Civilizatia pe sosele, Chiar nu putem sa ne respectam unii pe altii?
![]() ![]() ![]() |
Civilizatia pe sosele, Chiar nu putem sa ne respectam unii pe altii?
denisCT |
![]()
Post
#211
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 30 May 04 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|||
Lord Hades |
![]()
Post
#212
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE(sorin1983 @ 8 Dec 2007, 20:43) de unde iau o goarna d-aia cu aer ??? tip spray? ca m-ar interesa pentru niste pietoni care treci peste ei si nu se simt ca sunt pe strada la promenada Mai bine s-ar introduce ore de educatie rutiera in scoli, incepand cu clasa I si terminand cu clasa XII! Am facut la timpul meu un curs de accidente rutiere, inclusiv cu pietoni. La 40-60 km/h viteza de impact pietonul este aruncat peste vehicul. La 80-100 se produce ruperea picioarelor in punctul de impact 100%!!! La peste 100km/h victimele sunt dezbracate la propriu datorita violentei impactului. La peste 120km/h victimele se transforma in proiectile si patrund in habitaclu. S-au inregistrat cazuri de decese ale soferilor si ale pasagerilor fata in urma accidentelor cu pietoni. ![]() Bafta la toti si drum liber! |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
radian |
![]()
Post
#213
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
QUOTE(Lord Hades @ 9 Dec 2007, 11:20) ...Am facut la timpul meu un curs de accidente rutiere, inclusiv cu pietoni... ![]() ![]() Esti sigur ca tematica cursului nu era evitarea accidentelor rutiere? Ca sa faci accidente, n-ai nevoie de prea multe cunostinte toeretice... E suficient sa incarci in prealabil suficient de mult alcool, sa-ti bagi piciorul in acceleratie pana faci carcel, si cred ca ajunge... |
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
denisCT |
![]()
Post
#214
|
Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 30 May 04 From: Constanta ![]() |
Se fac cursuri de educatie rutiera, cel putin in clasele mici, I-IV
|
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#215
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE(radian @ 9 Dec 2007, 15:14) n ustimabile cursul era despre accidente rutiere si urmarile lor. nu despre cum se evita. Stiai ca centurile de siguranta sunt omologate sa faca fata unui impact la o vieza de 50+/-1 km/h? Si te mia miri ca te rupi in 2 la un impact la 100km/h cu un copac ![]() QUOTE(denisCT @ 9 Dec 2007, 15:16) poate prin alte parti. Stiu sigur ca la mine in cartier la scoala generala nu se fac. ![]() |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#216
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Daca vreti accidente si urmarile lor, va uitati la Stirile de la ora 5.
Oricum aia care constientizeaza ce inseamna un accident inainte sa faca unul sunt mult prea putini. Restul bizonilor conduc de parca e ultima lor zi din viata. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
IsNa |
![]()
Post
#217
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
geo76com |
![]()
Post
#218
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 9 April 04 ![]() |
Da un claxon care sa sune ca un zgomot infernal de frina nu s-a inventat ??
![]() Ar fi interesant sa dai drumul la un zgomot de frine la vreo 100 dB sa vezi cum sare lumea.... ![]() Eu asa ceva mi-as pune pe masina ![]() |
--------------------
DACIA
1310L
1995 ...mai putine incercari, mai putine esecuri ....
|
|
Liviu |
![]()
Post
#219
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
QUOTE(sonycu @ 8 Dec 2007, 00:27) am observat ca unii condamna tot neamul romanesc pentru greseala unora.. nu este bine.. fiecare padure are uscaturi.. este adevarat ca poate in padurea noastra sunt mai multe uscaturi decat in altele.. dar hai totusi sa nu generalizam.. Citisem mai de mult niste extrapolari ale legilor lui Murphy. Una dintre ele spunea asa: " Daca torni o cana cu vin intr-un butoi cu apa de canal obtii apa de canal. Daca insa torni o cana cu apa de canal intr-un butoi cu vin obtii tot apa de canal" Ce invatam din asta? Te las pe tine sa deduci! |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#220
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
corpuri omenesti scoase aparent intregi...aveau in interior ogranele facute praf(la viteza prea mare)
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
G.R |
![]()
Post
#221
|
Membru autentic Group: Members Posts: 224 Joined: 27 January 07 ![]() |
Daca tot vorbeam de civilizatia circulatiei autohtone, am observat ca civilizatia evita in general extremele. Ori cei cu masini f. scumpe sunt cei mai tupeisti, ori cei care umbla cu harburi si sunt incercati de o puternica frustrare si un grav complex de inferioritate. Amandoua categoriile incearca sa dovedeasca ca sunt tari, si asta cu orice pret.
Cei cu masini tari au uitat deja sa semnalizeze intentia de depasire, ca nu se mai coboara la a face gesturi de doi bani, si tot ei te claxoneaza daca nu pleci la culoarea galbena, sau opresti cand semaforul se schimba in galben, si fac gesturi din care trebuie sa intelegi, ca din punctul lui de vedere esti un adormit si un cascat. |
--------------------
Dacia Logan
Preference
2005
- CV 03 XXJ
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#222
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pe masura ce asigurarile vor fi mai scumpe daca masina are un motor mai mare si pentru faptul ca se va introduce sistemul bonus-malus la asigurari, cred ca or sa se mai linisteasca acesti soferi 'meseriasi'. In plus daca faci accident din vina ta, ramai minim 30 de zile pe bara.
Plus ca nu inteleg de ce au impresia domnii soferi ca daca au masini puternice si bani asta ii scapa de orice. De exemplu daca iti faci masina varza tre sa stai cu ea in service, timp in care esti perpedes, deci canci masina tare ca sa te spargi in figuri. Sa mai zic de ce gasesti in service si cum iti repara aia masina? Chiar nu inteleg ce ai de castigat. Femeile oricum s-au mai desteptat si cand te spargi in figuri iti arata degetul mic .. ![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#223
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE(IsNa @ 11 Dec 2007, 15:46) Pai asta nu-i adevarat. Doar testele NCAP se fac la 64km/h, si centura rezista la mult mai mult. Problema e cat rezista corpul uman, nu centura. Regulamentul European impune efectuarea testelor de crash la viteza de impact de 50km/h pentru centuri. Ca rezista mai mult e alta treaba. La NCAP e viteza mai mare dar acolo o parte din energia de impac e preluata de caroserie. QUOTE(geo76com @ 11 Dec 2007, 16:12) Da un claxon care sa sune ca un zgomot infernal de frina nu s-a inventat ?? ![]() Ar fi interesant sa dai drumul la un zgomot de frine la vreo 100 dB sa vezi cum sare lumea.... ![]() Eu asa ceva mi-as pune pe masina ![]() Ce faci noaptea ca nu ai voie sa il folosesti? QUOTE(cristitranca @ 11 Dec 2007, 16:34) corpuri omenesti scoase aparent intregi...aveau in interior ogranele facute praf(la viteza prea mare) La peste 120km/h fortele de inertie sunt atat de mari incat se produce o compresie foarte puternica a organelor interne si pot imuri din cauza asta. De asemenea si la cap sunt mari probleme, sunt niste coneziuni care din cauza miscarii creierului fata de craniu se pot rupe, si chiar daca nu mori atunci mori dupa 5-6 luni, fara sa ai simptome prealabile. Leziunile se pot vedea doar la tomografie. Cata lume isi face contol medical dupa un accident major de cirulatie? |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
Cata_B |
![]()
Post
#224
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 4 December 07 ![]() |
O mica corectura pentru Lord Hades:
Regulamentele ECE - pentru coliziunea frontala si offset 45 (decalata 45% spre dreapta) se efectueaza la 56 Km/h - cu bariera deformabila din aluminiu polistratificat in structura fagure, iar regulamentele NCAP - pentru aceleasi tip de coliziuni utilizeaza viteze de 64 Km/h. Desi aceste viteze par mici, datorita faptului ca socul este preluat integral de vehicul, aceste coliziuni corespund unor situatii reale - dar la viteza aproape dubla! De la 64 Km/h - nu prea mai conteaza daca tine centura ci daca inertia nu-ti distruge organele interne. Cam horror, nu? |
--------------------
Dacia
Solenza
2003
- BV-11-xxx
|
|
IsNa |
![]()
Post
#225
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Lord Hades @ 11 Dec 2007, 22:25) Pai si la ce impact nu e preluata partial de caroserie? In rest adevarat ce spui despre leziuni interne datorate simplu deceleratiei prea mari. De asta nu se vor putea niciodata proiecta sisteme de siguranta pasiva care sa protejeze la viteze de impact peste 100km/h ("limita" arbitrara scoasa din burta, nu stiu exact unde e limita) Cata_B: "Desi aceste viteze par mici, datorita faptului ca socul este preluat integral de vehicul, aceste coliziuni corespund unor situatii reale - dar la viteza aproape dubla!" Nu-i adevarat, bariera e si ea deformabila dupa cum bine ai aratat, deci si bariera preia o parte din energie. NU trebuie crezut ca rezultatul de la NCAP s-ar vedea in realitate la un impact la 128Km/h!!! Mai mult, in realitate daca autoturismele se ciocnesc frontal, si ambele sunt in miscare cu 64Km/h, energia ce trebuie disipata in comun de deformarea celor doua masini e dubla fata de cazul testului NCAP unde 2 "caroserii" absorb energia unei singure masini in miscare. Deci testul NCAP corespunde unui impact frontal intre 2 masini identice circuland ambele cu viteza MAI MICA de 64Km/h. |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
Cata_B |
![]()
Post
#226
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 4 December 07 ![]() |
lamurire pt dl. IsNa
Da. E drept, o parte din energia de impact e disipata in bariera deformabila. Dar daca faci raportul maselor (masa vehicul/masa bariera o sa obti un raport foarte mare, de ordinul zecilor). Deci energia disipata prin bariera, raportat la energia de impact al sistemului vehicul - bariera este foarte mica. Nu as spune nesemnificativa, dar in orice caz, e aproape neglijabila. Si atentie! Am zis aproape dubla. Dar asa nu inseamna nici pe departe perfect egala. Ce te faci la o coliziune gen Trabant - Raba - care circula ambele cu aceeasi viteza? Nu cred ca ai vrea sa stii... Plus ca la disiparea energiei mai intervin o serie de factori chimico - fizico - mecanici: grad de uzura al imbinarilor elementelor vehiculului, starea tehnica, gradul de coroziune, etc. In principiu, daca doriti sa dezvoltam subiectul, discutam in particular si pot sa-va ofer ceva date pe care le-am strans la doctorat. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003
- BV-11-xxx
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#227
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Ar mai fi o problema, ca energie nu creste tocmai liniar cu cresterea vitezei. Deci la viteza dubla e posibil ca energia sa fi crescut cu viteza la patrat..
![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
Cata_B |
![]()
Post
#228
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 4 December 07 ![]() |
Ma rog, sa n-o dam in teoria chibritului. Cert e ca multi nu constientizeaza urmarile unui accident. Sau cand o fac e prea tarziu, din pacate. De asemenea, poti sa ai masina lu' peste. Nu ai prea multe garantii ca scapi. Sau daca scapi, suporti consecintele. Si asta iar nu-i prea placut.
Conceptul meu e ca mai bine previi decat sa tratezi. Si pana acum mi-a prins bine. Tot ce pot sa fac e sa va urez sa nu aveti niciunul parte decat de calatorii placute, linistite si fara incidente! |
--------------------
Dacia
Solenza
2003
- BV-11-xxx
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#229
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Da, ideea e ca peste 50km/h esti cam pe riscul tau in orice masina. Chiar daca nu mori, oricum te lovesti desutul de rau si impactul psihologic e destul de naspa cand vezi ca e iminent accidentul.
|
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
IsNa |
![]()
Post
#230
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
http://www.euroncap.com/tests/frontimpact.aspx
"The test speed of 64 km/h represents a car to car collision with each car travelling at around 55 km/h. The difference in speed is due to the energy absorbed by the deformable face." |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#231
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Nu chiar. Viteza de impact nu e totul. Conteaza foarte mult tipul de vehicul implicat in accident, zona in care se produce impactul, pozitia pasagerilor in vehicul, etc.
Testele NCAP or fi ele cele mai raspandite la ora actuala, dar sunt facute la viteze relativ medii, si sunt studiate in conditii bine definite. Nu putem lua ca litera de lege tot ce fac astia la teste. Din cate teste am vazut eu niciunul nu era de impact frontal total cu bariera nedeformabila. Intr-un accident numai conditii bine definite nu poti avea. Cert este ca, cu cat ai viteaza mai mica, autovehicul mai mare, sisteme de siguranta mai performante ai mult mai multe sanse de supravietuire. Ia o Dacie 1300 si da cu ea de un zid frontal la 80km/h, repeta testul cu un Megane si o sa vezi o diferenta uimitoare. Totusi sistemele de siguranta nu sunt nici ele perfecte, asa ca respectarea restrictiilor de viteza este cea mai buna metoda de protectie a vietilor noastre. De ce nu toti inteleg asta, nu pot pricepe. PS: aseara am avut parte de o imagine adorabila. Se cricula cu 20-25km/h, distante intre masini 10-15m, pe unul din cele mai "viteziste" bulevarde din Brasov. Nici urma de politie ... ![]() ![]() PS: probabil si lipsa pneurilor de iarna avea o contributie hotaratoare :: ![]() |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
sonycu |
![]() ![]()
Post
#232
|
![]() Alpinist de weekend !! Group: Members Posts: 612 Joined: 3 July 07 From: Bucuresti ![]() |
ii urez multa sanatate.. si mai multa minte (desi la 39 de ani nu il poti considera juvenil)
motivul accidentului? neacordare de prioritate.. din partea lui.. mi-a aparut brusc in fata.. am franat la maxim, tras de volan dreapta dar n-am avut cum sa evit tamponarea.. am avut frana masurata de 6.5 m.. l-am lovit lateral dreapta.. pe partea sotiei lui.. i-a zburat 20 de m bara fata.. i-am accidentat portiera dreapta si i-am rupt roata dreapta.. s-a rupt tot acolo.. eu am accidentat toata partea fata a masinii.. bara fata cu proiectoare sparta, capota indoita, farurile sparte (becurile insa nu), semnalele fata, si contra-aripa fata stanga imi atinge cauciucul.. dupa un sut insa s-a departat si acum merge bine.. am plecat de la locul accidentului cu masina.. celalalt sofer care avea un renault 25 din 1995 nu a avut parte de aceeasi soarta.. a lasat masina acolo.. nu pot sa zic decat ca a fost inconstient atunci cand a intrat in intersectie fara sa opreasca.. nu s-a gandit deloc la sotie, copil.. imi era mila de acel copil.. dar ce sa fac.. nu a fost vina mea.. eu am incercat sa evit.. si in acel moment mort.. in acel moment cand amandoi am realizat ca nu vom putea evita coliziunea el nu a schitat nimic.. nu a tras de volan stanga, nu a accelerat, nimic nimic.. s-a uitat cum intru in el.. si cel mai trist este faptul ca nici la politie (desi oamenii ii explicau) nu a recunoscut ca a gresit.. a trecut insa la amenintari.. au venit tiganii.. a fost panarama rau.. concluzia: eu am plecat acasa cu procesul verbal, cu autorizatia de reparatie si cu copia dupa asigurarea lui iar el a ramas fara permis pentru o perioada de 6 luni.. am primit "cadoul" de craciun mai devreme anul asta.. va urez sanatate si multa atentie.. unii nu se gandesc la propria viata.. asa ca ajungem noi restul sa ne gandim si pentru ei.. daca aveam 100 km/h cat a sustinut posesorul acelui renault 25 il spulberam.. si pe el si pe nevinovata lui familie.. cu stima, cristi |
--------------------
Ex Dacia
Solenza, Echiparea Scala,
An 2004 Nicht, woher ihr kommt, mache euch fu rderhin eure Ehre, sonders wohin ihr geht !
|
|
C@talin |
![]()
Post
#233
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
eu cred ca si a cumparat sosea
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
sorin1983 |
![]()
Post
#234
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.629 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
sonycu |
![]() ![]()
Post
#235
|
![]() Alpinist de weekend !! Group: Members Posts: 612 Joined: 3 July 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sorin1983 @ 23 Dec 2007, 01:48) parca era 3 luni? explica te rog ![]() bafta la reparatii sa iasa cum era...pacat ca nu s-a dat cu capul de stalp sa ramana acolo daca tot avea chef de amenintat si alte alea asa am inteles.. ca a ramas fara permis pentru 6 luni.. sa fi priceput eu gresit? el era vinovat dar tot el cu gura mare.. deh.. din lipsa de argumente a trecut la amenintari.. |
--------------------
Ex Dacia
Solenza, Echiparea Scala,
An 2004 Nicht, woher ihr kommt, mache euch fu rderhin eure Ehre, sonders wohin ihr geht !
|
|
C@talin |
![]()
Post
#236
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
cemi plac astia care isi fac singur legea
![]() ![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
Lord Hades |
![]()
Post
#237
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Sonycule ma bucur ca ai scapat intreg. Presupun ca aveai centura pusa si a iesit si un airba din volan cred. Sau solenza ta nu avea airbag?
Dupa distanta trasata de pneurile tale se poate demonstra ce viteza ai avut, asa ca poate face scandal cat vrea respectivul individ. Expertii care investigheaza accidente de circulatie au cataloage cu masini busite, toate tipurile, marcile, modelele, dupa toate tipurile de coliziune, si pot determina viteza de impact dupa avariile masini. Cel mai bine e sa recunosti anchetatorilor viteza pe care ai avut-o. Daca ai avut 60 si scazi si tu cu bun simt la 55 nu se prinde nimeni. Dar sa fi avut 90 si sa spui ca aveai 60 nu prea merge. Ii urasc pe idiotii care se daj jos din masina ca sa isi faca singuri dreptate. Bine ca nu ai spart radioatorul ca nu mai plecai de acolo cu masinuta ![]() O chestiune asemanatoare a patit-o un coleg de al meu, fost posesor de Clio. Un tembel a schimbat banda fara sa se asigure, si Clioul la atins putin in stanga spate, si incercand sa evite un impact mai puternic a nimerit cu masina intr-un pom de pe marginea drumului, cam pe la 55-60 km/h. Vinovatul urla cat poate ca ce Clioul mergea cu 120... Daca nimerea copacul la 100 in loc de 50 il scotea descarcerarea din masina nu mai iesea singur de acolo ![]() |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#238
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
QUOTE(sonycu @ 23 Dec 2007, 03:23) asa am inteles.. ca a ramas fara permis pentru 6 luni.. sa fi priceput eu gresit? el era vinovat dar tot el cu gura mare.. deh.. din lipsa de argumente a trecut la amenintari.. E posibil ca respectivul sa mai fi avut o data suspendat permisul in ultimele 6 luni, asa ca a doua oara se suspenda pe 6 luni (ca sa ai timp de gandire .. ![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
sonycu |
![]() ![]()
Post
#239
|
![]() Alpinist de weekend !! Group: Members Posts: 612 Joined: 3 July 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Lord Hades @ 23 Dec 2007, 09:18) Sonycule ma bucur ca ai scapat intreg. Presupun ca aveai centura pusa si a iesit si un airba din volan cred. Sau solenza ta nu avea airbag? Dupa distanta trasata de pneurile tale se poate demonstra ce viteza ai avut, asa ca poate face scandal cat vrea respectivul individ. Expertii care investigheaza accidente de circulatie au cataloage cu masini busite, toate tipurile, marcile, modelele, dupa toate tipurile de coliziune, si pot determina viteza de impact dupa avariile masini. Cel mai bine e sa recunosti anchetatorilor viteza pe care ai avut-o. Daca ai avut 60 si scazi si tu cu bun simt la 55 nu se prinde nimeni. Dar sa fi avut 90 si sa spui ca aveai 60 nu prea merge. Ii urasc pe idiotii care se daj jos din masina ca sa isi faca singuri dreptate. Bine ca nu ai spart radioatorul ca nu mai plecai de acolo cu masinuta ![]() O chestiune asemanatoare a patit-o un coleg de al meu, fost posesor de Clio. Un tembel a schimbat banda fara sa se asigure, si Clioul la atins putin in stanga spate, si incercand sa evite un impact mai puternic a nimerit cu masina intr-un pom de pe marginea drumului, cam pe la 55-60 km/h. Vinovatul urla cat poate ca ce Clioul mergea cu 120... Daca nimerea copacul la 100 in loc de 50 il scotea descarcerarea din masina nu mai iesea singur de acolo ![]() man.. airbagul nu a sarit.. nu cred ca a avut motiv.. impactul a fost traumatizant ca sa ma exprim asa dar nu atat de violent.. si asta pentru ca respectam limita de viteza.. noroc ca nu s-a spart radiatorul da.. merge masinuta.. am avut centura pusa.. m-a strans in piept dar in rest nu am patit nimic.. am coborat imediat din masina ca sa fiu agresat verbal de conducatorul acelui renault 25 si de sotia lui.. ca eu am gresit.. nah.. politia a concis scurt.. transant.. n-am nici o vina.. toata vina o poarta celalalt sofer.. si tot el e vinovat si pentru starea sotiei sale (s-a lovit un pic la cap, nimic grav, fara sange sau restul..) pun poze cu masina.. cu stima, cristi [attachmentid=1627424652] [attachmentid=1627424653] [attachmentid=1627424654] [attachmentid=1627424655] [attachmentid=1627424656] [attachmentid=1627424657] [attachmentid=1627424658] [attachmentid=1627424659] [attachmentid=1627424660] [attachmentid=1627424661] [attachmentid=1627424662] This post has been edited by sonycu: 23 Dec 2007, 17:55 |
--------------------
Ex Dacia
Solenza, Echiparea Scala,
An 2004 Nicht, woher ihr kommt, mache euch fu rderhin eure Ehre, sonders wohin ihr geht !
|
|
bulan |
![]()
Post
#240
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
Civilizatia pe sosele!Civilizatia pe sosele este o tema buna muzicala.Cine da tonul la cantec???Dirijorul!Unde este dirijorul?Nu exista!Noi ce facem???Cantam!Nu!Lalaim,cantam pe nas,cantam in contra timp,zbieram,urlam,ne extrapolam instinctele salbatice emitand sunete guturale si etc la puterea etc.Nu poate fi nimeni dirijor pentru o secunda cat sa dea tonul la cantec macar?Si apoi sa inceapa muzica si baletul iar "civilizatia pe sosele" sa devina o feerie cantata si dansata.Nu pot sa nu observ ca in progresie aritmetica evoluam si in progresie geometrica involuam.De ce oare?
|
--------------------
a
b
c
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 02:19 |