DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

79 Pages « < 29 30 31 32 33 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii

bygy007
post 25 Feb 2009, 10:54
Post #901


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




prin straparea pinilor 5 , 6 ,7 acolo sint niste rezistente , se pot face combinatii daca te intereseaza o sa pun un scan cu schema interna a integratului , o aveam intr-o carte mai veche dar trebuie sa o caut


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 25 Feb 2009, 11:37
Post #902


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Eu zic sa nu te obosesti degeaba. Nu va folosi decat la cultura generala. Daca integratul NU se mai fabrica, nu avem cum sa punem in practica teoria. Dar de amorul artei e o.k.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 4 Mar 2009, 22:16
Post #903


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Salutare!
Am inlocuit si eu un releu din acela negru si mare smile.gif , pentru ca cel vechi nu prea mai incarca si oscila intensitatea becurilor.

Problema cu cel actual este ca se duce cu usurinta pe acul pe rosu+ ... Am tot umblat la rotia zimtata, chiar si la acel surubel, dar tot degeaba. Cum ar trebui sa le reglez, sau poate o fi si releul asta defect; cum imi dau seama? Desi este mecanic, nu prea vad ce ar putea fi defect la el...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 5 Mar 2009, 00:55
Post #904


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ia vezi pe undeva prin interior are o sirma cu nichelina nu cumva este arsa , dar cel mai bun lucru este inlocuirea releului asta cu unul cu fir de referinta , detalii gasesti in topic


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 7 Mar 2009, 08:29
Post #905


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Mda, ai dreptate bygy007, era un firicel intr-o oarecare forma de arc cam neagra, la cel vechi arata bine.. OK, merci; inseamna ca din reglajele alea ma pot descurca totusi, nu stiam de firul ala... biggrin.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 7 Mar 2009, 09:55
Post #906


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




am gasit si eu spre surprinderea mea in alternator de 50A(masina din 89) un fir care ajunge pe blocu de diode ruginit si rupt, plasticul de langa surubul care prindrea papucul(rupt si ruginit, despre el vbeam) era topit.

intre oricare 2 captele ale statorului am 1 ohm,intre capete si masa nu exista scurt. rotorul are cam 4,5 ohmi

ce fac eu cu papucu care s-a rupt?
trebuie cumva sa prelungesc...sarmele nu mai ajung pana la diode.... sa pun un fir lipit acolo cu un papuc nou pe el? rezista lipiturile cu cositor in alternator sau se incinge rau pe acolo?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 7 Mar 2009, 10:32
Post #907


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




ca sa fii mai sigur stringe o clema ceva peste lipitura


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 7 Mar 2009, 14:03
Post #908


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




cositorul are punctul de topire peste 200 de grade. Emailul in care este imbracata sarma din alternator crapa pe la 90 - 100 de grade. Poti sa lipesti linistit cu cositor un papuc de firul ala dar sa il lipesti calumea, nu lipitura superficiala.

Eu am toata instalatia fata facuta de la 0 de mine si fiecare papuc este lipit cu cositor, papucii de la alternator si la borne de asemenea.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiu_dsi
post 7 Mar 2009, 15:27
Post #909


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 7 March 09




din ce cauza se poate opri cd-playerul cand motorul este la relanti?sa fie bateria prea terminata?sau incarcarea proasta?cu motorul turat nu se opreste cd-playerul!


--------------------
dacia 1310 L dacia 1310 L 1996 - PH 03 GRW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tataye
post 7 Mar 2009, 21:11
Post #910


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 4 October 07




Eu am patit-o cam la fel...Dupa ce am cumparat masina am schimbat casetofonul cu unul nou dar pe firele care erau trase deja...Casetofonul se oprea si apoi pornea cand: puneam frana, puneam avarii, porneam aeroterma, stergatoare...De ce??? Meseriasul care trasese firul de + pentru casetofonul vechi il luase de undeva de deasupa panaului de sigurante de pe niste papuci blink.gif ... am cuplat +-ul direct pe baterie si acum nu mai am probleme...
Acum verifica si tu de unde ai +-ul luat sa nu patesti ca si mine biggrin.gif cand era motorul turat releul incarca bateria...cand e la relantiu incarca foarte putin...
Ai grija sa nu-ti fure ceva curent...verifica si legaturile de la casetofon sa fie facute bine... rolleyes.gif

This post has been edited by Tataye: 7 Mar 2009, 21:16


--------------------
Dacia 1310 TLX a.k.a. BABU - Born 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 7 Mar 2009, 22:57
Post #911


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(cristitranca @ 7 Mar 2009, 09:55)
am gasit si eu spre surprinderea mea in alternator de 50A(masina din 89) un fir care ajunge pe blocu de diode ruginit si rupt, plasticul de langa surubul care prindrea papucul(rupt si ruginit, despre el vbeam) era topit.

intre oricare 2 captele ale statorului am 1 ohm,intre capete si masa nu exista scurt. rotorul are cam 4,5 ohmi

ce fac eu cu papucu care s-a rupt?
trebuie cumva sa prelungesc...sarmele nu mai ajung pana la diode.... sa pun un fir lipit acolo cu un papuc nou pe el? rezista lipiturile cu cositor in alternator sau se incinge rau pe acolo?
*


firul ala rupt de unde e de la punte sau de la stator , statorul cite sirme are la o legatura , recomand schimbarea acelei piese din plastic , aia s-a defectat ca ai avut o legatura slaba, daca acel papuc este de la o dioda recomand schimbarea diodei respective detalii despre reparare gasesti aici
valorile masuratorilor sint bune
QUOTE(sergiu_dsi @ 7 Mar 2009, 15:27)
din ce cauza se poate opri cd-playerul cand motorul este la relanti?sa fie bateria prea terminata?sau incarcarea proasta?cu motorul turat nu se opreste cd-playerul!
*




la tine problema pare a fi de la contact
cea mai buna alimentare este de la blocul de lumini de la surub printr-o siguranta de 5A

This post has been edited by bygy007: 7 Mar 2009, 23:03


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 8 Mar 2009, 01:17
Post #912


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Am pus alt firicel de nichelina, n-am mai stat sa schimb releul; intr-adevar ala era ars, apoi am l-am reglat dupa acul din bord(stiu ca nu-i corect, dar merge), desi taica-miu e electronist biggrin.gif , nu se mai baga, ma lasa pe mine peste tot.

Sa traiesti bygy007 happy.gif

This post has been edited by v_razvan_c: 8 Mar 2009, 01:18


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 8 Mar 2009, 01:22
Post #913


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




cel mai bine cu aparat de masura , cum am zis a mia oara pe topicul asta indicatia aparatului din bord este relativa , nu poti face un reglaj bun lundu-te dupa el


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 8 Mar 2009, 01:33
Post #914


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Da da da, stiu, tocmai de aceea am spus ca nu e bine cum am facut, dar e OK, nu mai tremura intensitatea becurilor, parca se vede ca incarca mai bine, nu mai ajunge pe rosu cu plus, deci merge si asa. Poate de curiozitate sa masor sa vad ce zice... smile.gif

This post has been edited by v_razvan_c: 8 Mar 2009, 01:33


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 8 Mar 2009, 09:23
Post #915


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




pt casetofon depinde de caderile de tensiune care le ai...aparatele noi se opresc cand scade tensiunea mult
la mine un electrician calificat(am montat la service sa nu pierd garantia aparatului), membru daciaclub inclusiv care se pricepe a luat + de la rigleta de +permanent de sub bord

cand alternatorul incarca...n-am avut nici cea mai mica problema...dar acu cand sta muuult pe rosu, normal ca bateria cu motorul oprit are o tensiune mica si cum cuplez un comutator se opreste radioul....masoara si incarcarea


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiu_dsi
post 8 Mar 2009, 18:51
Post #916


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 7 March 09




am +ul legat direct la baterie!si tot se opreste!bateria este cam pe duca!am mai avut probleme din astea cand am luat masina,si dupa ce am schimbat bateria cu una noua problema disparuse!!!dar acum se opreste dupa ce am montat in spate 2 difuzoare magnat de 50w!pana sa le montez nu aveam nici un fel de problema cu toate ca am in porbagaj o statie si un subwoofer de 300w!ar putea fii vreun fir legat aiurea?eu am respectat + cu + si - cu -!nici eu nu mai stiu ce sa zic!poate sa ami de cineva un sfat!pls rolleyes.gif


--------------------
dacia 1310 L dacia 1310 L 1996 - PH 03 GRW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 11 Mar 2009, 21:20
Post #917


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




cum iti dai seama daca statoru e bun?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 11 Mar 2009, 21:47
Post #918


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Si eu am statie de 300W si restul de difuri pe masina si dupa vreo 2 ore de ascultat muzica cu portbagajul deschis si motorul oprit, am reusit sa pornesc masina fara nici cea mai mica urma de oboseala. Mentionez ca NU am condensator de protectie pentru baterie. Iar cu motorul pornit nici atat nu sunt probleme. Dar nu am greseli de contact si nici trasee inutile de fire, incarcarea e buna, bateria la fel, iar alternatorul merge ca uns, asigurand tensiunea necesara incarcarii in orice regim de turatie. Mai vreau totusi sa pun o fulie mica de Oltcit, spre linistea mea, ca uneori imi scade stralucirea farurilor cand e si muzica pornita, ceea ce imi spune ca se consuma ceva mai mult decat se produce.

Treaba la tine cred ca e din alternator (in caz ca nu l-ai verificat complet) sau din releul de incarcare. Pune unul cu fir de referinta si scapa de o durere de cap. Bateria ta fie e terminata, fie nu mai are cine s-o incarce si saraca tot da din ea pana cade.

Mai propun sa verifici si ce cadere de tensiune ai pe firul de alimentare al playerului tau, sa nu iti fure curent cumva. Masoara intre PLUS pe player (chiar la iesirea din aparat, nu in zona bateriei) si PLUS pe baterie, direct pe borna de PLUS. Daca ai mai mult de 0.5V e o problema.

This post has been edited by Siconi: 11 Mar 2009, 21:50


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 11 Mar 2009, 23:01
Post #919


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(cristitranca @ 11 Mar 2009, 21:20)
cum iti dai seama daca statoru e bun?
*


vizual (ochiometric) sa nu fie infasurari arse (negre si sa se curete emailul usor) lovite intretupte sau sa dea la masa (carcasa)


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neamtzu25
post 12 Mar 2009, 00:28
Post #920


cu masina nu te plimbi!!fugi cat poate...


Group: Members
Posts: 175
Joined: 10 March 09




sal
de cate ori ma dau jos din masina cand ating usa simt cum pa pisca un curent mic,,cica ar fi ded la cd player dar ce si cum nu stiu...estept detalii si ce trebuie sa fac


--------------------
DACIA 1,4 berlina S 1997 - BR 28 PSM
cea mai mare problema la masina:TACANITU dintre volan si scaun:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 12 Mar 2009, 01:12
Post #921


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(neamtzu25 @ 12 Mar 2009, 00:28)
sal
de cate ori ma dau jos din masina cand ating usa simt cum pa pisca un curent mic,,cica ar fi ded la cd player dar ce si cum nu stiu...estept detalii si ce trebuie sa fac
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif sa te legi la PAMINT , aia e electricitatate statica , imposibil sa nu fi facut pe la fizica chiar de pe la inceput cu rigla de plastic frecata de par si cu hirtiutele laugh.gif schimba hainele eventual husele de pe scaun

pentru mai multe detalii inearca aici

This post has been edited by bygy007: 12 Mar 2009, 01:15


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 12 Mar 2009, 17:07
Post #922


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Are tapiterie sau huse din material sintetic si datorita frecarii cu hainele se produce energie electrostatica (in unele cazuri atinge si 5kV sau mai mult). Mai stiu si pe altii care patesc asa. Nu e de la nici un player. Citeste ce ti-a postat bygy007.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 12 Mar 2009, 18:03
Post #923


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




e si de la haine.....f des o patesc mai cu toate porcariile metalice

acum...am dat jos statorul..am ciocanit alternatorul, l-am desfacut(a iesit rulmentul dinspre perii-a ramas pe ax)
cum il scot de acolo? dar pala din fata?
sa spal in apa si rotorul sau doar statorul?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiu_dsi
post 12 Mar 2009, 19:56
Post #924


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 7 March 09




MAI BAIETI VA MULTUMESC MOOLT DE TOT PT SFATURI!BATERIA ESTE C-AM DUSA IN PRIMUL RAND SI IN AL DOILEA CRED CA ERA DE LA MASA!ERA PROST PUSA SI CU FIR SUBTIRE!ALTA TREABA ESTE CA AM VB CU UN INGINER ELECTRONIST SI MI-A SPUS CA UN ALTERNATOR DE DACIE BAGA CEL MULT 400 DE AMPERI!SI DACA CONSUMATORII DE PE MASINA ADUNATI TREC DE ACEASTA VALOARE ATUNCI ALTERNATORUL SE CHINUIE SA SUPRAVIETUIASCA SI LOGIC K NU FACE FATA!CICA AR FII O CAUZA PT INCARCARE PROASTA!BAFTA MULTA!ASTEPT PARERI! biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 L dacia 1310 L 1996 - PH 03 GRW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 12 Mar 2009, 20:14
Post #925


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




saracu...400A?
si el e de 50A.....
ori ai inteles gresit..ori....nu stiu cat se pricepe la electronica



--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 12 Mar 2009, 20:25
Post #926


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




400?smile.gif)poate e de la BAT-MOBIL!


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 12 Mar 2009, 21:53
Post #927


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




O fi vrut sa zica max. 40A referindu-se la cele de 32, 36, respectiv 40. Probabil a omis pe cel de 50A. Cert e ca daca avea peste 100A macar era AUR CURAT ! Dar el saracul abia daca scoate jumatate. E o intelegere gresita, sunt sigur. Oricum, cred ca Sergiu a inteles ce era de inteles.
Apropo, Sergiu, te rog nu mai scrie cu litere mari (CAPS LOCK) fiindca e ca si cum ai zbiera pe cineva, ori la tine nu e cazul prin exprimarea ta. Fii rezonabil si adapteaza scrisul ca putem citi si normal.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 12 Mar 2009, 23:11
Post #928


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




poate era vorba de baterie , si asta la pornire pentru scurt timp


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adryano
post 19 Mar 2009, 21:32
Post #929


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 4 January 06




sall azi m-am chinuit si io cu alternatoru' si releu' la coaja de 1300 si iata ce valori au rezultat:

la relanti faza scurta aprinsa .... oprita
-bat + bat= 14.26v .... 15.22v
-alt +alt= 14.47v ... 15.73v
-alt + releu= 12.34v ... 14.06v
-bat + releu= 11.96v ... 13.69v

inlocuit releul cu unul electronic:
la relanti faza scurta aprinsa ... oprita
-bat + bat= 13.87v ... 15.35v
-alt +alt= 13.63v ... 15.55v
-alt + releu= 11.33v ... 13.60v
-bat + releu= 11.22v ... 13.55v
inlocuit si alternatorul cu unul romanesc punte noua (modelul cel cu 6 diode mici) si perii colectoare noi (cu releul electronic):
la relanti faza scurta aprinsa ... oprita
-bat + bat= 14.16v ... 14.54v
-alt +alt= 14.34v ... 14.66v
-alt + releu= 12.75v ... 13.87v
-bat + releu= 12.70v ... 13.67v

iata alternatorul sev marchal (cica ar fi de 35A??) cel vechi:


19032009.jpg ( Size: 401.6k ) Number of downloads: 381

nus ce sa mai cred care e mai bun?? cum tre sa fie valorile cat de cat sa nu oscileze luminile cu acceleratia??

This post has been edited by adryano: 19 Mar 2009, 22:01


--------------------
daCIA Hygan Preferance 1.4 petrol - TM
320d
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 20 Mar 2009, 22:34
Post #930


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(adryano @ 19 Mar 2009, 21:32)
sall azi m-am chinuit si io cu alternatoru' si releu' la coaja de 1300 si iata ce valori  au rezultat:

la relanti    faza scurta aprinsa  ....          oprita   
-bat + bat=      14.26v                ....          15.22v
-alt  +alt=        14.47v                  ...        15.73v
-alt + releu=    12.34v                  ...        14.06v
-bat + releu=  11.96v                  ...        13.69v

inlocuit releul cu unul electronic:
la relanti    faza scurta aprinsa  ...            oprita   
-bat + bat=      13.87v                    ...        15.35v
-alt  +alt=        13.63v                    ...        15.55v
-alt + releu=    11.33v                    ...        13.60v
-bat + releu=  11.22v                    ...        13.55v

*


daca puneai unul cu fir de referinta sau gaseai caderea de tensiune de 1,2V (intre + baterie si + releu ) pe traseul expus de mine la sfirsitul postului


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79 Pages « < 29 30 31 32 33 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 21:09
Forum Renault