DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

79 Pages « < 26 27 28 29 30 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii

badboy_marius
post 13 Jan 2009, 20:57
Post #811


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




astea sunt diodele , modelul ala de rahat? mi-am facut alternatorul...e a 3.-a oara cand schimb cate o dioda in 2 luni...

lopi, la fel mi sa int si mie. alternatorul...cand cade ceva, ala e de vina cam tot timpul.
uite...2 diode am schimbat. sa le frec.

This post has been edited by badboy_marius: 13 Jan 2009, 20:59


Attached thumbnail(s)
IMG_0183.JPG ( Size: 111.92k ) Number of downloads: 671


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 14 Jan 2009, 00:01
Post #812


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(lopi @ 13 Jan 2009, 18:59)
Revin si eu cu masuratori:

pe baterie am:
- cu motorul nepornit: 12.2V
- motor relanti (fara consumatori): 12V, mai variaza, foarte rar se duce la 12.5V
- motor la 2.000 ture (fara consumatori): 12.2V

- motor relanti (cu consumatori - faza lunga + aeroterma): 11.5V
- motor la 2.000 ture (cu consumatori - faza lunga + aeroterma): 11.53V

- acul in bord, este mereu pe rosu sau maxim pe hasurat. La nivelul alb nu ajunge deloc, cu asa valori, cred ca indica corect.
- am masurat de la borna minus a bateriri la masa releului si am 0V (deci bine)
- am facut mai bin contactele cu masa pe releu, alternator, caroserie (nu s-a rezolvat)
- am mai dat drumul un pic la curea, sa o pot apasa 1 cm (incarca ca si inainte)

Din valori, eu vad ca merg doar pe baterie  04.gif  , daca aprind un far, nu o mai pornesc  mad.gif

1. Daca e de la releu, il schimb si gata, nu ar fi mare lucru.
2. Daca e de la alternator ... mie mi se pare usor de desfacut  dry.gif  va mai cer ajutorul.
3. Bateria banuiesc ca iese din calcul daca am mereu 12.2 V, din vara si pana acum mereu a tinut peste 12 V.
*



fa aceste masuraori si in functie de valori iti spun unde sa te duci


14 Jan 2009, 00:04:
QUOTE(badboy_marius @ 13 Jan 2009, 20:57)
astea sunt diodele , modelul ala de rahat? mi-am facut alternatorul...e a 3.-a oara cand schimb cate o dioda in 2 luni...

lopi, la fel mi sa int si mie. alternatorul...cand cade ceva, ala e de vina cam tot timpul.
uite...2 diode am schimbat. sa le frec.
*


schimba modelul de punte (RA 220 ) SI NU O SA MAI AI PROBLEME

This post has been edited by bygy007: 14 Jan 2009, 00:04


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lopi
post 14 Jan 2009, 14:46
Post #813


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 22 April 08




Am facut din nou masuratori:

- 900 ture, fara consumatori: DF=11.23, borne=11.96
- 2.000 ture, fara consumatori: DF=11.11, borne=11.98
- 900 ture, cu consumatori: DF=10.44, borne=11.57
- 2.000 ture, cu consumatori: DF=10.2, borne=11.57

- am scos B+, turatiile nu cresc, raman la fel si incarca la fel !
- cu motorul oprit, am 0V pe B+
- cu motorul pornit, daca scot B+, imi vine curent pe B+ de 11.6V

Vad ca imi scad V pe baterie pe zi ce trece, cred ca merg doar pe baterie. Mereu am curent pe DF, nu am niciodata 0V.

alternatorul de vina ?


--------------------
dacia 1410 1992
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 14 Jan 2009, 19:05
Post #814


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




releul e bun problema este la alternator , diode defecte


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badboy_marius
post 14 Jan 2009, 21:11
Post #815


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




deci sa inteleg ca am punte de rahat, nu? pai...nu stiu daca are vreo legatura, dar pe una din diode scrie ceva de genu : MIC RAS252.


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
restromania
post 14 Jan 2009, 21:59
Post #816


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 17 December 08
From: Galati




Daca nu sunt prea insistent..ar putea sa imi zica si mie cineva la valorile de mai sus ce ar trebui sa fac? Sau care ar fi buba?


--------------------
Dacia Super Nova Clima 2001 - GL-88-SRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 14 Jan 2009, 22:09
Post #817


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Pentru restromania

QUOTE(bygy007 @ 13 Jan 2009, 01:30)
@restromania ATENTIE AI TENSIUNILE CAM MARI  maxim 14,4 in orice siutiatie ,eventual pune o tasta a aparatului pe plusul bateriei si alta pe plusul releului (cu verde in poza ) nu trebuie sa depaseasca 0,2-0,3 daca ai mai mult ia un releu cu fir de referinta sau remediaza acum am scris in acest post mai masoara valorile intre DF si masa si pune valorile , valorile corecte sint in acest post
*



Cred ca daca citesti mai atent, printre randuri, intelegi exact ce trebuie sa faci si de ce.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 15 Jan 2009, 01:42
Post #818


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(badboy_marius @ 14 Jan 2009, 21:11)
deci sa inteleg ca am punte de rahat, nu? pai...nu stiu daca are vreo legatura, dar pe una din diode scrie ceva de genu : MIC RAS252.
*


doar daca nu ai pus-o corect , eu am dat un sfat daca vrei sa il urmezi asta e treaba ta dar eu am punde cu RA de 8 ani si nu am umblat la ea


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lopi
post 15 Jan 2009, 14:02
Post #819


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 22 April 08




Am desfacut alternatorul.

Cu plusul pe dioda si cu minusul pe plusul de la alternator imi indica 520, daca inversez imi indica 1. Asa este la toate. Banuiesc ca sunt bune atunci.
Am facut ca aici:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=14610

Conduce curent doar intr-un singur sens.

La ce sa ma mai uit ?

This post has been edited by lopi: 15 Jan 2009, 14:03


--------------------
dacia 1410 1992
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 15 Jan 2009, 22:07
Post #820


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




indicat sa le masori cu firele scoase , masoara statorul si rotorul (pe rezistenta ) http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=496492 , mai multe detalii gasesti in acest post


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaboru4all
post 15 Jan 2009, 22:18
Post #821


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 10 December 08
From: Bucuresti/Sector2




am si eu o problema.....poate k s-a mai discutat despre ea...
Deci cand masina se afla in mers nu am nici o problema...problema e cand stau pe loc, la ralanti : daca aprin farurile(faza scurta) nu mai este nevoie sa aprind si altceva k deja acul meu deviaza spre rosu....si se stabilizeaza undeva intre zona hashurata si zona alba sin mijloc....si deja daca mai aprind si aprind si proiectoarele coboara aproape de rosu.si acest lucru se simte si la lumina din bord,cand aprind proiectoarele sau dau drumu la aeroterma se obeserva cum se slabeste si lumina din bord...


--------------------
Renault Megane 2.1 2008 - IF 11 RDU
Cand imi fuge pamantul de sub picioare,ma ambitinonez si fug si eu mai tare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lopi
post 15 Jan 2009, 22:36
Post #822


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 22 April 08




Am reusit sa scot carbunii, caut maine niste carbuni de Urziceni (am inteles ca astia ar fi buni). Nu stiu daca trebuiesc schimbati, dar carbunele de jos mi se pare ca nu face contact prea bine cu rotorul.

Puntea redresoare la mine cred ca este RA220 (modelul bun). Diodele mi se par "lipite" de punte, nu cred ca am cum sa le dau jos cu usurinta, eventual sa schimb toata puntea daca e defecta. Incerc sa vad cat pot sa desfac.

Citesc cum se face si masor si statorul si rotorul.
Am pus si niste poze.


Attached thumbnail(s)
IMG_6545.JPG ( Size: 117.98k ) Number of downloads: 608
IMG_6546.JPG ( Size: 80.7k ) Number of downloads: 604
IMG_6547.JPG ( Size: 92.26k ) Number of downloads: 602
IMG_6548.JPG ( Size: 98.65k ) Number of downloads: 592
IMG_6551.JPG ( Size: 116.27k ) Number of downloads: 203
IMG_6552.JPG ( Size: 108.43k ) Number of downloads: 186


--------------------
dacia 1410 1992
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 15 Jan 2009, 23:16
Post #823


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Periile arata bine. Incearca sa intorci peria care iti da senzatia ca nu calca bine pe inel. Apropo de inele, se vede o uzura cam mare la inelele colectoare de Cu. Nu stiu cat o sa te mai tina, dar mai poti trage de el asa. Bafta.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 15 Jan 2009, 23:40
Post #824


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




sfatul meu ,desfa puntea si curata tot , este posibil sa ai contacte imperfecte firele de la diode , cind asamblezi stringe bine cele 3 suruburi , la rotor da cu smirghel preferar intii cu granulatie mai mare apoi cu cel mai fin curet cu o cirpa dupa sau sufli , schimba periile ca deja ai sant in inele si alea nu se scot decit la strung , periile trebuiesc sa se miste foarte usor in carcasa de plastic ,nu trebuie sa se blocheze
si mare atentie rulmentul nu trebuie sa atinga de inel

This post has been edited by bygy007: 15 Jan 2009, 23:44

Attached thumbnail(s)
IMG_6551.JPG ( Size: 112.97k ) Number of downloads: 198
IMG_6548.JPG ( Size: 89.84k ) Number of downloads: 186


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lopi
post 16 Jan 2009, 00:12
Post #825


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 22 April 08




Am desfacut toata puntea. Imi da ca nu trece curent printr-o dioda. Am verifica si direct pe ea, la fel (am zis poate era firul sau legatura cumva). Imi da 1 pe ambele sensuri.

Dioda pare "lipita" de suport, se poate scoate cumva ? Se trage, roteste ?

This post has been edited by lopi: 16 Jan 2009, 00:12


--------------------
dacia 1410 1992
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 16 Jan 2009, 02:45
Post #826


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




diodele se sccot asa http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1364542 singurul lucru care era eronat era sistemul de masurare tie iti dadea prin bobinele statorului pentru exemplificare pin 2 scheme

Attached thumbnail(s)
423.JPG ( Size: 15.5k ) Number of downloads: 163
424.JPG ( Size: 16.35k ) Number of downloads: 116


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lopi
post 16 Jan 2009, 12:30
Post #827


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 22 April 08




Am incercat sa scot dioda.

- cu ciocan, cu contra, cu tubulara, cateva ore .... Am luat-o la bormasina, am dat 3 gauri, am luat-o la patent, am rupt partea superioara. De la caldura de la bormasina m-am uitat sa nu ard si celelalte 2 diode bune, inca sunt bune. Am scos doar partea superioara. E jale ....

Ma duc sa vad cat e o punte proasta macar la aia pot sa schimb usor diodele, eventual la SH sa vad de una ca asta, daca nici asa nu merge, poate tot la mecanic.

later edit:

Am rupt puntea, dupa vreo 4-5 ore de chinuit. Dioda a ramas la locul ei sad.gif .
Am intrebat la magazin si cica au avut punte cu diode la 25 RON, dar cred ca era modelul aiurea.
Merg la mecanic atunci si ma rezolva. Dioda sigur era defecta, cum a scris @bygy007, poate si altele. Revin cu ce probleme s-au gasit.

Poze cu ce am facut:

PS: Multumesc mult @bygy007 si @Siconi


This post has been edited by lopi: 16 Jan 2009, 13:28

Attached thumbnail(s)
IMG_6565.JPG ( Size: 80.89k ) Number of downloads: 147
IMG_6566.JPG ( Size: 81.98k ) Number of downloads: 127
IMG_6567.JPG ( Size: 98.01k ) Number of downloads: 125
IMG_6568.JPG ( Size: 57.58k ) Number of downloads: 123
IMG_6569.JPG ( Size: 56.86k ) Number of downloads: 125


--------------------
dacia 1410 1992
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniM
post 16 Jan 2009, 20:58
Post #828


Membru autentic


Group: Members
Posts: 580
Joined: 11 July 07
From: Gugulania




Am pus fulie de Oltcit,totusi cand semnalizez sau pun avariile sau stergatoarele ,acele de pe bord reactioneaza si ele :ori "clipesc" odata cu semnalizarea,ori cad mai jos cand aprind farurile.Ce poate fi?Releul de incarcare este nou.


--------------------
. . . - Skoda Octavia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 16 Jan 2009, 23:09
Post #829


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




citeste postul asta http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1685131 si pune rezultatul


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 17 Jan 2009, 13:02
Post #830


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




bygy, care varianta e mai eficenta: in stea sau in triunghi? E tot ca la asincrone si la generatoare?
Daca poti, explica-mi si mie, te rog, desi nu cred ca e locul aici, eventual pe PM, cum e cu motoarele cu rotor in scurt (cum functioneaza si la ce servesc ele ca scop). Mersi.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 17 Jan 2009, 14:34
Post #831


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




detalii gasesti aici animatii gasesti AICI

17 Jan 2009, 15:17:
QUOTE(Siconi @ 17 Jan 2009, 13:02)
bygy, care varianta e mai eficenta: in stea sau in triunghi? E tot ca la asincrone si la generatoare?
Daca poti, explica-mi si mie, te rog, desi nu cred ca e locul aici, eventual pe PM, cum e cu motoarele cu rotor in scurt (cum functioneaza si la ce servesc ele ca scop). Mersi.
*


eu am avut stator in triunghi , dar daca se duce 1-2 diode se cam duce si statorul , eu acum am stea , (pentru ca are sirma mai groasa , iar daca se arde 1 - 2 diode nu se arde si statorul) cu fulie mica si incarca ok

This post has been edited by bygy007: 17 Jan 2009, 15:17


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lopi
post 18 Jan 2009, 13:31
Post #832


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 22 April 08




S-a rezolvat problema la mine, la mecanic. Am luat alt alternator de la SH si merge excelent.

La alternatorul vechi era si o dioda dusa si rotorul era foarte uzat. Costul reparatiei era peste costul unui alternator de la SH.


--------------------
dacia 1410 1992
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 19 Jan 2009, 15:41
Post #833


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




L-ai reconfigurat TU in stea sau asa ai cumparat jucaria?


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 19 Jan 2009, 17:58
Post #834


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Mi s-a aprins in bord beculetul rosu de la alternator (unde arata cat incarca). Acesta s-a aprins in urma unei interventii in service cu privire la frane (schimbat etrieri, furtnele) + capete de bara.....

IN PLUS, ceea ce ma pune pe ganduri, a inceput turometru s-o ia razna (sare din 1000 in 3000 aiurea asa fara niciotreaba).... Alternatorul pare ca incarca destul de OK desi e cureaua dusa..

O fi scurt pe undeva tinand ca ala a umblat pe la rezervorul de lichid de frana si a miscat de fire SAU o fi altceva?


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 19 Jan 2009, 18:53
Post #835


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(Siconi @ 19 Jan 2009, 15:41)
L-ai reconfigurat TU in stea sau asa ai cumparat jucaria?
*


nu asa a fost


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 19 Jan 2009, 20:18
Post #836


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




*Apropo de mentiunea mea anterioara mi-am adus aminte ceva care poate fi important

Cand dau pe contact pe pozitia intermediara inainte de a porni masina (adica dau drumul la consumatori, astept sa se stinga beculetul de la injectie etc) acel beculet rosu de la acumulator sta pornit.... De aici ma gandesc ca e mai probabil sa fie un scurt pe undeva. Gresesc?


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 19 Jan 2009, 20:30
Post #837


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Tu ai masina cu motor pe injectie? Daca da, senzorul de la borcanul cu lichid de frana trebuie resetat. Becul ce e aprins nu e de la incarcare, ci arata o anomalie survenita, in cazul tau e senzorul care citeste presiunea in pompa de frana.
Se scoate borna PLUS de pe baterie, se desfileteaza senzorul pe jumatate, se pune borna la loc si se pune contactul. Apoi se strange la loc si ar trebui ca dupa ce pornesti motorul sa se stinga. Asa tin minte ca am resetat si la masinile de la servici... daca nu e asa, ma interesez si iti spun. Eu asa retin momentan.

19 Jan 2009, 20:33:
Beculetul cu pricina e la indicatorul de incarcare incorporat sau e intre 2 ceasuri, in parte de sus, cu un semn de exclamare pe el?! Daca e prima varianta (incorporat, cum e la indicatorul de benzina), atunci e un defect in alternator, care da confirmarea incarcarii (teoria cu beculetul e mai lunga si cred ca s-a mai vorbit ce rol are si cum face de se aprinde/stinge).
Daca e varianta a 2-a, atunci becul e aprins de la senzorul de pe pompa de frana.

This post has been edited by Siconi: 19 Jan 2009, 20:33


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 19 Jan 2009, 20:36
Post #838


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




AAAAA mersi mult siconi, chiar nu-mi trecea prin cap ca e o problema de senzor...

DAR ATENTIE... In bord nu se aprinde (!)-ul ... ci un beculet rosu langa volt-metru. Asta ca sa nu fie neintelegeri.

Prin senzor intelegi capacul rezervorului nu (acolo sunt puse contactele)?

EDIT: Cred ca e varianta 1, este incorporat in indicator, nu (!)-ul

20 Jan 2009, 15:51:
Si concluzia la mine dupa o vizita la electrician. Nicio problema. Alternatorul incarca 14V la relati. Beculetul in bord aparent e o anomalie de la releul de incarcare sau de pe undeva pe traseu. Probabil are legatura si cu turometrul care merge singur.

Mi-a spus ca n-are rost sa iau alt releu pentru ca astea noi sunt f.f.f proaste.

O alta observatie e ca atunci cand niciun ventilator nu functioneaza turometrul e OK... probabil se ating niste fire pe undeva... Mai vedem.

Multumesc de help smile.gif

This post has been edited by Executron: 20 Jan 2009, 15:51


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 21 Jan 2009, 00:57
Post #839


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




o schema aproximativa a sistemului tau de semnalizare incarcare

Attached thumbnail(s)
schema_alternator.jpg ( Size: 50.27k ) Number of downloads: 154


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 21 Jan 2009, 16:12
Post #840


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Prin senzor inteleg sonda care e infiletata in corpul pompei de frana. Ce vine pe capac e un fel de plutitor care sa iti semnalizeze daca ramai fara lichid. NU la ala ma referisem, ci la sonda de pe corpul pompei de frana. Acolo vine parca un singur fir, nu mai retin, dar il scoti degeaba ca nu se reseteaza senzorul decat prin metoda de mai sus.

21 Jan 2009, 16:16:
La faza cu ventilatorul si turometrul, cred ca ai lipsa masa undeva. Verifica daca nu cumva contactul e slab (oxidat, slabit papucul sau surubul).

This post has been edited by Siconi: 21 Jan 2009, 16:16


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79 Pages « < 26 27 28 29 30 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 13:23
Forum Renault