DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

79 Pages « < 29 30 31 32 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii

schumi_86
post 23 Feb 2009, 01:45
Post #891


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Releul care il aveam inainte era cu un pin in plus fata de cel care il am acum deoarece am carlig de remorca la masina din fabrica si este prevazut si cu priza pt.remorca.Stiu ca este un consum in plus dar inainte nu se observa asa de bine chestia cu palpaitul luminii de la faruri.Probabil ca este prost conceput nu stiu ce sa zic.Cel vechi pot spune ca m-a uimit cum arata pe dinauntru blink.gif . O sa pun 1 poza cu el ca sa-l vezi.bafta


--------------------
Dacia 1310 - CT-00-ZMP 1988,berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 23 Feb 2009, 11:53
Post #892


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Va rog, la alternatorul standard de 50A se poate trage relativ simplu un fir pentru martor bord incarcare baterie?


--------------------
Dacia 1310 L - B44UCJ 1996
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 23 Feb 2009, 18:11
Post #893


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ce intelegi prin standard , pentru aprinderea martorului de incarcare trebuie alternator cu releu incorporat sau facute ceva modificari (exista pe forum pe undeva scheme postate de mine)


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 24 Feb 2009, 08:48
Post #894


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Bygy, multam pentru promptitudine; intre timp am tras un fir de la excitatie, pe care am inseriat o dioda, un condensator si un releu spre plus, iar pe contactele releului am legat martorul de bord de baterie.
Ce am observat:
- fara condensator, releul oscileaza inchis/deschis la relanti;
- becul se aprinde la punerea contactului, apoi se stinge, odata cu pornirea motorului.
Ce nu am verificat:
- sa scot firul Df din alternator, si
- sa scot cureaua, cazuri in care ar trebui sa se aprinda becul din bord.
Nu am masurat inca ce modificari apar pe tensiunea de incarcare, si nu stiu inca ce comporta tensiunea ce vine prin releu in firul Df. Oricum, am stingator in masina biggrin.gif .

Ps. Am incercat sa gasesc BU1010, dar nu-i de gasit huh.gif .

L.E.#1 era bun 1010 pt alerta supraincarcare accu...
L.E.#2 postez schita, poate unii sunt curiosi...

This post has been edited by adrianne: 24 Feb 2009, 12:54

Attached thumbnail(s)
Graphic1.jpg ( Size: 20.02k ) Number of downloads: 798


--------------------
Dacia 1310 L - B44UCJ 1996
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 24 Feb 2009, 11:47
Post #895


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Beta U1010 e ala de la clocitoare? Nu cred ca mai gasesti decit ramase/uitate prin sertare sau..prin montaje mai vechi de clocitoare la care s-a ars altceva (triac, rezistenta...)..
Clocitoarele mai noi au parca "chip" inglobat in pasta neagra, ca pe la ceasurile electronice pe vremuri.


--------------------
Opel Corsa - xx 2001
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 24 Feb 2009, 13:37
Post #896


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Nici echivalent nu se gaseste?


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 24 Feb 2009, 15:44
Post #897


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Nu stiu daca exista. Acum ma intreb, ala de clocitoare era 1010 sau 1011?
Caut acasa schema si spun.

LE: era 1011. Se putea folosi si la stingerea automata a fazei lungi sau la aprinderea automata a pozitiilor.
Beta U1010, voltmetru de masina cu 3 leduri.
Nu cred ca e prea precis.

This post has been edited by diaconuliviu: 24 Feb 2009, 15:48


--------------------
Opel Corsa - xx 2001
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 24 Feb 2009, 16:57
Post #898


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Stiu ca nu e precis. Dar voiam un raspuns pentru cei care inca il mai cauta. Eventual posteaza o schema inlocuitoare pentru voltmetru auto, mai ales pe LEDuri. Vad ca sunt cativa captivati de acest domeniu si ar fi frumos sa intregim colectia de scheme. Eu aveam una cu 5 LEDuri, dar nu dau de ea.

P.S.: Si eu am facut un montaj pentru faza lunga/scurta cu 1011 rpin '97 (ehei, ce vremuri).


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 24 Feb 2009, 23:14
Post #899


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




pe la scheme electronice prin primele pagini http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=636081 1010 este foarte stabil am avut , se poate regla pragul , pacat ca nu se mai fabrica era proiectat special pentru asta , mai ales ca era proiectat si pentru 24V


This post has been edited by bygy007: 24 Feb 2009, 23:17


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 25 Feb 2009, 08:49
Post #900


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Pragul ala superior de 15,5V e cam... aiurea, la 15,5 nu incarca bine.
Si va arata OK numai legat direct la baterie.
Apoi, cum reglezi acele praguri de tensiune?Daca ai un datasheet.


--------------------
Opel Corsa - xx 2001
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 25 Feb 2009, 10:54
Post #901


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




prin straparea pinilor 5 , 6 ,7 acolo sint niste rezistente , se pot face combinatii daca te intereseaza o sa pun un scan cu schema interna a integratului , o aveam intr-o carte mai veche dar trebuie sa o caut


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 25 Feb 2009, 11:37
Post #902


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Eu zic sa nu te obosesti degeaba. Nu va folosi decat la cultura generala. Daca integratul NU se mai fabrica, nu avem cum sa punem in practica teoria. Dar de amorul artei e o.k.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 4 Mar 2009, 22:16
Post #903


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Salutare!
Am inlocuit si eu un releu din acela negru si mare smile.gif , pentru ca cel vechi nu prea mai incarca si oscila intensitatea becurilor.

Problema cu cel actual este ca se duce cu usurinta pe acul pe rosu+ ... Am tot umblat la rotia zimtata, chiar si la acel surubel, dar tot degeaba. Cum ar trebui sa le reglez, sau poate o fi si releul asta defect; cum imi dau seama? Desi este mecanic, nu prea vad ce ar putea fi defect la el...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 5 Mar 2009, 00:55
Post #904


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ia vezi pe undeva prin interior are o sirma cu nichelina nu cumva este arsa , dar cel mai bun lucru este inlocuirea releului asta cu unul cu fir de referinta , detalii gasesti in topic


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 7 Mar 2009, 08:29
Post #905


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Mda, ai dreptate bygy007, era un firicel intr-o oarecare forma de arc cam neagra, la cel vechi arata bine.. OK, merci; inseamna ca din reglajele alea ma pot descurca totusi, nu stiam de firul ala... biggrin.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 7 Mar 2009, 09:55
Post #906


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




am gasit si eu spre surprinderea mea in alternator de 50A(masina din 89) un fir care ajunge pe blocu de diode ruginit si rupt, plasticul de langa surubul care prindrea papucul(rupt si ruginit, despre el vbeam) era topit.

intre oricare 2 captele ale statorului am 1 ohm,intre capete si masa nu exista scurt. rotorul are cam 4,5 ohmi

ce fac eu cu papucu care s-a rupt?
trebuie cumva sa prelungesc...sarmele nu mai ajung pana la diode.... sa pun un fir lipit acolo cu un papuc nou pe el? rezista lipiturile cu cositor in alternator sau se incinge rau pe acolo?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 7 Mar 2009, 10:32
Post #907


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




ca sa fii mai sigur stringe o clema ceva peste lipitura


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v - sv 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 7 Mar 2009, 14:03
Post #908


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




cositorul are punctul de topire peste 200 de grade. Emailul in care este imbracata sarma din alternator crapa pe la 90 - 100 de grade. Poti sa lipesti linistit cu cositor un papuc de firul ala dar sa il lipesti calumea, nu lipitura superficiala.

Eu am toata instalatia fata facuta de la 0 de mine si fiecare papuc este lipit cu cositor, papucii de la alternator si la borne de asemenea.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiu_dsi
post 7 Mar 2009, 15:27
Post #909


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 7 March 09




din ce cauza se poate opri cd-playerul cand motorul este la relanti?sa fie bateria prea terminata?sau incarcarea proasta?cu motorul turat nu se opreste cd-playerul!


--------------------
dacia 1310 L dacia 1310 L - PH 03 GRW 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tataye
post 7 Mar 2009, 21:11
Post #910


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 4 October 07




Eu am patit-o cam la fel...Dupa ce am cumparat masina am schimbat casetofonul cu unul nou dar pe firele care erau trase deja...Casetofonul se oprea si apoi pornea cand: puneam frana, puneam avarii, porneam aeroterma, stergatoare...De ce??? Meseriasul care trasese firul de + pentru casetofonul vechi il luase de undeva de deasupa panaului de sigurante de pe niste papuci blink.gif ... am cuplat +-ul direct pe baterie si acum nu mai am probleme...
Acum verifica si tu de unde ai +-ul luat sa nu patesti ca si mine biggrin.gif cand era motorul turat releul incarca bateria...cand e la relantiu incarca foarte putin...
Ai grija sa nu-ti fure ceva curent...verifica si legaturile de la casetofon sa fie facute bine... rolleyes.gif

This post has been edited by Tataye: 7 Mar 2009, 21:16


--------------------
Dacia 1310 TLX a.k.a. BABU - Born 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 7 Mar 2009, 22:57
Post #911


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(cristitranca @ 7 Mar 2009, 09:55)
am gasit si eu spre surprinderea mea in alternator de 50A(masina din 89) un fir care ajunge pe blocu de diode ruginit si rupt, plasticul de langa surubul care prindrea papucul(rupt si ruginit, despre el vbeam) era topit.

intre oricare 2 captele ale statorului am 1 ohm,intre capete si masa nu exista scurt. rotorul are cam 4,5 ohmi

ce fac eu cu papucu care s-a rupt?
trebuie cumva sa prelungesc...sarmele nu mai ajung pana la diode.... sa pun un fir lipit acolo cu un papuc nou pe el? rezista lipiturile cu cositor in alternator sau se incinge rau pe acolo?
*


firul ala rupt de unde e de la punte sau de la stator , statorul cite sirme are la o legatura , recomand schimbarea acelei piese din plastic , aia s-a defectat ca ai avut o legatura slaba, daca acel papuc este de la o dioda recomand schimbarea diodei respective detalii despre reparare gasesti aici
valorile masuratorilor sint bune
QUOTE(sergiu_dsi @ 7 Mar 2009, 15:27)
din ce cauza se poate opri cd-playerul cand motorul este la relanti?sa fie bateria prea terminata?sau incarcarea proasta?cu motorul turat nu se opreste cd-playerul!
*




la tine problema pare a fi de la contact
cea mai buna alimentare este de la blocul de lumini de la surub printr-o siguranta de 5A

This post has been edited by bygy007: 7 Mar 2009, 23:03


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 8 Mar 2009, 01:17
Post #912


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Am pus alt firicel de nichelina, n-am mai stat sa schimb releul; intr-adevar ala era ars, apoi am l-am reglat dupa acul din bord(stiu ca nu-i corect, dar merge), desi taica-miu e electronist biggrin.gif , nu se mai baga, ma lasa pe mine peste tot.

Sa traiesti bygy007 happy.gif

This post has been edited by v_razvan_c: 8 Mar 2009, 01:18


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 8 Mar 2009, 01:22
Post #913


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




cel mai bine cu aparat de masura , cum am zis a mia oara pe topicul asta indicatia aparatului din bord este relativa , nu poti face un reglaj bun lundu-te dupa el


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 8 Mar 2009, 01:33
Post #914


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




Da da da, stiu, tocmai de aceea am spus ca nu e bine cum am facut, dar e OK, nu mai tremura intensitatea becurilor, parca se vede ca incarca mai bine, nu mai ajunge pe rosu cu plus, deci merge si asa. Poate de curiozitate sa masor sa vad ce zice... smile.gif

This post has been edited by v_razvan_c: 8 Mar 2009, 01:33


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 8 Mar 2009, 09:23
Post #915


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




pt casetofon depinde de caderile de tensiune care le ai...aparatele noi se opresc cand scade tensiunea mult
la mine un electrician calificat(am montat la service sa nu pierd garantia aparatului), membru daciaclub inclusiv care se pricepe a luat + de la rigleta de +permanent de sub bord

cand alternatorul incarca...n-am avut nici cea mai mica problema...dar acu cand sta muuult pe rosu, normal ca bateria cu motorul oprit are o tensiune mica si cum cuplez un comutator se opreste radioul....masoara si incarcarea


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiu_dsi
post 8 Mar 2009, 18:51
Post #916


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 7 March 09




am +ul legat direct la baterie!si tot se opreste!bateria este cam pe duca!am mai avut probleme din astea cand am luat masina,si dupa ce am schimbat bateria cu una noua problema disparuse!!!dar acum se opreste dupa ce am montat in spate 2 difuzoare magnat de 50w!pana sa le montez nu aveam nici un fel de problema cu toate ca am in porbagaj o statie si un subwoofer de 300w!ar putea fii vreun fir legat aiurea?eu am respectat + cu + si - cu -!nici eu nu mai stiu ce sa zic!poate sa ami de cineva un sfat!pls rolleyes.gif


--------------------
dacia 1310 L dacia 1310 L - PH 03 GRW 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 11 Mar 2009, 21:20
Post #917


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




cum iti dai seama daca statoru e bun?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 11 Mar 2009, 21:47
Post #918


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Si eu am statie de 300W si restul de difuri pe masina si dupa vreo 2 ore de ascultat muzica cu portbagajul deschis si motorul oprit, am reusit sa pornesc masina fara nici cea mai mica urma de oboseala. Mentionez ca NU am condensator de protectie pentru baterie. Iar cu motorul pornit nici atat nu sunt probleme. Dar nu am greseli de contact si nici trasee inutile de fire, incarcarea e buna, bateria la fel, iar alternatorul merge ca uns, asigurand tensiunea necesara incarcarii in orice regim de turatie. Mai vreau totusi sa pun o fulie mica de Oltcit, spre linistea mea, ca uneori imi scade stralucirea farurilor cand e si muzica pornita, ceea ce imi spune ca se consuma ceva mai mult decat se produce.

Treaba la tine cred ca e din alternator (in caz ca nu l-ai verificat complet) sau din releul de incarcare. Pune unul cu fir de referinta si scapa de o durere de cap. Bateria ta fie e terminata, fie nu mai are cine s-o incarce si saraca tot da din ea pana cade.

Mai propun sa verifici si ce cadere de tensiune ai pe firul de alimentare al playerului tau, sa nu iti fure curent cumva. Masoara intre PLUS pe player (chiar la iesirea din aparat, nu in zona bateriei) si PLUS pe baterie, direct pe borna de PLUS. Daca ai mai mult de 0.5V e o problema.

This post has been edited by Siconi: 11 Mar 2009, 21:50


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 11 Mar 2009, 23:01
Post #919


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(cristitranca @ 11 Mar 2009, 21:20)
cum iti dai seama daca statoru e bun?
*


vizual (ochiometric) sa nu fie infasurari arse (negre si sa se curete emailul usor) lovite intretupte sau sa dea la masa (carcasa)


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neamtzu25
post 12 Mar 2009, 00:28
Post #920


cu masina nu te plimbi!!fugi cat poate...


Group: Members
Posts: 175
Joined: 10 March 09




sal
de cate ori ma dau jos din masina cand ating usa simt cum pa pisca un curent mic,,cica ar fi ded la cd player dar ce si cum nu stiu...estept detalii si ce trebuie sa fac


--------------------
DACIA 1,4 berlina S - BR 28 PSM 1997
cea mai mare problema la masina:TACANITU dintre volan si scaun:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79 Pages « < 29 30 31 32 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 17:21
Forum Renault