Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii
![]() ![]() ![]() |
Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii
danut 69-71 |
![]()
Post
#961
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
|
||
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|||
mstaniloiu |
![]()
Post
#962
|
Membru entuziast :) Group: Members Posts: 448 Joined: 17 February 05 From: DN1 ![]() |
Ca adaugare, trebuie sa spun ca am ajuns sa rezolv problema consultand un specialist, care nu era un auto-proclamat specialist, ci a rezolvat multe probleme la foarte multe autoturisme in Ploiesti si care e un om foarte modest in viata reala.
El a vazut masina, a studiat si a identificat problema cu incarcarea. Sunt absolut de acord ca atunci cand ai acces la un specialist (a nu se intelege "service" in multe cazuri) este cea mai buna cale de a rezolva problema. |
--------------------
Dacia
(SupeR)Nova, 1310
- SN 2001
|
|
valentin_carlan |
![]()
Post
#963
|
![]() Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 1 January 07 ![]() |
Revin cu rezolvarea problemei mele: incarcarea 14,7V
Pur si simplu am schimbat releul vechi cu unul de Arges cu fir de referinta pe +ul de la alternator (dupa cum mi l-a recomandat vanzatorul) am vazut ca pe el scrie IPEE, iar acum tensiunea pe bornele bateriei cu motor pornit este 14,15-14,2 V. Poate ca e efect placebo, dar mi se pare ca si motorul merge mai bine acum, cel putin cu consumatori, inainte sa schimb releul vechi, avea cate o intrerupere la 3-4 sec iar acum a disparut, la fel si farurile si becurile din bord nu mai au acel "palpait" enervant cu motor la relanti. Mentionez ca am apucat sa merg cateva zile cu releul care incarca 14,7V si deja aparuse cateva picaturi de acid pe marginea bateriei... concluzia este ca 14,7V este totusi cam mult, practica mi-a arat. |
--------------------
dacia
1410 L
1995 berlina
- B 53 PJK
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#964
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
QUOTE(valentin_carlan @ 4 Apr 2009, 08:14) Revin cu rezolvarea problemei mele: incarcarea 14,7V Pur si simplu am schimbat releul vechi cu unul de Arges cu fir de referinta pe +ul de la alternator (dupa cum mi l-a recomandat vanzatorul) am vazut ca pe el scrie IPEE, iar acum tensiunea pe bornele bateriei cu motor pornit este 14,15-14,2 V. Poate ca e efect placebo, dar mi se pare ca si motorul merge mai bine acum, cel putin cu consumatori, inainte sa schimb releul vechi, avea cate o intrerupere la 3-4 sec iar acum a disparut, la fel si farurile si becurile din bord nu mai au acel "palpait" enervant cu motor la relanti. Mentionez ca am apucat sa merg cateva zile cu releul care incarca 14,7V si deja aparuse cateva picaturi de acid pe marginea bateriei... concluzia este ca 14,7V este totusi cam mult, practica mi-a arat. pai nu mai palpaie becurile..din cauza..ca releu asta, nu da excitatie sacadat, ca unu mecanic cu lamele....si enspe mi de arculete..)... ai grija sa nu scoti borna de pa baterie cu motoru pornit..ca il bulesti si pasta ![]() ![]() acuma de curiozitate.ai masurat si tu ce curent iti vine la borna releului..din contact? ![]() ![]() spor |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
valentin_carlan |
![]()
Post
#965
|
![]() Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 1 January 07 ![]() |
Pai ca sa vezi am intrebat "si eu" si nu doar din simpla curiozitate
![]() Dap borna am intepenito bine pe baterie si nu o mai misc! ![]() |
--------------------
dacia
1410 L
1995 berlina
- B 53 PJK
|
|
Paca |
![]()
Post
#966
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
cu privire la problema mea...s-a rezolvat.am fost la electrician.a schimbat carbunii la electromotor,a pus apa distilata in baterie..si totul e bine acum.merge frumos
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
chiupacabra13 |
![]()
Post
#967
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 16 January 09 From: Sibiu ![]() |
sa va mai zic....alaltaieri seara....opresc masina si ieri dimineata abia a pornit, s-a auzit ca abia a invartit electromotorul.....aseara o las dar ii scot o borna....azi dupamasa (Deci mai mult timp a stat decat noaptea trecuta) ii pun borna la loc si a pornit impecabil, parca ar fi fost incarcata........sa deduc ca ar fi ceva consumator nu? cum imi dau seama ce e mai exact? am impresia ca face figuri de cand am montat cd-playerul...se poate sa aiba vreo legatura? l-am scos azi sa vad ce se intampla fara el.....astept lamuriri, va rog
|
--------------------
Dacia
1310
1990 TLE Dacia de care ti-a zis m*** sa te feresti
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#968
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(chiupacabra13 @ 5 Apr 2009, 21:36) sa va mai zic....alaltaieri seara....opresc masina si ieri dimineata abia a pornit, s-a auzit ca abia a invartit electromotorul.....aseara o las dar ii scot o borna....azi dupamasa (Deci mai mult timp a stat decat noaptea trecuta) ii pun borna la loc si a pornit impecabil, parca ar fi fost incarcata........sa deduc ca ar fi ceva consumator nu? cum imi dau seama ce e mai exact? am impresia ca face figuri de cand am montat cd-playerul...se poate sa aiba vreo legatura? l-am scos azi sa vad ce se intampla fara el.....astept lamuriri, va rog detalii gasesti aici |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
chiupacabra13 |
![]()
Post
#969
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 16 January 09 From: Sibiu ![]() |
chiar, alarma !!! intr-o zi, mergeam la masina si vorbeam la tel si am uitat sa opresc alarma , si am deschis usa. si a sunat ,evindent. o opresc din telecomanda, si atat. de atunci nu a mai functionat. i-am scos siguranta ce era pusa pe cablu de la baterie....ii posibil sa faca alarma ceva scurt si daca e scoasa siguranta? Astept raspuns.
|
--------------------
Dacia
1310
1990 TLE Dacia de care ti-a zis m*** sa te feresti
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#970
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
cine stie cum e legata alarma,.de ce "electricieni auto"...cu ifose..de profesori,....
insa ...daca vrei sa vezi daca iti ramane ceva consumator...fara sa sti,..... deschizi capota.,.. opresti tot..,..inclusiv..casetofonu,....ce mai ai tu pacolo,....sa nu fie in" priza" sti,..... scoti borna de la - iei un bec,.de 2 W si pui borna in serie cu becu.si cu bateria,.intelegi?....e daca ai ceva consumatori,.atunci becu se va aprinde,.. daca nu ,.e bine atunci,.... totusi ,o baterie in stare cat de cat ok,..rezista.consumului unei alarme,.si unui casetofon/ in stand by..... .... daca o fi prastie bateria,aia ii alta problema.. ![]() ![]() |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
chiupacabra13 |
![]()
Post
#971
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 16 January 09 From: Sibiu ![]() |
Pana la urma s-a dovedit a nu fi alarma, ci cd-playerul.....ieri dupamasa am demonatat cdplayerul, si m-am uitat sub capota si era becul negru la baterie....azi dimineata am vrut sa fac treaba aceea cu becul de 2w si spre surprinderea mea....becul nu s-a aprins (deci nu sunt consumatori) si "ochiul magic" de la baterie era verde....de unde deduc ca ii cdplayerul.....acum intrebarea mea e ce se intampla? cdplayeru e bun, legaturile sunt facute bine.....ce poate fi??
|
--------------------
Dacia
1310
1990 TLE Dacia de care ti-a zis m*** sa te feresti
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#972
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
QUOTE(chiupacabra13 @ 6 Apr 2009, 15:33) Pana la urma s-a dovedit a nu fi alarma, ci cd-playerul.....ieri dupamasa am demonatat cdplayerul, si m-am uitat sub capota si era becul negru la baterie....azi dimineata am vrut sa fac treaba aceea cu becul de 2w si spre surprinderea mea....becul nu s-a aprins (deci nu sunt consumatori) si "ochiul magic" de la baterie era verde....de unde deduc ca ii cdplayerul.....acum intrebarea mea e ce se intampla? cdplayeru e bun, legaturile sunt facute bine.....ce poate fi?? bateria mai e buna? ,..incearca si tu,..da de cateva ori la automat....vezi daca tine curent in ia.. ![]() P.S...strange banutu pentru o baterie noua ![]() ![]() am un prieten ,paici ,care a schimbat 2 baterii pa garantie, ![]() ![]() ![]() acuma ia expirat garantia,...iar bateria ..care nu are juma de an,..e pa lesin ![]() This post has been edited by ct-03-tvy: 6 Apr 2009, 15:55 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
Siconi |
![]()
Post
#973
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Imi permit sa va povestesc un moment din viata masinii mele:
Eram la marginea padurii cu un grup de amici, asa, la iarba verde, la un gratar si un volei pe o poienita. Am pornit playerul, am pornit amplificatorul si am deschis toate geamurile, inclusiv portbagaju, ca sa se auda mai bine si mai curat. Nu am facut exces de zel cu decibelii, dar nici nu am iertat vreunul care a iesit pe difuzoare. Bun. Asta a fost aproape 2 ore, cat am facut focul, am mancat etc. Muzica inca mergea (urasc manelele, deci nu va faceti o imagine aiurea). Am dat o cheie scurt si a plecat motorul fara nici o ezitare. Mentionez ca am 2 module suplimentare fata de alte masini: unul de la inchiderea centralizata si altul de la alarma, montat ulterior in tandem cu primul. Ambele au ceva consum chiar in stand-by. Motorul a pornit de parca abia il oprisem. Bateria nu era una cu pretentii, era un Rombat de 66Ah, fara Calciu, fara alte vitamine si minerale. In concluzie, orice player ai avea si oricum l-ai conecta, chiar sa fie si pornit peste noapte la volum incet (sa presupunem ca e legat fara cheia de contact, pe direct, si nu l-ai auzit cand ai parasit masina), cu tot cu alarma si bec in portbagaj.... NU ARE VOIE SA SE DESCARCE PANA A DOUA ZI !!! Inseamna ca bateria ta e varza. Vorba lui ct-03-tvy, strange u nbanut la ciorap pentru una noua, ca se pare ca abia a supravietuit frigului de peste iarna asta. Pana la toamna sigur te vei impiedica in ea. Fa cum crezi tu ca e mai bine. Bafta. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#974
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
acuma se incalzeste si mai poate trage de baterie pin la toamna, dar atunci cresc brusc preturile lor . O dioda daca se strapunge descarca bateria, vezi daca dimineata ai alternatorul sau releul calde
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
chiupacabra13 |
![]()
Post
#975
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 16 January 09 From: Sibiu ![]() |
nu se descarca pana a 2a zi....dupa 3-4 zile se descarca..... dar de ieri de cand am scos playeru becu de la baterie e tot verde......pana ce era playeru era tot negru......trebuie sa verific atent cablurile sa nu fie lipite sau dezizolate pe undeva,,,,,nu?
|
--------------------
Dacia
1310
1990 TLE Dacia de care ti-a zis m*** sa te feresti
|
|
ct-03-tvy |
![]() ![]()
Post
#976
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
QUOTE(chiupacabra13 @ 6 Apr 2009, 19:36) nu se descarca pana a 2a zi....dupa 3-4 zile se descarca..... dar de ieri de cand am scos playeru becu de la baterie e tot verde......pana ce era playeru era tot negru......trebuie sa verific atent cablurile sa nu fie lipite sau dezizolate pe undeva,,,,,nu? vecine,..bateria ta,e proaspat descarcata/nu mai e virgina de mult timp ![]() daca ai mers 50 de km ....dupa ce sa descarcat complet,.... nu va tine ,.in veci,.. ![]() iar daca o fi Cd playeru bulit,...cand il conectezi la baterie..ar trebui sa faca ceva plici .ceva mai consistent ,intelegi ![]() eu am uitat luminile.. cam 2-3 ore aprinse,..pa lunga,... ![]() ![]() P.P.S bateria mea e inca virgina ![]() ![]() This post has been edited by ct-03-tvy: 6 Apr 2009, 20:54 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
Siconi |
![]()
Post
#977
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Amice, chiar ai nevoie de 100Ah?! Inteleg ca ai Aro, dar mi se pare exagerat de mult. In fine, tu stii cum iti stau treburile. Bine ca e buna si te tine. Amicul din Sibiu nu-si mai vede bateria incarcata.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#978
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
QUOTE(Siconi @ 7 Apr 2009, 06:43) Amice, chiar ai nevoie de 100Ah?! Inteleg ca ai Aro, dar mi se pare exagerat de mult. In fine, tu stii cum iti stau treburile. Bine ca e buna si te tine. Amicul din Sibiu nu-si mai vede bateria incarcata. de ce? pentru ca e consum mult mai mare la pornire decat .la un motor de dacie,... mai ales iarna,.. cand stim cu toti...faptul ca e nevoie de extra jus,pentru a porni + ca sunt mult mai multe sisteme aux..fata de dacie,.. ![]() si ar mai fi si o chestie legata de orgoliu,...nu am ajuns sa pornesc masina cu electro panta,..sau inpinsa,, ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#979
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
Siconi, tot respectul pentru experienta
dar...parerea mea...nu baga alarma la inaintare la consumatul bateriei. in cert de garantie se permite un consum de max 50mA cu toti consumatorii opriti la mine masurat, alarma trage vre 10-15mA....si nu se prea apropie de 15mA(deci nu o haleste, mai ales in 2 ore)...si cu cdplayeru in standby si in 2 sapt nu a patit nimic..si e conectat asa: + permanent si + contact, ambele pe o borna cu + permanent pe sub bord, deci poate sa traga curent de pe ambele... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Siconi |
![]()
Post
#980
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Cristi, mie in 17 zile, cat am fost plecat in concediu la mare (in 2007), mi-a cam golit-o intr-atat incat nici macar IC nu reactiona la telecomanda. Ledurile in bord se aprindeau, dar de pornit nici vorba. Si asta numai dupa 17 zile de stat. Am mentionat ca am IC in tandem cu alarma, deci am 2 module, ambele cu consumm "infim". Stiu cat scrie in hartoagele ei, dar eu am masurat alte valori cu aparatul de masura (pus pe cei 20A ca scala si inseriat cu alimentarea modulului): circa 75-80mA numai alarma. Bun, nu e mult, dar nu e nici cat e in specificatiile chinezilor. Am mai facut testul inca de cateva ori si am remarcat ca tine bine circa 10 zile max. In timpul asta, masina nu a fost atinsa nici macar pentru a fi spalata. Doar era alarma activa si era in teste in curte, deci nu avea cine sa o activeze, nici macar accidental (stau intr-o zona linistita si nu trec vehicule la mai putin de 50m de locul unde o tin parcata in curte).
... si astea tot din experienta mea ![]() |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
giani.cosmin |
![]()
Post
#981
|
![]() Nea' Viteza Group: Members Posts: 141 Joined: 31 October 08 From: Dacia, Resita C-S ![]() |
Salut!
Am si eu o intrebare. Daca imi construiesc un stabilizator de 14 Vcc si ii pun inainte un releu maximal de tensiune ( electronic evident sa decupleze la peste 14,2 Vcc) este bun in locul releului traditional de incarcare? nu conteaza ce componente folosesc, am job in domeniu ( automatizari dar pe parte hidro si folosesc elemente de releistica si protectii ) |
--------------------
Dacia 1310 TX
Opel Vectra A
.
- numar de Caras ([__\==v==/__]) |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#982
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Mai bine iti construiesti releu regulator, sint scheme destule pe aici sau, iei unul cu fir de referinta. Ce vrei tu sa faci mi se pare aiurea.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#983
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
am facut un alternator din dezmemvrari, pus fulie de oltcit, etc
cateva belele.... la ralanti face un zornait metalic din cand in cand cand sta turat cu faza lunga, baga destul, chiar si 15V(releu mecanic cam paradit), dar parca luminile palpaie... ralantiul e pe la 700-750. zornaitul dispare in timp? adica sa isi faca rodajul, ceva de genu? cu cealalta belea ce sa fac? cu faza scurta baga 14,2 deci e OK(la ralanti) cu faza lunga baga pe la 13,4V....o fi din releu? cadere de tensiune de aprox 0,4 V la masa si la plus cam 1 V cand e faza lunga data drumu cam ciudat lucra motorul...parca il frana ceva, ritmic. si la ralanti si in sarcina This post has been edited by cristitranca: 14 Apr 2009, 19:44 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Siconi |
![]()
Post
#984
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Zornaitul e de la rulmenti. Trebuie schimbati sau putin lubrifiati. Mai verifica si daca cei 2 carbuni calca bine pe inelele colectoare.
Ca sa eviti palpairea farurilor si sa obtii o incarcare buna, pune un releu electronic cu fir de referinta (e in jur de 11-12 lei). La relanti aproape orice alternator conectat la aproape orice bubuitura de releu da o tensiune acceptabila. Problema apare cand mergi pe strada ca nu poti merge cu motorul la relanti si cu 90km/h. Deci in turatie mai mare ai variatii mari de tensiune pe ramura de incarcare. Implicit vei da si de alte belele. Citeste un pic mai in urma ca a mai patit cineva exact asa la capitolul asta. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#985
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
pai si daca e de la rulmenti dc la turatie dispare zornaitul?
oricum de schimbat nu ii schimb..si asa sunt chinuitori de scosi....mai ales cu presa mare(nu am daia mica) ii lubrifiez cu siringa? carbunii sunt buni, rotoru are 3,5-3,7 ohmi la ralanti cu toti consumatorii banuiesc ca nu o sa stea la 14V nici mort, nu? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ct-03-tvy |
![]() ![]()
Post
#986
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
QUOTE(cristitranca @ 14 Apr 2009, 21:04) pai si daca e de la rulmenti dc la turatie dispare zornaitul? oricum de schimbat nu ii schimb..si asa sunt chinuitori de scosi....mai ales cu presa mare(nu am daia mica) ii lubrifiez cu siringa? carbunii sunt buni, rotoru are 3,5-3,7 ohmi la ralanti cu toti consumatorii banuiesc ca nu o sa stea la 14V nici mort, nu? pentru ce iti mai trebuie presa? ce sa faci cu ei?...i tai cu flexu.si un ciocan si sau dus la plimbare,...ii bagi pe aia noi ..si gata. de lubrifiat..nu merge cu seringa,..ca au camasile alea de cauciuc/tabla si trebe date afara cu ceva ascutit,.... trebuie vaselina.. mai verifica carbuni..si eu am patit la unu asa,.la testu de proba ![]() |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
cibi25 |
![]()
Post
#987
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 16 December 08 From: Botosani ![]() |
Salut.Vreau sa imi spuneti niste pareri despre un alternator care l-am lut ieri de pe un papuc avariat problema ca acesta are releu de incarcare incorporat iar firile pe unde iese tensiune are o mufa pe care nu am gasito si as vrea sa stiu cum se leaga firele la alternator acesta nu pare afi de productie romaneasca o sa atasez niste foto pentru mai multe detalii
Attached thumbnail(s) alternator_014.jpg ( Size: 125.99k ) Number of downloads: 377 alternator_013.jpg ( Size: 159.09k ) Number of downloads: 409 alternator_012.jpg ( Size: 147.45k ) Number of downloads: 384 |
--------------------
Dacia
Berlina
1999
- BT 27 AIC A fi sofer nu inseamna doar sa stii sa bagi cheia in contact
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#988
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
e un alternator BOSH cred oricum este mai bun decit cel de dacie , acolo pe mufa ai 3 borne +, - si control care cred ca este cel mic , daca vrei sa il montezi si sa indenticici care sint bornele incearca sa masori cu un aparat de masura sa vezi intre care borne da rezistenta 0 cea mica cred ca este controlul (de la contact printr-un bec de 2W alimentezi pe papucul ala cel mai mic si ce ramine e plusul spre baterie , o verificare fara a defecta ceva o poti face in felul urmator il montezi pe masina (bineinteles antrenat de curea ) iei un bec de 2W si legi un terminal la + si celalalt la pinul mai mic al mufei , becul trebuie sa fie aprins , pornesti motorul , becul trebuie sa se stinga si masori cu un aparat de masura pe celelalte 2 pini ramasi , eventual intre ei , normal ar trebui sa dea 14V
This post has been edited by bygy007: 14 Apr 2009, 23:59 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Siconi |
![]()
Post
#989
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
cristi, rulmentii nu mai fac zgomot la turatie mai mare fiindca intra in rezonanta. Acuma, tu ar trebui sa stii cum e cu frecventele astea si cu frecventa de rezonanta in anumite situatii. In general, crescand frecventa, zgomotul se amortizeaza, de fapt nu-l mai percepe urechea umana.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
cibi25 |
![]()
Post
#990
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 16 December 08 From: Botosani ![]() |
Am gasit si mufa are 2 fire groase rosii unite la capat si unul subtire albastru s-ar putea ca cele doua borne mai mari sa fie amandoua plus si masa sa fie de pe carcasa alternatorului
Attached thumbnail(s) mufa_alternator_001.jpg ( Size: 144.18k ) Number of downloads: 372 mufa_alternator_002.jpg ( Size: 97.7k ) Number of downloads: 347 mufa_alternator_003.jpg ( Size: 154.88k ) Number of downloads: 130 |
--------------------
Dacia
Berlina
1999
- BT 27 AIC A fi sofer nu inseamna doar sa stii sa bagi cheia in contact
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:26 |