DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

79 Pages « < 9 10 11 12 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii

autom
post 8 Aug 2007, 15:47
Post #291


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




QUOTE(diaconuliviu @ 8 Aug 2007, 13:08)

Acuma, ar mai trebui testat daca puntea aia mare intra bine in alternatorul de 36, parca era un mic artificiu de facut acolo.
*




Nu se poate pune puntea undeva in exterior, eventual pe un radiator corespunzator pe contraraipa?


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 8 Aug 2007, 18:22
Post #292


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




difera alternatoarele ca design?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceas
post 8 Aug 2007, 18:56
Post #293


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




am desfacut o punte ca cea care v-am aratat-o mai sus. se pare ca are 6 diode (mici).

am pus o punte nou-nouta pe aternator, am schimbat periile. e ceva mai buna incarcarea dar tot nu mai e chiar ca inainte. poate ca rotorul a imbatranit. am observat ca cei doi carbuni nu mai calca exact pe mijlocul traseelor de cupru ci o idee mai pe margine (desi fiecare carbune e pe traseul sau). asta s-a intamplat cand am schimbat mai demult rulmentul mic, s-a deplasat putin chestia aia rotunda.


--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 8 Aug 2007, 22:04
Post #294


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca ai pus tot punte cu diode mici degeaba la un moment dat va ceda cam asa arata o punte cu diode bunediode.JPG ( Size: 23.52k ) Number of downloads: 1773
poti sa iei puntea de prin tirg sau de pe la dezmembrari diodele le poti masura si inlocui pe cele defecte ideea este ca nu dai atita pe o punte noua, aceasta este o punte cu diode mici Image003.jpg ( Size: 49.04k ) Number of downloads: 1472
ceea ce nu recomand se puna pe masina mai ales daca ceri putere mai mare de la alternator (becuri mai mari sau statie )

This post has been edited by bygy007: 8 Aug 2007, 22:09


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceas
post 9 Aug 2007, 06:04
Post #295


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




pai asta e problema, ca nu cer deloc putere mare, am becuri clasice si nu am statie sau alti consumatori. dar iarna vor merge toate, aeroterma, faruri, dezaburire etc. si pana atunci trebuie sa rezolv problema...


--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 9 Aug 2007, 11:23
Post #296


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




QUOTE(bygy007 @ 6 Aug 2007, 19:46)
Eu incep cu apropourile la adresa "ochiului magic": "Dom'ne da' de ce e galbenul ala si nu mai e verde?".
*



Si pana la urma care e faza cu ochiul magic? Ca am si eu un Rombat Pilot de 60Ah... si la mine, tot hepatita sau ciroza cred ca are dupa ochiu' ala magic... Ce-mi indica de fapt, concentratia acidului din solutie? E cumva, de fapt, un discriminator chimic pe baza de turnesol, or kind of?


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 9 Aug 2007, 13:43
Post #297


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.295
Joined: 24 June 07




Uite ca eu acu ma duc sa controlez nivelul eletrolitului din ea, ca ma gandesc ca daca transparent inseamna nivel scazut de electrolit, galbenul ala o fi o stare intermediara, sau nu stiu ce sa zic altceva.

Edit: Acu am venit de la masina, si am constatat ca intr-adevar nivelul electrolitului e scazut. Asa ca Bullix iti recomand sa verifici si tu, sa vezi daca "hepatita" nu e defapt lipsa de electrolit, si daca e lipsa de electrolit, atunci verifica instalatia si vezi sa nu cumva sa-ti supraincarce(cum mi se intampla mie de fapt si de drept) iar daca nu e cazul poate ca s-a evaporat din cauza temperaturilor mari din vara asta.
Noroc!

This post has been edited by Merced: 9 Aug 2007, 14:39


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 9 Aug 2007, 17:44
Post #298


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Asta inseamna sa scot eticheta aia de peste capac, nu? Banuiesc ca era pusa acolo cu mesajul subliminal: "nu mai completa cu apa, ia-ti mai bine alta"; avand insa in vedere ca unii au tinut bateria asta si cate 6 ani fara probleme, NU-MI IAU ALTA!
Mersi! Noroc!


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Versatu
post 10 Aug 2007, 22:52
Post #299


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 10 July 06




am umblat azi la masina:

-am schimbat bobina de inductie cu una master (cica germania)
-am uns cu vaselina suruburile de pe portaripa stanga si strans mai bine

rezultat:
-becurile din bord se aprind de parca am masina noua....ca niciodata le vedeam pe toate aveau putere in ele (sa fi fost de la masa sau bobina ??? )
-la 900 ture incarca 14.06 fara consumatori
13.96 cu -pozitii
-aeroterma
-semnal (variaza )
13.80 -faza scurta
13.20 -faza lunga

-la 1000-1100 ture cu faza scurta incarca 14
-la 1600-1800 ture cu faza lunga incarca 13.8

( am facut testu cu bateria scoasa si merge motoru .....dar)

da tot se duce acu spre rosu cu consumatori.........drept urmare......dat jos alternatorul

-verificat carbuni....ca noi
-punte diode ???? atasez foto si as vrea sa imi zica cineva cum sa verific......cu aparat digital ca nu prea reusesc (mie imi conduce in toate sensurile posibile )
-suruburile care fixeaza capacele se invart in gol (piulita pe surub )
-cand invart fulia se aude un zumzuit spre lovitura ca se simt si mici vibratii.....de la ce o fi ???
-si as vrea sa masor infasurarile da imi da 0.13 intre ele ...e infasurare stea cu 3 fire

am masurat azi pe masina si pe plusul de la alternator aveam 14.12 la incarcare si pe baterie 14.06 .........e bine ?????? unde se pierd cei 0.06 v ???

multumesc

Attached thumbnail(s)
DSC00840.JPG ( Size: 263.58k ) Number of downloads: 548
DSC00841.JPG ( Size: 262.45k ) Number of downloads: 646


--------------------
DACIA 1310 1985 - B-26-UHN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 10 Aug 2007, 23:19
Post #300


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.295
Joined: 24 June 07




QUOTE(Bullix @ 9 Aug 2007, 17:44)
Asta inseamna sa scot eticheta aia de peste capac, nu? Banuiesc ca era pusa acolo cu mesajul subliminal: "nu mai completa cu apa, ia-ti mai bine alta"; avand insa in vedere ca unii au tinut bateria asta si cate 6 ani fara probleme, NU-MI IAU ALTA!
Mersi! Noroc!
*



Eu am Rombat Cyclon de 55A si in certificatul de garantie spune sa ii controlez nivelul electrolitului la 3 luni.
Mie mi-a intrat aproape o sticla de 1L apa distilata in ea, cam 700ml cred. Din galbenul hepatic "ochiu' magic" s-a facut repede negru, dar dupa vreo doua drumuri a inceput sa se inverzeasca. wub.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 10 Aug 2007, 23:20
Post #301


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(Versatu @ 10 Aug 2007, 23:52)
am umblat azi la masina:

-am schimbat bobina de inductie cu una master (cica germania)
-am uns cu vaselina suruburile de pe portaripa stanga si strans mai bine

rezultat:
-becurile din bord se aprind de parca am masina noua....ca niciodata le vedeam pe toate aveau putere in ele (sa fi fost de la masa sau bobina ??? )
-la 900 ture incarca 14.06 fara consumatori
                             13.96 cu -pozitii
                                          -aeroterma
                                          -semnal (variaza )
                             13.80     -faza scurta
                             13.20     -faza lunga

-la 1000-1100 ture cu faza scurta incarca 14
-la 1600-1800 ture cu faza lunga incarca 13.8

( am facut testu cu bateria scoasa si merge motoru .....dar)

da tot se duce acu spre rosu cu consumatori.........drept urmare......dat jos alternatorul

-verificat carbuni....ca noi
-punte diode ???? atasez foto si as vrea sa imi zica cineva cum sa verific......cu aparat digital ca nu prea reusesc (mie imi conduce in toate sensurile posibile )
-suruburile care fixeaza capacele se invart in gol (piulita pe surub )
-cand invart fulia se aude un zumzuit spre lovitura ca se simt si mici vibratii.....de la ce o fi ???
-si as vrea sa masor infasurarile da imi da 0.13 intre ele ...e infasurare stea cu 3 fire

am masurat azi pe masina si pe plusul de la alternator aveam 14.12 la incarcare si pe baterie 14.06 .........e bine ?????? unde se pierd cei 0.06 v ???

multumesc
*


stai linistit nu mai umbla la ea este totul foarte bine nu te lua dupa aparatul indicator din bord poate indica gresit nu te apuca sa-l schimbi ca il schimbi degeaba cel mai sfint este aparatul de masura eu nici nu il mai bag in seama

pemtru masurarea puntii aparatul se pune pe dioda tasta rosie unde scrie V mA max200mA iar negrul la com si se masoara cum am modificat poza valorile sint aproximative

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=496492

This post has been edited by bygy007: 10 Aug 2007, 23:22

Attached thumbnail(s)
DSC00840.JPG ( Size: 304.56k ) Number of downloads: 2107


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Versatu
post 10 Aug 2007, 23:33
Post #302


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 10 July 06




mersi mult........faza e ca io nu mai umblam la ea da daca fac un drum cu consumatorii porniti daca opresc masina nu mai pleaca decat impinsa.........daca o las 1 ora pleaca la cheie...........sa zic ca nici muzica nu mai ascult la ea !!??!!



am masurat si unde era 1 in poza era si la mine in aparatul de amsura smile.gif)

si in sensul de conducere al diodei aveam ~500

maine montez alternatorul si il pun la loc pe masina schimband toti papucii la firele care vin legate la el si de la masa de la faruri

mersi mult bygy007 pt indicatii rolleyes.gif

This post has been edited by Versatu: 10 Aug 2007, 23:56


--------------------
DACIA 1310 1985 - B-26-UHN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 11 Aug 2007, 00:15
Post #303


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.295
Joined: 24 June 07




Adica imediat dupa ce o opresti nu pleaca, dar pleaca dupa o ora? Nici d-asta n-am mai vazut pana acum. Si eu am probleme cu incarcarea, le-am rezolvat partial dar asa ceva nu prea are cum sa se intample. Odata omorata suficient bateria nu se regenereaza, cel putin nu pana la punctul la care sa invarta din nou electromotorul.
Tu sigur ai bornele de la baterie in regula, sau se mai tin in cateva lite? excl.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Versatu
post 11 Aug 2007, 22:40
Post #304


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 10 July 06




am pus alternatroul (am schimbat si rulmentul mare ca batea destul de enervant si mai era si un fir de pe rotor care lovea in carcasa in zona carbunilor care l-am fixat cu superglue ) incarca bine 14.12 la 900 ture fara consum si 13.50 cu faza lunga la acelasi ture...(am schimbat si masa dintre alternator si caroserie care e facuta din doua bucati legate cu un surub intre ele pt ca nu imi ajungea pana la caroserie )

surpriza : cand conectam borna + la baterie facea scanteie de parca as avea un consumator mare ......fff mare smile.gif)

a mai venit un nene si s-a uitat cum imi porneste masina si a zis ca imi fura curent electromotorul......deci l-am dat si pe ala jos...acum sa vad ce are

@merced : pai avand in momentul pornirii electromotroului un consum ff mare bateria e secata......daca o las o ora ea isi mai revine pt ca e luata de cam o luna
bornele de la baterie sunt bune se tin bine......acu sa vad si partea care vine legata la masa motorului in cate lite se tine

This post has been edited by Versatu: 11 Aug 2007, 22:42


--------------------
DACIA 1310 1985 - B-26-UHN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 11 Aug 2007, 22:43
Post #305


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




verifica masa intre minusul alternatorului si carcasa masinii si citeste si tu pe aici http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=642068

This post has been edited by bygy007: 11 Aug 2007, 22:47


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Versatu
post 11 Aug 2007, 22:46
Post #306


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 10 July 06




am schimbato deja am pus una din 2 bucati cu un surub intre ele


--------------------
DACIA 1310 1985 - B-26-UHN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 11 Aug 2007, 22:53
Post #307


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




cel mai bne sa pui dintr-o bucata si destul de groasa cam 10-15 mm patrati
diametru de 1-2 cm si cu un aparat de masura masori intre minusul bateriei si carcasa alternatorului sau surubul subtire si cel mai bine este sa ai 0,02 spre 0,00


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Versatu
post 11 Aug 2007, 22:58
Post #308


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 10 July 06




asta ar insemna sa caut un fir foarte gros si sa ii pun paupucei......sper sa gasesc asa ceva

pana acu am avut tot o improvizatie da era mai subtire decat masa care am puso acum

offtopic ??

la electromotor ce mi-a sarit in ochi din prima era bucsa din capatul care intra in carcasa motor e iesita ceva in afara si intr-o parte, iar zimtii de pe coroana la electromotor sunt tociti cam 1 cm ca si cum nu ar fi cuplat bine pe coroana din motor........sa vad maine ce mai imi rezerva dupa ce il desfac


mai e o chestie.......am un fir de pe alternator....de la C care pleaca intr-un releu din care pleaca alt fir la delcou unde se prinde platina......are careva idee de la ce e ??? ca vad ca unele masini nu il au......vad ca merge si fara el......

o rugaminte am la tine bygy daca ai vreun tutorial despre electromotr cu reglaje etc asa in genul celui cu alternatorul mersi mult

This post has been edited by Versatu: 11 Aug 2007, 23:02


--------------------
DACIA 1310 1985 - B-26-UHN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 11 Aug 2007, 23:38
Post #309


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




releul ala cred ca este pentru incarcare , cind nu incarca sau incarca defectuos aprinde un bec in bord de obicei rosu cu o baterie


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Versatu
post 12 Aug 2007, 23:26
Post #310


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 10 July 06




gata am rezolvat era de la electromotor .......fura curent.......era plin de pilitura de la bucsa din partea superioara care o tocise de nu mai aveam ce sa scot de pe capacul electromotorului..........am schimbat cablajul bateriei cu unu mult mai gros si masina pleaca la sfert de cheie.........sper sa tina mult happy.gif

da cum e la dacie ........faci ceva se strica alta.....acu aud niste batai in mers da nu mereu de parca ar atarna ceva pe sub masina sau as fi prins o cutie si o tarai sub masina.......da asta e cam offtopic.......da ma streseaza si simteam nevoia sa o spun ph34r.gif


--------------------
DACIA 1310 1985 - B-26-UHN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 14 Aug 2007, 15:27
Post #311


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




OffTopic: Verifica tobele sa nu fie desprinse in ele filtrele; alea zangane si la masina mea de servici.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Versatu
post 14 Aug 2007, 21:50
Post #312


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 10 July 06




OffTopic:mersi mult...........te referi sa misc de tobe pana aud zgomotul ala ??? sau ai alta metoda ???

on : azi am schimbat si masa la faruri........superb parca bat mai tare si nu mai variaza lumina.........conteaza enorm masa mai ales ca daca nu are masa buna are tendinta sa isi ia din blocul de lumini si il topeste wink.gif


--------------------
DACIA 1310 1985 - B-26-UHN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 16 Aug 2007, 17:25
Post #313


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




da, ma refeream la a misca de toba, sau a o blansa cat permit suportii de cauciuc. Eventual o lovesti usor cu pumnul si vezi daca la acel soc face zgomot sau nu. Daca da, e ceea ce iti explicam mai sus.

ON TOPIC: Si eu cred ca am masa cam slaba la faruri sad.gif O sa schimb si eu conexiunea la caroserie. Lumina am destul de buna, dar stralucirea ei scade la relanti... nu mult, dar totusi observabil (si am si un relanti destul de marit, din cauza compresiei prea mici la pistonul 4). Daca trec de 1500 rpm, se vede normal; sub aceasta turatie imi scade stralucirea.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 16 Aug 2007, 19:03
Post #314


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.295
Joined: 24 June 07




Aceeasi problema o am si eu cu farurile. Sa fie totusi atat de simplu, doar masa?


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 20 Aug 2007, 07:35
Post #315


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




am si eu o problema cu incarcarea.Ieri am vazut ca in momentul cand aprind faza scurta noaptea si stau la relantiu lumina nu ma este alba ci galbena si in plus acul de la baterie se duce in stanga de tot.Aceeasi problema o am si fara faruri, ce e drept nu scade la minim dar este pe rosu fara nici un consumator.Pana acu cateva zile la relanti dupa ce se incarca putin statea acul intre jumate si rosu.(cred ca am un consumator suplimentar).Cum pot sa depistez acest consumator, daca este,sau este o problema de alternator sau relay (posed si un multimetru).Sfaturi va rog.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 20 Aug 2007, 08:44
Post #316


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(MECCA @ 20 Aug 2007, 08:35)
am si eu o problema cu incarcarea.Ieri am vazut ca in momentul cand aprind faza scurta noaptea si stau la relantiu lumina nu ma este alba ci galbena si in plus acul de la baterie se duce in stanga de tot.Aceeasi problema o am si fara faruri, ce e drept nu scade la minim dar este pe rosu fara nici un consumator.Pana acu cateva zile la relanti dupa ce se incarca putin statea acul intre jumate si rosu.(cred ca am un consumator suplimentar).Cum pot sa depistez acest consumator, daca este,sau este o problema de alternator sau relay (posed si un multimetru).Sfaturi va rog.
*


cu multimetrul masori pe baterie trebuie sa ai 14 maxim 14,4V la o turatie de 1500 cu si fara consumatori la relanti s-ar putea sa ai in jur de 12V daca vrei o inbunatatire schimba fulia de la alternator cu cea mai mica care o gasesti dupa care reglezi din nou releul la 14V citeste postul asta si urmatorul http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=496492


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 20 Aug 2007, 09:52
Post #317


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Prima suspiciune la ce spui (acum citeva zile statea pe centru apoi a cazut pe rosu) ar fi puntea, una din diode strapunsa.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 20 Aug 2007, 14:38
Post #318


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




QUOTE(bygy007 @ 20 Aug 2007, 09:44)
cu multimetrul masori pe baterie trebuie sa ai 14 maxim 14,4V la o turatie de 1500 cu si fara consumatori la relanti s-ar putea sa ai in jur de 12V daca vrei o inbunatatire schimba fulia de la alternator cu cea mai mica care o gasesti dupa care reglezi din nou releul la 14V citeste postul asta si urmatorul http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=496492
*


nu cred ca este vorba de fulie.Cum am mai spus pana acu doua zile acu statea la jumate fara consumatori la relanti.Cand puneam toti consumatorii si o turam la 2000 ture era OK 13.8-14V.Acum la turatie este acelasi lucru 13.8-14 V cu consumatori, numai la relantiu scade tensiunea foarte mult, ceea ce duce la ingalbenirea luminii emisa de faruri si scaderea acului pana la minim.Eu totusi cred ca am o problema la instalatia electrica (alarma sau casetofon).In fine as putea verifica dupa ce opresc motorul sau cu motorul pornit daca exista un consumator ascuns.Astept niste sfaturi de la cunoscatorii in domeniul electricii auto (eu nu prea am treaba cu asta da ma descurc daca imi explica cineva)Multam pentru explicatii


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 21 Aug 2007, 06:23
Post #319


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Sa-ti mai spun o data? Prima suspiciune cade pe punte. Cum se masoara puntea? Avea bygy pe undeva explicat.
Era explicat si cum se masoara curentul "de repaus", dupa care iti dai seama daca e sau nu consumator parazit.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 24 Aug 2007, 11:57
Post #320


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




Problema mare ieri.Am rugat un electrician de la munca sa se uite si la mine la alt, releu etc si mi-a zis ca ar putea fi de la releu.Insa nu asta e problema.Problema este ca am plecat spre casa si acul de la baterie aproape ca nu se mai ridica decat ff putin.Am crezut ca s-a dus alt de tot.Am ajun acasa si am observat ca firul de excitatie de la alt sarise.L-am bagat inapoi dar degeaba, acul tot mort era.Am pus un multimetru pe excitatie si nu 0 tensiune.Am fost nevoit sa leg direct + de la releu cu excitatie alt, sa mearga pe direct ca sa incarce bateria bineinteles cu toti consumatorii pusi sa nu-mi fiarba bateria.oare s-o fi dus alternatorul, sau s-a ars releul.Daca este releul imi pare foarte rau de el ca era ffff bun, era ceva in combinatie de mecanic cu electronic, adica avea un fel de potentiometru de unde puteam regla cu ajutorul unei surubeknite subtiri tensiunea de incarcare.O sa incerc sa-l repar la cineva poate poate.Astep niste pareri.

24 Aug 2007, 13:03:
Problema mare ieri.Am rugat un electrician de la munca sa se uite si la mine la alt, releu etc si mi-a zis ca ar putea fi de la releu.Insa nu asta e problema.Problema este ca am plecat spre casa si acul de la baterie aproape ca nu se mai ridica decat ff putin.Am crezut ca s-a dus alt de tot.Am ajun acasa si am observat ca firul de excitatie de la alt sarise.L-am bagat inapoi dar degeaba, acul tot mort era.Am pus un multimetru pe excitatie si nu 0 tensiune.Am fost nevoit sa leg direct + de la releu cu excitatie alt, sa mearga pe direct ca sa incarce bateria bineinteles cu toti consumatorii pusi sa nu-mi fiarba bateria.oare s-o fi dus alternatorul, sau s-a ars releul.Daca este releul imi pare foarte rau de el ca era ffff bun, era ceva in combinatie de mecanic cu electronic, adica avea un fel de potentiometru de unde puteam regla cu ajutorul unei surubeknite subtiri tensiunea de incarcare.O sa incerc sa-l repar la cineva poate poate.Astep niste pareri.

This post has been edited by MECCA: 24 Aug 2007, 12:03


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79 Pages « < 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th July 2025 - 03:24
Forum Renault