Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii
![]() ![]() ![]() |
Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#1681
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#1682
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#1683
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#1684
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 3 Feb 2011, 09:50) Domnu Nicu , ai perfectä dreptate - eu nu te criticam pe tine , îi räspundeam lui adaniel69 , nu te poti c...a în gusturile clientului . Acuma între noi fie vorba , dacä vine unu la mine si-mi cere sä-i leg faru cu sîrmä îl trimit la plimbare urgent . Sunt chestii care se pot face si altele care mä jignesc ca meserias - imagineazä-ti cä vede alt electrician inventia si propitaru' nu zice cä asa ti-a cerut el expres sä-i faci , n-o sä-ti umple frigideru' de carne ? |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#1685
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
eu sint perfect de acord,cu tine dar mai merge sa pui in loc trei suruburi la electromotor 2,sau sa pui alternatorul fara capacul de protectie la puntea redresoare,sau alte nimicuri,
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
libarca |
![]()
Post
#1686
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Pana la urma am intrat in posesia modelului din poze,un Valeo de 75A,la care as vrea sa ma lamuresc cum sta treaba cu legaturile.Deci:
- B+ se leaga firele de plus - L este pinul din dreapta,la care se leaga un bec inseriat prin contact(asta am inteles dupa lecturi destul de indelungate),daca nu e asa,invatati-ma! Si mai ramane firul celalalt din mufa care nu stiu pentru ce este. Borna pt tresa nu are ,singurele legaturi fiind cele 3.Este in continuare necesara,sau isi face masa prin suruburile de prindere? Attached thumbnail(s) alternator_2.jpg ( Size: 91.59k ) Number of downloads: 865 Alternator.jpg ( Size: 100.6k ) Number of downloads: 910 alternator_3.png ( Size: 61.62k ) Number of downloads: 895 |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#1687
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
B+ se duce la plus baterie(direct-firul rosu)
la mufa aceea, celalalt pin s-ar purea sa fie REF+, adica plus prin contact! iar pinul L se leaga la un bec, nu stiu exact cum! eu am legat doar firul REF+ la plus contact si incarca! am un alternator de renault 11(sau 9, nu sunt sigur) de 50 de amperi cu releu incorporat! |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
libarca |
![]()
Post
#1688
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Si cu tresa la caroserie?Ai mai pus-o?
De ce nu are o borna ca toate celelalte,un D- ceva? |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#1689
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
e conectat intern minusul la carcasa
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#1690
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
D- nu mai are ptr. cä este masa si releul încorporat o ia drept referintä ... DAR asta nu înseamnä cä nu mai e nevoie de tresa dintre motor si caroserie !!!
La imensa majoritate a turismelor borna "-" se conecteazä întîi la caroserie si pe urmä merge la motor . Cum Dacia trebuia sä fie o exceptie s-a ales optiunea bornei la motor si tresa alternator - caroserie . În cazul releului independent lipsa tresei duce la fierberea bateriei . La cele cu releu încorporat în lipsa tresei curentul va fi preluat de cätre cablul de ambreiaj ( dacä v-a rämas pedala apäsatä sau revine greu si patineazä ambreiajul aici aveti motivul ). S-a explicat aici si în posturile urmätoare modul de conectare a becului din bord ptr. cele cu releu încorporat . |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
adryano |
![]()
Post
#1691
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 4 January 06 ![]() |
sall pe un alternator de nova cu releu de incarcare incorporat defect se poate inlocui cu unul normal??
|
--------------------
daCIA
Hygan
Preferance 1.4 petrol
- TM 320d
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1692
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
da , se scoate releul existent , se pune o perie la masa , iar cealalta ramasa se leaga la DF de la releul clasic de dacie , + se pune prin contact
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
xrt3xrt3 |
![]()
Post
#1693
|
![]() o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro Group: Members Posts: 117 Joined: 10 February 10 From: Ploiesti-Bucuresti ![]() |
QUOTE(adryano @ 6 Mar 2011, 00:20) sall pe un alternator de nova cu releu de incarcare incorporat defect se poate inlocui cu unul normal?? se poate doar ca te duce releul de 1310, costul modificarilor si plus toate problemele ce rezulta din releu exterior... cat daca iti iei un releu original si basta... vro 5 pagini in urma era descris ce ar trebui facut ... later edit.... scuze bygy.... scriam in acelasi timp.... This post has been edited by xrt3xrt3: 6 Mar 2011, 22:16 |
--------------------
Dacia
1310 pe GPL
1998
- DB 05 MBI
|
|
libarca |
![]()
Post
#1694
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Pana la urma am reusit sa montez alternatorul din postul 1686.
Am conectat decat firele la B+,si tresa la carcasa.Datele sunt: - la relanti sau turat fara consumatori - 14,38-14,4V - cu cate un consumator pe rand(faruri lunga,aeroterma,stergatoare) valoarea nu se schimba,relanti sau turat. - cu faza lunga,aeroterma maxim,stergatoare - 14,35V Problema e ca aeroterma inca scade in turatie atunci cand calc frana sau cand aprind farurile sau pornesc stergatoarele.E normal,sau problema e in alta parte? Intre + baterie si + alternator sunt 0,3 mV,bateria-12,6V ,la bobina sunt 11,9V. Poate fi ceva la contactul electric? |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1695
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai e normal sa scada turatia la motor cu cit creste consumul cu atit alternatorul opune o forta mai mare infrinid motorul
si oricum cind cuplezi toti consumatorii la relanti nu mai ai 14V problema poate fi si de la contactul electric (cheie) This post has been edited by bygy007: 7 Mar 2011, 22:04 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
libarca |
![]()
Post
#1696
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Era vorba ca scade in turatii aeroterma,si nu motorul,cand mai pun si alti consumatori,desi tensiunea nu scade niciodata sub 14,3V.Printre altele si asta era motivul pentru care am lnlocuit alternatorul,crezand ca cel de dacie nu mai face fata asa cum trebuie,si mergand mult cu aeroterma pornita si faruri,nu prea mai ramane curent si pentru baterie...
Dar poate sa fie si de la contactul electric,odata mi s-a blocat cheia in el si am scos-o cam fortat,si de atunci nu prea mai pune contactul la accesorii de fiecare data cand pornesc masina. This post has been edited by libarca: 7 Mar 2011, 23:39 |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#1697
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Scade turatia pentru ca sunt caderi de tensiune suplimentare pe instalatie cand apar si alti consumatori mari.Sa nu fie caderi prea mari,ca zero nu se poate.Era util sa masori tensiunea la aeroterma cand e singura si cand pui consumatorii suplimentari,chiar daca nu e asa de simplu din motive de pozitie.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#1698
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
scade turatia datorita efectului cogging ,efect datorat formei miezurilor polare ale rotorului,fenoment care implicit ma lupt personal la eoliana construita din alternator de dacie
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
xrt3xrt3 |
![]()
Post
#1699
|
![]() o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro Group: Members Posts: 117 Joined: 10 February 10 From: Ploiesti-Bucuresti ![]() |
magnum... lasa alternatorul ..... asta e primul lucru care l-am invatat eu cand a venit vorba de eoliene... fenomenu ala o sa il ai atata timp cat ii dai excitatie... nu observi ca iti "pune frana"...
|
--------------------
Dacia
1310 pe GPL
1998
- DB 05 MBI
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#1700
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
QUOTE(libarca @ 7 Mar 2011, 23:37) Era vorba ca scade in turatii aeroterma,si nu motorul,cand mai pun si alti consumatori,desi tensiunea nu scade niciodata sub 14,3V.Printre altele si asta era motivul pentru care am lnlocuit alternatorul,crezand ca cel de dacie nu mai face fata asa cum trebuie,si mergand mult cu aeroterma pornita si faruri,nu prea mai ramane curent si pentru baterie... Dar poate sa fie si de la contactul electric,odata mi s-a blocat cheia in el si am scos-o cam fortat,si de atunci nu prea mai pune contactul la accesorii de fiecare data cand pornesc masina. cadere de tensiune pe contact,.. daca vrei sa nu iti mai scada turatia la aeroterma si sa iti joace luminile, adapteaza ceva relee de protectie, curentul de forta luat de la alternator&co,..si distribuit prin rele la consumatori, in final contactul ramane doar ca partea de comanda a releelor... |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
pbsbogdan |
![]()
Post
#1701
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 20 March 10 ![]() |
Eu zic dupa verificare contacte ...desi e cam ca la mine sa dai o geana la diode pe alternator..asa facea si a mea, oprita 12,5 v pornita 13,8 turata 14,4 cand am desfacut alternatoru 2 diode erau in aer scrum....deci dupa ce verifici la releu tensiunile, una e cam fixa una varieaza 7 v si ceva excitatia ..., verifici contacte ....da cu ochiu la alternator...
|
--------------------
Dacia
1310L
1997
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#1702
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa nu deschid un subiect nou, postez aici.
Oameni buni am nevoie de ajutorul vostru, la modul URGENT. Am nevoie de un electrician bun care sa stie meserie, sa fie dispus sa lucreze simbata/duminica dar sa nu fie piperat la pret. Ma intereseaza sa reconditionez 2 repere de pe masina . Va multumesc anticipat. |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#1703
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu are nimeni nici o recomandare??
|
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
BILIXON |
![]()
Post
#1704
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 22 March 09 ![]() |
Ba da, dar vrei sa vii pana la Tulcea????? Mie personal chiar mi-ar face placere sa cunosc un coleg de forum pentru a schimba ,,la cald" cum se zice impresii despre masinile noastre. Daca te hotărăsti.....
|
--------------------
Dacia
Sandero Prestige
2009
- TL 02 LPO
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1705
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ce vrei sa reconditionezi?
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#1706
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(BILIXON @ 19 Mar 2011, 22:30) Ba da, dar vrei sa vii pana la Tulcea????? Mie personal chiar mi-ar face placere sa cunosc un coleg de forum pentru a schimba ,,la cald" cum se zice impresii despre masinile noastre. Daca te hotărăsti..... Din pacate este un pic cam prea departe pentru mine. Eu am nevoie prin Bucuresti. |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
Georgyku |
![]()
Post
#1707
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 27 March 11 ![]() |
Salut.Am si eu o problema cu dacia mea berlina injectie din 2003.Imi pornea pe vrute.Adica,am pornit-o intr-o zi din prima cheie,iar dupa ce am mers aprox.4-5 km am oprit-o.Cand a fost sa o pornesc a pornit din a 5-6 cheie insistand.Apoi am continuat:oprire-pornire fara probleme.In cele din urma iar nu a vrut sa porneasca,cu acelasi insistenta a pornit.Am venit acasa dupa un drum de 60 km,am oprit-o.Peste 1 minut nu a vrut sa mai porneasca si asa a ramas...
Am tras furtunul d la tur si nu imi arunca benzina.Am schimbat pompa de benzina dupa mai multe pareri.Acum am pompa noua su nici acum nu porneste...Din ce cauza sa fie? ![]() |
--------------------
dacia
berlina
2003
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#1708
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Georgyku inlocuieste ambele relee de la instalatia de injectie cu unele care au seria asta v23134-k52-x341,scrie pe ele SIEMENS sau TYCO au aceeasi serie cauta prin dezmembrari sau magazine,sunt la fel cu cele de pe masina ta ,nu incerca sa pui alte tipuri ca nu merge,si mai uitete si la cele 2 sigurante de langa relee
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Georgyku |
![]()
Post
#1709
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 27 March 11 ![]() |
La cele 2 sigurante m-am uitat.nu pare cv anormal...in plus...am infasurat cu o sarmulita cele doua cleme de la ambele sigurante.iar in legatura cu releele par identice....adica daca le-as schimba intre ele as putea obtine ceva?
|
--------------------
dacia
berlina
2003
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#1710
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
incearca si poti sa dai cu spray de contacte electrice inainte sa le bagi in soclu
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:45 |