.
Sau poate ca nu-i sunt necesare... ![]() |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#1167
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1168
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
@ ovidiual3x masoara tensiunea pe baterie
motor pornit , relanti fara consumatori 13,7-14,4V relanti cu consumatori (faruri , aeroterma) 13-14,4V motor pornit accelerat la 2000 ture 13, 7 -14,4 la fel ca si sus cu si fara consumatori daca nu ai aceste tensiuni ai 2 posibilitati 1 alternator defect si 2 releu defect This post has been edited by bygy007: 17 Jul 2009, 21:26 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ovidiual3x |
![]()
Post
#1169
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 21 June 09 From: pe langa Petroșani... ![]() |
Multumesc mult de sfaturi am sa incerc pe cat posibil sa fac ceea ce mi-ati recomandat Dar bateria ,nu e posibil sa fie dusa saraca si ea ? pentru ca cel electronic imi baga tensiune mare pe ea si cine stie poate si-a dat duhul
|
--------------------
dacia
1310tx
1986
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1170
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 21:17 |