DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> VREAU SOLENZA INAPOI, Reunit

nh1980ro
post 4 Mar 2007, 23:05
Post #241


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Multumesc...bai.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 4 Mar 2007, 23:42
Post #242


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




QUOTE(sobolan @ 4 Mar 2007, 21:10)
big : nu e chiar asa.....pt. unii loganu nu e masina vietii lor cum e ptr. tine !!!
*


Tu nu esti logic , dupa tine Loganul este mai slab ca si berlina asa ca ce baza sa punem pe ceea ce spui tu ! radmasa.gif


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RainHawk
post 5 Mar 2007, 08:04
Post #243


Dus cu pluta.


Group: Members
Posts: 349
Joined: 4 July 05
From: Bucuresti




Citeam o stire mai devreme pe forum ca Dacia va scoate un nou model, mini Dacia ii spun momentan. Sa vedeti atunci comparatii intre SLZ, LGN si cum s-o numi respectivul model:
"- Bey, asta noua e mai mica, consuma mai putin si ca Loganul si ca SLZ si merge si cu 220km/h.
- Da ma, dar nu ai spatiul din LGN si nici nu e la fel de rigida.
- Ei lasa, ca nu are discuri ventilate ca SLZ si nici haion sa bagi masina de spalat."

Ehee.... atunci sa vedeti cate posturi se strang. smile.gif


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI 2004 Confort - B-xx-XXX
"I've started with nothing, Now... I still have most of it left!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
celebris
post 5 Mar 2007, 10:00
Post #244


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 12 July 05




Facand o statistice simpla cam 95% din kilometrii facuti au fost facuti in Bucuresti. Ma bucur ca am ales solenza si nu logan deoarece:
consum mai mic,
mai usor de parcat
vizibilitate mai buna in spate
pt 2 persoane, era mai mult ca suficienta ca spatiu
Mentionez ca la momentul cumpararii puteam sa aleg un logan la dotari identice cu o mica diferenta de pret.


--------------------
dacia solenza - B42CTH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 5 Mar 2007, 13:20
Post #245


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




@RainHawk
Pai cred ca mai au planurile de la Lastun... biggrin.gif si intre timp platicul a devenit mai rezistent.

Si la 220km/h o sa fie ca in bancul ala cu trabantul tractat de un mercedes.

This post has been edited by nh1980ro: 5 Mar 2007, 13:22


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 5 Mar 2007, 17:12
Post #246


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Radeti voi radeti dar lastunul nu era o idee rea, insa s-a facut ca la noi la romani, adica prost. Dar si daca se facea bine tot nu era prea cautata. De ce ? Pai simplu, pentru ca atunci se cauta o masina polivalenta si romanii se saturasera de tot ce era facut in scopul si spiritului economiei. Acum o masinuta din clasa asta ar avea cu adevarat cautare datorita aglomeratiei insuportabile din orase.

Insa Solenza nici reinviata nu va fi acel model. In primul rand ca a trecut vremea zic eu a masinilor bune la toate. Pentru oras ar trebui un hatchback. Apoi modul de conceptie al ei, cam invechit. Nu in ultimul rand solenza ar fi azi prea scumpa. In 2004 (cand scala era 6650), daca mai adaugau ABS+airbag pasager ajungea sa coste 7200 de euro (550 euro costa pachetul de siguranta acum la Dacia, pentru Logan VAN). 7200 atunci ar fi cam 7800-8000 de euro acum. Cam mult 8000 de euro pe o solenza smile.gif


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R@du
post 5 Mar 2007, 18:21
Post #247


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 28 October 06
From: Piatra Neamt




Legat de incidentele in care am fost implicat, chiar sunt reale. Chiar asa mi s-a intamplat. A avut lumea ce vorbi vreo 2 zile la servici, exact ca in topicul asta . biggrin.gif
Raman la parerea ca amandoua au parti proaste din belsug.

Si intr-adevar, datorita faptului ca LGN -ul e mai inalt , nu am iesit prea sifonat.

QUOTE
Poate ABS lu' peste face diferenta pe zapada.... n-a facut cand a intrat unul cu LGN in mine pe asfalt uscat la o franare brusca la stop... si se mai mira...."Domne' da' am ABS!"

Mai stiu si eu unul de asta care avea PREFERENCE si se batea cu pumnul in piept ca avea ABS, ca imi demonstreaza..etc biggrin.gif

This post has been edited by R@du: 5 Mar 2007, 18:23


--------------------
Renault Renault Megane Scenic '98
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
euglenaa
post 5 Mar 2007, 18:31
Post #248


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 1 March 07




QUOTE(2dor @ 21 Feb 2007, 10:59)
Da o avea Logan volumul la portbagaj mai mare dar daca vrei sa bagi un televizor sau o masina de spalat in Logan sa te vad pe unde faci asta. Prefer sa am portbagajul de Solenza dar cu deschiderea haionului.
*


am carat in berlina masina de spalat pe bancheta din spate ambalata (masina de spalat) e drept ca era cu incarcare verticala.
Solenza e obsolete...ca a fost mai reusita sau nu la ceva decat Logan-ul vom afla in timp ...


--------------------
Dacie by Renault 1800 - *******
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 5 Mar 2007, 18:48
Post #249


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.703
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(nh1980ro @ 4 Mar 2007, 13:39)
Exista si pentru Logan placute de S.R.L., Bosch and stuff si unii le prefera si asa apar
Si inca o chestie: Dca Logan a fost asa bine calculat si proiectat de ce are si el boli ale copilariei? Gen Bord care caraie, nu mai zic de blocul de lumini si furtunasele de la stropitorul de parbriz (am auzit ca furtunasele de la perfuzii sunt mult mai fiabile decat cele originale.. radmasa.gif )
*




Domnu' inginer, fara suparare, dar notiunea de ciclu de dezvoltare a produsului va zice ceva? dar rata de incidenta a defectelor?

QUOTE(nh1980ro @ 4 Mar 2007, 20:52)
@Sony - nu ti-as recomanda sa fii pe locul 6 sau 7 intr-un MCV atunci cand in spatele acelui MCV intra o masina cu ceva viteza. Poate ca atunci ti-ai dori sa fi fost cadrul ala pe acolo.

Si ABS-ul pe gheata e foarte util, daca nu apesi frana ca disperatul. Poate face diferenta de a intra pe contrasens, de a intra intr-un pom, etc..iti da optiuni.
*



din amintiri, Volvo a facut ceva teste cu privire la impactul din spate la 740 SW. Nu-mi amintesc sa fi citit review-uri despre comportamentul la impactul din spate la alfa romeo sw sau 206 sw de ex.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 5 Mar 2007, 22:30
Post #250


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Hmm, ciclul de dezvoltare la ce? Blocul ala de lumini a fosst folosit la Clio, Solenza si...Logan. Logan are probleme ceva mai multe cu blocul de lumini.

Si la niste furtunase de tot c@#@t#l ce ciclu de dezvoltare trebuia?
Si producatorii au spus ca masina a preluat chestii testate de la masinile Renault/Nissan, deci ce ciclu de dezvoltare iti mai trebuie?

Daca la Logan trebuie ciclu de dezvoltare, sa inteleg ca Solenza, care nu a avut cine stie ce ciclu de dezvoltare, a iesit printr-o minune si un noroc chior asa cum e? (adica relativ fiabila, relativ comfortabila, relativ buna la pret etc)

A circulat intr-o vreme un banc(il zic si eu din ce imi aduc aminte):
Cica niste americani au furat planurile pentru Solenza de la Dacia. Aduc ei ingineri si se apuca de munca. In final le iese un tractor. Astia, nedumeriti, le dau planurile unor nemti. Se apuca inginerii nemti de munca..tot un tractor le iese. La fel si japonezii scot un tractor.
Pana la urma vin americanii la Dacia si le cer astora sa faca o Solenza dupa planurile respective. Se apuca romanashii de munca si din ateliere, ce sa vezi, iese o Solenza.
Americanii mirati din cale-afara, intreaba cum de au reusit, ca lor le iesea tractor.
- Pai deh dom'le pe unde nu se potrivea, mai luam la pila!

This post has been edited by nh1980ro: 5 Mar 2007, 22:38


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 5 Mar 2007, 22:35
Post #251


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Relativ fiabila nu e
Si nici relativ buna la pret, asa cum am demonstrat mai acana.
Iar relativ confortabila asa e, e relativ.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 5 Mar 2007, 22:41
Post #252


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Cand a fost lansat Loganul diferenta de pret era de 450 de euro.(asta daca nu pui vopsea metalizata si pe Laureate, ca mai creste pretul si daca mai adaugi un CD-Player, mai creste putin, si tot asa). Poate ca ajungi pe la 750 diferenta. De aceea era relativ buna la pret.
Si relativ la comfort, scaunele nu cred ca sunt prea diferite la Logan Laureate.
In plus in Logan e cam greu sa tii cotul stang pe geam, daca nu esti destul de mare tongue.gif

L.E.: Ar mai fi niste jante de aliaj..
Furtune de la stropitorul de parbriz care nu crapa..smile.gif
Si daca tot tine de siguranta, niste tetiere spate.

Si relativ la fiabilitate, sunt inca destui taximetristi care mai pastreaza solnitzele si masinile alea au destul stress testing. Daca nu erau eficiente dpdv al costurilor intretinerii, isi luau altceva.

This post has been edited by nh1980ro: 6 Mar 2007, 00:22


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 5 Mar 2007, 23:02
Post #253


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Domnule, este incredibil cat de multe defecte are Loganul asta ! Chiar nu stiam.

Auzi, dar cu frunzele care se aduna la aeroterma de la Solenza cum e ? Se mai aduna si praf si iese in melanj de toata frumusetea pamant + frunze + apa. Chirpici, ce mai ... Eu consider ca asta este defect de proiectare. Acelasi lucru este valabil si pentru locul de dinapoia rotilor din fata (unde se imbina aripa cu pragul).


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 5 Mar 2007, 23:49
Post #254


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Clar defect de proiectare. Dar cum n-a fost un ciclu de proiectare, ci doar o iteratie....
Cu aeroterma ai si n-ai dreptate. Frunzele in mod normal se aduna pe tabla aia din fata parbrizului, unde sunt stergatoarele. Daca le lasi sa se adune in cantitati mari, cad si unde e aeroterma. Oricum o curatare periodica a furtunelor de scurgere rezolva problemele. Si daca te duci la o vulcanizare si bagi ceva aer pe acolo, se face bec.
Si Loganul tot n-are discuri ventilate...
Si daca la Solenza ne mai asteptam la rugina, ca deh e Dacie, la Logan ce parere aveti?

L.E: Cel mai tare ma amuza faptul ca daca va duceti in service cu Loganul si reclamati o problema, va spune nea' meseriasu': "n-are domne' nimica, asa facea si la Solenza" radmasa.gif

Interesant cum unele chestii de la Solenza s-au mostenit si la Logan (desi proiectarea s-a facut in maretele laboratoare Renault din Franta..vai tu!)
Eh, dar sa speram ca ciclul ala de proiectare isi face treaba.

Cand am fost la inaugararea noului Logan, nenea frantzuzu' a zis ca pana in 2010, vor sa ajunga la o productie de 700.000 de dulapuri...aaa..pardon de Loganuri pe an. (acum nu sunt sigur daca se referea la toata gama sau doar la berlina Logan).

Oricum, mai tineti minte cum erau insirate berlinele albe pe camp, pe vremuri? (acum avem targul Vitan).

This post has been edited by nh1980ro: 6 Mar 2007, 01:38


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R@du
post 6 Mar 2007, 08:30
Post #255


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 28 October 06
From: Piatra Neamt




Mai nenea nh1980ro, de unde atata pasiune pentru Logan? Te simti frustrat cu ceva? RELAX! ...Discutia asta nu duce nicaieri....


--------------------
Renault Renault Megane Scenic '98
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Mar 2007, 09:03
Post #256


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(nh1980ro @ 5 Mar 2007, 23:49)
(acum avem targul Vitan).
*




SI aici in targ e plin de Loganuri, dar si de Solenze, si eu daca ar fi sa-mi cumpar una din astea doua SH as prefera sa dau 5-6000 euro pe un Logan eventual cu ceva garantie ramasa , decat 4-5000 pe o SLZ de o conceptie de acum 20-25 de ani, si semiruginita, care o sa inceapa sa pape bani mai devreme sau mai tarziu.

Daca SLZ s'ar vinde la pretul real, adica cat face, as da 2000-2500 euro pe ea, buna masina la banii astia. Deocamdata Tariceanu tine pretul la SH mare datorita taxei, cand se va scoate, nu stiu cine va da peste 2500 euro pe o SLZ full.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 6 Mar 2007, 10:40
Post #257


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(nh1980ro @ 5 Mar 2007, 22:30)
Hmm, ciclul de dezvoltare la ce? Blocul ala de lumini a fosst folosit la Clio, Solenza si...Logan. Logan are probleme ceva mai multe cu blocul de lumini.

Si la niste furtunase de tot c@#@t#l ce ciclu de dezvoltare trebuia?
Si producatorii au spus ca masina a preluat chestii testate de la masinile Renault/Nissan, deci ce ciclu de dezvoltare iti mai trebuie?
*


Domnu' inginer, mai dureaza pana ce gasesti modul in care sa legi toate componentele alea incat sa fie compatibilitate ridicata. De altfel si in zootehnie dureaza pana dezvolti vitelul si il faci bou, chiar daca ai luat material genetic cunoscut si testat. wink.gif


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 6 Mar 2007, 13:04
Post #258


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Foarte corect.
Dureaza mult sa conectezi o mufa de la blocul de lumini, care e de c@#@t la niste fire. E greu greu pentru romani stiu. Cred ca la Renault au angajat ingineri zootehnisti.
Mai ales cei care au ales furnizorii de componente sunt de o inteligenta colosala.
Si la furtunasele alea amarate e si mai greu frate sa le imbini. Stii cata carte iti trebuie?!
La fel e greu sa imbini niste vopsea pe niste tabla. Mai ales ca e cam aceeasi tabla de la berlina incoace.

Mai aveti si ceva argumente sau doar vreti sa va luati de mine. Tara e plina de ingineri care au luat diploma pe copiat, deci nu as putea spune ca fac parte dintr-o tagma prea stralucita.


@argon - principiile economiei spun ca pretul e stabilit de cerere si oferta. Acum
intelegi de ce pretul la Slz e mai mare si de ce Loganul se depreciaza mai
repede?
Asigurarile evalueaza Solenza la 4900E (veche de 3 ani). Cred ca tre sa mai
astepti mult si bine ca sa dai 2000-2500E pe ea. Si atunci cand Solenza va fi
2000-2500E si Loganul o sa aiba destula rugina pe el (e mai multa tabla, deci
si mai multa rugina..tongue.gif - acum iar o sa ziceti ca am luat o decizie bazata
doar pe cantitate, dar am luat in considerare si calitatea).

Si cred ca mai frustrati sunt cei care si-au luat Logan si si-au facut rate si acum au vazut ca au luat teapa si nu mai pot sa-l vanda, pentru ca l-ar da foarte ieftin.

Hai noroc!

This post has been edited by nh1980ro: 6 Mar 2007, 13:14


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 6 Mar 2007, 13:11
Post #259


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Imi aduc aminte de Florian Pittis care recita:
"Aceasta este soarta boului adult
Sa stea la poarta noului nitel mai mult."


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 6 Mar 2007, 13:15
Post #260


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Desi e un atac fin la persoana, sa stii ca nu ma supar. E cu doua taisuri.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R@du
post 6 Mar 2007, 13:21
Post #261


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 28 October 06
From: Piatra Neamt




QUOTE
Si cred ca mai frustrati sunt cei care si-au luat Logan si si-au facut rate si acum au vazut ca au luat teapa si nu mai pot sa-l vanda, pentru ca l-ar da foarte ieftin.

Poate aia frustrati cu rate la Logan asteptau prea multe de la masina asta.
Eu unul recunosc ca am ratitze pentru LGN dar sunt mici (avans mare) si nu-mi pare rau.
Intr-adevar pretul de revanzare este unul cu mult mai mic, pe cand la SLZ nu e chiar asa.
Motivul pentru care mi-am luat LGN a fost ca era NOUA!

Sa traiti mult si Bine!

This post has been edited by R@du: 6 Mar 2007, 13:22


--------------------
Renault Renault Megane Scenic '98
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 6 Mar 2007, 13:21
Post #262


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Cred ca de fapt era:
"Aceasta este soarta boului
Vitel adult
Sa stea la poarta noului
Nitel mai mult" 04.gif

Si cred ca e dintr-o fabula de Marcel Breslasu


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 6 Mar 2007, 13:23
Post #263


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Ma bucur klaus ca esti de acord.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 6 Mar 2007, 13:28
Post #264


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Daca te bucuri, te poti opri zambind din tot recitalul asta?
Numai "prosti" nu ai facut posesorii de Logan.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin80
post 6 Mar 2007, 13:29
Post #265


Membru autentic


Group: Members
Posts: 728
Joined: 30 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(nh1980ro @ 5 Mar 2007, 23:41)
Si relativ la fiabilitate, sunt inca destui taximetristi care mai pastreaza solnitzele si masinile alea au destul stress testing. Daca nu erau eficiente dpdv al costurilor intretinerii, isi luau altceva.
*




pai daca e sa ne gandim sunt si multi cu supernove si inca destui cu berline. Asta nu inseamna ca nu si-ar dori un logan. Problema se reduce la bani.
Privind comparatia Solenta -Logan cred totusi ca loganul este peste solenta la confort si design ( in plus solenta este o supernova restilizata). Pretul de revanzare al solentei este mare pentru ca se raporteaza nu la logan ci la supernova. Daca supernova clima e 3500 euro , solenta trebuie sa fie cu 1000 euro mai mult.
Fiecare din ele are defecte de proiectare , dar cred ca majoritatea masinilor low cost au defecte.




--------------------
renault clio symbol , skoda superb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 6 Mar 2007, 13:29
Post #266


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Multumesc, klaus! Ma cam lasa memoria. smile.gif


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 6 Mar 2007, 13:41
Post #267


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




La taximetristi lucrurile stau altfel. Daca ai o masina care se strica tot timpul, o sa dai pe ea, cam cat ai da pe rate.

Eu n-am nimic cu posesorii de Logan sau orice alta masina si nu am generalizat.

Fiecare are alte standarde pentru sintagma 'cat dai, atata face'.
La o masina SH nu tre sa te mai duci la garantie pentru toate porcariile puse aiurea de meseriasi. Intr-adevar risti sa bagi mai multi bani in piesele care au o uzura mai mare decat la o masina noua. Dar daca iti iei masina de la cineva de incredere (de exemplu, din parcul auto al Dacia S.A.), care a pus numai piese de origine pe masina, atunci s-ar putea sa te coste mai putin reparatiile.

Iar referitor la rate, e nasol sa dai pe masina mai mult decat face (pretul ei initial), plus dobanda la banca, si daca esti dezamagit de masina, sa o si vinzi devalorizata repede.

L.E: Iar in meseria de Taxi e important si cat consuma masina respectiva. Ca daca e sa dai rate pe un Logan si sa platesti mai scumpa si benzina, nu prea iesi in castig. FIrmele de taxi au scapat repede de Solenza si au bagat Logan pentru imagine. (ca doar au aparut multe Solenze cu 31.000km la bord 'impecabile' - traiasca autocolantul galben). Stai sa vezi cate Loganuri or sa fie de genul asta.

Solenza e o SN restilizata la caroserie. Dar s-au imbunatatit si alte chestii: bordul, GMV-ul, hayonul si or mai fi si altele, dar n-am stat sa analizez.

@R@du Daca s-ar mai fi fabricat Solenza ce ai fi ales? si de ce?

This post has been edited by nh1980ro: 6 Mar 2007, 13:51


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 6 Mar 2007, 13:49
Post #268


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Domnilor, va rog sa va opriti.

Fiecare si-a expus punctul de vedere dupa cum s-a priceput mai bine, fiecare a receptionat atît cît a putut/vrut din argumentele celorlalti. Discutia se indreapta spre nivelul "tata meu il bate pe tata tau".

Urez fiecaruia cit mai multa satisfactie de la masina lui, de orice fel o fi ea. Sa nu uitam ca fiecare s-a gindit la ceva cind a achiziztionat-o: fie opinii proprii, fie informatii culese din locurile pe care le-a considerat de incredere, fie la bugetul din pacate pentru fiecare din noi limitat, fie la prioritatile momentului.

Sa respectam optiunea fiecaruia, si sa nu mai incercam sa-i dovedim ca a luat teapa.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R@du
post 6 Mar 2007, 13:57
Post #269


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 28 October 06
From: Piatra Neamt




QUOTE
@R@du Daca s-ar mai fi fabricat Solenza ce ai fi ales? si de ce?

Daca s-ar mai fi fabricat SLZ alegeam LGN-ul dintr-un motiv important pentru mine : nu agreez masinile cu hayon (ca toate trancane ca draq, indiferent de masina ) Am un prieten cu o Octavia II care-i trancane
. Plus de asta sa fim realisti. Sunt schimbari in bine la LGN fata de SLZ. Nu multe, dar sunt.

cheers.gif


This post has been edited by R@du: 6 Mar 2007, 14:05


--------------------
Renault Renault Megane Scenic '98
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 6 Mar 2007, 14:01
Post #270


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Pai daca e sa ne gandim asa, berlinele va dau clasa ..inca.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd June 2025 - 09:27
Forum Renault