DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

23 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Civilizatia pe sosele, Chiar nu putem sa ne respectam unii pe altii?

denisCT
post 8 Dec 2007, 23:36
Post #211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 30 May 04
From: Constanta




Selgros, Metro si restul de genul wink.gif


--------------------
Renault Megane 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 9 Dec 2007, 11:20
Post #212


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




QUOTE(sorin1983 @ 8 Dec 2007, 20:43)
de unde iau o goarna d-aia cu aer ??? tip spray? ca m-ar interesa pentru niste pietoni care treci peste ei si nu se simt ca sunt pe strada la promenada
*



Mai bine s-ar introduce ore de educatie rutiera in scoli, incepand cu clasa I si terminand cu clasa XII! Am facut la timpul meu un curs de accidente rutiere, inclusiv cu pietoni. La 40-60 km/h viteza de impact pietonul este aruncat peste vehicul. La 80-100 se produce ruperea picioarelor in punctul de impact 100%!!! La peste 100km/h victimele sunt dezbracate la propriu datorita violentei impactului. La peste 120km/h victimele se transforma in proiectile si patrund in habitaclu. S-au inregistrat cazuri de decese ale soferilor si ale pasagerilor fata in urma accidentelor cu pietoni. ohmy.gif Nu stiu cata lume stie treaba asta. Eu am ramas socat cand am vazut pozele necenzurate. Din pacate nu am nimic la indemana dar cei care stiu sa scotoceasca mai bine pe net poate pot gasi ceva.

Bafta la toti si drum liber!


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radian
post 9 Dec 2007, 14:14
Post #213


gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama...


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 17 January 05
From: petrosani




QUOTE(Lord Hades @ 9 Dec 2007, 11:20)
...Am facut la timpul meu un curs de accidente rutiere, inclusiv cu pietoni...


wacko.gif ohmy.gif

Esti sigur ca tematica cursului nu era evitarea accidentelor rutiere?

Ca sa faci accidente, n-ai nevoie de prea multe cunostinte toeretice... E suficient sa incarci in prealabil suficient de mult alcool, sa-ti bagi piciorul in acceleratie pana faci carcel, si cred ca ajunge...


--------------------
dacia logan ambition 2005 - HD 06 LDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
denisCT
post 9 Dec 2007, 14:16
Post #214


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 30 May 04
From: Constanta




Se fac cursuri de educatie rutiera, cel putin in clasele mici, I-IV


--------------------
Renault Megane 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 10 Dec 2007, 21:06
Post #215


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




QUOTE(radian @ 9 Dec 2007, 15:14)
Esti sigur ca tematica cursului nu era evitarea accidentelor rutiere?
*


n ustimabile cursul era despre accidente rutiere si urmarile lor. nu despre cum se evita. Stiai ca centurile de siguranta sunt omologate sa faca fata unui impact la o vieza de 50+/-1 km/h? Si te mia miri ca te rupi in 2 la un impact la 100km/h cu un copac sad.gif

QUOTE(denisCT @ 9 Dec 2007, 15:16)
Se fac cursuri de educatie rutiera, cel putin in clasele mici, I-IV
*


poate prin alte parti. Stiu sigur ca la mine in cartier la scoala generala nu se fac. sad.gif


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 11 Dec 2007, 11:35
Post #216


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Daca vreti accidente si urmarile lor, va uitati la Stirile de la ora 5.

Oricum aia care constientizeaza ce inseamna un accident inainte sa faca unul sunt mult prea putini.
Restul bizonilor conduc de parca e ultima lor zi din viata.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 11 Dec 2007, 14:46
Post #217


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




QUOTE(Lord Hades @ 10 Dec 2007, 23:06)
Stiai ca centurile de siguranta sunt omologate sa faca fata unui impact la o vieza de 50+/-1 km/h?
*



Pai asta nu-i adevarat. Doar testele NCAP se fac la 64km/h, si centura rezista la mult mai mult.

Problema e cat rezista corpul uman, nu centura.


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geo76com
post 11 Dec 2007, 15:12
Post #218


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 9 April 04




Da un claxon care sa sune ca un zgomot infernal de frina nu s-a inventat ?? smile.gif
Ar fi interesant sa dai drumul la un zgomot de frine la vreo 100 dB sa vezi cum sare lumea.... biggrin.gif
Eu asa ceva mi-as pune pe masina icon_mrgreen.gif


--------------------
DACIA 1310L 1995
...mai putine incercari, mai putine esecuri ....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 11 Dec 2007, 15:26
Post #219


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




QUOTE(sonycu @ 8 Dec 2007, 00:27)
am observat ca unii condamna tot neamul romanesc pentru greseala unora.. nu este bine.. fiecare padure are uscaturi.. este adevarat ca poate in padurea noastra sunt mai multe uscaturi decat in altele.. dar hai totusi sa nu generalizam..
*



Citisem mai de mult niste extrapolari ale legilor lui Murphy. Una dintre ele spunea asa: " Daca torni o cana cu vin intr-un butoi cu apa de canal obtii apa de canal. Daca insa torni o cana cu apa de canal intr-un butoi cu vin obtii tot apa de canal"

Ce invatam din asta? Te las pe tine sa deduci!


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 11 Dec 2007, 15:34
Post #220


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




corpuri omenesti scoase aparent intregi...aveau in interior ogranele facute praf(la viteza prea mare)


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G.R
post 11 Dec 2007, 20:15
Post #221


Membru autentic


Group: Members
Posts: 224
Joined: 27 January 07




Daca tot vorbeam de civilizatia circulatiei autohtone, am observat ca civilizatia evita in general extremele. Ori cei cu masini f. scumpe sunt cei mai tupeisti, ori cei care umbla cu harburi si sunt incercati de o puternica frustrare si un grav complex de inferioritate. Amandoua categoriile incearca sa dovedeasca ca sunt tari, si asta cu orice pret.
Cei cu masini tari au uitat deja sa semnalizeze intentia de depasire, ca nu se mai coboara la a face gesturi de doi bani, si tot ei te claxoneaza daca nu pleci la culoarea galbena, sau opresti cand semaforul se schimba in galben, si fac gesturi din care trebuie sa intelegi, ca din punctul lui de vedere esti un adormit si un cascat.


--------------------
Dacia Logan Preference 2005 - CV 03 XXJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 11 Dec 2007, 20:24
Post #222


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Pe masura ce asigurarile vor fi mai scumpe daca masina are un motor mai mare si pentru faptul ca se va introduce sistemul bonus-malus la asigurari, cred ca or sa se mai linisteasca acesti soferi 'meseriasi'. In plus daca faci accident din vina ta, ramai minim 30 de zile pe bara.

Plus ca nu inteleg de ce au impresia domnii soferi ca daca au masini puternice si bani asta ii scapa de orice. De exemplu daca iti faci masina varza tre sa stai cu ea in service, timp in care esti perpedes, deci canci masina tare ca sa te spargi in figuri.
Sa mai zic de ce gasesti in service si cum iti repara aia masina?

Chiar nu inteleg ce ai de castigat. Femeile oricum s-au mai desteptat si cand te spargi in figuri iti arata degetul mic .. biggrin.gif


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 11 Dec 2007, 20:25
Post #223


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




QUOTE(IsNa @ 11 Dec 2007, 15:46)
Pai asta nu-i adevarat. Doar testele NCAP se fac la 64km/h, si centura rezista la mult mai mult.
Problema e cat rezista corpul uman, nu centura.
*


Regulamentul European impune efectuarea testelor de crash la viteza de impact de 50km/h pentru centuri. Ca rezista mai mult e alta treaba. La NCAP e viteza mai mare dar acolo o parte din energia de impac e preluata de caroserie.

QUOTE(geo76com @ 11 Dec 2007, 16:12)
Da un claxon care sa sune ca un zgomot infernal de frina nu s-a inventat ??  smile.gif
Ar fi interesant sa dai drumul la un zgomot de frine la vreo 100 dB sa vezi cum sare lumea.... biggrin.gif
Eu asa ceva mi-as pune pe masina  icon_mrgreen.gif
*


Ce faci noaptea ca nu ai voie sa il folosesti?

QUOTE(cristitranca @ 11 Dec 2007, 16:34)
corpuri omenesti scoase aparent intregi...aveau in interior ogranele facute praf(la viteza prea mare)
*


La peste 120km/h fortele de inertie sunt atat de mari incat se produce o compresie foarte puternica a organelor interne si pot imuri din cauza asta. De asemenea si la cap sunt mari probleme, sunt niste coneziuni care din cauza miscarii creierului fata de craniu se pot rupe, si chiar daca nu mori atunci mori dupa 5-6 luni, fara sa ai simptome prealabile. Leziunile se pot vedea doar la tomografie. Cata lume isi face contol medical dupa un accident major de cirulatie?


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cata_B
post 12 Dec 2007, 12:11
Post #224


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 4 December 07




O mica corectura pentru Lord Hades:
Regulamentele ECE - pentru coliziunea frontala si offset 45 (decalata 45% spre dreapta) se efectueaza la 56 Km/h - cu bariera deformabila din aluminiu polistratificat in structura fagure, iar regulamentele NCAP - pentru aceleasi tip de coliziuni utilizeaza viteze de 64 Km/h.
Desi aceste viteze par mici, datorita faptului ca socul este preluat integral de vehicul, aceste coliziuni corespund unor situatii reale - dar la viteza aproape dubla!

De la 64 Km/h - nu prea mai conteaza daca tine centura ci daca inertia nu-ti distruge organele interne.
Cam horror, nu?


--------------------
Dacia Solenza 2003 - BV-11-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 12 Dec 2007, 13:12
Post #225


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




QUOTE(Lord Hades @ 11 Dec 2007, 22:25)
La NCAP e viteza mai mare dar acolo o parte din energia de impac e preluata de caroserie.
*



Pai si la ce impact nu e preluata partial de caroserie?
In rest adevarat ce spui despre leziuni interne datorate simplu deceleratiei prea mari. De asta nu se vor putea niciodata proiecta sisteme de siguranta pasiva care sa protejeze la viteze de impact peste 100km/h ("limita" arbitrara scoasa din burta, nu stiu exact unde e limita)

Cata_B: "Desi aceste viteze par mici, datorita faptului ca socul este preluat integral de vehicul, aceste coliziuni corespund unor situatii reale - dar la viteza aproape dubla!"
Nu-i adevarat, bariera e si ea deformabila dupa cum bine ai aratat, deci si bariera preia o parte din energie. NU trebuie crezut ca rezultatul de la NCAP s-ar vedea in realitate la un impact la 128Km/h!!!
Mai mult, in realitate daca autoturismele se ciocnesc frontal, si ambele sunt in miscare cu 64Km/h, energia ce trebuie disipata in comun de deformarea celor doua masini e dubla fata de cazul testului NCAP unde 2 "caroserii" absorb energia unei singure masini in miscare.
Deci testul NCAP corespunde unui impact frontal intre 2 masini identice circuland ambele cu viteza MAI MICA de 64Km/h.


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cata_B
post 12 Dec 2007, 13:22
Post #226


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 4 December 07




lamurire pt dl. IsNa
Da. E drept, o parte din energia de impact e disipata in bariera deformabila. Dar daca faci raportul maselor (masa vehicul/masa bariera o sa obti un raport foarte mare, de ordinul zecilor). Deci energia disipata prin bariera, raportat la energia de impact al sistemului vehicul - bariera este foarte mica. Nu as spune nesemnificativa, dar in orice caz, e aproape neglijabila.
Si atentie! Am zis aproape dubla. Dar asa nu inseamna nici pe departe perfect egala. Ce te faci la o coliziune gen Trabant - Raba - care circula ambele cu aceeasi viteza? Nu cred ca ai vrea sa stii...
Plus ca la disiparea energiei mai intervin o serie de factori chimico - fizico - mecanici: grad de uzura al imbinarilor elementelor vehiculului, starea tehnica, gradul de coroziune, etc.

In principiu, daca doriti sa dezvoltam subiectul, discutam in particular si pot sa-va ofer ceva date pe care le-am strans la doctorat.


--------------------
Dacia Solenza 2003 - BV-11-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 12 Dec 2007, 13:30
Post #227


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Ar mai fi o problema, ca energie nu creste tocmai liniar cu cresterea vitezei. Deci la viteza dubla e posibil ca energia sa fi crescut cu viteza la patrat.. biggrin.gif


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cata_B
post 12 Dec 2007, 14:14
Post #228


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 4 December 07




Ma rog, sa n-o dam in teoria chibritului. Cert e ca multi nu constientizeaza urmarile unui accident. Sau cand o fac e prea tarziu, din pacate. De asemenea, poti sa ai masina lu' peste. Nu ai prea multe garantii ca scapi. Sau daca scapi, suporti consecintele. Si asta iar nu-i prea placut.
Conceptul meu e ca mai bine previi decat sa tratezi. Si pana acum mi-a prins bine.
Tot ce pot sa fac e sa va urez sa nu aveti niciunul parte decat de calatorii placute, linistite si fara incidente!


--------------------
Dacia Solenza 2003 - BV-11-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 12 Dec 2007, 15:41
Post #229


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Da, ideea e ca peste 50km/h esti cam pe riscul tau in orice masina. Chiar daca nu mori, oricum te lovesti desutul de rau si impactul psihologic e destul de naspa cand vezi ca e iminent accidentul.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 13 Dec 2007, 12:12
Post #230


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




http://www.euroncap.com/tests/frontimpact.aspx


"The test speed of 64 km/h represents a car to car collision with each car travelling at around 55 km/h. The difference in speed is due to the energy absorbed by the deformable face."


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 14 Dec 2007, 18:42
Post #231


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




Nu chiar. Viteza de impact nu e totul. Conteaza foarte mult tipul de vehicul implicat in accident, zona in care se produce impactul, pozitia pasagerilor in vehicul, etc.

Testele NCAP or fi ele cele mai raspandite la ora actuala, dar sunt facute la viteze relativ medii, si sunt studiate in conditii bine definite. Nu putem lua ca litera de lege tot ce fac astia la teste. Din cate teste am vazut eu niciunul nu era de impact frontal total cu bariera nedeformabila.
Intr-un accident numai conditii bine definite nu poti avea. Cert este ca, cu cat ai viteaza mai mica, autovehicul mai mare, sisteme de siguranta mai performante ai mult mai multe sanse de supravietuire. Ia o Dacie 1300 si da cu ea de un zid frontal la 80km/h, repeta testul cu un Megane si o sa vezi o diferenta uimitoare. Totusi sistemele de siguranta nu sunt nici ele perfecte, asa ca respectarea restrictiilor de viteza este cea mai buna metoda de protectie a vietilor noastre. De ce nu toti inteleg asta, nu pot pricepe.

PS: aseara am avut parte de o imagine adorabila. Se cricula cu 20-25km/h, distante intre masini 10-15m, pe unul din cele mai "viteziste" bulevarde din Brasov. Nici urma de politie ... smile.gif se civilza lumea? Nicidecum, doar cativa centimetri de zapada si putin viscol! Iata de ce e nevoie sa fim putin mai responsabili in trafic biggrin.gif
PS: probabil si lipsa pneurilor de iarna avea o contributie hotaratoare ::smile.gif


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonycu
post 23 Dec 2007, 01:27
Post #232


Alpinist de weekend !!


Group: Members
Posts: 612
Joined: 3 July 07
From: Bucuresti




ii urez multa sanatate.. si mai multa minte (desi la 39 de ani nu il poti considera juvenil)

motivul accidentului? neacordare de prioritate.. din partea lui.. mi-a aparut brusc in fata.. am franat la maxim, tras de volan dreapta dar n-am avut cum sa evit tamponarea.. am avut frana masurata de 6.5 m..

l-am lovit lateral dreapta.. pe partea sotiei lui.. i-a zburat 20 de m bara fata.. i-am accidentat portiera dreapta si i-am rupt roata dreapta.. s-a rupt tot acolo..

eu am accidentat toata partea fata a masinii.. bara fata cu proiectoare sparta, capota indoita, farurile sparte (becurile insa nu), semnalele fata, si contra-aripa fata stanga imi atinge cauciucul.. dupa un sut insa s-a departat si acum merge bine.. am plecat de la locul accidentului cu masina.. celalalt sofer care avea un renault 25 din 1995 nu a avut parte de aceeasi soarta.. a lasat masina acolo..

nu pot sa zic decat ca a fost inconstient atunci cand a intrat in intersectie fara sa opreasca.. nu s-a gandit deloc la sotie, copil.. imi era mila de acel copil.. dar ce sa fac.. nu a fost vina mea.. eu am incercat sa evit.. si in acel moment mort.. in acel moment cand amandoi am realizat ca nu vom putea evita coliziunea el nu a schitat nimic.. nu a tras de volan stanga, nu a accelerat, nimic nimic.. s-a uitat cum intru in el..

si cel mai trist este faptul ca nici la politie (desi oamenii ii explicau) nu a recunoscut ca a gresit.. a trecut insa la amenintari.. au venit tiganii.. a fost panarama rau..

concluzia: eu am plecat acasa cu procesul verbal, cu autorizatia de reparatie si cu copia dupa asigurarea lui iar el a ramas fara permis pentru o perioada de 6 luni..

am primit "cadoul" de craciun mai devreme anul asta..

va urez sanatate si multa atentie.. unii nu se gandesc la propria viata.. asa ca ajungem noi restul sa ne gandim si pentru ei.. daca aveam 100 km/h cat a sustinut posesorul acelui renault 25 il spulberam.. si pe el si pe nevinovata lui familie..

cu stima, cristi


--------------------
Ex Dacia Solenza, Echiparea Scala, An 2004
Nicht, woher ihr kommt, mache euch fu rderhin eure Ehre, sonders wohin ihr geht !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 23 Dec 2007, 01:41
Post #233


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




eu cred ca si a cumparat sosea smile.gif .


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 23 Dec 2007, 01:48
Post #234


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.629
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




QUOTE(sonycu @ 23 Dec 2007, 01:27)
iar el a ramas fara permis pentru o perioada de 6 luni..
*


parca era 3 luni? explica te rog smile.gif
bafta la reparatii sa iasa cum era...pacat ca nu s-a dat cu capul de stalp sa ramana acolo daca tot avea chef de amenintat si alte alea


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonycu
post 23 Dec 2007, 02:23
Post #235


Alpinist de weekend !!


Group: Members
Posts: 612
Joined: 3 July 07
From: Bucuresti




QUOTE(sorin1983 @ 23 Dec 2007, 01:48)
parca era 3 luni? explica te rog smile.gif
bafta la reparatii sa iasa cum era...pacat ca nu s-a dat cu capul de stalp sa ramana acolo daca tot avea chef de amenintat si alte alea
*



asa am inteles.. ca a ramas fara permis pentru 6 luni.. sa fi priceput eu gresit?

el era vinovat dar tot el cu gura mare.. deh.. din lipsa de argumente a trecut la amenintari..


--------------------
Ex Dacia Solenza, Echiparea Scala, An 2004
Nicht, woher ihr kommt, mache euch fu rderhin eure Ehre, sonders wohin ihr geht !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 23 Dec 2007, 02:35
Post #236


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




cemi plac astia care isi fac singur legea laugh.gif .Paote dau vreodata peste vrun mascat care il articuleaza umpic 243.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 23 Dec 2007, 09:18
Post #237


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




Sonycule ma bucur ca ai scapat intreg. Presupun ca aveai centura pusa si a iesit si un airba din volan cred. Sau solenza ta nu avea airbag?
Dupa distanta trasata de pneurile tale se poate demonstra ce viteza ai avut, asa ca poate face scandal cat vrea respectivul individ. Expertii care investigheaza accidente de circulatie au cataloage cu masini busite, toate tipurile, marcile, modelele, dupa toate tipurile de coliziune, si pot determina viteza de impact dupa avariile masini. Cel mai bine e sa recunosti anchetatorilor viteza pe care ai avut-o. Daca ai avut 60 si scazi si tu cu bun simt la 55 nu se prinde nimeni. Dar sa fi avut 90 si sa spui ca aveai 60 nu prea merge.

Ii urasc pe idiotii care se daj jos din masina ca sa isi faca singuri dreptate.

Bine ca nu ai spart radioatorul ca nu mai plecai de acolo cu masinuta smile.gif

O chestiune asemanatoare a patit-o un coleg de al meu, fost posesor de Clio. Un tembel a schimbat banda fara sa se asigure, si Clioul la atins putin in stanga spate, si incercand sa evite un impact mai puternic a nimerit cu masina intr-un pom de pe marginea drumului, cam pe la 55-60 km/h. Vinovatul urla cat poate ca ce Clioul mergea cu 120... Daca nimerea copacul la 100 in loc de 50 il scotea descarcerarea din masina nu mai iesea singur de acolo sad.gif


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 23 Dec 2007, 16:25
Post #238


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




QUOTE(sonycu @ 23 Dec 2007, 03:23)
asa am inteles.. ca a ramas fara permis pentru 6 luni.. sa fi priceput eu gresit?

el era vinovat dar tot el cu gura mare.. deh.. din lipsa de argumente a trecut la amenintari..


E posibil ca respectivul sa mai fi avut o data suspendat permisul in ultimele 6 luni, asa ca a doua oara se suspenda pe 6 luni (ca sa ai timp de gandire ..smile.gif )


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonycu
post 23 Dec 2007, 17:52
Post #239


Alpinist de weekend !!


Group: Members
Posts: 612
Joined: 3 July 07
From: Bucuresti




QUOTE(Lord Hades @ 23 Dec 2007, 09:18)
Sonycule ma bucur ca ai scapat intreg. Presupun ca aveai centura pusa si a iesit si un airba din volan cred. Sau solenza ta nu avea airbag?
Dupa distanta trasata de pneurile tale se poate demonstra ce viteza ai avut, asa ca poate face scandal cat vrea respectivul individ. Expertii care investigheaza accidente de circulatie au cataloage cu masini busite, toate tipurile, marcile, modelele, dupa toate tipurile de coliziune, si pot determina viteza de impact dupa avariile masini. Cel mai bine e sa recunosti anchetatorilor viteza pe care ai avut-o. Daca ai avut 60 si scazi si tu cu bun simt la 55 nu se prinde nimeni. Dar sa fi avut 90 si sa spui ca aveai 60 nu prea merge.

Ii urasc pe idiotii care se daj jos din masina ca sa isi faca singuri dreptate.

Bine ca nu ai spart radioatorul ca nu mai plecai de acolo cu masinuta smile.gif

O chestiune asemanatoare a patit-o un coleg de al meu, fost posesor de Clio. Un tembel a schimbat banda fara sa se asigure, si Clioul la atins putin in stanga spate, si incercand sa evite un impact mai puternic a nimerit cu masina intr-un pom de pe marginea drumului, cam pe la 55-60 km/h. Vinovatul urla cat poate ca ce Clioul mergea cu 120... Daca nimerea copacul la 100 in loc de 50 il scotea descarcerarea din masina nu mai iesea singur de acolo sad.gif
*



man.. airbagul nu a sarit.. nu cred ca a avut motiv.. impactul a fost traumatizant ca sa ma exprim asa dar nu atat de violent.. si asta pentru ca respectam limita de viteza..

noroc ca nu s-a spart radiatorul da.. merge masinuta.. am avut centura pusa.. m-a strans in piept dar in rest nu am patit nimic.. am coborat imediat din masina ca sa fiu agresat verbal de conducatorul acelui renault 25 si de sotia lui.. ca eu am gresit.. nah..

politia a concis scurt.. transant.. n-am nici o vina.. toata vina o poarta celalalt sofer.. si tot el e vinovat si pentru starea sotiei sale (s-a lovit un pic la cap, nimic grav, fara sange sau restul..)

pun poze cu masina..

cu stima, cristi

[attachmentid=1627424652]
[attachmentid=1627424653]
[attachmentid=1627424654]
[attachmentid=1627424655]
[attachmentid=1627424656]
[attachmentid=1627424657]
[attachmentid=1627424658]
[attachmentid=1627424659]
[attachmentid=1627424660]
[attachmentid=1627424661]
[attachmentid=1627424662]

This post has been edited by sonycu: 23 Dec 2007, 17:55


--------------------
Ex Dacia Solenza, Echiparea Scala, An 2004
Nicht, woher ihr kommt, mache euch fu rderhin eure Ehre, sonders wohin ihr geht !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 23 Dec 2007, 18:03
Post #240


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




Civilizatia pe sosele!Civilizatia pe sosele este o tema buna muzicala.Cine da tonul la cantec???Dirijorul!Unde este dirijorul?Nu exista!Noi ce facem???Cantam!Nu!Lalaim,cantam pe nas,cantam in contra timp,zbieram,urlam,ne extrapolam instinctele salbatice emitand sunete guturale si etc la puterea etc.Nu poate fi nimeni dirijor pentru o secunda cat sa dea tonul la cantec macar?Si apoi sa inceapa muzica si baletul iar "civilizatia pe sosele" sa devina o feerie cantata si dansata.Nu pot sa nu observ ca in progresie aritmetica evoluam si in progresie geometrica involuam.De ce oare?


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
23 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 02:19
Forum Renault