taxa de prima inmatriculare, cat mai dureaza?
![]() ![]() ![]() |
taxa de prima inmatriculare, cat mai dureaza?
OAP |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|||
dinescu |
![]()
Post
#182
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 6 February 07 ![]() |
E mai complexa partea cu "implicarea sociala". Nu toti angajatii de la dacia sunt mecanici. Mai sunt si cei de la "TESA" si multi altii care nu stiu sa repare masini. Ca intr-un spital: nu toti stiu sa opereze apendicita - un brancardier sigur nu!
|
--------------------
dacia
1300
78 Fac dezvaluiri...
|
|
OAP |
![]()
Post
#183
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dinescu @ 4 Apr 2007, 13:13) E mai complexa partea cu "implicarea sociala". Nu toti angajatii de la dacia sunt mecanici. Mai sunt si cei de la "TESA" si multi altii care nu stiu sa repare masini. Ca intr-un spital: nu toti stiu sa opereze apendicita - un brancardier sigur nu! Intru totul de acord cu complexitatea "implicarii sociale". Toata lumea se gandeste la interesul propriu, iar in cazul asta e meschin: nu conteaza ca isi pierd muncitorii locurile de munca daca imi iau eu o masina fara taxe. Numai ca acei muncitori platesc impozite care ar trebui sa se regaseasca in sistemul educational, sanitar, protectia mediului...etc; dace ce conteaza asta daca pot sa ma dau eu smecher cu pasat TeDeI din 2000, pe corso ![]() |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
asterisc |
![]()
Post
#184
|
![]() Group: Members Posts: 0 Joined: 7 March 07 ![]() |
@OAP: daca esti asa de intrigat, poi da-le tu bani la toti muncitorii Dacia, si poate nu o sa moara de foame.
Adica eu trebuie sa traiesc cu ideea de a conduce logan ca sa ne mearga bine tara? Evident ca ne gandim in interes prorpiu, scuza-ma ca nu ma gandesc sa le cumpar la toti vecinii masini, ca deh.. sa gandesc in spirit de turma. Nu e vorba de Tedei-uri.. cum probabil bine stii ca pejo e cu.. HDI-uri. Nu asta e important. Dar cred ca ideea e ca reno sa se bata cu firmele in calitate, in servici, in produse, nu ca vine si pune o taxa care daca n-o mai platim, isi strange jucariile si pleaca. MEREU AM SA PLATESC PT CEVA CE MERITA, nu pt ceva ca sa nu moara capra vecinului This post has been edited by asterisc: 4 Apr 2007, 12:34 |
--------------------
Peugeot
206
2005, 1.4e, XDesign There are lies, damn lies and statistics!
|
|
frantic |
![]()
Post
#185
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 6 June 05 From: Campia Turzii ![]() |
Daca produsele dacia s-ar ridica dpv calitativ la nivelul standardelor actuale atunci sigur nu ar mai fi nevoie de "taxe de protectie". Pana atunci insa prefer sa-mi dau banii pe un SH de 2-3 ani vechime, si vreau sa fac acest lucru neingradit de ideile aberante ale unor ticalosi.
|
--------------------
Alfa Romeo
156
In curand
|
|
faty |
![]()
Post
#186
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 3 January 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
@OAP
Din ceea ce spui tu reiese ca doar taxa asta de prima inmatriculare mai tine in viata uzina Dacia. Pai daca e asa hai sa punem taxe aberante si pe importul de faina ca doar avem agricultura, si pe orice alt produs care se produce intern. Muncitorii de la fabrica de mobila de ce ar fi mai prejos de cei de la fabrica de autoturisme ? Hai sa ne ingradim cu taxe si sa ne descurcam pe pielea noastra atunci. Am inceput sa aud mai mult de bunastarea angajatilor de la dacia decat de asa presupusa "taxa de mediu" sau de protejare impotriva devenirii "lada de gunoi a europei" This post has been edited by faty: 4 Apr 2007, 12:45 |
--------------------
Dacia
1300
'75
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#187
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Deja o luati pe aratura, asa ca hai sa va urmez si eu: Eu vreau sa imi cumpar Vanquish. De ce nu da statul o lege prin care sa se ieftineasca masinile de lux cu 80%, ca sa pot eu sa-mi iau masina dorita?
Asa cum am mai spus, inainte sa deschideti un post nou pe acest topic, calculati taxa respectiva pentru diferite situatii... Fa calculul cu acel Peugeot 206, din 2002-2003 si vei vedea ca n-ai dreptate... masina costa 4500, iar taxa 1100. Atat e taxa si in Austria, de ex. |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
OAP |
![]()
Post
#188
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(asterisc @ 4 Apr 2007, 13:34) @OAP: daca esti asa de intrigat, poi da-le tu bani la toti muncitorii Dacia, si poate nu o sa moara de foame. Adica eu trebuie sa traiesc cu ideea de a conduce logan ca sa ne mearga bine tara? Evident ca ne gandim in interes prorpiu, scuza-ma ca nu ma gandesc sa le cumpar la toti vecinii masini, ca deh.. sa gandesc in spirit de turma. Nu e vorba de Tedei-uri.. cum probabil bine stii ca pejo e cu.. HDI-uri. Nu asta e important. Dar cred ca ideea e ca reno sa se bata cu firmele in calitate, in servici, in produse, nu ca vine si pune o taxa care daca n-o mai platim, isi strange jucariile si pleaca. MEREU AM SA PLATESC PT CEVA CE MERITA, nu pt ceva ca sa nu moara capra vecinului Nu sunt deloc intrigat. Incercam sa expun o idee cu privire la ceea ce inseamna componenta sociala. probabil ca cineva cu mai multe cunostiinte in domeniu ar putea expune mai multe (dar evident nu asta este ideea topicului). Sunt convins ca mii de persoane ar conduce Logan daca asta ar insemna sa ne mearga bine in tara; evident ca sunt si persoane care s-ar simti ranite in orgoliul propriu daca ar conduce Logan (vezi ce ai spus tu mai sus). pana la urma loganul este o masina cu care sa iti faci treburile zilnice; nu e o masina de imagine, nu e un mod de viata, nu e nimic altceva. Eu cred ca merita sa platesti pentru ceva care nu te transforma intr-o groapa de gunoi. Si eu am fost de nenumarate ori prin targuri si parcuri de dezmembrari si am scormonit printre tot felul de ruginituri in speranta unui chilipir. E ieftin poate dar...cand am vazut niste reportaje de la Glina m-am simtit cam nasol (evident ca la dezmembrari mai si platesti). |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
marksman |
![]()
Post
#189
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.725 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(argon @ 4 Apr 2007, 10:59) [...]de curiozitate, vedeti cat costa un injector de...Polo din 2000 sa zicem, comparativ cu unul de Dacia Logan. Omiti un lucru: la noi in tara nu se fac piese sub licenta pentru SLZ, LGN (si cred ca si DSN) motiv pentru care cumparam "piese de origine". A, ca se mai potriveste un injector sau mai stiu eu ce de la Renault (care are pentru modelele sale producatori de piese aftermarket) e altceva. Sunt sigur ca poti cumpara un injector "de ne-origine" pentru un motor 1.4 8V de Clio cu pret mult sub pretul de dealer. Si probabil comparat cu un injector de Polo (tot de "ne-origine") e tot pe-acolo. QUOTE(faty @ 4 Apr 2007, 12:45) [...] as fi spus ca e caz izolat daca nu as fi vazut cu ochii mei atatea loganuri pe marginea drumului cu capota ridicata si cu omu cu ditai semnu intrebarii deasupra capului.. [...] Astea unde le-ai vazut? Ca eu am circulat vara trecuta destul de mult prin tara si n-am vazut nici unul cum descrii tu. Dar na, poate a fost o epidemie regionala. Confunzi probabil cu cazul berlinelor "cu motor cu injectie" care intr-adevar aveau (cel putin in primele serii) probleme la calculatorul de injectie si te lasau asa cum zici tu, cu capota ridicata si cu un semn mare de intrebare deasupra capului. De la DSN incoace am auzit pe multi plangandu-se de Dacia, dar ciudat, nimeni nu s-a plans de motor. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
2dor |
![]()
Post
#190
|
![]() Desi nu pare, acum sunt fan iPhone Group: Members Posts: 2.827 Joined: 14 April 06 From: Bucuresti ![]() |
O fi Loganul o masina cu care sa iti faci treburile zilnice dar nu la banii aia. Masina ar fi meritat dar la 5000-6000 maxim. Nu stiu de ce dar incep sa cred ca anumiti posesori de Logan care cred cu inversunare ca masina lor e ce mai buna si toate masinile second sunt proaste, de fapt regreta ca au luat-o, dar nu mai au ce face e mult prea tarziu.
This post has been edited by 2dor: 4 Apr 2007, 13:31 |
--------------------
Ford
Mondeo Vignale Hybrid
2018 Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
|
|
IsNa |
![]()
Post
#191
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 4 Apr 2007, 13:27) Si? Eventual cheltuiesc banii mei pe reparatii, pe care-i dau "cu tiriita", nu-mi trebuie "bunul samaritean" care sa-mi ia banii de taxa "ca sa ma convinga" ("dezinteresat") sa-mi iau una noua. Si... carpelile tale din spatele blocului vor umple drumurile noastre de masini periculoase, mai rau decat sunt deja. Asta ma roade pe mine: ca masina luata cu 1000E in Spania nu va vedea niciodata un service autorizat, un mecanic auto instruit sau o piesa de schimb originala. Doar "garajul" de tabla ondulata din spatele blocului, pe nea Gigel care se pricepe la toate, si piese contrafacute luate din targ, sau altele deja rupte de la schrot. |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
marksman |
![]()
Post
#192
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.725 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(2dor @ 4 Apr 2007, 14:26) O fi Loganul o masina cu care sa iti faci treburile zilnice dar nu la banii aia. Masina ar fi meritat dar la 5000-6000 maxim. Pai au fost si variante de echipare in banii astia, dar imediat dupa lansare supriza: tot romanu' s-a inghesuit la A/C si DA. Normal ca avand multe cereri si nefacand fata la ele au ridicat preturile. Dar cu toate astea masina s-a vandut in continuare; parca Laureate era cea mai vanduta varianta la un moment dat. Ei, uite ca romanul de fapt nu a vrut "masina de 5000 E", ci una de 7-8000. Insa romanul vrea dotari de Passat, viteza de Ferarri, consum de Tico, calitate de Mercedes si pret de Dacia 1410. Nu vreti Logan nou? Luati-va Passat din 2002 cu 4000 E, mai puneti 1500-2000 E taxa si aveti Passat full. Total: 6000 E pentru o masina cu toate dotarile visate. Pret de Logan. Intretinerea si CASCO va mananca. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
2dor |
![]()
Post
#193
|
![]() Desi nu pare, acum sunt fan iPhone Group: Members Posts: 2.827 Joined: 14 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai am avut dreptate la ce am scris mai sus. Romanul vrea dotari la Logan dar daca sunt unii care nu se uita si la calitate normal ca Dacia profita. Tot romanul ce a avut berlina isi ia Logan ca de e mare si are AC, dar nu se uita si la restul detaliilor. Legat de Passat, in primul rand ca nu gasesti la doar 4000 euro din 2002, in al doilea rand daca e euro 4 taxa e maxim 1000 la un motor pana in 2000 cm cubi, si in al treilea rand nu te costa mai mult intretinerea decat la Logan. Daca nu stii poate Renault are cele mai mari preturi la piese. Legat de Casco sa spunem ca o sa fie pana in 800-900 euro. Si ca exemplu am mai spus stiu un Passat cu 160000 km din 2004 full adus din Germania la 120000 km cu toate dotarile, care nu a avut nici o problema pana acum, este perfect, si o sa fie si dupa ce Loganul tau o sa fie dat la programul rabla.
This post has been edited by 2dor: 4 Apr 2007, 13:46 |
--------------------
Ford
Mondeo Vignale Hybrid
2018 Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
|
|
daciafan |
![]()
Post
#194
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
off topic
QUOTE(2dor @ 4 Apr 2007, 13:26) Nu stiu de ce dar incep sa cred ca anumiti posesori de Logan care cred cu inversunare ca masina lor e ce mai buna si toate masinile second sunt proaste, de fapt regreta ca au luat-o, dar nu mai au ce face e mult prea tarziu. loganul este cea mai buna masina...second hand ![]() |
--------------------
/
/
/
|
|
asterisc |
![]()
Post
#195
|
![]() Group: Members Posts: 0 Joined: 7 March 07 ![]() |
ma simt al dracului de ranit in orgoliu cand se face bucati masina in cazul celui mai mic accident, sunt al dracului de ranit in orgoliu cand calitatea lasa de dorit, chiar si la cel mai mic amanunt (interior-exterior, ca nu se poate vorbi de un design), sunt al dracului de ranit in orgaoliu cand rugineste dupa 1 an de zile si sunt si mai ranit cand tara imi impune o taxa ca sa protejeze fabricarea acestor masini.
(Apropo, la pejo am caroserie galvanizata cu 12 ani garantie) Unde e fairplay-ul? competitia? Personal, asociez masina cu propria imagine. Ideal ar fii sa ne permitem toti 2-3 masini sa le utilizam in functie de necesitati (la pescuit un logan, la mers la servici un smart, la mers in vacanta ceva masina clasa mai mare). si sandman_.. eu ce sa zic daca tu nu-ti poti permite masina visata. Gata, tu nu-ti permiti o anume masina si hai sa punem o taxa ca sa rezolvam problemele. Frumos mod de gandire! |
--------------------
Peugeot
206
2005, 1.4e, XDesign There are lies, damn lies and statistics!
|
|
marksman |
![]()
Post
#196
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.725 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(2dor @ 4 Apr 2007, 14:43) Pai am avut dreptate la ce am scris mai sus. In primul rand ca nu gasesti Passat la 4000 euro din 2002, in al doilea rand daca e euro 4 taxa e maxim 1000 la un motor pana in 2000 cm cubi, si in al treilea rand nu te costa mai mult intretinerea decat la Logan. Exemplul era pur "didactic", nu se vroia a fi precis pana la virgula. Probabil ca pretul este mai mare (sau mai mic) iar taxa de asemenea. Ce vroiam sa ilustrez e ca poti lua o masina SH cu aceleasi/mai multe dotari raportat la Logan "full" in aceiasi bani, taxes included. Nu uita insa pretul pe care l-a avut masina respectiva cand era noua. QUOTE(2dor @ 4 Apr 2007, 14:43) Daca nu stii poate Renault are cele mai mari preturi la piese. Legat de Casco sa spunem ca o sa fie pana in 800-900 euro. Si ca exemplu am mai spus stiu un Passat cu 160000 km din 2004 full adus din Germania la 120000 km cu toate dotarile, care nu a avut nici o problema pana acum, este perfect, si o sa fie si dupa ce Loganul tau o sa fie dat la programul rabla. Stiu politica de preturi ale Renault. In ceea ce priveste fiabliliatea Loganului, singurele indoieli pe care le am sunt legate de tabla (rezistenta la coroziune si calitatea vopselei). In rest cred ca se inscrie in randul masinilor fara probleme majore si lasand la o parte problemele mai mari sau mai mici legate de tabla sunt in stare sa pariez ca TCO Logan < TCO Passat SH la un pret apropiat (cu respectarea pentru fiecare masina a reviziilor indicate de producator si exploatarea in conditii normale). Edit: legat de calitate; doar nu vrei sa pretinzi aceeasi calitate la aceleasi dotari intre Logan si Passat sau Skoda. Sunt masini din game diferite de pret, daca vrei masina la pret de Logan si calitate superioara cumpar-o la mana a doua. Zau, nu vad unde este problema, deja suntem mult offtopic. Legat de taxa, este evident ca problema se pune gresit. Trebuie sa existe dar nu la modul actual. Si cu asta gata; e ultimul meu post pe aceasta tema. This post has been edited by Illusi0n: 4 Apr 2007, 14:01 |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
2dor |
![]()
Post
#197
|
![]() Desi nu pare, acum sunt fan iPhone Group: Members Posts: 2.827 Joined: 14 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Aici tot respectul pentru tine ca ai recunoscut ca e problema cu tabla si vopseaua. Pai asta incerc sa spun ca nu am nimic cu masina sau cu firma producatoare, e ok masina pentru romani numai ca degeaba ai o masina cu de toate daca incepe sa curga tabla pe ea, ne aducem aminte de berline si nu numai, ca si Supernovele si Solenzele nu sunt departe. Pe mine ma deranjeaza faptul ca se mareste pretul la Logan dar nu se face nimic cu tabla. Daca ar tine saracia de tabla atunci mi-as lua si eu, dar sa stau cu ochii pe ea sa vad pe unde prinde rugina nu vreau.
|
--------------------
Ford
Mondeo Vignale Hybrid
2018 Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
|
|
OAP |
![]()
Post
#198
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(asterisc @ 4 Apr 2007, 14:47) Personal, asociez masina cu propria imagine. Ideal ar fii sa ne permitem toti 2-3 masini sa le utilizam in functie de necesitati (la pescuit un logan, la mers la servici un smart, la mers in vacanta ceva masina clasa mai mare). Super tare asocierile: pescuit=logan (adica incapator pentru o recolta bogata), serviciu=smart (normal ca toti vrem sa fiim "smarti" la serviciu dar din pacate nu e suficient daca scrie doar pe masina ![]() ![]() Edit: pai stiim toti si recunoastem ca tabla ne dai cei mai mari fiori la masinile dacia,,, This post has been edited by OAP: 4 Apr 2007, 14:07 |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
asterisc |
![]()
Post
#199
|
![]() Group: Members Posts: 0 Joined: 7 March 07 ![]() |
@OAP: ai tu ceva logica in tine, nu gluma.
Hai sa-ti explic argumentele mele, ca sa nu o dam totusi in diverse. La servici de obicei, sau cazul meu, e mers prin oras. Adica, strazi inghesuite, trafic infernal, ma rog.. deduci si tu. Deci e necesara o masina cat mai mica, in plus nu mergi cu familia la servici!. Pentru vacante, e nevoie de o masina mare pentru familie, pentru bagaje, pentru confort la drum lung. Fa tu 5000km in logan si vorbim dupa aia! Iar pt pescuit, loganu mi se pare masina ideala. Asadar, nu oi fii eu cel mai destept insa incerc sa imi argumentez rationamentul, spre deosebire de... altii! (asta e punctu in care ar trebui sa te simti!) |
--------------------
Peugeot
206
2005, 1.4e, XDesign There are lies, damn lies and statistics!
|
|
OAP |
![]()
Post
#200
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
@asterics: ti-am inteles rationamentul inca de la inceput dar nu m-am putut abtine, banuiesc ca sti de gluma. In general ma abtin cand e vorba de atac la persoana (chiar daca ma simt), dar pt asta nu am "argumente rationale"
![]() Edit: rationamentul tau cade din start. Cum sa isi permita cineva sa aiba atatea masini cand o simpla taxa de cateva mii de euro ne impiedica sa cumparam masina SH de 10X mai buna decat loganul nou? ![]() This post has been edited by OAP: 4 Apr 2007, 14:27 |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#201
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(IsNa @ 4 Apr 2007, 13:27) Si... carpelile tale din spatele blocului vor umple drumurile noastre de masini periculoase, mai rau decat sunt deja. Asta ma roade pe mine: ca masina luata cu 1000E in Spania nu va vedea niciodata un service autorizat, [...] 1. De ce afirmi din start "cirpeli"? Ca vezi nenumarate? Nu toti fac asta. 2. Crezi ca o dacia SH de aici vede mecanic autorizat? Mi-o repar singur si stiu si sa fac asta. Daca toate masinile ar vedea mecanici autorizati, n-ar mai exista din forumul asta decit cafeneaua. QUOTE(asterisc @ 4 Apr 2007, 13:47) ma simt al dracului de ranit in orgoliu cand se face bucati masina in cazul celui mai mic accident, [...] Ca sa dau un exemplu in sprijinul afirmatiei, pe DN1, intre Avrig si Vistea am avut doua incidente: primul la acea trecere de cale ferata cind un individ cu un VW a frinat tirziu si mi-a turtit priza cu 7 poli, bara lui neavind nimic, de elastica ce era. E drept, individul m-a palit "centrat", exact in zona cirligului. Viteza lui, cam 30 km/h In al doilea caz, o fatuca cu un logan care, dupa ce s-a pus coloana in miscare, se uita in jos, intre picioare ![]() Loganul insa (la viteza mica, 10-20 km/h): bara sparta, capota indoita si blocata, cap de lonjeron deplasat ( lovea alternatorul in el), radiator putin infundat si deplasat din suporti. Calitate si siguranta la un pret pe masura. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
asterisc |
![]()
Post
#202
|
![]() Group: Members Posts: 0 Joined: 7 March 07 ![]() |
@OAP: da, stiu de gluma, insa nu am prea gustat-o la faza cu: smart = ...
De mentionat e ca am zis: "IDEAL ar fii sa ne permitem .. " deci n-am zis ca ma ghidez dupa rationamentul respectiv. Nu imi permit nici macar o masina de clasa mai mare, darmite 3 masini. E bine cunoscuta calitatea Loganului la posibilele accidente... vezi si cazul Soporan, din cluj-napoca, unde ambii fii ai vice-primarului au decedat la un impact frontal cu un renault, din care tipu' avea ceva zgarieturi si contuzii.. Eu zic sa fiti si voi cu picioarele pe pamant, sa nu ridicati asa tare in slavi loganul. Are locul lui in industria auto, nu o zis nimeni ca e inutil, dar personal prefer o masina second hand la aceiasi bani! Cat despre logan-uri second hand, nu cred ca se poate deschide discutia |
--------------------
Peugeot
206
2005, 1.4e, XDesign There are lies, damn lies and statistics!
|
|
OAP |
![]()
Post
#203
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(asterisc @ 4 Apr 2007, 15:49) @OAP: da, stiu de gluma, insa nu am prea gustat-o la faza cu: smart = ... Pai sa lamuresc lucrurile sa nu fie confuzie. Nu am scris cu nici o directie, mai mult ma imaginam (pe mine) coborand din smart la serviciu si uitandu-ma la ceilalti:"na vedeti ce scrie pe masina mea. asta-s eu". Era o GLUMA, scuze daca ai inteles altceva. Exemple gen cazul Soprano nu sunt asa relevante, nu trebuie sa se faca masina terci ca sa ...Doamne fereste. Vezi cazul Tinu, care a fost in cea mai sigura masina din lume. |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
daciafan |
![]()
Post
#204
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
de taxa mai stie cineva ceva?
ca au inceput astia sa aduca numai 1,2 sau 1,4 euro 4...nu ca ar fi ceva rau in asta |
--------------------
/
/
/
|
|
faty |
![]()
Post
#205
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 3 January 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sincer nu ma pricep deloc la politica.. asa ca intreb acuma si io ca tolomacu
Oare schimbarea guvernului poate influenta in vreun fel taxa asta ? Adica.. daca tot schimba ministrii e posibil sa vina unu mai rasarit care sa daie jos taxa ? sau tot Taricescu are ultimu cuvant ( avand in vedere ca el i-o propus si el sustine cu inversunare taxa )? |
--------------------
Dacia
1300
'75
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#206
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Taxa a fost pusa de ministrul finantelor si va fi retrasa (sau pastrata) de ministrul acelorasi finante
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
ssilviu |
![]()
Post
#207
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(asterisc @ 4 Apr 2007, 13:34) Evident ca ne gandim in interes prorpiu, scuza-ma ca nu ma gandesc sa le cumpar la toti vecinii masini, ca deh.. sa gandesc in spirit de turma. Asta e si faza. Un ministru trebuie sa se gandeasca la binele alesilor sai. Si atunci ce sa aleaga intre binele a zeci de mii, poate chiar sute de mii de oameni implicati in industria auto din tara si cel al miilor de gorobeti care viseaza ursuleti la 1000 de euro? ![]() QUOTE Pe mine ma deranjeaza faptul ca se mareste pretul la Logan dar nu se face nimic cu tabla Si sa inteleg ca Dacia e de vina pentru asta? ![]() ![]() This post has been edited by ssilviu: 4 Apr 2007, 22:57 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#208
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
in cazul masinilor recarosate cica se plateste iar taxa de prima inmatriculare
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
frantic |
![]()
Post
#209
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 6 June 05 From: Campia Turzii ![]() |
1. As putea sa stiu de cand statul este cel care trebuie sa-ti asigure siguranta locului de munca?
2. Probabil ca, de vina pt. calitatea proasta a tablei este concurenta, care a sabotat stocul de materie prima al celor de la Dacia. ![]() |
--------------------
Alfa Romeo
156
In curand
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#210
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
1. cam de cand statul este interesat sa perceapa impozit pe salariul celor carora le asigura locul de munca... (aproximativ)
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 03:49 |