DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

79 Pages « < 58 59 60 61 62 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii

schumi_86
post 15 Jul 2011, 22:07
Post #1771


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Chiar nu stie nimeni unde trebuie sa leg firul de la alternator la modelul acesta de bord?


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 15 Jul 2011, 22:32
Post #1772


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




de la un bec care are + prin contact


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 22 Aug 2011, 23:20
Post #1773


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Vreau sa montez alternatorul din poze dar nu am gasit nici pana acum o mufa pt.el,care ma poate ajuta cu mufa respectiva ai raman recunoscator....am cautat peste tot si nu am gasit.....sau daca imi poate da cineva o idee cum sa fac o adaptare ceva. Precizez ca alternatorul este de pe un VW Polo.

Attached thumbnail(s)
P8222353.JPG ( Size: 2.4mb ) Number of downloads: 797
P8222355.JPG ( Size: 2.08mb ) Number of downloads: 813


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 23 Aug 2011, 10:27
Post #1774


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Cumperi papuci electrici si ai rezolvat


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 23 Aug 2011, 14:37
Post #1775


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Da,da...asta am vrut sa fac si eu dar crede-ma ca toata Constanta nu am gasit pe nicaieri papuci asa mari....picioru din stanga e de papuc normal,ala nu e problema dar ceilalti doi mari,pentru ei nu am gasit nimic asa mare sa se potriveasca.....
Am incercat si la cativa electricieni auto dar nimic. Am sa mai caut pe la dezmembrari.....


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 23 Aug 2011, 16:34
Post #1776


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




schumi_86 de ce nu cositoresti un fir pe iesirea aia si folosesti papuci normali apoi?


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 23 Aug 2011, 17:10
Post #1777


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Asta vreau sa fie ca o ultima solutie in cazul in care nu am sa gasesc mufa sau papucii corespunzatori. E aiurea pt.ca am alternatorul de o luna si nu-l pot monta din cauza asta....


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 30 Aug 2011, 01:14
Post #1778


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




In seara asta am pus alternatorul pe masina,sa-i fac macar o proba cu toate ca mufa nu am gasit,am facut o improvizatie pt.moment.
Problema este ca nu incarca,banuiesc ca din cauza faptului ca inca nu am tras fir de la mufa aceea mai mica la un bec in bord.
Intrebarea mea este cum leg firul la becul din bord prin contact? si firul care era pt.indicatorul din bord acela nu mai vine nicaieri? sa inteleg ca nu o sa mai am indicatorul functional?


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 30 Aug 2011, 08:34
Post #1779


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




ar trebui sa porneasca incarcarea daca turezi motorul la 3000de ture...cel mai simplu daca legi la becul socului.iei jos papucul de pe butonul socului si acolo conectezi firul care ai tras de la alternator. si cand pui contactul trebuie sa aprinda, dupa ce ai pornit trebuie sa stinga.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 30 Aug 2011, 08:34
Post #1780


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Tragi fir de la borna alternatorului cu o dioda pe el si il duci in bord la ceasuri la mufa din mijloc parca a ceasurilor,depinde de modelu de ceasuri trebuie sa ai si martor baterie,si acolo il legi


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 30 Aug 2011, 09:26
Post #1781


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Am inteles,multumesc pt.raspunsuri. Am sa incerc mai intai prima varianta cu martorul de la soc pt.ca nu am martor de baterie in bord. Revin cu ce am rezolvat dupa.


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 30 Aug 2011, 21:31
Post #1782


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




cam asa ceva

Attached thumbnail(s)
schema_alternator_asI.JPG ( Size: 47.48k ) Number of downloads: 803


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 30 Aug 2011, 22:08
Post #1783


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




schumi_86 foloseste schema lui bygy007 ca asa se leaga incarcarea la bord a alternatorului,nu se leaga la martorul de soc ca risti sa arzi releu de incarcare din alternator


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 30 Aug 2011, 22:26
Post #1784


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




in cel mai rau caz doar becul ala de soc tot asa este legat la + contact dioda este pusa in cazul in care motorul nu se opreste la taierea contactului


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 31 Aug 2011, 12:57
Post #1785


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Am reusit ieri sa-l fac sa mearga,am legat firul pana la urma la becul de la soc.
Pana azi s-a comportat bine fara probleme,am mers ieri mai toata ziua cu masina si nu a aparut nici o problema,becul se aprinde cand pun contactul,se stinge dupa ce pornesc motorul si se aprinde cand opresc motorul(pentru 1-2 sec.),deci se comporta ca un martor de baterie normal. Diferenta se observa si la incarcare si la comportamentul luminilor,de exemplu acum seara cand semnalizez nu se mai observa palpaitul acela la lumini in bord.

Nu vad de ce ar apare probleme daca l-as lasa asa....totusi ma gandeam sa leg firul la un martor de sub kilometraj,cel de langa martorul de benzina dar trebuie sa pun un bec acolo pt.ca nu am,este modelul de bord cu indicatorul de benzina in stanga si cel de baterie in dreapta.


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 4 Sep 2011, 09:22
Post #1786


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




problema mea se prezinta in felul urmator: am pus un alternator Bosch 55A de golf2.nu pot sa masor numai la baterie si imi indica 12.6 indiferent daca e turata cu sau fara consumatori. am fost la electrician si nici el nu poate sa masoara zice ca alternatorul deranjeaza pe multimetru si nu indica nimic.el are multimetru mai bun decat al meu. de la ce poate fi?
mentionez ca nici pe alternatorul cel vechi nu puteam sa masor nimic, deci nu cred ca e din alternator.
Alternatorul a fost actionat cu un electromotor si face 13.8v am putut masura cu multimetrul nu-l mai deranjeaza.daca-l pun pe masina nu mai pot sa masor ca innebuneste multimetrul

This post has been edited by Kiraly: 4 Sep 2011, 11:05


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 4 Sep 2011, 12:53
Post #1787


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




cu alt releu de incarcare ai incercat?
sau cel de golf are releu defect?


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 4 Sep 2011, 15:12
Post #1788


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




firu ala prin bec l-ai tras? bec de 2W

problema cu aparatul poate fi de la aprindere sau contacte proaste verifica temeinic instalatia electrica inclusiv tresa de masa de la alternator la aripa fata

daca zici ca separat baga 13,8 eu zic ca e bun

pune o poza cu el

This post has been edited by bygy007: 4 Sep 2011, 15:12


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kxz
post 24 Sep 2011, 19:18
Post #1789


Membru autentic


Group: Members
Posts: 618
Joined: 5 November 10
From: Cuiul de la harta.




Am un alternator de 50, cu rulment/rulmenti gripati.
Am si unul de 36, cu puntea arsa. Asta e al naibii de vechi, are 79 ca an de fabricatie.
Din cel de 36 pot scoate piese sa il fac pe ala de 50?

24 Sep 2011, 19:39:
2. situatie.
alternator incarca, se scoate borna de pe baterie in timpul mersului si se pune la loc.
rezultat: nu mai incarca.
ce e ars? releul sau alternatorul?
io as zice ca releul, dar acum, daca porneste pe baterie si scoate borna, motorul moare.
asta e manifestare si la releu ars, sau numai la alternator ars?

This post has been edited by kxz: 24 Sep 2011, 19:39


--------------------
Dacia 1410 / Opel Corsa
--------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea
Oricâte piedici m-or lovi din greu
Eu sunt stăpânul sorții mele
Sunt căpitanul sufletului meu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 24 Sep 2011, 20:17
Post #1790


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




dar ce te opreste sa iei 2 rulmenti noi si sa il faci bine pe ala de 50
vezi cu chestia cu borna poti defecta multe inclusiv releul inafara de diode arse la alternator mai poate fi si statorul nu strica sa faci ceva masuratori cu un aparat de masura , detalii aici si repararea alternatorului masurarea puntii


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bashtalu
post 5 Oct 2011, 22:22
Post #1791


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.051
Joined: 9 September 06
From: Bucuresti




salutare,

care este explicatia la faptul ca atunci cand aprind farurile, bricheta sau un alt consumator imi scade turatia la ralanti?



--------------------
Audi A4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 5 Oct 2011, 23:10
Post #1792


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




fizica elementara , un generator in momentul in care scade rezistenta de sarcina si creste consumul scade turatia datorita maririi fortei cimpului magnetic intre rotor si stator (frina electrica) sau dinamul de la bicicleta


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bashtalu
post 6 Oct 2011, 10:19
Post #1793


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.051
Joined: 9 September 06
From: Bucuresti




nu ma interesau lectiile de fizica elementara ci doar daca se poate remedia sau daca alternatorul/releu de incarcare prezinta un defect

tu ai interpretat intrebarea mea in sensul in care ai si raspuns


--------------------
Audi A4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 6 Oct 2011, 10:56
Post #1794


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(bashtalu @ 6 Oct 2011, 11:19)
nu ma interesau lectiile de fizica elementara ci doar daca se poate remedia sau daca alternatorul/releu de incarcare prezinta un defect

tu ai interpretat intrebarea mea in sensul in care ai si raspuns
*




Pai nu ti-a zis destul de concis ....


QUOTE(bygy007 @ 6 Oct 2011, 00:10)
un generator ( alternatorul )  in momentul in care scade rezistenta de sarcina si creste consumul ( de curent   pornesti tu alti consumatori) , scade turatia datorita maririi fortei cimpului magnetic intre rotor si stator (frina electrica)
*



Bafta ! smile.gif

This post has been edited by Minel: 6 Oct 2011, 10:57


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan_Ionut
post 6 Oct 2011, 17:26
Post #1795


Distrigaz Jr.


Group: Members
Posts: 1.497
Joined: 31 March 09
From: Bucuresti




va salut , am un releu de incarcare polonez nou nout si nu stiu cum trebuie montat in locul celui de "batranica".

Are 2 papuci notati cu 15 si 67 . Sunt ca functionalitate la fel ca DF-ul si +ul notati pe releu romanesc?

This post has been edited by Razvan_Ionut: 6 Oct 2011, 17:27

Attached thumbnail(s)
a.JPG ( Size: 68.55k ) Number of downloads: 678
b.JPG ( Size: 105.74k ) Number of downloads: 615
c.JPG ( Size: 119.31k ) Number of downloads: 217


--------------------
Dacia / Daewoo Nova GT / Cielo Executive 8v 1999 / 2005 - B 62 MHL / B 989 XXX
Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie."
Respecta-ma si te voi respecta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 6 Oct 2011, 20:46
Post #1796


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




fa o poza la ambele de dedesupt sa comparam rezistentele alea intre cele doua


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 6 Oct 2011, 23:16
Post #1797


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




15 - în scheme auto este + contact , deci 67-le ar fi DF .

Oricum , cel mai important este firul de masä , dacä uiti sä-l pui sau are cäderi mari de tensiune ( sertizare incorecta a papucilor , oxidare , etc. ) poti fierbe bateria si cu cel nou ...


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan_Ionut
post 7 Oct 2011, 15:52
Post #1798


Distrigaz Jr.


Group: Members
Posts: 1.497
Joined: 31 March 09
From: Bucuresti




l-am montat , n-am ars nimic biggrin.gif , o sa ma chinui putin pana il reglez cum trebuie (nu are rotita ca cel romanesc) dar o sa ma descurc pana la urma.

multumesc maverick ca m-ai lamurit smile.gif.

acum as avea inca o intrebare : la releele romanesti este o sarma intre un condensator si surubul care regleaza limba de excitatie. La un releu vechi s-a topit sarma aia...pot pune orice sarma in locul ei?

This post has been edited by Razvan_Ionut: 7 Oct 2011, 16:26

Attached thumbnail(s)
b2.JPG ( Size: 110.15k ) Number of downloads: 199


--------------------
Dacia / Daewoo Nova GT / Cielo Executive 8v 1999 / 2005 - B 62 MHL / B 989 XXX
Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie."
Respecta-ma si te voi respecta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 7 Oct 2011, 19:07
Post #1799


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




acolo se pune o nichelina pe post de rezistenta,dar nu stiu ce valoare trebuie sa fie,nichelina nu se cositoreste,nu prinde


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 7 Oct 2011, 21:49
Post #1800


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




merge am mai reparat eu trebuie sa aibe 3-4 spire cu 0,7 - 1mm nichelina de la reseu de preferabil sa fie noua


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79 Pages « < 58 59 60 61 62 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 01:08
Forum Renault