Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii
![]() ![]() ![]() |
Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii
schumi_86 |
![]()
Post
#1771
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#1772
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
de la un bec care are + prin contact
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#1773
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Vreau sa montez alternatorul din poze dar nu am gasit nici pana acum o mufa pt.el,care ma poate ajuta cu mufa respectiva ai raman recunoscator....am cautat peste tot si nu am gasit.....sau daca imi poate da cineva o idee cum sa fac o adaptare ceva. Precizez ca alternatorul este de pe un VW Polo.
Attached thumbnail(s) P8222353.JPG ( Size: 2.4mb ) Number of downloads: 797 P8222355.JPG ( Size: 2.08mb ) Number of downloads: 813 |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
ghitza |
![]()
Post
#1774
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Cumperi papuci electrici si ai rezolvat
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#1775
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Da,da...asta am vrut sa fac si eu dar crede-ma ca toata Constanta nu am gasit pe nicaieri papuci asa mari....picioru din stanga e de papuc normal,ala nu e problema dar ceilalti doi mari,pentru ei nu am gasit nimic asa mare sa se potriveasca.....
Am incercat si la cativa electricieni auto dar nimic. Am sa mai caut pe la dezmembrari..... |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#1776
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
schumi_86 de ce nu cositoresti un fir pe iesirea aia si folosesti papuci normali apoi?
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#1777
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Asta vreau sa fie ca o ultima solutie in cazul in care nu am sa gasesc mufa sau papucii corespunzatori. E aiurea pt.ca am alternatorul de o luna si nu-l pot monta din cauza asta....
|
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#1778
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
In seara asta am pus alternatorul pe masina,sa-i fac macar o proba cu toate ca mufa nu am gasit,am facut o improvizatie pt.moment.
Problema este ca nu incarca,banuiesc ca din cauza faptului ca inca nu am tras fir de la mufa aceea mai mica la un bec in bord. Intrebarea mea este cum leg firul la becul din bord prin contact? si firul care era pt.indicatorul din bord acela nu mai vine nicaieri? sa inteleg ca nu o sa mai am indicatorul functional? |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#1779
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
ar trebui sa porneasca incarcarea daca turezi motorul la 3000de ture...cel mai simplu daca legi la becul socului.iei jos papucul de pe butonul socului si acolo conectezi firul care ai tras de la alternator. si cand pui contactul trebuie sa aprinda, dupa ce ai pornit trebuie sa stinga.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
ghitza |
![]()
Post
#1780
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Tragi fir de la borna alternatorului cu o dioda pe el si il duci in bord la ceasuri la mufa din mijloc parca a ceasurilor,depinde de modelu de ceasuri trebuie sa ai si martor baterie,si acolo il legi
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#1781
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Am inteles,multumesc pt.raspunsuri. Am sa incerc mai intai prima varianta cu martorul de la soc pt.ca nu am martor de baterie in bord. Revin cu ce am rezolvat dupa.
|
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1782
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cam asa ceva
Attached thumbnail(s) schema_alternator_asI.JPG ( Size: 47.48k ) Number of downloads: 803 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#1783
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
schumi_86 foloseste schema lui bygy007 ca asa se leaga incarcarea la bord a alternatorului,nu se leaga la martorul de soc ca risti sa arzi releu de incarcare din alternator
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1784
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
in cel mai rau caz doar becul ala de soc tot asa este legat la + contact dioda este pusa in cazul in care motorul nu se opreste la taierea contactului
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#1785
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Am reusit ieri sa-l fac sa mearga,am legat firul pana la urma la becul de la soc.
Pana azi s-a comportat bine fara probleme,am mers ieri mai toata ziua cu masina si nu a aparut nici o problema,becul se aprinde cand pun contactul,se stinge dupa ce pornesc motorul si se aprinde cand opresc motorul(pentru 1-2 sec.),deci se comporta ca un martor de baterie normal. Diferenta se observa si la incarcare si la comportamentul luminilor,de exemplu acum seara cand semnalizez nu se mai observa palpaitul acela la lumini in bord. Nu vad de ce ar apare probleme daca l-as lasa asa....totusi ma gandeam sa leg firul la un martor de sub kilometraj,cel de langa martorul de benzina dar trebuie sa pun un bec acolo pt.ca nu am,este modelul de bord cu indicatorul de benzina in stanga si cel de baterie in dreapta. |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#1786
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
problema mea se prezinta in felul urmator: am pus un alternator Bosch 55A de golf2.nu pot sa masor numai la baterie si imi indica 12.6 indiferent daca e turata cu sau fara consumatori. am fost la electrician si nici el nu poate sa masoara zice ca alternatorul deranjeaza pe multimetru si nu indica nimic.el are multimetru mai bun decat al meu. de la ce poate fi?
mentionez ca nici pe alternatorul cel vechi nu puteam sa masor nimic, deci nu cred ca e din alternator. Alternatorul a fost actionat cu un electromotor si face 13.8v am putut masura cu multimetrul nu-l mai deranjeaza.daca-l pun pe masina nu mai pot sa masor ca innebuneste multimetrul This post has been edited by Kiraly: 4 Sep 2011, 11:05 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#1787
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
cu alt releu de incarcare ai incercat?
sau cel de golf are releu defect? |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1788
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
firu ala prin bec l-ai tras? bec de 2W
problema cu aparatul poate fi de la aprindere sau contacte proaste verifica temeinic instalatia electrica inclusiv tresa de masa de la alternator la aripa fata daca zici ca separat baga 13,8 eu zic ca e bun pune o poza cu el This post has been edited by bygy007: 4 Sep 2011, 15:12 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
kxz |
![]()
Post
#1789
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. ![]() |
Am un alternator de 50, cu rulment/rulmenti gripati.
Am si unul de 36, cu puntea arsa. Asta e al naibii de vechi, are 79 ca an de fabricatie. Din cel de 36 pot scoate piese sa il fac pe ala de 50? 24 Sep 2011, 19:39: 2. situatie. alternator incarca, se scoate borna de pe baterie in timpul mersului si se pune la loc. rezultat: nu mai incarca. ce e ars? releul sau alternatorul? io as zice ca releul, dar acum, daca porneste pe baterie si scoate borna, motorul moare. asta e manifestare si la releu ars, sau numai la alternator ars? This post has been edited by kxz: 24 Sep 2011, 19:39 |
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|
bygy007 |
![]()
Post
#1790
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
dar ce te opreste sa iei 2 rulmenti noi si sa il faci bine pe ala de 50
vezi cu chestia cu borna poti defecta multe inclusiv releul inafara de diode arse la alternator mai poate fi si statorul nu strica sa faci ceva masuratori cu un aparat de masura , detalii aici si repararea alternatorului masurarea puntii |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#1791
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
salutare,
care este explicatia la faptul ca atunci cand aprind farurile, bricheta sau un alt consumator imi scade turatia la ralanti? |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1792
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
fizica elementara , un generator in momentul in care scade rezistenta de sarcina si creste consumul scade turatia datorita maririi fortei cimpului magnetic intre rotor si stator (frina electrica) sau dinamul de la bicicleta
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#1793
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
nu ma interesau lectiile de fizica elementara ci doar daca se poate remedia sau daca alternatorul/releu de incarcare prezinta un defect
tu ai interpretat intrebarea mea in sensul in care ai si raspuns |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
Minel |
![]()
Post
#1794
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(bashtalu @ 6 Oct 2011, 11:19) nu ma interesau lectiile de fizica elementara ci doar daca se poate remedia sau daca alternatorul/releu de incarcare prezinta un defect tu ai interpretat intrebarea mea in sensul in care ai si raspuns Pai nu ti-a zis destul de concis .... QUOTE(bygy007 @ 6 Oct 2011, 00:10) un generator ( alternatorul ) in momentul in care scade rezistenta de sarcina si creste consumul ( de curent pornesti tu alti consumatori) , scade turatia datorita maririi fortei cimpului magnetic intre rotor si stator (frina electrica) Bafta ! ![]() This post has been edited by Minel: 6 Oct 2011, 10:57 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Razvan_Ionut |
![]()
Post
#1795
|
![]() Distrigaz Jr. Group: Members Posts: 1.497 Joined: 31 March 09 From: Bucuresti ![]() |
va salut , am un releu de incarcare polonez nou nout si nu stiu cum trebuie montat in locul celui de "batranica".
Are 2 papuci notati cu 15 si 67 . Sunt ca functionalitate la fel ca DF-ul si +ul notati pe releu romanesc? This post has been edited by Razvan_Ionut: 6 Oct 2011, 17:27 Attached thumbnail(s) a.JPG ( Size: 68.55k ) Number of downloads: 678 b.JPG ( Size: 105.74k ) Number of downloads: 615 c.JPG ( Size: 119.31k ) Number of downloads: 217 |
--------------------
Dacia / Daewoo
Nova GT / Cielo Executive 8v
1999 / 2005
- B 62 MHL / B 989 XXX Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie." Respecta-ma si te voi respecta! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#1796
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
fa o poza la ambele de dedesupt sa comparam rezistentele alea intre cele doua
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#1797
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
15 - în scheme auto este + contact , deci 67-le ar fi DF .
Oricum , cel mai important este firul de masä , dacä uiti sä-l pui sau are cäderi mari de tensiune ( sertizare incorecta a papucilor , oxidare , etc. ) poti fierbe bateria si cu cel nou ... |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
Razvan_Ionut |
![]()
Post
#1798
|
![]() Distrigaz Jr. Group: Members Posts: 1.497 Joined: 31 March 09 From: Bucuresti ![]() |
l-am montat , n-am ars nimic
![]() multumesc maverick ca m-ai lamurit ![]() acum as avea inca o intrebare : la releele romanesti este o sarma intre un condensator si surubul care regleaza limba de excitatie. La un releu vechi s-a topit sarma aia...pot pune orice sarma in locul ei? This post has been edited by Razvan_Ionut: 7 Oct 2011, 16:26 Attached thumbnail(s) b2.JPG ( Size: 110.15k ) Number of downloads: 199 |
--------------------
Dacia / Daewoo
Nova GT / Cielo Executive 8v
1999 / 2005
- B 62 MHL / B 989 XXX Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie." Respecta-ma si te voi respecta! |
|
nikuniku |
![]()
Post
#1799
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
acolo se pune o nichelina pe post de rezistenta,dar nu stiu ce valoare trebuie sa fie,nichelina nu se cositoreste,nu prinde
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1800
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
merge am mai reparat eu trebuie sa aibe 3-4 spire cu 0,7 - 1mm nichelina de la reseu de preferabil sa fie noua
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 01:08 |