Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii
![]() ![]() ![]() |
Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii
bygy007 |
![]()
Post
#991
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|||
brigada_diverse |
![]()
Post
#992
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
siconi, nu stiu dc dar am impresia ca a fost si din cauza schimbarii ordinii saibelor..o fi atingand vreuna
dupa 10 km nu am mai auzit zgomotul ala... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#993
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
fir-ar ea de fulie de oltcit...e doar un pic mai mica decat aia de dacie sau sunt eu prea chior? cu putin...raza mai mica cu 1cm maxim....
pai la ralanti(acum vreo 800) daca bag faza lunga pica pe la 13 si chiar daca pun firul de excitate pe + baterie tot nu creste...asa ca treaba e clara...sunt tebele alternatoarele de dacie de felul lor... sau fulia de oltcit e cu mult mai mica? asta care o am avea un sant pt pana de pe ax mai mare ca aia de la dacie..nu o fi fost de oltcit? app...am 4 ochiuri, deci pe fiecare bec baga pt faza lunga... la alea cu 2 ochiuri baga doar jumatate din cate trebe sa bage la mine This post has been edited by cristitranca: 16 Apr 2009, 19:45 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#994
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
si ce ziceam eu acum multe posturi in legatura cu alternatoarele? La mine relantiul e pe la780 de ture si nu da 14,4v decat daca bateria e chiar full...
Ahh...mi-o crapat o dioda in puntea redresoare si neavand chef sa dau bani pe o punte din comert, am luat o punte de pe un alternator de 36A care am pus-o pe cel de 50. Deocamdata se comporta bine. This post has been edited by Mr_Devil83: 16 Apr 2009, 20:02 |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#995
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
bagati si o poza cu o fulie de oltcit...oi fi eu mai chior sau am luat altceva(putin mai mica ca aia de dacie si avea si sant pt pana)
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ct-03-tvy |
![]() ![]()
Post
#996
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
QUOTE(cristitranca @ 16 Apr 2009, 19:25) fir-ar ea de fulie de oltcit...e doar un pic mai mica decat aia de dacie sau sunt eu prea chior? cu putin...raza mai mica cu 1cm maxim.... pai la ralanti(acum vreo 800) daca bag faza lunga pica pe la 13 si chiar daca pun firul de excitate pe + baterie tot nu creste...asa ca treaba e clara...sunt tebele alternatoarele de dacie de felul lor... sau fulia de oltcit e cu mult mai mica? asta care o am avea un sant pt pana de pe ax mai mare ca aia de la dacie..nu o fi fost de oltcit? app...am 4 ochiuri, deci pe fiecare bec baga pt faza lunga... la alea cu 2 ochiuri baga doar jumatate din cate trebe sa bage la mine ..... din fabrica,... sunt legate,..asa.. alea 2 exterioare pa faza scurta ...faza lunga, primesc farurile exterioare a 2-a faza in bec, iar farurile interioare...dinspre radiator, filamentu pentru faza lunga,..asa pai zi si ce becuri ai,...... daca alternatoru e de 50A x12 V= 600 de W..... daca ai becuri de 55/65 ...65x4 .... 26O+ 110W =370W numai farurile... ![]() ![]() ![]() ![]() eu am facut rost de o punte cu diode Ra.. pt asta de 50A ![]() This post has been edited by ct-03-tvy: 16 Apr 2009, 20:12 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#997
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
e punte cu Ra 220
bece de 55/60... cum arata o fulie de oltcit? care ai poza? sau asa, o comparatie fata de cea de dacie...cu cat e mai mica? This post has been edited by cristitranca: 16 Apr 2009, 20:18 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#998
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
QUOTE(cristitranca @ 16 Apr 2009, 20:17) e punte cu Ra 220 bece de 55/60... cum arata o fulie de oltcit? care ai poza? sau asa, o comparatie fara de cea de dacie...cu cat e mai mica? cristi daca tot te raca pa inima, ia o fulie si dute la un strungar..si faci una custom. din fier brut,..... dupaia o sa ai probleme cu cureaua.de ![]() ![]() |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#999
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
ma omoara ideea ca pe loganuri sta la 14,2 oricati consumatori as porni si la mine scade in draci....vreau sa ma duc la ala cu verificari de la Caranda sa ii arat ca si o D®acie poate sa bage in limite orice prostii ai porni pe ea
deci..cu fulia de oltcit...cam cum arata? si la mine cam ce se intampla, e normal? bateria era cam descarcata..cand bagam semnalizare sau claxon se oprea radioul..deci are de incarcat alternatorul... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#1000
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
QUOTE(cristitranca @ 16 Apr 2009, 20:22) ma omoara ideea ca pe loganuri sta la 14,2 oricati consumatori as porni si la mine scade in draci....vreau sa ma duc la ala cu verificari de la Caranda sa ii arat ca si o D®acie poate sa bage in limite orice prostii ai porni pe ea deci..cu fulia de oltcit...cam cum arata? si la mine cam ce se intampla, e normal? bateria era cam descarcata..cand bagam semnalizare sau claxon se oprea radioul..deci are de incarcat alternatorul... pai e alternatoru potent, 75 A parca,sau chiar mai mult,.... .daca e bateria descarcata e normal sa ai incarcarea mai slaba ,pana isi revine bateria,.... ![]() |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#1001
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
alternatorul la logan e de 80A...oricum la dacie tot de 50A....
daca nu vad vreo poza cu fulie de oltcit, ma duc la strung..desi nu stiu pe unde avem in cta asa ceva...si imi fac o fulie mititica...nu prea mica dar nici prea mare... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#1002
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
QUOTE(cristitranca @ 16 Apr 2009, 20:26) alternatorul la logan e de 80A...oricum la dacie tot de 50A.... daca nu vad vreo poza cu fulie de oltcit, ma duc la strung..desi nu stiu pe unde avem in cta asa ceva...si imi fac o fulie mititica...nu prea mica dar nici prea mare... parca era vizavi de scoala 23..peste strada ,un mini atelier de strungarie,..nu mai stiu daca mai lucreaza omu ala acolo,... in general ...pa la mai toate ,inteprinderile mari,..cu utilaje,.gen telemac/raba../saviem,..au strunguri..in ograda, eu am fost la cet, insa nu prea au timp de tine aia, ca au de facut pese ![]() ![]() |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
cibi25 |
![]()
Post
#1003
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 16 December 08 From: Botosani ![]() |
Nenorocire masina mia distrus al 5 alternator in 2 luni nici nustiu ce sa mai fac.Am obsevat cand merg fara faruri totul e ok incarca tensiune de 14.2V la baterie 13.6V la relantiu , cand le aprind atunci incepe sa imi distruga alternatorul nu sau strapuns diodele iar la alternator acum dupa drumul facut tensiunea este 11.2V la relantiu fara consumatori ce poate fi de le distruge in halul asta?
![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
1999
- BT 27 AIC A fi sofer nu inseamna doar sa stii sa bagi cheia in contact
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1004
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ce anume se strica puntea sau altceva
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
cibi25 |
![]()
Post
#1005
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 16 December 08 From: Botosani ![]() |
puntea e ok dar alternatorul nu mai scoate tensiune normal de 13.5V acum dupa acest drum cu farurile aprinse are tensiunea de 11.2V chiar nu pot sa imi dau seama ce se intampla toate alternatoarele au aceleasi sintomne scot tensiune la relantiu in jur de 11V
|
--------------------
Dacia
Berlina
1999
- BT 27 AIC A fi sofer nu inseamna doar sa stii sa bagi cheia in contact
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#1006
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
releu e bun?....
|
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
cibi25 |
![]()
Post
#1007
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 16 December 08 From: Botosani ![]() |
da releul este unul electronic am pus si unul mecanic amandoua au aceleasi valori de incarcare
|
--------------------
Dacia
Berlina
1999
- BT 27 AIC A fi sofer nu inseamna doar sa stii sa bagi cheia in contact
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1008
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
masoara iesirea releu (firul verde care se duce la alternator la perii) DF in urmatoarele situatii, fata de masa (minus)
1 relanti fara consumatori 2 relanti cu consumatori 3 turat 2000 ture cu consumatori 4 turat 2000 ture fara consumatori pune valorile aici in ordinea expusa de mine Attached thumbnail(s) releu_2.jpg ( Size: 10.72k ) Number of downloads: 920 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#1009
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(cristitranca @ 16 Apr 2009, 20:26) [...] daca nu vad vreo poza cu fulie de oltcit, ma duc la strung..desi nu stiu pe unde avem in cta asa ceva...si imi fac o fulie mititica...nu prea mica dar nici prea mare... [...] Nenea, e asa cuim spui, cea de Oltcit cam cu 1 cm pe raza mai mica. Nu-ti reconmand la strung decit daca nenea ala stie ce face (unghiuri de inclinare pr curea, rugozitati, etc). Apoi, retine un astepc: prima curea in situatia aia va fi compromisa rapid, pina se "lustruiesc" marginile canalului de curea. Acea fulie n-o poti face prea mica din cauza razei de indoire a curelei care nu e cit vrei tu. Aia de Oltcit e perfecta si mie nu-mi scade tensiunea la relanti cu fazele si proiectoarele de ceata (ca sa fim ca puteri relativ egali (55/60 pe far CN si 55 parca pe proiector). Releu cu fir si alternator de 50. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#1010
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
si cat ai ralantiul?
sau unde mai poate fi problema? releul e bun(de referinta cu fir), 14V e reglat sa desschida, masurat pe banc idiot nu sunt, stiu sa masor o punte de diode si suna cam asa pt toate diodele, intr-un sens nu conduc iar in celalalt au 580 de ohmi. puntea este cu ra220 statorul l-am spalat dar nu s-a luat tot jegul , dar l-am inspectat, ars nu e l-am lasat la uscat 24 de ore, sa nu mai ramana apa..oricum de abia dupa 3 zile de la montare l-am pus pe autoturism deci a avut timp sa se usuce rotorul are 4 ohmi, carbunii calca pe inelele colectoare si tot 4 ohmi am si daca masor pe contactele de la carbuni statorul nu face masa.... contacte imperfecte si caderi de tensiune nu se mai pune problema, le-am rezolvat banuiesc si cred ca am dreptate ca nu are relevanta daca am montat decalat alternatorul...adica statorul invartit un pic, iar diodele sunt mai jos decat la altele...o sa pun inapoi oricum, dar asta mai tarziu.... ce mai poate sa aiba? sa fie problema din punte ca vezi doamne au diodele 580 ohmi fiecare in loc de 500? chiar daca pun firul de excitatie la +12V(ori care vine la releu, ori la baterie), cu faza lunga nu urca mai mult de 13 nici sa il impusti ralantiul sta pe la 700, ca se simte cum zdruncina masina la ralanti, dar e stabil. se poate pune fulie mai mare la arborele cotit? daca o turez un pic(nu stiu cat ca turometru vara nu merge), baga 14v fara probleme This post has been edited by cristitranca: 17 Apr 2009, 08:13 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Siconi |
![]()
Post
#1011
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
cristi, iti fac eu o poza cu alternatorul meu ca si asa il am dat jos de pe motor. Era plin de mizerie. L-am desfacut bucati complet (mai putin puntea, nu am mai dezasamblat-o ca nu avea rost, doar am dat-o jos), am curatat cu spray special degresant, apoi cu motorina, apoi sters fiecare piesa in parte si vopsita. Montat apoi fulie de Oltcit la care i-am facut canalul de pana in 30 sec. si lasat pe raft la uscat bine vopseaua.
Voi pune poze cu el, numai sa ajung acasa. Si voi pune si poza comparativa cu cele 2 tipuri de fulie, ca sa vada si ochii vostri (vorbesc de cei interesati) diferenta. Da, diferenta e de 1cm in raza, adica 2cm in diametru, ceea ce e destul de mult. Calculat la noul raport, alternatorul ar trebui sa stea mult mai turat chiar si la relanti de 750rpm. Ca idee, la mine e reglat la 850. Asa l-am vrut eu, asa l-am reglat. This post has been edited by Siconi: 17 Apr 2009, 08:31 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#1012
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
e de 50A al tau? cu faza lunga si inca un consumator mai baga in apropiere de 14V?
dati si voi o idee, ce sa ii mai fac? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#1013
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Ca idee linistitoare, cind si cit stai tu la relanti cu faza lunga?
Apoi, atentie, cu ce reglezi relantiul? Vazut la mine, aproape de 1000 rpm, la ITP aparatul arata 875-925. Dupa reglaj amestec, putin mai jos, pe la 830. This post has been edited by diaconuliviu: 17 Apr 2009, 10:47 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#1014
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
pai daca e sa o luam asa..nici noaptea la 11 cand eram pe autostrada nu am folosit faza lunga(deh, nu putea alternatoru si mi-a fost frica sa nu despart)...atat am folosit faza lunga
doar pt un flash ziua mai dau faza lunga, dar mi-e mai usor totusi sa rotesc pt a porni fafurile.... ralantiul ...acum dumnezeu cu mila ca nu am cum sa il mai vad.... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#1015
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
la relantiu cu consum de 400 w , nu o sa vedeti in veci,..si cu masa fuliei de olcit, alternatoru de 50A..sa faca fata, la 14.2V.,...
el da maxim 600 W, la turatie maxima, 10000 rpm..... iar voi vreti sa scoata la 2000rpm.-3000. 66,(6)% din putere deaia pica si releele in prostie daca mai calculam si cablurile slab dimensionate. |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#1016
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
diaconuliviu, daca bagi si aeroterma pe treapta a doua, mai face fatza?
apropo...pe masina mea la motor scrie CTC R10 parca...langa delco..ce inseamna? a mea a avut din fabrica dala de 50A, dar am pus mai sus ce patise cu firele care ajungeau la diode. oricum tot asa a facut si ala.... santurile din colectoare pot fi pana la 3 mm , nu? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#1017
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
QUOTE(cristitranca @ 17 Apr 2009, 11:27) diaconuliviu, daca bagi si aeroterma pe treapta a doua, mai face fatza? apropo...pe masina mea la motor scrie CTC R10 parca...langa delco..ce inseamna? a mea a avut din fabrica dala de 50A, dar am pus mai sus ce patise cu firele care ajungeau la diode. oricum tot asa a facut si ala.... santurile din colectoare pot fi pana la 3 mm , nu? 3 mm? ![]() vati gandit.. ca astfel se micsoreaza diametru in sectiune a colectorului?...asta inseamna ca excitatia va avea o suprafata mai mica in care se poate desfasura... practic scade distanta ,carbuni ating mai putina suprafata din colector,..invartindusse,.pentru o rotatie completa de 360 de grade,. cu cat e colectoru mai gros..cu atat..e mai eficienta excitatia,....daca il rectifici pe ala uzat..nu vei face mare branza ![]() ![]() ![]() mai zi ce fel e statoru...cum are invasurarile....e in stea sau triunghi,...daca are 6 fire care iese din el,....si grupate 2 cate 2....atuci e in triunghi,.daca sunt 3 fire..mari si late....e in stea,...posibil sa fie de 36A statoru.. ![]() This post has been edited by ct-03-tvy: 17 Apr 2009, 11:56 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#1018
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
ma pricep si eu cat de cat, nu-s chiar bata
e de 50A triunghi... am un alternator de 36A deuceiller(huruie rulmentii ca naiba)....e asa frumos bobinat rotorul si inelele colectoare nu au pic de uzura...rusine romanilor ca fac numai rahaturi... daca sta pe la 1000 de ture baga si 14V cu faza lunga... fulie mai mare la arbore se poate pune? ajuta si la pompa de apa pt racire...asta e un motiv in plus pt care intreb... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#1019
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
domnu tranca dar ce tensiune de excitatie ofera releul dumneavoastra alternatorului?
Nu de alta dar poate ca la relanti nu o da alternatorul de dacie 14v daca are o baterie descarcata ca si sarcina dar iti garantez eu ca ofera peste 3A la 14V la relanti. Cu faza scurta, fara baterie eu am masurat 13,4v si cand i-am pornit si faza lunga mai dadea 12,6v si imi tinea masina la relanti fara baterie. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#1020
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
n-am zis ca nu tine masina pornita fara baterie...
dar chiar daca pun eu firul de la excitatie pe + de la baterie nu creste tensiunea la 14V la ralanti cu faza lunga.(ramane pe la 13,05...si daca il las, mai scade) |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:43 |