O noua generatie Logan
![]() ![]() ![]() |
O noua generatie Logan
Squirrel |
![]()
Post
#1261
|
||
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|||
Garett |
![]()
Post
#1262
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
Nici macar nu poti sa zici ca-i wishfull thinking:
http://www.promotor.ro/masini-noi/dosar-an...-logan-10090330 |
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
argon |
![]()
Post
#1263
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#1264
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Păi la Duster, de exemplu, ESP-ul este opțional. Airbagurile laterale la fel. Vrei să spui că existența sau inexistența lor nu influențează punctajul?
![]() |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
argon |
![]()
Post
#1265
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu, daca a fost testat fara laterale si a iesit 3 stele, 3 stele ramane. Iar daca alta masina e testata cu laterale, acea masina nu va exista fara acele airbaguri in standard, la cea mai de jos echipare - Megane / Laguna 2 de exemplu.
Iar ESP-ul ce legatura sa aiba, ca e protectie pasiva, euroncap e test de impact, nu test de evitarea impactului. This post has been edited by argon: 19 Sep 2012, 14:48 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#1266
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
ncap da punctaj si pentru siguranta pasiva si mai nou si pentru siguranta pietonilor
|
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#1267
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
putin offtopic.
prefer modelele BANGLE care au |oripilat| decat b@sinile cu care au incercat sa corecteze ulterior, sau chiar si in prezent se disting. seria 6 actual - fail...nu are nimic frumos la el. un sobolibozaur coclitzat seria 7 actual are interiorul stopurilor pus fain in evidenta, dar in rest masina nu e deloc atragatoare chiar greoaie fata de seria 7 desenat de bangle Z4 - nu mai zic. un design smecher care a scos un amarat de Z3 din anonimatul designului seria 5 care chiar a fost smecherie seria 1 actual e penibil fata de primul seria 1 parerea mea ![]() mi se pare chiar de bun simt unificarea in design a lui sandel si golanel...pana una alta erau aceeasi marie doar cu o palarie putin modificata. asa e logan hatch si logan berlina ar fi benefic si un sandero in 3 usi care ar merge bine in versiuni ieftine la diverse flote de masini. de asemenea sandero 3 usi cu 0.9 turbo ar face furori la tineret. si cu ceva dotari de bun simt. un chip tuning si ajungi la 120cp...o sa fie nebunie pe "loganforum" ![]() |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
klaus |
![]()
Post
#1268
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 19 Sep 2012, 15:45) Iar ESP-ul ce legatura sa aiba, ca e protectie pasiva, euroncap e test de impact, nu test de evitarea impactului. Vezi ca esti in dezacord chiar cu aia de la euroncap: http://www.euroncap.com/Content-Web-Page/b...aee5a2/esc.aspx |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
hash |
![]()
Post
#1269
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
tribunul |
![]()
Post
#1270
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Poa' sa puna motoare de porshe si interior de rolls-royce, atat timp cat tabla rugineste iti vine sa le dai foc la fabrica.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
Ampt |
![]()
Post
#1271
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Singurul regret, cel puțin din punctul meu de vedere, este lipsa unei climatizării semiautomate, măcar ca și opțiune !
Sunt convins că mulți clienți ar fi optat pentru ea ! De altfel din statisticile de vânzări de la Dacia, întotdeauna ponderea cea mai mare au avut-o variantele superioare de echipare ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
Sir Andrew |
![]()
Post
#1272
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 534 Joined: 11 December 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(hash @ 19 Sep 2012, 23:16) 1.2 tce 115 cai. promisa pe lodgy, ar fi cazul sa apara si aici. 16v-ul cu ce il inlocuiesc? cel putin, daca vor sa ma aiba de client in 2015 ![]() Am inteles ca pentru inceput vor fi 3 motorizari benzina: 0,9, 1.2 TCe si cel 1,6 16v insa dus la 110CP si pe motorina 1,5 dciurile de 75CP si 90CP. Acum cat o fi de adevarata informatia nu stiu. Imi este greu sa cred ca renunta la magnificul 1,2 16v. Deja cel 0,9 se vinde pe noul Clio. Eu daca mi-as lua din nou Logan, as vrea o motorizare turbo, de un 1,4 sau 1,6 cu cel putin 120 CP. De ce nu 140 CP. Dar nu o sa bage pe noul Logan asa ceva, de asta la urmatoarea masina ma voi orienta catre altceva mai puternic. http://www.renault.ro/gama-renault/autotur...erPriceType=TTC This post has been edited by Sir Andrew: 20 Sep 2012, 08:38 |
--------------------
Dacia
Logan
2011/Prestige/1,6 16v
|
|
Macione |
![]()
Post
#1273
|
Membru cu RS Group: Members Posts: 820 Joined: 17 June 09 From: Bucuresti ![]() |
Nemtilor le cam place "Sandelul".
oricum vesticii prefera hatchback-urile si break-urile. http://www.autobild.de/umfrage/index.html?bid=1027736 This post has been edited by Macione: 20 Sep 2012, 09:03 |
--------------------
Nissan
Renault CLIO/RS
Nissan Xtrail Tekna 2015 , Juke Nismo RS 2016
- B 169 RRS
|
|
mmxii |
![]()
Post
#1274
|
Membru Daco-Roman Group: Members Posts: 51 Joined: 2 July 09 From: Bruxelles ![]() |
QUOTE(kert @ 19 Sep 2012, 11:01) As vrea ESP Dar nu era obligatoriu pentru modelele noi ? http://www.just-auto.com/news/esp-now-mand...e_id117266.aspx Iar din 31.10.2014 si pentru orice autoturism vandut de nou. Cine ma poate lamuri ? |
--------------------
ACME
Categoria B
MMVIII
- fara numar
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#1275
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
lodgy a scapat, dar cred ca slogan nu mai scapa de esp
|
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
Alfred |
![]()
Post
#1276
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 372 Joined: 18 September 07 ![]() |
QUOTE(Ampt @ 20 Sep 2012, 07:43) Singurul regret, cel puțin din punctul meu de vedere, este lipsa unei climatizării semiautomate, măcar ca și opțiune ! Sunt convins că mulți clienți ar fi optat pentru ea ! De altfel din statisticile de vânzări de la Dacia, întotdeauna ponderea cea mai mare au avut-o variantele superioare de echipare ! Esti optimist cu AC semi... Iar statisticile le dau motive sa faca din AC unul din motivele pentru care sa te duci mai sus decat trebuie. Acum din toata gama Dacia doar 5 versiuni pot fi cumparate cu AC sub fostul prag psihologic de 10.000 de neuroni: doua Sandero si trei Logan. In rest, nici macar Dokarashul Van nu poti sa ti-l cumperi cu AC fara sa sari de zece mii. |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 70 CP
2007 Laureate There is no spoon.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1277
|
![]() - Group: Members Posts: 22.635 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Alfred @ 20 Sep 2012, 13:11) Esti optimist cu AC semi... Sa nu mai zicem ca acum compresorul stie doar on/off. Inainte era cu cilindree variabila.Iar statisticile le dau motive sa faca din AC unul din motivele pentru care sa te duci mai sus decat trebuie. Acum din toata gama Dacia doar 5 versiuni pot fi cumparate cu AC sub fostul prag psihologic de 10.000 de neuroni: doua Sandero si trei Logan. In rest, nici macar Dokarashul Van nu poti sa ti-l cumperi cu AC fara sa sari de zece mii. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#1278
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Mie nu-mi plac motorizarile. Pentru o masina ieftina (cica) ar fi trebuit si un motor simplu, cat mai fiabil , un 1.4 aspirat 85-90cp de exemplu.
|
--------------------
-
-
-
|
|
IsNa |
![]()
Post
#1279
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(argon @ 19 Sep 2012, 16:45) Nu, daca a fost testat fara laterale si a iesit 3 stele, 3 stele ramane. Iar daca alta masina e testata cu laterale, acea masina nu va exista fara acele airbaguri in standard, la cea mai de jos echipare - Megane / Laguna 2 de exemplu. Iar ESP-ul ce legatura sa aiba, ca e protectie pasiva, euroncap e test de impact, nu test de evitarea impactului. Basca-i fix invers. Airbagurile sunt protectie pasiva si ESP-ul e activa. Protectia pasiva inseamna protectia in cazul unei coliziuni, activa inseamna evitarea coliziunilor. In plus ce spui tu cu stelele e adevarat dar irelevant. O versiune echipata optional cu A/B laterale si ESP nu are mai multe stele, dar e mai sigura. Nu m-ar deranja ca nu i se trec stele in plus in buletin, dar eu tot as cumpara echipamentele alea de siguranta ca si optionale. |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
DFL |
![]()
Post
#1280
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 28 December 11 ![]() |
Si ca este o coaja si ca este full ca dotari de siguranta tot atatea stele va lua?
Nu prea suna logic, dar poate ma insel eu. ![]() |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1.4 16v - Dynamique
|
|
Markos |
![]()
Post
#1281
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
La testarea unui model, se alege o singura configuratie.
QUOTE Euro NCAP considers it inappropriate for normal safety equipment to be offered as an option. There are also indications that consumers expect important safety features to be fitted as standard to any new car that they might purchase. Accordingly, Euro NCAP’s procedures have changed so that cars selected for testing will be equipped with safety equipment which is fitted as standard across most, and eventually all, of the model range. Se alege asa-numitul nivel de baza de echipare - Basic Level of safety equipment, definit astfel: QUOTE For all cars where the publication of results is expected to be on or after 1 January 2012, the Basic Level of safety equipment will have to be fitted, as standard, to 100 percent of car sales, or predicted sales, across the model range. Deci Basic Level, mai nou, include numai elementele de securitate prezente pe toate masinile, pentru un anumit model. Producatorul poate plati si pentru teste suplimentare pe configuratii superioare, dar rezultatul oficial va fi unul singur - cel obtinut cu Basic Level. QUOTE In order to continue to encourage manufacturers to fit new safety equipment, the option will remain for manufacturers to sponsor the additional testing of cars fitted with optional safety equipment. This will allow them to demonstrate the benefits of such safety equipment. However, only one star rating will be published, based on the car fitted with the Basic Safety specification. Mai pe larg aici. |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
DFL |
![]()
Post
#1282
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 28 December 11 ![]() |
Inteles.
![]() ![]() Multumesc frumos |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1.4 16v - Dynamique
|
|
zanzie |
![]()
Post
#1283
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
|
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
cdadan |
![]()
Post
#1284
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
klaus |
![]()
Post
#1285
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
pai asa e de vreun an si ceva...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#1286
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#1287
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
1,2 16v dispare din gama de motorizari? greu de crezut...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1288
|
![]() - Group: Members Posts: 22.635 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
cdadan |
![]()
Post
#1289
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
fizzo |
![]()
Post
#1290
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 2 July 05 ![]() |
QUOTE(zanzie @ 20 Sep 2012, 16:58) Coroziunea la Dacia va exista atata timp cat cei de acolo nu-si propun o garantie mai mare de 6 ani. Media in UE a parcului auto este de 8,5 ani, atunci ce rost are sa maresti costurile doar de dragul de a elimina coroziunea cosmetica la Dacia? Pentru ca daca este sa privim lucrurile cinstit, la Dacia este o problema de coroziune cosmetica nicidecum de una structurala care poate pune in pericol siguranta rutiera. Evident si aceasta coroziune cosmetica este importanta dar doar din punct de vedere al marketingului, al perceptiei clientului asupra marcii. Cu siguranta exista la Dacia sau mai bine zis in interiorul aliantei, tehnologia care ar duce leger la o garantie de cel putin 12 ani dar, inca odata, economic nu se justifica, cel putin nu deocamdata. |
--------------------
Dacia
Logan Preference 1.4
- B-43-BGJ I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th June 2025 - 12:00 |