Deschidere Electrica Portbagaj
![]() ![]() ![]() |
Deschidere Electrica Portbagaj
Siconi |
![]()
Post
#391
|
||
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
|
||
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|||
daciafan |
![]()
Post
#392
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
imi poate spune si mie cineva pe unde poate fi dus firul de la intrerupator la motorasul de deschidere portbagaj ca sa fie cat decat estetic
|
--------------------
/
/
/
|
|
Codrin |
![]()
Post
#393
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Pe sub consola franei de mana, pe sub mocheta, pe lateralul banchetei spate, pe nervura de sustinere a portbagajului.
|
--------------------
Mazda
.
.
|
|
vsebas |
![]()
Post
#394
|
![]() spawn Group: Members Posts: 297 Joined: 29 July 05 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition
/ 2012, Laureate
- TM People are simply not predictable
|
|
vsebas |
![]()
Post
#395
|
![]() spawn Group: Members Posts: 297 Joined: 29 July 05 From: Timisoara ![]() |
Codrin, o rugaminte, daca se poate, cum ai trecut cablul din portbagaj in nervura de sustinere a capacului de la portbagaj si mai departe cum ai iesit din nervura spre interiorul celor doua "table" ale usii portbagajului.
Niste poze ar fi mai mult decat pot spera. Multumesc |
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition
/ 2012, Laureate
- TM People are simply not predictable
|
|
Codrin |
![]()
Post
#396
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Cablul trebuie supradimensionat de la inceput ca sa ai de unde taia la sfarsit. Ajuta daca ai o tija metalica de a carei capat sa innozi firul, sa-l poti impinge mai usor.
Attached thumbnail(s) IMG_0354.jpg ( Size: 56.97k ) Number of downloads: 1173 IMG_0355.jpg ( Size: 31.86k ) Number of downloads: 1359 IMG_0356.jpg ( Size: 17.85k ) Number of downloads: 1233 |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
Dsign |
![]()
Post
#397
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
se leaga firul de un soricel de plastic, mai zdravan, sau de o sirma mai rigida.
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
maidanezu |
![]()
Post
#398
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 9 June 06 ![]() |
de unde il alimentez cu curent
|
--------------------
xxx
xxx
xxx
- zzzzzzz
|
|
Codrin |
![]()
Post
#399
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
O virgula, un punct, ceva?
De la sigurante direct sau de la bricheta/casetofon. |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
bassfreak |
![]()
Post
#400
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
aoleu, nu mai trageti firul prin gaura de la balama !!!!!!!!!!!!!!!
l-am avut si eu tras pe acolo de meseriasii care mi-au montat alarma, si m-am trezit in situatia mai sa imi ia foc masina, se agatase firul in balama si se dezizolase pe o suprafata de vreo 10cm si imi tot ardea siguranta la alarma. asta la vreo 400km de bucuresti, cu toate bagajele blocate in portbagaj. uitati-va si voi pe unde sunt trase firele existente pe masina, si trageti pe acolo! |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
klaus |
![]()
Post
#401
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si cam pe unde sunt trase firele existente pe masina in capota portbagajului?
![]() Important este fixarea firului pe balama inainte de a intra in balama, dar si in zona de intrare (cu un manson) ca sa nu mai apara frecarea cu colturile ascutite ale tablei, si in zona de iesire din gaura balamalei (tot asa, ca sa nu existe frecarea cu tabla. Daca nu se poate monta pe sub tablierul ala spate, firul se poate trage pe lateral, pe manunchiul de fire care trece in zona balamalei, numai ca trebuie lasata bucla mai mare pentru miscare. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bassfreak |
![]()
Post
#402
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
atentie, nu am spus ca sunt trase in capota portbagajului dar sunt trase in interiorul portbagajului
daca te uiti atent la poze, ai sa observi ca el a tras firul din habitaclu in portbagaj prin gaura balamalei. exista nenumarate locuri prin care poti trage acel fir. eu l-am tras pe unde sunt trase si firele care merg la stop, apoi agatat de bratul capotei si prin interiorul lui pana la capota. |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
razvanis |
![]()
Post
#403
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 12 July 06 ![]() |
sal. si eu am montata deschidere pe porbagaj dar am facut ogresala am uitat sa montez buton in interior si am uitat cheile in porbagai a tebuit sa demontez bancheta spate.
|
--------------------
logan
1400 laureat
2005
- b 78 rsr
|
|
bzzzcp |
![]()
Post
#404
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 1 May 06 ![]() |
Super tare
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
Modder |
![]()
Post
#405
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 20 June 06 ![]() |
mi-am pus si eu alarma type r (luata din metro) + deschidere portbagaj din telecomanda. sunt destul de multumit, merge bine si am dat numai 500 de mii cu tot cu montatul alarmei la dealer. Am citit topicul asta cap coada si pana la urma nu m-am lamurit totusi daca s-a gasit vreo solutie concreta sa se ridice portbagajul automat fara sa se izbeasca puternic...cum ati rezolvat? domnilor klaus, DFA, Dsign puteti sa ma ajutati?!
Pana una alta am sa incerc cu sa caut burete sa pun la tampoanele alea in care se opreste portbagajul... This post has been edited by Modder: 26 Jul 2006, 13:36 |
--------------------
Logan full
2054
- IF 0I GET (IT) Logan dci full options, inclusiv "piele"
|
|
Codrin |
![]()
Post
#406
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Strangi din spirele arcurilor pana obtii o ridicare satisfacatoare, apoi montezi tampoane mai lungi, sa absoarba socul.
|
--------------------
Mazda
.
.
|
|
avathan |
![]()
Post
#407
|
eu. Group: Banned Posts: 586 Joined: 16 March 05 From: Buc ![]() |
va anunt in mod oficial ca am luat una bucata pompa bicicleta si am facut montajul care aparuse pe aici cu cateva poze facut de un ungur sau un ceh nu este prea reusit sau nu mi-a reusit mie... am readus masina la starea in care era ... o sa incerc alta metoda...
This post has been edited by avathan: 26 Jul 2006, 13:58 |
--------------------
a
Rosu
1800
- @ unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
|
|
bassfreak |
![]()
Post
#408
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
din ce cauza nu ti-a reusit? care a fost problema ?
|
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
vsebas |
![]()
Post
#409
|
![]() spawn Group: Members Posts: 297 Joined: 29 July 05 From: Timisoara ![]() |
Am reusiti si eu sa-mi fac deschiderea portbagajului electrica cu buton de blocat geamuri electrice spate. Am crezut ca va merge repede ( 2 ore spuneau pe aici niste domni ) dar m-am chinuit vreo 6 ore intr-o zi si alte 3 ore in alta zi. Oricum am biruit. Problemele care m-au tinut in loc au fost gasirea formei optime a tijei dintre actuator si incuietoarea portbagajului, gasirea unui + corespunzator, lipsa unui cleste de sertizare papuci electrici si nu in ultimul rand faptul ca am desfacut pentru prima data parti din interiorul masinii ( ma refer strict la Logan).
|
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci, / ex Logan 1.6 MPI 2005 Ambition
/ 2012, Laureate
- TM People are simply not predictable
|
|
bunicu |
![]()
Post
#410
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 12 September 04 ![]() |
QUOTE(Modder @ 26 Jul 2006, 14:34) Am citit topicul asta cap coada si pana la urma nu m-am lamurit totusi daca s-a gasit vreo solutie concreta sa se ridice portbagajul automat fara sa se izbeasca puternic...cum ati rezolvat? domnilor klaus, DFA, Dsign puteti sa ma ajutati?! ptr ca topicului esta nu trateaza problema amortizorului la portbagaj. exista un alt topic pe aceasta tema. lectura placuta http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=11781 |
--------------------
Renault
Megane 2.1
Estate 1,5 dci 101 CP comfort expression
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#411
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
Mie mi-au luat 600.000 la dealer cand am ridicat masina si mi-au pus sistemul in 45 de minute, bineinteles lasand urme de jeg pe montantul interior spate. Cand m-am uitat pe unde au tras firul am vazut asa: pleaca de langa butonul de reglaj faruri si continua pe sub bord pana unde incepe mocheta, apoi pe sub mocheta pe langa usa fata, pe sub mocheta usa spate, urca spre spatarul din spate si iese in portbagaj prin balama apoi direct spre actuatorul montat pe interior in dreptul deschiderii cu cheie.
|
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
ga!nusha |
![]()
Post
#412
|
![]() Still here Group: Members Posts: 984 Joined: 6 September 05 From: Paris ![]() |
asa am si eu tras firu si e ok
|
--------------------
Mazda 3 MPS
ex: Logan Preference+AC 1.6
2oo8
|
|
ygor |
![]()
Post
#413
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 23 April 05 ![]() |
QUOTE(bassfreak @ 2 Jul 2006, 15:30) aoleu, nu mai trageti firul prin gaura de la balama !!!!!!!!!!!!!!! l-am avut si eu tras pe acolo de meseriasii care mi-au montat alarma, si m-am trezit in situatia mai sa imi ia foc masina, se agatase firul in balama si se dezizolase pe o suprafata de vreo 10cm si imi tot ardea siguranta la alarma. asta la vreo 400km de bucuresti, cu toate bagajele blocate in portbagaj. uitati-va si voi pe unde sunt trase firele existente pe masina, si trageti pe acolo! Eu stiu ca firul despre care vorbesti primeste curent numai atunci cand apesi pe buton. Daca esti in impas(cum ai patit tu ), folosesti cheia pana remediezi problema. |
--------------------
VW Jetta ,2008
Dacia 1410, 1990
Confortline, TLX
- GR-12-LCC
|
|
bassfreak |
![]()
Post
#414
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
da, folosesti cheia numai daca nu ai dezactivat-o!
asa este, firul primeste curent doar la comanda de deschidere, dar daca firul este in scurt cu masa caroseriei, teoretic in cel mai fericit si uzual caz iti cade siguranta la alarma, o schimbi, iar cade, si ramai cu portbagajul incuiat pe cine stie unde. in cel mai nefericit caz, de la scanteile provocate poti lua foc, iar exctinctorul ghici unde se tine cel mai frecvent.. |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
patraulea100 |
![]()
Post
#415
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 8 August 06 ![]() |
QUOTE(pedrovl @ 28 Jul 2006, 09:17) Mie mi-au luat 600.000 la dealer cand am ridicat masina si mi-au pus sistemul in 45 de minute, bineinteles lasand urme de jeg pe montantul interior spate. Cand m-am uitat pe unde au tras firul am vazut asa: pleaca de langa butonul de reglaj faruri si continua pe sub bord pana unde incepe mocheta, apoi pe sub mocheta pe langa usa fata, pe sub mocheta usa spate, urca spre spatarul din spate si iese in portbagaj prin balama apoi direct spre actuatorul montat pe interior in dreptul deschiderii cu cheie. Asa mi l-au montat si mie!Iar la balama au pus o garnitura de cauciuc pt.a nu face scurt!A costat 700.000 lei + alarma MAT 3,7 mil!Pana acum merge fara probleme! Ce mi-a placut a fost garantia de 5 ani data !!!!(LAtin Efe)! |
--------------------
DACIA
LOGAN
2006 PREFERANCE
|
|
tuffguy |
![]()
Post
#416
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 14 August 06 ![]() |
As dori sa-mi fac si eu imbunatirea asta la masina mea. Are cineva idee unde se pot gasi actuatoare ieftine in Iasi/Galati. Poate e cineva care a cautat inaintea mea
![]() Si pana la urma cum e cu garantia? se pierde sau nu? |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Preferance
- GL-98-XXX
|
|
asus |
![]()
Post
#417
|
![]() Membru Group: Members Posts: 161 Joined: 20 July 05 ![]() |
depinde de dealer...al meu (sibiu-emilian) se minuna de sistemul audio, de ledurile schimbate de la bord, de geamurile pe + permanent, de portbagajul electric, fara sa scrie nimica in cartea de garantie...asa ca depinde de dealer cum am zis.
|
--------------------
dacia
Logan Laureat 1.4
iulie 2005
|
|
tuffguy |
![]()
Post
#418
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 14 August 06 ![]() |
Buuun, am gasit actuator cu 15ron. Arata cam ca cel din poze.
Intrebare: arcul inchizatorii portbagajului asigura retragerea tijei actuatorului cand nu mai este alimentat? Ca daca nu e cam nasol, tre sa-i pun eu un arc, ceva. La al meu tija aia poate fi miscata inainte si inapoi cu mana. Din cate imi dau seama e un motoras care actioneaza o cremaliera. This post has been edited by tuffguy: 16 Aug 2006, 19:10 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Preferance
- GL-98-XXX
|
|
asus |
![]()
Post
#419
|
![]() Membru Group: Members Posts: 161 Joined: 20 July 05 ![]() |
nu trebuie nici un arc, se retrage singur
|
--------------------
dacia
Logan Laureat 1.4
iulie 2005
|
|
ciprishor |
![]()
Post
#420
|
![]() Membru stang Group: Members Posts: 272 Joined: 18 August 06 From: Iasi ![]() |
am muncit putin si am reusit sa fac un montaj care sa deshida portbagajul din telecomanda masinii fara sa modifici nimik in soft. Dezavantajul este ca solutia aleasa de mine e cam complicata si necesita ceva cunostinte de electronica si microcontrolere.
Montajul functioneaza astfel: Se preia semnal de la uch (semnalul de comanda deshidere usi) , se alimenteaza cu plus permanent si masa. bineinteles. Din montaj pleaca un fir spre actuatorul din portbagaj pe care-l va comanda. Schema este foarte simpla, toata treaba a face microcontrolerul. Mai precis cand se apasa pe butonul de deschidere usi de pe cheie, microcontrolerul primeste un impuls si incepe sa numere cam 4 secunde. In timpul asta daca apare un mou impuls de la uch, microcontrolerul va comanda actuatorul timp cam de 1,5 secunde. Daca trec 4 secunde si nu apare al doilea impuls, microcontrolerul se reseteaza si revine in starea initiala in care asteapta primul impuls. In cazul asta portbagajul se va putea deshide si din telecomanda si din butoanele de pe bord. Montajul l-am terminat mai devreme si pare sa functioneze ok. Singa conditie diferita fata de locul unde va functiona este ca a fost alimentat de la o sursa de calculator. Sper ca tensiunea de alimentare din masina nu-i va influenta functionarea. Ma apuc de desenat schema sa vedeti cam ce-am gandit si revin cu un mesaj ca s-o postez.. This post has been edited by ciprishor: 19 Aug 2006, 16:26 Attached File(s) |
--------------------
Dacia
Logan 2 Prestige, Easy-R 2016,
Clio IV 2019
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 11:37 |