DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> VREAU SOLENZA INAPOI, Reunit

vijelie
post 2 Mar 2007, 15:07
Post #181


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Daca bagi fasole seara, se incalzesc si scaunele dimineata.
Garantat la orice masina!

This post has been edited by vijelie: 2 Mar 2007, 15:10


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 2 Mar 2007, 15:13
Post #182


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




@Sony Sunt si inginer (dar nu mecanic si nici zootehnist) si economist (master in economie). Alte nelamuriri?

Ce vreau eu e ca cineva (nu neaparat Dacia), sa faca o masina de dimensiunile Solenza la un pret de logan si la fel si la un pret de intretinere de Logan.
Daca adaugi pe Solenza asa cum era ea, ABS and stuff, o sa iasa clar mai scumpa.

Dar de ce nu fac o masina mai mica cu tehnologiile de acum?

Discutia asta are 2 aspecte din cate vad eu.
1.Toata lumea incearca sa faca o diferentiere clara intre Slz si Lgn, desi mie nu mi se pare progresul tehnologic asa de mare. Este un progres incontestabil,dar nu prea mare.
2.Se pare ca multi vor o masina de dimensiunile Slz,dar care sa inglobeze tehnologie de Lgn sau mai buna.
3.Renault n-o sa faca treaba asta decat atunci cand Lgn isi va fi trait traiul, pentru ca altfel isi da singur cu tesla in c@#@e.

4.Exista si vesti bune,pentru ca Toyota vrea sa faca o masina ieftina. Si atunci sa vedem noi cum se tin frantujii. sofer5.gif . Din pacate VW vrea doar o chestie pentru alte piete si nu pentru europa.

This post has been edited by nh1980ro: 2 Mar 2007, 15:22


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Mar 2007, 15:14
Post #183


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




La urma urmei Solenza la baza e un Renault 11(sau peugeot 309 daca vreti) restilizat, un concept mult prea vechi pentru anul 2007.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 2 Mar 2007, 15:15
Post #184


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(nh1980ro @ 2 Mar 2007, 15:13)
@Sony Sunt si inginer (dar nu mecanic si nici zootehnist) si economist (master in economie). Alte nelamuriri?
*


Daca taceai filozof ramaneai.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 2 Mar 2007, 15:20
Post #185


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Sau mai bine:
"Cine se scoala de dimineata, Cade singur in ea"
fiindca
"Cine sapa groapa altuia, Departe ajunge"
Parerea mea!


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 2 Mar 2007, 15:25
Post #186


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Filosof nu sunt si nici nu vreau asa ceva.
Si nu-mi place sa tac atunci cand vad aberatii pe forum, de genul "masina aia e varza pentru ca asa zic eu si asa am auzit de la niste prieteni care au masina din aia".

Eu am incercat sa dau si ceva argumente si nu doar bla bla.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 2 Mar 2007, 15:46
Post #187


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




pss, nh1980ro, sa subliniez aberatiile de le-ai mentionat cateva posturi mai acana?

Multumesc, deci eu am adus bla, bla pe aici, si dvs. ati fost cu argumentele . Super tare, ce sa zic. LolLolLo.gif


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 2 Mar 2007, 15:52
Post #188


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




klaus, tu erai ultimul om la care m-as fireferit ca scotand aberatii.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kunt
post 2 Mar 2007, 16:22
Post #189


Membru lenes


Group: Members
Posts: 484
Joined: 9 December 05




Vad ca perseverezi in a scrie aiureli.
Ce masina ieftina crezi tu ca va face Toyota in conditiile in care cel mai ieftin Aygo in 3 usi costa 9.151 euro DDP ?!
Recunosti in final ca Loganul reprezinta un progres dar nu prea mare. Pai nici diferenta de pret dintre logan-solenta nu era prea mare...
Zi-ne tu la ce progres te-ai fi asteptat de exemplu, ca ce ti-am aratat noi pe aici nu ti-a placut.










--------------------
Dacia Logan Preference 1.4 MPI, 2005 - 50 VDU
"Oamenii sunt persoane umane" - ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 2 Mar 2007, 16:35
Post #190


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Pai nu m-am asteptat la un progres semnificativ. Dezbaterea era pe afirmatia unora ca Lgn are super tehnologie fata de Solenza. Si eu am incercat sa argumentez ca nu e chiar asa.

Uitati-va putin pe aici:
http://www.automarket.ro/stiri/noua-genera...-euro-1758.html
http://new.themoneychannel.ro/stiri/Econom...ile_ieftine.htm

L.E.: Si daca vreti sa va distrati cititi si comentariile de pe acolo.


This post has been edited by nh1980ro: 2 Mar 2007, 16:59


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kunt
post 2 Mar 2007, 17:02
Post #191


Membru lenes


Group: Members
Posts: 484
Joined: 9 December 05




Din cate stiu eu n-a zis nimeni ca loganul e avion pe langa solenta, dar are destule in plus.
Stiam si eu stirile astea, eu te intreb asa, daca Aygo in 3 usi costa atat, tu iti imaginezi ce masina o sa fie aia ieftina de la Toyota ?!






--------------------
Dacia Logan Preference 1.4 MPI, 2005 - 50 VDU
"Oamenii sunt persoane umane" - ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 2 Mar 2007, 17:12
Post #192


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Pai daca e la acelasi pret cu Logan si scrie pe ea Toyota eu ma risc.(bineinteles cu dotari similare, dar dimensiuni mai mici)


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
colombina29
post 2 Mar 2007, 17:21
Post #193


Membru cu FI(c)AT


Group: Members
Posts: 466
Joined: 3 June 06
From: Acasa




QUOTE(Kunt @ 2 Mar 2007, 16:22)
Vad ca perseverezi in a scrie aiureli.
Ce masina ieftina crezi tu ca va face Toyota in conditiile in care cel mai ieftin Aygo in 3 usi costa 9.151 euro DDP ?!
Recunosti in final ca Loganul reprezinta un progres dar nu prea mare.  Pai nici diferenta de pret dintre logan-solenta nu era prea mare...
Zi-ne tu la ce progres te-ai fi asteptat de exemplu, ca ce ti-am aratat noi pe aici nu ti-a placut.
*



Asa e. Oricum, nimeni n-are voie sa incerce sa faca o masina de 5000 de euro, nici macar toyota, ca doar renaultul are monopol pe piata masinilor ieftine. Si daca mai punem la mijloc ca masina se roduce in romania si se cheama logan, apoi toyota poa' sa-si puna pofta'n cui iar cireasa de pe tort e la locul ei.

Chiar crezi ca numai francezii sunt capabili sa faca masini ieftine?


--------------------
FIAT ALBEA Dynamic 2006 - "La rând"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kunt
post 2 Mar 2007, 18:30
Post #194


Membru lenes


Group: Members
Posts: 484
Joined: 9 December 05




Asta ai inteles tu ?!
Eu n-am zis ca nimeni nu o sa mai faca masini ieftine ca reno-ul. Ideea e ca, cu cat va fi mai ieftina va avea, din pacate, si mai multe neajunsuri !
Eu imi doresc sa faca cat mai multi producatori masini cat mai ieftine si bune, noi vom avea de castigat...




--------------------
Dacia Logan Preference 1.4 MPI, 2005 - 50 VDU
"Oamenii sunt persoane umane" - ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 3 Mar 2007, 09:56
Post #195


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




LGN este facut cu o tehnologie mai noua decat SLZ. Cele doua reprezinta etape diferite de evolutie a tehnicii. LGN este mai rigid, mai calculat. SLZ a avut nevoie de retusuri de siguranta (intarirea ranforsarii la masinile din 2004 fata de cele din 2003).

@nh1908ro
te iau cu mine pe un drum judetean asfaltat, dar d-ala "carpit", nu ca pe autobahn, atat cu SLZ cat si cu LGN, masini cu acelasi nr. de km si exploatate aproximativ la fel. Mergem cu 100-120 km/h si cu una si cu ailalta. Tine cont, masini de sosea si nu care au carat cartofi la piata. In 40 de km te vei convinge singur de diferenta dintre ele.

This post has been edited by cristi.r: 3 Mar 2007, 09:58


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 3 Mar 2007, 10:11
Post #196


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Nu v-ati plictisit de discutia asta cu a mea e mai mare ca a ta? Nu merita nici una cumparata, o masina straina din 95 le da rusine rau la amandoua.

This post has been edited by 2dor: 3 Mar 2007, 10:12


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 3 Mar 2007, 10:48
Post #197


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Nu este vorba despre care-i mai tare ... dar mai dai si peste oameni care sunt "setați" pe o anumita masina si incearca si cu argumente pseudo-ingineresti se convinga auditoriul ca au dreptate. Sau, cine stie, poate incearca sa se convinga pe ei insisi de corectitudinea rationamentului propriu. Ce subtil sunt ... biggrin.gif


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DANNIEL
post 3 Mar 2007, 14:51
Post #198


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 27 September 06




Klaus tu scrii de scaune incalzite pe logan ca fiind un avantaj...da nici nu exista asa ceva.iar mitica ma puteam lipsi de raspunsul tau,referitor la masina ta. referitor la solenza,e o masina perfecta pentru drumurile bombardate din romania(piesele mult mai ieftine decat la logan),tabla mai buna,mai frumoasa daca se poate zice.insa e depasita cu mult tehnologia ei,iar loganul reprezinta clar e evolutie.ce atata povesti ca la ploiesti aici?!
Pa si numai bine!


--------------------
Dacia Solenza 2003 Scala - CJ 08 XCL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rhunder
post 3 Mar 2007, 15:32
Post #199


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 15 August 06
From: Bucuresti




ok, in urma discutiilor m-am convins sa iau logan, dar cand va indeplinii urmatoarele conditii:
1. Sa arate in genul SN (deci nu neparat la fel, am mai redus din cerinte:) - ca o concluzie sa nu mai fie asa umflat). Portbagajul de sn este suficient pentru o familie normala si este destul de spatioasa pentru o familie cu doi copii, de exemplu. Nu o sa car cu ea cartofi in piata
2. Discuri ventilate pe fata. Pai la naiba supernova mea din 2001 copiata dupa o masina din 80 are si loganul nu?
3. Ambreiaj hidraulic (asta doar ca imi place mie) smile.gif
Citeam pe un alt forum cat de prost ar fi aveo fata de logan (cel putin la partea de siguranta), dar la dotarile aveo ma asteptam de la un logan (ambreiaj hidraulic, discuri ventilate, nu pare asa umflata)



--------------------
Dacia SuperNova Clima 2001 - b25wzj
Clio II 2005 1.5 DCI 65
Megane Prima 1.6 16V - temporar! :)
VW Golf V 1.9 tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 3 Mar 2007, 17:55
Post #200


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti






--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 3 Mar 2007, 19:49
Post #201


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




@cristi.r Nu e nevoie. M-am plimbat cu toate versiunile atat la drive teste (inainte sa fie operatiunea porti deschise in septembrie 2004), cat si cu masina cumnatului meu (Laureate). Cand am fost la drivetest pentru 1.5DCi, agata intr-a 2-a (nu am fost singurul sofer care a mers ina cel drive test, asa ca nu dati vina pe stilul meu de condus). Pai daca noua agata, mersi. Si era vorba de drive test, unde ar fi trebuit sa fie impecabile!

In final, in 2006 mi-am luat Solenza. Oi fi eu mai fixat pe o masina, dar nu cred ca merita cel putin 2600E in plus (cat era Logan Laureate pe vremea aia in 2006).

Si da, sunt mandru de discurile ventilate de la Solenza (sic!), iar zgomotele de prin masina se acopera foarte frumos cu Radio_CD-ul din dotare....macar am vizibilitate mai buna in spate si nu le tai calea tuturor cand schimb benzile de mers (pentru ca nu se vad din cauza dulapului). In plus merg mai rar pe la benzinarie.. laugh.gif

Si ca o observatie personala, anul trecut pe autostrada toate loganurile mergeau cu maxim 130 km/h (si am vazut o gramadaaaaa, si cand zic maxim inseamna ca unii mergeau in spatele berlinelor pe banda I). Daca e asa faina masina de ce n-or fi mers mai repede? Ca eu nici nu-mi dadeam seama cand ajungeam la 150 si iar trebuia sa reduc viteza(mai mult din motiv de amenzi). Cu aproximatie, din 70-80 de Loganuri cate am vazut pe acolo, doar vreo 4-5 daca mergeau mai tare. Nu zic, ca masina nu poate atinge viteze mai mari, doar ca am observat ca majoritatea convarsitoare mergeau cu maxin 130, in timp ce eu trebuia sa ma dau la o parte doar din fata Skoda, BMW si altele.
Nu cred ca singurul motiv pentru care ei mergeau incet era consumul..cred ca batea putin si vantul in ziua aia..tongue.gif, iar coeficientul aerodinamic de dulap dadea o senzatie ciudata.

This post has been edited by nh1980ro: 3 Mar 2007, 20:07


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 3 Mar 2007, 20:57
Post #202


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




E, adevaru' e ca pe autostrada viteza maxima legala e 130 km/h.
Oricum, asta e un nou argument suprem: aia din logan mergeau cu viteza legala, numai eu mergeam mai repede, deci loganu' e mai prost.
Trebuie sa remarc, argumente din ce in ce mai pertinente.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 3 Mar 2007, 21:05
Post #203


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




QUOTE(driverx @ 20 Feb 2007, 18:48)
N-are design de 2005..dapoi 2007
N-are siguranta macar cat loganu
N-are posibilitati de upgrade cum are loganul.
E un reno 9 din 198x , piese echivalente Reno 11 cand altfel se faceau masinile. So.....e scump de produs o masina veche in conditiile in care acum exista tehnologii mai noi, mai eficiente
etc
Probabil SLZ s-ar cumpara mai mult, dar atunci s-ar vedea cat de prost este totusi romanul. Noroc ca nu o sa aflam asta, pentru ca SLZ nu se va mai fabrica.

Ce nu pot eu pricepe este ce gargauni au in cap unii de is asa impotriva loganului si plang dupa o masina depasita rau de tot. Depasit e si loganul ca mainly e tehnologie 1997-1999 in el, ce sa mai zic de SLZ.

Deci pe bune, unii chiar aveti probleme. Habar nu aveti de masini, dar plangeti dupa o masina veche ca si conceptie si chinuita rau fiind masina de tranzitie.
*



Desi nu fac asta des , ii dau dreptate 1000 la suta lui DriverX !

QUOTE(Kunt @ 20 Feb 2007, 19:48)
Driverx, sunt unii care si acum plang dupa berlina... wacko.gif
*



Vorbiti cu Sobolan si va explica ce si cum !

QUOTE(Danny_bb @ 20 Feb 2007, 20:27)
pasionatii de perioada preistorica smile.gif sper sa nu supar pe nimeni
*



Vai de capul lor , au masini bune de dus la Remat si critica puternic Loganul !


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bae
post 3 Mar 2007, 21:15
Post #204


Re-member


Group: Members
Posts: 288
Joined: 4 June 05
From: Bucharest




QUOTE(nh1980ro @ 3 Mar 2007, 19:49)
1. Si da, sunt mandru de discurile ventilate de la Solenza...

2. Si ca o observatie personala, anul trecut pe autostrada toate loganurile mergeau cu maxim 130 km/h (si am vazut o gramadaaaaa, si cand zic maxim inseamna ca unii mergeau in spatele berlinelor pe banda I). Daca e asa faina masina de ce n-or fi mers mai repede?
*


1. Eu am avut discuri ventilate la DSN si te asigur ca frana mai slab decat Loganul din dotare.

2. Eu unul sunt foarte multumit de ceea ce scrii! Inseamna ca sunt mai multi soferi inteligenti in Ro decat credeam! (Sigur, cu parere de rau trebuie sa constat ca nu te numeri printre ei!) Adica avand ei masini bune si relativ noi mergeau cu max. 130 km/h, asta chiar imi place! Inseamna ca si pe la noi ajunge civilizatia, mai greu, dar ajunge.

This post has been edited by bae: 3 Mar 2007, 21:17


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 Mpi / 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 3 Mar 2007, 21:33
Post #205


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




QUOTE(florinel_lva @ 15 Jan 2007, 18:19)
am si eu o intrebare
de ce la masina mea se aud tot felul de zgomote in partea din spate iar atunci cand ploua toate dispar?
adica atunci cand ajunge apa pe la suspensii pe acolo
cand e uscat face ca o caruta prin denivelari
stie cineva ce are?
*


...ce zice un Loganist.

Si acum sa revenim.
Viteza maxima pentru care nu iei amenda e cam 140 (chiar 150 daca luam in considerare advance factor). Si chiar 70-80 de soferi mergeau TOTI legal (dupa cum am spus unii aveau sub 130, aia era viteza MAXIMA)? Si atunci de ce altii cateva SUTE de soferi cu masini mai rasarite mergeau cu viteze mult mai mari?
Oricum era doar o observatie, n-am dat cu parul.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
canon
post 3 Mar 2007, 21:33
Post #206


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 21 April 06
From: TARGU-JIU




Frate, daca va place asa mult Solenta veniti la Targu-Jiu. Sunt la Lazar Service cu 4100 euro. Gramezi !


--------------------
DACIA LOGAN LAUREATE + 2006/I
Evolio S1200
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 3 Mar 2007, 21:43
Post #207


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




@bae - Sunt curios cate revizii le-ai facut in service autorizat Dacia, si daca pe piesele inlocuite scria Dacia-piese de origine?!

Cand spui masini 'bune' si relativ noi, asta implica din start ca Solenza nu e masina buna. N-ai decat sa crezi asta, e dreptul tau, dar Solenza nu e DSN cu ventilatorul ala anemic din fata radiatorului!

Iar cand eu mergeam pe autostrada cu viteza aia, asta se intampla dupa ce abia facusem revizia de 40.000km ca la carte (adica au fost curatate etriere, placute frana, saboti, verificate suspensii and stuff).

Mai degraba nu e bine sa mergi cu o masina noua la viteze mari, pentru ca nu stii ce anume nu au montat bine meseriasii din fabrica, dar daca ai condus o masina ceva vreme(3-4000 de km) si nu s-a rupt nimic, sunt mai putine sanse sa se intample asta. Asta vorbind de soferi inteligenti....

Si eu nu am zis ca mergeam cu viteze astronomice (maxim 150 si asta pentru ca nu-mi dadeam seama, deoarece masina nu dadea semne de instabilitate si eu nu ma uitam tot timpul la vitezometru)

Si apoi curios cum toti ceilalti cu masini "bune" si relativ noi mergeau mult mai repede decat mine (si implicit decat Lgnisti) si-mi faceau 'blitzuri' - alt indiciu al civilizatie in Romania(Mentionez ca ma dadeam din calea lor inainte sa-mi faca 'blitzuri', atunci cand puteam, adica pe banda I nu era vreun Logan tongue.gif - asta cu Loganul e o gluma pentru cine nu s-a prins! - ca ma dadeam daca era libera banda I)! In afara de Romania in nici o alta tara nu am mai primit 'blitzuri' pe sosea. Intr-adevar tara e plina de soferi inteligenti!

Respect.

This post has been edited by nh1980ro: 3 Mar 2007, 22:05


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 3 Mar 2007, 22:36
Post #208


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(canon @ 3 Mar 2007, 21:33)
Frate, daca va place asa mult Solenta veniti la Targu-Jiu. Sunt la Lazar Service cu 4100 euro. Gramezi !
Probabil au fost pe taxi si s-a schimbat flota cu Logan


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 3 Mar 2007, 22:36
Post #209


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Da, ... deci, ... ai un sistem de gandire destul de diferit de al meu. Adica nu stiu cum, dar nu te-nteleg. Eu cand ti-am sugerat drumul ala de 40 km cu SLZ/LGN, am facut-o din anumite considerente, pe care tu nu le-ai inteles, asa cum nici eu nu te-am inteles pe tine ... asta e ... te-ai legat de agatatul ala intr-a 2-a ... altceva ce-ai mai gasit ?
Eu am foit la teste vreo 4 si niciuna n-agata in absolut nicio treapta de viteza. Ambreiajul se apasa pana la podea cand se schimba treptele. Oricum si la cutie au facut ceva, pentru ca merge mai usor decat la DSN/SLZ.

Tin sa remarc si eu faza aia cu viteza de 130km/h asezonata si cu gluma de mai tarziu cu trecutul pe banda I ... e tare ...

Pari totusi destul de instruit si asta imi aduce aminte de bancul cu asemanarea dintre un inginer si un caine: ambii au privirea inteligenta dar nici unul dintre ei nu stie sa se exprime.

Deci, care-i problema ? Vrei si tu Solenza inapoi ? Userul care a deschis topicul cred ca a plecat in Canada, ca pe aici n-a mai trecut.


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 3 Mar 2007, 22:51
Post #210


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




@cristi.r Tocmai de aceea am zis ca nu am fost singurul la acel drivetest! Adica s-a agatat si la altii intr-a 2-a. Stiu sa apas ambreiajul poate mai bine ca tine. Daca ai cutie care agata, ca sa nu mai agate tre sa faci o pauza putin mai mare in punctul mort si apoi bagi a 2-a. Si am zis asta tocmai ca exemplu de cat de bune sunt LGN din prima zi si cata atentie acorda Dacia masinilor pe care le prezinta pentru drive test - masina aia ar fi trebuit scoasa din show-room in prima clipa cand s-a descoperit acel defect.

Poate nu stiu eu sa ma exprim, dar tu nu intelegi ce spun altii!


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st June 2025 - 19:43
Forum Renault