DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

79 Pages « < 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii

mihai0070
post 6 Feb 2007, 16:14
Post #231


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Sa il ia Draq ... l-am luat in brate ... dus al electrician ... facur bucatele ... schimbat rulmeti masurat pus al loc ... si electricianul a zis pune pe masina ca este bun ... am schimbat releul de incarcare si al fel face ... o las asa ca nu am ce sa ii mai fac


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_bojin
post 7 Feb 2007, 17:20
Post #232


the


Group: Members
Posts: 340
Joined: 24 February 06
From: Bucuresti




Sal!!!Am gasit un releu mecanic frantuzescsi la-m reglat ieri.Am ajuns la valori de 13,6 in relanti si 14,8 in ture fara consumatori.E bine asa cum la-m reglat?Daca il reglez sa-mi de-a valoare mai mare in relanti in ture imi baga 15,7.Cum sa fac,il las asa?sau mai umblu la el?Multumesc!!


--------------------
Dacia 1300 1979-Berlina - B-29-XLJ
RACING WILL NEVER DIE!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 7 Feb 2007, 23:04
Post #233


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(cosmin_bojin @ 7 Feb 2007, 18:20)
Sal!!!Am gasit un releu mecanic frantuzescsi la-m reglat ieri.Am ajuns la valori de 13,6 in relanti si 14,8 in ture fara consumatori.E bine asa cum la-m reglat?Daca il reglez sa-mi de-a valoare mai mare in relanti in ture imi baga 15,7.Cum sa fac,il las asa?sau mai umblu la el?Multumesc!!
*




trebuie sa ai maxim 14,4 turat vezi caderea de tensiune intre +baterie si + releu incarcare nu trebuie sa fie mai mare de 0,3 V ( se pune un cordon pe + baterie si celalalt pe + releu)


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 8 Feb 2007, 08:35
Post #234


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Am si eu problema. Saptamana trecuta inaintea unui drum lung am zis sa masor incarcarea. La relanti, 17V! Am schimbat releul de incarcare, dupa care aveam 14,2V la relanti. Dupa acel drum am verificat din nou, rezultat...17V. De atunci am mai schimbat 2 relee, acum tot 17V am la ralanti. Dupa ce pun unul nou, incarca bine, cu 14,2-14,3V la relanti. Am verificat doar masa de la releu la borna - al acumulatorului, care e in regula. Sigur si multimetrul are erori (e unul ieftin luat de vreo 5 ani de la rusi), dar nu cred sa aiba erori mai mari de 100mV, sigur nu de ordinul voltilor. Indicatorul nu sta niciodata pe rosu, dar asta nu-i relevant.
Ce poate fi? nu cred ca este doar regulatorul de vina, din moment ce am schimbat 3 pana acum. Poate fi de la alternator? Diode?


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_bojin
post 8 Feb 2007, 09:31
Post #235


the


Group: Members
Posts: 340
Joined: 24 February 06
From: Bucuresti




O sa masor caderea de tensiune in cursul zilei de astazi si o sa postez rezultatul.Multumesc!!!


--------------------
Dacia 1300 1979-Berlina - B-29-XLJ
RACING WILL NEVER DIE!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_bojin
post 8 Feb 2007, 10:01
Post #236


the


Group: Members
Posts: 340
Joined: 24 February 06
From: Bucuresti




Inca o chestie!!La releu(releu mecanic) ce distanta trebuie sa fie intre contactii aia care seamana cu o platina???


--------------------
Dacia 1300 1979-Berlina - B-29-XLJ
RACING WILL NEVER DIE!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 8 Feb 2007, 10:55
Post #237


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Masoara tensiunea pe + baterie si pe + releu (firul cu papuc). Daca pe acel + releu ai 14 V in timp ce pe baterie ai 17, verifica ce cadere de tensiune ai pe contactul cu cheie si daca masele sint corecte.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 8 Feb 2007, 19:32
Post #238


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(cosmin_bojin @ 8 Feb 2007, 11:01)
Inca o chestie!!La releu(releu mecanic) ce distanta trebuie sa fie intre contactii aia care seamana cu o platina???
*




cit mai mica dar sa comute adica sa se inchida unul si sa se deschida celalalt

orice releu se poate vreifica scos de pe masina in felul urmator

se alimenteaza cu o sursa reglabila de curent continu si stabilizata intre 0 si 16V intre masa (carcasa care se stringe in suruburi) cu minus si plusul se leaga la intrarea releului unde este marcat cu plus

la iesire se leaga un bec de 12V 21W minim intre DF si minus

de la 10V incepe sa se mareasca tensiunea la 10V becul trebuie sa fie aprins pina in jurul valorii de maxim 14,4V la 14,4 becul trebuie sa se stinga complet


daca se stinge la o tensiune mai mare de 14,4V atunci este defect


daca este modelul mecanic se regleaza ca becul sa fie stins maxim la 14,4V




This post has been edited by bygy007: 8 Feb 2007, 19:37


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_bojin
post 10 Feb 2007, 03:37
Post #239


the


Group: Members
Posts: 340
Joined: 24 February 06
From: Bucuresti




Sal!Am masurat caderea de tensiune dintre releu si baterie,e de 0,35-0,37(oscileaza).Cum se masoar caderea de tensiune pe contactul cu cheie??
La releul meu contactii sunt lipiti,nu e distanta intre ei,asa ia-m gasit cand am desfacut capacul.I-am curatat si ia-m pus la loc.Acum,cum am spus si mai sus,am 13,6 in relanti ssi 14,8 in ture(fara consumatori).


--------------------
Dacia 1300 1979-Berlina - B-29-XLJ
RACING WILL NEVER DIE!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 10 Feb 2007, 15:35
Post #240


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




Ce pot sa fac ca la borna bobinei de inductie sa nu am peste 14V pentru ca peste 14v la bobina imi scade turatia motorului????


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 16 Mar 2007, 22:35
Post #241


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(amc @ 10 Feb 2007, 16:35)
Ce pot sa fac ca la borna bobinei de inductie sa nu am peste 14V pentru ca peste 14v la bobina imi scade turatia motorului????
*


rezistenta de balast 1-2 ohmi


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 19 Mar 2007, 08:49
Post #242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




NU!, ci instalatie de incarcare pusa la punct. Tensiunea pe bobina nu trece de cei 14,4V daca incarcarea e corecta. Daca trece, incarcarea e incorecta. Daca peste 14V fix ai probleme, probabil bobina are descarcari in secundar, ar cam trebui inlocuita.
NUMAI daca acea bobina a fost prevazuta cu balast si a fost eliminat de cineva, el se repune in circuit.

This post has been edited by diaconuliviu: 19 Mar 2007, 09:17


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
def
post 26 Apr 2007, 16:31
Post #243


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 9 April 06
From: Iasi




la relanti 13,8-13,9 .
cu motorul turat[2-3000] 14,01
morot turat si consumatori [faza scurta si aeroterma] 13,6-7

e ok?

problema e ca mi se opreste motorul daca scot o borna de la baterie si am auzit ca asta e semn ca alternatorul nu functioneaza.[testat cu un releu stricat smile.gif ]

mentionez ca am masurat numai la bornele de la baterie.altfel nu ma pricep..



--------------------
dacia nova gti - IS XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 26 Apr 2007, 22:21
Post #244


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(def @ 26 Apr 2007, 17:31)
la relanti 13,8-13,9 .
cu motorul turat[2-3000] 14,01
morot turat si consumatori [faza scurta si aeroterma] 13,6-7

e ok?

problema e ca mi se opreste motorul daca scot o borna de la baterie si am auzit ca asta e semn ca alternatorul nu functioneaza.[testat cu un releu stricat  smile.gif ]

mentionez ca am masurat numai la bornele de la baterie.altfel nu ma pricep..
*


daca zici ca se opreste motorul daca scoti o borna atunci desfa alternatorul si masoara diodele sigur ai cel putin una defecta

This post has been edited by bygy007: 26 Apr 2007, 22:22


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 27 Apr 2007, 18:42
Post #245


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Voi aveti impresia ca berlina e Diesel?! Numai la motoarele Diesel stiam ca se poate circula fara baterie. La berline, fiind pe benzina, oricat de bun e alternatorul, daca nu ai baterie nu misca.
De-aia iti moare tie motorul cand scoti borna de la baterie... mai ales daca ai injectie. Fara baterie, oricat de proasta ar fi, berlina nu poate tine motorul pornit, nici ambalat, nici la relanti. (testat de mine la diverse masini, si berline si straine si diesel).


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 27 Apr 2007, 19:31
Post #246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Merge fara baterie la sigur. Am patit eu intr-o iarna acum cativa ani sa-mi moara bateria. Am pornit-o cu alta, apoi am scos-o si am pus-o pe a mea.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 27 Apr 2007, 20:12
Post #247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(Siconi @ 27 Apr 2007, 19:42)
Voi aveti impresia ca berlina e Diesel?! Numai la motoarele Diesel stiam ca se poate circula fara baterie. La berline, fiind pe benzina, oricat de bun e alternatorul, daca nu ai baterie nu misca.
De-aia iti moare tie motorul cand scoti borna de la baterie... mai ales daca ai injectie. Fara baterie, oricat de proasta ar fi, berlina nu poate tine motorul pornit, nici ambalat, nici la relanti. (testat de mine la diverse masini, si berline si straine si diesel).
*


la relanti daca nu sint probleme la alternator el trebuie sa mentina in stare de functionare motorul alternatorul avind puterea pentru a asigura curentul necesar lui si bobinei de inductie daca sitt probleme atunci la scoaterea bornei motorul se opreste


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doctorasul
post 30 Apr 2007, 11:01
Post #248


Membru imbatranit


Group: Validating DaciaClub
Posts: 1.603
Joined: 13 November 06
From: Pitesti




Solutie !.Montati alternator de DSN-Solenza-Logan cu releu incorporat si scapati de probleme.Cel montat de mine pe o Nova asigura tensiunea de 14V la relanti cu toti consumatorii in functiune!.Dupa cum se vede are 110A, cel din fabrica avea 50A.

This post has been edited by doctorasul: 30 Apr 2007, 11:03


--------------------
Dacia Dacia 92 - ot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 30 Apr 2007, 13:54
Post #249


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




S-avem pardon, acest alternator este VALEO, pentru cine cunoaste, nu E/P Craiova sau mai stiu eu ce harghie de aparat.

This post has been edited by Siconi: 30 Apr 2007, 13:54


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 30 Apr 2007, 14:53
Post #250


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni




ce alte modificari ai mai facut pt a monta alternatorul acela? schimbat vre-o fulie, cureaua, ...

This post has been edited by alinushy: 30 Apr 2007, 14:53


--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doctorasul
post 30 Apr 2007, 19:58
Post #251


Membru imbatranit


Group: Validating DaciaClub
Posts: 1.603
Joined: 13 November 06
From: Pitesti




S-a modificat doar fulia.


--------------------
Dacia Dacia 92 - ot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maseax
post 1 May 2007, 00:57
Post #252


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 30 September 05
From: Focsani Vrancea




QUOTE(Siconi @ 27 Apr 2007, 18:42)
Voi aveti impresia ca berlina e Diesel?! Numai la motoarele Diesel stiam ca se poate circula fara baterie. La berline, fiind pe benzina, oricat de bun e alternatorul, daca nu ai baterie nu misca.
De-aia iti moare tie motorul cand scoti borna de la baterie... mai ales daca ai injectie. Fara baterie, oricat de proasta ar fi, berlina nu poate tine motorul pornit, nici ambalat, nici la relanti. (testat de mine la diverse masini, si berline si straine si diesel).
*



Imi pare rau dar tin sa te contrazic. Am mers 130 Km fara baterie si nu a avut nici pe naiba. I-am dat curent unui prieten pe drum si cand am vrut sa montez bateria la loc hop s-a rupt borna de plus. Am tinut cu patentu firu de am pornit am izolat-o sa nu faca scurt si am pornit la drum spre casa.

P.S. Nu aveam nici o mie de lei la mine.Tipu plecase deja si nu aveam de unde sa-l sun

This post has been edited by maseax: 1 May 2007, 00:58


--------------------
Renault Megane2 2005 - VN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doctorasul
post 1 May 2007, 05:09
Post #253


Membru imbatranit


Group: Validating DaciaClub
Posts: 1.603
Joined: 13 November 06
From: Pitesti




Da ,este adevarat ca merge cu conditia sa o pornesti inainte cu ajutorul bateriei.Nu este indicat sa mergi fara baterie pentru ca risti sa-ti defectezi cam tot ce este electronic.

This post has been edited by doctorasul: 1 May 2007, 05:11


--------------------
Dacia Dacia 92 - ot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 1 May 2007, 12:24
Post #254


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Eu n-am reusit performanta asta, desi am alternator nou, verificat punte diode, releu incarcare si tot tacamul. Aprinderea e la punct, nu am caderi aiurea de tensiune, bobina de inductie e intacta (daca a auzit careva de MDS Parts, atunci mentionez ca am MDS High Vibrating Coil cu 45.000V in secundar - Made in USA) si tot nu reusesc sa fac ce spuneti voi ca ati reusit.
Bine, nici nu e neaparat necesar sa reusesc numai ca sa demonstrez ceva, dar asta este situatia la mine. Si ca mine si altii la care nu a mers. Concluzia mea v-am dat-o deja mai sus.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 1 May 2007, 22:13
Post #255


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(Siconi @ 1 May 2007, 13:24)
Eu n-am reusit performanta asta, desi am alternator nou, verificat punte diode, releu incarcare si tot tacamul. Aprinderea e la punct, nu am caderi aiurea de tensiune, bobina de inductie e intacta (daca a auzit careva de MDS Parts, atunci mentionez ca am MDS High Vibrating Coil cu 45.000V in secundar - Made in USA) si tot nu reusesc sa fac ce spuneti voi ca ati reusit.
Bine, nici nu e neaparat necesar sa reusesc numai ca sa demonstrez ceva, dar asta este situatia la mine. Si ca mine si altii la care nu a mers. Concluzia mea v-am dat-o deja mai sus.
*




mai cauta http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=496492


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 4 May 2007, 14:40
Post #256


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Cele afirmate mai sus nu contrazic pe ante-vorbitorii mei, ci vin sa precizeze ca sunt posibile si situatii care difera de la caz la caz. Eu nu am zis in ultimul post ca nu merge, ci ca EU nu am reusit si nici nu imi pun ambitia sa reusesc ca nu castig nimic. Asta este.
E bine de stiut ca se poate si fara.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 5 May 2007, 12:55
Post #257


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(alinushy @ 30 Apr 2007, 15:53)
ce alte modificari ai mai facut pt a monta alternatorul acela? schimbat vre-o fulie, cureaua, ...
*


Daca nu vrei sa faci modificari, pune un alternator EP Sacele pentru dacia nova de 80A, care este si mai ieftin. Are regulator incorporat. Un amic si-a pus pentru a incarca inca o baterie pentru rulota si pentru nu mai stiu ce aparatura. Nu a facut nici o modificare.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 3 Aug 2007, 20:48
Post #258


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Am o nelamurire. Am masurat tensiuni si am obtinut asa:
LA RECE:
relanti - 1100 rpm cca 14.3 V
turat - spre 14.4 V fara a depasi
relanti - 13,8 V cu consumatori 160W faza lunga si aeroterma
turat - 14.2-----14.3 V cu aceeasi consumatori de mai sus
LA CALD (adica mers cu masina, lasat sa se odihneasca un pic dar alternatorul frigea bine):
relanti - cca 850-900rpm 14.2 V
turat - 14.3 V si poate un pic peste 14.32----14.33
relanti - 13.4 V cu consumatorii de mai sus
turat - 14.1 V cu aceeasi consumatori.
Vi se pare normal?
Pâna acum eu n-am prea facut masuratori decât la rece, sau cam pe acolo si n-am intâlnit cei 13,4 V si zau parca nu prea imi convine.
Bafta


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 3 Aug 2007, 21:06
Post #259


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




E bine, stai linistit.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Versatu
post 4 Aug 2007, 23:41
Post #260


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 10 July 06




am si io o problema cu incarcarea-baterie

-la inceput s-a descarcat bateria de nu puteam nici sa pornesc masina...dadeam cheie si dabia invartea electromotoru pana murea de tot bateria........impinsa pornea imediat
-am verificat sa vad cat incarca de la 14,3-14,7..........am mai verificat peste 2 ore...surpriza 13,2-13,6----asta cu releu mecanic
-schimbat releu incarcare......pus tip electric cu fir la plusul alternatorului.....13,4-13,8 (13,4 cu faza scurta )
-indicatorul din bord la masina mea niciodata nu a depasit portiunea hasurata sleep.gif
-cand plec cu masina din parcare porneste la cheie.......daupe ce merg si mai dau si drumu la muzica si opresc motorul prin oras nu mai porneste.......cica baterie descarcata si in bord indicatorul e pe - rosu=> dai si impinge

aaa si azi cand am dat in din mers faza lunga s-au stins farurile de tot parca si bordu a murit si cand am dat repede pe faza scurta a revenit wacko.gif ph34r.gif


as vrea sa stiu de la ce poate fi:
1.electromotor care da la scurt
2.alternator (diode) si daca poate sa imi zica cineva pe scurt cum sa le masor......intre borna b+ si - a alternatorului ? sau cum ??
3.contact ???
4.releu de incarcare ???? desi e nou
5. e dacie smile.gif)


multumesc

This post has been edited by Versatu: 5 Aug 2007, 00:02


--------------------
DACIA 1310 1985 - B-26-UHN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79 Pages « < 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 20:35
Forum Renault