DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

79 Pages « < 13 14 15 16 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii

DoubleG
post 22 Jan 2008, 01:07
Post #411


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 6 August 07
From: Rosiori De Vede (TR)




DF nu ajunge niciodata la 12V. In relanti, fara consumatori e aproximativ 4V, si creste cate putin, proportional cu consumatorii. 12V pe DF inseamna ca in scurt timp rotorul va fi ars. Cu 4V pe DF un alternator bun asigura 14.2V la iesire in regim de relanti, fara alti consumatori.

@Clark
Dupa cum zici tu, ori ai puntea defecta, ori infasurarile de la alternator. Se exclude releu defect. Puntea o masori cu toate firele desfacute de la ea astfel: Pui multimetrul pe 2000K sau 2M, intr-un sens conduce (retii valoarea), iar in celalalt nu trebuie sa conduca DELOC. Valorile masurate in sensul de conductie trebuie sa fie apropiate ca valoare, daca e o dioda care arata o valoare mult diferita, atunci o schimbi. Ai grija sa nu pui mana unde masori ca pe 2M are influienta.
Alternatorul il verifici astfel: Duci aparatul pe 2M sau 2000K si pui pe oricare iesire a statorului si masa, NU trebuie sa conduca deloc. La fel si la rotor. Apoi mergi pe 200 de ohmi, rotorul trebuie sa aiba undeva la 7.2 ohmi daca nu ma insel, oricum nu mai putin de 5 ohmi, iar statorul trebuie sa ai 1-1.5 ohmi intre oricare doua capete masurate, deasemenea la stator valorile trebuie sa fie identice intre oricare doua capete masurate. Se verifica si vizual daca sarma nu pare lovita, sau arsa, sau imbatranita, etc.
Verifica cu atentie ca acolo undeva e buba.

P.S. Verifica cu aparat bun ca altfel nu iese nimic, decat nervi si munca de pomana.

This post has been edited by DoubleG: 22 Jan 2008, 01:11


--------------------
Dacia Solenza Confort 1.4 MPI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nad
post 22 Jan 2008, 07:46
Post #412


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 24 February 06
From: Timisoara




Tensiunea la bornele bateriei nu trebuie sa depaseasca nicio data(indiferent de conditi gen faruri,turatii etc.) VALOAREA DE 14.4v,iar o valoare de 14V, 14.2V este corecta.Orice valoare a tensiuni la bornele bateriei mai mare de 14,4V va determina scurtarea duratei de viata a bateriei.


--------------------
Renault Laguna Break 99 - TM-yy-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 22 Jan 2008, 09:12
Post #413


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




Releul pe care il ai parca ar fi inexistent!
Ai incercat unul electronic CU FIR DE REFERINTA? (asta sunteaza contactul, adica nu mai conteaza daca ai cadere de tensiune pe el). Caderea de tensiune de obicei nu e chiar in contact ci in firele care duc la el, mai exact in mufele de kko oxidate.
Sau, avand in vedere ce intrebari pui, nu e corect montat.

This post has been edited by Zaheiu: 22 Jan 2008, 09:25


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 22 Jan 2008, 09:23
Post #414


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(johnox @ 21 Jan 2008, 18:09)
[...]
--cadere de tensiune  +baterie si A+ releu = 0.71V
                                [...]
-fara consumatori  - ralanti - 15.55
                          -turat 2000 ture-15.60
                            - turat peste 3000 -15.51

-cu consumatori (faza mica + aeroterma)  - ralanti- 14.03 si scadea cat o lasam 
pana pe la 10V  -daca il mai tineam scadea mai mult    unsure.gif                                                               
  -2000 ture  - 15.8V
[...]


14,4+0,71=15,1 V. Aproape de adevarul pe care-l arata aparatul tau.
Sau, de dragul explicatiei, releul vrea sa "simta" 14,4 V pe +A. El va mentine tensiune pe DF pina cind tensiunea pe +A va fi 14,4 sau cit e reglat. Cind ai 14,4 V pe + baterie de fapt el simte doar 14,4-0,7=13,7 V.

Caderea aia e pe contactul cu cheie in cea mai mare proportie.
Posibil s-o elimini prin schimbarea partii electrice a contactului sau, din cauza calitatii indoielnice, sa n-o poti elimina. Solutia: cum spunea Zaheiu, releu electronic cu fir de referinta care preia tensiunea de referinta (aia care se compara cu "setarea" releului) direct de pe + alternator.

Si ala electronic cu fir e mai ieftin [cu mult] decit unul mecanic.

Si inca un sfat: daca banuiesti ca instrumentul tau e aiurit, compara indicatia cu a unuia care indica bine, schimba-i si bateria si tine-i sondele si pe el cit mai departe de bobina de inductie si fise. Ba, as zice sa schimbi si fisele, unele bune nu paraziteaza voltmetrele.

This post has been edited by diaconuliviu: 22 Jan 2008, 09:35


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Clark
post 22 Jan 2008, 13:42
Post #415


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 5 December 07
From: Satu Mare




Am verificat puntea de diode. O dioda este intrerupta, trebuie schimbat, urmeaza sa verific releul.

Diodele intr-o parte au 509, 514, 521 ohmi, partea cealalta 567, 530 ohmi si o dioda nu conduce curentul in nici o directie.
Am masurat iesirile statorului si masa, nu conduce deloc curentul, nici rotorul.
Impedanta la inelele rotorului este de 3.4 ohmi, la capetele statorului 0.6 ohmi.


This post has been edited by Clark: 22 Jan 2008, 14:18


--------------------
Dacia 1310 1998/Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DoubleG
post 22 Jan 2008, 18:18
Post #416


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 6 August 07
From: Rosiori De Vede (TR)




Cele 5 diode par bune, cealalta care zici ca nu conduce, trebuie sa o inlocuiesti. Ai grija ca sunt de doua feluri dupa cum ai observat, si anume cu + la carcasa sau cu - la carcasa. Sa pui alta la fel. Rotorul si infasurarile... sa zicem ca daca nu dau la masa, atunci sunt bune. Schimba dioda si alternatorul ar fi gata.


--------------------
Dacia Solenza Confort 1.4 MPI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Clark
post 22 Jan 2008, 20:07
Post #417


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 5 December 07
From: Satu Mare




La servici am masurat alternatorul cu un aparat mai profesionist:
Capete stator - 1.2 ohmi
Inele rotor - 4.4 ohmi
Maine cumpar o dioda, daca gasesc separat, am auzit ca nu prea se gaseste numai punte intreaga, o sa vad.
Mersi mult de ajutor.


--------------------
Dacia 1310 1998/Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DoubleG
post 22 Jan 2008, 20:26
Post #418


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 6 August 07
From: Rosiori De Vede (TR)




Te apropii de adevar si devii mai profesionist. Valorile sunt ok asa cum zici acum (1.2 stator si 4.4 rotor). wink.gif Diode gasesti in punti arse pe care altii le schimba si nu le repara. La magazin gasesti sigur diode "pastila", dar din alea de 25 Amperi nu stiu... s-ar putea sa nu se vanda la bucata.


--------------------
Dacia Solenza Confort 1.4 MPI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 22 Jan 2008, 23:28
Post #419


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




atentie la punte sa nu iei punte (tipul ei )Image003.jpg ( Size: 49.04k ) Number of downloads: 2249
de preferat sa iei cu RA220 si ni cu dealea mici in pstul asta sint enuntate diferentele http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1006828

This post has been edited by bygy007: 22 Jan 2008, 23:40


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Clark
post 23 Jan 2008, 00:39
Post #420


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 5 December 07
From: Satu Mare




Iata puntea. Pe diode scrie RA 225 R. Pe trei diode scrie cu rosu, pe celelalte trei cu negru. Una rosie e defecta. Oare gasesc dioda separata la magazin? Sau alt tip de dioda e buna? Si o punte ca asta din poza cat costa la magazin?

Attached thumbnail(s)
DSC01160.JPG ( Size: 356.23k ) Number of downloads: 2471


--------------------
Dacia 1310 1998/Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 23 Jan 2008, 08:57
Post #421


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




In principiu se gasesc (acum o luna se gaseau sigur in Rm. Vilcea, banuiesc ca si in alte parti). E mai ieftin sa schimbi chiar toate diodele decit sa cumperi o punte noua.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
msanyix
post 23 Jan 2008, 09:07
Post #422


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 9 November 07
From: Livezeni, Mures




Si la Mures se gaseste daca nu ma insel 4 lei bucata.


--------------------
VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI - MS 08 PNK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnox
post 23 Jan 2008, 13:45
Post #423


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 9 November 05
From: Craiova




am avut releu cu fir de referinta cufundat intr-un silicon ca cel postat aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...7&#entry1207437

doar ca mai mult de 13V nu imi incarca asa ca asi dori sa imi iau altul,
ce firma imi recomandati?
ECOPLAST e bun?

This post has been edited by johnox: 24 Jan 2008, 09:16


--------------------
SEAT Cordoba 1,6SXE 1997 - DJ-77-NOX
Sad But True
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 23 Jan 2008, 21:41
Post #424


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




dipda aia RA220R este o dioda inversa (pe o parte ai diode normale cele cu negru si pe cealalta inverse cu rosu) ai grja sa iei dioda cu firul lipit de ea (sa nu iei fara fir ca nu prea se lipeste)


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Clark
post 23 Jan 2008, 23:58
Post #425


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 5 December 07
From: Satu Mare




Pana la urma am reusit sa pun la punct incarcarea. Am gasit dioda la un magazin auto, era 4 lei bucata, avea firul lipit de ea. Am schimbat dioda defecta, am schimbat si periile de carbuni (7 lei), curea ventilator (8 lei). Am curatat releul regulator, toate contactele si fisele, am montat inapoi tot si am masurat incarcarea la bornele bateriei, este de 14.35, 14.45 volti la orice turatie, cu si fara consumatori. Sper ca e bine asa.
Cand am montat cureaua noua de ventilator, trebuia sa trag sus de alternator aproape pana la capatul cursei ca sa fie cureaua intinsa. Nu e intinsa beton, daca trag cu mana de curea patineaza pe fulie, dar cu motorul pornit functioneza bine, nu patineza deloc.
Dar ce fac daca dupa un timp de doua, trei saptamani se mai uzeaza cureaua si se intinde un pic, alernatorul fiind urcat aproape la maxim, nu o sa pot sa mai intind suficient cureaua? Sau cumpar o curea mai scurta, daca se gaseste?


--------------------
Dacia 1310 1998/Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DoubleG
post 24 Jan 2008, 13:17
Post #426


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 6 August 07
From: Rosiori De Vede (TR)




Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema cu incarcarea.
In legatura cu cureaua... trebuia sa cumperi una produsa de o firma consacrata. Eu am cumparat FARTEC, daca imi aminesc bine si alternatorul e undeva aproape de minim. Cureaua nu trebuie sa fie foarte intinsa. Oricum va patina atunci cand unul din pistoane ajunge la sfarsitul cursei de compresie. Daca o presezi cu degetul, la jumatatea distantei dintre alternator si pompa de apa, jocul trebuie sa fie de 10-15 milimetri. Daca e reglata mai slab de atat va patina sau va sari. Daca e reglata mai stans, va uza prematur rulmentii celor 3 axe sau chiar se va rupe.
Pastreaza la tine si cureaua veche ca la drum nu se stie... De largit nu se largeste mai mult fata de cum e noua, eu asa am observat.
Bafta multa!


--------------------
Dacia Solenza Confort 1.4 MPI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 24 Jan 2008, 19:35
Post #427


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Asa si este.
Daca cureaua e slabita, nu va sari de pe fulii, dar incarcarea va avea de suferit pentru ca alternatorul nu va avea turatia lui de lucru si va patina tot timpul, chiar daca nu va scartai.Reglajul la 10-15mm e cel mai bun.
Se face asa:
Dupa ce pui cureaua si o intanzi, apesi cu degetul pe ea in partea de sus (intre alternator si pompa de apa) pe mijlocul distantei. Nu are voie sa poata fi apasata mai mult de valoarea sus-numita. Mai simplu nici nu se poate.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Clark
post 25 Jan 2008, 00:05
Post #428


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 5 December 07
From: Satu Mare




Mersi mult pentru sfaturi si pentru ajutor. smile.gif


This post has been edited by diaconuliviu: 25 Jan 2008, 07:49


--------------------
Dacia 1310 1998/Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 25 Jan 2008, 09:01
Post #429


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




O mica adaugire: tot ce au spus colegii este corect. In timp, cureaua se uzeaza pe flancuri (nu se lungeste). Dar uzura flancurilor face ca ea sa intre mai adinc in V-ul fuliilor -> se poate sa se mai slabeasca. Merita verificata din cind in cind, mai ales ca verificarea insasi e simpla (apasarea de care s-a vorbit mai sus).


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 26 Jan 2008, 21:28
Post #430


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Salut ,

Am si eu o problema cu incarcarea .Dupa ce m-am chinuit sa pun cureaua la alternator , a inceput sa incarec foarte putin 12.8 la relanti si 13.2 in turatie . Nu inteleg ce s-a intamplat .Initial nu incarca de loc .Era firul de la excitatie iesit .Am aceeasi tensiune de 12.8 si la alternator si la baterie . Ce poate sa fie ?Am releu mecanic si daca invart de rotita nu se schimba nimic , nici nu incarca mai mult nici mai putin indiferent de sens .

Multumesc.

This post has been edited by B31AYZ: 26 Jan 2008, 21:41


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 26 Jan 2008, 23:34
Post #431


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




probabil ai bateria descarcata , ai mers mult cu firul scos ? pune bateria la incarcat pe redresor 12h apoi conecteaz-o la masina dupa o ora pornesti motorul si vezi care este treaba ,daca ete mica si nu creste peste 14V in 5 minute atunci este alternatorul defect sau fire slabe pe la el (inclusiv tresa metalica intre alternator si contra aripa stinga fata)
mai poate fi releul de incarcare defect sau alternatorul ca sa vezi daca este releul ,scoti firul de la + si il pui peste DF dupa care masori cu aparatul ,tensiunea va creste spre 16-17V
excl.gif ATENTIE FIRUL DE + NU VA FI TINUT MAI MULT DE 1 MINUT CA POATE DISTRUGE BATERIA
se poate pune in locul releului pentru excl.gif excl.gif TESTE un bec de far

pentru reparatie ca sa nu obosesti am CAUTAt un linc de al meu unde este data repararea alternatorului pentru orice incepator si neexperimentat http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=496492

This post has been edited by bygy007: 26 Jan 2008, 23:44


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 26 Jan 2008, 23:39
Post #432


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Pentru TESTE!!! Sa nu se inteleaga gresit.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 26 Jan 2008, 23:45
Post #433


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




gata am modificat wink.gif


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 27 Jan 2008, 14:25
Post #434


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Salut ,

Bateria este noua , nu are 4 luni .E adevarat ca am pus-o pe redresor pt. ca am descarcat-o din lipsa de benzina si nu am stiut de ce . Masina porneste foarte bine . Problema a aparut dupa ce am restras cureaua . Cred ca am tinut cu mana aiurea si nu am vazut ca era scos firul de la excitatie . Nu inteleg de ce am aceeasi tensiune oriunde masor ? Nu inteleg cum sa verific releul . Cine este (+) si DF ? Pot sa masor diodele fara sa dau alternatorul jos ? Am releu mecanic cum am mentionat . Am sa studiez si lincul de reparatie al alternatorului si poate rezolv ceva .

Multumesc.


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnox
post 27 Jan 2008, 19:04
Post #435


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 9 November 05
From: Craiova




gata oameni buni: pus fulie de oltcit, tras fir de masa direct de la baterie pe masa releului, cumparat curea de Fartec, releu cu Fir de referinta,...NU DE Curtea de Arges....-neaparat-a nu se folosi alt fel -, si gata problema rezolvata:
ralanti-14,4 fara consumatori, si 14, 35 cu toti consumatorii posibili.
2-3000 ture 14,41 fara consumatori si 14,4 cu consumatori,
e IDEAL
nu speram sa ma vad stand la semafor cu proiectoare, faruri, casetofon si aeroterma FARA sa imi pape din baterie.
Multumesc FFFFF mult tuturor.
worship.gif
nu cred ca o sa mai fabric releul cu fir de referinta reglabil, oricum: ala de C de Arges suks


--------------------
SEAT Cordoba 1,6SXE 1997 - DJ-77-NOX
Sad But True
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 27 Jan 2008, 22:45
Post #436


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(B31AYZ @ 27 Jan 2008, 15:25)
Salut ,

Bateria este noua , nu are 4 luni .E adevarat ca am pus-o pe redresor pt. ca am descarcat-o din lipsa de benzina si nu am stiut de ce . Masina porneste foarte bine . Problema a aparut dupa ce am restras cureaua . Cred ca am tinut cu mana aiurea si nu am vazut ca era scos firul de la excitatie . Nu inteleg de ce am aceeasi tensiune oriunde masor ? Nu inteleg cum sa verific releul . Cine este (+) si DF ? Pot sa masor diodele fara sa dau alternatorul jos ? Am releu mecanic cum am mentionat . Am sa studiez si lincul de reparatie al alternatorului si poate rezolv ceva .

Multumesc.
*


plusul este ala cu papuc iar DF este ala cu surub pe masina nu prea ai cum sa vezi daca e bun releul decit daca masori cu aparatul intre DF si masa , static (se da jos de pe masina) se verifica asa http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=804363 puntea nu o poti masura daca nu scoti firele de la stator (cele 3 sau 6 )

<span class='edit'>27 Jan 2008, 23:54:</span>
QUOTE(johnox @ 27 Jan 2008, 20:04)
gata oameni buni: pus fulie de oltcit, tras fir de masa direct de la baterie pe masa releului, cumparat curea de Fartec, releu cu Fir de referinta,...NU DE Curtea de Arges....-neaparat-a nu se folosi alt fel -, si gata problema rezolvata:
ralanti-14,4 fara consumatori, si 14, 35 cu toti consumatorii posibili.
2-3000 ture 14,41 fara consumatori si 14,4 cu consumatori,
e IDEAL
nu speram sa ma vad stand la semafor cu proiectoare, faruri, casetofon  si aeroterma FARA sa imi pape din baterie.
Multumesc FFFFF mult tuturor.
worship.gif
nu cred ca o sa mai fabric releul cu fir de referinta reglabil, oricum: ala de C de Arges suks
*


si berea?? cheers.gif http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=496528

This post has been edited by bygy007: 27 Jan 2008, 22:58


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnox
post 28 Jan 2008, 16:44
Post #437


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 9 November 05
From: Craiova




bygy007 my man, oricand ai trecere prin Craiova, ai de la mine pusa la rece o bere (+1 bonus)
aplauze.gif
(ps: cred ca trebe schimbati carbunii la alternator muuuult mai des la ce turatii o merge cu fulia aia de oltcit)

This post has been edited by johnox: 28 Jan 2008, 17:02


--------------------
SEAT Cordoba 1,6SXE 1997 - DJ-77-NOX
Sad But True
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 28 Jan 2008, 17:06
Post #438


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Salut ,

Nu stiu daca am inteles .DF este fir cu surub la masa ? Deci iau plusul de pe releu ( cu papuc) si-l pun la masa ? Nu mi-e clar .O schema ceva ai cumva ?

Multumesc .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 28 Jan 2008, 22:15
Post #439


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




pe releu ai doua borne + in care intra un papuc si DF care vine un surub pe care vine un fir verde care se duce la carbuni la alternator daca este releu mecanic tip vechi

This post has been edited by bygy007: 28 Jan 2008, 22:32

Attached thumbnail(s)
final.JPG ( Size: 221.99k ) Number of downloads: 3803


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 28 Jan 2008, 22:16
Post #440


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




dupa o lunga negociere cu un prieten am reusit sa-l conving sa-mi vanda un alternator de cielo.Pe el nu prea scrie nimik ma intreb ce putere ar putea avea??
Si inca ceva.Cum leg alternatorul ca acesta e cu releu incorporat si are un papuc cu 2 fire unul rosu si unul maro.Please help


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79 Pages « < 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 08:36
Forum Renault