DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> taxa de prima inmatriculare, cat mai dureaza?

2dor
post 2 Apr 2007, 14:44
Post #151


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Unde gasesti tu Polo din 2001 la 1800 euro? Si daca are euro 3 cum e taxa 2000 euro?


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 2 Apr 2007, 14:48
Post #152


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




pai e motorul de 1.9 si e mai veche de 6 ani... una albastru marin pe mobile.de.. oricum, sunt o gramada de genul asta... stai sa caut link-uri

LE: se pare ca nu mai e... oricum, uite alta, care e mai veche dar tot acolo e... polo din 97 cu euro 3... masina e 1700 de euro iar taxa e de 1628.7 euro... vi se pare normal?!

This post has been edited by tgg2k: 2 Apr 2007, 14:53


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 2 Apr 2007, 15:03
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Uite, se schimba ministrii, la Finante+Economie Vosganian si la Mediu Attila Korodi(cine o mai fi si asta?) sper sa aibe mai multa minte si sa-i dea si la "Pacaliceanu".


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROK
post 2 Apr 2007, 15:04
Post #154


Membru incoruptibil


Group: Members
Posts: 226
Joined: 10 November 06
From: Bucuresti




Pai in 90% din cazuri o masina noua sau adusa de afara cu taxa sau fara taxa nu elimina un harb


nu..... dar ar scadea foarte mult preturile la harburile actuale de la noi.


--------------------
dacia solenza 2004 scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 2 Apr 2007, 15:07
Post #155


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




pai da, deja e aproape de 2 ori mai batrana wink.gif si nu e E3, ci E2 wink.gif


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
faty
post 2 Apr 2007, 15:20
Post #156


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 3 January 07
From: Cluj-Napoca




Sa fim seriosi... Cum adica nu o sa se elimine harburile din tzara ?
Pai daca tot sustineti sus si tare ca se aduc masini de afara cu 500 de oiro.. atunci cine credeti ca o sa mai dea bani pe daciile dinainte de 90-95 care sunt acum la pretul asta ??

Si in plus creditele de uz personal se iau tot mai usor.. si cred ca orice persoana decenta va alege o masina de minim 2-3k de oiro intr-o stare cat de cat acceptabila

This post has been edited by faty: 2 Apr 2007, 15:22


--------------------
Dacia 1300 '75
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 2 Apr 2007, 15:55
Post #157


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




pai da. Nu vor fi eliminate harburile, ci inlocuite cu alte harburi. Multumesc ca ai explicat tu in locul meu. Incepe sa fie neclar: tu esti de partea sustinatorilor sau de partea opozantilor taxei? dry.gif


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 2 Apr 2007, 16:17
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(ROK @ 2 Apr 2007, 16:04)
nu..... dar ar scadea foarte mult preturile la harburile actuale de la noi.
*


Si s-ar vinde si mai bine, si nici nu ar mai fi reparate. pai cine mai inlocuieste o toba de esapament pe o masina care costa mai putin decat un amortizor. si de circulat tot o sa circule. Si cand nu o sa mai tina franele se vor lovi de masini scumpe sau doamne fereste nu vor mai frana la trecerea de pietoni. iar cel care nu a avut decat 100 de euro pentru un harb sigur nu are bani de asigurare si nici bani sa repare ce a stricat sau a poluat...Iar motociclistii (pe care am vazut ca ii hulesc multi pe aici), biciclistii si pietonii vor trebui sa respire aer poluat fara nici o vina, numai sa isi poata lua unii masini la kg din germania.


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
faty
post 2 Apr 2007, 16:25
Post #159


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 3 January 07
From: Cluj-Napoca




"iar cel care nu a avut decat 100 de euro pentru un harb sigur nu are bani de
asigurare si nici bani sa repare ce a stricat sau a poluat..."

Asta tine deja de alte treburi.. Nici acum nu te opreste nimeni sa umbli fara sigurare si fara verificare ( ca e mai ieftin ), doar ca nu e LEGAL. Vrei sa spui ca daca masina va costa 100 de euro toti vor umbla fara asigurari si fara verificari ? Verificari in trafic se fac ( si ar trebui sa se faca mai multe ) ..

@sandman
eu sunt impotriva taxei.. nu am nici o treaba cu harburile.. Eviden ca eu privesc din punctul meu de vedere. adica, vreau sa-mi iau o masina de 3-4k de oiro care de fapt ajunge la 7 doar din cauza taxei.
Pentru cei ce vor aduce masini de 500 de oiro nu pot sa am decat presupuneri..

This post has been edited by faty: 2 Apr 2007, 16:26


--------------------
Dacia 1300 '75
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 2 Apr 2007, 16:26
Post #160


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




la intrebarea din titlul topicul imi permit sa raspund eu:
taxa va dura o vesnicie.
mai mult...urmeaza altele in curand. sad.gif


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 2 Apr 2007, 16:34
Post #161


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




faty: ai citit complet pe langa ce a vrut sa spuna OAP: ideea era ca prin scaderea preturilor masinilor (incepand cu SH E2 si terminand cu dacia berlina de varsa mea), oricine isi va putea permite masina, iar masina este mult mai greu de intretinut decat de cumparat. Personajul care nu isi permite sa dea 5000 pe un turism pentru ca are doar 3000 in buzunar, atunci cand il va gasi cu 3000 il va cumpara si nu va mai avea bani de benzina, piese de schimb, revizii, asigurari, etc... Insa nu va putea sa stea cu masina in fata blocului si sa spuna la lume ca a dat banii degeaba si va strange bani pentru restul, iar asigurarea este taman ultima pe lista piroritatilor. (exemplul este putin fortat, dar eu il consider suficient de realist).


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
faty
post 2 Apr 2007, 17:05
Post #162


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 3 January 07
From: Cluj-Napoca




@sandman
Pai stai un pic.. Ce te face pe tine sa crezi ca daca un harb de masina va costa 100 de oiro toata lumea cu/fara bani suficienti pentru intretinere/asigurare se va inghesui sa o cumpere ?
Am inteles perfect ce vroia sa spuna OAP doar ca fiecare priveste din perspectiva lui.. eu ma gandesc cum as face eu.. si nu .. nu as cumpara un harb de masina doar pentru ca mi-o permit si nu o pot intretine mai tarziu.
Voi cand spuneti soferi va ganditi doar la bosorogii care iasa duminica sa-si intinda oasele in dacia lor coapta din '79 si la teribilistii care abia asteapta sa rupa ambreiaju la orice masina ? Dar muncitoru de zi cu zi care nu isi permite sa stranga 5000 de oiro ? Cu el cum ramane ?
O masina de 3000 de euro nu cred ca e asa greu de intretinut pentru un om cu un salar mediu.. Evident cine isi ia harb nu va investi bani in ea.. ca va iesi la final cu mai mult decat daca ar fi luat o masina noua..
Daca intri acuma pe mobile si dai o cautare pe masini dupa 2000 cu pretul intre 2000 si 3000 o sa gasesti sute de anunturi cu masini acceptabile..

PS. Asigurarea si verificare este PRIMA pe lista prioritatilor pentru orice om cu bun simt care nu vrea sa mearga la servici toata ziua cu frica in spate ca il opreste gaboru' sa-l intrebe de acte

This post has been edited by faty: 2 Apr 2007, 17:06


--------------------
Dacia 1300 '75
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 2 Apr 2007, 17:14
Post #163


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




sa strangi 5000 pt a cumpara o masina e greu, insa sa strangi 3000 si sa risti sa mai dai 2000 pe piese ti se pare acceptabil, nu?

Nu am spus ca tu iti vei lua rabla de 100€, dar tu ai adus in discutie pe cei care vor da 500€ pe o rabla, iar noi am extrapolat pana la cel care da 100€ pe rabla vanduta de cel care da 500€ pe o rabla din Germania.
Ceva iti e neclar in ideile pe care le emiti...

Si mai e un aspect: cei care acum au masini E2 care in DE costa 2500 le vand aici cu 3000 celor care nu vor sa dea 4-5000 pe ele (incluzand taxa), iar ei isi cumpara un E3 sau E4 cu 6-7000. Sau varianta asta pica, pentru ca e o solutie de a-si lua masina pt cei care contesta taxa?


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PanDa
post 3 Apr 2007, 13:43
Post #164


Membru in rezerva


Group: Members
Posts: 163
Joined: 18 December 03
From: Bucuresti




QUOTE(OAP @ 31 Mar 2007, 22:36)
Eu am platit taxa acum cateva zile. Se plateste la administratia financiara de care apartii. Fiind masina noua stiam de la inceput cat trebuie sa platesc, dar oricum verifica si ei pe net. Pentru masini aduse de afara da un search si gasesti un calculator on line Zvonul este fals, nu trebuie sa semnezi nimic...e o aberatie.
*


multzam de informatie, o sa ma duc la adm sa vad ce si cum. Stiam si eu ca e o aberatie si ca e neconstitutional (nu ai cum sa renunti la dreptul de a da in judecata)...dar am mai vazut aberatii d-astea.


--------------------
LADA Niva 4X4 2004 - B 70 PND
DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo)
Decat sa-i calci mai bine-i sperii!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 4 Apr 2007, 08:29
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




QUOTE(sandman_ @ 2 Apr 2007, 17:14)
sa strangi 5000 pt a cumpara o masina e greu, insa sa strangi 3000 si sa risti sa mai dai 2000 pe piese ti se pare acceptabil, nu?

*



Ce tot vorbiti de preturile aste de reparatie? Si pe Dan Vardie la Nasul l-am auzit? Ala vorbea de reparatii de 4-5000 de euro. Ce poate sa coste 2000 de euro la o masina de 3000? Si cine da banii astia? Si daca cade motorul este la second hand cu 1000. O masina, indiferent ca e noua sau second, poate fi un loz. Cati cu masiniile noi nu au pierdut timpul si nervii sa convinga service-urile sa le schimbe piesele pe garantie?


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 4 Apr 2007, 09:12
Post #166


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(BAC @ 4 Apr 2007, 09:29)
Ce poate sa coste 2000 de euro la o masina de 3000? Si cine da banii astia?

Pompa de injectie, injectoarele+101 alte piese. Cel care solicita reparatia.


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Apr 2007, 09:15
Post #167


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




De dezmembrari/dealeri de piese SH ati auzit? Pentru o masina SH nu cumperi piese noi, ca te costa inca o data pe atat.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 4 Apr 2007, 09:37
Post #168


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




aaa, cumperi piese tot uzate, ca sa fii sigur ca le schimbi de 2-3-4 ori...


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Apr 2007, 09:59
Post #169


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu toate, doar alea cu preturi exorbitante, de exemplu la un diesel, unde o pompa de injectie noua costa 30 de milioane(apropos, la papuc diesel costa mai mult), iei una reconditionata cu garantie, la o fractiune de pret. In rest, la benzinare, piesele componente ale motorului, costa daca nu la fel chiar mai putin decat la Dacia. Alea se iau noi...de curiozitate, vedeti cat costa un injector de...Polo din 2000 sa zicem, comparativ cu unul de Dacia Logan.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 4 Apr 2007, 10:12
Post #170


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 4 Apr 2007, 10:15)
De dezmembrari/dealeri de piese SH ati auzit? Pentru o masina SH nu cumperi piese noi, ca te costa inca o data pe atat.
*


Extrapoland si exagerand in acelasi timp, ar trebui bagat si combustibil SH, revizii SH (in spatele blocului), asigurari SH...ce naiba devenim o tara SH. O sa ne cumparam incaltaminte, chiloti, ciorapi, prezervative SH


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Apr 2007, 10:15
Post #171


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Combustibilul uneori am impresia ca e SH in Romania radmasa.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 4 Apr 2007, 10:22
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 4 Apr 2007, 11:15)
Combustibilul uneori am impresia ca e SH in Romania radmasa.gif
*


biggrin.gif Pai chiar este. de la rafinarie pana la noi trece prin intermediari si respecta intru totul legea lui Arhimede (usor romantata): o cantitete de apa/gaz lampant/...etc scufundata/dizolvata in benzina mareste volumul acesteia cu cantitatea necesara sa isi faca benzinaru` vila tongue.gif


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 4 Apr 2007, 11:03
Post #173


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




bun asa. orice, pana la prezervative. Numai alea nu SH. Era bancul ala cu anunturi de schimburi de produse SH: hartie igienica in schimbul scobitorilor...
carpeli, carpeli, carpeli...


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 4 Apr 2007, 11:16
Post #174


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Ei, dar sunt "masini bune" SH-urile astea cu 2000E, pe care dupa aia le carpesti 5 ani in spatele blocului, nu? rolleyes.gif


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 4 Apr 2007, 11:27
Post #175


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Si? Eventual cheltuiesc banii mei pe reparatii, pe care-i dau "cu tiriita", nu-mi trebuie "bunul samaritean" care sa-mi ia banii de taxa "ca sa ma convinga" ("dezinteresat") sa-mi iau una noua.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
faty
post 4 Apr 2007, 11:29
Post #176


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 3 January 07
From: Cluj-Napoca




QUOTE(sandman_ @ 2 Apr 2007, 18:14)
sa strangi 5000 pt a cumpara o masina e greu, insa sa strangi 3000 si sa risti sa mai dai 2000 pe piese ti se pare acceptabil, nu?

Nu am spus ca tu iti vei lua rabla de 100€, dar tu ai adus in discutie pe cei care vor da 500€ pe o rabla, iar noi am extrapolat pana la cel care da 100€ pe rabla vanduta de cel care da 500€ pe o rabla din Germania.
Ceva iti e neclar in ideile pe care le emiti...

Si mai e un aspect: cei care acum au masini E2 care in DE costa 2500 le vand aici cu 3000 celor care nu vor sa dea 4-5000 pe ele (incluzand taxa), iar ei isi cumpara un E3 sau E4 cu 6-7000. Sau varianta asta pica, pentru ca e o solutie de a-si lua masina pt cei care contesta taxa?
*




Pai nici eu nu am spus ca imi voi lua rabla cu 100€, doar discutam pe exemplul propus de tine.
Faza cu stransu' banilor e discutabila, pentru ca as putea sa adun banii astia poate in 1-2 ani.. da eu as vrea sa-mi iau o masina acuma, nu peste 2 ani, si probabil sti sti tu ca atunci cand ai bani tot timpu se iveste ceva de cheltuiala.. si e foarte greu sa-i tot aduni.
Evident ca nu sunt deacord sa platesc 4-5k de euro in tra pe o masina care costa 3000 afara si singurul lucru care ma opreste sa o cumpar e o taxa stupida.


--------------------
Dacia 1300 '75
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asterisc
post 4 Apr 2007, 11:33
Post #177





Group: Members
Posts: 0
Joined: 7 March 07




Deci exista 2 tabere sa inteleg. Sper ca urmatoru reply sa-mi fie favorabil:
taxa este in picioare pentru multe motive, dar cel mai marsav mi se pare cel ca daca pica taxa, uzina dacia isi inchide portile si x muncitori raman pe strazi.
Sunt pentru o posibila taxa, dar una de bun simt, si o motivatie clara, nu cum e in ziua de azi taxa, ca e ca sa nu fim gunoiul europei, ca e pt poluare, ca e ca sa tina in picioare industria auto (masini noi), ca e pt tariceanu (importator de citroen), ...
Mai de bun simt mi se pare si cum sustine faty, sa iei o masina de afara la 7-8 mii care va spun 100% ca se ridica MULT peste nivelul loganului atat ca si clasa, ca si calitate, ca si fiabilitate, ca si orice.
Ca exemplu, decat un logan NOU, 1.5dci cu ceva dotari... la ~10.000 cat e... prefer oricand un pejo 206 din 2004, full option, la 6000.


--------------------
Peugeot 206 2005, 1.4e, XDesign
There are lies, damn lies and statistics!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Apr 2007, 11:39
Post #178


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu se inchide fabrica, dar ar scadea vanzarile mult, si ar scadea profitul.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 4 Apr 2007, 11:42
Post #179


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Pai clar scade profitul si vanzarile. Dupa ce citesti la "rugina Logan" toate posturile nu prea mai ai chef sa te bagi in clubul ruginistilor. Acum am citit si eu si e trist.


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
faty
post 4 Apr 2007, 11:45
Post #180


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 3 January 07
From: Cluj-Napoca




QUOTE(2dor @ 4 Apr 2007, 12:42)
Pai clar scade profitul si vanzarile. Dupa ce citesti la "rugina Logan" toate posturile nu prea mai ai chef sa te bagi in clubul ruginistilor. Acum am citit si eu si e trist.
*



Ca bine zici.. l-am citit si eu si m-am ingrozit..
Si as fi spus ca e caz izolat daca nu as fi vazut cu ochii mei atatea loganuri pe marginea drumului cu capota ridicata si cu omu cu ditai semnu intrebarii deasupra capului..

Si de fapt cu ce-s io de vina, cetateanul, ca vor fi dati afara x muncitori de la uzina dacia ? Adica trebuie sa duc eu in spate industria de masini locala ?
Daca nu isi permit sa faca o masina care sa concureze cu celelalte masini oferite de constructori atunci 'lumanarea pe piept draga dacia', se numeste economie de piata

This post has been edited by faty: 4 Apr 2007, 12:03


--------------------
Dacia 1300 '75
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 03:21
Forum Renault