DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

79 Pages « < 32 33 34 35 36 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii

bygy007
post 15 Apr 2009, 11:25
Post #991


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




da cred ca asa e avind in vedere ca este curent mare au impartit in doua deci rosu la baterie si albastru prin bec la +contact

This post has been edited by bygy007: 15 Apr 2009, 11:29


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 15 Apr 2009, 15:01
Post #992


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




siconi, nu stiu dc dar am impresia ca a fost si din cauza schimbarii ordinii saibelor..o fi atingand vreuna
dupa 10 km nu am mai auzit zgomotul ala...


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 16 Apr 2009, 19:25
Post #993


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




fir-ar ea de fulie de oltcit...e doar un pic mai mica decat aia de dacie sau sunt eu prea chior? cu putin...raza mai mica cu 1cm maxim....
pai la ralanti(acum vreo 800) daca bag faza lunga pica pe la 13 si chiar daca pun firul de excitate pe + baterie tot nu creste...asa ca treaba e clara...sunt tebele alternatoarele de dacie de felul lor...
sau fulia de oltcit e cu mult mai mica? asta care o am avea un sant pt pana de pe ax mai mare ca aia de la dacie..nu o fi fost de oltcit?

app...am 4 ochiuri, deci pe fiecare bec baga pt faza lunga...
la alea cu 2 ochiuri baga doar jumatate din cate trebe sa bage la mine

This post has been edited by cristitranca: 16 Apr 2009, 19:45


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 16 Apr 2009, 19:50
Post #994


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




si ce ziceam eu acum multe posturi in legatura cu alternatoarele? La mine relantiul e pe la780 de ture si nu da 14,4v decat daca bateria e chiar full...

Ahh...mi-o crapat o dioda in puntea redresoare si neavand chef sa dau bani pe o punte din comert, am luat o punte de pe un alternator de 36A care am pus-o pe cel de 50. Deocamdata se comporta bine.

This post has been edited by Mr_Devil83: 16 Apr 2009, 20:02


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 16 Apr 2009, 20:05
Post #995


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




bagati si o poza cu o fulie de oltcit...oi fi eu mai chior sau am luat altceva(putin mai mica ca aia de dacie si avea si sant pt pana)


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 16 Apr 2009, 20:09
Post #996


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




QUOTE(cristitranca @ 16 Apr 2009, 19:25)
fir-ar ea de fulie de oltcit...e doar un pic mai mica decat aia de dacie sau sunt eu prea chior? cu putin...raza mai mica cu 1cm maxim....
pai la ralanti(acum vreo 800) daca bag faza lunga pica pe la 13 si chiar daca pun firul de excitate pe + baterie tot nu creste...asa ca treaba e clara...sunt tebele alternatoarele de dacie de felul lor...
sau fulia de oltcit e cu mult mai mica? asta care o am avea un sant pt pana de pe ax mai mare ca aia de la dacie..nu o fi fost de oltcit?

app...am 4 ochiuri, deci pe fiecare bec baga pt faza lunga...
la alea cu 2 ochiuri baga doar jumatate din cate trebe sa bage la mine
*


..... din fabrica,... sunt legate,..asa.. alea 2 exterioare pa faza scurta ...faza lunga, primesc farurile exterioare a 2-a faza in bec, iar farurile interioare...dinspre radiator, filamentu pentru faza lunga,..asa

pai zi si ce becuri ai,...... daca alternatoru e de 50A x12 V= 600 de W..... daca ai becuri de 55/65 ...65x4 .... 26O+ 110W =370W numai farurile... wacko.gif blush.gif + pozitia ..si ia vreo 50 de W , 420W,.. ups , unsure.gif biggrin.gif

eu am facut rost de o punte cu diode Ra.. pt asta de 50A blush.gif ,o dioda Ra .,rezista la 25 A...25x3 faze . 75 A. deci nu mai pica cu una cu 2

This post has been edited by ct-03-tvy: 16 Apr 2009, 20:12


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 16 Apr 2009, 20:17
Post #997


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




e punte cu Ra 220
bece de 55/60...
cum arata o fulie de oltcit? care ai poza?
sau asa, o comparatie fata de cea de dacie...cu cat e mai mica?


This post has been edited by cristitranca: 16 Apr 2009, 20:18


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 16 Apr 2009, 20:19
Post #998


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




QUOTE(cristitranca @ 16 Apr 2009, 20:17)
e punte cu Ra 220
bece de 55/60...
cum arata o fulie de oltcit? care ai  poza?
sau asa, o comparatie fara de cea de dacie...cu cat e mai mica?
*


cristi daca tot te raca pa inima, ia o fulie si dute la un strungar..si faci una custom. din fier brut,..... dupaia o sa ai probleme cu cureaua.de ph34r.gif rolleyes.gif la acesorii


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 16 Apr 2009, 20:22
Post #999


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




ma omoara ideea ca pe loganuri sta la 14,2 oricati consumatori as porni si la mine scade in draci....vreau sa ma duc la ala cu verificari de la Caranda sa ii arat ca si o D®acie poate sa bage in limite orice prostii ai porni pe ea
deci..cu fulia de oltcit...cam cum arata?

si la mine cam ce se intampla, e normal?
bateria era cam descarcata..cand bagam semnalizare sau claxon se oprea radioul..deci are de incarcat alternatorul...


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 16 Apr 2009, 20:24
Post #1000


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




QUOTE(cristitranca @ 16 Apr 2009, 20:22)
ma omoara ideea ca pe loganuri sta la 14,2 oricati consumatori as porni si la mine scade in draci....vreau sa ma duc la ala cu verificari de la Caranda sa ii arat ca si o D®acie poate sa bage in limite orice prostii ai porni pe ea
deci..cu fulia de oltcit...cam cum arata?

si la mine cam ce se intampla, e normal?
bateria era cam descarcata..cand bagam semnalizare sau claxon se oprea radioul..deci are de incarcat alternatorul...
*




pai e alternatoru potent, 75 A parca,sau chiar mai mult,....
.daca e bateria descarcata e normal sa ai incarcarea mai slaba ,pana isi revine bateria,.... dry.gif


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 16 Apr 2009, 20:26
Post #1001


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




alternatorul la logan e de 80A...oricum la dacie tot de 50A....
daca nu vad vreo poza cu fulie de oltcit, ma duc la strung..desi nu stiu pe unde avem in cta asa ceva...si imi fac o fulie mititica...nu prea mica dar nici prea mare...


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 16 Apr 2009, 20:32
Post #1002


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




QUOTE(cristitranca @ 16 Apr 2009, 20:26)
alternatorul la logan e de 80A...oricum la dacie tot de 50A....
daca nu vad vreo poza cu fulie de oltcit, ma duc la strung..desi nu stiu pe unde avem in cta asa ceva...si imi fac o fulie mititica...nu prea mica dar nici prea mare...
*



parca era vizavi de scoala 23..peste strada ,un mini atelier de strungarie,..nu mai stiu daca mai lucreaza omu ala acolo,...

in general ...pa la mai toate ,inteprinderile mari,..cu utilaje,.gen telemac/raba../saviem,..au strunguri..in ograda,

eu am fost la cet, insa nu prea au timp de tine aia, ca au de facut pese mad.gif , blush.gif


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cibi25
post 16 Apr 2009, 21:43
Post #1003


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 16 December 08
From: Botosani




Nenorocire masina mia distrus al 5 alternator in 2 luni nici nustiu ce sa mai fac.Am obsevat cand merg fara faruri totul e ok incarca tensiune de 14.2V la baterie 13.6V la relantiu , cand le aprind atunci incepe sa imi distruga alternatorul nu sau strapuns diodele iar la alternator acum dupa drumul facut tensiunea este 11.2V la relantiu fara consumatori ce poate fi de le distruge in halul asta? mad.gif


--------------------
Dacia Berlina 1999 - BT 27 AIC
A fi sofer nu inseamna doar sa stii sa bagi cheia in contact
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 16 Apr 2009, 21:47
Post #1004


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ce anume se strica puntea sau altceva


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cibi25
post 16 Apr 2009, 21:52
Post #1005


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 16 December 08
From: Botosani




puntea e ok dar alternatorul nu mai scoate tensiune normal de 13.5V acum dupa acest drum cu farurile aprinse are tensiunea de 11.2V chiar nu pot sa imi dau seama ce se intampla toate alternatoarele au aceleasi sintomne scot tensiune la relantiu in jur de 11V


--------------------
Dacia Berlina 1999 - BT 27 AIC
A fi sofer nu inseamna doar sa stii sa bagi cheia in contact
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 16 Apr 2009, 22:00
Post #1006


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




releu e bun?....


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cibi25
post 16 Apr 2009, 22:08
Post #1007


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 16 December 08
From: Botosani




da releul este unul electronic am pus si unul mecanic amandoua au aceleasi valori de incarcare


--------------------
Dacia Berlina 1999 - BT 27 AIC
A fi sofer nu inseamna doar sa stii sa bagi cheia in contact
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 16 Apr 2009, 22:49
Post #1008


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




masoara iesirea releu (firul verde care se duce la alternator la perii) DF in urmatoarele situatii, fata de masa (minus)

1 relanti fara consumatori
2 relanti cu consumatori
3 turat 2000 ture cu consumatori
4 turat 2000 ture fara consumatori

pune valorile aici in ordinea expusa de mine

Attached thumbnail(s)
releu_2.jpg ( Size: 10.72k ) Number of downloads: 920


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 17 Apr 2009, 07:12
Post #1009


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(cristitranca @ 16 Apr 2009, 20:26)
[...]
daca nu vad vreo poza cu fulie de oltcit, ma duc la strung..desi nu stiu pe unde avem in cta asa ceva...si imi fac o fulie mititica...nu prea mica dar nici prea mare...
[...]

Nenea, e asa cuim spui, cea de Oltcit cam cu 1 cm pe raza mai mica. Nu-ti reconmand la strung decit daca nenea ala stie ce face (unghiuri de inclinare pr curea, rugozitati, etc).
Apoi, retine un astepc: prima curea in situatia aia va fi compromisa rapid, pina se "lustruiesc" marginile canalului de curea. Acea fulie n-o poti face prea mica din cauza razei de indoire a curelei care nu e cit vrei tu. Aia de Oltcit e perfecta si mie nu-mi scade tensiunea la relanti cu fazele si proiectoarele de ceata (ca sa fim ca puteri relativ egali (55/60 pe far CN si 55 parca pe proiector). Releu cu fir si alternator de 50.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 17 Apr 2009, 08:08
Post #1010


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




si cat ai ralantiul?
sau unde mai poate fi problema? releul e bun(de referinta cu fir), 14V e reglat sa desschida, masurat pe banc
idiot nu sunt, stiu sa masor o punte de diode si suna cam asa
pt toate diodele, intr-un sens nu conduc iar in celalalt au 580 de ohmi. puntea este cu ra220
statorul l-am spalat dar nu s-a luat tot jegul , dar l-am inspectat, ars nu e
l-am lasat la uscat 24 de ore, sa nu mai ramana apa..oricum de abia dupa 3 zile de la montare l-am pus pe autoturism deci a avut timp sa se usuce

rotorul are 4 ohmi, carbunii calca pe inelele colectoare si tot 4 ohmi am si daca masor pe contactele de la carbuni

statorul nu face masa....
contacte imperfecte si caderi de tensiune nu se mai pune problema, le-am rezolvat

banuiesc si cred ca am dreptate ca nu are relevanta daca am montat decalat alternatorul...adica statorul invartit un pic, iar diodele sunt mai jos decat la altele...o sa pun inapoi oricum, dar asta mai tarziu....

ce mai poate sa aiba? sa fie problema din punte ca vezi doamne au diodele 580 ohmi fiecare in loc de 500?

chiar daca pun firul de excitatie la +12V(ori care vine la releu, ori la baterie), cu faza lunga nu urca mai mult de 13 nici sa il impusti

ralantiul sta pe la 700, ca se simte cum zdruncina masina la ralanti, dar e stabil.
se poate pune fulie mai mare la arborele cotit?

daca o turez un pic(nu stiu cat ca turometru vara nu merge), baga 14v fara probleme

This post has been edited by cristitranca: 17 Apr 2009, 08:13


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 17 Apr 2009, 08:31
Post #1011


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




cristi, iti fac eu o poza cu alternatorul meu ca si asa il am dat jos de pe motor. Era plin de mizerie. L-am desfacut bucati complet (mai putin puntea, nu am mai dezasamblat-o ca nu avea rost, doar am dat-o jos), am curatat cu spray special degresant, apoi cu motorina, apoi sters fiecare piesa in parte si vopsita. Montat apoi fulie de Oltcit la care i-am facut canalul de pana in 30 sec. si lasat pe raft la uscat bine vopseaua.
Voi pune poze cu el, numai sa ajung acasa. Si voi pune si poza comparativa cu cele 2 tipuri de fulie, ca sa vada si ochii vostri (vorbesc de cei interesati) diferenta. Da, diferenta e de 1cm in raza, adica 2cm in diametru, ceea ce e destul de mult. Calculat la noul raport, alternatorul ar trebui sa stea mult mai turat chiar si la relanti de 750rpm. Ca idee, la mine e reglat la 850. Asa l-am vrut eu, asa l-am reglat.

This post has been edited by Siconi: 17 Apr 2009, 08:31


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 17 Apr 2009, 08:33
Post #1012


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




e de 50A al tau? cu faza lunga si inca un consumator mai baga in apropiere de 14V?
dati si voi o idee, ce sa ii mai fac?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 17 Apr 2009, 10:45
Post #1013


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Ca idee linistitoare, cind si cit stai tu la relanti cu faza lunga?
Apoi, atentie, cu ce reglezi relantiul? Vazut la mine, aproape de 1000 rpm, la ITP aparatul arata 875-925. Dupa reglaj amestec, putin mai jos, pe la 830.

This post has been edited by diaconuliviu: 17 Apr 2009, 10:47


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 17 Apr 2009, 11:08
Post #1014


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




pai daca e sa o luam asa..nici noaptea la 11 cand eram pe autostrada nu am folosit faza lunga(deh, nu putea alternatoru si mi-a fost frica sa nu despart)...atat am folosit faza lunga

doar pt un flash ziua mai dau faza lunga, dar mi-e mai usor totusi sa rotesc pt a porni fafurile....
ralantiul ...acum dumnezeu cu mila ca nu am cum sa il mai vad....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 17 Apr 2009, 11:22
Post #1015


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




la relantiu cu consum de 400 w , nu o sa vedeti in veci,..si cu masa fuliei de olcit, alternatoru de 50A..sa faca fata, la 14.2V.,...

el da maxim 600 W, la turatie maxima, 10000 rpm..... iar voi vreti sa scoata la 2000rpm.-3000. 66,(6)% din putere

deaia pica si releele in prostie

daca mai calculam si cablurile slab dimensionate.


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 17 Apr 2009, 11:27
Post #1016


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




diaconuliviu, daca bagi si aeroterma pe treapta a doua, mai face fatza?

apropo...pe masina mea la motor scrie CTC R10 parca...langa delco..ce inseamna?

a mea a avut din fabrica dala de 50A, dar am pus mai sus ce patise cu firele care ajungeau la diode. oricum tot asa a facut si ala....

santurile din colectoare pot fi pana la 3 mm , nu?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 17 Apr 2009, 11:36
Post #1017


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




QUOTE(cristitranca @ 17 Apr 2009, 11:27)
diaconuliviu, daca bagi si aeroterma pe treapta a doua, mai face fatza?

apropo...pe masina mea la motor scrie CTC R10 parca...langa delco..ce inseamna?

a mea a avut din fabrica dala de 50A, dar am pus mai sus ce patise cu firele care ajungeau la diode. oricum tot asa a facut si ala....

santurile din colectoare pot fi pana la 3 mm , nu?
*



3 mm? radmasa.gif , pai ai zis ca, calca bine carbuni pa rotor.si e rezistenta mica,..

vati gandit.. ca astfel se micsoreaza diametru in sectiune a colectorului?...asta inseamna ca excitatia va avea o suprafata mai mica in care se poate desfasura...

practic scade distanta ,carbuni ating mai putina suprafata din colector,..invartindusse,.pentru o rotatie completa de 360 de grade,.

cu cat e colectoru mai gros..cu atat..e mai eficienta excitatia,....daca il rectifici pe ala uzat..nu vei face mare branza wink.gif wink.gif blink.gif

mai zi ce fel e statoru...cum are invasurarile....e in stea sau triunghi,...daca are 6 fire care iese din el,....si grupate 2 cate 2....atuci e in triunghi,.daca sunt 3 fire..mari si late....e in stea,...posibil sa fie de 36A statoru.. happy.gif

This post has been edited by ct-03-tvy: 17 Apr 2009, 11:56


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 17 Apr 2009, 13:16
Post #1018


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




ma pricep si eu cat de cat, nu-s chiar bata
e de 50A triunghi...
am un alternator de 36A deuceiller(huruie rulmentii ca naiba)....e asa frumos bobinat rotorul si inelele colectoare nu au pic de uzura...rusine romanilor ca fac numai rahaturi...
daca sta pe la 1000 de ture baga si 14V cu faza lunga...

fulie mai mare la arbore se poate pune? ajuta si la pompa de apa pt racire...asta e un motiv in plus pt care intreb...


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 17 Apr 2009, 13:38
Post #1019


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




domnu tranca dar ce tensiune de excitatie ofera releul dumneavoastra alternatorului?

Nu de alta dar poate ca la relanti nu o da alternatorul de dacie 14v daca are o baterie descarcata ca si sarcina dar iti garantez eu ca ofera peste 3A la 14V la relanti. Cu faza scurta, fara baterie eu am masurat 13,4v si cand i-am pornit si faza lunga mai dadea 12,6v si imi tinea masina la relanti fara baterie.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 17 Apr 2009, 14:09
Post #1020


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




n-am zis ca nu tine masina pornita fara baterie...
dar chiar daca pun eu firul de la excitatie pe + de la baterie nu creste tensiunea la 14V la ralanti cu faza lunga.(ramane pe la 13,05...si daca il las, mai scade)


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79 Pages « < 32 33 34 35 36 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:43
Forum Renault