Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii
![]() ![]() ![]() |
Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii
bygy007 |
![]()
Post
#901
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|||
Siconi |
![]()
Post
#902
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Eu zic sa nu te obosesti degeaba. Nu va folosi decat la cultura generala. Daca integratul NU se mai fabrica, nu avem cum sa punem in practica teoria. Dar de amorul artei e o.k.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#903
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Salutare!
Am inlocuit si eu un releu din acela negru si mare ![]() Problema cu cel actual este ca se duce cu usurinta pe acul pe rosu+ ... Am tot umblat la rotia zimtata, chiar si la acel surubel, dar tot degeaba. Cum ar trebui sa le reglez, sau poate o fi si releul asta defect; cum imi dau seama? Desi este mecanic, nu prea vad ce ar putea fi defect la el... |
--------------------
-
-
-
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#904
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ia vezi pe undeva prin interior are o sirma cu nichelina nu cumva este arsa , dar cel mai bun lucru este inlocuirea releului asta cu unul cu fir de referinta , detalii gasesti in topic
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#905
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Mda, ai dreptate bygy007, era un firicel intr-o oarecare forma de arc cam neagra, la cel vechi arata bine.. OK, merci; inseamna ca din reglajele alea ma pot descurca totusi, nu stiam de firul ala...
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#906
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
am gasit si eu spre surprinderea mea in alternator de 50A(masina din 89) un fir care ajunge pe blocu de diode ruginit si rupt, plasticul de langa surubul care prindrea papucul(rupt si ruginit, despre el vbeam) era topit.
intre oricare 2 captele ale statorului am 1 ohm,intre capete si masa nu exista scurt. rotorul are cam 4,5 ohmi ce fac eu cu papucu care s-a rupt? trebuie cumva sa prelungesc...sarmele nu mai ajung pana la diode.... sa pun un fir lipit acolo cu un papuc nou pe el? rezista lipiturile cu cositor in alternator sau se incinge rau pe acolo? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#907
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ca sa fii mai sigur stringe o clema ceva peste lipitura
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#908
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
cositorul are punctul de topire peste 200 de grade. Emailul in care este imbracata sarma din alternator crapa pe la 90 - 100 de grade. Poti sa lipesti linistit cu cositor un papuc de firul ala dar sa il lipesti calumea, nu lipitura superficiala.
Eu am toata instalatia fata facuta de la 0 de mine si fiecare papuc este lipit cu cositor, papucii de la alternator si la borne de asemenea. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
sergiu_dsi |
![]()
Post
#909
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 7 March 09 ![]() |
din ce cauza se poate opri cd-playerul cand motorul este la relanti?sa fie bateria prea terminata?sau incarcarea proasta?cu motorul turat nu se opreste cd-playerul!
|
--------------------
dacia 1310 L
dacia 1310 L
1996
- PH 03 GRW
|
|
Tataye |
![]()
Post
#910
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 4 October 07 ![]() |
Eu am patit-o cam la fel...Dupa ce am cumparat masina am schimbat casetofonul cu unul nou dar pe firele care erau trase deja...Casetofonul se oprea si apoi pornea cand: puneam frana, puneam avarii, porneam aeroterma, stergatoare...De ce??? Meseriasul care trasese firul de + pentru casetofonul vechi il luase de undeva de deasupa panaului de sigurante de pe niste papuci
![]() Acum verifica si tu de unde ai +-ul luat sa nu patesti ca si mine ![]() Ai grija sa nu-ti fure ceva curent...verifica si legaturile de la casetofon sa fie facute bine... ![]() This post has been edited by Tataye: 7 Mar 2009, 21:16 |
--------------------
Dacia
1310 TLX a.k.a. BABU
- Born 1997
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#911
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(cristitranca @ 7 Mar 2009, 09:55) am gasit si eu spre surprinderea mea in alternator de 50A(masina din 89) un fir care ajunge pe blocu de diode ruginit si rupt, plasticul de langa surubul care prindrea papucul(rupt si ruginit, despre el vbeam) era topit. intre oricare 2 captele ale statorului am 1 ohm,intre capete si masa nu exista scurt. rotorul are cam 4,5 ohmi ce fac eu cu papucu care s-a rupt? trebuie cumva sa prelungesc...sarmele nu mai ajung pana la diode.... sa pun un fir lipit acolo cu un papuc nou pe el? rezista lipiturile cu cositor in alternator sau se incinge rau pe acolo? firul ala rupt de unde e de la punte sau de la stator , statorul cite sirme are la o legatura , recomand schimbarea acelei piese din plastic , aia s-a defectat ca ai avut o legatura slaba, daca acel papuc este de la o dioda recomand schimbarea diodei respective detalii despre reparare gasesti aici valorile masuratorilor sint bune QUOTE(sergiu_dsi @ 7 Mar 2009, 15:27) din ce cauza se poate opri cd-playerul cand motorul este la relanti?sa fie bateria prea terminata?sau incarcarea proasta?cu motorul turat nu se opreste cd-playerul! la tine problema pare a fi de la contact cea mai buna alimentare este de la blocul de lumini de la surub printr-o siguranta de 5A This post has been edited by bygy007: 7 Mar 2009, 23:03 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#912
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Am pus alt firicel de nichelina, n-am mai stat sa schimb releul; intr-adevar ala era ars, apoi am l-am reglat dupa acul din bord(stiu ca nu-i corect, dar merge), desi taica-miu e electronist
![]() Sa traiesti bygy007 ![]() This post has been edited by v_razvan_c: 8 Mar 2009, 01:18 |
--------------------
-
-
-
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#913
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cel mai bine cu aparat de masura , cum am zis a mia oara pe topicul asta indicatia aparatului din bord este relativa , nu poti face un reglaj bun lundu-te dupa el
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#914
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Da da da, stiu, tocmai de aceea am spus ca nu e bine cum am facut, dar e OK, nu mai tremura intensitatea becurilor, parca se vede ca incarca mai bine, nu mai ajunge pe rosu cu plus, deci merge si asa. Poate de curiozitate sa masor sa vad ce zice...
![]() This post has been edited by v_razvan_c: 8 Mar 2009, 01:33 |
--------------------
-
-
-
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#915
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
pt casetofon depinde de caderile de tensiune care le ai...aparatele noi se opresc cand scade tensiunea mult
la mine un electrician calificat(am montat la service sa nu pierd garantia aparatului), membru daciaclub inclusiv care se pricepe a luat + de la rigleta de +permanent de sub bord cand alternatorul incarca...n-am avut nici cea mai mica problema...dar acu cand sta muuult pe rosu, normal ca bateria cu motorul oprit are o tensiune mica si cum cuplez un comutator se opreste radioul....masoara si incarcarea |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
sergiu_dsi |
![]()
Post
#916
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 7 March 09 ![]() |
am +ul legat direct la baterie!si tot se opreste!bateria este cam pe duca!am mai avut probleme din astea cand am luat masina,si dupa ce am schimbat bateria cu una noua problema disparuse!!!dar acum se opreste dupa ce am montat in spate 2 difuzoare magnat de 50w!pana sa le montez nu aveam nici un fel de problema cu toate ca am in porbagaj o statie si un subwoofer de 300w!ar putea fii vreun fir legat aiurea?eu am respectat + cu + si - cu -!nici eu nu mai stiu ce sa zic!poate sa ami de cineva un sfat!pls
![]() |
--------------------
dacia 1310 L
dacia 1310 L
1996
- PH 03 GRW
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#917
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
cum iti dai seama daca statoru e bun?
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Siconi |
![]()
Post
#918
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Si eu am statie de 300W si restul de difuri pe masina si dupa vreo 2 ore de ascultat muzica cu portbagajul deschis si motorul oprit, am reusit sa pornesc masina fara nici cea mai mica urma de oboseala. Mentionez ca NU am condensator de protectie pentru baterie. Iar cu motorul pornit nici atat nu sunt probleme. Dar nu am greseli de contact si nici trasee inutile de fire, incarcarea e buna, bateria la fel, iar alternatorul merge ca uns, asigurand tensiunea necesara incarcarii in orice regim de turatie. Mai vreau totusi sa pun o fulie mica de Oltcit, spre linistea mea, ca uneori imi scade stralucirea farurilor cand e si muzica pornita, ceea ce imi spune ca se consuma ceva mai mult decat se produce.
Treaba la tine cred ca e din alternator (in caz ca nu l-ai verificat complet) sau din releul de incarcare. Pune unul cu fir de referinta si scapa de o durere de cap. Bateria ta fie e terminata, fie nu mai are cine s-o incarce si saraca tot da din ea pana cade. Mai propun sa verifici si ce cadere de tensiune ai pe firul de alimentare al playerului tau, sa nu iti fure curent cumva. Masoara intre PLUS pe player (chiar la iesirea din aparat, nu in zona bateriei) si PLUS pe baterie, direct pe borna de PLUS. Daca ai mai mult de 0.5V e o problema. This post has been edited by Siconi: 11 Mar 2009, 21:50 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
bygy007 |
![]()
Post
#919
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
neamtzu25 |
![]()
Post
#920
|
cu masina nu te plimbi!!fugi cat poate... Group: Members Posts: 175 Joined: 10 March 09 ![]() |
sal
de cate ori ma dau jos din masina cand ating usa simt cum pa pisca un curent mic,,cica ar fi ded la cd player dar ce si cum nu stiu...estept detalii si ce trebuie sa fac |
--------------------
DACIA 1,4 berlina
S
1997
- BR 28 PSM cea mai mare problema la masina:TACANITU dintre volan si scaun:D
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#921
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(neamtzu25 @ 12 Mar 2009, 00:28) sal de cate ori ma dau jos din masina cand ating usa simt cum pa pisca un curent mic,,cica ar fi ded la cd player dar ce si cum nu stiu...estept detalii si ce trebuie sa fac ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() pentru mai multe detalii inearca aici This post has been edited by bygy007: 12 Mar 2009, 01:15 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Siconi |
![]()
Post
#922
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Are tapiterie sau huse din material sintetic si datorita frecarii cu hainele se produce energie electrostatica (in unele cazuri atinge si 5kV sau mai mult). Mai stiu si pe altii care patesc asa. Nu e de la nici un player. Citeste ce ti-a postat bygy007.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#923
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
e si de la haine.....f des o patesc mai cu toate porcariile metalice
acum...am dat jos statorul..am ciocanit alternatorul, l-am desfacut(a iesit rulmentul dinspre perii-a ramas pe ax) cum il scot de acolo? dar pala din fata? sa spal in apa si rotorul sau doar statorul? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
sergiu_dsi |
![]()
Post
#924
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 7 March 09 ![]() |
MAI BAIETI VA MULTUMESC MOOLT DE TOT PT SFATURI!BATERIA ESTE C-AM DUSA IN PRIMUL RAND SI IN AL DOILEA CRED CA ERA DE LA MASA!ERA PROST PUSA SI CU FIR SUBTIRE!ALTA TREABA ESTE CA AM VB CU UN INGINER ELECTRONIST SI MI-A SPUS CA UN ALTERNATOR DE DACIE BAGA CEL MULT 400 DE AMPERI!SI DACA CONSUMATORII DE PE MASINA ADUNATI TREC DE ACEASTA VALOARE ATUNCI ALTERNATORUL SE CHINUIE SA SUPRAVIETUIASCA SI LOGIC K NU FACE FATA!CICA AR FII O CAUZA PT INCARCARE PROASTA!BAFTA MULTA!ASTEPT PARERI!
![]() |
--------------------
dacia 1310 L
dacia 1310 L
1996
- PH 03 GRW
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#925
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
saracu...400A?
si el e de 50A..... ori ai inteles gresit..ori....nu stiu cat se pricepe la electronica |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#926
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
400?
![]() |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
Siconi |
![]()
Post
#927
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
O fi vrut sa zica max. 40A referindu-se la cele de 32, 36, respectiv 40. Probabil a omis pe cel de 50A. Cert e ca daca avea peste 100A macar era AUR CURAT ! Dar el saracul abia daca scoate jumatate. E o intelegere gresita, sunt sigur. Oricum, cred ca Sergiu a inteles ce era de inteles.
Apropo, Sergiu, te rog nu mai scrie cu litere mari (CAPS LOCK) fiindca e ca si cum ai zbiera pe cineva, ori la tine nu e cazul prin exprimarea ta. Fii rezonabil si adapteaza scrisul ca putem citi si normal. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
bygy007 |
![]()
Post
#928
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
poate era vorba de baterie , si asta la pornire pentru scurt timp
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
adryano |
![]()
Post
#929
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 4 January 06 ![]() |
sall azi m-am chinuit si io cu alternatoru' si releu' la coaja de 1300 si iata ce valori au rezultat:
la relanti faza scurta aprinsa .... oprita -bat + bat= 14.26v .... 15.22v -alt +alt= 14.47v ... 15.73v -alt + releu= 12.34v ... 14.06v -bat + releu= 11.96v ... 13.69v inlocuit releul cu unul electronic: la relanti faza scurta aprinsa ... oprita -bat + bat= 13.87v ... 15.35v -alt +alt= 13.63v ... 15.55v -alt + releu= 11.33v ... 13.60v -bat + releu= 11.22v ... 13.55v inlocuit si alternatorul cu unul romanesc punte noua (modelul cel cu 6 diode mici) si perii colectoare noi (cu releul electronic): la relanti faza scurta aprinsa ... oprita -bat + bat= 14.16v ... 14.54v -alt +alt= 14.34v ... 14.66v -alt + releu= 12.75v ... 13.87v -bat + releu= 12.70v ... 13.67v iata alternatorul sev marchal (cica ar fi de 35A??) cel vechi: 19032009.jpg ( Size: 401.6k ) Number of downloads: 381 nus ce sa mai cred care e mai bun?? cum tre sa fie valorile cat de cat sa nu oscileze luminile cu acceleratia?? This post has been edited by adryano: 19 Mar 2009, 22:01 |
--------------------
daCIA
Hygan
Preferance 1.4 petrol
- TM 320d
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#930
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(adryano @ 19 Mar 2009, 21:32) sall azi m-am chinuit si io cu alternatoru' si releu' la coaja de 1300 si iata ce valori au rezultat: la relanti faza scurta aprinsa .... oprita -bat + bat= 14.26v .... 15.22v -alt +alt= 14.47v ... 15.73v -alt + releu= 12.34v ... 14.06v -bat + releu= 11.96v ... 13.69v inlocuit releul cu unul electronic: la relanti faza scurta aprinsa ... oprita -bat + bat= 13.87v ... 15.35v -alt +alt= 13.63v ... 15.55v -alt + releu= 11.33v ... 13.60v -bat + releu= 11.22v ... 13.55v daca puneai unul cu fir de referinta sau gaseai caderea de tensiune de 1,2V (intre + baterie si + releu ) pe traseul expus de mine la sfirsitul postului |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:09 |