DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

16 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> PROBLEME DIRECTIE, PROBLEME DIRECTIE

ssilviu
post 12 Nov 2004, 12:23
Post #241


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(Cib @ 12 Nov 2004, 14:04)
Tu prin posturile tale sustii o greseala facuta de un producator care pute sa-l coste viata pe un coleg de forum.


Eu doar sustin ca un astfel de incident este imposibil de evitat. La orice producator din lumea asta, cel putin generalist, s-a intamplat asa ceva, macar odata. Din diferite cauze. Asta e hazardul. Tu crezi ca toti oamenii care au pierit in accidente de avion erau convinsi ca nu au cum sa moara? Cib, ai vazut cate accidente de avion sunt in fiecare an? Sa inteleg ca tu nu ai mers niciodata cu avionul? Si nici nu vei merge, nu?

This post has been edited by ssilviu: 12 Nov 2004, 12:24


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfman
post 12 Nov 2004, 12:30
Post #242


The Fastest


Group: Members
Posts: 483
Joined: 9 July 04
From: Murciélagos




QUOTE(Tudor B @ 12 Oct 2004, 20:49)
La service din cluj a venit un logan cumparat intr-o vineri (acum 2 saptamani) iar luni (deci dupa 3 zile) s-a intors cu directia varza, masina nu vira dreapta decat putin, s-a schimbat caseta directie (nu cunosc daca avea servo sau nu).
*



link: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...&#entry16826089

S-ar parea ca nu este chiar singurul caz...


--------------------
Opel MOKKA X 1.4 T 2019
"Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 12 Nov 2004, 12:30
Post #243


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Am semnat si eu din motivele:

1. Ma gandeam sa iau si eu unu, si nu mai am de gand
2. Sunt in trafic cam multe loganuri, si nu stiu cum se combina niste culori si nici nu vreau sa aflu
3. Indiferenta din service, a dealerilor si a fabricii.
4. Componentele de calitate, demonstrata aici, indoielnica.

Cred ca mai am ceva motive poate, dar astea sunt cele mai importante...Astept sa vad cand or sa dispara franele...ca la faza cu directia a fost creeat precedentul..

Fara directie, fara frane...poate in curand -Doamne fereste- mult mai rau...

Cred ca balanta la mine inclina sa mai astept, sa mai pun un ban deoparte, si cand o fi sa ma orientez spre altceva, sau sa iau una sh buna (dar cam greu la partea asta). Si sincer sa fiu nu prea am chef sa platesc 7 ani o groaza de bani pe o masina cu atatea probleme..

Parerea mea..


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 12 Nov 2004, 12:40
Post #244


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




QUOTE(ssilviu @ 12 Nov 2004, 11:40)
4.Asta nu se poate. Asa cum am zis, se poate sa fie un defect de material, poate vor imbunatatii tehnica de realizare, insa reducerea la 0 a rebuturilor este imposibila
*


1.Reducerea la zero a rebuturilor nu se poate face, foarte corect si adevarat.
Insa rebutul e rebut si nu trece de Controlul final.
Spre deosebire de suruburi si alte piese de importanta nesemnificativa care se controleaza prin sondaj si deci exista riscul sa fie si rebuturi dupa control final, piesele de securitate se verifica bucata cu bucata. Iar Ok-ul dat de CTC, confirma ca acea piesa nu e rebut.
Aceste lucruri se fac in orice industrie. Gindeste-te la frinele sau reductoarele de la podurile rulante, un exemplu. Ce ar fi ca una din componente sa fie rebut si sa nu tina frina cind in cirlig, ar fi o piesa de de min 3 tone. I-ar face terci pe aia de sub pod.

In industria auto si aeronautica regulile de control sunt mult mai dure. Pina si banalul nit cu care se imbina fuselajele la avioane sunt controlate la singe.
2. Defectul de material este exclus, o firma care se respecta, controleaza materialul la intarea in fabrica cit si pe fluxul de uzinare (raze X, lichide penetrante, rezistenta la rupere, oboseala, fluaj etc).
Deci, Dacia nu poate sa dea vina pe material.
3. Tehnica de realizare = proces tehnologic, nu trebuie imbunatatit acum dupa ce s-au facut 5000 de masini. Piesele se fac conform desenului si sunt controlate la fel. Daca la 5000 de masini s-a pus stampila CTC, atunci piesele erau bune, nu conteaza pe ce masini sau cu citi muncitori le-au facut.
Scrie pe desen rugozitate 0.8 si pe piesa e 1.6, sau cilindricitate 0.005 si pe piesa 0.01 inapoi pe masina . Nu se poate obtine, nu dam drumul la piesa sau ii dam numai cu acordul proiectantului.
Nu e greu de loc, sunt lucruri de bun simt pe care orice strungar, frezor, inginer le stiu si toate astea sunt trecute in ISO 9001 sau cit o fi el.



--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 12 Nov 2004, 12:44
Post #245


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




QUOTE(ssilviu @ 12 Nov 2004, 13:23)
Eu doar sustin ca un astfel de incident este imposibil de evitat. La orice producator din lumea asta, cel putin generalist, s-a intamplat asa ceva, macar odata. Din diferite cauze. Asta e hazardul. Tu crezi ca toti oamenii care au pierit in accidente de avion erau convinsi ca nu au cum sa moara? Cib, ai vazut cate accidente de avion sunt in fiecare an? Sa inteleg ca tu nu ai mers niciodata cu avionul? Si nici nu vei merge, nu?
*


nu este imposibil. Se pot testa componentele asa cum fac toti producatorii seriosi. exista o intreaga gama de aparate de masura si control care sunt deja folosite de alte marci asa ca Dacia ar trebui sa invete de la altii nu pe banii si viata oamneilor.

in mod sigur problema aparuta e de la partea mecanica pentru ca in partea hidraulica nu are ce sa se defecteze, poate doar sa uite ceva in ea la asamblare ceea ce e pextrem de putin probabil. O arere asa fara sa vad ce e in caseta este ca e defecta cremaliera(sau un defect de turnare la o piesa din ansamblul directie) ceea ce putea fi detectat cu un aparat de ultrasunete...

Vrei avioane? nu e o problema hai sa luam avioanele si sa vedem cate erori s-au repetat in constuctia lor?? si oricum aici vorbim de Dacia si sincer dincate stiu eu Dacia fabrica autoturisme nu avioane ca asa poate vrem sa facem comparatie cu o inghetata: cate sunt stricate si cate nu atunci cand le cumperi tu.

editat pentru a corecta greseala... Sorry dar asta am vrut sa spun

This post has been edited by Cib: 12 Nov 2004, 12:55


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 12 Nov 2004, 12:48
Post #246


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




QUOTE(Cib @ 12 Nov 2004, 13:44)
O parere asa fara sa vad ce e in caseta este ca e defecta cremaliera(un defect de turnare) ceea ce putea fi detectat cu un aparat de ultrasunete...
*


1. Cremaliera nu se toarna. laugh.gif
2. Pentru Ssilviu : pe desenele de piese de securitate de la Renault si de la orice firma auto, apare un semn asemanator cu acesta excl.gif asta ca sa-i avertizeze pe toti de la strungar la CTC ca e o piesa fffff importanta.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 12 Nov 2004, 12:51
Post #247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




QUOTE(Wolf @ 12 Nov 2004, 12:30)
link: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...&#entry16826089

S-ar parea ca nu este chiar singurul caz...
*



Vad ca Wolf e mai atent pe forum decat noi toti la un loc...

Incepe sa se clatine atunci treaba cu incidentul izolat. Presupunand ca avem doua cazuri la 15.000 de bucati, e un procent destul de mare pentru categoria defectelor "life threatning".


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 12 Nov 2004, 12:58
Post #248


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




QUOTE(sstanescu @ 12 Nov 2004, 13:51)
Vad ca Wolf e mai atent pe forum decat noi toti la un loc...

Incepe sa se clatine atunci treaba cu incidentul izolat. Presupunand ca avem doua cazuri la 15.000 de bucati, e un procent destul de mare pentru categoria defectelor "life threatning".
*


Atit timp cit caseta a fost dusa la Tehnocentre (asta din ce am citit pe aici), nu se pune problema de a fi o greseala de-a lui nea Gica, care a uitat sa stringa nu stiu ce sau si-a uitat cirpa in ea. Asta o rezolvau baietii pe plan local.
E vorba de o eroare de proiectare. Intotdeauna teoria e teorie si practica practica, chiar daca se face in Ro sau la Tehnocentre. Si fiind vorba de graba mare, n-au mai avut timp sa studieze in amanuntime comportamentul casetei. Parerea mea, care este.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 12 Nov 2004, 13:00
Post #249


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Daca deja exista un al doilea incident, intr-adevar este foarte grav. insa al doilea ramane inca la stadiul de zvon;)


graba? ce graba? la masina s-a lucrat mai bine de 5 ani. Iar greseala pe proiectare nu e, pentru ca ar fii aparut mult mia des.

This post has been edited by ssilviu: 12 Nov 2004, 13:01


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 12 Nov 2004, 13:00
Post #250


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




QUOTE(bomicabomic @ 12 Nov 2004, 13:58)
Atit timp cit caseta a fost dusa la Tehnocentre (asta din ce am citit pe aici), nu se pune problema de a fi o greseala de-a lui nea Gica, care a uitat sa stringa nu stiu ce sau si-a uitat cirpa in ea. Asta o rezolvau baietii pe plan local.
E vorba de o eroare de proiectare. Intotdeauna teoria e teorie si practica practica, chiar daca se face in Ro sau la Tehnocentre. Si fiind vorba de graba mare, n-au mai avut timp sa studieze in amanuntime comportamentul casetei. Parerea mea, care este.
*


evaluarea se face in Franta pentru a nu aprea coruperea si sa se inlature cauzele... presupun cred, dar caseta nu e facuta in Romania


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 12 Nov 2004, 13:13
Post #251


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti






--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luxxxian
post 12 Nov 2004, 13:14
Post #252


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 6 September 04
From: Cluj-Napoca




Modificare: Scuze, am gresit quote-ul..

QUOTE(Tudor B )
La service din cluj a venit un logan cumparat intr-o vineri (acum 2 saptamani) iar luni (deci dupa 3 zile) s-a intors cu directia varza, masina nu vira dreapta decat putin, s-a schimbat caseta directie (nu cunosc daca avea servo sau nu). 


Eu sant din Cluj. Voi incerca sa verific informatia asta - desi dealer-ul iti dai seama ca nu are nici un interes sa confirme, i-ar da doar bataie de cap.
Poate in caz ca gasesc ceva cunostinte , prieteni printre mecanicii de la service-ul Dacia..


--------------------
Dacia Logan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bendix
post 12 Nov 2004, 13:15
Post #253


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.005
Joined: 10 November 04
From: Timisoara.RO




QUOTE
Daca deja exista un al doilea incident, intr-adevar este foarte grav. insa al doilea ramane inca la stadiul de zvon;)


Si eu sunt de acord cu asta, sa nu ne bazam pe zvonuri, caci e pericolul sa cadem in extrema cealalata "sa facem din tantar armasar" si atunci nu vom mai prezenta seriozitate.

Sa mergem deocamdata pe cazul d-lui Virgil, unde exista dovezi ferme ca problema a existat cu adevarat.


--------------------
Dacia Logan Ambiance - 2005 - TM10### , alb arctic
In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 12 Nov 2004, 13:45
Post #254


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




QUOTE(FLEX @ 12 Nov 2004, 14:13)


iti spun un lucru, treaba cu unde este facuta nu prea mai este valabila.
Firmele mari subcontracteaza o parte din componente sau chiar toate.
Am avut o comanda de la o firma franceza pentru niste fuzete. Firma asta franceza era una micuta la vreo 25 de angajati. Ei bine firma asta micuta lucra pentru Delphi iar pe desene era trecut Renault.
De ce venisera astia in Ro? pentru ca Delphi le impusese o reducere a pretului cu 15% + o crestere a cantitatii anuale pe care astia nu o puteau satisface din lipsa de capacitati.
Nici noi n-am putut sa le facem piesele din cauza cantitatilor mari si a conditiile tehnice extrem de dure.
I-am trimis la Comefin Arges care fac fuzete zi de zi si nici aia nu au preluat comanda, aceleasi motive.

Deci ideea este ca intr-adevar pe piesa sa fie trecut un fabricant de renume, dar piesa respectiva poate fi facuta de altii (chinezi, romani, bulgari, cehi etc.)

Valeo pina sa se implanteze in Ro, injecta niste piese din plastic (elicea de la GMV ex.) la o fabrica din Bucuresti.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
algor
post 12 Nov 2004, 13:46
Post #255


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 4 December 03
From: iassy




am primit un raspuns de la dacia, care ma asigura ca problemele de pe forum sunt studiate de specialistii tehnici de la dacia. Din raspunsul lor nici nu se confirma, dar nici nu infirma existanta uneia dintre probleme.



--------------------
LOGAN PREFERANCE - Tico SL
Sa traiti - bine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MDAlex
post 12 Nov 2004, 14:09
Post #256


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




sad.gif Am semnat si eu petitia.Anul viitor as fi vrut sa-mi cumpar un Logan.Dupa ce am citit problemele de pe acest forum am cazut serios pe ginduri.
Este interesant ce pozitie vor aborda cei de la Dacia.
Oricum tratarea unei probleme cu directia prin tacere si amenintari nu ar trebui sa fie pozitia unui producator care se respecta.Oare Dacia se respecta?
Poate au probleme si in privinta politicii de marketing si public relations?
Au gindit oare asa politica de post vinzare?
Cred ca acest forum ar trebui vizitat si de concurenta.
Ce parere aveti despre faptul ca s-a afirmat ca este o masina in care nu ploua!Oare asta trebuia sa asteptam de la o masina?
Cam asta gindeste unul din potentialii cumparatori.


--------------------
Laureate 1.6 Wartburg - bbb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kramer
post 12 Nov 2004, 14:17
Post #257


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 26 May 04
From: Brasov




Trebuie sa ii dam dreptate lui Silviu in privinta ratei de defect, care nu cred ca e 0 la nici un producator de automobile. Si nici de avioane. Iar cat despre testare, cred ca daca n-a fost testata in fabrica macar in cei 700km parcursi de Virgil trebuie sa fi fost si suficiente viraje.
Problema din punctul meu de vedere este reactia celor de la Dacia.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfman
post 12 Nov 2004, 14:21
Post #258


The Fastest


Group: Members
Posts: 483
Joined: 9 July 04
From: Murciélagos




Sa nu generalizam totusi! La defecte de genul "caseta de directie blocata" rata este 0 la muuuulti producatori de automobile.


--------------------
Opel MOKKA X 1.4 T 2019
"Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MDAlex
post 12 Nov 2004, 14:32
Post #259


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Corect Kramer.Este o problema grava pentru ca au reactionat asa.
Au mult de pierdut.
Dupa ce faci asemenea investitie(cred ca stiti de ce suma este vorba) pentru performanta, siguranta, securitate sa ai asemenea probleme ?
Ar trebui sa dea un raspuns oficial cit mai repede!
Tacerea acuza.



--------------------
Laureate 1.6 Wartburg - bbb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 12 Nov 2004, 14:57
Post #260


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




QUOTE(Kramer @ 12 Nov 2004, 15:17)
Trebuie sa ii dam dreptate lui Silviu in privinta ratei de defect, care nu cred ca e 0 la nici un producator de automobile. Si nici de avioane. Iar cat despre testare, cred ca daca n-a fost testata in fabrica macar in cei 700km parcursi de Virgil trebuie sa fi fost si suficiente viraje.
Problema din punctul meu de vedere este reactia celor de la Dacia.
*


sunt de acord cu tine pana la 1 punct: nici o linie de fabricatie nu este perfecta in asa fel incat sa fie cu rebuturi 0, dar nci un rebut nu ajunge la categoria elemente de securitate sau care pun viata in pericol. La avioane mare parte a accidentelor nu s-au produs din cauza defectiunilor tehnice caci slava domnului sunt atatea sisteme de rezerva ci marea majoritate au fost din proiectare a unor elemente care pe parcurs s-au dovedit ca nu intrunesc conditiile. aici e buba... ca acest rebut a ajuns pe o masina, posibil pe mai multe. Iar Dacia prob ca o sa dea un raspuns oficial... Sa vedem cand


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 12 Nov 2004, 15:05
Post #261


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




[offtopic] De fapt la avioane accidentele s-au produs in marea majoritate din cauza greselilor de exploatare/intretinere (de fapt din cauza de mecanici/spalatori-curatatori etc.). Sau din cauza de conditii meteo extreme. Sau din cauza de rachete care le-au loviti mai mult sau mai putin din greseala. Sau din cauza de teroristi. Etc. Nu stiu daca cineva poate sa dea un singur exemplu in care vina sa fie a producatorului
[/offtopic]
Dacia nu e avion, e masina. Chiar si un astfel de defect e oarecum "acceptabil" - dar absolut inacceptabila este politica "strutului" - "bagam capul in nisip si nu zicem nimic pana nu se linistesc apele". S-a intamplat, asta e, daca e un caz singular nimeni nu le ia gatul. Dar toti vrem sa aflam DE CE si sa ne convingem ca Dacia face ceva ca asta sa nu se mai intample.

[ ... inca nu am primit nici un raspuns de la ei ... ]


--------------------
Renault Grand Scenic 2008 - B.00.XXX
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 12 Nov 2004, 15:23
Post #262


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




QUOTE(vv @ 12 Nov 2004, 16:05)
S-a intamplat, asta e, daca e un caz singular nimeni nu le ia gatul. Dar toti vrem sa aflam DE CE si sa ne convingem ca Dacia face ceva ca asta sa nu se mai intample.
*



Ba da cei care au gresit trebuie sa plateasca fie ca e proiectant, executant, montator,CTC-ist. Atfel exista pericolul sa se repete.
Am lucrat la o firma italiana de masini unelte si am avut odata un contract de 10 masini cu o firma din SUA. Una din masini s-a defectat in 2 zile de functionare de fapt se rupsese o roata melcata.
Dupa ce ne-au venit din State melcul si roata, italianul al mare a facut o ancheta si intr-o saptamina s-a descoperit ca cel care o executase si cel care o controlase stiau ca roata nu e in parametrii.
Rezultatul, i-a chemat in birou si le-a zis "OUT". Motivul, imaginea firmei a fost sifonata.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobo
post 12 Nov 2004, 15:33
Post #263


Membru autentic


Group: Members
Posts: 756
Joined: 24 October 02
From: Bucuresti




ca idee, am citit acum cateva zile in ziarul fin. un art. despre masinile retrase in state in 2004, din cauza defectiunilor; cica a fost an record, totalul retragerilor de pe piata americana pentru 2004 este de 24,8 milioane!!!

ce sa mai zici atunci...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Nov 2004, 15:42
Post #264


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




off topic - Confirm, am citit si eu articolul:
QUOTE(ziarul financiar)
An record pentru retragerile de automobile. Giganții din industria auto General Motors și DaimlerChrysler au retras recent de pe piața americană un număr total de 1,5 milioane automobile, stabilind un nou record al numărului de automobile retrase de industria auto într-un singur an. Ultimele date anunțate de Administrația Națională pentru Siguranța Traficului din SUA ridică cifra retragerilor totale din anul 2004 la 24,8 milioane vehicule, cu un milion peste recordul din 2000, atunci când Ford Motor a recomandat proprietarilor de modele SUV Explorer să schimbe jantele Firestone care erau defecte. În acest an, GM a înștiințat conducătorii auto să returneze pentru reparații un total de 9,4 milioane vehicule până acum, în timp ce DaimlerChrysler a solicitat același lucru pentru 5,1 milioane automobile, iar Ford 4,2 milioane. Retragerile de automobile ale celor doi mari producători japonezi, Toyota și Honda, sunt de asemenea apropiate de nivelurile de anul trecut. GM susține că numărul mare de retrageri reflectă răspândirea practicii printre producătorii auto de a folosi aceleași componente la mai multe modele diferite.

Dar asta nu rezolva problema on-topic...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lau2004
post 12 Nov 2004, 15:44
Post #265


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 5 November 04




Este clar ca Dacia are o problema tehnica si in ce priveste relatia cu clientii. Am trimis acum doua zile un e-mail la vocea clientului si nu au binevoit nici macar sa imi trimita un raspuns standard. Poate ar trebui sa deschidem o discutie separata despre aroganta reprezentantilor Dacia.

Iar daca se confirma faptul ca si in Cluj a existat un incident legat de caseta de directie atunci eu o sa vind Loganul cit pot de repede.

QUOTE
Daca deja exista un al doilea incident, intr-adevar este foarte grav. insa al doilea ramane inca la stadiul de zvon;)


graba? ce graba? la masina s-a lucrat mai bine de 5 ani. Iar greseala pe proiectare nu e, pentru ca ar fii aparut mult mia des.


Poate fi o greseala de proiectare care se manifesta foarte rar.

OFF-TOPIC: Sincer nu inteleg de ce o parte dintre participantii la acest forum iau apararea uzinei Dacia cu atita vehementa. In conditiile in care ei ne trateaza cu indiferenta nu vad de ce trebuie sa le gasim scuze.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor B
post 12 Nov 2004, 15:54
Post #266


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.639
Joined: 7 August 03
From: Cluj-Napoca




Eu am postat la acest subiect la pagina 3 si in alt topic, o informatie primita de la mecanicii din service, nu din auzite, deci nu e zvon, e cat se poate de reala, daca ziceti ca lansez zvonuri e problema voastra, nu am nici un interes, mie chiar imi place loganul, as schimba slz cu unul. Asa ca fapt divers aseara a fost adus pe platforma un megane II , de ala fara portbagaj, cu airbagurile puscate, fara urma de lovire, rotile fata parca erau blocate sau ceva asemanator (nu am vazut prea bine, s-au chinuit sa o dea jos de pe platforma). Mai mult de informatia mea din pag 3 nu va pot da, nu va dau nici nume de mecanici ca nu vreau sa creez probleme la nimeni.


--------------------
DACIA GOLAN Laureate 1.4 MPI - CJ 00 TUD
"Wellcome to the desert of the real"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kramer
post 12 Nov 2004, 16:03
Post #267


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 26 May 04
From: Brasov




QUOTE(Bobo @ 12 Nov 2004, 17:33)
ca idee, am citit acum cateva zile in ziarul fin. un art. despre masinile retrase in state in 2004, din cauza defectiunilor; cica a fost an record, totalul retragerilor de pe piata americana  pentru 2004 este de 24,8 milioane!!!


Stirea ar suna mult mai putin dramatic daca "recall" s-ar traduce "re-chema" in service :-)


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Beckan
post 12 Nov 2004, 16:34
Post #268


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 11 November 04
From: Iasi




Urmaresc topicul asta (si nu numai) de mult timp... M-am inscris ca si user abia acum pt. ca realmente sunt uluit de atitudinea VC Dacia. Astept LGN-ul prin februarie cu un amestec de teama si bucurie...
Apropo insa de atitudine, am un var in State care a inchiriat o dubita sa-si aduca mobila noua. In dreptul casei (30m pana la intrare) masina a murit. TOTAL. Fara tam-tam asta si-a carat mobia in casa si a sunat la firma de inkirieri sa vina sa-si ia ciuru'... Cand au ajuns si au aflat ce s-a intamplat, fara nici o intrebare, dai cu scuze... Costul inkirierii a fost 50$ care i-au fost returnati fara comentarii, basca 50$ (Total 100$) pt. neplacerea cauzata si pentru, ATENTIE! a nu le face cumva reclama proasta catre alte persoane...
Acu nu ma astept ca Dacia sa aiba o atitudine similara dar totusi...macar din respect pt. clienti (sau potentiali clienti) ar trebui sa dea niste explicatii...


--------------------
Logan Preferance 1.4
Total collapse around me...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 12 Nov 2004, 16:44
Post #269


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




am semnat de ieri sau alaltaieri petitia si sunt f curios ce raspuns vor da cei de la dacia. eu cred ca acest incident poate fi unul fericit atat pentru cel care a patit-o (pentru ca nu s-a intamplat nimic), cat si pentru cei de la dacia. asta daca sunt isteti si-i duce capul sa-si dea seama ca trebuie sa-si schimbe politica. nu e suficient sa pui trei pupeze proaste la vc care nici sa vorbeasca la telefon nu stiu, si atitudinea de maimute a celor din service. de fapt la nivel formal au si rezolvat problema. cei din service zambesc cu ingaduinta si-ti raspunde o papusica la vc. dar daca clientii se vor razboi in continuare cu service-urile unde nu-si pot rezolva problema efectiv, iar papusica te trimite nici macar elegant la plimbare, asta o vor face pe seama lor. cred ca patosul cu care s-a scris aici pro si contra este si rezultatul "serviciilor" de care am beneficiat pana acum din partea dacia. si eu cred ca pe buna dreptate. ce trebuie sa le explicam noi ce e aia marketing? ca succesul produselor depinde si de serviciile post-vanzare. cunoasteti vreun caz in care cineva a platit dacia cu bani cu defecte de fabricatie? sau care erau tipariti cu cerneala simpatica?
si mai este un caz fericit si pentru faptul ca 127 de oameni pana acum au semnat petitia aia. poate asa o sa afle si dacia ca "client" nu este numai ala care le baga banii in buzunar, trebuie sa mai fie si multumit. nu mi se pare normal sa platesti o suma de bani pe un produs de care sa-ti fie rusine tot timpul...sau posesorii de dacii sunt masochisti?!


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduMan
post 12 Nov 2004, 17:36
Post #270


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 12 November 03
From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni




Recall-uri au mai fost si la Dacia, chiar si anul trecut. Un lot de Dacii Papuc si Berline/Break au fost rechemate pentru o modificare a unui cuplaj la coloana de directie. Deci se poate si la Dacia (m-a si mirat cand am primit acasa o scrisoare de la Dacia in care eram rugat sa trec pe la un service autorizat).
Ideea e sa fie constanti in rezolvarea plangerilor si mai ales a problemelor.


--------------------
VW Touran 2004 Trendline
NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
16 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th June 2025 - 00:41
Forum Renault