DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

79 Pages « < 12 13 14 15 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii

TBird
post 22 Oct 2007, 10:22
Post #381


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 22 August 07
From: Constanta




Salutare... am si eu o intrebare ca tot e vorba de curentii pe aici smile.gif poate stie sa imi raspunda si mie cineva... pornesc aeroterma la viteza 3 ... faza scurta.... eventual si incalzirea in scaun si deja mi se duce in 0 incarcarea bateriei.... exista vreo posibilitate sa incarce mai bine... cu toti acesti consumatori? Sau am ceva defect ? ce ar trebui sa verific?


--------------------
Cielo Executiv DOHC 1.5 16V 2001 - CT-85-SFD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 22 Oct 2007, 17:12
Post #382


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Cred ca ai o dioda ,,dusa,,......


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dta55
post 6 Nov 2007, 15:47
Post #383


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 22 April 07




salut! Eu merg fara releu .E ars.Mai bag o faza sau aeroterma si merge.Imi incarca bateria mai bine decat inainte. Oare e bine? Asta momentan ,pana ajung s cumpar un alternator nou,sigur are ceva asta.

6 Nov 2007, 15:49:
Se poate s merg asa o perioada,mai ales acum iarna cand consumul de curent este mai mare?

This post has been edited by dta55: 6 Nov 2007, 15:49


--------------------
dacia dacia1310 break 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 6 Nov 2007, 16:10
Post #384


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Raspunsurile sunt NU si NU.

Cumpara releu stabilizator si monteaza-l. In cazul fericit distrugi (sau poate afectezi doar partial) bateria, si/sau arzi becuri. In cazul "normal" se mai ard electronicele, noroc ca nu-s prea multe - dar radioul?





--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 6 Nov 2007, 18:39
Post #385


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Daca ai un ohmetru si sti sa-l folosesti da jos alternatorul desfal si verifica infasurarile statorului sa nu fie in scurt dupa aceea verifici bobina rotorului sa nu fie in scurt , se curata periile rotorului , se verifica puntea de diode daca sunt arse le schimbi. Cumpara carbuni noi si sigur va fi ca nou a si aca ceva cumparati releu eletronic poti loa foc cu supravoltarea bateriei wink.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 6 Nov 2007, 21:32
Post #386


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Mai verifica si legatura la masa sa fie ferma si cu un conductor destul de gros si bine papucit si fixat.
Sub capota exista temperaturi destul de ridicate ca sa iti permiti sa mergi fara releu de incarcare si sa speri ca nu-ti va fierbe bateria, chiar cu toti consumatorii cuplati. Alternatorul nu debiteaza doar cei 14,4V cat e tensiunea maxima de incarcare,ci undeva vreo 18-22V, ceea ce inseamna mult prea mult pentru instalatia electrica si poate ceda intr-un final deloc fericit.

Eu iti doresc numai bine, dar trebuie sa ti-l doresti si tu. Asa ca sfaturile pe care le-ai primit sunt perfect reale pentru problema ta si chiar pentru viitoarele probleme pe care le vei avea daca nu tii cont de niste chestii simple, numite principii de functionare.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 6 Nov 2007, 21:49
Post #387


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Siconi frate da bine ai pregatesti si pe colegi nostri psihologic coolspeak.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 6 Nov 2007, 21:54
Post #388


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Acuma, la drept vorbind si un pic off-topic, n-am dreptate?! Nu ma ingamf, dar si eu am trecut pe acolo, prin probleme. Momentan, nu descopar pe unde pierd lichid de frana. Si ce fain e sa mani calutii si sa n-ai haturi sa-i opresti, dar sa fii nevoit sa mergi cu masina chiar si asa... distanta aia regulamentara se tripleaza uneori... aflu eu.
Deh, ce sa-i faci?! La tati ni-i greu!...


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 6 Nov 2007, 23:28
Post #389


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(dta55 @ 6 Nov 2007, 16:47)
salut!  Eu merg fara releu .E ars.Mai bag o faza sau aeroterma si merge.Imi incarca bateria mai bine decat inainte. Oare e bine? Asta momentan ,pana ajung s cumpar un alternator nou,sigur are ceva asta.

<span class='edit'>6 Nov 2007, 15:49:</span>
Se poate s merg asa o perioada,mai ales acum iarna cand consumul de curent este mai mare?
*


parca ai mai scris pe undeva

diode sau bobinaj daca vrei sa iei baterie noua atunci mergi fara releu

This post has been edited by bygy007: 6 Nov 2007, 23:29


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
floryyn
post 7 Nov 2007, 10:09
Post #390


Membru autentic


Group: Members
Posts: 251
Joined: 19 November 06
From: Targu Jiu




Intrebare scurta de om cam pe langa ale electricii...: in mod normal, punerea in functiune de noi consumatori n-ar trebui sa duca la scaderea tensiunii la bornele bateriei?
La mine se intampla cam asa: cu motorul oprit am 12.7, cu motorul pornit, imediat, am peste 15...dupa ce se incalzeste motorul si sta la relanti fara soc, coboara pe la 14,8, insa, daca aprind farurile, sare de 16, iar daca dau drumu si la aeroterma...bate spre 17! Nu prea inteleg fenomenul...

Mama lui de releu...http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=7878&view=findpost&p=147999


This post has been edited by floryyn: 7 Nov 2007, 10:36


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 Nov 2007, 11:06
Post #391


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




O masa proasta pe undeva (releu-caroserie, alternator-caroserie = tresa aia) sau releu prost. Sau, cadere mare de tensiune pe contactul cu cheie; masoara tensiunea pe + releu sau pe + bobina. E tot 16 sau 15 sau cit ai tu? Daca pe + bobina ai 14,4 sau mai jos, cadere pe contact. Solutie: schimbi partea electrica a contactului si/sau schimbi releul cu unul cu fir de referinta.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 7 Nov 2007, 17:17
Post #392


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Liviu are dreptate, dar eu mizez pe releul buclucas.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 8 Nov 2007, 01:59
Post #393


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca exista cadere de tensiune pe contact intre baterie si alimentarea releului care este mai mare cu cit sint mai multi consumatori se traduce prin alimentarea releului asta am spus-o mai demult

This post has been edited by bygy007: 8 Nov 2007, 02:08

Attached thumbnail(s)
dsea.JPG ( Size: 260.84k ) Number of downloads: 2086


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
floryyn
post 8 Nov 2007, 14:24
Post #394


Membru autentic


Group: Members
Posts: 251
Joined: 19 November 06
From: Targu Jiu




Baieti, am studiat problema in profunzime icon_mrgreen.gif si lucrurile stau cam asa:

1. ciudatenia mea de alternator are 2 fulii!! dar nu are nici o tresa de masa excl.gif
2. exista o cadere de tensiune intre borna minus a bateriei si borna de masa a regulatorului de tensiune, cam 1 si ceva...ei bine, dupa desfacerea surubului cu pricina, care era ca vai de mama lui, curatarea talpii regulatorului ca era unsuroasa rau, punerea unui alt surub si strangerea lui cat mai bine am obtinut minunatul rezultat ca acum caderea de tensiune e mai mare...e de 2 si ceva death.gif

Cam asta e, eu ieri am luat si un releu regulator de tensiune, care are o borna DF si una B+ precum si un fir rosu mai lung-banuiesc ca asta e cel cu fir de referinta, nu? Azi nu mai am timp sa stau pe langa masina ca am Mihai si Gavrili in familie si ma pregatesc de chef biggrin.gif Maine vad eu, pana atunci rugamintea ar fi, daca are careva vreo poza din care sa rezulte cum vine pusa tresa aia de masa care la mine nu e.
Daca totusi rezolv cu masa aia (mai curat pe-acolo, pun fir, in fine) si lucrurile se remediaza, ce sa fac, sa las tot releul ala de tip vechi, sau sa-l pun pe asta elctronic nou, ca tot l-am luat?

Pana una alta, salutari tuturor forumistilor Mihaili si Gavrili, sanatate si sa ne mearga Dacioarele cat mai bine!


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 Nov 2007, 15:53
Post #395


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Tragi un fir multifilar de la borna minus a alternatorului pe caroseria masini sau mai precis daca ai releul in apropierea alternatorului direct pe masa releului prinzi acel fir de masa litat.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 9 Nov 2007, 10:16
Post #396


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Exact, iar firul sa fie mai gros, pentru masa ferma; apoi, firul de referinta se leaga la + alternator(la surubul ala mai gros). Restul se leaga la fel.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
floryyn
post 9 Nov 2007, 13:05
Post #397


Membru autentic


Group: Members
Posts: 251
Joined: 19 November 06
From: Targu Jiu




Ok baieti, mersi pentru indrumari, am rezolvat si acum e ok.
Desi e oarecum offtopic, dar fiind ca e vorba tot de mase...ma chinui sa adaptez o consola cu aeroterma integrata, ocazie cu care am dat jos polita de sub bord (bord de 1300), ca era praf. Polita veche era legata de bord si printr-o tija, sub volan, in dreapta. Asta noua e un pic diferita, nu mai am unde sa prind tija respectiva pe ea, intrebarea este: isi face bordul masa prin tija aia?


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 10 Nov 2007, 13:38
Post #398


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




NU! Tija aia e de sustinere a bordului ca sa nu-ti tremure la denivelari cum se intampla la un amic de-al meu si, deci, ca bordul sa stea mai fix.
Masele sunt legate sub bord, in zona ceasurilor.
Doar daca vreun fost proprietar a facut ceva posibile modificari instalatiei de bord inaintea ta, ceea ce nu cred sa fie posibil. Cine ar fi asa de neinspirat (ca sa nu spun altfel) sa faca o asa prostie si sa se complice inutil?!


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnox
post 20 Jan 2008, 13:33
Post #399


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 9 November 05
From: Craiova




revenim la problema incarcarii:
orice tip de releu pun,
la ralanti fara consumatori - indica 13.02
la ralanti cu faza scurta - indica 12,4
3000 ture fara consumatori - indica 16 si ceva spre 17
3000 ture cu consumatori - cam la fel 16-17 V
1) DIodele sunt bune, verificate cu ohmmetru
2) Toate masele posibile sunt rascuratate si stracuratate, nu au pic de coroziune
3) Am pus fir direct (-)baterie cu masele respective- same shit
4) TOTUL e strans si nu joaca nici un fir acolo
5) baterie FULMEN iNTENSE 30% 50A cumparata AZI.
6) verificare masa caroserie - masa alternator = 0
incercat cu releu electronic si mecanic
intrebare: WHY?

This post has been edited by johnox: 20 Jan 2008, 13:36


--------------------
SEAT Cordoba 1,6SXE 1997 - DJ-77-NOX
Sad But True
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 20 Jan 2008, 13:36
Post #400


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Ai verificat si infasurarile din alternator? ai acolo 3 infasurari + 1 excitatie. Verifica si firul de la excitatie sa fie in conditii optime.

20 Jan 2008, 13:37:
Cum ai verificat diodele?


This post has been edited by Siconi: 20 Jan 2008, 13:37


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnox
post 20 Jan 2008, 13:39
Post #401


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 9 November 05
From: Craiova




te rog sa imi explici mai detaliat:
-toate cele 3 infasurari sunt bine legate de puntea de diode.
-carbunii sunt noi si preseaza optim,
-rototul refacut acum 1 an la strung pt a nu avea ovalitati.
teoria ar fi o masa proasta....dar UNDE sa mai caut?
huh.gif
diodele sunt verificate de mine cu ohmmetru, si dau conductivitate doar intr-un singur sens

This post has been edited by johnox: 20 Jan 2008, 13:41


--------------------
SEAT Cordoba 1,6SXE 1997 - DJ-77-NOX
Sad But True
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 20 Jan 2008, 20:47
Post #402


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




toate simtomele par un releu de incarcare defect sau cadere de tensiune intre + baterie, si +releu pui aparatul cu tasta + pe +bateriei si cu minusul pe + releului si vezi ce spune daca ai o diferenta mai mare de 0,2-0,3 V atunci este de la contact sau de la fire


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnox
post 21 Jan 2008, 11:52
Post #403


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 9 November 05
From: Craiova




merci frumos bygy, m-au ajutat enorm raspunsurile tale date in decurs de cativa ani, wink.gif
intrebare stupida : (+) releului este [A+] sau [DF] ?
contactul l-am schimbat acum 1 luna
imi poti trimite "teorie" pt absolut toate testele de se pot face pt a descoperi problema? adica masurat in sus si in jos, volti ohmi, etc, de la alternator pana la baterie, nu de alta, dar imi e ciuda ca acum 1 an (inainte de a schimba diodele de la alternator si bateria si contactul,) imi tinea pe la 14-14,5 si la ralanti cu sau fara consumatori, doar imi scadea un pic turatia motorului
unsure.gif

This post has been edited by johnox: 21 Jan 2008, 12:11


--------------------
SEAT Cordoba 1,6SXE 1997 - DJ-77-NOX
Sad But True
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 21 Jan 2008, 13:46
Post #404


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Cand am zis sa verifici infasurarile nu ma refeream la felul cum sunt conectate, ci la continuitatea lor, adica masori fiecare bobina si vezi sa fie valori foarte apropiate daca nu chiar egale (mai putin probabil perfect egale). Degeaba te asuguri ca sunt bine stranse legaturile lor, daca ele ar fi intrerupte sau cu izolatia strapunsa.

Totusi, cum spune si bygy007, si mie mi se pare ca e un releu defect acolo, desi tu sustii sus si tare ca ai incercat si altele (si mecanic si electronic).

Mai incearca totusi si ALTELE decat cele pe care le posezi prin garaj.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnox
post 21 Jan 2008, 15:28
Post #405


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 9 November 05
From: Craiova




pei aveam releul electronic al masinii e cel original, si la valorile astea m-am gandit sa imi iau unul mecanic sa il pot regla la valorile dorite de mine, deci releul mecanic nu a mai fost folosit pana acum, si e de sacele parca, si e dat la minim rotita aia, (din default) in fine, si daca ar avea alternatorul ceva, la diode, infasurari, etc, nu trebuia sa indice valori slabe?
cum verific integritatea infaurarilor? nu am tubulara la mine sa il pot desface.


--------------------
SEAT Cordoba 1,6SXE 1997 - DJ-77-NOX
Sad But True
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
msanyix
post 21 Jan 2008, 15:46
Post #406


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 9 November 07
From: Livezeni, Mures




La mine bobina stator strapunsa/arsa = incarcare prea putina, undeva la 11,4V.
Am alt alternator acum cu diode bune, carbunele bune, releu nou electronic Curtea de Arges dar imi incarca 13,58 v in turatie, in relantiu, cu sau fara consumatori la fel. Are o fluctuatie de 0,5v, daca pun faze scurte sau alt consumator scade brusc sa zic 0,5 V dar se restabilizeaza si cand turez la fel face urca 0,5V si se restabilizeaza. Mi s-a spus ca nu-i bine calibrat releul si pot sa-l arunc, montat de catre mine acasa in "sura" asa ca a zburat din start garantia.

Sfaturu?!?


--------------------
VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI - MS 08 PNK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 21 Jan 2008, 15:56
Post #407


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




DF este excitatia ,iesirea catre alternator + A este alimentarea , pe +A trebuie sa masori mai poti masura intre DF si masa la relanty trebuie sa ai intre 10 si tensiunea bateriei cind cresti turatia trebuie sa scada tensiunea pe DF


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnox
post 21 Jan 2008, 18:09
Post #408


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 9 November 05
From: Craiova




--updates--
1) cred ca aparatul meu de masura e varza (electronic si cum ma apropiam de bobina de inductie o lua razna, imi arata valori pe [DCV]) cu firele in aer asa ca l-am tinut pe parbriz.
--cadere de tensiune +baterie si A+ releu = 0.71V
+baterie si DF releu = 9 si ceva era instabil, si cum turam motorul urca haotic, nu peste 15V


-fara consumatori - ralanti - 15.55
-turat 2000 ture-15.60
- turat peste 3000 -15.51

-cu consumatori (faza mica + aeroterma) - ralanti- 14.03 si scadea cat o lasam
pana pe la 10V -daca il mai tineam scadea mai mult unsure.gif
-2000 ture - 15.8V

cum am zis....cred ca aparatul meu de masura e varza (am masurat la un logan cu acelasi aparat si indica 15.5V orice facea turata, consumatori, ralanti etc.)

acum e fir tras direct de la (-)baterie pana la masa releu tensiune, legat in acelasi loc cu masa alternator. slefuite si fara coroziune, am masurat rezistenta si indica 0 ohmi.

m-am uitat la contact chei luat de f curand si am atasat foto urmatoare cu ce e p`acolo.
sa fie asa doar ca am alarma si inchidere?
astept nerabdator raspunsuri si pareri
PS: clar am aparatul de masura care indica eronat...De ce alternatorul nu are destule "BALLS" sa tina la relantiu cu consumatori bateria la un voltaj constant?...chiar si 13V sau 12 ?????? clar imi papa din baterie

===question===: exista vreo metoda prin care sa masor cat baga alternatorul bypass`ind cumva releul, sa stiu daca la ralanti cu consumatori poate nu poate alternatoul sa debiteze destul de mult curent pt a mentine 13.80... degeaba deschide releul maxim...boh.. voi ce ziceti?

This post has been edited by johnox: 21 Jan 2008, 21:58

Attached thumbnail(s)
schema.JPG ( Size: 29.24k ) Number of downloads: 2181


--------------------
SEAT Cordoba 1,6SXE 1997 - DJ-77-NOX
Sad But True
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 21 Jan 2008, 20:31
Post #409


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




dupa cum zice aparatul ca ai masurat la logan si arata 15,5 V si la tine atata tot 15,5 V trag concluzia ca incarcarea este buna, trebuia sa masori intre DF si MASA si vei gasi la relanty 12 iar la turare poate sa scadaiar la cuplare consumatori sa creasca

This post has been edited by bygy007: 21 Jan 2008, 20:36


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Clark
post 22 Jan 2008, 00:34
Post #410


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 5 December 07
From: Satu Mare




Am masurat incarcarea la bornele bateriei cu un multimetru digital, in relanti fara consumatori. Am primit valori de 14.7V, 15.8V, 5.9V, toate aceste valori au aparut intr-un timp de 2 secunde, aveau o fluctuatie rapida, nu am masurat o valoare constanta. Ce inseamna asta? Este cand indicatorul baterie de pe bord se inclina spre dreapta fara consumatori. Cu faza scurta sau lunga si aeroterma pornita se inclina spre stanga, mai ales in relanti. Ma gandesc ca diodele din alternator sunt defecte, dar cineva zicea ca atunci nu ar trebui sa fie incarcare deloc. Partea releului regulator cu care e prins de caroserie e destul de ruginita, poate nu face masa ca lumea? Am baterie Rombat Calciu, ochiul magic era transparent, nivelul electrolitului era undeva sub placi, am completat cu apa distilata pana cand nivelul a ajuns cu 3 cm peste placi.
Intrebarea mea este ca de ce nu masor o valoare constanta la incarcare, ce poate fi defect?
Dacia 1310 L Berlina 1998


--------------------
Dacia 1310 1998/Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79 Pages « < 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th July 2025 - 19:42
Forum Renault