DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

91 Pages « < 38 39 40 41 42 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan pe GPL

AR-18-MOS
post 7 May 2008, 15:43
Post #1171


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




@DUZZ, ai citit ceea ce scrie in mailul trimis la VC, in legatura cu diferentele motorului Logan GPL si cel normal? ... Ar fi bine sa citesti.
Apropo, in ce oras GPL-ul e cu 2.5Lei?
Pentru ARADENI, cel mai ieftin GPL in oras e la pretul de 2.1Lei, la statia Petrom din Gradiste, de langa Metro. Verificat chiar ieri.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai11ion
post 11 May 2008, 19:03
Post #1172


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 27 February 08




am pus si eu pe loganel gpl(Tomasetto,cu butelie normala de 55l )multumit ,multumit numai ca am dat cam mult (2000ron)am calibrat la 1000 km si merge brici ,in legatura cu zgomotul de la injectoare e la fel ca la mersul pe benzina(am verificat)apropo la noi e 2300l si in alte parti e si mai ieftin dar nu prea e bun Daca apare ceva nou informez si talpa cat cuprinde cool.gif


--------------------
logan preference 2005 - ot48cim
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 11 May 2008, 19:24
Post #1173


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Nu e mult ... eu am dat 900E pe Milano. smile.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
koldun
post 12 May 2008, 17:32
Post #1174


un om


Group: Members
Posts: 763
Joined: 1 November 07
From: CT




Va amintiti trebusoara aia cu calculatorul de injectie schimbat? Iata noutati:

QUOTE
Buna ziua,
Stimate domnule Escu ,

In legatura cu solicitarea dumneavoastra va informam ca doua diferente intre cele doua calculatoare sunt in primul rand soft-ul diferit de la calculatorul pe benzina si la cel pe Gpl, iar firma producatoare difera.


Ramanem deschisi in continuare pentru orice... bla, bla...


blink.gif huh.gif


--------------------
Renault Captur TCe 0.9 2016
Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 12 May 2008, 17:36
Post #1175


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Cam ciudata exprimrea ... Nu inteleg ce vrea sa zica. unsure.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
koldun
post 12 May 2008, 18:44
Post #1176


un om


Group: Members
Posts: 763
Joined: 1 November 07
From: CT




Pai zice asa:
a ) Calculatorul injectie este produs de doua firme diferite
b ) Softul de pe cel cu GPL difera de softul de pe cel fara.

Succese!

This post has been edited by koldun: 12 May 2008, 18:44


--------------------
Renault Captur TCe 0.9 2016
Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 12 May 2008, 20:24
Post #1177


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Bun, calculatorul de injectie este produs de 2 firme diferite. deci, insemna ca sunt 2 feluri de ECU-uri. Atunci, care serie vine cu un tip de ECU si care serie cu alt tip ... asta e intrebrea. smile.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 13 May 2008, 21:09
Post #1178


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(AR-18-MOS @ 12 May 2008, 18:36)
Cam ciudata exprimrea ... Nu inteleg ce vrea sa zica. unsure.gif
*


Eu inteleg perfect.
Calculator de injectie pentru gpl separat de calculatorul de injectie al masinii.
Mail-ul a fost scris la gramada alaturi de 19546 de mail-uri primite la Vocea Clientului, asa ca au trantit si ei un raspuns acolo si cu asta basta.

Unul e calculatorul de injectie de la anumite Renault-uri, ce inglobeaza atat mapele de injectie pe benzina, cat si cele pe gaz, si care foloseste doar la modelele cu gpl din fabrica, ce nu se vand in Romania (ca si-ar da foc la profiturile de pe urma 1.5 dci), si care folosesc instalatie gpl proprietara, si altul e calculatorul de injectie al instalatiei Landi Renzo, separat de ECU-ul masinii, si montat in fabrica la Mioveni. ECU gpl nu e legat de ecu benzina decat prin faptul ca ia semnal de la sonda lambda, de la MAP si de la injectoarele de benzina.

La Matizul pe GPL, cu instalatie BRC, ecu GPL e separat de ecu benzina. ECU benzina e prezent sub bord, in dreptul comutatorului de reglaj faruri, iar ecu gpl e montat pe tabla de separare dintre motor si bord, langa motorul electric de la stergatoare.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 13 May 2008, 22:08
Post #1179


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Eu stiu urmatoarele:
- Motoarele GPL au coduri diferite fata de motoarele cu capacitati similare pe benzina. Adica, trag concluzia, sint diferite. Mai mult ca sigur motoarele nu sint diferite cu mult, dar este suficient (sau poate, decisiv) ca motorul gindit pentru GPL sa nu aiba probleme in functionarea preponderent pe GPL. Sigur scaunele si supapele sint din alte materiale, mai rezistente la motorul GPL fata de motorul pe benzina. Sigur sint si alte piese realizate din materiale diferite in motorul GPL fata de cel pe benzina. Cred ca mai sint si alte mici diferente pe care numai fabrica de motoare le poate spune. Dacia caracterizeaza acest motor GPL ca fiind "ranforsat", termen discutabil din anumite puncte de vedere.
- Calibrarea instalatiilor GPL montate in uzina este special gindita de Landi Renzo pentru masinile Logan echipate cu aceste motoare modificate. Adica, diagramele de injectie (reproduse de calculatorele GPL de injectie) sint concepute pentru Logane echipate cu aceste tipuri de motoare (si nu alte masini Renault) in urma unor teste exhaustive facute de, probabil, Landi Renzo + Renault.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
faganezu
post 13 May 2008, 23:05
Post #1180


Membru autentic


Group: Members
Posts: 357
Joined: 14 October 07




annem, ai fost cel mai la obiect. asa e, ai dreptate


--------------------
logan 1.4 MPI GPL laureat 2007 - B-XX-NZR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
koldun
post 13 May 2008, 23:50
Post #1181


un om


Group: Members
Posts: 763
Joined: 1 November 07
From: CT




QUOTE(annem @ 13 May 2008, 23:08)
... Dacia caracterizeaza acest motor GPL ca fiind "ranforsat", ...
*



Unde ai vazut chestia asta? Mai multi onorabili membri spun acest lucru, dar eu cu neuronul meu amarat, nu am gasit nimic oficial despre asa ceva. Zi si mie unde gasesc chestia asta si raman dator cu o BR RC (nealcoolizata! wink.gif ).
Succese!


--------------------
Renault Captur TCe 0.9 2016
Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 14 May 2008, 00:22
Post #1182


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Dupa cum am spus de mai multe ori, Vara trecuta am primit de la Dacia o scrisoare promotionala. Mai mult ca sigur, nu sint singurul.

- Aici este brosura (coperta):
14_05_08_0106.jpg ( Size: 57.76k ) Number of downloads: 325


- Aici este pagina:
14_05_08_0104.jpg ( Size: 69.87k ) Number of downloads: 260


- Aici este articolul:
14_05_08_0105.jpg ( Size: 23.77k ) Number of downloads: 231


Este putin cam neclar, asa ca citez:
"Pentru siguranta dumneavoastra, echipamentul GPL este montat in proces industrial uzina. Vehiculul este adaptat pentru functionarea pe GPL prin ranforsarea chiulasei motorului, iar montajul, realizat de profesionisti, este supus unui riguros control de calitate."

Din schimburile de mesaje cu VC, a rezultat ca motorul pe GPL are si alte piese "ranforsate", nu numai chiulasa, precum si alte modificari ce nu pot fi precizate. Pe scurt, a ajuns motor "ranforsat".


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
koldun
post 14 May 2008, 01:27
Post #1183


un om


Group: Members
Posts: 763
Joined: 1 November 07
From: CT




mad.gif VC stink! damnit.gif


--------------------
Renault Captur TCe 0.9 2016
Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 14 May 2008, 15:40
Post #1184


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Ceva mai la deal, intr-un raspuns venit de la Vocea Clientului, s-a zis clar ca nu e vorba de nicio "ransforsare" ...


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 14 May 2008, 16:20
Post #1185


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Hai ca m-ati facut sa caut in dictionar, credeam ca nu stiu bine ce inseamna termenul. Pe net zice ca "RANFORSÁ, ranforsez, vb. I. Tranz. 1. (Tehn.) A întări o piesă sau o construcție metalică cu ajutorul unor bare, nervuri sau grinzi, pentru mărirea rigidității lor." Pentru a indica marirea rezistentei prin schimbarea materialului cu altul mai rezistent si pastrarea formei piesei, nu e corect sa spui ca ai ranforsat. Iar forma pieselor sunt sigur ca e aceiasi, deci ranforsat nu e, poate doar cu materiale de alta calitate. Si oare e posibil ca vocea clientului sa le stie pe toate? Sunt convins ca in raspunsurile date de ei, cel mai mult conteaza criteriul comercial, adica daca nu ii poti verifica, da, au facut ce trebuie... Sunt curios daca se va spune vreodata ca nu s-au produs motoare pentru functionarea pe GPL la timp deoarece nu au avut elementele "ranforsate" pe stoc. Cat despre coduri motor, atata timp cat dim motor face parte si ECU (-uri) combustibil e normal sa dea diferit ... Si pana la urma, ce importanta are, ca doar nu moare masina cu totul daca lipseste ranfortul, orice reper se poate inlocui...


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiutzu
post 15 May 2008, 22:02
Post #1186


Membru autentic


Group: Members
Posts: 530
Joined: 23 March 07




urmaresc de ceva vreme topicul acesta...am vazut ce probleme sunt,parerile voastre despre loganul cu GPL.momentan sunt proprietarul unei berline cu GPL din 98. masine merge de vreo 8 ani cu GPL si sunt foarte multumit. vreau sa-mi achizitionez un logan nou cu GPL din fabrica si as vrea sa va intreb ce motorizare...1.4 sau 1.6?


--------------------
Dacia Logan Laureate 2009 - DJ-04-ANN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 15 May 2008, 22:15
Post #1187


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




1.6 ar fi cea mai buna alegere performanta/consum ... smile.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 15 May 2008, 22:45
Post #1188


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




In sfarsit s-au apucat sa monteze gpl si la motorul de 1.6. Sa vedem acum cine mai cumpara 1.5 dci. tongue.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Corbu'
post 16 May 2008, 06:18
Post #1189


Membru autentic


Group: Members
Posts: 763
Joined: 6 August 05
From: Canada




Cine vrea cuplu mare wink.gif


--------------------
------- ------- -------

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 May 2008, 07:51
Post #1190


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




costul pe km nu e mult mai mare la dci decat la GPL...o sa ia destui diesel....si mai e o chestie, cu cat creste numarul de masini pe GPL creste si pretul acestuia wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 16 May 2008, 09:04
Post #1191


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Si la motorina nu e valabila treaba asta? sau cum? Ia vezi mataluta cate dieseluri se vand in tara si cate gpl-uri ..

This post has been edited by ssilviu: 16 May 2008, 09:04


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiutzu
post 16 May 2008, 09:41
Post #1192


Membru autentic


Group: Members
Posts: 530
Joined: 23 March 07




QUOTE(argon @ 16 May 2008, 08:51)
costul pe km nu e mult mai mare la dci decat la GPL...o sa ia destui diesel....si mai e o chestie, cu cat creste numarul de masini pe GPL creste si pretul acestuia wink.gif
*


pai motorina a ajuns la vreo 4,5 lei/litru iar GPL e vreo 2,1 lei/litru!


--------------------
Dacia Logan Laureate 2009 - DJ-04-ANN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zgabi
post 16 May 2008, 10:21
Post #1193


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 11 August 05




Cit iti consuma? Ai motor 1,4 sau 1,6?


--------------------
Dacia Nova GT - AG05 SCS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 May 2008, 11:44
Post #1194


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(andreiutzu @ 16 May 2008, 09:41)
pai motorina a ajuns la vreo 4,5 lei/litru iar GPL e vreo 2,1 lei/litru!
*




dar si consumul e aproape jumatate la diesel..

QUOTE(ssilviu @ 16 May 2008, 09:04)
Si la motorina nu e valabila treaba asta? sau cum? Ia vezi mataluta cate dieseluri se vand in tara si cate gpl-uri ..
*




oarecum, diesel-uri sunt destule, si pretul e crescut destul, nu va mai creste mult, in schimb la GPL sunt relativ putine masini, nu e accizat ca motorina, si are potential de crestere. Cand vor fi destule masini pe GPL cat sa faca profit la buget, vor introduce acciza fara ezitari.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 16 May 2008, 15:19
Post #1195


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(zgabi @ 16 May 2008, 10:21)
Cit iti consuma?
*


1.4MPI: Urban: 10%; Extraurban: 6%
1.6MPI: Urban: 11%; Extrautban:6%
Avantaj ... 1.6MPI ... smile.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiutzu
post 16 May 2008, 15:56
Post #1196


Membru autentic


Group: Members
Posts: 530
Joined: 23 March 07




@argon asa cum ai spus diferenta intre diesel si GPL este mica din punct de vedere al costului pe km! asa cum am zis vreau masina tot pe GPL pt ca am fost si sunt multumit de cum s-a comportat berlina pe gaz. apoi nu cred ca o sa accizeze GPL pt ca niciunde in Europa nu este accizat GPL'u, cat despre pretul motorinei...ma ia cu friguri cand vad 4,5 lei/litru!
@AR-18-MOS ai pus GPL pe masina dupa ce ai achizitionat-o sau era dotata cu instatlatia de gaz din fabrica?


--------------------
Dacia Logan Laureate 2009 - DJ-04-ANN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 16 May 2008, 21:04
Post #1197


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Am pus dupa ... Instalatia este Milano. A costat @900Euro. smile.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 16 May 2008, 21:29
Post #1198


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(argon @ 16 May 2008, 08:51)
costul pe km nu e mult mai mare la dci decat la GPL...o sa ia destui diesel....si mai e o chestie, cu cat creste numarul de masini pe GPL creste si pretul acestuia wink.gif
*


Tu ce alegi intre un 1.6 mpi de 90 cp GPL si 1.5 dci de 70 cp?
1.6 mpi gpl e mai ieftin cu 500 de euro fata de 1.5 dci 70 cp, ca sa nu mai zic de puterea ceva mai mare si de faptul ca dormi linistit, nu te doare capul de injectoare.
Asadar costul pe km nu mi se pare chiar la fel cu cel de la dci.

This post has been edited by Laurentziu83: 16 May 2008, 21:29


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zgabi
post 19 May 2008, 16:59
Post #1199


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 11 August 05





AG 18 MOS te invidiez pentru consumul acesta. Pe 1,6 MPI al meu, dupa vreo 10 reglaje la firma d emontaj am ajuns la un 7,8% mixt. Aici trebuie spus ca n-am adunat si benzina consumata in primii 2-3 km de la pornirile "reci" si nici restul consumului de benzina de la fiecare pornire la cald. Mai exact am mers 610km cu 115ron (47l gaz + ~4lbenzina). E mai bine oricum decit inainte cind aveam consum de 11l% de gaz.
A incercat careva din voi sa mai stringa din surubul de la rezervor? Ce efecte are?


--------------------
Dacia Nova GT - AG05 SCS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 19 May 2008, 17:32
Post #1200


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Deci ... iarna si eu scot 11% cu 1.4MPI pe GPL ... Asa e normal, ca motorul e subdimensionat, iarna ii trebuie mult sa se incalzeasca, si la talpa ... consuma. Poate ai si tu un stil mai sportiv de a conduce, si de aia consuma mai mult ... smile.gif
P.S. E AR, nu AG. biggrin.gif

19 May 2008, 17:34:
"surubul" acela despre care vorbesti tu, e de fapt un robinet, care inchide sau deschide "gazul" si ii permite sa iasa din butelie. Degeaba strangi de el ca, consumul nu va fi mai redus, deoarece amestecul il face ECU gaz.

This post has been edited by AR-18-MOS: 19 May 2008, 17:34


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
91 Pages « < 38 39 40 41 42 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 19:07
Forum Renault