DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

109 Pages « < 12 13 14 15 16 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ce ulei de motor folositi?, pentru motoarele de logan pe benzina

madhorsefuzzy
post 26 Sep 2007, 00:51
Post #391


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Ok. Imi cer scuze pentru tratarea cu radmasa.gif .

Dar asta :
QUOTE(Cristian_Popescu @ 25 Sep 2007, 22:00)
Da, perfect de acord, atita timp cit folosim lubrifiantul recomandat de constructor, este cel mai ok, (la masina mea nu am pus si nu cred ca am sa pun ever un tratament de motor), insa, pentru cei care vor o liniste sufleteasca mai profunda in privinta motorului si doresc ceva extra, pot folosi un tratament de motor (Xado, Liqui Moly, Slick 50, DuraLube si altii).

cum vine? huh.gif

Adica e cel mai ok fara si cu uleiul recomandat de producator, eu nu o sa folosesc asa ceva, dar voi, ca sa stati linistiti, folositi cu incredere.
Pentru ce?
Pentru: o liniste sufleteasca mai profunda in privinta motorului si doresc ceva extra.
Ce e acel ceva extra?

Poate e ora, poate sunt dracii de la lipituri (m-am chinuit sa lipesc un amarat de led), dar eu nu pricep. Incerc, da nu pot.


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 26 Sep 2007, 07:23
Post #392


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(madhorsefuzzy @ 26 Sep 2007, 01:51)
poate sunt dracii de la lipituri (m-am chinuit sa lipesc un amarat de led), dar eu nu pricep. Incerc, da nu pot.
Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ...................


<span class='edit'>26 Sep 2007, 10:11:</span>
QUOTE(Cristian_Popescu @ 25 Sep 2007, 22:00)
Dupa revolutia din 1989, peste noapte, odata cu trecerea anilor, oricine este mecanic auto. Acelasi lucru s-a intimplat odata cu implementarea internetului in aproape orice locatie. Google ne face extrem de priceputi! smile.gif (se poate citi de doua ori).
Pai vanzatori la magazine de piese care se cred profesori dupa prima zi la munca, sunt peste tot. Din pacate realitatea este cruda cu ei. Nimeni nu da doi bani pe parerile lor.

This post has been edited by IRONICK: 26 Sep 2007, 09:27


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Braveheart
post 26 Sep 2007, 13:27
Post #393


Membru autentic


Group: Members
Posts: 285
Joined: 12 May 07
From: BT




sa zica cine o vrea ce vrea, dar eu tot nu ma pot abtina sa 052.gif laugh.gif naiba sa le ia de tratamente ca tot nu m-am vindecat tongue.gif


--------------------
Dacia Logan 1,6 MPI 2006 Laureat
The answer my friend is blowing in the wind
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 26 Sep 2007, 18:43
Post #394


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




Binevoiti TOTUSI sa ajungeti On Topic???????


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
migabryel
post 28 Sep 2007, 16:51
Post #395


Membru autentic


Group: Members
Posts: 232
Joined: 31 March 06
From: Suceava




salutare, in urma schimbului de ulei facut la revizia de anul trecut, mi-a mai ramas aproximativ 800 g de ulei mobil1 5 w 30 esp formula fully synthetic. maine am programare la revizia de 2 ani, vreau sa imi cumpar 3 litri de ulei mobil1 5 w 40 fully syntetic si restul sa il completez cu uleiul ramas de anul trecut. spuneti-mi va rog daca este bine sau nu . va multumesc.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6mpi 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 28 Sep 2007, 16:56
Post #396


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




NU. Este greu de argumentat acest raspuns, dar sunt compozitii si compozitii ale uleiurilor. Pentru 20RON (sau nici atat) sau cat o fi nu cred ca merita sa stam sau tu sa stai sa te gandesti daca sa faci combinatia asta sau nu.

Nu crezi? blink.gif

This post has been edited by driverx: 28 Sep 2007, 16:56


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
migabryel
post 28 Sep 2007, 17:19
Post #397


Membru autentic


Group: Members
Posts: 232
Joined: 31 March 06
From: Suceava




ok, ai dreptate am sa cumpar 4 litri de mobil1 5w40 fully synthetic.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6mpi 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 28 Sep 2007, 17:21
Post #398


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Uleiurile nu se amesteca decat daca sunt identice si bineinteles daca sunt de la acelasi producator.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unEL
post 30 Sep 2007, 17:19
Post #399


Loganist cu multi km.


Group: Members
Posts: 724
Joined: 5 August 07
From: in ultimul loc unde ai cautat




De la prima revizie si pana acum folosesc Aral 5W40 si am schimbat filtrul la fiecare schimb de ulei.
La revizia de 60.000 KM cand am facut si distributia am adaugat si un Dura Lube.
La fel o sa fac si la revizia de 120.000 km.
E drept ca nu am simtit mare lucru la motorul asta ca am pus duralube. Dar pe masina veche (un breck pe injectie) la 100.000 km am pus duralube si am vazut ca motorul era mai silentios, nu mai scotea fum la pornire, a pornit ceva mai bine iarna si a trecut de itp fara probleme de noxe. Deci a fost cu efect.
Este experienta mea, si daca nu e pe placul tuturor .... imi pare rau.
La Logan uleiul a fost pus in motor pe semnatura (apropos de garantie), dar nu o sa te lase un aral niciodata. Iar cum poate demonstra cineva ca e de vina uleiul. Se ia uleiul, se merge la laborator, si se demonstreaza calitatea. Analiza uleiului costa ~100 ron, si poate fi folosita in instanta. Asa ca nu va mai speriati atat.
Oricum va recomand un ulei bun, indiferent ca e aral,castrol,bp,sau...
Si daca folositi un ulei mai slab va recomand sa-l schimbati mai des.



--------------------
Dacia LOGAN 1,5 DCI 85CP+ 2008 Ambition - CT 31 ___
Led & sound tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 1 Oct 2007, 07:18
Post #400


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(unEL @ 30 Sep 2007, 18:19)
La Logan uleiul a fost pus in motor pe semnatura (apropos de garantie), dar nu o sa te lase un aral niciodata. Iar cum poate demonstra cineva ca e de vina uleiul. Se ia uleiul, se merge la laborator, si se demonstreaza calitatea. Analiza uleiului costa ~100 ron, si poate fi folosita in instanta. Asa ca nu va mai speriati atat.
*


Nu te lasă Aralul dar poate te lasă Dura Lube-ul. biggrin.gif ... și unde se poate face analiza asta a uleiului cu aprox. 1.000.000 că am tot întrebat pe aici și nu mi-a răspuns nimeni?


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unEL
post 1 Oct 2007, 12:19
Post #401


Loganist cu multi km.


Group: Members
Posts: 724
Joined: 5 August 07
From: in ultimul loc unde ai cautat




Em am intrebat oficial acum 1 an la laboratoarele SC OIL TERMINAL SA din Constanta.
Si laboratorul lor este omologat si cu toate cele. Iar costurile la vremea aia erau aproximativ 100 ron ... nu stiu de TVA sau alt chestii.
Problema nu era scoaterea unor indicatori referitori la un produs ci sa gasesti persoana care sa iti citeasca acea hartie (sa interpreteze datele).
Neoficial am facut teste la benzine ca sa aflu eu detalii.
Din cunostntele mele in zona CT se pot face analize de carburanti si lubrefianti la OIL TERMINAL si la ROMPETROL platforma Midia-Navodari.
Neoficial da un telefon la OPC si cere ajutor, iar ei iti vor spune unde trimit mostrele la analiza. Banuiesc ca sint mai multe laboratoare.


--------------------
Dacia LOGAN 1,5 DCI 85CP+ 2008 Ambition - CT 31 ___
Led & sound tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 1 Oct 2007, 14:26
Post #402


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




Daca la 60.000km ai adaugat DEJA aditivi , la 120.000 ce faci??? segmentare???. smile.gif eu stiam ca totusi Loganul NU mai e vechea Dacie 1300 sau poate ma insel???


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unEL
post 1 Oct 2007, 15:23
Post #403


Loganist cu multi km.


Group: Members
Posts: 724
Joined: 5 August 07
From: in ultimul loc unde ai cautat




Reed
Din cate stiu eu, este mai bine sa previi de cat sa tratezi.
Dupa aceasta regula am pus si Dura Lube.
Ce rau poate sa faca Dura Lube la un motor nou ?
Eu personal cred ca nu am facut rau. Dar daca tu stii ceva te rog sa argumentezi.
La 120.000 o sa pun inca un Dura Lube ... si o sa merg pana o sa fac si segmentare daca va fi nevoie (nu vad nimic rau in segmentare), daca nu ... la 180.000 o sa pun inca unul ... si tot asa .....
Stiu pe cineva care are motor de 1,4 pe solenta clima(idem cu cel de pe Logan) si are 215.000 km si nu ai papa nici ulei ... si merge bine mersi (masina de firma). La fel si el la din 60 in 60.000km pune un duralube. Ca sa nu existe indoieli el o are de la 0 km (6-7).
OK ???


--------------------
Dacia LOGAN 1,5 DCI 85CP+ 2008 Ambition - CT 31 ___
Led & sound tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 1 Oct 2007, 19:42
Post #404


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Motorul de Solentza este diferit de cel de Logan............nu face confuzii !


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristian_Popescu
post 1 Oct 2007, 22:30
Post #405


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 20 September 07




QUOTE(l@u @ 28 Sep 2007, 17:21)
Uleiurile nu se amesteca decat daca sunt identice si bineinteles daca sunt de la acelasi producator.
*




In mare, exista 3 tipuri de lubrifianti: mineral, semisintetic si full sintetic. Nu se combina lubrifiantii din aceste categorii dar se pot combina fara nici un fel de risc lubrifiantii dintr-o anumita categorie. (atentie insa, inca mai exista lubrifianti 10w40 minerali insa vor disparea complet in curind; sau, exista si vor exista in continuare lubrifianti 5w30 semisintetici dar si 5w30 full sintetici). Spre exemplu, la ora actuala, zero risc daca voi combina un 10w40 de la Mobil cu un 10w40 de la Valvoline si asa mai departe. Alt exemplu: zero risc daca voi combina un 15w40 cu un 20w50 pentru ca ambele viscozitati fac parte din aceeasi categorie, si anume cea a lubrifiantilor minerali (necontind producatorul!).

Edit: am un principiu: unde nu stiu exact, ma abtin de la comentarii.

This post has been edited by Cristian_Popescu: 1 Oct 2007, 22:38


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unEL
post 1 Oct 2007, 23:26
Post #406


Loganist cu multi km.


Group: Members
Posts: 724
Joined: 5 August 07
From: in ultimul loc unde ai cautat




QUOTE(l@u @ 1 Oct 2007, 20:42)
Motorul de Solentza este diferit de cel de Logan............nu face confuzii !
*



Sincer nu stiam, ca de deasupra cand ridici capota seamana !!!
Dar daca e diferit cel de pe logan banuiesc ca este un progres, sper eu mai bun.


--------------------
Dacia LOGAN 1,5 DCI 85CP+ 2008 Ambition - CT 31 ___
Led & sound tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 2 Oct 2007, 19:28
Post #407


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




QUOTE(Cristian_Popescu @ 1 Oct 2007, 23:30)
Edit: am un principiu: unde nu stiu exact, ma abtin de la comentarii.
*




Si atunci de ce iti incalci principiile ?


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 2 Oct 2007, 19:40
Post #408


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(Cristian_Popescu @ 1 Oct 2007, 23:30)
In mare, exista 3 tipuri de lubrifianti: mineral, semisintetic si full sintetic. Nu se combina lubrifiantii din aceste categorii dar se pot combina fara nici un fel de risc lubrifiantii dintr-o anumita categorie. (atentie insa, inca mai exista lubrifianti 10w40 minerali insa vor disparea complet in curind; sau, exista si vor exista in continuare lubrifianti 5w30 semisintetici dar si 5w30 full sintetici). Spre exemplu, la ora actuala, zero risc daca voi combina un 10w40 de la Mobil cu un 10w40 de la Valvoline si asa mai departe. Alt exemplu: zero risc daca voi combina un 15w40 cu un 20w50 pentru ca ambele viscozitati fac parte din aceeasi categorie, si anume cea a lubrifiantilor minerali (necontind producatorul!).

Edit: am un principiu: unde nu stiu exact, ma abtin de la comentarii.
*



Din aceste 3 tipuri"in mare" se pot amesteca uleiuri din aceeasi clasa dar cu producatori diferiti doar la 2.La semisintetic si la sintetic.Nu la mineral.Cine are mineral trebuie sa completeze cu acelasi tip si de la acelasi producator.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 3 Oct 2007, 13:14
Post #409


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




va intreb si eu ceva: daca acum am in motor ulei aral semisintetic 10w40 si vreau ca la schimb sa bag mobil1 - 0w40 (pe care l-am cumparat azi) trebuie spalat cumva motorul ca sa nu se amestece cele doua uleiuri sau e suficient sa las uleiul vechi vreo ora sa se scurga ?

This post has been edited by han_1.6 mpi: 3 Oct 2007, 13:15


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 3 Oct 2007, 13:45
Post #410


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Nu tb sa-l speli.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 3 Oct 2007, 13:53
Post #411


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




merci mult.


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristian_Popescu
post 3 Oct 2007, 20:08
Post #412


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 20 September 07




QUOTE(han_1.6 mpi @ 3 Oct 2007, 13:14)
va intreb si eu ceva: daca acum am in motor ulei aral semisintetic 10w40 si vreau ca la schimb sa bag mobil1 - 0w40 (pe care l-am cumparat azi) trebuie spalat cumva motorul ca sa nu se amestece cele doua uleiuri sau e suficient sa las uleiul vechi vreo ora sa se scurga ?
*




Se recomanda sa il speli. Use Motor Flush nu alte bazaconii.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 3 Oct 2007, 20:43
Post #413


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




Nu are rost sa il spele... daca avea nu stiu ce vechitura cu un mineral inauntru, da.. si poate nici asa (sunt impotriva motor-flushului din principiu, dar acum incerc sa fiu obiectiv..). Si chiar nu are nimic daca se amesteca un semisintetic cu un sintetic, mai ales ca il scurge bine.. ca doar semisinteticul e amestec de sintetic cu mineral..


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 3 Oct 2007, 21:25
Post #414


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(Cristian_Popescu @ 3 Oct 2007, 21:08)
Se recomanda sa il speli. Use Motor Flush nu alte bazaconii.
Puteti veni cu argumente, dar tehnice, nu din cele citite pe prospectele de one-size-fits-all pomenite de dvs?


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 3 Oct 2007, 22:29
Post #415


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




unEL... ce vrei sa previi prin adaugarea de DuraLube??? uzura motorului?? pai asta fac si aditivii deja existenti in uleiuri si atunci? Esti pe principiul ca daca e mai mult e mai sanatos? Din pacate toti aditivii "extra" trebuie sa se depuna si ei pe undeva . La un motor vechi mai astupa santurile si mai micsoreaza tolerantele. La un motor nou ?: se vor depune pe cilindrii, segmente, tacheti, came...etc unde NU vor face nici un bine ci dimpotriva.
La problema cu flushingul la schimbarea uleiului. Acesta NU este necesar DECIT la trecerea de la mineral la sintetic (full) in rest nu cred ca va doriti ca motorul sa mearga cu o solutie ce unge cam ca si apa nici chiar pentru citeva zeci de secunde.


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 3 Oct 2007, 23:11
Post #416


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(han_1.6 mpi @ 3 Oct 2007, 14:14)
va intreb si eu ceva: daca acum am in motor ulei aral semisintetic 10w40 si vreau ca la schimb sa bag mobil1 - 0w40 (pe care l-am cumparat azi) trebuie spalat cumva motorul ca sa nu se amestece cele doua uleiuri sau e suficient sa las uleiul vechi vreo ora sa se scurga ?
*


Să ne spui impresiile tale după ce faci schimbul ... dacă se simte ceva ... și ce anume.

În locul tău nu aș spăla motorul dar aș schimba obligatoriu și filtrul de ulei.


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unEL
post 4 Oct 2007, 04:32
Post #417


Loganist cu multi km.


Group: Members
Posts: 724
Joined: 5 August 07
From: in ultimul loc unde ai cautat




QUOTE(Reed @ 3 Oct 2007, 23:29)
Din pacate toti aditivii "extra" trebuie sa se depuna si ei pe undeva . La un motor vechi mai astupa santurile si mai micsoreaza tolerantele. La un motor nou ?: se vor depune pe cilindrii, segmente, tacheti, came...etc unde NU vor face nici un bine ci dimpotriva.
*



Daca se depune pe cilindrii nu e bine ??? Eu zic ca te inseli ...
Eu cred ca daca ajuta la o ungere mai buna previne zgarieturile si uzura.
Sau nu e asta ideia ???
Ia mai gandestete putin ... Cu cat se reduce frecarea cu atat se obtine o protectie mai buna si nu ajungi sa ai santuri si zgarieturi. De fapt pe orice angrenaj care al tratezi cu ulei se pastreaza in parametrii mult mai bine.
Crezi ca daca pun ulei sintetic fac rau motorului, sau prin calitatile nui oare nu are o ungere mai buna, deci o reducere de frecare, deci o durata de viata mai lunga.
Argumenteaza-mi faza cu "dimpotriva"


--------------------
Dacia LOGAN 1,5 DCI 85CP+ 2008 Ambition - CT 31 ___
Led & sound tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 4 Oct 2007, 09:33
Post #418


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Daca DuraLube ar reduce frecarea atat de mult, ar fi numai DuraLube in motoarele de formula1, sau in cele de ferrari/laborghini/whatever.
Bag insa seama ca nu prea e. Nu ma mai intreb si de ce oare, ca ar fi prea retorica intrebarea.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 4 Oct 2007, 12:48
Post #419


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




de schimbat filtrul de ulei ...he he pai asta se face oricum la fiecare schimb.eu sunt cam exagerat si schimb la 7000km uleiul

ca diferenta intre mineral si sintetic din cate stiu eu ar fi:

1- mineral se uzeaza mai usor si nu rezista prea bine la temperaturi extreme deci nu maiasigura o ungere foarte buna.
2- sintetic are o ungere foarte buna in primele minute de pornire ale motorului ( la rece sau foarte rece - temp sub 0 grade ) si nici nu se altereaza din cauza temperaturilor mari.


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 4 Oct 2007, 14:22
Post #420


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




unEL, daca se depune pe cilindrii unui motor VECHI ajuta la micsorarea tolerantelor. La un motor mai putin uzat tolerantele sunt foarte mici si atunci micsorindu-le in continuare obtii efectul INVERS. Cine sau UNDE ai citit ca teflonul din acesti aditivi asigura reducerea frecarii??? Asigura netezirea santurilor si se depune prin locurile unde miscarea e mai inceata si pe conductele subtiri de ulei. Si daca s-ar depune singur nu ar fi baiul asa mare dar mai favorizeaza depunerea in aceleasi locuri de diferite reziduuri...
Uleiurile sintetice nu "ung" mai bine ci au niste caracteristici mai stabile in timp facindu-le astfel mai rezistente.
In primele momente de dupa pornire, din cauza presiunii f scazute a uleiului in instalatie ungerea este f deficitara asa ca a pune un ulei de grad scazut 0W.. reprezinta o conditie si mai scazuta de ungere (pt. clima noastra acel 0 e cam mic pt ca ar fi optim pt. Norvegia smile.gif ).


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
109 Pages « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 12:38
Forum Renault