DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

79 Pages « < 31 32 33 34 35 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii

danut 69-71
post 3 Apr 2009, 23:07
Post #961


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Eu cred ca acest forum este locul unde putem invata unii de la altii si sa-i ajutam si pe incepatori , dar cel mai intelept lucru este sa consulti un specialist sa nu strici mai mult decit trebuie . wink.gif


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mstaniloiu
post 3 Apr 2009, 23:34
Post #962


Membru entuziast :)


Group: Members
Posts: 448
Joined: 17 February 05
From: DN1




Ca adaugare, trebuie sa spun ca am ajuns sa rezolv problema consultand un specialist, care nu era un auto-proclamat specialist, ci a rezolvat multe probleme la foarte multe autoturisme in Ploiesti si care e un om foarte modest in viata reala.

El a vazut masina, a studiat si a identificat problema cu incarcarea.

Sunt absolut de acord ca atunci cand ai acces la un specialist (a nu se intelege "service" in multe cazuri) este cea mai buna cale de a rezolva problema.


--------------------
Dacia (SupeR)Nova, 1310 - SN 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentin_carlan
post 4 Apr 2009, 08:14
Post #963


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 1 January 07




Revin cu rezolvarea problemei mele: incarcarea 14,7V

Pur si simplu am schimbat releul vechi cu unul de Arges cu fir de referinta pe +ul de la alternator (dupa cum mi l-a recomandat vanzatorul) am vazut ca pe el scrie IPEE, iar acum tensiunea pe bornele bateriei cu motor pornit este 14,15-14,2 V.

Poate ca e efect placebo, dar mi se pare ca si motorul merge mai bine acum, cel putin cu consumatori, inainte sa schimb releul vechi, avea cate o intrerupere la 3-4 sec iar acum a disparut, la fel si farurile si becurile din bord nu mai au acel "palpait" enervant cu motor la relanti.

Mentionez ca am apucat sa merg cateva zile cu releul care incarca 14,7V si deja aparuse cateva picaturi de acid pe marginea bateriei... concluzia este ca 14,7V este totusi cam mult, practica mi-a arat.


--------------------
dacia 1410 L 1995 berlina - B 53 PJK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 4 Apr 2009, 08:25
Post #964


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




QUOTE(valentin_carlan @ 4 Apr 2009, 08:14)
Revin cu rezolvarea problemei mele: incarcarea 14,7V

Pur si simplu am schimbat releul vechi cu unul de Arges cu fir de referinta pe +ul de la alternator (dupa cum mi l-a recomandat vanzatorul) am vazut ca pe el scrie IPEE, iar acum tensiunea pe bornele bateriei cu motor pornit este 14,15-14,2 V.

Poate ca e efect placebo, dar mi se pare ca si motorul merge mai bine acum, cel putin cu consumatori, inainte sa schimb releul vechi, avea cate o intrerupere la 3-4 sec iar acum a disparut, la fel si farurile si becurile din bord nu mai au acel "palpait" enervant cu motor la relanti.

Mentionez ca am apucat sa merg cateva zile cu releul care incarca 14,7V si deja aparuse cateva picaturi de acid pe marginea bateriei... concluzia este ca 14,7V este totusi cam mult, practica mi-a arat.
*



pai nu mai palpaie becurile..din cauza..ca releu asta, nu da excitatie sacadat, ca unu mecanic cu lamele....si enspe mi de arculete..)...

ai grija sa nu scoti borna de pa baterie cu motoru pornit..ca il bulesti si pasta smile.gif tongue.gif

acuma de curiozitate.ai masurat si tu ce curent iti vine la borna releului..din contact? radmasa.gif cred ca 13.5......(de acolo erau scaparile,releelor veCHi wink.gif )

spor


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentin_carlan
post 4 Apr 2009, 08:45
Post #965


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 1 January 07




Pai ca sa vezi am intrebat "si eu" si nu doar din simpla curiozitate wink.gif , prin postul #935 din acest topic, care sunt locurile pe unde sa fac masuratori sa-mi dau seama de problema, dar nu am primit nici un raspuns atunci, acum releul vechi e deja sarmulite si arculete la gunoi. am procedat cum m-a taiat si pe mine capu, pana la urma e bine ca s-a rezolvat "singura" inca o problema odata cu schimbarea releului, cu care deja ma impacasem.

Dap borna am intepenito bine pe baterie si nu o mai misc! biggrin.gif


--------------------
dacia 1410 L 1995 berlina - B 53 PJK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 4 Apr 2009, 12:10
Post #966


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




cu privire la problema mea...s-a rezolvat.am fost la electrician.a schimbat carbunii la electromotor,a pus apa distilata in baterie..si totul e bine acum.merge frumos


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chiupacabra13
post 5 Apr 2009, 20:36
Post #967


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 16 January 09
From: Sibiu




sa va mai zic....alaltaieri seara....opresc masina si ieri dimineata abia a pornit, s-a auzit ca abia a invartit electromotorul.....aseara o las dar ii scot o borna....azi dupamasa (Deci mai mult timp a stat decat noaptea trecuta) ii pun borna la loc si a pornit impecabil, parca ar fi fost incarcata........sa deduc ca ar fi ceva consumator nu? cum imi dau seama ce e mai exact? am impresia ca face figuri de cand am montat cd-playerul...se poate sa aiba vreo legatura? l-am scos azi sa vad ce se intampla fara el.....astept lamuriri, va rog


--------------------
Dacia 1310 1990 TLE
Dacia de care ti-a zis m*** sa te feresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 5 Apr 2009, 21:48
Post #968


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(chiupacabra13 @ 5 Apr 2009, 21:36)
sa va mai zic....alaltaieri seara....opresc masina si ieri dimineata abia a pornit, s-a auzit ca abia a invartit electromotorul.....aseara o las dar ii scot o borna....azi dupamasa (Deci mai mult timp a stat decat noaptea trecuta) ii pun borna la loc si a pornit impecabil, parca ar fi fost incarcata........sa deduc ca ar fi ceva consumator nu? cum imi dau seama ce e mai exact?  am impresia ca face figuri de cand am montat cd-playerul...se poate sa aiba vreo legatura? l-am scos azi sa vad ce se intampla fara el.....astept lamuriri, va rog
*


detalii gasesti aici


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chiupacabra13
post 5 Apr 2009, 22:06
Post #969


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 16 January 09
From: Sibiu




chiar, alarma !!! intr-o zi, mergeam la masina si vorbeam la tel si am uitat sa opresc alarma , si am deschis usa. si a sunat ,evindent. o opresc din telecomanda, si atat. de atunci nu a mai functionat. i-am scos siguranta ce era pusa pe cablu de la baterie....ii posibil sa faca alarma ceva scurt si daca e scoasa siguranta? Astept raspuns.


--------------------
Dacia 1310 1990 TLE
Dacia de care ti-a zis m*** sa te feresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 5 Apr 2009, 22:38
Post #970


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




cine stie cum e legata alarma,.de ce "electricieni auto"...cu ifose..de profesori,....

insa ...daca vrei sa vezi daca iti ramane ceva consumator...fara sa sti,..... deschizi capota.,.. opresti tot..,..inclusiv..casetofonu,....ce mai ai tu pacolo,....sa nu fie in" priza" sti,..... scoti borna de la - iei un bec,.de 2 W si pui borna in serie cu becu.si cu bateria,.intelegi?....e daca ai ceva consumatori,.atunci becu se va aprinde,..
daca nu ,.e bine atunci,....

totusi ,o baterie in stare cat de cat ok,..rezista.consumului unei alarme,.si unui casetofon/ in stand by..... .... daca o fi prastie bateria,aia ii alta problema..

smile.gif tongue.gif


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chiupacabra13
post 6 Apr 2009, 15:33
Post #971


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 16 January 09
From: Sibiu




Pana la urma s-a dovedit a nu fi alarma, ci cd-playerul.....ieri dupamasa am demonatat cdplayerul, si m-am uitat sub capota si era becul negru la baterie....azi dimineata am vrut sa fac treaba aceea cu becul de 2w si spre surprinderea mea....becul nu s-a aprins (deci nu sunt consumatori) si "ochiul magic" de la baterie era verde....de unde deduc ca ii cdplayerul.....acum intrebarea mea e ce se intampla? cdplayeru e bun, legaturile sunt facute bine.....ce poate fi??


--------------------
Dacia 1310 1990 TLE
Dacia de care ti-a zis m*** sa te feresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 6 Apr 2009, 15:50
Post #972


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




QUOTE(chiupacabra13 @ 6 Apr 2009, 15:33)
Pana la urma s-a dovedit a nu fi alarma, ci cd-playerul.....ieri dupamasa am demonatat cdplayerul, si m-am uitat sub capota si era becul negru la baterie....azi dimineata am vrut sa fac treaba aceea cu becul de 2w si spre surprinderea mea....becul nu s-a aprins (deci nu sunt consumatori) si "ochiul magic" de la baterie era verde....de unde deduc ca ii cdplayerul.....acum intrebarea mea e ce se intampla? cdplayeru e bun, legaturile sunt facute bine.....ce poate fi??
*




bateria mai e buna? ,..incearca si tu,..da de cateva ori la automat....vezi daca tine curent in ia.. laugh.gif ,

P.S...strange banutu pentru o baterie noua unsure.gif biggrin.gif

am un prieten ,paici ,care a schimbat 2 baterii pa garantie, radmasa.gif , din cauza la Cd player,...il lasa sa cante..pana incepea si o lua pa reprize,.din cauza bateriei epuizate , motoru praf si el radmasa.gif ,.... ma buvnit rasu....cand am auzit ca iau schimbat aia bateria,....din motive necunoscute radmasa.gif

acuma ia expirat garantia,...iar bateria ..care nu are juma de an,..e pa lesin radmasa.gif

This post has been edited by ct-03-tvy: 6 Apr 2009, 15:55


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 6 Apr 2009, 17:34
Post #973


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Imi permit sa va povestesc un moment din viata masinii mele:
Eram la marginea padurii cu un grup de amici, asa, la iarba verde, la un gratar si un volei pe o poienita. Am pornit playerul, am pornit amplificatorul si am deschis toate geamurile, inclusiv portbagaju, ca sa se auda mai bine si mai curat. Nu am facut exces de zel cu decibelii, dar nici nu am iertat vreunul care a iesit pe difuzoare. Bun. Asta a fost aproape 2 ore, cat am facut focul, am mancat etc. Muzica inca mergea (urasc manelele, deci nu va faceti o imagine aiurea). Am dat o cheie scurt si a plecat motorul fara nici o ezitare. Mentionez ca am 2 module suplimentare fata de alte masini: unul de la inchiderea centralizata si altul de la alarma, montat ulterior in tandem cu primul. Ambele au ceva consum chiar in stand-by. Motorul a pornit de parca abia il oprisem. Bateria nu era una cu pretentii, era un Rombat de 66Ah, fara Calciu, fara alte vitamine si minerale.

In concluzie, orice player ai avea si oricum l-ai conecta, chiar sa fie si pornit peste noapte la volum incet (sa presupunem ca e legat fara cheia de contact, pe direct, si nu l-ai auzit cand ai parasit masina), cu tot cu alarma si bec in portbagaj.... NU ARE VOIE SA SE DESCARCE PANA A DOUA ZI !!!

Inseamna ca bateria ta e varza. Vorba lui ct-03-tvy, strange u nbanut la ciorap pentru una noua, ca se pare ca abia a supravietuit frigului de peste iarna asta. Pana la toamna sigur te vei impiedica in ea.
Fa cum crezi tu ca e mai bine. Bafta.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 6 Apr 2009, 18:13
Post #974


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




acuma se incalzeste si mai poate trage de baterie pin la toamna, dar atunci cresc brusc preturile lor . O dioda daca se strapunge descarca bateria, vezi daca dimineata ai alternatorul sau releul calde


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chiupacabra13
post 6 Apr 2009, 19:36
Post #975


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 16 January 09
From: Sibiu




nu se descarca pana a 2a zi....dupa 3-4 zile se descarca..... dar de ieri de cand am scos playeru becu de la baterie e tot verde......pana ce era playeru era tot negru......trebuie sa verific atent cablurile sa nu fie lipite sau dezizolate pe undeva,,,,,nu?


--------------------
Dacia 1310 1990 TLE
Dacia de care ti-a zis m*** sa te feresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 6 Apr 2009, 20:52
Post #976


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




QUOTE(chiupacabra13 @ 6 Apr 2009, 19:36)
nu se descarca pana a 2a zi....dupa 3-4 zile se descarca..... dar de ieri de cand am scos playeru becu de la baterie e tot verde......pana ce era playeru era tot negru......trebuie sa verific atent cablurile sa nu fie lipite sau dezizolate pe undeva,,,,,nu?
*



vecine,..bateria ta,e proaspat descarcata/nu mai e virgina de mult timp biggrin.gif , insta trebuie sa o incarci ori pa redresor, ori la ceva drumuri lungi,...cu consumatori de putere opriti,...

daca ai mers 50 de km ....dupa ce sa descarcat complet,.... nu va tine ,.in veci,.. blush.gif

iar daca o fi Cd playeru bulit,...cand il conectezi la baterie..ar trebui sa faca ceva plici .ceva mai consistent ,intelegi blink.gif :blink


eu am uitat luminile.. cam 2-3 ore aprinse,..pa lunga,... blink.gif , dupa ce am fost anuntat,.mam dus ,..am stins luminile,..am asteptat..2-3 minute- sa isi revina bateria,...si am dat cheie..si sfert..a pornit,...baterie 100A(doh/ diesel), insa imediat dupa, mi sa ars o dioda din alternator/si a primit o punte noua rolleyes.gif

P.P.S bateria mea e inca virgina blush.gif radmasa.gif

This post has been edited by ct-03-tvy: 6 Apr 2009, 20:54


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 7 Apr 2009, 06:43
Post #977


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Amice, chiar ai nevoie de 100Ah?! Inteleg ca ai Aro, dar mi se pare exagerat de mult. In fine, tu stii cum iti stau treburile. Bine ca e buna si te tine. Amicul din Sibiu nu-si mai vede bateria incarcata.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 8 Apr 2009, 18:40
Post #978


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




QUOTE(Siconi @ 7 Apr 2009, 06:43)
Amice, chiar ai nevoie de 100Ah?! Inteleg ca ai Aro, dar mi se pare exagerat de mult. In fine, tu stii cum iti stau treburile. Bine ca e buna si te tine. Amicul din Sibiu nu-si mai vede bateria incarcata.
*




de ce? pentru ca e consum mult mai mare la pornire decat .la un motor de dacie,... mai ales iarna,.. cand stim cu toti...faptul ca e nevoie de extra jus,pentru a porni

+ ca sunt mult mai multe sisteme aux..fata de dacie,.. blush.gif

si ar mai fi si o chestie legata de orgoliu,...nu am ajuns sa pornesc masina cu electro panta,..sau inpinsa,, tongue.gif , masina care nu porneste pa electromotoru ei,aia nu mai e masina..sa fie clar excl.gif rolleyes.gif tongue.gif


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 8 Apr 2009, 19:03
Post #979


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




Siconi, tot respectul pentru experienta
dar...parerea mea...nu baga alarma la inaintare la consumatul bateriei. in cert de garantie se permite un consum de max 50mA cu toti consumatorii opriti
la mine masurat, alarma trage vre 10-15mA....si nu se prea apropie de 15mA(deci nu o haleste, mai ales in 2 ore)...si cu cdplayeru in standby si in 2 sapt nu a patit nimic..si e conectat asa: + permanent si + contact, ambele pe o borna cu + permanent pe sub bord, deci poate sa traga curent de pe ambele...


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 9 Apr 2009, 16:42
Post #980


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Cristi, mie in 17 zile, cat am fost plecat in concediu la mare (in 2007), mi-a cam golit-o intr-atat incat nici macar IC nu reactiona la telecomanda. Ledurile in bord se aprindeau, dar de pornit nici vorba. Si asta numai dupa 17 zile de stat. Am mentionat ca am IC in tandem cu alarma, deci am 2 module, ambele cu consumm "infim". Stiu cat scrie in hartoagele ei, dar eu am masurat alte valori cu aparatul de masura (pus pe cei 20A ca scala si inseriat cu alimentarea modulului): circa 75-80mA numai alarma. Bun, nu e mult, dar nu e nici cat e in specificatiile chinezilor. Am mai facut testul inca de cateva ori si am remarcat ca tine bine circa 10 zile max. In timpul asta, masina nu a fost atinsa nici macar pentru a fi spalata. Doar era alarma activa si era in teste in curte, deci nu avea cine sa o activeze, nici macar accidental (stau intr-o zona linistita si nu trec vehicule la mai putin de 50m de locul unde o tin parcata in curte).

... si astea tot din experienta mea wink.gif La alte module o fi alta poveste. Eu am prezentat ce am EU.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
giani.cosmin
post 14 Apr 2009, 06:32
Post #981


Nea' Viteza


Group: Members
Posts: 141
Joined: 31 October 08
From: Dacia, Resita C-S




Salut!

Am si eu o intrebare.

Daca imi construiesc un stabilizator de 14 Vcc si ii pun inainte un releu maximal de tensiune ( electronic evident sa decupleze la peste 14,2 Vcc) este bun in locul releului traditional de incarcare?

nu conteaza ce componente folosesc, am job in domeniu ( automatizari dar pe parte hidro si folosesc elemente de releistica si protectii )


--------------------
Dacia 1310 TX Opel Vectra A . - numar de Caras

([__\==v==/__])
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Apr 2009, 07:42
Post #982


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Mai bine iti construiesti releu regulator, sint scheme destule pe aici sau, iei unul cu fir de referinta. Ce vrei tu sa faci mi se pare aiurea.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 14 Apr 2009, 19:42
Post #983


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




am facut un alternator din dezmemvrari, pus fulie de oltcit, etc
cateva belele....
la ralanti face un zornait metalic din cand in cand
cand sta turat cu faza lunga, baga destul, chiar si 15V(releu mecanic cam paradit), dar parca luminile palpaie...
ralantiul e pe la 700-750.
zornaitul dispare in timp? adica sa isi faca rodajul, ceva de genu?
cu cealalta belea ce sa fac?
cu faza scurta baga 14,2 deci e OK(la ralanti)
cu faza lunga baga pe la 13,4V....o fi din releu? cadere de tensiune de aprox 0,4 V la masa si la plus cam 1 V cand e faza lunga data drumu

cam ciudat lucra motorul...parca il frana ceva, ritmic. si la ralanti si in sarcina

This post has been edited by cristitranca: 14 Apr 2009, 19:44


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 14 Apr 2009, 20:53
Post #984


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Zornaitul e de la rulmenti. Trebuie schimbati sau putin lubrifiati. Mai verifica si daca cei 2 carbuni calca bine pe inelele colectoare.
Ca sa eviti palpairea farurilor si sa obtii o incarcare buna, pune un releu electronic cu fir de referinta (e in jur de 11-12 lei).
La relanti aproape orice alternator conectat la aproape orice bubuitura de releu da o tensiune acceptabila. Problema apare cand mergi pe strada ca nu poti merge cu motorul la relanti si cu 90km/h. Deci in turatie mai mare ai variatii mari de tensiune pe ramura de incarcare. Implicit vei da si de alte belele. Citeste un pic mai in urma ca a mai patit cineva exact asa la capitolul asta.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 14 Apr 2009, 21:04
Post #985


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




pai si daca e de la rulmenti dc la turatie dispare zornaitul?
oricum de schimbat nu ii schimb..si asa sunt chinuitori de scosi....mai ales cu presa mare(nu am daia mica)

ii lubrifiez cu siringa?

carbunii sunt buni, rotoru are 3,5-3,7 ohmi

la ralanti cu toti consumatorii banuiesc ca nu o sa stea la 14V nici mort, nu?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 14 Apr 2009, 22:25
Post #986


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




QUOTE(cristitranca @ 14 Apr 2009, 21:04)
pai si daca e de la rulmenti dc la turatie dispare zornaitul?
oricum de schimbat nu ii schimb..si asa sunt chinuitori de scosi....mai ales cu presa mare(nu am daia mica)

ii lubrifiez cu siringa?

carbunii sunt buni, rotoru are 3,5-3,7 ohmi

la ralanti cu toti consumatorii banuiesc ca nu o sa stea la 14V nici mort, nu?
*




pentru ce iti mai trebuie presa? ce sa faci cu ei?...i tai cu flexu.si un ciocan si sau dus la plimbare,...ii bagi pe aia noi ..si gata.

de lubrifiat..nu merge cu seringa,..ca au camasile alea de cauciuc/tabla si trebe date afara cu ceva ascutit,.... trebuie vaselina..

mai verifica carbuni..si eu am patit la unu asa,.la testu de proba huh.gif


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cibi25
post 14 Apr 2009, 22:30
Post #987


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 16 December 08
From: Botosani




Salut.Vreau sa imi spuneti niste pareri despre un alternator care l-am lut ieri de pe un papuc avariat problema ca acesta are releu de incarcare incorporat iar firile pe unde iese tensiune are o mufa pe care nu am gasito si as vrea sa stiu cum se leaga firele la alternator acesta nu pare afi de productie romaneasca o sa atasez niste foto pentru mai multe detalii

Attached thumbnail(s)
alternator_014.jpg ( Size: 125.99k ) Number of downloads: 377
alternator_013.jpg ( Size: 159.09k ) Number of downloads: 409
alternator_012.jpg ( Size: 147.45k ) Number of downloads: 384


--------------------
Dacia Berlina 1999 - BT 27 AIC
A fi sofer nu inseamna doar sa stii sa bagi cheia in contact
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 14 Apr 2009, 23:58
Post #988


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




e un alternator BOSH cred oricum este mai bun decit cel de dacie , acolo pe mufa ai 3 borne +, - si control care cred ca este cel mic , daca vrei sa il montezi si sa indenticici care sint bornele incearca sa masori cu un aparat de masura sa vezi intre care borne da rezistenta 0 cea mica cred ca este controlul (de la contact printr-un bec de 2W alimentezi pe papucul ala cel mai mic si ce ramine e plusul spre baterie , o verificare fara a defecta ceva o poti face in felul urmator il montezi pe masina (bineinteles antrenat de curea ) iei un bec de 2W si legi un terminal la + si celalalt la pinul mai mic al mufei , becul trebuie sa fie aprins , pornesti motorul , becul trebuie sa se stinga si masori cu un aparat de masura pe celelalte 2 pini ramasi , eventual intre ei , normal ar trebui sa dea 14V

This post has been edited by bygy007: 14 Apr 2009, 23:59


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 15 Apr 2009, 07:42
Post #989


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




cristi, rulmentii nu mai fac zgomot la turatie mai mare fiindca intra in rezonanta. Acuma, tu ar trebui sa stii cum e cu frecventele astea si cu frecventa de rezonanta in anumite situatii. In general, crescand frecventa, zgomotul se amortizeaza, de fapt nu-l mai percepe urechea umana.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cibi25
post 15 Apr 2009, 10:58
Post #990


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 16 December 08
From: Botosani




Am gasit si mufa are 2 fire groase rosii unite la capat si unul subtire albastru s-ar putea ca cele doua borne mai mari sa fie amandoua plus si masa sa fie de pe carcasa alternatorului

Attached thumbnail(s)
mufa_alternator_001.jpg ( Size: 144.18k ) Number of downloads: 372
mufa_alternator_002.jpg ( Size: 97.7k ) Number of downloads: 347
mufa_alternator_003.jpg ( Size: 154.88k ) Number of downloads: 130


--------------------
Dacia Berlina 1999 - BT 27 AIC
A fi sofer nu inseamna doar sa stii sa bagi cheia in contact
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79 Pages « < 31 32 33 34 35 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:26
Forum Renault