Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii
![]() ![]() ![]() |
Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii
autom |
![]()
Post
#291
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#292
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
difera alternatoarele ca design?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
mirceas |
![]()
Post
#293
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
am desfacut o punte ca cea care v-am aratat-o mai sus. se pare ca are 6 diode (mici).
am pus o punte nou-nouta pe aternator, am schimbat periile. e ceva mai buna incarcarea dar tot nu mai e chiar ca inainte. poate ca rotorul a imbatranit. am observat ca cei doi carbuni nu mai calca exact pe mijlocul traseelor de cupru ci o idee mai pe margine (desi fiecare carbune e pe traseul sau). asta s-a intamplat cand am schimbat mai demult rulmentul mic, s-a deplasat putin chestia aia rotunda. |
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#294
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca ai pus tot punte cu diode mici degeaba la un moment dat va ceda cam asa arata o punte cu diode bunediode.JPG ( Size: 23.52k )
Number of downloads: 1773
poti sa iei puntea de prin tirg sau de pe la dezmembrari diodele le poti masura si inlocui pe cele defecte ideea este ca nu dai atita pe o punte noua, aceasta este o punte cu diode mici Image003.jpg ( Size: 49.04k ) Number of downloads: 1472 ceea ce nu recomand se puna pe masina mai ales daca ceri putere mai mare de la alternator (becuri mai mari sau statie ) This post has been edited by bygy007: 8 Aug 2007, 22:09 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mirceas |
![]()
Post
#295
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
pai asta e problema, ca nu cer deloc putere mare, am becuri clasice si nu am statie sau alti consumatori. dar iarna vor merge toate, aeroterma, faruri, dezaburire etc. si pana atunci trebuie sa rezolv problema...
|
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
Bullix |
![]()
Post
#296
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 6 Aug 2007, 19:46) Eu incep cu apropourile la adresa "ochiului magic": "Dom'ne da' de ce e galbenul ala si nu mai e verde?". Si pana la urma care e faza cu ochiul magic? Ca am si eu un Rombat Pilot de 60Ah... si la mine, tot hepatita sau ciroza cred ca are dupa ochiu' ala magic... Ce-mi indica de fapt, concentratia acidului din solutie? E cumva, de fapt, un discriminator chimic pe baza de turnesol, or kind of? |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
Merced |
![]()
Post
#297
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.295 Joined: 24 June 07 ![]() |
Uite ca eu acu ma duc sa controlez nivelul eletrolitului din ea, ca ma gandesc ca daca transparent inseamna nivel scazut de electrolit, galbenul ala o fi o stare intermediara, sau nu stiu ce sa zic altceva.
Edit: Acu am venit de la masina, si am constatat ca intr-adevar nivelul electrolitului e scazut. Asa ca Bullix iti recomand sa verifici si tu, sa vezi daca "hepatita" nu e defapt lipsa de electrolit, si daca e lipsa de electrolit, atunci verifica instalatia si vezi sa nu cumva sa-ti supraincarce(cum mi se intampla mie de fapt si de drept) iar daca nu e cazul poate ca s-a evaporat din cauza temperaturilor mari din vara asta. Noroc! This post has been edited by Merced: 9 Aug 2007, 14:39 |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Bullix |
![]()
Post
#298
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Asta inseamna sa scot eticheta aia de peste capac, nu? Banuiesc ca era pusa acolo cu mesajul subliminal: "nu mai completa cu apa, ia-ti mai bine alta"; avand insa in vedere ca unii au tinut bateria asta si cate 6 ani fara probleme, NU-MI IAU ALTA!
Mersi! Noroc! |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
Versatu |
![]()
Post
#299
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 10 July 06 ![]() |
am umblat azi la masina:
-am schimbat bobina de inductie cu una master (cica germania) -am uns cu vaselina suruburile de pe portaripa stanga si strans mai bine rezultat: -becurile din bord se aprind de parca am masina noua....ca niciodata le vedeam pe toate aveau putere in ele (sa fi fost de la masa sau bobina ??? ) -la 900 ture incarca 14.06 fara consumatori 13.96 cu -pozitii -aeroterma -semnal (variaza ) 13.80 -faza scurta 13.20 -faza lunga -la 1000-1100 ture cu faza scurta incarca 14 -la 1600-1800 ture cu faza lunga incarca 13.8 ( am facut testu cu bateria scoasa si merge motoru .....dar) da tot se duce acu spre rosu cu consumatori.........drept urmare......dat jos alternatorul -verificat carbuni....ca noi -punte diode ???? atasez foto si as vrea sa imi zica cineva cum sa verific......cu aparat digital ca nu prea reusesc (mie imi conduce in toate sensurile posibile ) -suruburile care fixeaza capacele se invart in gol (piulita pe surub ) -cand invart fulia se aude un zumzuit spre lovitura ca se simt si mici vibratii.....de la ce o fi ??? -si as vrea sa masor infasurarile da imi da 0.13 intre ele ...e infasurare stea cu 3 fire am masurat azi pe masina si pe plusul de la alternator aveam 14.12 la incarcare si pe baterie 14.06 .........e bine ?????? unde se pierd cei 0.06 v ??? multumesc Attached thumbnail(s) DSC00840.JPG ( Size: 263.58k ) Number of downloads: 548 DSC00841.JPG ( Size: 262.45k ) Number of downloads: 646 |
--------------------
DACIA
1310
1985
- B-26-UHN
|
|
Merced |
![]()
Post
#300
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.295 Joined: 24 June 07 ![]() |
QUOTE(Bullix @ 9 Aug 2007, 17:44) Asta inseamna sa scot eticheta aia de peste capac, nu? Banuiesc ca era pusa acolo cu mesajul subliminal: "nu mai completa cu apa, ia-ti mai bine alta"; avand insa in vedere ca unii au tinut bateria asta si cate 6 ani fara probleme, NU-MI IAU ALTA! Mersi! Noroc! Eu am Rombat Cyclon de 55A si in certificatul de garantie spune sa ii controlez nivelul electrolitului la 3 luni. Mie mi-a intrat aproape o sticla de 1L apa distilata in ea, cam 700ml cred. Din galbenul hepatic "ochiu' magic" s-a facut repede negru, dar dupa vreo doua drumuri a inceput sa se inverzeasca. ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#301
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(Versatu @ 10 Aug 2007, 23:52) am umblat azi la masina: -am schimbat bobina de inductie cu una master (cica germania) -am uns cu vaselina suruburile de pe portaripa stanga si strans mai bine rezultat: -becurile din bord se aprind de parca am masina noua....ca niciodata le vedeam pe toate aveau putere in ele (sa fi fost de la masa sau bobina ??? ) -la 900 ture incarca 14.06 fara consumatori 13.96 cu -pozitii -aeroterma -semnal (variaza ) 13.80 -faza scurta 13.20 -faza lunga -la 1000-1100 ture cu faza scurta incarca 14 -la 1600-1800 ture cu faza lunga incarca 13.8 ( am facut testu cu bateria scoasa si merge motoru .....dar) da tot se duce acu spre rosu cu consumatori.........drept urmare......dat jos alternatorul -verificat carbuni....ca noi -punte diode ???? atasez foto si as vrea sa imi zica cineva cum sa verific......cu aparat digital ca nu prea reusesc (mie imi conduce in toate sensurile posibile ) -suruburile care fixeaza capacele se invart in gol (piulita pe surub ) -cand invart fulia se aude un zumzuit spre lovitura ca se simt si mici vibratii.....de la ce o fi ??? -si as vrea sa masor infasurarile da imi da 0.13 intre ele ...e infasurare stea cu 3 fire am masurat azi pe masina si pe plusul de la alternator aveam 14.12 la incarcare si pe baterie 14.06 .........e bine ?????? unde se pierd cei 0.06 v ??? multumesc stai linistit nu mai umbla la ea este totul foarte bine nu te lua dupa aparatul indicator din bord poate indica gresit nu te apuca sa-l schimbi ca il schimbi degeaba cel mai sfint este aparatul de masura eu nici nu il mai bag in seama pemtru masurarea puntii aparatul se pune pe dioda tasta rosie unde scrie V mA max200mA iar negrul la com si se masoara cum am modificat poza valorile sint aproximative http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=496492 This post has been edited by bygy007: 10 Aug 2007, 23:22 Attached thumbnail(s) DSC00840.JPG ( Size: 304.56k ) Number of downloads: 2107 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Versatu |
![]()
Post
#302
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 10 July 06 ![]() |
mersi mult........faza e ca io nu mai umblam la ea da daca fac un drum cu consumatorii porniti daca opresc masina nu mai pleaca decat impinsa.........daca o las 1 ora pleaca la cheie...........sa zic ca nici muzica nu mai ascult la ea !!??!!
am masurat si unde era 1 in poza era si la mine in aparatul de amsura ![]() si in sensul de conducere al diodei aveam ~500 maine montez alternatorul si il pun la loc pe masina schimband toti papucii la firele care vin legate la el si de la masa de la faruri mersi mult bygy007 pt indicatii ![]() This post has been edited by Versatu: 10 Aug 2007, 23:56 |
--------------------
DACIA
1310
1985
- B-26-UHN
|
|
Merced |
![]()
Post
#303
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.295 Joined: 24 June 07 ![]() |
Adica imediat dupa ce o opresti nu pleaca, dar pleaca dupa o ora? Nici d-asta n-am mai vazut pana acum. Si eu am probleme cu incarcarea, le-am rezolvat partial dar asa ceva nu prea are cum sa se intample. Odata omorata suficient bateria nu se regenereaza, cel putin nu pana la punctul la care sa invarta din nou electromotorul.
Tu sigur ai bornele de la baterie in regula, sau se mai tin in cateva lite? ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Versatu |
![]()
Post
#304
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 10 July 06 ![]() |
am pus alternatroul (am schimbat si rulmentul mare ca batea destul de enervant si mai era si un fir de pe rotor care lovea in carcasa in zona carbunilor care l-am fixat cu superglue ) incarca bine 14.12 la 900 ture fara consum si 13.50 cu faza lunga la acelasi ture...(am schimbat si masa dintre alternator si caroserie care e facuta din doua bucati legate cu un surub intre ele pt ca nu imi ajungea pana la caroserie )
surpriza : cand conectam borna + la baterie facea scanteie de parca as avea un consumator mare ......fff mare ![]() a mai venit un nene si s-a uitat cum imi porneste masina si a zis ca imi fura curent electromotorul......deci l-am dat si pe ala jos...acum sa vad ce are @merced : pai avand in momentul pornirii electromotroului un consum ff mare bateria e secata......daca o las o ora ea isi mai revine pt ca e luata de cam o luna bornele de la baterie sunt bune se tin bine......acu sa vad si partea care vine legata la masa motorului in cate lite se tine This post has been edited by Versatu: 11 Aug 2007, 22:42 |
--------------------
DACIA
1310
1985
- B-26-UHN
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#305
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
verifica masa intre minusul alternatorului si carcasa masinii si citeste si tu pe aici http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=642068
This post has been edited by bygy007: 11 Aug 2007, 22:47 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Versatu |
![]()
Post
#306
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 10 July 06 ![]() |
am schimbato deja am pus una din 2 bucati cu un surub intre ele
|
--------------------
DACIA
1310
1985
- B-26-UHN
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#307
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cel mai bne sa pui dintr-o bucata si destul de groasa cam 10-15 mm patrati
diametru de 1-2 cm si cu un aparat de masura masori intre minusul bateriei si carcasa alternatorului sau surubul subtire si cel mai bine este sa ai 0,02 spre 0,00 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Versatu |
![]()
Post
#308
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 10 July 06 ![]() |
asta ar insemna sa caut un fir foarte gros si sa ii pun paupucei......sper sa gasesc asa ceva
pana acu am avut tot o improvizatie da era mai subtire decat masa care am puso acum offtopic ?? la electromotor ce mi-a sarit in ochi din prima era bucsa din capatul care intra in carcasa motor e iesita ceva in afara si intr-o parte, iar zimtii de pe coroana la electromotor sunt tociti cam 1 cm ca si cum nu ar fi cuplat bine pe coroana din motor........sa vad maine ce mai imi rezerva dupa ce il desfac mai e o chestie.......am un fir de pe alternator....de la C care pleaca intr-un releu din care pleaca alt fir la delcou unde se prinde platina......are careva idee de la ce e ??? ca vad ca unele masini nu il au......vad ca merge si fara el...... o rugaminte am la tine bygy daca ai vreun tutorial despre electromotr cu reglaje etc asa in genul celui cu alternatorul mersi mult This post has been edited by Versatu: 11 Aug 2007, 23:02 |
--------------------
DACIA
1310
1985
- B-26-UHN
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#309
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
releul ala cred ca este pentru incarcare , cind nu incarca sau incarca defectuos aprinde un bec in bord de obicei rosu cu o baterie
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Versatu |
![]()
Post
#310
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 10 July 06 ![]() |
gata am rezolvat era de la electromotor .......fura curent.......era plin de pilitura de la bucsa din partea superioara care o tocise de nu mai aveam ce sa scot de pe capacul electromotorului..........am schimbat cablajul bateriei cu unu mult mai gros si masina pleaca la sfert de cheie.........sper sa tina mult
![]() da cum e la dacie ........faci ceva se strica alta.....acu aud niste batai in mers da nu mereu de parca ar atarna ceva pe sub masina sau as fi prins o cutie si o tarai sub masina.......da asta e cam offtopic.......da ma streseaza si simteam nevoia sa o spun ![]() |
--------------------
DACIA
1310
1985
- B-26-UHN
|
|
Siconi |
![]()
Post
#311
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
OffTopic: Verifica tobele sa nu fie desprinse in ele filtrele; alea zangane si la masina mea de servici.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Versatu |
![]()
Post
#312
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 10 July 06 ![]() |
OffTopic:mersi mult...........te referi sa misc de tobe pana aud zgomotul ala ??? sau ai alta metoda ???
on : azi am schimbat si masa la faruri........superb parca bat mai tare si nu mai variaza lumina.........conteaza enorm masa mai ales ca daca nu are masa buna are tendinta sa isi ia din blocul de lumini si il topeste ![]() |
--------------------
DACIA
1310
1985
- B-26-UHN
|
|
Siconi |
![]()
Post
#313
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
da, ma refeream la a misca de toba, sau a o blansa cat permit suportii de cauciuc. Eventual o lovesti usor cu pumnul si vezi daca la acel soc face zgomot sau nu. Daca da, e ceea ce iti explicam mai sus.
ON TOPIC: Si eu cred ca am masa cam slaba la faruri ![]() |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Merced |
![]()
Post
#314
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.295 Joined: 24 June 07 ![]() |
Aceeasi problema o am si eu cu farurile. Sa fie totusi atat de simplu, doar masa?
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
MECCA |
![]()
Post
#315
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
am si eu o problema cu incarcarea.Ieri am vazut ca in momentul cand aprind faza scurta noaptea si stau la relantiu lumina nu ma este alba ci galbena si in plus acul de la baterie se duce in stanga de tot.Aceeasi problema o am si fara faruri, ce e drept nu scade la minim dar este pe rosu fara nici un consumator.Pana acu cateva zile la relanti dupa ce se incarca putin statea acul intre jumate si rosu.(cred ca am un consumator suplimentar).Cum pot sa depistez acest consumator, daca este,sau este o problema de alternator sau relay (posed si un multimetru).Sfaturi va rog.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#316
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(MECCA @ 20 Aug 2007, 08:35) am si eu o problema cu incarcarea.Ieri am vazut ca in momentul cand aprind faza scurta noaptea si stau la relantiu lumina nu ma este alba ci galbena si in plus acul de la baterie se duce in stanga de tot.Aceeasi problema o am si fara faruri, ce e drept nu scade la minim dar este pe rosu fara nici un consumator.Pana acu cateva zile la relanti dupa ce se incarca putin statea acul intre jumate si rosu.(cred ca am un consumator suplimentar).Cum pot sa depistez acest consumator, daca este,sau este o problema de alternator sau relay (posed si un multimetru).Sfaturi va rog. cu multimetrul masori pe baterie trebuie sa ai 14 maxim 14,4V la o turatie de 1500 cu si fara consumatori la relanti s-ar putea sa ai in jur de 12V daca vrei o inbunatatire schimba fulia de la alternator cu cea mai mica care o gasesti dupa care reglezi din nou releul la 14V citeste postul asta si urmatorul http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=496492 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#317
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Prima suspiciune la ce spui (acum citeva zile statea pe centru apoi a cazut pe rosu) ar fi puntea, una din diode strapunsa.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
MECCA |
![]()
Post
#318
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 20 Aug 2007, 09:44) cu multimetrul masori pe baterie trebuie sa ai 14 maxim 14,4V la o turatie de 1500 cu si fara consumatori la relanti s-ar putea sa ai in jur de 12V daca vrei o inbunatatire schimba fulia de la alternator cu cea mai mica care o gasesti dupa care reglezi din nou releul la 14V citeste postul asta si urmatorul http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=496492 nu cred ca este vorba de fulie.Cum am mai spus pana acu doua zile acu statea la jumate fara consumatori la relanti.Cand puneam toti consumatorii si o turam la 2000 ture era OK 13.8-14V.Acum la turatie este acelasi lucru 13.8-14 V cu consumatori, numai la relantiu scade tensiunea foarte mult, ceea ce duce la ingalbenirea luminii emisa de faruri si scaderea acului pana la minim.Eu totusi cred ca am o problema la instalatia electrica (alarma sau casetofon).In fine as putea verifica dupa ce opresc motorul sau cu motorul pornit daca exista un consumator ascuns.Astept niste sfaturi de la cunoscatorii in domeniul electricii auto (eu nu prea am treaba cu asta da ma descurc daca imi explica cineva)Multam pentru explicatii |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#319
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Sa-ti mai spun o data? Prima suspiciune cade pe punte. Cum se masoara puntea? Avea bygy pe undeva explicat.
Era explicat si cum se masoara curentul "de repaus", dupa care iti dai seama daca e sau nu consumator parazit. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
MECCA |
![]()
Post
#320
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
Problema mare ieri.Am rugat un electrician de la munca sa se uite si la mine la alt, releu etc si mi-a zis ca ar putea fi de la releu.Insa nu asta e problema.Problema este ca am plecat spre casa si acul de la baterie aproape ca nu se mai ridica decat ff putin.Am crezut ca s-a dus alt de tot.Am ajun acasa si am observat ca firul de excitatie de la alt sarise.L-am bagat inapoi dar degeaba, acul tot mort era.Am pus un multimetru pe excitatie si nu 0 tensiune.Am fost nevoit sa leg direct + de la releu cu excitatie alt, sa mearga pe direct ca sa incarce bateria bineinteles cu toti consumatorii pusi sa nu-mi fiarba bateria.oare s-o fi dus alternatorul, sau s-a ars releul.Daca este releul imi pare foarte rau de el ca era ffff bun, era ceva in combinatie de mecanic cu electronic, adica avea un fel de potentiometru de unde puteam regla cu ajutorul unei surubeknite subtiri tensiunea de incarcare.O sa incerc sa-l repar la cineva poate poate.Astep niste pareri.
24 Aug 2007, 13:03: Problema mare ieri.Am rugat un electrician de la munca sa se uite si la mine la alt, releu etc si mi-a zis ca ar putea fi de la releu.Insa nu asta e problema.Problema este ca am plecat spre casa si acul de la baterie aproape ca nu se mai ridica decat ff putin.Am crezut ca s-a dus alt de tot.Am ajun acasa si am observat ca firul de excitatie de la alt sarise.L-am bagat inapoi dar degeaba, acul tot mort era.Am pus un multimetru pe excitatie si nu 0 tensiune.Am fost nevoit sa leg direct + de la releu cu excitatie alt, sa mearga pe direct ca sa incarce bateria bineinteles cu toti consumatorii pusi sa nu-mi fiarba bateria.oare s-o fi dus alternatorul, sau s-a ars releul.Daca este releul imi pare foarte rau de el ca era ffff bun, era ceva in combinatie de mecanic cu electronic, adica avea un fel de potentiometru de unde puteam regla cu ajutorul unei surubeknite subtiri tensiunea de incarcare.O sa incerc sa-l repar la cineva poate poate.Astep niste pareri. This post has been edited by MECCA: 24 Aug 2007, 12:03 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th July 2025 - 03:24 |