DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

79 Pages « < 27 28 29 30 31 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii

nelu_1985
post 23 Jan 2009, 16:58
Post #841


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




Dupa ce m-am saturat de faruri care slabesc in intensitate, relee de incarcare schimbate, si 3 alternatoare de dacie de 36 A, am dat azi peste un alternator Delco Remy de 70 A de pe un opel, alternatorul se potriveste aproape perfect. Pentru functionare i-am pus un bec alimentat pe plus contact si al doilea fir la surubul alternatorului special pentru asa ceva, este montaj provizoriu intrucat urmeaza sa trag firul in bord la martorul de incarcare baterie.
Valorile de incarcare:
-la 900 de ture incarca 14,4, cu faza scurta in relanti 14,4,
- la 2500 ~ aceleasi valori, cand pornesc ventilatorul scade putin in relanti pe la 13,8-13,9, in ture incarca normal, evident are releul incorporat,
Si acum "problema", e normal ca in relanti cand aprind faza scurta sa scada turatia putin, nu mi-am dat seama initial decat dupa ce am mers putin si am observat ca daca aprind faza sc. in relanti incepe sa trepideze usor si acul turometrului coboara pe la ~800 de ture de la 900, daca opresc faza se ridica inapoi acul si dispar trepidatiile; Din motive obiective am fost nevoit sa desfintez condensatorul de deparazitare, as vrea sa stiu daca influenteaza si daca da, intreb daca il pot lega la borna de + si la cea de - cum se leaga la alterntorul de dacie (asta avea alt surub pentru condensator) si iarasai daca influenteaza + contact luat de pe bobina, repet provizoriu pana trag firul in bord la martor.
Costul piesei 50 lei, manopera din partea casei., mai tarziu bag niste poze.


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 23 Jan 2009, 18:03
Post #842


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Din cate stiu eu, condensatorul e pentru deparazitare, ca sa nu auzi turatia motorului sau fluieratul alternatorului in difuzoare cand asculti la radio (mai ales daca e model mai vechi si nu are deparazitare in el din fabrica). Altfel, nu deranjeazax cu nimic prezenta sau absenta lui. Numai sa il conectezi la locul lui, nu unde ai dori tu, daca nu cunosti schema electrica a respectivului alternator.
By the way,... unde ai gasit alternatorul asta? La ce bani? As fi tare doritor sa am asa ceva.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 23 Jan 2009, 21:29
Post #843


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




stiu ca (,) condensatorul ala e de deparazitare, dar intrebam daca se poate lega ca la alternatorul de dacie la surubul + si lacel cu -, pana la urma tot asa era legat si la alternatorul asta doar ca mai avea surubelu ala in plus.
Alternatorul mi la dat un coleg de munca, la adus din Olanda odata cu masina (opel astra '94, 1400cmc), impreuna cu alte piese de schimb luate dintr-un centru de dezmembrari, i-am dat 50 lei pe el, oricum nu vroia sa-i ia nici pe aia. Pe la noi pe la dezmembrari auto straine, un alternator desta se invarte pe la ~300 lei, eu l-am desfacut astazi sa-i inlocuiesc surubul de 6 cu + ca era rupt, si l-am sters am masurat puntea de diode, l-am uns, am verificat carbuni, rulmenti si e foarte ok, piesa noua costa 890 lei, intamplator lucrez in domeniu piese auto import. Daca gasesti unu nu-l lasa din mana, merita fiecare leu


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badboy_marius
post 23 Jan 2009, 23:17
Post #844


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




salut!

am dat de alternatorul pe care l-am avut pe masina cand am luat-o, prin beci, pe care l-am dat jos acu ceva timp ca imi picase, banui ca ceva la puntea de diode, nu am stat sa verific, pentru ca aveam altu si l-am pus pe ala.
am vazut ca are o fulie mai mica decat aia normala pe care o aveam la alternatorul meu, si dubla, normal ca am schimbat-o, dar intrebare, studiind umpic alternatorul...pare altfel decat ce am eu pe dacie( ma refer in primul rand la puntea de diode, e mai mare), si...avea si fulia aia dubla, mai mica...
las pozele sa vorbeasca si daca stiti ceva de modelu asta....sunt curios. tot 36A este inscriptionat. blink.gif


merrci

This post has been edited by badboy_marius: 23 Jan 2009, 23:19

Attached thumbnail(s)
Imag002.jpg ( Size: 192.27k ) Number of downloads: 890
Imag003.jpg ( Size: 200.3k ) Number of downloads: 921
Imag005.jpg ( Size: 325.94k ) Number of downloads: 915
Imag006.jpg ( Size: 379.62k ) Number of downloads: 921
Imag004.jpg ( Size: 350.05k ) Number of downloads: 907


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 24 Jan 2009, 00:34
Post #845


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Tot legat de fulie. Cum aflu si eu la Nova dimensiunea fuliei mele pentru ca am fost sa-mi iau o curea nou de alternator si m-a intrebat ala tipul fuliei pentru ca are curele pentru doua dimensiuni. Scrie pe undeva pe ea/alternator?


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 24 Jan 2009, 09:16
Post #846


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




In general pe alternatoarele de nova, e un singur tip de fulie, model mic, vezi in poza lui marius de mai sus fulia cea mai mica, cealalta mare e pentru unele berline de fabricatie pana in 90-92, cu alternatoare de 36 A, deci daca tu ai alternatorul original implicit trebuie sa ai fulie mica, deci se impune montarea unei curele de 1200 si neaparat de fartec daca gasesti ambalata si nu la kil ca nustiu de ce am impresia ca alea "la kil" is contrafacute, pentru cine are fulie mare la alternator si la pompa de apa deasemenea are nevoie de curea de 1218;
Exista posibilitatea sa gasesti inca un tip mai scurt de 119zeci si ceva, dar asta probabil ca nu pernite intinderea mai mare a curelei + ca te necajesti si sa o montezi.

This post has been edited by nelu_1985: 24 Jan 2009, 09:16


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badboy_marius
post 24 Jan 2009, 17:40
Post #847


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




si asta e posibil sa fie alternator de nova? sau...?


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 24 Jan 2009, 17:42
Post #848


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




nu cred marius, am zis de fulie doar, oricum a ta e dubla...nu stiu ce provenienta ar putea avea alternatorul, are cumva releu incorporat?


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badboy_marius
post 24 Jan 2009, 17:58
Post #849


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




nu are releul incorporat....cred. eu initial ma gandeam la vreo masina industriala ceva, tractor, camion...buldozer...chiar nu am nici cea mai mica idee.

defapt nu stiu cu releul...ca vad acolo un papuc tata de unde iese un fir si intra la puntea de diode acolo...

This post has been edited by badboy_marius: 24 Jan 2009, 18:00


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 Jan 2009, 18:19
Post #850


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




te gandeai bine, e de tractor. E notat 'c' firul ala cumva?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badboy_marius
post 24 Jan 2009, 18:30
Post #851


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




mai mult ca sigur, da.

si cum e? merita sa il repar? sau acelasi randament ca si cel de dacie il are?


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 24 Jan 2009, 22:29
Post #852


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Cam la fel. diferenta e fulia aia mai mica ce iti ofera o turatie mai mare a alternatorului la relanti, deci o incarcare mai buna si o lumina care nu isi pierde stralucirea cand care duratia la relanti. Cred ca atat. Restul face releu de incarcare care nu era pe alternator nici la tractor. Din cate stiu eu, doar la Oltcit au fost modele de alternator cu releu incorporat. Asta pana sa apara DSN.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badboy_marius
post 24 Jan 2009, 22:44
Post #853


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




in cazul asta, pun o alta intrebare, e puntea de diode mai tzeapana, mai durabila...?

aaaa, si firul ala care intra la puntea de diode , pana la urma ce rol are?


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 24 Jan 2009, 22:51
Post #854


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Nu stiu daca nu cumva e firul care iti vine de la martorul de incarcare de pe bord... Parca asa tin minte... sa nu cumva sa ma insel. Sa isi dea cu parerea unul mai versat ca mine in alternatoare ca sa nu te indrum gresit.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 25 Jan 2009, 17:59
Post #855


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ala e firul de 'control'.

Io zic sa-l lasi sa sa-ti iei un alternator de 50 A, ca nu-s scumpe la SH.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 25 Jan 2009, 19:20
Post #856


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Deci am avut dreptate, argon a confirmat asta. E firul care merge la becul martor de incarcare (de control). Il poti folosi si fara sa legi ceva la firul ala, dar trebuie sa il izolezi in acest caz.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badboy_marius
post 25 Jan 2009, 22:26
Post #857


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




e 50 de lei unu la dezmembrari de 50A, deocamdata imi mere ok asta.

cel care imi mai umbla pe la alternator, defapt, cel care mi la reparat de fiecare data, mi-a spus ca cel de 36A este suficient pentru dacie...si mi-a insirat asa...farurile trag cam xA, aeroterma cam xA, stergatoarele xA etc, si adunand toti consumatorii, tot mai putin de 36A ne iesea.


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 25 Jan 2009, 22:59
Post #858


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Atata numa ca are 36A la 10000rpm.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 25 Jan 2009, 23:18
Post #859


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




QUOTE(Siconi @ 25 Jan 2009, 19:20)
Deci am avut dreptate, argon a confirmat asta. E firul care merge la becul martor de incarcare (de control). Il poti folosi si fara sa legi ceva la firul ala, dar trebuie sa il izolezi in acest caz.
*




alternatoru ala, desfai capacul si vezi ce diode are,daca are unele Mari RA 230 e mult mai buna puntea de diode, presupun ca sti cum arata un bloc de diode de alternator de dacie cu pastile(diode) dalea negre mici..cat varfu la pix biggrin.gif ,...e alea Ra 230 is cam de 4-5 ori ca dimensiune,..si is prinse pe un alt fel de radiator.... puntea Ra ..e caderea de tensiune mult mai mica pe diode, fata.de pastilele alea nesuferite..aia ii avantajul...ala in constructie..pare tot ca unu de dacie....numa puntea mi se pare diferita blink.gif
mai ales ca e facut de EP radmasa.gif

cred ca a fost pe aro montat,.am vazut pe un 24x montat

This post has been edited by ct-03-tvy: 25 Jan 2009, 23:22


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
plsx
post 28 Jan 2009, 17:35
Post #860


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 30 December 08




Buna Seara..
mi-a iesit par alb de cand ma chinui sa imi fac si eu incarcarea..
cu motorul in 3000-4000 ture am aproape 17 v la bornele bateriei..
pana acum am facut asa:
-schimbat 1 alternator
-schimbat 5 relee(3 mecanice,2 electronice)
Tot degeaba..
Am tras azi alta dacie(la care incarcarea e buna) langa a mea si m-am apucat de masurat fiecare fir in parte..singura diferenta este la firul B+(plus prin contact).
Am verificat cu multimetrul pe borna + a bateriei si B+ de la releu cu un multimetru digital pe pozitia 2k Ohmi(este singura unde a fost diferenta)unde la masina mea indica 250 iar la cea buna in jur de 900..
Precizes ca este vb de o dacie sport din 89(cea rea) si o berlina din 2000(cea buna)
Intrebare mea este daca firul B+ se duce prin contact direct la baterie sau mai trece prin alceva?
Alte posibile rezolvari..
Va rog sa raspundeti repede daca stiti(mie mila de saraca baterie care are numai 2 sapt)


--------------------
Dacia Coupe 1410 Coupe 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Jan 2009, 17:37
Post #861


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




masa proasta!

unde, vezi si tu, desfa si curata cablul gros de la carcasa ambreiajului, bornele ce vin pe baterie si manunchiul de fire ce se prind pe contraaripa(unde merge si tresa de la alternator)


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 28 Jan 2009, 17:44
Post #862


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(plsx @ 28 Jan 2009, 17:35)
Buna Seara..
mi-a iesit par alb de cand ma chinui sa imi fac si eu incarcarea..
cu motorul in 3000-4000 ture am aproape 17 v la bornele bateriei..
pana acum am facut asa:
-schimbat 1 alternator
-schimbat 5 relee(3 mecanice,2 electronice)
Tot degeaba..
Am tras azi alta dacie(la care incarcarea e buna) langa a mea si m-am apucat de masurat fiecare fir in parte..singura diferenta este la firul B+(plus prin contact).
Am verificat cu multimetrul pe borna + a bateriei si B+ de la releu cu un multimetru digital pe pozitia 2k Ohmi(este singura unde a fost diferenta)unde la masina mea indica 250 iar la cea buna in jur de 900..
Precizes ca este vb de o dacie sport din 89(cea rea) si o berlina din 2000(cea buna)
Intrebare mea este daca firul B+ se duce prin contact direct la baterie sau mai trece prin alceva?
Alte posibile rezolvari..
Va rog sa raspundeti repede daca stiti(mie mila de saraca baterie care are numai 2 sapt)
*


citeste acest post si masuratorile din acest post si spune valorile poate te ajut


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
plsx
post 28 Jan 2009, 17:45
Post #863


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 30 December 08




QUOTE(argon @ 28 Jan 2009, 17:37)
masa proasta!

unde, vezi si tu, desfa si curata cablul gros de la carcasa ambreiajului, bornele ce vin pe baterie si manunchiul de fire ce se prind pe contraaripa(unde merge si tresa de la alternator)
*



o sa incerc maine..
totusi nu intele la ce te referi prin cablul gros de la carcasa ambreiajului?


--------------------
Dacia Coupe 1410 Coupe 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Jan 2009, 17:51
Post #864


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




de la minus baterie ti se duce un cablu gros la surubul respectiv, langa fereastra de vizitare a volantei.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 28 Jan 2009, 22:20
Post #865


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Mai e si tresa de masa de la alternator la contra-aripa. De obicei aici apar bubele si nimeni nu verifica integritatea acestui contact important.
Urmareste ce a spus bygy007. Are experienta omul asta.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
plsx
post 29 Jan 2009, 22:04
Post #866


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 30 December 08




am rezolvat partial problema azi..partial in sensul ca la relantiu am 13v iar cu motorul turat la 2000 am in jur de 14,4..totusi daca turez mai tare sare de 15..
ceea ce nu inteleg e de ce nu e aceiasi tensiune indiferent de turatie(e releu electronic luat de pe berlina din 2000 la care tensiunea era de 14,2 indiferent de turatie) huh.gif


--------------------
Dacia Coupe 1410 Coupe 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 29 Jan 2009, 23:33
Post #867


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




se pare ca nu ai citit sau nu ai inteles postul meu de mai sus totusi masoara astfel pune o tasta pe +baterie si cealalta pe +de la releul de incarcare si vezi ce indica , o indicatie peste 0,3V ceea ce indica o cadere de tensiune pe contact , modul de remediere este scris mai sus sau inlocuirea releului existent cu unul cu fir de referinta
mai masoara intre masa si iesirea releului
1 relanti cu consumatori
2 relanti fara consumatori
3 turat la 2000 ture fara consumatori
4 turat la 2000 ture cu consumatori

Attached thumbnail(s)
releu_2.jpg ( Size: 10.72k ) Number of downloads: 276


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
plsx
post 30 Jan 2009, 00:48
Post #868


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 30 December 08




QUOTE(bygy007 @ 29 Jan 2009, 23:33)
se pare ca nu ai citit sau nu ai inteles postul meu de mai sus totusi masoara astfel pune o tasta pe +baterie si cealalta pe +de la releul de incarcare si vezi ce indica , o indicatie peste 0,3V ceea ce indica o cadere de tensiune pe contact , modul de remediere este scris mai sus sau inlocuirea releului existent cu unul cu fir de referinta
mai masoara intre masa si iesirea releului
1 relanti cu consumatori
2 relanti fara consumatori
3 turat la 2000 ture fara consumatori
4 turat la 2000 ture cu consumatori
*



am inteles ce ai zis...din pacate cand am voiam sa ma apuc sa masor a inceput ploaia..daca imi permite vremea maine o sa fac ceea ce ai zis!
Multumesc

<span class='edit'>30 Jan 2009, 13:57:</span>
B+ si plusul bateriei --> 0,2

Intre DF si masa mi-a variat foarte mult(facand ca in filmuletul atasat)

Relantii fara consumatori-->~0,8
Relantii cu consumatori(faza de drum+aeroterma)-->~0,7
Turat 2000 rpm(dupa ureche,nu am turometru) fara consumatori-->~1,9
Turat cu consumatori-->0,3

Nu stiu cat de bine sunt facute masuratorile pt ca le-am facut in graba..daca este nevoie le mai fac odata wacko.gif

This post has been edited by plsx: 30 Jan 2009, 13:59

Attached File(s)
Attached File  Picture_005.MOV ( 8.9mb ) Number of downloads: 62


--------------------
Dacia Coupe 1410 Coupe 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 30 Jan 2009, 19:08
Post #869


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




b6sdir.jpg

va puteti da seama cumva, fulia e daia mica sau mare?

aia de oltcit cum arata?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 30 Jan 2009, 19:12
Post #870


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Mare


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79 Pages « < 27 28 29 30 31 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 13:53
Forum Renault