DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

74 Pages « < 41 42 43 44 45 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O noua generatie Logan

Squirrel
post 19 Sep 2012, 11:28
Post #1261


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Siguranța? Are un tablou întreg…


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Garett
post 19 Sep 2012, 11:48
Post #1262


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.339
Joined: 4 June 05
From: Galati




Nici macar nu poti sa zici ca-i wishfull thinking:
http://www.promotor.ro/masini-noi/dosar-an...-logan-10090330


--------------------
No Reno Forever
"Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Sep 2012, 13:45
Post #1263


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(kert @ 19 Sep 2012, 12:01)

Chiar low cost fiind, cred ca la modelul "de top" ar trebui sa conteze si siguranta.
*



Nu exista asa ceva, daca masina are un numar de stele, le are toata gama, de la cea mai ieftina la cea mai scumpa o sa ofere aceasi protectie activa.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 19 Sep 2012, 14:09
Post #1264


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Păi la Duster, de exemplu, ESP-ul este opțional. Airbagurile laterale la fel. Vrei să spui că existența sau inexistența lor nu influențează punctajul? huh.gif


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Sep 2012, 14:45
Post #1265


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu, daca a fost testat fara laterale si a iesit 3 stele, 3 stele ramane. Iar daca alta masina e testata cu laterale, acea masina nu va exista fara acele airbaguri in standard, la cea mai de jos echipare - Megane / Laguna 2 de exemplu.

Iar ESP-ul ce legatura sa aiba, ca e protectie pasiva, euroncap e test de impact, nu test de evitarea impactului.

This post has been edited by argon: 19 Sep 2012, 14:48


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 19 Sep 2012, 14:56
Post #1266


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




ncap da punctaj si pentru siguranta pasiva si mai nou si pentru siguranta pietonilor


--------------------
. . . - .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 19 Sep 2012, 18:33
Post #1267


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




putin offtopic.

prefer modelele BANGLE care au |oripilat| decat b@sinile cu care au incercat sa corecteze ulterior, sau chiar si in prezent se disting.
seria 6 actual - fail...nu are nimic frumos la el. un sobolibozaur coclitzat
seria 7 actual are interiorul stopurilor pus fain in evidenta, dar in rest masina nu e deloc atragatoare chiar greoaie fata de seria 7 desenat de bangle
Z4 - nu mai zic. un design smecher care a scos un amarat de Z3 din anonimatul designului
seria 5 care chiar a fost smecherie
seria 1 actual e penibil fata de primul seria 1

parerea mea wink.gif

mi se pare chiar de bun simt unificarea in design a lui sandel si golanel...pana una alta erau aceeasi marie doar cu o palarie putin modificata.

asa e logan hatch si logan berlina

ar fi benefic si un sandero in 3 usi care ar merge bine in versiuni ieftine la diverse flote de masini.

de asemenea sandero 3 usi cu 0.9 turbo ar face furori la tineret. si cu ceva dotari de bun simt.

un chip tuning si ajungi la 120cp...o sa fie nebunie pe "loganforum" biggrin.gif


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 19 Sep 2012, 19:30
Post #1268


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 19 Sep 2012, 15:45)
Iar ESP-ul ce legatura sa aiba, ca e protectie pasiva, euroncap e test de impact, nu test de evitarea impactului.
*


Vezi ca esti in dezacord chiar cu aia de la euroncap:
http://www.euroncap.com/Content-Web-Page/b...aee5a2/esc.aspx


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 19 Sep 2012, 23:16
Post #1269


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




QUOTE(aleksanders @ 18 Sep 2012, 17:20)
0.9 la 90 de cai - ce alte motorizari mai vrei?
*



1.2 tce 115 cai. promisa pe lodgy, ar fi cazul sa apara si aici. 16v-ul cu ce il inlocuiesc? cel putin, daca vor sa ma aiba de client in 2015 smile.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 19 Sep 2012, 23:22
Post #1270


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Poa' sa puna motoare de porshe si interior de rolls-royce, atat timp cat tabla rugineste iti vine sa le dai foc la fabrica.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 20 Sep 2012, 07:43
Post #1271


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Singurul regret, cel puțin din punctul meu de vedere, este lipsa unei climatizării semiautomate, măcar ca și opțiune !
Sunt convins că mulți clienți ar fi optat pentru ea !

De altfel din statisticile de vânzări de la Dacia, întotdeauna ponderea cea mai mare au avut-o variantele superioare de echipare !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir Andrew
post 20 Sep 2012, 08:33
Post #1272


Membru autentic


Group: Members
Posts: 534
Joined: 11 December 07
From: Galati




QUOTE(hash @ 19 Sep 2012, 23:16)
1.2 tce 115 cai. promisa pe lodgy, ar fi cazul sa apara si aici. 16v-ul cu ce il inlocuiesc? cel putin, daca vor sa ma aiba de client in 2015 smile.gif
*



Am inteles ca pentru inceput vor fi 3 motorizari benzina: 0,9, 1.2 TCe si cel 1,6 16v insa dus la 110CP si pe motorina 1,5 dciurile de 75CP si 90CP. Acum cat o fi de adevarata informatia nu stiu. Imi este greu sa cred ca renunta la magnificul 1,2 16v.
Deja cel 0,9 se vinde pe noul Clio.
Eu daca mi-as lua din nou Logan, as vrea o motorizare turbo, de un 1,4 sau 1,6 cu cel putin 120 CP. De ce nu 140 CP. Dar nu o sa bage pe noul Logan asa ceva, de asta la urmatoarea masina ma voi orienta catre altceva mai puternic.

http://www.renault.ro/gama-renault/autotur...erPriceType=TTC

This post has been edited by Sir Andrew: 20 Sep 2012, 08:38


--------------------
Dacia Logan 2011/Prestige/1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Macione
post 20 Sep 2012, 09:03
Post #1273


Membru cu RS


Group: Members
Posts: 820
Joined: 17 June 09
From: Bucuresti




Nemtilor le cam place "Sandelul".
oricum vesticii prefera hatchback-urile si break-urile.


http://www.autobild.de/umfrage/index.html?bid=1027736

This post has been edited by Macione: 20 Sep 2012, 09:03


--------------------
Nissan Renault CLIO/RS Nissan Xtrail Tekna 2015 , Juke Nismo RS 2016 - B 169 RRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmxii
post 20 Sep 2012, 09:23
Post #1274


Membru Daco-Roman


Group: Members
Posts: 51
Joined: 2 July 09
From: Bruxelles




QUOTE(kert @ 19 Sep 2012, 11:01)
As vrea ESP


Dar nu era obligatoriu pentru modelele noi ?

http://www.just-auto.com/news/esp-now-mand...e_id117266.aspx

Iar din 31.10.2014 si pentru orice autoturism vandut de nou.

Cine ma poate lamuri ?


--------------------
ACME Categoria B MMVIII - fara numar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 20 Sep 2012, 09:47
Post #1275


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




lodgy a scapat, dar cred ca slogan nu mai scapa de esp


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alfred
post 20 Sep 2012, 12:11
Post #1276


Membru autentic


Group: Members
Posts: 372
Joined: 18 September 07




QUOTE(Ampt @ 20 Sep 2012, 07:43)
Singurul regret, cel puțin din punctul meu de vedere, este lipsa unei climatizării semiautomate, măcar ca și opțiune !
Sunt convins că mulți clienți ar fi optat pentru ea !

De altfel din statisticile de vânzări de la Dacia, întotdeauna ponderea cea mai mare au avut-o variantele superioare de echipare !
*



Esti optimist cu AC semi...
Iar statisticile le dau motive sa faca din AC unul din motivele pentru care sa te duci mai sus decat trebuie. Acum din toata gama Dacia doar 5 versiuni pot fi cumparate cu AC sub fostul prag psihologic de 10.000 de neuroni: doua Sandero si trei Logan. In rest, nici macar Dokarashul Van nu poti sa ti-l cumperi cu AC fara sa sari de zece mii.


--------------------
Dacia Logan 1.5 70 CP 2007 Laureate
There is no spoon.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 20 Sep 2012, 12:14
Post #1277


-


Group: Members
Posts: 22.635
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Alfred @ 20 Sep 2012, 13:11)
Esti optimist cu AC semi...
Iar statisticile le dau motive sa faca din AC unul din motivele pentru care sa te duci mai sus decat trebuie. Acum din toata gama Dacia doar 5 versiuni pot fi cumparate cu AC sub fostul prag psihologic de 10.000 de neuroni: doua Sandero si trei Logan. In rest, nici macar Dokarashul Van nu poti sa ti-l cumperi cu AC fara sa sari de zece mii.
*
Sa nu mai zicem ca acum compresorul stie doar on/off. Inainte era cu cilindree variabila.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 20 Sep 2012, 12:14
Post #1278


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Mie nu-mi plac motorizarile. Pentru o masina ieftina (cica) ar fi trebuit si un motor simplu, cat mai fiabil , un 1.4 aspirat 85-90cp de exemplu.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 20 Sep 2012, 12:16
Post #1279


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




QUOTE(argon @ 19 Sep 2012, 16:45)
Nu, daca a fost testat fara laterale si a iesit 3 stele, 3 stele ramane. Iar daca alta masina e testata cu laterale, acea masina nu va exista fara acele airbaguri in standard, la cea mai de jos echipare - Megane / Laguna 2 de exemplu.

Iar ESP-ul ce legatura sa aiba, ca e protectie pasiva, euroncap e test de impact, nu test de evitarea impactului.
*



Basca-i fix invers. Airbagurile sunt protectie pasiva si ESP-ul e activa. Protectia pasiva inseamna protectia in cazul unei coliziuni, activa inseamna evitarea coliziunilor.

In plus ce spui tu cu stelele e adevarat dar irelevant. O versiune echipata optional cu A/B laterale si ESP nu are mai multe stele, dar e mai sigura. Nu m-ar deranja ca nu i se trec stele in plus in buletin, dar eu tot as cumpara echipamentele alea de siguranta ca si optionale.


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFL
post 20 Sep 2012, 13:16
Post #1280


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 28 December 11




Si ca este o coaja si ca este full ca dotari de siguranta tot atatea stele va lua?
Nu prea suna logic, dar poate ma insel eu. biggrin.gif


--------------------
Renault Clio III 2008 - 1.4 16v - Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 20 Sep 2012, 13:45
Post #1281


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




La testarea unui model, se alege o singura configuratie.
QUOTE
Euro NCAP considers it inappropriate for normal safety equipment to be offered as an option. There are also indications that consumers expect important safety features to be fitted as standard to any new car that they might purchase. Accordingly, Euro NCAP’s procedures have changed so that cars selected for testing will be equipped with safety equipment which is fitted as standard across most, and eventually all, of the model range.


Se alege asa-numitul nivel de baza de echipare - Basic Level of safety equipment, definit astfel:
QUOTE
For all cars where the publication of results is expected to be on or after 1 January 2012, the Basic Level of safety equipment will have to be fitted, as standard, to 100 percent of car sales, or predicted sales, across the model range.

Deci Basic Level, mai nou, include numai elementele de securitate prezente pe toate masinile, pentru un anumit model.


Producatorul poate plati si pentru teste suplimentare pe configuratii superioare, dar rezultatul oficial va fi unul singur - cel obtinut cu Basic Level.
QUOTE
In order to continue to encourage manufacturers to fit new safety equipment, the option will remain for manufacturers to sponsor the additional testing of cars fitted with optional safety equipment. This will allow them to demonstrate the benefits of such safety equipment. However, only one star rating will be published, based on the car fitted with the Basic Safety specification.



Mai pe larg aici.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFL
post 20 Sep 2012, 14:19
Post #1282


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 28 December 11




Inteles. up.gif cheers.gif
Multumesc frumos


--------------------
Renault Clio III 2008 - 1.4 16v - Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 20 Sep 2012, 16:58
Post #1283


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.241
Joined: 30 April 08
From: Pădure




QUOTE(tribunul @ 20 Sep 2012, 00:22)
atat timp cat tabla rugineste iti vine sa le dai foc la fabrica.
*


+1
asta-i motivul pentru care n-o sa mai cumpar alta dacie.


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 20 Sep 2012, 18:04
Post #1284


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(IRONICK @ 20 Sep 2012, 13:14)
Sa nu mai zicem ca acum compresorul stie doar on/off. Inainte era cu cilindree variabila.
*


Asta chiar e de toata jena. dry.gif
Esti sigur sau presupui?


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 20 Sep 2012, 18:10
Post #1285


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




pai asa e de vreun an si ceva...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 20 Sep 2012, 18:30
Post #1286


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




QUOTE(cdadan @ 20 Sep 2012, 19:04)
Esti sigur sau presupui?
*



E sigur, uita-te pe topicul de A/C de pe aria Logan...


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 20 Sep 2012, 21:27
Post #1287


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




1,2 16v dispare din gama de motorizari? greu de crezut...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 20 Sep 2012, 22:11
Post #1288


-


Group: Members
Posts: 22.635
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(cdadan @ 20 Sep 2012, 19:04)
Asta chiar e de toata jena.  dry.gif
Esti sigur sau presupui?
*
Este modul lor de rezolvare pentru zgomotul de drujba. Sa nu uitam de lipsa indicatorului din tabloul de bord pentru temperatura apei. Modul Dacia/Renault de rezolvare a problemelor este sa bage gunoiul supt pres.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 20 Sep 2012, 22:11
Post #1289


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(klaus @ 20 Sep 2012, 19:10)
pai asa e de vreun an si ceva...
*


Nici nu stiu daca-i de ras sau de plans. dry.gif

Da' ma rog, poate tine de noua politica de reducere a consumului de carburant. wacko.gif

This post has been edited by cdadan: 20 Sep 2012, 22:12


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fizzo
post 21 Sep 2012, 08:21
Post #1290


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 2 July 05




QUOTE(zanzie @ 20 Sep 2012, 16:58)
+1
asta-i motivul pentru care n-o sa mai cumpar alta dacie.
*




Coroziunea la Dacia va exista atata timp cat cei de acolo nu-si propun o garantie mai mare de 6 ani.
Media in UE a parcului auto este de 8,5 ani, atunci ce rost are sa maresti costurile doar de dragul de a elimina coroziunea cosmetica la Dacia? Pentru ca daca este sa privim lucrurile cinstit, la Dacia este o problema de coroziune cosmetica nicidecum de una structurala care poate pune in pericol siguranta rutiera. Evident si aceasta coroziune cosmetica este importanta dar doar din punct de vedere al marketingului, al perceptiei clientului asupra marcii.
Cu siguranta exista la Dacia sau mai bine zis in interiorul aliantei, tehnologia care ar duce leger la o garantie de cel putin 12 ani dar, inca odata, economic nu se justifica, cel putin nu deocamdata.


--------------------
Dacia Logan Preference 1.4 - B-43-BGJ
I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74 Pages « < 41 42 43 44 45 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th June 2025 - 12:00
Forum Renault