DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

91 Pages « < 31 32 33 34 35 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan pe GPL

Fisicooo
post 17 Feb 2008, 22:51
Post #961


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 20 March 06
From: Constanta




mai grav este ca si aici in Constanta zilele astea pretul la gpl a sarit de la 1,8 lei litrul la 2,0 lei litrul mai exact 1,98 lei la toate statiile.In noiembrie cand am luat masina era 1,6 lei litrul a crescut cu 0,4 lei in 3 luni mult mai mult fata de cresterea motorinei si a benzinei oare de ce?


--------------------
Dacia Logan 1,5 dci 2006, laureate - CT-02-SEY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 17 Feb 2008, 22:53
Post #962


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




La noi in Arad, pretul la majoritatea statiilor este de 2.20Lei.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 17 Feb 2008, 23:17
Post #963


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(LuciBursuc2006 @ 17 Feb 2008, 20:03)
Faceti o comparatie intre 2 motoare de 1.4 mpi  adica cel clasic si cel de pe modelul GPL de uzina conditia sa fie pe benzina amandoua, sa adoptati un stil de condus un pic mai sportiv si testul sa-l faca acelasi sofer.  Va rog sa-mi spunetii si mie rezultatul testului astept.
*


Daca tot lucrezi la dacia, poti pune tu rezultatul testului, frumos, pe buletin de analize, demaraj 0-100 km/h, cu grafic cu variatia lambda, presiunea MAP, etc, etc. Crezi ca noi, amarastenii, gasim 2 logane 1.4 care sa mearga IDENTIC?
Poate soferul unuia din ele e vreun nea caisa care schimba vitezele la 2000 de ture si are bujiile negre, si de aici ciuciu demaraj.

A, si ca tot veni vorba de bujii, gazul arde la o temperatura mai mare fata de benzina, aducand mult mai usor bujiile la temperatura de autocuratare (6-800 grade celsius) decat pe benzina, arde si mult mai curat, fara depuneri pe bujii. Iar asta nu o spun eu, orice dacie 1310 pe gpl, daca ii scoti bujiile, le vei gasi rosiatice, fara depuneri ca la cele care merg pe benzina.
Pe acelasi rationament, e si normal ca Loganul 1.4 gpl cand il treci pe benzina sa mearga mai bine decat cel care merge tot timpul pe benzina, eventual in regim urban, cand nu apuca sa se incalzeasca si se afuma bujiile.


QUOTE(AR-18-MOS @ 17 Feb 2008, 20:27)
Eu zic ca cel imbunatatit pentru functionare pe GPL v-a fi mai rezistent decat cel clasic pe benzina. (ma refer la functionarea pe benzina)
*


Eu sincer ma indoiesc ca au schimbat supapele la motor pentru GPL, asta e doar un mit ramas de pe vremuri. Sunt jdemii de masini care au la fel, zeci sau sute de mii de km de mers numai pe gpl, si la care nu s-a umblat niciodata la jocul supapelor. La cate economii s-au facut pentru ca loganul sa iasa cat mai ieftin, ma indoiesc ca s-ar fi schimbat supapele daca "merge si asa".

QUOTE(LuciBursuc2006 @ 17 Feb 2008, 20:52)
Asta am constatat e pe propria piele la masina mea am avut ocazia sa le analizez pe amandoua anterior am avut un 1.4mpi care ma rugam de el . era f puturos i-am rescris softu si tot degeaba
*


La ce turatie schimbai vitezele? Daca era mai lenes decat altele, si motorul era in stare perfecta, restul erau stock pe ea, senzorii functionau in parametri, cam asta ar fi singura explicatie pentru care 1.4 al tau ar fi mai lenes ca altele.
Iar la o masina nu se reinstaleaza softul ca sa rezolvi problemele, ca nu-i windows ca sa-l cureti de virusi. Softul merge el bine, conteaza input-urile (informatiile de la senzorii de turatie, MAP,TP, lambda, etc), si cum merg injectoarele, bujiile, etc. Daca astea nu merg bine, poti sa ai si mama Vistei in materie de soft pe masina, ca nu rezolvi nimic.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 18 Feb 2008, 08:32
Post #964


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




O sa razi, dar softurile de gestiune motor au si ele evolutii, pe masura ce se descopera probleme cu cele vechi. E drept insa, o reprogramare nu e asa simpla ca la un PC, ca o eroare in timpul rescrierii poate sa-ti tina masina in service vreo saptamana.
La renault apre un CD de reprogramare cam in fiecare luna.

This post has been edited by einstein1984: 18 Feb 2008, 08:34


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 18 Feb 2008, 14:34
Post #965


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Da, dar cand o problema apare la o singura masina, in conditiile in care are acelasi soft ca si altele, nu prea imi vine sa cred ca update-ul sau reinstalatul softului ar rezolva problema.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Don Quijote
post 18 Feb 2008, 19:23
Post #966


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 12 January 07




Si eu am fost GPL-ist, cam 3 ani, cu o Vectra B motor de 1,6.Am avut impresia in aceasta perioada ca la turatii joase, sau mai ales la turatii joase cuplul era mai mare.A fost doar o parere a mea sau sau este chiar adevarat? In caz afirmativ ar putea explica cineva?
Stiu ca sunt pe acest forum persoane cu serioase cunostinte in domeniu.
Cu respect!


--------------------
VW Bora 1.6 16v 2002 berlina - BT 03 PIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 18 Feb 2008, 19:26
Post #967


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Eu zic ca a fost doar o impresie ... unsure.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 18 Feb 2008, 22:09
Post #968


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Cred ca era doar o impresie. Instalatiile de acum cativa ani nu se puteau regla atat de mult ca cele de acum in asa fel incat sa poti obtine cuplu crescut la turatii joase.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kyryka
post 19 Feb 2008, 09:06
Post #969


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 9 August 07




Am o problema... Aleatoriu unele porniri sunt mai grele adik porneste dupa a2-a sau a 3-a cheie. Precizez ca pornirea se face pe benzina! si schimbarea se face la 25 grade celsius. Instalatia e tomasetto stag200. Ce sa-i fac? Mi s-a intamplat treaba aia cu lasatul pe liber dupa ce am ajuns la 4000-5000 rot/min cand mi s-a oprit motorul si nu am putut sa o pornesc decat foarte greu dupa aprox 5 min. Si atunci si acum pornirea este in felul urmator: motorul invarte dar nu are aprindere. Dupa a 2-a sau a 3-a cheie porneste (asta se poate intampla fie dimineata, fie chiar si cand e calda).


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus Gpl 2006 - IL-03-FAY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 19 Feb 2008, 10:20
Post #970


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Aici nu mai e instalatia de gaz in cauza, trebuie sa verifici aprinderea pe benzina, injectia, si abia dupa aceea sa treci la partea de gpl.
Pornirea nu are nici o legatura cu gazul. Si la dintr-astea ma feresc sa-ti dau sfaturile de verificat scanteia prin metode clasice, pentru ca nu stiu ce s-ar putea intampla. Asadar ia topicurile cu pornirea greoaie, desi cel mai sigur este sa pui testerul pe ea. Chiar daca in ziua in care te duci la tester va porni bine, tot pot exista anumite anomalii.

This post has been edited by Laurentziu83: 19 Feb 2008, 10:21


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kyryka
post 19 Feb 2008, 11:23
Post #971


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 9 August 07




Nu asta e problema. Masina e super ok... totul tre sa fie din cauza gazului. Nu ma duc degeaba sa o puna pe tester. Am 3000 km pe gaz. si 26000 generali (nu se deregleaza asa de usor) O sa-i dau o autocalibrare pe gaz. Vad ca nu stie nimeni treaba aia cu frana brusca cu ambreiajul calcat! Vi s-a intamplat si voua?


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus Gpl 2006 - IL-03-FAY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 19 Feb 2008, 11:55
Post #972


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Sa nu ai benzina prea veche


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kyryka
post 19 Feb 2008, 11:57
Post #973


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 9 August 07




M-am gandit si la benzina.. dar am alimentat de la petrom de 30 ron chiar ieri. Nu mi s-a intamplat sa porneasca greu inainte de gaz, chiar si cu benzina mai slabuta.


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus Gpl 2006 - IL-03-FAY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 19 Feb 2008, 12:06
Post #974


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Si mie mi s-a intamplat sa porneasca mai greu mai ales daca se intampla sa merg pana aproape se aprindea becu de avertizare limita benzina. Pesemne ca incepea sa traga si murdariile depozitate sau naiba stie ... Insa facea figuri si uneori dupa ce alimentam (benzina proasta). Pana la urma am bagat niste aditiv si mai ales dupa un drum in afara lucrurile s-au rezolvat. Sigur curatesem si senzorul de turatie pentru orice eventualitate.


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kyryka
post 19 Feb 2008, 12:08
Post #975


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 9 August 07




Ti s-a intamplat sa ti se opreasca motorul dupa o franare pe liber de la viteza mare?


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus Gpl 2006 - IL-03-FAY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 19 Feb 2008, 12:16
Post #976


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Nu. Totusi incearca astea inainte de a merge in service.


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuciBursuc2006
post 19 Feb 2008, 13:27
Post #977


membru


Group: Members
Posts: 22
Joined: 17 February 08




Incearca sa fii tu atent in momentul cand dai la automat daca se stinge ledul rosu de la bord cel de antidemaraj ca e boala veche cel putin in uzina sa nu recunoasca cheile dupa ce au fost codate pe masina.


--------------------
Dacia Logan Laureatte GPL Dec.2007 E2 - AG 82 SBY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 19 Feb 2008, 15:21
Post #978


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




@kyryka - in gluma as putea spune ca e de la denumirea instalatiei si vezi ca ne zapacesti daca spui ca nu are aprindere. Intr-o seara, inainte de oprire, treci pe benzina cateva minute la mers in gol apoi ia borna de la baterie pana a doua zi... si dimineata porneste-o pe benzina, fara s-a lasi sa treaca pe GPL si vezi daca da sa se opreasca pe benzina in mers pana sa se incalzeasca. Apoi discutam, mai ales ca ai cu ce regla, sa speram ca ai si ce regla. Ce descrii tu poate fi cauzat 80% de instalatie...
@Don Quijote, faza cu un cuplu mai mare la turatii joase, se intampla destul de des, o explicatie ar fi ca poate avansul la turatia aia este dereglat pentru benzina si ideal pentru GPL, caz in care se poate simti diferenta. Un raspuns corect gasesti la firmele de tuning cu stand de masurat cuplul daca vrei sa incerci si au si ei cum sa se joace cu avansul ca sa nu defavorizeze GPL-ul...


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kyryka
post 19 Feb 2008, 17:10
Post #979


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 9 August 07




Cand zic de faptul ca nu are aprindere ma gandesc la 2 cauze: 1 nu am benzina care sa treaca prin injectoare 2 bujiile nu dau scanteie. (asa ma gandesc eu) Pe benzina nu se opreste motorul daca la asta te referi. Adica daca franez si de la 6000 rot/min nu se opreste motorul (asta pe liber sau cu ambreiajul calcat dupa cum descriam mai sus). Deci e ceva de la instalatia de gaz (probabil ceva montat prost). La ce te referi cand zici ca se poate regla ceva?

P.S. Masina nu se opreste in mers aiurea ci numai la franare sau pur si simplu la scos la punctul mort. (un alt exemplu ar fi urcarea unui pod cu a 4-a pana la 100 km/h sa zicem si apoi lasarea pe liber fara franare... si in acest caz motorul se opreste... dar asta numai peste 3500 rot/min si pe gaz)

This post has been edited by kyryka: 19 Feb 2008, 17:14


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus Gpl 2006 - IL-03-FAY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorianos
post 19 Feb 2008, 19:37
Post #980


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 8 February 08




am o intrebare : in perioada rodajului la cate turatii este recomandat sa schimb viteza ? am devenit de ieri posesorul unui logan laureat pe gpl din fabricatie (trebuia sa-l am de saptamana trecuta insa m-a mintit tipa de la comercial ca e gata pe 15 ca pana la urma sa fie de fapt 18). masina mi se pare ok desi cam puturoasa - pana acum am condus un matiz care era mult mai rapid-vorbesc la modul cel mai serios aproape ca zbarnaia pe lanaga golanelul asta.


--------------------
dacia logan laureat 1,4 gpl 2008/1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 19 Feb 2008, 20:26
Post #981


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




QUOTE(LuciBursuc2006 @ 17 Feb 2008, 19:01)
Motorul de GPL este modificat fata de cel de benzina sa umblat la chiuloasa un pic si la scaunul la supape. big_wheel.gif
*



Cineva a intrebat ce anume s-a modificat.
Incerc sa raspund eu. Problema a atins-o deja cineva mai sus: gazul lucreaza mai cald decit benzina. E nevoie de tratament termic adecvat pentru scaunele de supapa si pentru ghiduri.

This post has been edited by corbex: 19 Feb 2008, 20:27


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
koldun
post 19 Feb 2008, 20:27
Post #982


un om


Group: Members
Posts: 763
Joined: 1 November 07
From: CT




<3000-3500rpm


--------------------
Renault Captur TCe 0.9 2016
Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 20 Feb 2008, 00:17
Post #983


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(corbex @ 19 Feb 2008, 20:26)
E nevoie de tratament termic adecvat pentru scaunele de supapa si pentru ghiduri.
*


Intrebare: se face tratamentul asta in fabrica?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 20 Feb 2008, 14:32
Post #984


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




pai tocmai asta spunea LuciBursuc2006 (care lucreaza la Mioveni, la Dacia, dupa spusele sale ), ca e ceva schimbat la chiulasa, la masinile pe care se monteaza gpl,doar ca el nu stia ce anume. In plus, la toate masinile a crescut exigenta tratamentelor termice, si masinile turbo lucreaza mai cald, si nu se mai sperie nimeni de ele.

This post has been edited by corbex: 20 Feb 2008, 14:33


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 20 Feb 2008, 15:15
Post #985


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Mie mi-e ca toata chestia asta cu chiulasa modificata sa nu fie doar "gura lumii", vreo vorba aruncata de vreun maistru din uzina, si restul le-au luat de bune. Eu nu vad rostul unei chiulase modificate, atata timp cat n-am mai auzit de problema asta la masinile de generatie mai noua.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 20 Feb 2008, 21:20
Post #986


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Eu am auzit de la niste ingineri ca scaunele de supapa sunt altele. Cu toate astea, masinile pe GPL nu primesc garantie extinsa contra cost.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 20 Feb 2008, 21:29
Post #987


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(dorianos @ 19 Feb 2008, 20:37)
am o intrebare : in perioada rodajului la cate turatii este recomandat sa schimb viteza ? am devenit de ieri posesorul unui logan laureat pe gpl din fabricatie (trebuia sa-l am de saptamana trecuta insa m-a mintit tipa de la comercial ca e gata pe 15 ca pana la urma sa fie de fapt 18). masina mi se pare ok desi cam puturoasa - pana acum am condus un matiz care era mult mai rapid-vorbesc la modul cel mai serios aproape ca zbarnaia pe lanaga golanelul asta.
*


1. Turatia recomandata pentru schimbarea treptelor de viteza in timpul rodajului este <3000Rpm, si sa nu se depaseasca 115Km/h.
2. Pai, gandeste-te si tu ca ii trebuie un anumit numar de kilometrii acelui motor ca sa atinga performantele maxime. Iar acest numar de kilometrii este dupa 3000Km. Abia apoi vei putea sa faci comparatia reala dintre puterea Logan-ului si cea a Matiz-ului. Si nu uita de gabaritul si greutatea Matiz-ului fata de cea a Logan-ului.

This post has been edited by AR-18-MOS: 20 Feb 2008, 21:30


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 20 Feb 2008, 22:48
Post #988


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Matizul a fost gandit pentru agilitate in oras, cine nu se fereste sa schimbe vitezele la turatii mari face din el racheta pana in 80 la ora, in schimb Loganul a fost gandit pentru economie, cu o cutie cam lunga. Matizul are la 100 la ora 3500 de ture, Loganul are muult mai putin.
Asa ca nu se poate face o comparatie intre Matiz si Logan.

This post has been edited by Laurentziu83: 20 Feb 2008, 22:49


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 20 Feb 2008, 22:53
Post #989


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(einstein1984 @ 20 Feb 2008, 21:20)
masinile pe GPL nu primesc garantie extinsa contra cost
Asta-i unul din motivele pentru care recomandam ceva mai sus.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorianos
post 21 Feb 2008, 09:25
Post #990


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 8 February 08




o alta intrebare - problema : am impresia ca motorul suna altfel in treapta a 3-a. ceva mai inalt. voi ati sesizat vreodata chestia asta ? in legatura cu rodajul : atat dealerul cat si un prieten de-al lui tata care este inginer intr-un service dacia mi-au spus ca este bine sa merg si pe benzina si pe gaz in perioada rodajului. cica masina trebuie sa invete sa functioneze pe ambele


--------------------
dacia logan laureat 1,4 gpl 2008/1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
91 Pages « < 31 32 33 34 35 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 19:53
Forum Renault