Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii
![]() ![]() ![]() |
Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii
mecanick_maverick |
![]()
Post
#1741
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
|
||
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|||
bygy007 |
![]()
Post
#1742
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu nu vad in poza tresa de masa intre alternator si aripa fata trebuie sa fie de marime ca cea din poza
This post has been edited by bygy007: 2 Jun 2011, 16:24 Attached thumbnail(s) Image0986.jpg ( Size: 258.22k ) Number of downloads: 758 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#1743
|
![]() Nu ne tragem din maimuțã,dar ne îndreptãm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
fara sa-l supar pe respectivu,dar in instalatia aia trebuie doua maini dibace si un shvic care sa taie toata cablaraia aia arsa si refacuta,sau instalatie electrica noua
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
hutzzyy |
![]()
Post
#1744
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 10 April 10 From: suceava ![]() |
am o problema cu alternatoru .sau cu releu electric(fara firu ala rosu care mentine tensiune constatanta.nu stiu cum i se zice ) cand semnalizezi si motoru face dupa ritmu semnalizari . ce problema sa am la partea electrica ?
|
--------------------
dacia
1310
1998 l
|
|
ghitza |
![]()
Post
#1745
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Puntea de diode din alternator
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
gmx4speed |
![]()
Post
#1746
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 27 February 11 From: DAMBOVITA ![]() |
am rezolvat cu incarcarea.va multumesc pt ajutor
Attached thumbnail(s) Image0989.jpg ( Size: 287.79k ) Number of downloads: 756 |
--------------------
Dacia
Dacia
1986
- B 75 CDE
|
|
panzerjager |
![]()
Post
#1747
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 6 November 09 ![]() |
condensatorul de la alternatorul de 50A de pe dacie ce rol are ? am luat un alternator de genu' cu condesatorul, si nu stiu cum sa-l verific si daca sa cumpar altu'nou sau nu... Fara el functionarea alternatorului e deficitara?
![]() This post has been edited by panzerjager: 12 Jun 2011, 22:01 |
--------------------
dacia
1300
1979
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#1748
|
![]() Nu ne tragem din maimuțã,dar ne îndreptãm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
sa nu ,,bazaie,,aparatu de radio si/sau alte echipamente electronice
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#1749
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ia-l de acolo, si merge perfect si fara el, asa cum zice si Nicu, e pentru deparazitare (nu pentru a nu intra soarecii). Inadirea firelor nu e asa de critica pe cum va speriati unii pe altii, ci asa cum de o suta de ani merge inadit, merge si acum. 2cm de legatura, e echivalent cu firul continuu. Daca oxideaza, e altceva. Si cositorit, daca folositi pasta, firele se vor taia singure. Cu colofoniu (sacaz), e mai sigur. Rasucit si izolat strans, sa nu intre umezeala, e foarte bine. Umblati cu lapte de fata mare, cu papuci de albinute... Firul de REFERINTA, face o comparatie. Fata de cine dicteaza releul? Fata de tensiunea citita prin acel fir. Cum sa-l anulezi? In poza e acolo la locul lui, daca se vede bine.
O baterie slaba sau dioda strapunsa, care nici n-a incarcat bateria corect, poate da simptomul de "ingenuchere" a motorului. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
MS05GEF |
![]()
Post
#1750
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 26 June 11 ![]() |
Am si eu o intrebare, martorul "baterie" din bord, care ar trebui sa se aprinda la punerea contactului, nu mi-a functionat niciodata si nu stiu unde trebuie legat.
Daca varog ma puteti ajuta?Unde sa leg acel martor? |
--------------------
Dacia
TX
1987 Dacia 1310 TX
In-Line 4-cylinder, 1 289 ccm 8-valves, compression 8.5 : 1 Performance: 39.7 kW (54 PS) at 5250 rpm. Torque: 92.2 Nm at 3000 rpm. |
|
bygy007 |
![]()
Post
#1751
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
merge numai la masinile care au releu incorporat
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
MS05GEF |
![]()
Post
#1752
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 26 June 11 ![]() |
si atuncia de ce au pus acel amrtor acolo?
![]() |
--------------------
Dacia
TX
1987 Dacia 1310 TX
In-Line 4-cylinder, 1 289 ccm 8-valves, compression 8.5 : 1 Performance: 39.7 kW (54 PS) at 5250 rpm. Torque: 92.2 Nm at 3000 rpm. |
|
nikuniku |
![]()
Post
#1753
|
![]() Nu ne tragem din maimuțã,dar ne îndreptãm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
pentru ca cineva,undeva,candva tia dat jos bordu si la schimbat
pune niste poze cu bordu tau This post has been edited by nikuniku: 28 Jun 2011, 16:21 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
MS05GEF |
![]()
Post
#1754
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 26 June 11 ![]() |
Da eu am schimbat bordul....dar tot de Dacia 1310 e! model dupa 92'...
Attached thumbnail(s) 1310alb1gm_1_.png ( Size: 77.7k ) Number of downloads: 540 |
--------------------
Dacia
TX
1987 Dacia 1310 TX
In-Line 4-cylinder, 1 289 ccm 8-valves, compression 8.5 : 1 Performance: 39.7 kW (54 PS) at 5250 rpm. Torque: 92.2 Nm at 3000 rpm. |
|
drooopy |
![]()
Post
#1755
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 27 June 05 From: iasi ![]() |
Am si eu o intrebare. Ce este stricat de imi arata acul bateriei asa?
Asa arata cand nu am nici un consumator: baterie1.JPG ( Size: 36.41k ) Number of downloads: 550 Asa arata cand bag in marsarier sau aprind farurile: baterie2.JPG ( Size: 32.77k ) Number of downloads: 520 Atunci cand se duce in jos acul ala scade si turatia la relanti. |
--------------------
dacia
1310
1996 L
- IS-XX-CMV
|
|
ghitza |
![]()
Post
#1756
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
puntile de diode din alternator
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1757
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
aparat de masura pe baterie , si dupa concluzia
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
drooopy |
![]()
Post
#1758
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 27 June 05 From: iasi ![]() |
Intre timp am schimbat niste relee de incarcare. Prima data am pus unul mecanic dar incarca prea tare si cat m-am chinuit sa-l reglez a inceput sa fiarba bateria iar al doilea a fost unul electronic. Cu cel de-al doilea s-a mai ridicat acul si sta fix langa zona hasurata dar in schimb nu se mai duce in jos cand apar consumatori.
Sa incerc sa cumpar un releu nou? This post has been edited by drooopy: 3 Jul 2011, 19:37 |
--------------------
dacia
1310
1996 L
- IS-XX-CMV
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1759
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
vezi postul de mai sus nu te lua dupa aparatul din bord poate da informatii false
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
drooopy |
![]()
Post
#1760
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 27 June 05 From: iasi ![]() |
Masuratorile(nu stiu daca le-am facut bine ca au iesit ciudat):
Pe baterie la relati: 13.6 V turat: 13.8 V La alternator arata cam aceleasi valori ca si la baterie. La iesire din releu imi arata 12.8 ![]() Am schimbat puntea de diode la alternatorul de pe masina de 50 A dar face la fel. Am pus un alternator de 36 A la care aveam acelasi rezultat in ceea ce priveste voltajul. Pana la urma am pus inapoi alternatorul si puntea de diode care erau de la inceput. Se poate sa fie de la baterie? Este din 2008 de 55Ah si din ce imi dau seama acum, a mers incarcata prost o buna bucata de timp ![]() |
--------------------
dacia
1310
1996 L
- IS-XX-CMV
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1761
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
intre + releului si + bateriei cit ai , banuiesc ca undeva la 0,5V , am avut si eu odata probleme de genul asta , s-a lasat cu inlocuirea unui fir de la tabloul de sigurante la bobina si releu
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#1762
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Am intrat de curand in posesia unui alternator de Golf 2 de 65 A,vreau sa-l montez si am o rugaminte care imi poate da o idee cum sa leg firele la el,adica daca am sansa sa gasesc niste papuci mai mari pt.bornele de "+".
Alternatorul este ca cel din poza,masa am inteles ca o leg pe unul din suruburile de pe margine si plusul din cate am inteles eu de pe aici ar venii pe cei 2 papuci mai mari de la mufa aceea cu 3 picioare,mufa am tot cautat dar nu am gasit.....si firul de excitatie ar venii pe borna mai mica,nu? Attached thumbnail(s) alternator.jpg ( Size: 55.16k ) Number of downloads: 182 |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#1763
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(schumi_86 @ 8 Jul 2011, 23:35) ...care imi poate da o idee cum sa leg firele la el,adica daca am sansa sa gasesc niste papuci mai mari pt.bornele de "+". Alternatorul este ca cel din poza...mufa am tot cautat dar nu am gasit.....si firul de excitatie ar venii pe borna mai mica,nu? Citeste aici , s-a explicat acelas lucru . Releul de încärcare nu se mai conecteaza , doar din bord prin bec duci curent la "borna mai mica". Mufa de la dezmembräri ( Golf, Passat, Jetta ... ) |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
drooopy |
![]()
Post
#1764
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 27 June 05 From: iasi ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 8 Jul 2011, 22:51) intre + releului si + bateriei cit ai , banuiesc ca undeva la 0,5V , am avut si eu odata probleme de genul asta , s-a lasat cu inlocuirea unui fir de la tabloul de sigurante la bobina si releu Prezenta vreun defect vizibil firul pe care l-ai inlocuit? |
--------------------
dacia
1310
1996 L
- IS-XX-CMV
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1765
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu erea prea subtire si ajungea tensiune mai mica la releu cu aproape 1V prin acelasi fir se alimenteaza si bobina si alternatoru
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
drooopy |
![]()
Post
#1766
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 27 June 05 From: iasi ![]() |
Astazi am masurat si intre + baterie si + releu si am 0.80 V. Pana sa ajung la electrician mai pun o intrebare. Poate sa fie numai contactul de vina? Din ceea ce tine de electrica numai acesta este schimbat si cred ca este si destul de vechi. In rest toata instalatia eletrica este cea originala a masinii.
|
--------------------
dacia
1310
1996 L
- IS-XX-CMV
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1767
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca ai 0,8V atunci incarca 13,6V problema poate fi multipla contact fire , etc citeste postul asta si urmatorul , gasesti raspunsul la problema ta
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#1768
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
"doar din bord prin bec duci curent la "borna mai mica".
Ce fir sa trag din bord la borna mai mica? eu am bord fara indicator de baterie,adica fara martor luminos. This post has been edited by schumi_86: 11 Jul 2011, 23:12 |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#1769
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(schumi_86 @ 11 Jul 2011, 22:12) ...Ce fir sa trag din bord la borna mai mica? eu am bord fara indicator de baterie,adica fara martor luminos. Citeste aici , poate gäsesti solutia . Postul #1348 te ajutä sä conectezi firul de la bord - pune o pozä cu modelul bordului si-ti spun cum sä faci . |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
schumi_86 |
![]()
Post
#1770
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Mersi pt.indrumare dar totusi atasez o poza cu modelul de bord care il am eu,este modelul dinainte de cel tip scoica.
Am niste becuri sub kilometraj,unul stiu ca este de la benzina pt.ca si functioneaza si mai sunt 2 dar alea din cate stiu ultima data cand am umblat la panou nu aveau fire trase. This post has been edited by schumi_86: 13 Jul 2011, 00:30 Attached thumbnail(s) image3.jpg ( Size: 30k ) Number of downloads: 214 |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 01:28 |